ponoć nie ma głupich pytań :v

Oto miejsce, w którym można pytać o wszystko, czego się nie wie w działaniu forum. Znajdziesz tutaj również samouczki pozwalające na lepszym opanowaniu niektórych cech naszego forum.

ponoć nie ma głupich pytań :v

Postprzez Jinta » 31 lip 2020, o 02:24

No hej. Jak widać moją pośmiertną będzie superancki-mudżyn-badass-samuraj, a więc w związku z tym mam kilka pytań ;v

1. Czy samuraj także może opanować czarne błyskawice?

2. Samuraj otrzymuje "Broń z wybranego stylu na rozpoczęcie gry", czyli rozumiem, że jeżeli mam otwartą Chanbare, to moge sobie za free wybrać w pełni dowolnie jedną broń z tego stylu i nie ważne czy to Tachi czy Zanbato czy jakieś inne, tak? <babyrage>

3. Czy Samuraj może mieć pakt, ale bez możliwości opanowania SM?
W temacie o Samurajach napisane jest, że nie mogą korzystać ze wspomagaczy, ale o pakcie samym w sobie - który wspomagaczem typowo nie jest - nie jest nic wspomniane.

4. Czy samuraj może mieć przeszczep?
Obrazek
Avatar użytkownika

Jinta
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23 lip 2020, o 03:07
Wiek postaci: 0

Re: ponoć nie ma głupich pytań :v

Postprzez Kakita Asagi » 31 lip 2020, o 07:50

Generalnie, to nie wiem, ale się wypowiem...

1. Na moje, jak najbardziej TAK. Tylko pewnie trzeba spełnić te wszystkie straszne wymagania (wiadomo, przysłużyć się klanowi itp itd).

2. Ostatnio się z tym robi problematyczna kwestia. Osobiście sądzę, że w grę wchodzi: Yari/Naginata/Katana/Wakizashi/Tachi - dlaczego? Mamy 3 samurajskie szkoły, które są opisane i wiemy z realiów, że pierwszy miecz dostaje się od swojego nauczyciela, ergo nie powinien taki samuraj mieć Nodachi, miecza tasaka czy właśnie zanbato, albo innego rodzaju broni. Z jednej strony trochę to mechaniczny rak (że broń za 5k ryo za samą KP), a dwa trzymajmy się logiki świata - orężem podstawowym samuraja jest "zwykły" miecz albo "zwykła" włócznia.

3. Bardzo dobre pytanie... Na które z tego co wiem, odpowiedź brzmi - NIE. Samuraj nie może mieć paktu, może powalczymy o to propozycjach ;)

4. Na moje, dlaczego by nie? Już się na misjach zdarzali z tego co wiem samurajowie z przeszczepem (tutaj pytanie do "czerwonych" czy nie zostało to zawetowane), ale dla mnie, przeszczep jest dla wszystkich.
Avatar użytkownika

Kakita Asagi
Najlepszy Męski Charakter
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 15 gru 2017, o 18:45
Lokalizacja: Wrocław
Wiek postaci: 26
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4518
GG/Discord: 9017321

Re: ponoć nie ma głupich pytań :v

Postprzez Yukirin » 31 lip 2020, o 09:56

Odpowiem więc tylko na ostatnie pytanie bo resztę poprawnie wyłożył Asagi.

4. Tak, samuraj może mieć przeszczep.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 4251
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 12:23
Wiek postaci: 0
GG/Discord: Yukirin#7705
Multikonta: Asaka

Re: ponoć nie ma głupich pytań :v

Postprzez Jinta » 31 lip 2020, o 16:50

Dziekuje bardzo <kek>
Obrazek
Avatar użytkownika

Jinta
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23 lip 2020, o 03:07
Wiek postaci: 0


Powrót do FAQ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości