Zmiany w systemie rozgrywki

Tradycyjny offtop - można tutaj swobodnie rozmawiać na temat forum, rozgrywki, tematyki, albo nawet o tematach zupełnie z innej beczki. Ogólnie - piszta, co chceta!

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 14 sie 2019, o 20:40

#266

  • Gratka dla początkujących Ayatsuri - gotowa kukiełka za równe 500 Ryo, Shiriaru. Idealna do rozpoczęcia przygody w świecie marionetek. Znaleźć ją można w Wyposażeniu w sekcji "Bronie specjalne".

LINK
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 2073
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 21 sie 2019, o 20:37

#267

Z dumą ogłaszam ogromne zmiany w Kakuzu. Krótka lista tematów która została w nim poruszona/zmieniona:
  • Dodano siłę nici
  • Doprecyzowano proces zamiany w Kakuzu na potrzeby fabularnej historii
  • Części żywe Kakuzu, cała biologia i funkcjonowanie
  • Zasady zdobywania serc zostały usystematyzowane
  • Wychodzenie bólem z Genjutsu jest praktycznie niemożliwe
  • Poprawiono opisy
  • Itd

LINK
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 2073
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 28 sie 2019, o 18:00

#268

Wprowadzone zostały pomysły z poniższych tematów:
Avatar użytkownika

TwoFace
 
Posty: 95
Dołączył(a): 1 lip 2019, o 17:38
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Konto nieaktywne » 2 wrz 2019, o 09:22

#269

Zmienione zostało Shikon no Jutsu. Ustalone zostały m. in. progi percepcji potrzebne do kontrolowania określonej ilości ożywieńców, ich maksymalna ilość oraz sposoby na unieszkodliwienie.
Avatar użytkownika

Konto nieaktywne
Moderator
 
Posty: 1602
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Keizo

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 19 wrz 2019, o 18:20

#270

Dwie zmiany:
  • Zmieniono koszt Shikon no jutsu. Technika co prawda niedawno zreworkowana, ale potrzebowała hotfixa przez nasze niedopatrzenie;
  • Dodano do spisu UW/UN zwycięskie propozycje z niedawno zakończonego konkursu. Jeszcze raz dziękujemy.
Avatar użytkownika

TwoFace
 
Posty: 95
Dołączył(a): 1 lip 2019, o 17:38
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 26 wrz 2019, o 16:55

#271

Zmiany w Regulaminie postaci pośmiertnych
  • Dodano do punktu 2 - Zasady zakładania Pośmiertnej Postaci, kolejny podpunkt, który widnieje na literze "e" i tyczy się posiadanych na start jutsu. Prosimy o zapoznanie się z informacją.

Tym samym, Ci gracze którzy stracili postać na obecnie trwającym evencie i nie otrzymali odpowiedniej ilości technik na start, proszeni są o zgłoszenie się (może być do mnie:)), by ustalić przydział.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1557
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 2 paź 2019, o 17:55

#272

Malutka zmiana - poprawiono opis techniki Ikioi dla stylu Chanbara oraz Mokuzai, by nie było już wątpliwości, że jest to jutsu ogólnodostępne.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3616
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 8 paź 2019, o 23:45

#273

  • Poprawki do klanu Maji - zmiany w technikach Jishaku Ninpō i Jiton: Jakuhō no Sōjin oraz w zasadach dotyczących kontroli żelaznego pyłu, małe zmiany w kontrolowanych objętościach przedmiotów.
  • Zmiany w Suikenie.
  • Objętość senbona zwiększona do 0,5.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3230
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 11 paź 2019, o 12:35

#274

  1. Ujednolicono wymagania dotyczące zdobycia Akuma no Kigo oraz zmieniono wymagania zdobycia drugiego poziomu pieczęci (teraz zamiast mini-eventu, należy wykonać Misję rangi A). Usystematyzowano również sposób wydawania statystyk podczas opracowywania własnego AnK.
  2. Usystematyzowano sposób wydawania statystyk podczas opracowywania własnego Sennin Modo.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3616
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Poprzednia strona

Powrót do Piszemy o wszystkim!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron