Zmiany w systemie rozgrywki

Tradycyjny offtop - można tutaj swobodnie rozmawiać na temat forum, rozgrywki, tematyki, albo nawet o tematach zupełnie z innej beczki. Ogólnie - piszta, co chceta!

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 10 sie 2018, o 07:51

#207
ZMIANA NA DZIŚ!:
  • Wprowadzono drobną modyfikację do wynagrodzeń za walki. Od teraz gdy normalny pojedynek kończy się śmiercią jednego z graczy, wygrany otrzymuje dodatkowo (oprócz wynagrodzenia z tabelki) 2% wydanych PH pokonanego.
  • Zreworkowano technikę Cho Baika no jutsu. (Akimichi ranga A)
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 2980
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 17 sie 2018, o 16:22

#208
  • Zmieniono progi w Jugo przy poziomie przemiany i przeobrażenia. Dodano także brakującą notkę, o braku możliwości posiadania SM i AnK w przypadku bycia z tego klanu.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2506
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 20 sie 2018, o 11:26

#209
  • Zreworkowane Shabondama wchodzi w życie.
  • Nowy mechanizm rangi B dla kukiełek
    Mechanizm Podziemny - specjalna budowa kukiełki pozwala na wkopanie się na głębokość maksymalnie 2 metrów i zastawienie pułapki. Marionetkarz przy tworzeniu kukiełki dokładnie precyzuje jak wygląda ten zestaw w jego tworze; Cena 500 ryo; Prędkość marionetki w ziemi wynosi połowę standardowej.
  • Nowa technika rangi D chen - Teiōsekkai 帝王切開
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2506
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 23 sie 2018, o 10:23

#210
Zreworkowane zostały dwie UW: Ślepiec i Wielka Chakra
  • Wielkochakrowców prosimy o uaktualnienie ich maksymalnych zasobów chakry w KP. Jeśli jakiś prowadzi fabułę, to zmiany dotkną go oczywiście po zakończeniu obecnie prowadzonych wątków.
  • Nasz niewidomy rodzynek otrzyma prywatną wiadomość dotyczącą zmian w KP.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 2980
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 3 wrz 2018, o 07:07

#211
Zmiany w pojedynczych technikach według pomysłów graczy (i moich Kappa)
  • Odświeżono opis i mechanikę Chidori, które przeniesiono na rangę B i zmniejszono dostępność zwojów do 3, natomiast z jej silniejszej wersji - Raikiri, usunięto miano kinjutsu. Dzięki dla Natsume który odwalił kawał roboty z researchem na temat obu technik.
  • Zreworkowano kinjutsu Doton: Keijugan no jutsu. Po nowy opis techniki zapraszamy do rangi A w Dotonie. Pociągnęło to za sobą konsekwencje w postaci usunięcia dwóch bliźniaczych jutsu służących do latania z fuutonu B i ninjutsu S.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 2980
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 10 wrz 2018, o 07:23

#212
UWAGA KONTROWERSYJNE ZMIANY :O
  • Dodano to i owo na temat protez tworzonych przez Ayatsuri. Ogólną charakterystykę obu rodzajów możecie znaleźć w opisie klanu. Jest tam napisane co mogą, a czego nie mogą robić i w ogóle wszystko co potrzebne.
  • Idąc za ciosem zreworkowana została technika Ayaturi rangi B służąca do tworzenia i instalowania protez. Temat wałkowany w pomysłach, dla nikogo chyba nie jest nowością.
  • Usunięto wymóg konsekwencji dla medyka, który sam sobie chciałby coś przeszczepić. Ale ale! Odbiliśmy sobie to ułatwienie na podbiciu progu wytrzymałości dla samodzielnego przeszczepu do 120 punkcików.
  • Przy niektórych klanach możliwych do przeszczepu pojawiła się uwaga o tym, że nie można ich sobie przeszczepić samodzielnie. Wyobrażacie sobie przeszczep szkieletu Kaguya dla samego siebie? No właśnie.
  • Od teraz przy tworzeniu KP nie trzeba wybierać stylu walki, jeśli nie zamierzamy go wykupić za startowe PH. Jeśli jest ktoś, kto ma wybrany, a niewykupiony jakiś styl walki i chciałby go zmienić w myśl tej zmiany, ma na to tydzień od tego posta. O chęci tej zmiany macie obowiązek poinformować mnie na PW i dopiero po przyklepaniu można cokolwiek zrobić. Jeśli ktoś zmieni sobie to wg własnej procedury, będzie to karane jak samowolka z całą surowością.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 2980
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez BeeBee-Hachi » 5 paź 2018, o 08:53

#213
  • Pojawił się nowy temat do zgłaszania rozliczeń fabuły. Proszę o zapoznanie się ze znajdującym się formularzem gdyż inne zgłoszenia nie będą rozpatrywane.
  • Dział Brakujących Technik nie śpi. Od ostatniego ogłoszenia pojawiło się kilka nowości:
    • Doton: Dosekidake oraz Doton: Iwadeppō w Dotonie
    • Kusarinageru i Teiōsekkai w Chēn
    • oraz Nise no shi w Seido
    Zapraszamy do przyjrzenia się świeżynkom, oraz zachęcamy do uzupełniania luk w technikach poprzez odpowiedni dział. I ty możesz nas wesprzeć!
Obrazek
Avatar użytkownika

BeeBee-Hachi
Moderator
 
Posty: 2227
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 9261903
Multikonta: Arashi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Vulpie » 6 paź 2018, o 15:51

#214
  • Dział Brakujących Technik pracuje pełną parą i już dzisiaj możemy cieszyć się kolejną techniką - Doton: Tsuchi Nami no Jutsu w Dotonie :D Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z jej działaniem
Avatar użytkownika

Vulpie
Moderator
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Misae

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 22 paź 2018, o 19:28

#215
No więc mamy długo wyczekiwany rework Suitonu. Do tego wprowadzono skojarzoną z tym żywiołem UN Mistrz Suitonu. Gdyby ktoś zauważył jakieś nieścisłości, wyłapał jakiś błąd językowy, logiczny albo merytoryczny, proszę o kontakt na GG lub PW.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2506
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 29 paź 2018, o 11:36

#216
Zreworkowano dwie techniki:
  • Barierę Ninjutsu A Kekkai: Tengai Hojin
  • Fuinjutsu D: Fūin no Mizu
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2506
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Rafiki » 7 lis 2018, o 21:13

#217

Temat "Szablon Pomysłu" został przeobrażony w "Regulamin Działu Pomysłów". Prosimy o zapoznanie się z nową treścią i stosowanie się do niej przy wstawianiu swoich kolejnych projektów.

<Click!>


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.
Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.
Or the one.


Konto gracza: Akarui
Avatar użytkownika

Rafiki
Moderator
 
Posty: 1434
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Akarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 12 lis 2018, o 15:22

#218
Zaktualizowany został Regulamin Pośmiertnych Postaci.
Dodana została wzmianka, że wraz z 80% PH, przy fabularnej śmierci postaci, przechodzi również 80% zebranego ryo.

  • Użytkownikowi po fabularnej śmierci przysługuje również prawo do posiadania 80% PH oraz ryo zebranych na poprzedniej postaci (wraz z bazowymi punktami)
  • W przypadku gdyby 80% z poprzedniej sumy stanowiłoby mniej niż startowa pula Punktów Historii oraz ryo, wtedy użytkownik składa normalną, nową kartę postaci bez żadnych specjalnych warunków.
  • Samobójstwa nieuzasadnione, podstawienie się na pewną śmierć, kasacja konta i bezpodstawna zmiana postaci sprawia, że nową postacią możemy zacząć z 30% PH zebranych na poprzedniej postaci. Zebrane ryo nie jest przekazywane.
Obrazek
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 590
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 15 lis 2018, o 16:35

#219
Fajne zmiany opisowe misji i wypraw. Dodano niektóre rzeczy, niektóre przeniesiono. Generalny przegląd opisowy.
  • Temat "Wyprawy" w Strefie Gracza został całkowicie usunięty.
  • Temat "Misje" został przemianowany na "Misje i Wyprawy". Znajdują się w nim dokładne informacje o wyprawach, dodano wzmiankę o Misjach Wojennych. A także minimalną ilość postów na misjach zarówno u misjodawcy jak i użytkownika.
Misje i Wyprawy
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1705
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Rafiki » 18 lis 2018, o 19:43

#220

Wprowadzono temat Ukrócenie oszustw w kuźni i nieuczciwych praktyk

Tym samym, zmieniono ceny stali Kantańskiej w temacie Towarów Luksusowych: <Click!>

I wprowadzono punkt numer 7 w Tworzeniu Przedmiotów w "Spisanych niepisanych zasadach tworzenia przedmiotów zwykłych i artefaktów". <Click!>
Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.
Or the one.


Konto gracza: Akarui
Avatar użytkownika

Rafiki
Moderator
 
Posty: 1434
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Akarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 21 lis 2018, o 09:40

#221

Z racji tego, że obserwujemy ostatnio zwiększone zainteresowanie tworzeniem trucizn, nastąpiło pewne doprecyzowanie systemu, który dotychczas każdy interpretował jak chciał i ostatecznie temat ten hulał bez żadnego nadzoru.
Dodano notkę 2 w temacie z truciznami i medykamentami, opisującą jednoznacznie sposób zdobywania kolejnych poziomów tej biegłości. Ponadto zmieniono wymóg w tabelkach opisujących poszczególne poziomy z "opracowane 2 substancje <niższego poziomu>" na "opracowane i wytworzone fabularnie (...)", aby uniknąć nieporozumień w interpretacji. To wszystko w zasadzie miało tak funkcjonować i tak powinno, ale brak konsekwencji z naszej strony doprowadził do tego, że każdy miał na to swoją własną wersję.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2506
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piszemy o wszystkim!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość