Zmiany w systemie rozgrywki

Tradycyjny offtop - można tutaj swobodnie rozmawiać na temat forum, rozgrywki, tematyki, albo nawet o tematach zupełnie z innej beczki. Ogólnie - piszta, co chceta!

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 24 kwi 2018, o 21:23

#177
  • Rework otrzymały Pakty ze zwierzętami. Zostały one osłabione zwłaszcza w późniejszej fazie rozgrywki. Możliwość przyzwania stworzenia z całkowitą sumą PH wynoszącą 6500 PH to było zdecydowanie za dużo. Ilość ta została obniżona do 4500. Jednocześnie wzmocnione zostały stworzenia na niskich rangach dzięki czemu summon rangi D jest warty przyzwania zwłaszcza biorąc pod uwagę jego niewielki koszt. Pojawiła się także możliwość trzymania summona na fabule bez spadku tur które może przebywać w naszym świecie. Zaktualizowane zostały koszta przyzwania. Wszystko to to tak naprawdę trzon wokół którego kręci się cała reszta. Przede wszystkim Pakty otrzymały odświeżony wygląd (mam nadzieję, że lepszy), poprawione opisy bazujące w dużej mierze na tym co już wcześniej było. Co się tyczy tworzenia summonów to został stworzony zupełnie nowy wzór tabelkowy. Najważniejsza zmiana to jednak coś co znacznie usprawni sam proces sprawdzania paktów co stanowiło odwieczną bolączkę forum. Od teraz każde stworzenie posiadać będzie swój osobny dokument w excelu z wykorzystaniem kalkulatora, którego autorem jest Ichirou i z powodzeniem stosowany jest przez użytkowników chociażby podczas tworzenia KP czy planowania rozwoju postaci. Nie są to wszystkie zmiany, ale te najważniejsze. Po pełen obraz zapraszam do zapoznania się z tematem.
  • Druga zmiana to coś co przeszłoby cichaczem gdybym o tym nie wspomniał. Nowy wzór tabelkowy wygenerował chyba wszelkie możliwe błędy wynikające z niezałatanego do końca css'a. Praktycznie wszelkie problemy (także z uwzględenieniem tych zgłaszanych wieki temu) zostały zażegnane. Dodatkowo dla ludzi, którzy używali [tbox][tdial] obwieszczam wszem i wobec, że dodałem opcje szerokości 100 co pozwala tworzyć fajne pojedyncze rubryki. Jeśli ktoś doświadczyłby dziwnych rzeczy zwłaszcza w tabelkach bo tam większość z nich występowała albo zauważył jeszcze jakieś błędy na stronie zapraszam serdecznie do kontaktu wraz z opisem i możliwie jakąś specyfikacją z czego korzystamy. Nawet głupia przeglądarka może mieć tu znaczenie. Zacząłem małymi krokami grzebać tu i ówdzie więc może będzie dało się coś z tym zrobić.
Na zakończenie wszyscy posiadacze paktów mają obowiązek dostosować się do zmian poprawiając pakty i prosząc o weryfikacje administracji. W razie pytań zapraszam na pw.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 2983
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Vulpie » 25 kwi 2018, o 08:39

#178
  • Dodano tańsze, nieco gorsze jakościowo bronie miotane do użycia w wyrzutniach kukiełek dla członków klanu Ayatsuri. Pomysł zaakceptowany o tu: viewtopic.php?f=31&t=4474
    Dodano warianty następujących broni: shuriken, kwadratowy shuriken, kunai, trójkunai, senbon, makibishi. W razie innych pomysłów proszę o kontakt.
  • Technikę genjutsu rangi D - Oborozukiyo zastąpiono nową Konoha-Ryū Yanagi o podobnym działaniu. Niby to samo, a jednak zupełnie coś innego. Zmieniono również opis techniki Iaigiri w stylu Chanbara, gdzie nie jest konieczne już poprzedzenie go inną kombinacją ciosów, a jest to po prostu jedno, potężne cięcie. Mechanika ta funkcjonowała już w wersji w stylu Mokuzai, teraz Chanbara podgoniła brata.
    Źródło pomysłu: viewtopic.php?f=31&t=4603
  • Poprawiono opis techniki Seishun Furu Pawā zgodnie z sugestią z pomysłu viewtopic.php?f=31&t=5002. Opis nie mówi już o natychmiastowej anihilacji przeciwnika, a także doprecyzowano kolejne etapy wykonywania jutsu.
  • Zgodnie z pomysłem viewtopic.php?f=31&t=5183 rozwiązano problem złamanych kości Kaguya. Od teraz mogą oni za koszt chakry wyhodować sobie zdrowe kości, po wcześniejszym usunięciu przy pomocy zdolności klanowych tych złamanych.
  • Zmieniono zasięg techniki Dai Bakusui Shōha ze szczepu Hoshigaki: dodano dwa warianty w zależności od intencji użytkownika. Wg pomysłu w tym temacie: viewtopic.php?f=31&t=5121
Avatar użytkownika

Vulpie
Moderator
 
Posty: 1292
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Misae

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 6 maja 2018, o 00:27

#179
  • Wprowadzenie pomysłu z bramami chakry. W skrócie znacznik copy w technikach, odświeżenie ciała przy otworzeniu drugiej bramy dzięki czemu licznik jest nabijany od nowa, zmiana oczekiwania pomiędzy nauką kolejnych bram do przerwy fabularnej oraz progi PH przy pośmiertnej postaci do opanowania bram byśmy nie musieli się uczyć od 0 tylko z czymś zaczynali.
  • Pomysł dodany jakiś czas temu przez Natsume z opisem okrętów bojowych z jakich korzysta się w naszym uniwersum - nie są one czymś do czego przywykliśmy w kulturze europejskiej więc zacna inicjatywa. Znajdują się w wyposażeniu - klik!. Wątek ten został podlinkowany w portach.
  • Kierując się początkowymi opiniami oraz własnymi przekonaniami kolejne zmiany w summonach poprawiające rework. Dorzucenie rangi E dla niezwykle słabych, najczęściej przeznaczonych wyłącznie do fabuły (stanowi ona dodatek i nie jest obowiązkowa, nie posiada także limitu co do ilości summonów), progi PH summonów uległy zmianie tak jak i koszty przywołania, które są teraz o wiele większe w imię jakiegokolwiek balansu - jednak takie cuś daje naprawdę dużo i koszt techniki rangi D to lekka przesada. PH do wydania w dziedziny zmniejszone z 30% do 25%. Oprócz tego w przyszłości prawdopodobnie pojawią się zależności statystyk summona od jego wielkości w postaci modyfikatorów. Można traktować to jako swoistą zapowiedź. Za kilka godzin (jak wstanę) pojawią się jeszcze - poprawione obliczenia do Gamabunty na co zwrócił mi uwage Ichirou przy pytaniu o jedną rzecz oraz limity technik zależne od ilości otwartych dziedzin (muszę je jeszcze przemyśleć)
  • Wprowadzone zostają pewne modyfikacje do Kakuzu, które stanowić będa pewien substytut póki nie zostanie podjęta decyzja co do reworku klanu prędzej czy później, który będzie musiał nastąpić bo nie podoba mi się zbytnio jego obecna wersja. Zostały doprecyzowane kwestie przemieszczania masek po ciele i poza nim, siły nici, wprowadzone ograniczenie do jednego serca na żywioł by zapobiec rakowi polowania na jeden żywioł i tanim kosztem spamowania wysokorangowymi technikami bez końca, doprecyzowane zostały także kwestie fizjologiczne co do egzystencji przedziwnego bytu, którym niewątpliwie jest członek tegoż klanu i to tyle z ważniejszych zmian. Najlepiej niech ci których to dotyczy po prostu przeczytają - klik!
  • Zaktualizowane zostały także kluczowe rzeczy w sklepie (umysł ochłonął po tej przeprawie i błędy wyszły na światło dzienne)
    • Kabura na broń: Pojemność 14 -> 30 punktów objętości
    • Torba: Pojemność 70 -> 140 punktów objętości
    • Plecak: Pojemność 210 -> 500 punktów objętości
    • Kołczan: Pojemność 40 -> 60 punktów objętości
    • Stalowa żyłka: Objętość 1 -> 0,25 na metr
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 2983
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Vulpie » 7 maja 2018, o 06:57

#180
  • Dodano dwie nowe techniki, zaproponowane swego czasu w temacie z brakującymi technikami: Hakke Jūroku Shō (klanowe Hyuuga rangi D) i Ninshiki Kādo (Ninjutsu rangi C). W związku z dodaniem drugiej z wymienionych technik, do sklepu trafiły również Karty Ninja - dział z dodatkami.
Avatar użytkownika

Vulpie
Moderator
 
Posty: 1292
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Misae

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Vulpie » 10 maja 2018, o 14:07

#181
  • Jest i on! Nowy, a raczej nie tyle nowy, co odświeżony regulamin tworzenia własnych technik wszedł w życie.
    Najważniejsze zmiany:
    1. Nowy system slotów WT. Teraz o tym ile technik możemy stworzyć decyduje nasza całkowita pula PH. Po dokładne wyjaśnienie i rozpiskę zapraszam do tematu.
    UWAGA! Postacie, które mają zaakceptowaną ilość technik większą, niż przewidywałby dla nich nowy system, nie mogą tworzyć nowych WT do momentu, w którym uzyskają taką możliwość zgodnie z nowym systemem slotów.

    2. Własna technika zaproponowana do oceny może być tylko o jeden poziom dziedziny wyżej, niż aktualnie opanowany przez naszą postać.
    3. Zebrano garść niepisanych zasad tworzenia i oceny WT i zapisano je (nareszcie!), aby zaoszczędzić wszystkim czasu i nerwów. W ramach nabywania doświadczenia, akapit ten będzie aktualizowany.
Avatar użytkownika

Vulpie
Moderator
 
Posty: 1292
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Misae

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 10 maja 2018, o 21:48

#182
  • W związku z napływem znacznej liczby nowych użytkowników w ostatnim czasie, postanowiliśmy dla wszystkich klanów zwiększyć dopuszczalną liczbę miejsc. Wprowadzenie tej zmiany jest konieczne choćby z punktu widzenia szczepów, gdzie w większości były już zajęte wszystkie miejsca, a żeby nie zmniejszać dysproporcji między szczepami, a rodami, podobną zmianę musimy zastosować również właśnie i w klanach pod których jurysdykcją, znajdują się prowincje.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2099
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez BeeBee-Hachi » 23 maja 2018, o 14:37

#183
  • Opis Shintenshin no Jutsu został uzupełniony o zdanie: W przypadku otrzymania ran przez oryginalne ciało, umysł Yamanaki odczuwa skutki tych ran w czasie rzeczywistym.
Obrazek
Avatar użytkownika

BeeBee-Hachi
Moderator
 
Posty: 2231
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 9261903
Multikonta: Arashi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Vulpie » 24 maja 2018, o 11:34

#184
  • Tu Tu Ru Tu Tu Tu! Jest i on - dział Brakujących Technik został w formie testowej wprowadzony na forum. Tutaj jest on - dział, a tutaj jego regulamin. Bawcie się dobrze i nie dajcie nam się nudzić!
Avatar użytkownika

Vulpie
Moderator
 
Posty: 1292
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Misae

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 7 cze 2018, o 19:11

#185
  • Pojawił się temat z opisanymi realiami forum! Dodatkowo zostały wprowadzone dokładne opisy kultur poszczególnych regionów świata, włącznie z akcentami, charakterystyką budownictwa, religią, zwyczajami ludzi, tradycjami... i tak dalej i tak dalej. Temat będzie aktualizowany, a linki do niego pojawią się w Szablonie KP, w działach z Misjami i w wielu innych miejscach! Chwalmy słońce \[T]/

Realia forum i kultura prowincji
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Vulpie » 18 cze 2018, o 09:29

#186
  • Na podstawie opracowanej przez Asagiego techniki Hadan, dodano ją do spisu jutsu stylu Chanbara jako ekskluzywnej dla samurajów.
Poniżej kilka zmian na podstawie pomysłów graczy:
  • Zmiany w klanie Ayatsuri i technikach Kugutsu no Fūin i Akahigi: Hyakki no Sōen wg tego tematu: viewtopic.php?f=31&t=5634
  • Dostosowano pojemności magazynków w tworzonych i istniejących kukiełkach kuglarzy wg tego pomysłu: viewtopic.php?f=31&t=5488
  • Dodano niewielką w długości, lecz wielką w znaczeniu wzmiankę o odkrywaniu natury chakry dla graczy, którzy chcą zrobić to w 100% fabularnie. Wzmianka pojawiła się na koniec akapitu traktującego o żywiołach chakry, bo w końcu ich dotyczy. Odpowiedni pomysł: viewtopic.php?f=31&t=5687
Avatar użytkownika

Vulpie
Moderator
 
Posty: 1292
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Misae

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 19 cze 2018, o 11:16

#187
  • Wesołe zmiany dla samuraiów. Wprowadzamy specjalny system rang wyłącznie dla nich. Obowiązuje on jedynie podczas konfliktu zbrojnego, w każdym innym wypadku samuraiowie są sobie równi. Za wyjątkiem zarządcy Teiz i Lidera. Spokojnie, to jeszcze nie koniec planowanych zmian!
  • Samuraiowie obecni na forum powinni się zgłosić odnośnie owych rang. W większości przypadków i tak będą oni zwykłymi samuraiami, ale warto próbować : )


Samuraiowie
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 19 cze 2018, o 23:23

#188
  • Sława. Dodano bardziej szczegółowy system sławy u postaci. Podzielono ją na kategorie zależne od obszaru na jakim jest się znanym (od pojedynczej osady do całej krainy albo świata) i określono stopień w jakim jest się znanym. W końcu sława sławie nie równa.
  • Inni gracze przebywając na obszarze danej prowincji będą mogli usłyszeć o owym, odpowiednio sławnym, graczu i o jego dokonaniach.
  • Przydzielanie konkretnej sławy graczom odbędzie się na dniach, zatem prosimy o cierpliwość i regularne odwiedzanie tematu.


Temat ze sławą
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 20 cze 2018, o 22:02

#189
  • W Regulaminie Shinobi War w sekcji "Rozgrywka" pojawił się nowy punkt k, zakazujący przeklejania gotowych misji.


Regulamin Shinobi War
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 21 cze 2018, o 22:06

#190
  • Trzy wielkie Rodziny Mafijne jako organizacje do których można dołączyć? Wraz z ich genezą, hierarchią i zasadami? Teraz są one oficjalnie umieszczone w Organizacjach!


Mafie Shigashi
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Vulpie » 26 cze 2018, o 09:48

#191
  • Małe-wielkie zmiany w klanie Hyuuga. Od teraz techniki X Dłoni Y Trygramów kosztują niezauważalne ilości chakry, ponieważ są zwykłym taijutsu z wykorzystaniem stylu Miękkiej Pięści. Dodatkowo sprecyzowano uszkodzenia układu chakry przy pełnym powodzeniu technik z tej rodziny. Teraz obrażenia te mają konkretny mechaniczny wpływ na trudność formowania chakry spowodowane zablokowanymi tenketsu (obniżanie kontroli chakry ofiary). Sprecyzowano również możliwości pozbycia się negatywnych efektów. Uszczuplono opis samego dojutsu, które jest teraz bardziej przejrzyste i konkretne. Dodano wymóg otwarcia dziedziny klanowej do nauczenia się Jyuukena.

    Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami viewtopic.php?p=233#p233
Avatar użytkownika

Vulpie
Moderator
 
Posty: 1292
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Misae

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piszemy o wszystkim!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość