Zmiany w systemie rozgrywki

Trzecia pod względem wielkości prowincja Wietrznych Równin zamieszkała przez Ród Uchiha. Prowincja Sogen zarówno od północy jak i południowo-wschodniej strony sąsiaduje z morzem, z kolei od południa graniczy z regionem Prastarego Lasu. To co jednak w szczególności warte jest odnotowania, to fort graniczny postawiony od północnego wschodu na granicy z niezbadanym obszarem dawno upadłego kraju, zniszczonego jeszcze w trakcie potyczki z Juubim. Kultura prowincji w głównej mierze skupia się na militariach, przemyśle żeglarskim oraz hodowli co wynika z uwarunkowań geograficznych.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 10 maja 2017, o 22:43

#117

Klany:

Otrzymały nowe obrazki. Gotowe mam dla wszystkich pozostałych jednak nie zdążę już dzisiaj wrzucić. Siedziałem cały dzień, a i tak się nie wyrobiłem. Wymieniane były tylko stare. Rozmiar 555x150, póki co zostaje. Nowym standardem na forum jest 555x200 oraz 500x200.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 11 maja 2017, o 13:50

#118

Klany:
Techniki żywiołowe:

Otrzymały nowe obrazki. Część z nich ulegnie zmianie później. (Zmiana rozmiaru, polepszenie jakości).
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 14 maja 2017, o 21:30

#119
    W dniu dzisiejszym wchodzą w życie dwa pomysły Uwolnienie 310PH! A może nie 310 oraz Monotematyczność samurajów. W związku z tym, gracze od teraz na start dostają aż 500 PH do rozdysponowania (zamiast 310), a ponadto mają dowolność w ich wydaniu. Mogą wszystko przeznaczyć na rozwój atrybutów, jak i pominąć atrybuty i punkty przeznaczyć na rozwój dziedzin Ninpou.

    Gracze, którzy już posiadają zaakceptowaną karte postaci również nie są poszkodowani! Przysługuje im zwrot w wysokości 190 PH. Obowiązkiem jest umieścić w rozliczeniach link do tego ogłoszenia z przysługującą liczbą zwrotnych PH.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2117
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 17 maja 2017, o 00:33

#120

Techniki:

Otrzymały nowe obrazki. Tam gdzie ich uprzednio nie było także się pojawiły uzupełniając pustkę.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 18 maja 2017, o 22:22

#121

Nowe obrazki otrzymały:

Techniki styli, które się nie pojawiły posiadają starą rozmiarówkę 555x150, która zostanie wymieniona nieco później.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 21 maja 2017, o 10:20

#122

    Wprowadzone zostały zmiany w dziale wyposażenia. Do przedmiotów z dziedziny broni drzewcowej, mieczy, broni niestandardowej oraz dodatków (gurda) zostały dodane wymagane wartości posiadania siły, aby poprawnie posługiwać się bronią. Ponadto zwiększyła się cena makabishi i senbonów, a Gurda jest teraz bardziej pojemna.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2117
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 25 maja 2017, o 21:00

#123

Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2117
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 8 cze 2017, o 17:31

#124

    Odświeżony został wątek z początkową Wiedzą Postaci. Zmianie uległa wiedza z jaką rozpoczyna wyrzutek (zmiana wchodzi w życie od tej chwili i nie dotyczy osób które już posiadają zaakceptowaną kartę postaci)
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2117
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 14 cze 2017, o 21:30

#125

    Odświeżona i wgrana została nowa Mapa świata oraz Mapa regionów. Na mapie regionów wprowadzono i oznaczono szlaki morskie, którymi można dostać się do prowincji zamorskich. Podróż szlakami morskimi wiąże się z wyższym kosztem, ale jest równocześnie szybsza od podróży drogą lądową. Koszty i czasy podróży zostały zaaktualizowane na szlakach transpotowych
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2117
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 15 cze 2017, o 17:24

#126

    Zostały naniesione zmiany we Wzorze Karty Postaci, który dotyczyły tematu ze startowymi technikami. W związku z uwolnieniem PH, został podwyższony startowy przedział technik rangi D, które zgodnie z powyższym tematem, mogą być wymienne na jutsu z wyższej rangi.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1561
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 15 cze 2017, o 18:14

#127

    Dodany został dziesiąty punkt regulaminu Kuźni, w którym doprecyzowano możliwości tworzenia substancji pokroju papierosów czy innych łagodnych środków odurzających niewymagających posiadania zdolności tworzenia trucizn.
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 20 cze 2017, o 17:24

#128

    Z szablonu kukieł klanu Ayatsuri zostały usunięte rubryki z Szybkością i Percepcją. Od teraz kuglarz powinien własnoręcznie wyliczać Szybkość i Wymagania Percepcji kukły na podstawie przeliczników w temacie z technikami klanowymi. Zmiana została podyktowana wygodą dla graczy, którzy własnoręcznie będą mogli wyliczać Szybkość kukieł w KP, i Administracji, z której spadnie obowiązek edycji tematów w Kuźni na życzenie graczy. Tym samym wszystkie kukły zostaną automatycznie pozbawione zbędnych rubryk.

    Tworzenie Marionetek
    Techniki Ayatsuri

Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 28 cze 2017, o 20:10

#129

    Wprowadzono zmianę w działaniu techniki Suiton: Mizu Kawarimi - od teraz aby ją użyć konieczne jest uprzedniego złożenie sekwencji pieczęci i tak jak to było wcześniej - bycie świadomym nadchodzącego zagrożenia.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2117
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 1 lip 2017, o 13:49

#130

    Zaktualizowano temat Antidota i trucizny - od chwili obecnej znika wymóg czasowy warzenia medykamentów, trucizn i antidotów, pozostaje jedynie wymóg linijkowy opisu treningu
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2117
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 2 lip 2017, o 12:00

#131

    Poprawiono koszty dla Shōton: Omiwatari no Jutsu oraz Shōton: Hashō Kōryū w klanie Kōseki. Dodano koszt co turę.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2117
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sogen

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości