Brakujące techniki

W tym miejscu znajdziesz wszystkie aktualne techniki posegregowane według własnych dziedzin sztuki ninja. Zaznajomienie się z nimi powinno ułatwić Ci wybór ścieżki, którą powinieneś obrać postacią w trakcie jej rozwoju.

Re: Brakujące techniki

Postprzez Defrevin » 1 lis 2015, o 16:41

Może wiec na coś takiego:


Nazwa
Suiton: Mizu no Tatsumaki

Pieczęci
Baran → Koń → Ptak

Zasięg
Na własne ciało

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika defensywna Suitonu. Shinobi składa pieczęcie i wyzwala wokół siebie silny wodny wir, który jest w stanie zablokować większość rzucanych w niego broni miotanych, a także uniemożliwia trafienie go większością technik dystansowych rangi D. Ciosy wręcz, jeżeli są dostatecznie silne (siła powyżej 50), są w stanie przedostać się do wnętrza i uderzyć użytkownika.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Brakujące techniki

Postprzez Hikari » 1 lis 2015, o 17:07

Jestem zdecydowanie za ^^ Tylko dodałbym, że cios będzie osłabiony. <imo musi się przebić przez tą technikę, więc się osłabia, ale po uderzeniu w użytkownika natychmiast przerywa technikę.
Ostatnio edytowano 1 lis 2015, o 17:15 przez Hikari, łącznie edytowano 1 raz




When the day is long and the night
The night is yours alone
When you're sure you've had enough of this life, well hang on
Don't let yourself go
'Couse everybody cries and everybody hurts sometimes
Avatar użytkownika

Hikari
 
Posty: 1982
Dołączył(a): 24 sie 2015, o 17:56
Wiek postaci: 24
Ranga: Akoraito
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=1307
GG: 12819100
Multikonta:

Re: Brakujące techniki

Postprzez Defrevin » 1 lis 2015, o 17:09

So, go go Yoshimitsu!
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Brakujące techniki

Postprzez Yoshimitsu » 4 lis 2015, o 08:01

W piątek siadam i zmieniam jbc.



Nazwa
Kuchiyose: Raikō Kenka

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dotykowy

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (od jednej pieczęci)

Koszt
E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: 0,5% (od jednego przedmiotu)

Pojemność
40

Dodatkowe
Metalowa Plakietka większa niż 8cm na 8cm lub inny podobny przedmiot do pieczętowania

Opis Technika polega na stworzeniu małej pieczęci na metalowej plakietce czy innym nośniku którego wymiary nie mogą być mniejsze niż sama pieczęć dzięki czemu uzyskujemy mały schowek (pojemność małego zwoju). W pieczęci możemy zapieczętować broń, niewielkie przedmioty o ile nie przekraczają wagi Fūin 5. Pieczętowanie jak i odpieczętowanie w jednym, tak więc największym kosztem jest tutaj pieczętowanie przedmiotów, lecz samo odpieczętowanie zabiera już o wiele mniej chakry. Metodą prowadzącą do tego jest dotknięcie plakietki i wysłanie wiązki chakry, następnie materializuje się tuż pod ów miejscem pieczęci przedmiot.


//Usunięcie z Ninjutsu i dodanie po edycji do Fuuin


Nazwa
Suiton: Mizu no Tatsumaki

Pieczęci
Baran → Koń → Ptak

Zasięg
Na własne ciało

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika defensywna Suitonu. Shinobi składa pieczęcie i wyzwala wokół siebie silny wodny wir, który jest w stanie zablokować większość rzucanych w niego broni miotanych, a także uniemożliwia trafienie go większością technik dystansowych rangi D. Ciosy wręcz, jeżeli są dostatecznie silne (około 15 punktów siły więcej niż kontrola chakry tworzącego wir), są w stanie przedostać się do wnętrza i uderzyć użytkownika.




Nazwa
Suiton: Mizu no Tatsumaki

Pieczęci
Baran → Koń → Ptak

Zasięg
Na własne ciało

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika defensywna Suitonu. Shinobi składa pieczęcie i wyzwala wokół siebie silny wodny wir, który jest w stanie zablokować większość rzucanych w niego broni miotanych, a także uniemożliwia trafienie go większością technik dystansowych rangi D. Ciosy wręcz, jeżeli są dostatecznie silne (siła powyżej 50), są w stanie przedostać się do wnętrza i uderzyć użytkownika.
Yoshimitsu
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Kari » 9 lis 2015, o 12:59

To teraz coś dla Ayatsurich:


Nazwa
Kugutsu no Fūin

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Bezpośredni

Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (pieczętowanie)

Dodatkowe
Fūin no Jutsu; Chwila skupienia; Kukiełka i odpowiedni zwój

Opis Rozwinięcie techniki Fūin no Jutsu używane przez marionetkarzy. Pozwala ono na zapieczętowanie dowolnej kukły w zwoju. Proces pieczętowania wymaga chwili skupienia, podczas której na zwoju pojawia się specjalna formuła pieczętowania. Następnie należy przelać chakrę do zwoju i do kukiełki jednocześnie. Marionetka znika, a na zwoju pojawia się napis oznaczający nazwę pieczętowanej kukły. By ją odpieczętować wystarczy odsłonić ten napis.
Im większe umiejętności marionetkarza w dziedzinie tworzenia pieczęci, tym w mniejszych zwojach jest w stanie zapieczętować marionetkę (Ranga D - duży zwój, Ranga C - średni zwój, Ranga B - mały zwój).


Proponuję rangę C Kugutsujutsu




Nazwa
Shirohigi: Jikki X no Shū (w miejsce "X" należy wstawić nazwę kolekcji)

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Dowolny

Koszt
Koszt wytworzenia nici + E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (pieczętowanie)

Dodatkowe
Wymaga posiadania małego zwoju i dziesięciu kukiełek; Kugutsu no Fūin

Opis Przygotowanie: W tej technice użytkownik musi najpierw przygotować dziesięć marionetek i zwój. Po chwili skupienia użytkownik pieczętuje całą dziesiątkę w jednym zwoju.
Użycie: Użytkownik rozwija zwój, odpieczętowując i przejmując kontrolę nad dziesiątką lalek. Jeśli tylko posiada odpowiednią percepcję, jest w stanie biegle walczyć jednocześnie całą dziesiątką.


Tutaj bezdyskusyjnie S-ka.

W obu przypadkach koszty wziąłem z pieczętowania, w końcu różni się tylko zastosowaniem.


Istniejące techniki:

Nazwa
Kurohigi: Sanshōuo

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Dodatkowe
Należy mieć lalkę która może uwięzić przeciwnika

Opis Sprytna sztuczka, z której korzystają użytkownicy lalek. Technika to pozwala ukryć swoją marionetkę w podłożu, np. pod ziemią, piaskiem etc. Działa ona wtedy jak mina - gdy tylko przeciwnik stanie w miejscu, gdzie ukrywa się lalka, wyskakuje ona na zewnątrz i zamyka przeciwnika w swoim wnętrzu - tym samym łapiąc go w pułapkę, z której ciężko się wydostać.



Nazwa
Kurohigi Kiki Ippatsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Dodatkowe
Wymagana jest lalka z ostrzami i otworami w korpusie

Opis Jedna z brutalniejszych technik stosowanych przez marionetkarzy z Ayatsuri. Gdy tylko przeciwnik zostanie schwytany w jedną z lalek, zostaje on zaplombowany w jej wnętrzu bez możliwości ucieczki. Następnie od marionetki odczepiają się kończyny, z których wysuwają się ukryte ostrza. Następnie ostrza te zostają wbite przez specjalne otwory do wnętrza lalki, co kończy się zasztyletowaniem znajdującego się w jej wnętrzu.



Nazwa
Kurohigi: Kiki Sanpatsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Dodatkowe
Należy mieć dwie specjalnie przystosowane marionetki

Opis Najprościej mówiąc, jest to zwielokrotnienie techniki Kurohigi Kiki Ippatsu. Podobnie jak w poprzednim przypadku, zamykamy przeciwnika w lalce, a następnie zasztyletowujemy go za pomocą ostrzy ukrytych w kończynach marionetki. Różnicą jednak jest to, że zamiast jednej używamy dwóch lalek, co pozwala jednocześnie wyeliminować dwa cele.



Nazwa
Hitokugutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Ciało

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika stosowana przez jedynie przez Mistrzów marionetek gdyż wiąże się z ogromną pracą.. Otóż przy pomocy Hitokugutsu jesteśmy w stanie zamienić żywą osobę w marionetkę, przez co zyskujemy również kontrolę nad jej Kekkei Genkai. Hitokugutsu możemy także ograniczyć do części ciała wymieniając jakieś elementy.


Techniki te proponuję zmienić w następujący sposób, by były bardziej ogólne, nie ograniczały kreatywności graczy:


Nazwa
Kurohigi: Sanshōuo

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Dodatkowe
Brak

Opis Sprytna sztuczka, z której korzystają użytkownicy lalek. Technika to pozwala na kontrolowanie swoich lalek pod powierzchnią (piasku, ziemi itp.). Podłoże przestaje być wtedy przeszkodą dla nici chakry. Niestety marionetka porusza się pod ziemią bardzo wolno, może za to dość szybko "wyskoczyć" spod ziemi.


// Niepotrzebny rework opisu


Nazwa
Kurohigi Kiki Ippatsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Dodatkowe
Wymagane dwie lalki przystosowane do połączenia

Opis Sprytna sztuczka pozwalająca na połączenie części dwóch marionetek. Należy oczywiście zamieścić w opisie marionetek możliwość takiego połąćzenia. Kankurō wykorzystywał tę technikę do połączenia części Karasu i Kuroari, raniąc przy okazji dotkliwie uwięzionego w Kuroari przeciwnika.


// Niepotrzebny rework opisu


Nazwa
Kurohigi: Kiki Sanpatsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Dodatkowe
Wymagane trzy, przystosowane do połączenia lalki; Kurohigi Kiki Ippatsu

Opis Najprościej mówiąc, jest to ulepszenie techniki Kurohigi Kiki Ippatsu. Podobnie jak w poprzednim przypadku, łączymy ze sobą części marionetek, tym razem są to jednak aż trzy marionetki.


// Niepotrzebny rework opisu


Nazwa
Hitokugutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Ciało

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Świeże/Żywe ciało

Opis Technika stosowana przez jedynie przez Mistrzów marionetek gdyż wiąże się z ogromną pracą. Otóż przy pomocy Hitokugutsu jesteśmy w stanie zamienić żywą lub świeżo martwą osobę w marionetkę. Marionetka posiada swoje KG (możliwe do rozwijania za nasze PH) oraz wszystkie techniki, które posiadała za życia, choć kuglarz może używać jedynie tych, o których wie. Marionetka posiada swoją własną chakrę, taką samą jak za życia i to z niej płaci się za używanie technik marionetki.
Innym wariantem jest zamiana własnego ciała w marionetkę, wtedy możemy zamienić tylko jego część lub też całość, pozostawiając żyjący jedynie pojemnik ze schowanymi w nim najważniejszymi organami.




I jeszcze jedna nowa technika:


Nazwa
Kurohigi Kiki Nihatsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Dodatkowe
brak

Opis Technika ta w skrócie pozwala na manipulowanie wewnętrznymi częściami marionetek, których, jak wiadomo, nie widzimy. Przykładem użycia może być np. pokrojenie uwięzionego w marionetce przeciwnika na kawałki za pomocą schowanych w środku ostrzy.


I tu nie dałbym więcej niż rangi C.



Na koniec to, co tygryski lubią najbardziej (oczywiście S-ka):


Nazwa
Akahigi: Hyakki no Sōen

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Koszt wytworzenia nici + E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (pieczętowanie)

Dodatkowe
Kugutsu no Fūin; mały zwój i sto marionetek; specjalny mechanizm w ciele kuglarza

Opis Najwyższy poziom marionetkarstwa. Mało kto może opowiedzieć o tej technice, ponieważ mało kto potrafi ją przeżyć. Pozwala ona bowiem na walkę nawet stoma marionetkami jednocześnie. Wymaga to wcześniejszego przygotowania w postaci zapieczętowania wszystkich tych marionetek w jednym małym zwoju, jak również posiadania w ciele specjalnego mechanizmu (umieścić go można korzystając z techniki Hitokugutsu). Po umieszczeniu zwoju w mechanizmie, odpieczętowujemy błyskawicznie wszystkie kukiełki. Ponieważ sto marionetek wymaga do kontrolowania ogromnej ilości nici chakry, te generowane są z mechanizmu, a nie z palców. Warto również zauważyć, że zazwyczaj ruchy marionetek zależne są od ruchów użytkownika i przez to będzie istniała przerwa czasowa pomiędzy komendą użytkownika, a odpowiedzą marionetki. Jednakże, ze względu na to, że setka marionetek są bezpośrednio połączone do rdzenia marionetkarza, nie ma żadnej przerwy czasowej pomiędzy rozkazami marionetkarza a ruchami marionetek.


EDIT: Dodałem kreski, żeby było przejrzyściej.
Ostatnio edytowano 12 lis 2015, o 18:51 przez Kari, łącznie edytowano 3 razy
Kari
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Kari » 9 lis 2015, o 19:14

Jeszcze jedno, proponuje rangę D, w końcu to tylko coś jak Henge:

Nazwa
Suna Fukumen no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Dowolny

Koszt

Dodatkowe
Piasek, marionetka wymiarami podobna do człowieka

Opis Zdolność ta przypomina podstawową transformację. Z użyciem odrobiny piasku zamieniamy naszą marionetkę w człowieka. Jest to dobre jutsu zwiadowcze, jednak kontrolowany przez nas "osobnik" nie zawsze idealnie przypomina człowieka - poziom przemiany zależy od tego, jak doświadczeni jesteśmy w dziedzinie Kugutsu. Przebranie jest dość kruche, po otrzymaniu ciosu zaczyna się rozpadać.


Tu szczerze mówiąc nie mam żadnego pomysłu na koszt. W każdym razie jednorazowy, przy tworzeniu. Potem utrzymuje się do zniszczenia. Nie mogę znaleźć też żadnego obrazka. Mowa oczywiście o "przebraniu" Karasu na CE.

Wersja Yoshiego:

Nazwa
Suna Fukumen no Jutsu

Pieczęci
Szczur

Zasięg Max.
Bezpośredni | 50 metrów

Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (1% na turę)

Dodatkowe
Piasek, marionetka wymiarami podobna do człowieka

Opis Zdolność ta przypomina podstawową technikę Ninjutsu, znaną przez wszystkich Shinobi zwaną Henge. Do techniki potrzeba jednak dostępu do piasku. Wykonując jedną niezbędną pieczęć, kumulując chakre, narzucamy na naszą marionetkę swego rodzaju kamuflaż. Od tego momentu kukła wygląda tak jak chcemy, czyli przyjmuje postać ludzką (Wielkiego czołgu nie zmienimy w człowieka). Jest to dobre jutsu zwiadowcze, jednak kontrolowany przez nas "osobnik" nie zawsze idealnie przypomina człowieka - poziom przemiany zależy od tego, jak doświadczeni jesteśmy w dziedzinie Kugutsu. Jak większość tego typu technik ma wadę w postaci nawet delikatnego uderzenia, po którym rozpada się. Ważna jest również kontrola samego użytkownika, bowiem mimo, iż marionetka posiada wygląd, nie zachowuje się jak sam człowiek. Potrzebna jest precyzja i płynność ruchu...
Kari
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Kari » 10 lis 2015, o 18:32

To jeszcze takie małe cacuszko, w tym wypadku wątpię, czy będzie wyżej niż na D:


Nazwa
Sōshūjin

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Dowolny

Koszt
Koszt wytworzenia nici chakry

Dodatkowe
Brak

Opis Technika ta pozwala na walkę zwykłą bronią, np. kunai'em za pomocą nici chakry. Jest to możliwe również z wykorzystaniem zwykłych nici chakry, jednak używając tej techniki możemy walczyć sprawniej niż bez niej.
Kari
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Defrevin » 10 lis 2015, o 22:48

Ostatnie Jutsu na pewno jest użytkowane za pomocą nici chakry?
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Brakujące techniki

Postprzez Kari » 10 lis 2015, o 22:55

Tak, jest to pokazane w walce Chiyo vs Sasori.
Kari
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Yoshimitsu » 12 lis 2015, o 14:43

Zastanowiłem się nad tym... Dla mnie to nawet nie musi być osobna technika. Nici i kontrola kunaiów, można podpiąć pod Chakura no Ito. Ayatsuri chyba nie miało reworku jeszcze, a po popatrzeniu tu i tam stwierdzić można, że kilka technik powinno takowy dostać. Ale wracając do tematu. Chakura no Ito powinno wystarczy do kontroli kunaiów. (Jeszcze nie oglądałem kinówki dokładnie o marionetkach, gdzie Naruto przeniósł się w przeszłość itp. A taka była, tam również coś mogło być). Jedynie ograniczenie jakie bym narzucił, to ilość na danym poziomie. Czyli przykładowo D: 3 kunaie itp...
Yoshimitsu
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Kari » 12 lis 2015, o 19:01

Ilość kukieł na poziom powstała tylko dlatego, że im więcej kukieł, tym trudniej się na nich skupić - każda ma skomplikowane mechanizmy i walczy, a tu jedynie miotamy kuanie. Dlatego moim zdaniem to sędzia powinien w każdej sytuacji decydować, ile czego uda nam się przemieścić.
Kari
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Yoshimitsu » 12 lis 2015, o 19:08

O takich rzeczach sędzia nie decyduje. Bo sędzie mógłby być przychylny i powiedzieć Ci 100, a mógłby nie być i powiedzieć 2. A również na zdrową logikę, postać powinna wiedzieć co jej w zasięgu jej siły kontroli. Mechanizmy to jedno, a kontrola ruchu itp to drugie. I jeszcze jest balans.
Yoshimitsu
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Kari » 12 lis 2015, o 19:13

Za pomocą nici chakry można złapać właściwie wszystko... i kankuro uniósł swoimi nitkami zbroję samuraja, więc trochę kunai'ów ona ważyła. Ogólnie ustalmy, że ok. 10, niezależnie od rangi. Więcej można próbować, ale to tak jak pytanie: "ile postać może unieść w rękach?" - normalnie ileśtam, ale może próbować więcej.
Dlaczego niezależne od rangi? Otóż z rangą Ayatsuri uczy się podzielności uwagi, co nie jest aż tak potrzebne w przypadku operowania prostą bronią z gatunku kunai.


Może być i 10
#Yoshi
Kari
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Kari » 13 lis 2015, o 17:41

Dawno mnie tu nie było, prawda? kappa
A tak na serio, jeszcze jedna ciekawa technika:
Może A? Silna, ale ciężko ją zastosować.


Nazwa
Hyakku Kugutsu Tamashibari

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Dowolny

Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (nałożenie pieczęci na marionetkę)

Dodatkowe
Brak

Opis Bardzo ciekawe jutsu, aczkolwiek ciężkie do wykorzystania w normalnych przypadkach. Technika ta pozwala nam na oznaczenie marionetki specjalną pieczęcią. Jeśli ktoś zniszczy sto takich marionetek, będziemy mogli za pomocą nici chakry przejąć kontrolę nad jego ciałem. Jest ona bliźniaczo podobna do Sōen: Hitomi Gokū, tylko w tym wypadku nie potrzeba współpracy z przejmowaną osobą. Aby przerwać technikę należy przeciąć nici między złapanym, a wykonawcą techniki. Dodatkowo przy opieraniu się osoba, która wpadła w pułapkę będzie odczuwała bardzo duży ból.
Kari
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Kari » 15 lis 2015, o 14:39

Będę wrzucał tu techniki, aż ktoś nie sprawdzi tych starych kappa
A tak na serio - proponowałbym rangę C/B Kugutsu:


Nazwa
Senju Sōbu

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Dowolny

Koszt
E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (pieczętowanie)

Dodatkowe
Marionetka

Opis Specjalna technika pieczętująca kuglarzy. Pozwala ona na zapieczętowanie przedmiotu w marionetce. Prawdziwą zaletą tej techniki jest to, że po odpieczętowaniu rzecz zapieczętowana staje się częścią kukiełki.


Trzeba totalnie zmienić opis


EDIT:
Na prośbę Komatsu, coś dla Uciapów (D):


Nazwa
Sōfūshasan no Tachi

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Zależny od długości linek

Koszt
Brak

Dodatkowe
Sharingan: Ichi Tomoe, stalowe linki przymocowane do broni

Opis Technika będąca ulepszeniem Sōshuriken no Jutsu. Dzięki posiadaniu Sharingana, użytkownik jest w stanie o wiele sprawniej korzystać z broni z linkami, korzystając dodatkowo z elementów terenu (drzewa, skały) do lepszej kontroli lotu.


Wynika z percepcji, nic więcej...


EDIT 2:
Tym razem Kaguya:


Nazwa
Karamatsu no Mai: Kaika

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
Brak

Dodatkowe
Wymaga użycia Karamatsu no Mai

Opis Użytkownik tej techniki po wcześniejszym użyciu Karamatsu no Mai wystrzeliwuje kości naokoło siebie. Kości te były w stanie wbić się w samurajską zbroję, a nawet przebić ją miejscami.


Poprawić opis


EDIT 3:
Sabaku:

#1 (S)

Nazwa
Sabaku: Hando

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
40 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak

Opis Użytkownik tworzy ze swojego piasku ręce, które mogą być użyte do różnych celów takich jak miażdżenie, łapanie lub powstrzymanie przeciwników lub celów. Efektywnością tej techniki jest wytrzymałość i ogrom, który rywalizuje z Ogoniastymi Bestiami. Gdy ręce zacisną się na celu to prawie niemożliwe jest uwolnienie się i trzeba uciekać się do innych metod.


Sprawdzić w anime


#2 (B)

Nazwa
Sabakuha

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak

Opis Użytkownik używa swojego piasku by stworzyć ogromną ścianę z piasku, która jest prawdopodobnie w stanie ochronić go przed atakiem. Może być również użyta do oddzielenia od siebie osób.


Sprawdzić w anime


#3 (B)

Nazwa
Fūton: Mugen Sajin — Daitoppa

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
40 metrów

Koszt
E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Fūton: Daitoppa

Opis Użytkownik najpierw wdycha powietrze ustami, a następnie wydmuchuje je wraz z powleczoną czakrą chmurą piasku. Ten potężny szkwał pokrywa obszar pod dużym kątem strumieniem wystarczającym do powalania drzew i uszkadzania ich piaskiem. Ta technika jest niezmiernie wydajna nawet przeciwko wielu wrogom.


Technika 1 ogoniastego (Piasek + Daitoppa) = wejście wraz z ogonami


#4 (D)
Zmiana jednej z technik Sabaku:
Wersja aktualna:

Nazwa
Suna no Kanchi

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (3% za turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika przydatna, gdy członek szczepu Sabaku pragnie kogoś wytropić lub zabezpieczyć swoje schronienie. Użytkownik miesza swój piasek z podłożem, rozsyłając w ten sposób swoją chakrę na wszystkie możliwe strony. Gdy tylko ktoś nadepnie na podłoże z chakrą użytkownika, ten natychmiast to wyczuje. Dodatkowo ślady na tym piasku pozostaną widoczne, dopóki technika nie zostanie dezaktywowana lub nie zapragnie tego shinobi.


Wersja docelowa:

Nazwa
Sensa Kaibyō

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Dowolny

Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (3% za turę)

Dodatkowe
Brak

Opis Przez rozproszenie znacznej ilości specjalnego piasku na obszarze docelowym, użytkownik jest w stanie wyczuć obecność każdego wroga mającego bezpośredni kontakt z piaskiem. Ten wykrywający piasek może być rozproszony na szerokim obszarze a nawet unosić się w powietrzu, umożliwiając wykrycie wrogów w powietrzu. Gdy piasek wejdzie w kontakt z celem, owinie się wokół niego powodując, że nawet niewidoczne cele staną się widoczne.


Sprawdzić w anime


EDIT 4:
Terumi.

#1 (C)

Nazwa
Yōton: Gomu bōei

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
40 metrów

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak

Opis Użytkownik tworzy krótką rurę z lawy przekształconej w gumo-podobny materiał, w której może się schować przed atakiem przeciwnika.


#2 (C)

Nazwa
Futton: Fungōkyaku

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak

Opis Po zwiększeniu temperatury czakry do temperatury wrzenia, użytkownik uwalnia wrzącą parę ze swojego ciała i wykonuje potężny kop w swojego przeciwnika. Ten atak ma wystarczająco dużo siły, aby wysłać przeciwnika daleko do tyłu.


Używana była do tego specjalna zbroja (brak jej) = brak techniki = właściwość zbroi


#3 (C)

Nazwa
Futton: Funsuiken

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Dotykowy

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak

Opis Po zwiększeniu temperatury czakry do temperatury wrzenia, użytkownik uwalnia wrzącą parę ze swojego ciała i wykonuje wzmocnione parą uderzenie, które odrzuca przeciwnika do tyłu.


Używana była do tego specjalna zbroja (brak jej) = brak techniki = właściwość zbroi


EDIT 5:
Yuki.

#1 (B)

Nazwa
Rekkū Suigeki

Pieczęci
Wół → Koń → Baran

Zasięg Max.
40 metrów

Koszt
E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak

Opis Użytkownik wystrzeliwuje sporo bardzo dużych sopli lodu ze swoich ust z wielką prędkością. Ta technika może łatwo rozkruszyć skałę.


#2 (B)

Nazwa
Hyōton: Aisudisuku

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Dowolny

Koszt
E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (+ 3% na turę)

Dodatkowe
Wymaga misji rangi A w celu poznania techniki

Opis To jutsu zmienia wilgoć w cząsteczkach powietrza, w dyski lodu. Można je rzucić z ogromną siłą w cel i są trudne do zauważenia, ze względu na ich przejrzystość. Mogą być także nawleczone na nitkę do szpiegowania w wielu obszarach. Korzysta się z nich także defensywnie, tworząc bardzo trwałe tarcze lub dyski stale unoszące się w powietrzu. Poprzez utworzenie lodu do dużego obiektywu, użytkownik może skupić promienie słońca w potężne wiązki światła zdolne do przepalenia wielu substancji.


EDIT 6:
Senju.

#1 (S)

Nazwa
Mokuton: Mokujin no Jutsu

Pieczęci
Wąż

Zasięg Max.
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Mokuton: Mokuryū no Jutsu. Misja rangi S w celu poznania techniki.

Opis Po uformowaniu odpowiedniej pieczęci, użytkownik tworzy wielką drewnianą statuę. Ten humanoidalny stwór z twarzą Oni zwykle tworzony jest z drewnianym smokiem owiniętym wokół jego tułowia. Drewniany smok może się mnożyć i być wykorzystany do atakowania wrogów. Powiedziano, że ta statua jest potężna jak Dziewięcioogoniasty, może złapać skompresowaną Bijuudamę. Mogła walczyć nawet z Susanoo Madary Uchiha.


#2 (A)

Nazwa
Mokuton: Hotei no Jutsu

Pieczęci
Klaśnięcie → Specyficzna Pieczęć Techniki

Zasięg Max.
60 metrów

Koszt
E: 55% | D: 45% |C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak

Opis Technika polegająca na stworzeniu sporych rozmiarów, drewnianych dłoni, które otaczają przeciwnika ze wszystkich stron. Ich zadaniem jest unieruchomienie oponenta lub jeśli użytkownik tego chce, zmiażdżenie go. Rozmiary drewnianych dłoni są wystarczająco duże by unieszkodliwić ogoniastą bestię.



Żeby nie było - nie robię tego po to, by moderacja miała dużo roboty. Naciskałem jedynie na dwie techniki Ayatsuri, ponieważ były mi one bardzo potrzebne. Resztą niech modzi zajmą się, gdy będą mieli czas, nie popędzam. Ktoś w końcu i tak by to wrzucił.
Kari
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Techniki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron