Szlak transportowy

Najdalej wysunięta na północ prowincja Prastarego Lasu. Obszar ten jest zamieszkiwany oraz kontrolowany przez Ród Senju. Prowincja w ogromnej części pokryta jest lasem, który jest schronieniem zarówno dla zwierząt jak i ludzi w nim żyjących. Shinrin od zachodu graniczy także z „niezbadanymi terenami” co może w przyszłości zaowocować potyczkami zbrojnymi. W prowincji rozwinięte jest głównie zbieractwo oraz łowiectwo.

Re: Szlak transportowy

Postprzez Shins » 25 paź 2019, o 22:29

Poprzedni temat: Sklep z wyposażeniem



Idąc ku prowincji klanu Aburame chłopak rozmyślał nad przyszłymi wydarzeniami. To będzie jego pierwszy udział w działaniach wojennych, pierwszy raz gdy przyjdzie mu brać udział w konfrontacji z wrogiem, a to wymaga znacznie lepszego opanowania jutsu niż do tej pory mu wystarczało. W czasie wojny domowej jedynie pomagał cywilom, a teraz będzie musiał skonfrontować się z kimś, kto będzie chciał go zabić. Ba! Sam będzie musiał zabijać. I to skutecznie. Tak więc postanowił on lepiej przygotować się na czas działań wojennych i podtrenować kilka dodatkowych technik, dzięki którym będzie mógł lepiej poradzić sobie z nadchodzącymi wydarzeniami.

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.





Aktualny wygląd:
Obrazek



Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Avatar użytkownika

Shins
 
Posty: 630
Dołączył(a): 7 kwi 2018, o 15:44
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5284
GG: 0
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Shins » 25 paź 2019, o 23:35

Kolejny etap podróży chłopaka ku Kaigan był dobrą okazją do dalszych treningów. Zdążył nauczyć się już jednej techniki, a każda kolejna pozwalała mu zwiększyć jego szansę na przeżycie w trakcie nadchodzących misji. W końcu jeśli chce coś na tym zyskać będzie musiał podejmować agresywne zachowania, a posiadanie szerokiego wachlarza ruchów jedynie ułatwi mu przeżycie i zaskoczenie przeciwnika. Choć zdawał sobie sprawę, że nie może się przygotować na każdą możliwą ewentualność, to przecież mógł się przygotować na jak najwięcej z nich. A to zawsze lepiej, niż iść nieprzygotowanym i dać się zaskoczyć wrogim shinobim mimo, że miało się okazję nauczyć jakiegoś kontrataku.

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.





Aktualny wygląd:
Obrazek



Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Avatar użytkownika

Shins
 
Posty: 630
Dołączył(a): 7 kwi 2018, o 15:44
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5284
GG: 0
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Shins » 26 paź 2019, o 01:36

Podróż chłopaka dalej trwała. Nie zdawał on sobie sprawę ile może zająć przejście między dwoma prowincjami, jeśli robić to pieszo, a nie lecąc na ptaku. A może po prostu się zgubił i krążył w kółko? Było to możliwe, gdyż podróżując w powietrzu była zupełnie inna perspektywa, a do tej lądowej nie był w cale przyzwyczajony. Postanowił jednak dalej kontynuować swoją podróż pieszo - przynajmniej ma więcej czasu an dobre przygotowanie się do walki. A to, jak sam sobie mówił, było najważniejsze! Przecież wróg nie będzie się pytał, czego ma nie robić, bo nie jesteś na to gotowy i nie zastosuje się do swoich zaleceń. Wręcz przeciwnie - pewnie będzie złośliwy i zrobi własnie tak, jak byś nie chciał!

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.





Aktualny wygląd:
Obrazek



Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Ostatnio edytowano 21 sty 2020, o 14:07 przez Shins, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika

Shins
 
Posty: 630
Dołączył(a): 7 kwi 2018, o 15:44
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5284
GG: 0
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Shins » 26 paź 2019, o 23:30

Jesienna aura dawała się chłopakowi we znaki. Była to już jego druga jesień w Zielonych Krainach, jednak nadal nie był przyzwyczajony do tej pory roku. Mimo lepszego przygotowania, niż poprzednio, gdy opuszczał Pustynię, ta pora roku nadal mu bardzo doskwierała. Deszcz padający dosyć często sprawiał, że drogi zalewane były błotem utrudniającym szybki marsz. Deszcz i błoto utrudniało postoje, gdyż trzeba było znacznie się wysilić, by znaleźć w miarę suchy i czysty obszar, a szansa na rozpalenie ognia w zasadzie nie istniała, toteż sporą część czasu chłopak marznął. A mógł pomyśleć o jakimś dobrym płaszczu podróżnym.

Chłopak postanowił zatrzymać się na kilka dni w opuszczonej chatce, którą znalazł wędrując po bezdrożach. A na bezdrożach znalazł się idąc na skróty. Trasę zgubił, ale znalazł suche schronienie. To właśnie tutaj postanowił kontynuować swój trening.


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.





Aktualny wygląd:
Obrazek



Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Avatar użytkownika

Shins
 
Posty: 630
Dołączył(a): 7 kwi 2018, o 15:44
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5284
GG: 0
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Shins » 27 paź 2019, o 00:09

Pobyt w chatce, którą znalazł Shins pozwolił mu wypocząć od podróży oraz skupić się na swoim treningu. Chęć i zapał do jak najszybszego dotarcia do Kaigan uleciała z niego, choć nie porzucił planów dołączenia do wojny. Po prostu postanowił odwlec je odrobinę w czasie. Odrobinę, to znaczy aż zakończy trening. Cenił swoje życie i nie zamierzał ryzykować, że straci je przez złe przygotowanie, skoro ma możliwości i czas na odpowiednie dobranie swoich technik do walki. Pogoda odrobinę się rozpogadzała - nadal padał lekki deszcz, jednak coraz mniejszy, a na niebie coraz częściej można było dojrzeć słońce przebijające się przez wciąż gęste chmury.

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.





Aktualny wygląd:
Obrazek



Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Avatar użytkownika

Shins
 
Posty: 630
Dołączył(a): 7 kwi 2018, o 15:44
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5284
GG: 0
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Shins » 27 paź 2019, o 00:38

Pogoda się poprawiała a wraz z nią humor Shinsa. Coraz częściej słońce wychodziło zza chmur i coraz rzadziej padało. A i opady stawały się coraz rzadsze. Chłopak spędził kilka dni na odpoczynku i nabraniu sił przed dalszą wędrówką. Gdy deszcze ustaną a szlak przez las stanie się mniej grząski będzie mógł wrócić na główną drogę i kontynuować swoją podróż. Zanim jednak wyruszy upewni się, że okoliczne tereny na pewno są już suche, a deszczu mu nie będzie groził przynajmniej przez kilka dni (mierząc na oko, w sumie to się na tym nie znał, ale nic lepszego nie wymyślił - do wiosny nie może tutaj zostać)- nie miał zamiaru znowu moknąć. Przynajmniej nie za szybko.

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.


Po ostatnim treningu chłopak zdecydował, że warunki poprawiły się na tyle, by ruszyć w dalszą podróż. Kilka dni zajęło mu zanim znalazł główną drogę, a potem ruszył bezpośrednio do Kaigan nie opóźniając już swojej podróży.

Dokąd: Kaigan
Czas podróży: 30 min
Środek transportu: Pieszo


Następny temat: Szlak transportowy, Kaigan




Aktualny wygląd:
Obrazek



Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Ostatnio edytowano 21 sty 2020, o 14:07 przez Shins, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika

Shins
 
Posty: 630
Dołączył(a): 7 kwi 2018, o 15:44
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5284
GG: 0
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Nikusui » 5 sty 2020, o 20:31

W sumie dobrze, że była już wiosna. Nikusui nie musiała przepychać się przez zaspy, czy cokolwiek innego, nawet jeśli tak naprawdę żadna pora roku nie była u niej znienawidzona. W każdym razie nie trudno było docenić komfort takiej podróży. Podczas tej pory roku szlaki transportowe tętniły życiem, handel ponownie się rozwijał, by na jesiennie i zimowe dni znowu przystopować.
Białowłosa nie zwracała szczególnej uwagi na tych, których mijała. I tak w większości byli to kupcy, podróżujący od osady do osady, wymieniający materiały na inne, czy też sprzedający to, co posiadali. W tej chwili Nikusui nie zastanawiała się nawet, czym by się zajmowała, gdyby nie wybrała tej drogi życia. Jej charakter był czasami zbyt paskudny, by mogła nieustannie współpracować z ludźmi. Albo musiała wyrobić sobie już taką renomę, że innym by to nie przeszkadzało. I to właśnie dzieje się zapewne w obecnej fazie jej życia. Trzeba ją było akceptować taką, jaka jest - wtedy i ona odpłacała się tym samym.
Standardowo jej podróż odbywała się przez Sogen, chociaż nie przez najważniejszą osadę w tej prowincji, należącą do Rodu Uchiha. Nawet krajobrazy mieli podobne, więc nie było na czym dłużej zawiesić wzroku. W pewnym momencie białowłosa musiała jednak nieco zejść z głównego szlaku, bo nadrobiłaby drogi i przejść pobocznymi, które również były dość ruchliwe. Za to jej celem dokładnie była Hayashimura. A w niej dwa miejsca, w których chciała się pojawić. I czuła się gotowa. Z każdym kolejnym krokiem nie wzrastały w niej żadne obawy czy też niepokój. Nic, co nakazywałoby wrócić, bądź twierdziło, żeby tam nie szła. Rzeczywiście, najwyższa pora uzmysłowić sobie stratę i pogodzić się z nią. I nigdy więcej nie zrobić tego ponownie.


z/t
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Avatar użytkownika

Nikusui
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 17 kwi 2015, o 11:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=283
GG: 4208281
Multikonta: Venus, Sayuri

Re: Szlak transportowy

Postprzez Nikusui » 7 sty 2020, o 22:13

Nie zamierzała zostawać na noc. Chociaż do Antai był kawałek, to jednak nie było tak najgorzej. Być może po drodze znajdzie się jakaś karczma, w której się zatrzyma, jeśli droga będzie zbyt uporczywa. Tak czy siak, wiedziała, że jeszcze tu wróci. I to nie jeden raz. Teraz jednak, nim jeszcze się całkowicie ściemniło, opuściła Hayashimurę. Wraz z nią wychodziło z osady parę innych osób, jacyś kupcy i mała grupka ninja, która zapewne wybierała się na jakąś misję. Albo obczaić granice - cokolwiek. Zniknęli dosyć szybko, a białowłosej aż tak się nie śpieszyło, ani nie była na tyle ciekawa, by interesować się tym gdzie i po co wyruszyli dokładnie.
Maszerowała może ze dwie godziny, ale niestety zastał ją już mrok, więc przystanęła w najbliższej karczmie, która nawet nie wyglądała tak najgorzej. W środku oczywiście znalazło się paru pijaczków rolników z polskich wiosek, ale nic poza tym. Mimo wszystko Nikusui zamówiła coś do zjedzenia na szybko i wynajęła jeden z pokoi na górze. Był znacznie mniejszy niż ten, w którym spała poprzednio. Ważne jednak, że było łóżko i czym się nakryć, bo noce jeszcze nie do końca były tak ciepłe, jakby się mogło zdawać.
Rano białowłosa odświeżyła się, zjadła szybki posiłek i napełniła swój bukłak z wodą. Rozliczyła się za wszystko i wyszła z knajpy, zostawiając ją praktycznie pustą. Po wczorajszych pijaczkach nie było śladu, a w świetle dnia było tu nawet schludnie. A przynajmniej czysto, co było dość istotne. Tak przygotowana opuściła ten przybytek na granicy Shinrin, by niedługo potem znaleźć się w Sogen, a na koniec oczywiście w Antai. Aj, jeszcze naprawdę długo droga przed nią. A co by było, gdyby mijała tereny, na których aktualnie toczy się wojna? Może droga byłaby bardziej urozmaicona, ciekawsza, szybciej by zleciała. Cokolwiek.


Dokąd: Antai
Czas podróży: 60 minut
Środek transportu: pieszo
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Avatar użytkownika

Nikusui
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 17 kwi 2015, o 11:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=283
GG: 4208281
Multikonta: Venus, Sayuri

Poprzednia strona

Powrót do Shinrin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości