#251 i 1/2
- Niewielka zmiana - dodano akapit "Rozrywka" w temacie z realiami forum. Mała rzecz, a cieszy.
#251 i 1/2
- Niewielka zmiana - dodano akapit "Rozrywka" w temacie z realiami forum. Mała rzecz, a cieszy.
#252
Zmieniono punkty g) h) i) j) w punkcie 1 w Regulaminie forum. Zmiany dotyczą kasowania porzuconych kont i przywracania KP graczy po dłuższej nieobecności.
#253
- Dzięki inicjatywie Etsuya pojawił się całkowicie nowy, odświeżony poradnik! Lepiej rozpisany, krótszy i przystępny.
- W tym samym temacie znajduje się też temat z listą wielu przydatnych linków, z którego to mogą korzystać zarówno nowi, jak i starzy gracze.
Samouczek i ściągawka linków
#254
Usunięto kinjutsu Kamu Iyasu z iryojutsu rangi A, a zastąpiono ją UW Lecznicza Chakra.
#255
- Następujące zmiany w Inuzuka:
- Po śmierci ninkena możemy odzyskać 80% wydanych na niego PH i zainwestować w nowego psa adoptowanego w jego miejsce. Notka 4 w akapicie o ninkenach - na samym dole strony;
- Doprecyzowano opis Shikyaku no jutsu, aby nie było wątpliwości co to jest i z czym się je. Jest to swoisty "tryb" dostępny do Inuzuka, a nie osobny styl walki.
- Do UW Ślepiec zostały dodane informacje dotyczące funkcjonowania umiejętności w przypadku przywrócenia wzroku.
#256Poprawiono dotychczasowe nieścisłości związane ze zdobyciem wiedzy na temat przeszczepów:
- Wiedza o możliwości wykonywania przeszczepów jest do zdobycia na wyprawie rangi C lub poprzez fabułę. Dla członków rodziny Akiyama wyprawa ta ma obniżony poziom trudności.
- Specjalistyczna wiedza na temat wykonywania przeszczepów wynika z opanowania Ishoku (Iryōjutsu, ranga A).
#257
Do techniki Raiko Kenka (Fuin C) dodano następujące dwa zdania:Pieczęć można stworzyć na niemal każdej sztywniejszej powierzchni, która zapewni jej względną trwałość i zachowa kształt - na materiałach szybko niszczejących pieczęć może szybko przestać być zdatna do użytku (odpadają zwykłe ubrania czy kartki papieru). W zależności od poziomu rozwoju fūinjutsu możemy mieć w jednej chwili aktywną następującą ilość pieczęci Raiko Kenka: C - 2 | B - 3 | A - 4 | S - 5.
#258
1. Zaktualizowany został temat atrybutów. Zapraszamy do zapozniania się na nowo z tematem!
2. Z kuźni został usunięty dopisek, którego informacje zawarte są i poprawione od dziś w atrybutach:Przyjmuje się że stalowe pancerze, bronie i wszelkie podobne żelastwo ma wytrzymałość na poziomie 120 i uderzenie o takowej sile jest w stanie je sforsować. W praktyce jednak miecze nie łamią się gdy walczą dwie postacie na tym poziomie siły, a zbroje nie kruszą się w drobny mak. Wytrzymałość ta określa sytuacje, w której nasza defensywa może zostać sforsowana zależnie od warunków na polu bitwy i np. dotychczasowego przebiegu walki, gdy nasze zbroje i hełmy przyjęły na siebie już dużo innych ciosów i technik.
#259
1. Zmiana w klanie Dōhito - by móc używać umiejętności klanowej konieczne jest otwarcie nie tylko Dotonu, ale także Raitonu.
2. Zmieniona została technika Mikazukigiri ze stylu Chanbara - kręcenie mieczem zostało zamienione na pojedynczy ruch ostrzem.
#260
Zaktualizowane zostały twory Gazo w następujący sposób: klik!
Stwory mają teraz określoną długość życia oraz nie rozpadają się po 50m.
#261
Dzisiaj specjalne ogłoszenie, które nie dotyczy stricte systemu naszych kanonicznych technik, lecz WT. Piszę je po to, aby nie pojawiały się plotki ani milion różnych wersji na temat tła naszej decyzji.
Jakiś czas temu przez dział Własnych Technik zostało przepchnięte kilka jutsu "aur", które były niczym innym jak pseudopasywnymi efektami, które w jakiś sposób manifestowały różne żywioły w postaci... tutaj już było różnie. Ogrzewanie ciała (katon), unoszące się popiołki (katon), krążący dookoła nas wiaterek (fuuton) itp. Ranga E, koszt techniki rangi E i mamy coś, co kompletnie nie wpisuje się w działanie technik w uniwersum Naruto, a raczej robi z Shinobi magów z Fairy Tail. Uwalnianie chakry z całej powierzchni ciała, tym samym pojawianie się znikąd danego żywiołu, ale brak zastosowania bojowego i wszyscy przemycali to pod przykrywką techniki fabularnej. I gdyby nic się nie zmieniło w niedługim czasie mielibyśmy już 5 takich jutsu, robiących z ninja cudaków rodem z japońskiego MMORPG.
Dlatego jednogłośnie zdecydowaliśmy się ukrócić powstawanie technik tego typu, przyznać że przepuszczanie ich było dużym błędem (głównie moim, bo to przechodziło jednak pod moim okiem jako admina WT w tamtym czasie) i nie tylko zablokować powstawanie nowych "aur", ale usunąć też ze spisu WT graczy również zaakceptowane do tej pory. Wiem, że dla wszystkich posiadaczy tych jutsu były one niezmiernie ważnym smaczkiem postaci, dlatego ze swojej strony przepraszam za całe zamieszanie i tak późną reakcję, ale uważam, że lepiej było to zrobić teraz, nawet ze spóźnieniem, niż nigdy. Tyle w temacie tej "zmiany", chciałem po prostu raz i jasno wytłumaczyć co jak i dlaczego, bo taka sytuacja chyba się jeszcze do tej pory nie zdarzyła. Jeszcze raz przepraszam za powstałe problemy.
#262
Zmiany dość potężne, ale głównie w części fabularnej:
- W temacie "Realia forum i kultury prowincji" zostały dodane kultury Niezbadanych Terenów, Głębokich Odnóg i Shinsengumi, czyli organizacji troszczącej się o Mur.
- Shinsengumi przeszło odpowiednią modernizację. Poprawiono stronę opisową, lepiej rozpisano budynki organizacji, dodano historię powstania, ulepszono panujące na Murze zasady, dodano obowiązek noszenia zbroi otrzymywanej za darmo przy wstąpieniu, dodano nową rangę (Sokół/Grandmaster), dodano technikę dla każdego członka organizacji. Sama organizacja podzielona jest na Sekcje w celu łatwiejszej organizacji, dodano system komunikacji bazujący na kolorowym dymie... generalnie tego sporo jest, nie powiem. Temat będzie aktualizowany na bieżąco.
- Wszelkie błędy literówki proszę zgłaszać do mnie najlepiej na Discordzie.
#263
- Zaktualizowano tabelki we wszystkich dziedzinach i klanach o wiersz z rangą techniki. Powinno to nieco ułatwić pracę MG na misjach, jako, że ranga techniki będzie już podana, i nie trzeba będzie tego nigdzie szukać. Jeżeli ktoś kopiował całe tabelki z technikami do KP - proszę o korzystanie ze zaktualizowanej wersji już z dodatkowym wierszem.
- Aburame: zmieniono zasięg wyczuwania samic Kikaichū przez samców z 40m na 10km.
#264
- Sensorzy i Yamanaka: doprecyzowano kiedy widziana jest chakra osób pod wpływem niektórych efektów (AnK, SM, Biju, ogromna ilośc chakry) → dwa pierwsze punkty opisu umiejętności.
- Yuki: poprawiono i doprecyzowano opis justu rangi B, Hyōrō no Jutsu, zgodnie z tematem w pomysłach.
#265
- Kami: zmniejszono koszty Kami Binshin no Jutsu, by kosztowały tyle, co inne klony rangi B.
- Dodano punkt 13 Regulaminu WT. Mówi o cofkach WT oraz co przysługuje graczowi za usunięte przez moderację opanowane WT.
Powrót do Piszemy o wszystkim!
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości