Zmiany w systemie rozgrywki

Trzecia pod względem wielkości prowincja Wietrznych Równin zamieszkała przez Ród Uchiha. Prowincja Sogen zarówno od północy jak i południowo-wschodniej strony sąsiaduje z morzem, z kolei od południa graniczy z regionem Prastarego Lasu. To co jednak w szczególności warte jest odnotowania, to fort graniczny postawiony od północnego wschodu na granicy z niezbadanym obszarem dawno upadłego kraju, zniszczonego jeszcze w trakcie potyczki z Juubim. Kultura prowincji w głównej mierze skupia się na militariach, przemyśle żeglarskim oraz hodowli co wynika z uwarunkowań geograficznych.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 9 lis 2016, o 22:04

#88
Moku, Suna, Mizu, Iwa - Zmiany w Bunshinach wszelakich:
  • Każdy bunshin został zmieniony!
  • Niektóre opisy są bardziej spójne, inne bardziej rozbudowane!
  • Klony mają statystyki zależne od statystyk gracza (na pewno jedną) albo od poziomu Reberu na którym znajduje się technika
  • Niektóre klony zostały zułomione i sa mniej funkcjonalne, a niektóre zyskały.
  • Na dniach rozpocznie się korekta WT opartych na klonowaniu, by odpowiadały nowemu systemowi. Oczekujcie PW!
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 21 lis 2016, o 23:12

#89
Problem scen drastycznych - zmiana w regulaminie forum (5h):
    Sceny erotyczne oraz sceny drastyczne na potrzeby fabuły są dozwolone. Wymaga się jednak, aby posty o charakterze czynności seksualnych bądź bardzo brutalnych były odpowiednio ukrywane poprzez wykorzystanie bbcode (uhide, bądź spoiler). Prosimy także, aby posty z takimi czynnościami zaczynały się od oznaczenia +18, aby użytkownicy na forum zdawali sobie sprawę dlaczego dany post jest całkowicie ukryty.



viewtopic.php?f=23&t=19&p=51#p51
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1608
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 23 lis 2016, o 01:00

#90
Używanie genjutsu wyższej rangi i wpływ wysokiej KC na konsekwencję:
    1. Bonus do psychiki przy używaniu technik genjutsu wyższej rangi:

      D Bez zmian
      C + 5 psychiki
      B + 10 psychiki
      A + 15 psychiki
      S +20 psychiki


    1. Bonus do konsekwencji przy posiadaniu wysokiej KC:

      KC S: +10 Konsekwencji
      KC S+: +20 Konsekwencji



viewtopic.php?f=50&t=128
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1608
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 27 lis 2016, o 00:02

#91
Rework Dōhito:
  • Opisanie poszczególnych typów bomb oznaczanych jako - C1, C2, C3, C4, C0
  • Podzielenie Shī Wan na 2 techniki odpowiadające C1, C2
  • Lekkie roszady na rangach technik
  • Zmiana kosztów gliny - generalnie ich zmniejszenie
  • Dopracowanie opisów oraz ustalenie szybkości tworów.


Dōhito
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3721
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 30 lis 2016, o 01:07

#92
Przeciwieństwo zgłoszeń po misje - zgłoszenia po graczy!
  • Wszystko w linku niżej, serio, nie tak dużo czytania


Zlecenia
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1608
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 22 gru 2016, o 19:16

#93
Ograniczenie prowadzonych misji i niepisana zasada została zapisana!
  • "Jednocześnie MG może prowadzić do czterech misji w swoim przydziale. Do limitu tego nie liczą się wyprawy i eventy."
  • "Gracz może wykonać maksymalnie 3 misje pod rząd, nie odbywając fabularnej przerwy na odpoczynek i np. rozmowę z innym graczem. Każda następna będzie kończyć się wizytami w szpitalu, przemęczeniem, lub w przypadku absolutnego spamu - nawet permanentnymi osłabieniami postaci."


Misje
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1608
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 23 gru 2016, o 16:37

#94
Zniesienie treningu dziedzin
  • Od teraz dziedziny (tak jak wcześniej statystyki) można rozwijać dzięki samemu zapłaceniu odpowiedniej ilości PH - kto ma chęć nadal rozwijać się dzięki pisaniu treningów może to robić bez żadnych problemów


Dziedziny
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1608
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 25 gru 2016, o 23:05

#95
Statystyki - modernizacja
  • Każda statystyka jest ładnie opisana. Za co jest odpowiedzialna, itd.
  • Wytrzymałość stała się naprawdę istotna - zwiększa pokłady chakry i jest wymagana do wysokich progów Szybkości i Siły.
  • Szybkość nie odpowiada w tak dużym stopniu za spostrzegawczość. Od teraz działkę tą przejmuje Percepcja.
  • Konsekwencja zmniejsza ból spowodowany Genjutsu.


Staty
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 29 gru 2016, o 15:34

#96
Bramy i ciężarki!
  • Wzmocnienie dla tai/buki userów nadeszło, a hachimon odrodził się niczym... Han.


Ciężarki
Bramy
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1608
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 19 sty 2017, o 23:11

#97
Kopiowanie technik!
  • Co prawda to nie zmiana w systemie rozgrywki, ale nie ma takich technicznych, a warto o tym poinformować wszystkich.
  • Dodanie bbcode [.copy][./copy] [kropki skasować[
  • Teraz wystarczy najechać na tabelkę z przedmiotem, lub techniką i pojawia się nam okienko kopiuj, po kliknięciu już mamy gotowy kod z nią do wklejenia!
  • W razie problemów ctrl + F5, jak dalej nie działa to pisać do Kana.
HR!
  • Jak już dodaje notkę o takich zmianach to i o tym napiszę
  • Dodanie nowej funkcji, po wpisaniu tekstu w środku będzie ona wyświetlana, przy czym kropka dalej nie.

Jak działa bbcode copy można tutaj przetestować
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2280
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 23 sty 2017, o 01:26

#98
Ranmaru!
  • Koszta używania oczu, kwestia techniki leczącej (która teraz działa zdecydowanie inaczej), bonus do percepcji

viewtopic.php?f=56&t=181

Nowe bronie w sklepie!
  • Guandao, Shuang gou, Kyoketsu-shoge

viewtopic.php?f=42&t=80&p=115#p115
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1608
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 27 sty 2017, o 14:12

#99
wynagrodzenia!
  • Nerfimy wynagrodzenia PH za misję B i S. Nie poczekajcie to chyba jakiś błąd. Boostujemy? Ano dokładnie! Misja B z 80PH daje teraz 90PH, a misja S z 180 daje 200PH.

viewtopic.php?f=41&t=151
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2280
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 14 lut 2017, o 22:17

#100 Yay!
Regulamin Kuźni i Własnych Technik!
  • Do regulaminu kuźni i WT wszedł punkt odnośnie odpisów moderatorów tych działów co 48 godzin.
  • Do regulaminu tworzenia technik własnych doszedł punkt odnośnie slotów na techniki wymyślane przez graczy.

Regulamin WT
Regulamin Kuźni
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 14 lut 2017, o 22:20

#101
Jugo!
  • Poprawa opisu umiejętności
  • Nowy system przeobrażeń i kontroli
  • Poprawki w technikach
    • Technika Sēji wa Naoru przeniesiona na S
    • Technika Misairuchakura zakazana
    • I wiele innych zapraszam do czytania

viewtopic.php?f=56&t=180
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2280
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 27 lut 2017, o 00:45

#102
Najpotężniejszy odłam Bukijutsu odnowiony - odraczone Kyujutsu!
  • Yajirushi (D) - normalne koszta jak technika C, wymóg żywiołu na randze C. Jedna wariacja strzały każdego żywiołu, dodatkowo zmieniona.
  • Kakū no Ya (C) - wymóg Genjutsu na C. Mechanika podobna, ale nie ta sama. Lepiej wyjaśnione działanie strzał.
  • Mojiretsu no Saki (C) - zmiana trajektorii jedynie nieznaczna. NIE MA żyłek chakry. Zmienony nieco opis i koszt chakry.
  • Kageya no Jutsu (C) - wymaga znajomości techniki rangi B do działania (czyli tej do strzelania kilkoma strzałami jednocześnie).
  • Ōkuya (B) - najlepsze efekty osiągniemy, jeśli łuk będzie stworzony w WT. Im więcej strzał tym mniejsza celność.
  • Ōkina Yajirushi (A) - zaznaczone, że łuk może ulec uszkodzeniu.
  • Mojiretsu no Saki (A) - strzały tworzone za pomocą artefaktu Shiki, zasięg większy niż łuku, przebija defensywy B.
  • Ōame (S) - jw, penetracja przebija osłony B, zmieniona mechanika z tym samym efektem.
  • Artefakt Shiki został zmieniony.


viewtopic.php?p=7601#p7601
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sogen

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość