Zmiany w systemie rozgrywki

Trzecia pod względem wielkości prowincja Wietrznych Równin zamieszkała przez Ród Uchiha. Prowincja Sogen zarówno od północy jak i południowo-wschodniej strony sąsiaduje z morzem, z kolei od południa graniczy z regionem Prastarego Lasu. To co jednak w szczególności warte jest odnotowania, to fort graniczny postawiony od północnego wschodu na granicy z niezbadanym obszarem dawno upadłego kraju, zniszczonego jeszcze w trakcie potyczki z Juubim. Kultura prowincji w głównej mierze skupia się na militariach, przemyśle żeglarskim oraz hodowli co wynika z uwarunkowań geograficznych.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 7 maja 2016, o 13:53

#75
Rework Hōzuki
  • Poprawienie opisów w sposób znaczący, by lepiej oddawały istotę i mechanikę techniki
  • Dodanie dwóch nowych zagrożeń dla Hōzuki - zbytnie rozszczepienie po eksplozji i wyparowanie potężnym Katonem.
  • Od rangi B możliwość "zakleszczenia" przeciwnika w swoim wodnym ciele i uniemożliwienie mu ruchu.
  • Zamiana w olej sprawia, że techniki Raiton są mniej dotkliwe (nie znaczy to jednak, że zyskuje na nie odporność, nadal są bardzo groźne, jedynie efekty lekko słabsze)
  • Gōsuiwan no Jutsu (B) daje teraz +40 do siły na czas 2 tur!
  • Mizudeppō no jutsu (B) ma doprecyzowany zasięg. Od rangi A jednocześnie można wypuścić pociski z dwóch rąk jednocześnie.
  • Sakana Akuna no Jutsu (A) - materializacja w dowolnym miejscu w przejętej wodzie
  • Mizu Fūsen no Jutsu (A) - dodanie prędkości baniek, wymagana zmiana stóp w olej, pociski lecą po prostej bez sterowania nimi.
  • Jōki Bōi (S) - doprecyzowano obszar wybuchu, klon ma teraz ostrze doczepione do ręki, lepiej wyjaśniona mechanika działania i maksymalny zasięg.

Hōzuki
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 18 maja 2016, o 21:27

#76
Zmiany w Regulaminie
  • Nieco zmodyfikowany został punkt "a" regulaminu dotyczącego Multikont
  • Od tej pory ważny będzie również staż odbyty na forum.

Zapraszam tutaj -> Regulamin Shinobi War
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1561
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 4 cze 2016, o 22:57

#77
Rework Kouseki
  • Poprawienie opisów w celu dokładniejszego oddania aspektów technik
  • Wytrzymałość i Szybkość doprecyzowane! Shoton jest najwolniejszy, acz najbardziej wytrzymały!
  • Shōton: Kuri no Ruhoīru (D) - uściślony bonus do Szybkości podczas trwania techniki.
  • Shōton: Kyodai Rokkaku Shuriken (C) - minimalna siła 40 by rzucić ogromnym kryształem
  • Shōton: Suishō Tō (C) - Kenjutsu D do poprawnego korzystania z ostrza na ręce
  • Shōton: Kurisutaru (B) - usunięte. Możliwość krystalizowania już w pasywce!
  • Kesshō no Yoroi (B) - dodane. Potężna kryształowa zbroja. Duże wymagania, duże korzyści!
  • Shōton: Hashō Kōryū (B) - podana prędkość smoka, możliwość stworzenia ich kilku
  • Shōton: Suishō Rokkakuchū (A) - dodano. Potężna technika wzmacniająca techniki sojuszników!

Koseki
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 15 cze 2016, o 00:52

#78
Zmiany w Regulaminie Misji
  • Dodana została treść dotycząca wysokości wynagrodzenia po przejęciu misji
  • Prosimy o zapoznanie się z treścią

Zapraszam tutaj -> Misje
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1561
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 15 lip 2016, o 22:10

#79
Rework Aburame
  • Uporządkowana struktura tematu - opisy robaków w jednym miejscu!
  • Lepsze rozpisanie mechaniki klanu z jej mocną zmianą (robaki liczone w procentach wymagana ich ilość w technikach, ulepszanie robaków).
  • Własne robaki - nowe unikalne możliwości ograniczone wyobraźnią i łaskawością modów Kuźni.
  • Zmiany w spisie robaków! Jeden usunięty (Bikōchūmodoki - pancerne bydle) i jeden dodany (Shōkaichū - sensoryczna glizda)
  • Kontrola Kikaichū opisana w reberu, wraz z prędkością/wytrzymałością Kikaichū w zależności od reberu!
  • Mushi Kame no Jutsu (C) - bariera może powstrzymać silniejsze techniki, pod warunkiem użycia większej ilości robali.
  • Mushi Bunshin no Jutsu (C) - lepsze rozpisanie, szczegóły mechaniki klona.
  • Bōsui no Jin (C) - usunięte! Uznane zostało jako pasywna zdolność.
  • Hijutsu: Mushimayu (B) - lepiej rozpisana mechanika, wzmocnienia robaków na konkretne techniki ograniczone, itd.
  • Hijutsu: Mushidama (A) - usunięte! Uznane zostało jako pasywna zdolność.
  • Dokujin no Jutsu (S), Kodoku no Jutsu (S) - lepsze opisanie mechaniki technik!
  • ...i wiele szczegółów wartych zobaczenia!

Aburame
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 3 sie 2016, o 23:10

#80
Rework Senju
  • Reberu określają statystyki drewna!
  • Odświeżone opisy technik!
  • Zmiany w Drewnianym Klonie (B)!
  • Zmiany w Mokuton Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu (B) - znacznie lepiej rozpisane przejmowanie kontroli nad Biju, a także wymóg Fuuinjutsu A/S!
  • Nowe techniki! Mokuton: Nounchika no Jutsu (B), Mokuton: Hotei no Jutsu (S) i Mokuton: Mokujin no Jutsu (S)!
  • Tajū Mokuton Bunshin no Jutsu (S) - nowe koszta, warto zobaczyć.

ALE TO NIE KONIEC!

Rework Yuki
  • Usprawnione opisy technik!
  • Reberu pokazują statystyki lodu!
  • Techniki utrzymują się określony czas, po którym topnieją!
  • Czarny Lód został odpisany lepiej (+ 1 próg wytrzymałości, ale kosztuje o 1/3 Reberu więcej).

ALE TO JESZCZE NIE KONIEC!

Zmiany w poszczególnych klanach:
  • Senju - mniejsze zasięgi reberu, mniejsze wymiary obiektów z reberu
  • Kouseki - mniejsze zasięgi reberu, mniejsze wymiary obiektów z reberu, Kryształ rangi S jest o 1 próg mniej wytrzymały i o 1 próg Szybszy
  • Yuki - mniejsze zasięgi reberu, mniejsze wymiary obiektów reberu
  • Maji - mniejsze zasięgi


Senju
Yuki
Koseki
Maji
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 18 sie 2016, o 19:26

Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2280
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 28 sie 2016, o 18:45

#81.5
Mała rzecz u kugalrzy:
  • Nowa technika dla Ayatsurich - Ayatsuri Fūka Hōin. Wykorzystywana do tworzenia amunicji do miotaczy żywiołów!

Mała rzecz dla kukiełek:
  • Kilka nowych, przykładowych mechanizmów dla lalek! Dozowniki trucizn, miotacze bombek i rozpylacze!
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 5 wrz 2016, o 19:37

#82
Zmiany w UW:
  • Troszkę lepsze opisy!
  • Sensor - mniejszy zasięg na poczatkowych etapach, wyższy na najwyższej KC
  • Mistrzowska kontrola - koszt zakupu KC mniejszy o 25%
  • Ślepiec - bonusowa percepcja na start
  • Odporny na ból - cięższe wychodzenie z Genjutsu przy użyciu bólu
  • Wielka chakra - więcej chakry. WINCYJ!

Zmiany w UN:
  • Lepsze opisy!
  • Sensor - nie ma i nie będzie : )
  • Pieczęci jedną ręką - składanie jest nieco wolniejsze
  • Świetny kucharz - całkowita odporność na trucizny Proste i Umiarkowane
  • Wytrzymałość psychiczna - odporność na Genjutsu D i C!

NOWE UW/UN:
  • Farciarz (UW) - po prostu farciarz. Co tutaj dużo mówić? Więcej pieniędzy za misje. No i szczęście : )
  • Mistrz Analizy (UN) - zmysły przed którymi nic się nie ukryje!
  • Mistrz Reberu (UN) - dla tych którzy opierają się na Reberu!
  • Uniwersalizm (UN) - lubisz Taijutsu/Kenjutsu? Dostaniesz dodatkowe profity z rozwijania dziedzin!
  • Nauczyciel (UN) - najlepsza fabularna opcja! Więcej PH za fabułę z uczniem, szybszy rozwój ucznia!
  • Berserker (UN) - na co komu techniki, skoro można masakrować przeciwników czystą destrukcją swojego ciała?
  • Alchemik (UN) - najdoskonalsze leki, najsilniejsze trucizny, doping i wiele więcej!
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 5 wrz 2016, o 20:26

#83
Zakazane Techniki Klanowe!
  • Techniki niedostępne dla każdego, cechujące się wyjątkową siłą.
  • Pozwolenie na naukę takowej można otrzymać od Adminstracji. W przypadku Nukeinów/Wyrzutków trzeba wykonać misję odpowiedniej rangi, a w przypadku pełnoprawnych członków klanu - wykazać się wielkimi zasługami i posiadać odpowiednio wysoką rangę fabularną!
  • Dokładny spis wszystkich technik zakazanych klanowych:
    Spoiler: pokaż
    Senju:
    • Mokuton Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu (B)
      Mokuton: Kōrin Kajukai (S)
      Mokuton: Mokujin no Jutsu (S)
      Senpō: Mokuton: Shin Sūsenju (S)

    Kouseki:
    • Shōton: Kesshō Gokakurō (S)

    Uchiha:
    • Izanami (S)
    • Izanagi (S)

    Akimichi:
    • Karorī Kontorōru (S)

    Yamanaka:
    • Shinran Enbu no Jutsu (S)

    Hozuki:
    • Myślę nad Jōki Bōi (S)

    Yuki:
    • Hyōton: Makyō Hyōshō (A)

    Kaguya
    • Sawarabi no Mai (S)

    Shabondama:
      Sumi Suihō Bakuhatsu (S)

    Hoshigaki:
    • Daikōdan no Jutsu (S)
    • Senshokukō (S

    Sabaku:
    • Sabaku Taisō (A)
    • Ryūsa Bakuryū (A)
    • Sabaku Rō (S)

    Dohito:
    • Shī Ō (S)
    • Shī Fō (S)

    Terumi:
    • Kakazan (S)
    • Yōton no Yoroi (A)

    Aburame:
    • Kodoku no Jutsu (S)

    Ayatsuri:
    • Hitokugutsu (A)

    Kami:
    • Kami no Shisha no Jutsu (S)

    Maji:
    • Satetsu Kaihō

    Inuzuka:
    • Jinjū Kongō Henge: Santōrō (S)
  • Osoby z nauczonymi Zakazanymi Technikami Klanowymi NIE TRACĄ ich. Ale z szacunku ograniczcie je do minimum kappa
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 8 wrz 2016, o 20:51

#84
Kakuzu nie majo luzu, czyli nerfy:
  • Lekko uzupełniony opis mechaniki.
  • Techniki wystrzeliwują bezpośrednio z masek.
  • Ilość chakry zdobycznych serc wynosi 50%!
  • Po przekroczeniu 50% zasięgu Reberu, przelicznik na Szybkość nici zmniejsza się o 0,1.
  • Maskui Kokoro no Kaifuku (S) ma teraz koszta utrzymania.

Kakuzu
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 8 wrz 2016, o 21:06

#85
Uchiha is back, czyli rework największego raka:
  • Za dużo zmian by to opisywać. Serio, idźcie przeczytajcie.

Uchiha
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 18 wrz 2016, o 16:37

#86
Mini-reowrk Haretsu:
  • Bakuton ma zasięgi! Eksplozje nadal muszą być tworzone na ciele użytkownika, ale same wybuchy mają konkretne wielkości.
  • Fale uderzeniowe od Reberu B!
  • Największe obrażenia zadaje się przez bezpośredni kontakt z przeciwnikiem podczas stworzenia wybuchu. Im dalej, tym mniej dotkliwe rany. Liczą się nawet centymetry!
  • Możliwość tworzenia wybuchów na swoim ciele, w każdym jego miejscu. Nie ma jednak opcji detonowania siebie całego.
  • Nieco zmieniona siła wybuchów. D jest słabsza niż notka, C na równi, B to kilka, itd.
  • akuton: Jiraiken (A) - dwa sposoby użycia techniki - uderzenie w ziemię i stworzenie mocarnej fali uderzeniowej, albo całkowita dezintegracja przeciwnika. Przez to technika staje się klanową zakazaną!

Haretsu
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 12 paź 2016, o 19:24

#86,5
WŁASNE TECHNIKI:
  • Zostały dodane 2 nowe punkty w regulaminie WT - 7 i 8! Ciekawskich i aktywnych w tamtym dziale zapraszamy!

Własne Techniki - regulamin
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 16 paź 2016, o 20:02

#87
Wojny robią swoje - cennik ulega zmianie:
  • Sztuki kowalskie pozwalają łatwiej tworzyć łańcuch z kolcami! 200 Ryo/metr.
  • Niestabilna sytuacja i ograniczony surowiec wymusza od twórców zwojów gwałtowną podwyżkę cen. Mały zwój kosztuje 50 Ryo , Średni - 200 Ryo, a Duży - 400 Ryo.
  • Ulepszone cięciwy w łukach i kuszach wymagają większej siły od łucznika! 20 Siły do korzystania z małego łuku/kuszy. 40 Siły do łuku średniego. Duża kusza/łuk - 70 Siły!

Wyposażenie
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sogen

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron