Zmiany w systemie rozgrywki

Trzecia pod względem wielkości prowincja Wietrznych Równin zamieszkała przez Ród Uchiha. Prowincja Sogen zarówno od północy jak i południowo-wschodniej strony sąsiaduje z morzem, z kolei od południa graniczy z regionem Prastarego Lasu. To co jednak w szczególności warte jest odnotowania, to fort graniczny postawiony od północnego wschodu na granicy z niezbadanym obszarem dawno upadłego kraju, zniszczonego jeszcze w trakcie potyczki z Juubim. Kultura prowincji w głównej mierze skupia się na militariach, przemyśle żeglarskim oraz hodowli co wynika z uwarunkować geograficznych.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 26 lut 2016, o 18:44

#61
Ranga postaci

  • Rangi Postaci - Zmieniono wymagania na coraz wyższe rangi w rodzie lub szczepie.

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2248
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 27 lut 2016, o 19:40

#62
Rework Kaminari

  • Kompletna zmiana opisów reberu, zalecam wnikliwą lekturę.
  • Dodano Senpō: Ranton Kōga

Kaminari


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3363
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 1 mar 2016, o 23:30

#63
Rework Samurajów


Samuraj


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3363
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 5 mar 2016, o 23:52

#64
Nowa ranga
  • Do rang oficjalnie dodano oddziały Ansatsu no ki (w skrócie Sakki), będącymi forumowymi odpowiednikami ANBU poszczególnych klanów. Dostępna jest dla wszystkich Sentoki, lecz jest rangą tylko dodatkową. Dokładny opis tutaj.
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 765
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 10 mar 2016, o 17:49

#65
Misje grupowe
  • Zwiększono wynagrodzenie dla prowadzących za misje grupowe.

    Misje
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3363
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 10 mar 2016, o 22:27

#66
Przelanie chakry a wyjście z genjutsu


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3363
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 13 mar 2016, o 23:43

#67
Rework Hoshigaki
  • Dopieszczenie opisów
  • Przeniesienie techniki Suikōdan no Jutsu z rangi B na C, zmniejszenie kosztów
  • Wypisane bonusy związane z posiadaniem tego klanu - doprecyzowanie większej szybkości pod wodą i większych pokładów chakry (ang Narutopedia wymienia ogromne pokłady chakry u Kisame, największe w Akatsuki. Tutaj to tylko 50% dla balansu).
  • Wymóg Suitonu jako wrodzonego żywiołu. Suiton też trzeba na bieżąco rozwijać z uwagi na bardzo silne powiązanie technik klanowych właśnie z tym żywiołem.
  • Dodanie kosztu dla techniki Suirō Sameodori no Jutsu

    Hoshigaki


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3363
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 14 mar 2016, o 23:23

#67
Rework Kakuzu
  • Sprecyzowano odczuwanie bólu
  • Zwiększono koszta użycia nici
  • Dodano kwestię serc, zdobywania ich i używania przez nie chakry
  • Sprecyzowano statystki kakuzoidów

    Kakuzu


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3363
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 17 mar 2016, o 22:20

#68
Rework Yamanaka
  • Sprecyzowanie mechaniki jutsu, drobne zmiany rang
  • Dodanie kilku technik

    Yamanaka


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.

Kanchi Suikyū - technika wspomniana w opisie Terepashī Sanchū pojawi się za jakiś czas w kanonie ninjutsu ~
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3363
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 19 mar 2016, o 09:43

#69
Rework Bijuu
  • Podzielenie na tematy, każdy dla każdego Bijuu
  • Zmienione opisy Bijuu
  • Zmienione sposoby opanowywania Bijuu
  • Zmienione wymagania do uczenia się technik

    Ogoniaste Bestie


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2248
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Paths » 20 mar 2016, o 22:06

#70
Rework Maji
  • Dodana wzmianka o wpływu Maji na piasek Sabaku
  • Poprawione opisy technik w celu uściślenia ich działania i możliwości.
  • Doprecyzowane opisy i możliwości Reberu - określona prędkość kontrolowanych broni i piasku (od B wzwyż), wpływ na zwyczajną metalową broń w zasięgu, ograniczenia rodzajów kontrolowanych broni na podstawie Wagi Fūin.
  • Usunięto technikę Satetsu no Fuka (D) - brak możliwości ograniczania ruchów przeciwnika poprzez przyczepienie namagnesowanego piachu.
  • Dodano technikę Jishaku Ninpō (D) - możliwość namagnesowania chakrą metalowych przedmiotów poprzez dotyk bądź niewielki zasięg. Tym samym staje się nowym podstawowym Jutsu tego klanu.
  • Dodano technikę Jiton: Jakuhō no Sōjin (C) - samonaprowadzające pociski po wcześniejszym zetknięciu z namagnesowaną bronią!
  • Usunięto technikę Satetsu no Kasui (C) - brak możliwości tworzenia kolców z żelaznego piachu.
  • Dodano technikę Satetsu Henkan (B) - możliwość zamiany zwyczajnego piachu w jego żelazny odpowiednik i wykorzystania go w walce.
  • Połączenie technik Satetsu Kesshū: Kyodaisō (B) i Satetsu Kesshū: Kyodai Tettsui (A) w jedną: Satetsu Kesshū (B) - kompresowanie żelaznego piachu w ogromny ostrosłup bądź sześcian na randze B!

Maji

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Avatar użytkownika

Paths
Moderator
 
Posty: 1573
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Keizo

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 20 mar 2016, o 22:41

#71

Dodano nowe artefakty globalne: Shinku Ame, Kirimaru, Onikirimaru, Shiki, Akusho, Yoso no Kagi.

Lista nowych artefaktów.
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 765
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 1 kwi 2016, o 00:58

#72
  • Dopracowany i nieco zmodyfikowany został temat z Wiedzą Postaci, od dziś podzieloną na prowincję. Po szczegóły zapraszam do tematu -> klik.

Można, rzecz jasna, uzupełnić swoje ewentualne braki, gdyż w niektórych przypadkach zakres wiedzy nieco się powiększył.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1548
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Paths » 1 kwi 2016, o 21:59

#73
Rework Ayatsuri
  • Poprawiono niektóre opisy, by lepiej oddawały techniki polecam się lepiej wczytać w opisy : )
  • Dodano kilka obrazków!
  • Usunięto następujące techniki - Kurohigi: Sanshōuo (C), Kurohigi: Kiki Sanpatsu (B)
  • Nici z chakry są teraz ciężkie do zniszczenia - wymagana broń pokryta chakrą bądź odpowiednia siła. Od rangi B możemy nici uczynić niewidzialnymi.
  • Progi kontroli kukiełek - Percepcja definiuje to, jak wiele kukiełek jesteśmy w stanie poprawnie kontrolować jednocześnie.
  • Przelicznik Szybkości - prędkość kukiełek skaluje się z prędkością marionetkarza i jego Percepcją (w małym stopniu).
  • Kugutsu Kawarimi no Jutsu (D) nie działa na kuglarza, a na kukiełkę - możemy podmienić kukiełkę z czymś innym, a nie kuglarza z kukiełką.
  • Suna Fukumen no Jutsu (D) - kuglarz zyskuje umiejętność imitowania czyjegoś głosu na zmienionej kukiełce,
  • Kurohigi Kiki Ippatsu (C) - wymagania odnośnie kukiełki niezbędnej do techniki są lepiej określone.
  • Kikō Junbū (B) - chakrowa tarcza ma teraz koszt turowy, a nie jednorazowy.
  • Sōen: Hitomi Gokū (A) - żeby kontrolować przeciwnika, ten musi być wycieńczony
  • Hitokugutsu (A) - wszczepianie części kukiełek zostało przesunięte na rangę A, wymaga Iryojutsu A i umiejętności przeszczepiania, dodatkowo technika wymaga pozwolenia głowy klanu. Kazda taka akcja musi być oceniona przez administrację, ludzkie kukły mają tylko jedną (wybraną przez kuglarza) dziedzinę. Rozwinięcie Klanowych na S pozwala zmienić się samemu w kukłę, do czego potrzeba określonego poziomu wytrzymałości bądź pomocy drugiej osoby.
  • Ura Shirohigi: Jikki Uematsu no Shū (S) - kontrolowani przeciwnicy muszą być mocno osłabieni
  • Akahigi: Hyakki no Sōen (S) - koszt za nici jest jednorazowy, a nie turowy

Ayatsuri

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Avatar użytkownika

Paths
Moderator
 
Posty: 1573
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Keizo

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 6 kwi 2016, o 21:55

#74
Koszta klonów
  • Zwiększono koszta tworzenia klonów materialnych - od teraz płaci się określony koszt od istnienie repliki, a użytkownik decyduje, ile % chakry będzie posiadał bunshin do użytku.
  • Dotyczy - wszystkie klony (w tym techniki własne, do poprawki) poza kage bunshinami i pochodnymi, podziałem Muu, podstawowym bunshin no jutsu oraz Tajū Mokuton Bunshin no Jutsu
  • Suna bunshin no jutsu - bez zmian, klony nie mają podobnych właściwości co inne techniki

Klon D (inuzuka) - E: 8% | D: 6% | C: 5% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: 0,5% od jednego psa, płaci użytkownik
Klon C - E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
Klon B - E: 25% | D: 20% | C: 15% | B: 9% | A: 6% | S: 3% | S+: 2% + to, co przekażemy


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3363
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sogen

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości