Zmiany w systemie rozgrywki

Trzecia pod względem wielkości prowincja Wietrznych Równin zamieszkała przez Ród Uchiha. Prowincja Sogen zarówno od północy jak i południowo-wschodniej strony sąsiaduje z morzem, z kolei od południa graniczy z regionem Prastarego Lasu. To co jednak w szczególności warte jest odnotowania, to fort graniczny postawiony od północnego wschodu na granicy z niezbadanym obszarem dawno upadłego kraju, zniszczonego jeszcze w trakcie potyczki z Juubim. Kultura prowincji w głównej mierze skupia się na militariach, przemyśle żeglarskim oraz hodowli co wynika z uwarunkowań geograficznych.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 16 mar 2017, o 00:55

#103
Zmienione całe Bukijutsu
Zmienione całe Taijutsu
Zmienione całe Chakra Kōgeki, nie ma stylu medycznego, jest to technika z swoimi dwoma pod-technikami.
Zmienione Kaguya
Zmieniony temat dziedzin i ich limit
Zmieniony temat styli walki <już wkrótce>

Temat informujący o zmianach stylów oraz dziedzin
Zmiany zgodne z tematem zawartym tutaj. Proszę każdą osobę tam się zapisywać wraz z zmianami KP jakie wykonuje w kp i rozliczeniami. W razie problemów proszę o zgłoszenie się do mnie, a zmienię i pomogę.
Wzór do użycia w KP:
Kod: Zaznacz cały
[color=#BF8000]STYLE WALKI[/color] 0 (dziedzina E)
[list][*]---
[*]---
[*]---[/list]


Jeżeli mamy taijutsu lub jakikolwiek styl w bukijutsu na randze D dostajemy jeden otwarty styl.
Wzór do użycia w KP:
Kod: Zaznacz cały
[color=#BF8000]STYLE WALKI[/color] 1 (dziedzina D)
[list][*]Nasz styl z jego rangą
[*]---
[*]---[/list]


Jeżeli mamy taijutsu lub jakikolwiek styl w bukijutsu na randze C dostajemy jeden otwarty styl oraz zwrot 100PH.
Wzór do rozliczeń z zwrotem PH:
Kod: Zaznacz cały
[uhide][list][b]Poprzednia ilość PH:[/b] x PH
[b]zwrot:[/b] [url=http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=26&t=3329&p=47466#p47466]100PH[/url]
[b]Aktualny stan konta/Suma wszystkich PH:[/b] z PH[/uhide]


Jeżeli mamy taijutsu lub jakikolwiek styl w bukijutsu na randze B dostajemy dwa otwarte style.
Wzór do użycia w KP:
Kod: Zaznacz cały
[color=#BF8000]STYLE WALKI[/color] 2 (dziedzina B)
[list][*]Nasz styl z jego rangą
[*]Nasz drugi styl wraz z jego rangą
[*]---[/list]
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2280
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 19 mar 2017, o 03:22

#104
Zmieniono koszta chakry w większości dziedzin, tam gdzie nadal są stare niebawem pojawi się rework. Brak dziwnych przeskoków jakie pojawiały się wcześniej, teraz wszystkie się skalują.
Wprowadzono rework Hyuga
Wprowadzono rework Kakuzu
Zmieniony temat styli walki
Nowy artefakt, Hiramekarei
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2280
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 19 mar 2017, o 14:46

#105
Fuma shurikeny zajmują od teraz 15 punktów objętości zamiast 5.
Notki Kosztują 250 zamiast 50 ryo.

Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1606
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 24 mar 2017, o 09:26

#106
Dwie techniki związane z kenjutsu trafiają do genjutsu i katonu z wymogami dowolnego stylu kenjutsu na randze C. Wzór kp został poprawiony do obecnego systemu stylów walki ~
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1606
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 27 mar 2017, o 14:28

#107
Dodano nowy, dziewiąty punkt do regulaminu kuźni. Ma on na celu zapobiegać sytuacjom, w których gracze zalewają kuźnie przedmiotami, a następnie nawet ich nie wykupują. Zakaz obowiązuje od teraz (nie dotyczy przedmiotów aktualnie rozpatrywanych). W przypadku osób, które nagromadziły już w swojej kuźni kilka przedmiotów i chcą wstawić kolejne, proszę o kontakt ze mną poprzez prywatną wiadomość. Punkt brzmi następująco:

  • Zabrania się dodawania do kuźni nowych przedmiotów/trucizn, przed wykupieniem ostatniego zaakceptowanego tematu. Ograniczenie to nie obowiązuje, kiedy ostatnim zaakceptowanym tematem był artefakt. W szczególnych przypadkach można ten zakaz znieść za zgodą Administratora Technicznego/Moda Technicznego. Gracz zobowiązany jest każdorazowo wkleić do swojego tematu z przedmiotami link prowadzący do miejsca, w którym przedmiot wytworzył/zdobył.

Regulamin kuźni
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3721
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 27 mar 2017, o 23:13

#108
Dodano mechanikę notek + mała poprawka wybuchowych bombek.


Notki i bombki
Mechanika Notek

W związku z tymi zmianami pojawią się modyfikacje w Dohito i Haretsu.
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1606
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 31 mar 2017, o 23:51

#109

Rework Jashina

W skrócie:
    Regeneracja:
    • D - rozcięcia skóry, sińce
    • C - regeneracja uszkodzonych mięśni, powolne leczenie złamań
    • B - leczenie złamań, poważnych obrażeń które nie są śmiertelne - dużo małych obrażeń, poparzenia etc. etc.
    • A - organy (wątroba, płuca, oczy etc. etc. etc.)
    • S - regeneracja utraconych kończyn (o ile głowa ma łączność z tułowiem, proces trwa tydzień w fabule)

    Statystki:
    • +5 konsekwencja
    • +10 konsekwencja
    • +15 konsekwencja
    • +20 konsekwencja
    • +25 konsekwencja
      Nie sumują się.


    Inne:
    • D - wygląd (i sprawność) młodzieńcza - można wyglądać starzej o ile "nawróciło" się później.
    • C - nieśmiertelność względem czasu, ale jeść/pić musimy, choć rzadziej
    • B - ból odczuwamy jako coś miłego, "im większy tym lepiej" (nie da się wyjść z gen bólem?)
    • A - zabić można przez odcięcie/zniszczenie głowy i/lub serce
    • S - nieśmiertelność pełną gębą - odcięcie głowy etc. nic nie robi

    Poprawy opisów poziomów opanowania. Dodano przykłady jakie trutki możemy uzyskać na danych poziomach
    Przeniesienie techniki dokugiri na rangę A dodanie, do tego wymagania trucizny na poziomie wybitnym
    Poprawiona umiejętność nabyta Alchemik, dodana Żelazny Organizm i skasowano Świetnego Kucharza

    • Alchemik - wiele stworzonych specyfików i ogromna ilość doświadczeń skutkuje lepszą jakością i ilością produktów. Osoba taka posiada wszelkie predyspozycje do osiągnięcia mistrzostwa w sztuce Dokotsukuru, w przeciwieństwie do dużej ilości mniej utalentowanych adeptów. Liczne eksperymenty pozwoliły na opracowanie metod zwiększających ilość otrzymywanych produktów, w związku z czym tworzone są one w liczbie 15 dawek w miejscu standardowych 10. Dodatkowo podczas tworzenia trucizn automatycznie uzyskuje się 5 dawek odtrutki. Ponadto alchemik potrafi tworzyć pigułki żywnościowe - zasady ich tworzenia są takie same, jak substancji zaawansowanych.

    • Żelazny Organizm - po wielu latach eksperymentowania z najróżniejszymi trunkami i szkodliwymi substancjami ciało shinobiego nauczyło się znosić działanie trucizn znacznie lepiej od innych. Osoby takie kompletnie ignorują efekty prostych i umiarkowanych mikstur, a każda bardziej skomplikowana substancja jest traktowana jak o rangę niższą. Trucizna wybitna nie zabije, a mistrzowska zdoła to osiągnąć po znacznie dłuższym czasie niż u reszty shinobi. Odporność ta nie dotyczy substancji wspomagających, które ciało z chęcią przyjmuje z mniejszymi skutkami ubocznymi.

Rework klanu Nara

Pokemony oraz moce jedi
Nowe wyposażenie Pokeballe!
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2280
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 2 kwi 2017, o 00:05

No dobra jak się możecie domyślać pokebolle i moce jedi oraz rework klanu Nara to tylko dowcipy od administracji. Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście i śmialiście widząc te wszystkie nazwy i mogąc wybrać coś dla siebie. My mieliśmy ubaw jak obmyślaliśmy szczegóły, a wykonanie to była w sumie przyjemność. Co do reszty to jest to prawdą w tym ta technika o truciźnie. Od początku była napisana. Tak więc do zobaczenia na sb!
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2280
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 3 kwi 2017, o 12:37

#110
Pojedynczy senbon zajmuje teraz 0,25 objętości zamiast 1


Senbony
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1606
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 11 kwi 2017, o 21:28

#111
Dzisiaj czeka nas wiele drobnych łatek i jedna większe zmiana:
  • Bramy - można używać jednej bramy na raty. Osoby z UW żelazne ciało przy odpowiednim poziomie wytrzymałości nie czują efektów używania bram od I do IV (funkcjonują po nich normalnie, mogą dalej walczyć).
  • UW odporność na ból - UW nie pozwala od tej pory wyjść z genjutsu za pomocą bólu, konsekwencja i wytrzymałość postaci z tym UW rośnie o 10% + na start mają dodatkowe 30 konsekwencji i wytrzymałości (jak w ślepcu).
  • Jugo - pierwszy poziom (klątwa) dostał częściej rozstawione progi PH po bonusowe PA i chakre
  • Hoshigaki - zamiast 150% chakry ich bonusowa energia rośnie o 5% z każdym poziomem klanówki (na S - 125% + chakra z wytrzymałości)
  • Hozuki - Gōsuiwan no Jutsu daje od teraz 60 siły zamiast 40 na 3 tury zamiast 2.
  • Poradnik - nowy, lepszy, bla bla bla


Linki:
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1606
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 17 kwi 2017, o 22:45

#112

Wreszcie wyczekiwany rework Sabaku! Zajął sporo czasu jednak wymagał odrobiny miłości (dopieszczenie). Najważniejsza zmiana to wymóg Fuutonu. Osoby, które go nie posiadają będą zmuszone nabyć jako następny żywioł (jest on odgórnie narzucony).

  • Opis Sabaku - Został poprawiony wraz z dodaniem szczegółowo opisanej mechaniki
  • Techniki ogólnie - Poprawione wszystkie opisy oraz nowe grafiki (z podziękowaniami dla Ichirou za poświęcony czas)
  • Reberu - Poprzednie rozbicie zostało scalone w jedno wspólne Reberu. Statystyki nadal charakteryzują się tak samo, ale jest to znacznie bardziej czytelne.
  • Nowa mechanika - Piach z otoczenia i gurdy jest rozróżniany. Ten z gurdy jest nieco szybszy oraz droższy (w przeliczeniu na ilość). Za same korzystanie z niego płacimy jednak jedynie połowę Reberu.
  • Sabaku Fuyū - Ustalona maksymalna wysokość do 50m. Nowy koszt utrzymania.
  • Daisan no Me - Dodany został koszt utrzymania.
  • Sabaku Kawarimi - Dodany został drugi wariant od ninjutsu rangi A - bez pieczęci. Podobna zmiana będzie miała miejsce w przypadku pozostałych kawarimi na forum.
  • Suna no Kanchi - Została przeniesiona na rangę C. Zmieniony koszt utrzymania.
  • Suna Shuriken - Doprecyzowanie zasięgu.
  • Suna Bunshin no Jutsu - Statystyki równe Reberu Shi oraz nerf zasięgu do 30m od użytkownika.
  • Suna Shigure - Doprecyzowanie działania oraz zasięgów.
  • Sabaku Kyū - przeniesione na rangę B wraz ze zwiększeniem kosztu oraz doprecyzowaniem.
  • Saikō Zettai Kōgeki: Shukaku no Hoko - Przeniesione na rangę C. Całkowicie zmienione działanie.
  • Suna no Tate - Całkowicie zmienione działania (doprecyzowanie) oraz zmieniony koszt utrzymania.
  • Suna no Kaiwan - dodany wymóg Bijuu. Doprecyzowane działanie oraz nie ma już połowy kosztu za następne. Zmieniony koszt utrzymania
  • Suna no Yoroi - Doprecyzowane działanie, możliwość zdjęcia spowolnienia. Zamiast płacenia za naprawę jest koszt utrzymania.
  • Rendan: Suna Shigure - Doprecyzowany zasięg oraz działanie.
  • Suna Arare - Podana jest ilość głazów, doprecyzowany zasięg i działanie.
  • Sabaku Sōsō - Przeniesione na rangę A, zwiększony koszt oraz doprecyzowane działanie.
  • Sabaku Taisō - Doprecyzowany zasięg, sama technika nie jest już zakazana, ale wymaga znajomości Ryūsa Bakuryū.
  • Gokusa Maisō - Doprecyzowane działanie.
  • Ryūsa Bakuryū - Technika została przeniesiona na rangę S wraz ze zwiększeniem kosztu oraz wymaganej wyprawy. Doprecyzowane działanie.
  • Saikō Zettai Bōgyo: Shukaku no Tate - Doprecyzowane działanie.
  • Kūsa Bōheki - Mocno zmieniony opis wraz ze zwiększeniem kosztu.
  • Sabaku Rō - Całkowita zmiana działania techniki wraz ze zwiększeniem kosztu.
  • Sabaku Sōtaisō - Doprecyzowane działanie.


Jest to jedynie ogólne podsumowanie. Zmian było naprawdę wiele, praktycznie każda technika różni się pod jakimś względem. Najlepiej jest się zapoznać z całością dostępną pod tym linkiem samodzielnie - klik!
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 4 maja 2017, o 13:13

#113

Dodane zostały reworki:
Spoiler: pokaż
  • Zmianie uległa większość opisów
  • Wymienione zostały obrazki
  • Pigułki od teraz dodają stałe wartości siły, trzeba je zakupić, a także uległa zmianie otrzymywana chakra
  • Baika no Jutsu - otrzymała także drugie zastosowanie dostępne od rangi klanowej B.
  • Nikudan Sensha - dodaje teraz szybkość na czas poruszania się
  • Daburu Nikudan Sensha - Może być użyta także przy pomocy techniki
  • Nikudan Kunai Sensha - Technika została usunięta - może zostać użyta przy pomocy Nikudan Sensha.
  • Mizudan Suisha - Technika została usunięta
  • Nikudan no Mai - Technika została usunięta
  • Bubun Baika no Jutsu - Technika dodaje od teraz siłę dla danej kończyny
  • Nikudan Hari Sensha - Technika otrzymała koszt (za wytworzenie włosów) oraz szybkość na czas poruszania się.
  • Chōharite - Technika otrzymała siłę, która jest odwzorowaniem wzmocnienia naszego ciosu.
  • Chō Baika no Jutsu - Zwiększeniu ulega także jedna wybrana rzecz z ekwipunku.
  • Chōdan Bakugeki - Całkowita zmiana działania techniki. Od teraz jest to bardzo silny cios wykorzystujący nasze motyle skrzydła do wzmocnienia jego siły.
  • Karorī Kontorōru - Dokładne działanie techniki zostało mocno sprecyzowane. Wcześniej opis był nieco nieczytelny.

Spoiler: pokaż
  • Zmianie uległa większość opisów
  • Wymienione zostały obrazki
  • Kugutsu no Jutsu - usunięty został styl walki kuglarzy.
  • Chakura no Ito - Usunięty został przelicznik statystyk na kukiełki. Wszystko pojawiło się w opisie klanu wraz ze zmianami w postrzeganiu ich szybkości
  • Suna Fukumen no Jutsu - Brak
  • Kugutsu Kawarimi no Jutsu - Dodany został wariant Kawarimi bez pieczęci dostępny po opanowaniu ninjutsu na rangę A.
  • Sōshūjin - Doprecyzowane zostało co można tym zrobić, a co nie.
  • Kugutsu no Fūin - Doprecyzowane zostało co dokładnie oznaczało Fuin no Jutsu.
  • Kurohigi Kiki Ippatsu - Działanie techniki nieco się zmieniło. Wymagania oddają teraz stan faktyczny.
  • Kikō Junbū - Doprecyzowana została kwestia co oznacza większy koszt dla marionetki o większych gabarytach.
  • Ayatsuri Fūka Hōin - Podana została lokalizacja w której możemy znaleźć opis techniki Fūka Hōin
  • Hitokugutsu: Hotetsu - Jest to nowa technika, która pozwala zastąpić utraconą kończynę mechaniczną (taką jak w lalkach)
  • Sōen: Hitomi Gokū - Zmianie uległo działanie techniki. Głównie doprecyzowane wymagania jakie muszą zostać spełnione do kontroli. Możliwe jest także zmuszenie swojego celu do posłuszeństwa przy odpowiedniej sile.
  • Hyakku Kugutsu Tamashibari - Technika została usunięta
  • Hitokugutsu: Karada - Kolejne z rozbić techniki Hitokugutsu. Posiada ona wszelkie cechy pierwowzoru nie licząc kończyn, które zostały udostępnione do nauki przez każdego kuglarza.
  • Ura Shirohigi: Jikki Uematsu no Shū - Brak
  • Akahigi: Hyakki no Sōen - Dostosowanie kosztu pod Chakura no Ito (nie było sensu rozdrabniania się)
  • Zmianie uległa większość zasięgów. Nie poruszałem ich w technikach gdyż wyglądałoby to bardzo źle


Spoiler: pokaż
  • Zmianie uległa większość opisów
  • Wymienione zostały obrazki
  • Poprawiona została znacznie czytelność klanu korzystając z dobrodziejstw które serwują nam funkcje tabelek
  • Reberu - Nie zagłębiając się w zmiany kosztów itd. Sama kontrola wytworzonych baniek kosztuje nas 1/2 kosztu.
  • Pył - jest od teraz efektem dodawanym do naszych baniek z Reberu, nie techniką (wcześniej nie było takowego podziału)
  • Suishi Suihō no Jutsu - Posiada teraz precyzyjny koszt oraz możemy wytworzyć za niego 3 bańki (generalnie buff)
  • Fudō Suihō no Jutsu - posiada precyzyjny koszt. Od rangi klanowej A takowa bańka za dopłatą (z utrzymaniem na turę) może stać się niewidzialna)
  • Suihō Bunshin no Jutsu - Doprecyzowany został zasięg klona jak i mechanika jego tworzenia
  • Klej - jest teraz efektem dodawanym do baniek zamiast techniką
  • Suihō Dōmu - Technika została przeniesiona na rangę A otrzymując spore możliwości defensywne.
  • Bomba świetlna - jest teraz efektem dodawanym do baniek
  • Hōmatsu no Jutsu - ilość wytwarzanych baniek uległa podwojeniu
  • Kwas - jest teraz efektem dodawanym do baniek
  • Sumi Suihō Bakuhatsu - Brak
  • Zmianie uległa większość zasięgów. Nie poruszałem ich w technikach gdyż wyglądałoby to bardzo źle



W związku z reworkiem Ayatsuri dodane zostały także magazynki do lalek - klik!
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 5 maja 2017, o 17:43

#114

Do Regulaminu Forum oraz Postaci Pośmiertnych zostały wprowadzone nowe podpunkty. Prosimy o zapoznanie się z ich treścią.
1. Regulamin forum -> klik.
  • W punkcie 1: podpunkt h, podpunkt i
  • W punkcie 2: podpunkt c, podpunkt f, podpunkt g
  • W punkcie 5: zreformowany podpunkt c, zreformowany podpunkt e

2. Regulamin Postaci pośmiertnych -> klik.
  • W punkcie 1: podpunkt f
  • W punkcie 2: podpunkt f

Miłej lektury.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1561
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 6 maja 2017, o 21:58

#115

Pojawił się ciągnący od dłuższego czasu rework Kami!
Zapraszam do szczegółowego zapoznania się z wyglądem klanu, bo zmieniło się i to dużo.

  • Klan przeszedł całkowitą zmianę graficzną (wymienione obrazki jak i dostosowanie po lepszy wygląd tabelkowy).
  • Zmiana opisu wraz z rozpisaną całą mechaniką by uniknąć wielu pytań, które z pewnością by się pojawiały.
  • Każda technika otrzymała ilość kartek, która składa się na jej użycie. Są to wartości od minimalnej do maksymalnej ilości w przeważającej większości.
  • Pełny koszt technik ponosimy jedynie wtedy kiedy potrzebujemy wytworzyć do nich papier. Odbywa się to w ich ramach przez co zanegowana została główna bolączka klanu. Techniki, które temu nie podlegają otrzymały specjalny dopisek w dodatkowych.
  • Od tego momentu klan nie tworzy pasywnie wybuchowych notek. Umiejętność ta została przeniesiona na technikę. Nadal wymaga jednak Fuuijutsu na randze B.
  • Reberu jest teraz droższe niż poprzednio oraz posiada maksymalną ilość kartek, którą jesteśmy przy jego pomocy kontrolować. Zasięg nie uległ zmianie.
  • Shikigami no Mai - Technika odpowiada teraz nie tylko za zamianę ciała w kartki. Otrzymała także drugie "zastosowanie" nieco droższe, które pozwala na ich produkcję. Jest to szczególnie istotne w przypadku jego odbudowy. Zniknęły także pieczęci wcześniej uzależnione od KC.
  • Kami Shuriken - Zmieniona została nazwa na "Kami Sakusei". Sama technika odpowiada za tworzenie tworów o wytrzymałości żelaza (poza kontaktem z wodą i ogniem). Jej drugim zastosowaniem jest wzmacnianie poprzez dołożenie dodatkowych kartek tych już istniejących czyniąc z niej wszechstronne narzędzie.
  • Yoku no Jutsu - Technika uległa przeniesieniu z rangi A na C wraz z obniżeniem kosztu. Wymaga od nas jednak stałego używania jakiegokolwiek Reberu by skrzydła się nie rozpadły. Bonusowa szybkość została zachowana. Skaluje się ona wraz z rangami klanowymi.
  • Kami Haimen Sekkou - Technika otrzymała obniżone koszta za stosunkowo małe dystanse w porównaniu do swojego ogromnego zasięgu przez co jej użycie bezpośrednio na polu walki jest stosunkowo tanie.
  • Kami Kawarimi - Technika została usunięta
  • Kami Kogushi - Zmieniła się całkowicie funkcja techniki jak i została ona przesunięta z rangi A na C. W formie obecnej zwiększa ona szybkość naszego Reberu na długości 40 metrów dla maksymalnie 2500 kartek. Przypłaca to jednak asertywnością. Nie mogą zmienić swojego kierunku.
  • Kami Bunshin no Jutsu - Usunięte zostały pieczęci potrzebne do stworzenia klona. Zmienił się jednak jego koszt. Wynosi standardowy na swoją rangę (aczkolwiek jeśli tworzymy go już z istniejących kartek mamy do czynienia z połową wartości). Zmianie uległ także jego zasięg. Tworzyć go możemy do 25 metrów od nas natomiast zasięg to jedynie prowincja w której przebywamy.
  • Kami Chakuramu - Zasięg został sprecyzowany jak i czas podczas którego nasz twór utrzymuje swoją prędkość. Wyrzucony koszt utrzymania na rzecz potrzeby stałego korzystania z Reberu jeśli chcemy kontrolować nasz twór.
  • Kami Aburagami - Nowa technika, która pozwala na uzyskanie tego samego efektu, który zaprezentowała Konan w A&M. Stanowi go możliwość szybkiego pokrycia swoich kartek olejem lub wodą (ta wsiąka). Przez to zyskujemy odporność na jeden z żywiołów, który od zawsze stanowił bolączkę klanu, jednak każde z rozwiązań ma swoje wady.
  • Kami Bakuhatsu Shīru - Nowa technika pozwalająca na zamianę kartek w wybuchowe notki. Różnią się one nieco od tych sklepowych chociażby typem obrażeń na których się skupiają jednak pozostają niszczycielską bronią.
  • Kami Chou Sekkou no Jutsu - Technika, której działanie zostało całkowicie zmienione. Została ona przeniesiona z rangi D na rangę B. Służy ona teraz do szybkiego przemieszczenia z jednego miejsca w drugie. Warto tutaj podkreślić, że słabo nadaje się do warunków bojowych.
  • Kyuuzou no Jutsu - Technika ta została przede wszystkim dopracowana. Tak jak poprzednio pozwala ona całkowicie zamienić się nam w kartki. Główna zmiana to szybkość poruszania się w tej formie, która zależy od używanego Reberu w końcu są to kartki. W formie tej zyskaliśmy także możliwość używania innych technik jeśli zmaterializujemy część ciała nie przerywając działania techniki przez co możemy bardzo szybko zareagować na czyhające zagrożenie.
  • Kami Meisai - Kolejna nowa technika pozwalająca stworzyć schronienie, które nie dość, że świetnie wtapia się w otoczenie to chroni nas przed wykryciem przez sensoryków.
  • Kami Uingusu Shuriken - Ilość pocisków w salwie została podwojona, a sama siła techniki oddana opisem. Jest sobie w stanie poradzić nawet z Katonami rangi A.
  • Kami no Shisha no Jutsu - Technika ta wymagała odrobiny miłości. Nadal pozostaje jednak zakazana jednak jej dokładne działanie zostało dokładnie sprecyzowane. Od teraz przygotowanie ustala się z MG, który ustala ile nam to zajmie.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 8 maja 2017, o 22:57

#116

Została wprowadzona zmiana z pomysłów odnośnie otwierania drugiego żywiołu przez klany tworzące swój własny unikatowy np. Mokuton. Można się z nią zapoznać tutaj.

Uwaga! - W przypadku klanów, które tworzą unikatowe żywioły, istnieje możliwość otworzenia drugiego żywiołu na rangę D bez spełnienia wymagań. Do jego dalszego rozwoju jest to już jednak wymagane. Rozwiązanie takie pozwala relatywnie małym nakładem PH otworzyć dziedzinę klanową dzięki czemu klany te nie są poszkodowane.

Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sogen

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość