Zmiany w systemie rozgrywki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 18 lut 2019, o 14:40

#237

Technika rangi C Yōton: Sekkaigyō no Jutsu z klanu Terumi doczekała się nowego opisu. Teraz wapno nie zastyga już tak po prostu, lecz wyraźnie zaznaczono, że potrzebuje odrobinki wody, aby zaczęło się związywać. No i nie jest już żrące.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Shoku » 20 lut 2019, o 12:45

#238

Nastąpiło doprecyzowanie pewnych rzeczy związanych z Sennin Modo: w jaki sposób wyglądają treningi na poszczególne tryby, co ile czasu można zbierać chakrę natury, jak długo trwa Kompletny Tryb, oraz co w tym zakresie dodają Kage Bunshiny – link.

Oprócz tego poprawiony został nieco opis Kage Bunshinów właśnie i tego, w jaki sposób dokładnie dzieli się chakrę i jak należy to rozumieć, a także (co już niektórzy zdążyli zauważyć) została dodana technika Ninjutsu rangi C do wykorzystania jedynie przez summony (Kawara Kuchiyose no Jutsu).
Avatar użytkownika

Shoku
Moderator
 
Posty: 1815
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 7756396
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 23 lut 2019, o 14:55

#239

Zmieniony został nieco zapis, znajdujący się w poście otwierającym Wycenę fabuły. Przy tworzeniu nowego tematu zaginęło wymaganie minimalne postów, zostało to tym razem uwzględnione.

Od dziś każda wrzucona do wyceny fabuła musi zawierać minimum 20 fabularnych postów.

Link do tematu: Prośby o wycenę fabuły
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1546
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 25 lut 2019, o 10:46

#240

Zmieniono opis Nanaken no Mai. Przede wszystkim obcięto o połowę pasywne bonusy wynikające ze stylu, a także uzależniono je nie tylko od rangi stylu, ale także od ilości mieczy którymi posługujemy się w danym momencie.

Dodatkowo w temat o stylach walki wpleciono wyjaśnienie, że bonusy statystyk płynące z technik buki i tai aplikują się tylko do tego, co rzeczywiście jest wykonywane w danym jutsu. Tak było zawsze, więc jest to bardziej spisanie niepisanej zasady.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Shoku » 7 mar 2019, o 12:06

#241

  1. Doprecyzowane zostały zasady nauki jutsu. Mamy nadzieję, że teraz wszystko będzie jasne i nie będzie żadnych wątpliwości, a także niezaakceptowanych treningów - klik.
  2. Zmienione zostały koszty Kuchiyose no Jutsu.
  3. Uzupełniono opis techniki Suiton: Mizutetsu no Jutsu (ukrywanie się w kałuży, suiton D) o wzmiankę, że podczas jej wykonywania nie można się poruszać tzn. podróżować w obrębie zbiornika wodnego.
  4. Zmieniono przeoczenie w Antidotach i Truciznach odnośnie objętości 1 porcji trucizny. Od dzisiaj wynosi 1 objętości zamiast 1 wagi fuuin.
Avatar użytkownika

Shoku
Moderator
 
Posty: 1815
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 7756396
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Shoku » 18 mar 2019, o 18:43

#242

  1. Zaktualizowano mechanikę Byakugana w klanie Hyuuga o to, co wypracowano już wcześniej przy reworku Ranmaru - link
  2. Zaktualizowano opisy stanowisk Administracji, jako, że już dawno nie było do końca aktualne. Teraz powinno być jasne kto czym się zajmuje (: - link
Avatar użytkownika

Shoku
Moderator
 
Posty: 1815
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 7756396
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 20 mar 2019, o 08:44

#243

  1. Otwarto dział "Brakujące przedmioty" jako część Kuźni. Analogicznie do "Brakujących technik", gracze mogą zamieszczać tam projekty przedmiotów kanonicznych, które chcieliby, aby dodano do naszych forumowych list przedmiotów do kupienia lub artefaktów.
  2. Zmieniono i doprecyzowano działanie Umiejętności Wrodzonej Sensor (link) - nic nie dzieje się już pasywnie. Z tego względu takie same zmiany i doprecyzowane działanie (oraz zmiany zasięgów) wprowadzono do umiejętności sensorycznej klanu Yamanaka (link).
  3. W technice Kagura Shingan dodano koszt na turę, natomiast w Chakra Yokusei Gijutsu zmieniono zasięg z dowolnego na bezpośredni (techniki Ninjutsu dla posiadaczy UW Sensor).
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 24 mar 2019, o 23:03

#244
  1. Wstępniak w temacie Umiejętności Wrodzonych został zaktualizowany. Znajdują się w nim informacje o stworzeniu członka klanu z UW i bez zdolności klanowych.
  2. We Wzorze Karty Postaci dodano informację, że gracze mogą na start wpisywać postacie z tematu "Rozpoznawalność i sława postaci", które pochodzą z ich prowincji albo obszaru.
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1983
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 25 mar 2019, o 12:56

#245
  1. Hotfix patcha reworku sensorów. Dodano UN, pozmieniano opisy samego UW, usunięto technikę Kagura Shingan ninjutsu A i przeniesiono Chakra Yokusei Gijutsu na rangę B.
    Sensorzy którzy posiadali Kagura Shingan mogą wymienić ją na inną technikę tej samej rangi w przeciągu tygodnia od tego posta. Wystarczy napisać mi PW z informacją i linkiem do treningu Kagura Shingan.
  2. Wprowadzono poprawki do dwóch technik Yamanaka, aby były kompatybilne ze zmienioną mechaniką sensora.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 29 mar 2019, o 12:44

#246
Zgodnie z zaproponowanym przez Was pomysłem, w temacie Misje i Wyprawy, w podpunkcie misje grupowe, w części "Nagroda za odbycie misji (dla gracza):" będzie teraz widniał następujący opis:
Każdy gracz otrzymuje ten sam przedział nagród, których wysokość zależna jest od rodzaju misji oraz dodatkowe PH zależne od ilości osób i rangi misji:
Misja D - Dwie osoby: 4 PH + 2PH za każdą kolejną
Misja C - Dwie osoby: 8 PH + 4 PH za każdą kolejną
Misja B - Dwie osoby: 12 PH + 6 PH za każdą kolejną
Misja A - Dwie osoby: 16 PH + 8 PH za każdą kolejną
Misja S - Dwie osoby: 20 PH + 10 PH za każdą kolejną

Dziękujemy za wszystkie wypowiedzi!
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 765
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 4 kwi 2019, o 09:49

#247
Na fali ostatnich zmian dotyczących misji grupowych, chcieliśmy zachęcić graczy do wspólnego wdrażania się w zabawę za pomocą misji oraz docenić ich starania się w sięganiu po awans. Zależało nam również na urozmaiceniu rozgrywki oraz zaznaczeniu, że misje mogą mieć większy impet na świat, zaś spotkania z liderami to nie tylko pusta pogawędka, na którą nikt nie zwróci uwagi. Takim sposobem powstał temat Zlecenia Specjalne! Znajdziecie w nich zlecenia od liderów bądź innych ważnych osobistości z danych prowincji, których rozwiązywanie wpłynie pozytywnie na waszą Sławę i sytuacje waszego klanu.

W Zmianach na Świecie odnajdziecie być może inspirację na sesje bądź fabułkę z innymi graczami. Będą tutaj zamieszczane nowinki ze świata bądź specjalne uwarunkowania na danym terenie.

W związku z powyższym edytowany został temat Wojen. Od teraz, podczas wojny, misje z wojnami będą pojawiać się w temacie "Zlecenia Specjalne", a nie będą dogadywane na priv z adminami. Dodany został również punkt mówiący o konieczności dodawania KP przeciwników podczas misji wojennych.

Mamy nadzieję, że temat wam się spodoba! Życzymy miłej zabawy! ♥
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 765
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Shoku » 4 kwi 2019, o 19:16

#248

Od dzisiaj podróż pomiędzy Kantai a Hyuo dla mieszańców Cesarstwa jest darmowa (: Przy okazji dodano zagubioną możliwość podróży morskiej w odpowiednich prowincjach do Daishi w tematach szlaków transportowych.
Avatar użytkownika

Shoku
Moderator
 
Posty: 1815
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 7756396
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 10 kwi 2019, o 21:39

#249

Został dodany dolny limit wieku dla nowych postaci na forum, który wynosi 10 lat. Informację można znaleźć we Wzorze Karty Postaci.
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1983
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Paths » 16 kwi 2019, o 00:08

#250

Senju - Mokuton - wprowadzono zmiany w trzech technikach tego klanu.
1) Mokuton: Henge no Jutsu (D)
2) Mokuton: Mokusatsu Shibari no Jutsu (B)
3) Mokuton: Mokuryū no Jutsu (S)

Konkretne informacje o zmianach można znaleźć w tym temacie. Zachęcam do śledzenia tematu, gdyż nadal trwają w nim rozmowy na temat innych technik.
Avatar użytkownika

Paths
Moderator
 
Posty: 1573
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Keizo

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Shoku » 23 kwi 2019, o 09:37

#251

Klan Maji doczekał się swojego reworku. Zastąpiono m.in. wagę fuuin objętością forumową, poprawiono zdecydowaną większość opisów (kilka technik ma teraz bardziej sprecyzowane działanie) i unormowano korzystanie z żelaznego piasku.

Spisano poziomy wiedzy dla konkretnych poziomów rozwoju dziedziny iryojutsu, aby niczego nie trzeba było już skanować chakrą, a diagnozować jak na prawdziwego doktora przystało. CLICK

Dwie drobniejsze zmiany:
  • Technika Kenryuto dostała dwa nowe wymagania - posiadanie danego stylu na randze S oraz kontroli chakry na poziomie D. Ma to na celu zablokowanie tej umiejętności przeciwnikom-samurajom na misjach rangi C.
  • Usunięto wymaganie podstawowego Kuchiyose no jutsu z ich wariacji z Aien Maiden i Rashomonem. To wynik tematu Chise z FAQ, gdzie rzeczywiście uczenie się najpierw jednego przywołania a potem drugiego po prostu dublowało się i teraz te techniki są niezależnymi Kuchiyose.
Avatar użytkownika

Shoku
Moderator
 
Posty: 1815
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 7756396
Multikonta:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Raigeki (Osada Rodu Kaminari)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron