Zmiany w systemie rozgrywki

Prowincja znajduje się na południu Prastarego Lasu i tak jak sąsiadujące z nią obszary regionu, porośnięta jest gęstym lasem. Kaigan zamieszkiwany jest przez Ród Aburame, który to odnalazł tutaj wspaniałe warunki do rozwoju. Prowincja graniczy z morzem jak i też z krajem kupieckim co pozwala rozwijać handel oraz żeglugę. Znacznym problem w prowincji jest sąsiedztwo na zachodniej granicy z Tajemniczym Lasemi co zaowocować może tworzeniem się szajek przemytniczych. Zwłaszcza, że porośnięte tereny nadają się na idealną kryjówkę.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 11 sty 2018, o 14:42

#162

    Dzięki pytaniom użytkowników, Kult Jashina zyskał pełnoprawną hierarchię niezależną od jakichkolwiek systemów. Arcykapłan, Kapłan, Wyznawca i Nowicjusz - te cztery rangi będą zastępowały Doko, Akolito, itd. Szczegóły nadawania istniejącym Jashinistom zostaną uzgodnione. Dodano także naznaczanie wiernych specjalnymi tatuażami, które rozprzestrzeniają się przy uzyskiwaniu łaski Jashina, bądź kurczące się przy popadnięciu w niełaskę. Dodatkowo za ich pomocą Arcykapłan może wzywać do siebie podwładnych.

Wyznawcy Jashina
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 23 sty 2018, o 19:52

#163

W związku z poprawkami w temacie chakry są aktualizowane również opisy w klanach, co się dzieje z danymi tworami KG na przestrzeni czasu po użyciu.
Kaguya
Notka:Kościane twory utrzymują swoją strukturę całe lata po stworzeniu. Tracą one jednak swoje unikalne właściwości (zwiększona wytrzymałość i ostrość) w przeciągu tygodnia fabularnego od ich stworzenia, ostatecznie stając się zwykłymi kościanymi przedmiotami. Fizyczny kontakt z posługującym się Kekkei Genkai Shikotsumyaku zatrzymuje proces utraty właściwości.

Kōseki
Notka: Twory z kryształu, jeśli nie są podtrzymywane chakrą Shōton, utrzymują się w swojej formie do kilku tygodni czasu fabularnego. W ich czasie następuje stopniowe zanikanie chakry w strukturze kryształu co doprowadza do jego kruszenia, osłabienia jego właściwości defensywnych, i w ostateczności, do całkowitego rozkruszenia się kryształowego obiektu.

Senju
Notka: Element drewna jest wyjątkowy w kwestii utraty właściwości materiału w czasie. Mokuton jest jedynym KG które tworzy materię organiczną za pomocą chakry. Drzewa i rośliny stworzone przez Senju mogą żyć nawet po zniknięciu chakry użytej do ich stworzenia, jeśli tylko warunki środowiska będą temu sprzyjały. Inne drewniane obiekty jednak, podczas kilku fabularnych tygodni, zmieniają swoje właściwości i tracą nadzwyczajną wytrzymałość. Stają się zwykłym drewnem.

Yuki
Notka: Lód Yukich utrzymuje się do kilku dni po stworzeniu, aż zacznie wyparowywać z niego chakra. Jeśli temperatura otoczenia jest dodatnia, to w przeciągu dnia lód się roztapia. Proces jest tym szybszy, im większa jest temperatura. Jednak w zimnym środowisku lód nie topnieje i może się utrzymać mimo zniknięcia chakry użytej do jego stworzenia. Lód ten będzie miał identyczne właściwości co jego naturalnie występujący odpowiednik.

Sabaku - Kogane
Notka: Złoty piach klanu Sabaku traci swoje właściwości po kilku fabularnych godzinach. Powodem jest w tym przypadku szybko zanikająca chakra, która użyta została do transformacji zwykłego piasku w jego złoty odpowiednik. Po upływie odpowiedniej ilości czasu, piach ponownie staje się zwyczajnym surowcem. "Dodatkowo piasek Sabaku nie jest czystym złotem, w związku z tym są pewne wyraźne różnice pomiędzy nim, które każdy jubiler z łatwością wyłapie". Jak we wszystkich tworach z chakry, fizyczny kontakt z użytkownikiem zatrzymuje ulatywanie chakry i utrzymuje piach w swojej złotej formie (trzymanie piachu w grudzie na plecach także się liczy).

Wszystkie te notki trafią do klanów.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2124
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 24 sty 2018, o 20:53

#164


  • Przeszczepy - z możliwych do przeszczepienia usunięto szczep Hozuki. Do tego w podpunkcie "Zasady przeszczepów i ich pozyskiwania" dodano notatkę o kosztach związanych z używaniem przeszczepionego Doujutsu.
    Zmiana zgodna z tematem w pomysłach: viewtopic.php?f=21&t=4458
  • Kami - do techniki Shikigami no Mai dodana notka: "Uwaga! Za pojedyńcze kartki pobierane jednorazowo na dobę fabularną za pomocą techniki nie ponosimy kosztów chakry."
    Zmiana zgodna z tematem w pomysłach: viewtopic.php?f=21&t=4675
  • Maji - w notce #163 zapomnieliśmy o nich. Dodano notkę: "Notka 4: Żelazny piach klanu Maji traci swoje właściwości po kilku fabularnych godzinach od stworzenia. Spowodowane jest to faktem, iż użyta do transformacji zwykłego piachu w piach żelazny chakra, dość szybko zanika. W związku z tym, po upłynięciu wymienionego wcześniej czasu, żelazny piach wraca do swojej pierwotnej, zwyczajnej formy. Zasada ta nie obowiązuje, kiedy użytkownik ma kontakt fizyczny z żelaznym piachem, dzięki czemu podtrzymuje go dalej w takowej formie."
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2124
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Rafiki » 9 lut 2018, o 12:36

#165
    Nowe zmiany! Po dłuższym czasie udało się zrobić rework Fūinjutsu. Poprawione zostały niektóre opisy, inne doprecyzowane. Największa wprowadzona zmiana dotyczy techniki Fūin no Jutsu dostępnej na randze E dla shinobich, na randze D dla samurajów. Co to oznacza? A no pozwala (prawie) wszystkim korzystanie z tej techniki bez wydawania punktów. Co prawda można korzystać tylko z małych zwojów, jednak i tak daje to duże możliwości! Więcej zmian możecie zobaczyć w temacie, dużo technik zeszło z rangi zakazanych, co było niegdyś dużym problemem, a także pojawiły się nowe techniki.
Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.
Or the one.


Konto gracza: Akarui
Avatar użytkownika

Rafiki
Moderator
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Akarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 18 lut 2018, o 15:55

#166
    Usunięty z tematu Dziedziny i Jutsu został dopisek o tym, iż każdy trening musi zawierać pięć pełnych linijek widocznego tekstu, związanego bądź niezwiązanego z treningiem. Od dziś cały post treningowy może być ukryty w uhide. Przypominamy jednak o konieczności wpisywania, jaka to technika i jakiej jest rangi. Nadal również obowiązuje zasada, że 1 post = 1 trening.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1472
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 18 lut 2018, o 19:46

#167
    Stworzony został nowy temat w Ogłoszeniach, nazwany Prośba o wycenę fabuły. Od dziś to właśnie w tym temacie zgłaszamy się, gdy chcemy otrzymać PH za przeprowadzone fabuły. Ze względu na ilość próśb różnych oraz prośby o wycenę fabuły, Administracja oraz Moderacja postanowiła do tego drugiego stworzyć osobny temat, by utrzymać pierwotny temat w większym porządku.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1472
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 18 lut 2018, o 19:58

#168
    Edycji poddano funkcjonalność klona Moku Bunshin no Jutsu. Dokładnie rozpisano poziomy odróżniania klona od oryginału przy pomocy umiejętności sensorycznych oraz doujutsu.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2073
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 19 lut 2018, o 23:54

#169
    Zmianie uległy obowiązki w składzie administracji. W skrócie działy WT i kuźni przejęli administratorzy ogólni oraz kilka innych drobnych modyfikacji - Skład Administracji
    Oprócz tego drobnym modyfikacjom poddany został sposób akceptacji technik w WT i Kuźni (ukryta część z informacjami dla moderatorów działów) - Tworzenie własnych technik, Tworzenie przedmiotów
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 2944
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 24 lut 2018, o 15:08

#170
    Długo wyczekiwany sklep (Dodatki, Ubrania, Broń) zostaje wprowadzony. Oto co się zmieniło:
    • Wszystkie przedmioty zostały przeniesione na tabelki i otrzymały nowe obrazki
    • Większość przedmiotów otrzymała całkowicie nowe opisy, część posiada zmodyfikowane stare.
    • Aktualizację otrzymały wszystkie ceny.
    • Waga Fūin została usunięta z forum i zastąpiona objętością, która teraz przejęła jej rolę. W związku z tym zmodyfikowane zostały pojemności wszelkich toreb. Warto tutaj zaznaczyć, że praktycznie każdy przedmiot posiada teraz inną wartość objętości (nieco bardziej zgodną z rzeczywistością, gdyż poprzednie były kuriozalne).
    • Każda broń posiada od teraz rubrykę wraz z przyporządkowaniem jej stylowi (dzięki czemu nie będzie żadnej wątpliwości).
    • Przy większości broni usunięte zostały wymagania siły gdyż lekko rzecz ujmując były całkowicie nieuzasadnione. Tabelki bazowo otrzymały jednak rubrykę z wymaganiami i przy ich braku po prostu widnieje słowo "brak".
    • Tam gdzie jest to wymagane zostały podane wymiary przedmiotu tak by gracze mieli świadomość jak duże jest to czego używają.
    • Zachowane zostało ustawienie niemal wszystkiego identyczne z tym jak było wcześniej by nie wprowadzać zamieszania dla graczy, którzy przyzwyczaili się, że coś gdzieś się znajduje
    • Każdy wątek otrzymał swój spis treści wraz z podzieleniem przedmiotów na odpowiednie kategorie, po kliknięciu na nazwę przedmiotu zostaniemy od razu do niego przeniesieni. Po prawej stronie znajduje się strzałka, która przenosi nas na górę strony co ułatwi łatwe użytkowanie. Co ważne link który uzyskamy przenosi nas od razu do jakiegoś przedmiotu w sklepie dzięki czemu możemy komuś podlinkować poszukiwaną rzecz.
    • Usunięte zostało parę rzeczy:
      • Bronie: Dwustronne Ostrze, Półshuriken, Krzywy Shuriken, Podwójny Kunai, Gladius, Kyoketsu-shoge
      • Dodatki: Bombka Wybuchowa, Pilnik
    • Dodane zostały:
      • Bronie: Bokken, Łuk refleksyjny, Szpony, Miotacz shuriken, Shishikubi Kannon
      • Dodatki: Pędzel, Atrament, Duży pojemnik na substancję
    • Zmodyfikowane zostało działanie Bojowej pigułka żywnościowej. Od teraz jest możliwe użycie kilku przy spełnieniu wymagań.
    • Bombka i notka oślepiająca posiadają od teraz nieco bardziej sprecyzowany czas działania tak byśmy wiedzieli czego się spodziewać.
    • W związku z zaistniałymi zmianami całkowicie nowy opis otrzymało "Pieczętowanie przedmiotów" - klik! oraz zmodyfikowane zostały pojemności gurdy u Sabaku wraz z podwyższeniem wymogów oraz dodaniem Fūinjutsu przy najwyższych pojemnościach gurdy (niezbędne do tak wielkiej kompresji).

By nie wprowadzać zamieszania na turnieju stary sklep znajdować się będzie w archiwum i do jego zakończenia uczestników obowiązują poprzednie pojemności toreb i objętości przedmiotów. Zakupów należy dokonywać jednak już po nowych cenach. Wszelkie uwagi np. coś zostało przeoczone itp. proszę kierować do mnie na pw.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 2944
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 26 lut 2018, o 20:00

#171
  • Aktualizację otrzymały wzory przedmiotów w kuźni, tak by zgadzały się z tym co mamy w nowym sklepie - klik!
  • Lekkim zmianom poddany został styl Seido, głównie poprawki umotywowane uwagą zgłoszoną przez gracza, które spotkały się z aprobatą administracji oraz dodanie całkowicie nowej techniki na rangę A. Lista zmian:
    • wyjustowanie technik
    • Kage Shuriken no Jutsu - lekko zmieniony opis
    • Sōshuriken no Jutsu - drobna poprawka opisu
    • Sōshōryū - Zmiana kosztu chakry i poprawiony opis
    • Jouro Senbon - Zmiana kosztu chakry
    • Enbu: Ni no Dan - wywalony koszt chakry i drobna poprawka opisu
    • Samedare Kekka - usunięcie kosztu i zmiana opisu
    • Sōgu: Tensasai - zmiana kosztu chakry
    • Hanron - nowa technika
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 2944
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Rafiki » 1 mar 2018, o 10:30

#172
    Zostały wprowadzone niewielkie zmiany dla klanu Hoshigaki. Od teraz techniki klanowe wymagają suitonu dwie rangi niżej (z pewnymi wyjątkami) zamiast rangi niżej. Wszystko zostało opisane w "dodatkowych" poszczególnych technik. Koszt rozwoju rybki jest więc teraz dużo mniejszy i bardziej satysfakcjonujący.
Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.
Or the one.


Konto gracza: Akarui
Avatar użytkownika

Rafiki
Moderator
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Akarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 7 mar 2018, o 15:51

#173
  • Na forum pojawił się całkowicie nowy szczep zwany Gazo. Jest on powiązany z ostatnim eventem na forum (obrona muru przez atakiem dzikich) i chciałbym tutaj złożyć podziękowania dla Exodii, który go opracował w wersji jako coś w rodzaju zakazanej techniki ala czarny Raiton, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na wersję z osobnym szczepem przez co musiał przejść nieco modyfikacji. Nowy szczep znajdziecie pod tym linkiem - klik!
  • Wraz z klanem pojawił się także fabularny tekst wprowadzający, który wyjaśnia całą otoczkę fabularną - klik!
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 2944
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Rafiki » 26 mar 2018, o 13:20

#174
  • Pierwsza zmiana dotyczy pomysłu z tego tematu. Został wprowadzony mały dopisek do regulaminu własnych technik, by wszystko było jasne.
  • Drugi pomysł dotyczy zmiany w technice Kaengiri z tego tematu, od teraz technika będzie trwać 3 tury.
  • Kolejna zmiana dotyczyć będzie techniki Dai Endan z tego tematu, wprowadzone zostały pieczęci, a także dodatkowa forma przy wykorzystaniu trybu mędrca.
  • Od teraz Stal Kantańska nie dodaje już statów, zwiększa tylko wytrzymałość broni. Więcej w Towarach Luksusowych. Gdyby ktoś poczuł się pokrzywdzony w związku z tą zmianą prosiłbym o kontakt przez prośby do administracji, wszelkie sprawy będziemy rozwiązywać. :D
  • Kolejna zmiana dotyczyć będzie tego tematu. Wprowadza ona wiele zmian odnośnie podtrzymywania technik. Więcej zawarte w temacie, lub w technikach.
  • Zostały wprowadzone także zmiany w niektórych klonach. Od teraz ich zasięg będzie wynosił maksymalnie obszar danej w prowincji w której znajduje się gracz. Dodatkowo, do regulaminu został dodany punkt, który zabrania wykonywania misji przez stworzone klony. Regulamin SW, punkt 5, podpunkt i).
  • Usunięta została technika Suiton: Uramiamie. Jeżeli ktoś ją posiadał, proszę o kontakt, by wymienić ją na coś innego z tej rangi. ;)
  • Zostały wprowadzone także zmiany do tematów ze szlakami transportowymi. Do każdego z nich zostały dodane mapki regionów. Jeżeli jakiś pominąłem, prosiłbym o zgłoszenie tego na PW, najlepiej z linkiem. :)
  • Ostatnia zmiana dotyczy rzeczy, na którą chyba nikt nie zwraca uwagi, czyli na justowanie opisów technik, a także dostosowywanie kodu tabelek. W większości tematów takie zmiany już zaszły, w najbliższym czasie wszystkie tematy powinny zostać uaktualnione.
Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.
Or the one.


Konto gracza: Akarui
Avatar użytkownika

Rafiki
Moderator
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Akarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 5 kwi 2018, o 20:11

#175
  • Uprzejmie informujemy, że z dniem dzisiejszym z rozgrywki zostaje usunięty system Technik Atutowych. Decyzja wynika z nieprzemyślanej koncepcji tworzenia takich technik dla dziedzin tai&buki, a także z wymogów które są nieproporcjonalne do uzyskiwanych efektów. Nie wspominam już o zainteresowaniu (obecnie, jedyny posiadacz takiej techniki - Ichirou, będzie musiał poddać technikę moderacji, aby została dostosowana do systemu WT).

    Za utrudnienia przepraszamy.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2073
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Vulpie » 19 kwi 2018, o 11:52

#176
  • Dodano nowe jutsu do listy technik kanonicznych: Suiton: Mizu Shuriken, Suiton ranga C
Avatar użytkownika

Vulpie
Moderator
 
Posty: 1225
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Misae

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Kaigan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość