Szlak transportowy

Teiz jest małą wysepką połączoną długim mostem z Yinzin. W przeciwieństwie do innych prowincji ta nie jest zamieszkała przez żaden ród, ani lud. Teiz jest poddane Yinzin i współpracują razem otrzymując ochronę samurajów. Ludność tutaj głównie zajmuje się połowami ryb, polowaniami na wieloryby, humbaki i rekiny oraz hodowlą różnego rodzaju zwierzyny znoszącej chłodny klimat.

Re: Szlak transportowy

Postprzez Hayami Akodo » 27 wrz 2018, o 17:38

Time is fleeting:
the assured meeting is autumn''s repercussion at the cycle's end
I look to heaven on the moonlit sixteenth night



Obrazek


Szedł powoli w kierunku portu (oczywiście wcześniej wysłał listy, znalazł jakieś osoby chętne do przekazania mu tych wiadomości - pątnika jadącego do Kaigan, do tamtejszych świątyń, i kupca płynącego do Sogen ze stalą samurajów), prowadząc za sobą Itachiego, przy sobie mając plecak, płaszcz i broń, a w sobie taką dziwną, niematerialną, nieistniejącą wręcz ciszę. Nawet piesek był spokojny, nie szczekał, nie biegał, jakby był tym wszystkim zmęczony.
W przystani spotkał siwego rybaka o jednym zębie, pomarszczonego i smutnego; nie pytał go o przyczyny smutku, gdyż podejrzewał, że nie dałby rady unieść już tego ciężaru. Zapłacił mu sowicie. Mężczyzna nawet nie robił problemu z przewiezienia psa, jakby zdarzały mu się w karierze gorsze rzeczy (o ile żywot rybaka i przewoźnika można nazwać karierą). Wsiedli więc razem z Itachim na pokład, a po chwili łódka odbiła od brzegu.
Kołysząc się lekko, niosła Hayamiego, jego psa, bagaż wspomnień, notatniki z zapiskami, które odzwierciedlały w sumie dwie dusze - jedną młodą i naiwną wtedy, drugą ciepło cyniczną, która już dawno spłonęła - oraz lekkie, drżące światło księżyca.
Kiedy odpływali, z jednego z drzew właśnie opadł liść. A na twarzy młodzieńca, nie wiadomo dlaczego, pojawiły się łzy.
Przytulił do siebie psa i cicho westchnął, a rybak, widząc to, odwrócił twarz ku falom.
Księżyc był srebrny, obojętny i piękny.
Tak czy inaczej, musiał wreszcie wywiązać się z tej obietnicy. Musiał przytulić matkę, dopóki ją miał. A potem - musiał iść dalej. Bo właśnie taki był świat: nie pozwalał wiecznie czekać, aż wzburzone fale w morzu uczuć ułożą się, jak należy. Aż nastąpi pokój - i będzie można uwierzyć, że całe to krwawe zło, węże, cienie, wściekłość ludzkich twarzy, były jedynie rozpaczliwym snem. Wytworem chorego umysłu, porzuconego w majakach...

Skąd: Teiz
Dokąd: Yinzin
Czas podróży: 30 minut
Czas przybycia: 19:06
Środek transportu: łódź
Obrazek

“Though my body may decay on the isle of Ezo
My spirit guards my lord in the east.”



głos Hayamiego | PH i bank


MISJE:

[C]Isei - You never really knew my mind
Avatar użytkownika

Hayami Akodo
Złoty Leniwiec
 
Posty: 1111
Dołączył(a): 20 sie 2017, o 14:45
Wiek postaci: 20
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: https://imgur.com/a/9wDbR - po lewej stronie aktualne ubranie Hayamiego,
plus kremowy płaszcz i czarne rękawiczki bez palców
- długa blizna na piersi po pojedynku z Megumi Ishidą
- blizna na prawej nodze po walce pod Murem
Widoczny ekwipunek: - włócznia yari
- katana
- plecak
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4011
GG: 0
Multikonta: Terumi Arisa

Re: Szlak transportowy

Postprzez Seinaru » 11 paź 2018, o 14:12

No i cóż, kolejna przygoda wzywała dzielnego Hamatoto do boju. Wojna między Yamanaka i Hyuga toczyła się niebezpiecznie blisko terenów samurajskich, nie należało pozostawić tego konfliktu bez opieki i nadzoru. To zrozumiałem, że Tadatoshi chciał otrzymać informacje z pierwszej ręki na temat, jak mają się sprawy na kontynencie. Seinaru czuł lekką tremę, zdenerwowanie przed pierwszą wizytą w Soso. Prowincja ta, pomimo że była praktycznie sąsiadem Teiz, wciąż była przez niego nieodkryta. O tamtejszych Yamanaka słyszał tyle co wszyscy, czyli w zasadzie nic. Liczył jedynie na to, że nie okażą się to zbyt temperamentni ludzie. Współpraca z takimi zawsze szła mu jak krew z nosa. Jak się odezwać do nieznajomych, po prostu przyjść i powiedzieć: Hejka, pan Tadatoshi przysłał mnie na wojnę.? Nie, to raczej nie przejdzie przed liderem całego Rodu, czy z kim tam przyjdzie mu się spotkać. Zaczął główkować, lecz do samego brzegu kontynentu nie wymyślił niczego, co mógłby wypróbować w praktyce.

Skąd: Teiz
Dokąd: Soso
Czas podróży: 15 minut
Czas przybycia: 15:30
Środek transportu: Łódź
Avatar użytkownika

Seinaru
Maruda
 
Posty: 1566
Dołączył(a): 5 lip 2017, o 12:55
Wiek postaci: 26
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: Czarny bezrękawnik ze stójką i białymi obszyciami; ciemne, materiałowe spodnie; zakryte, lekkie buty, torba przy lewym boku; na sobie Zbroja Modliszki, wszystko przykryte ciemnozielonym płaszczem
Widoczny ekwipunek: Shinku Ame w ręku lub na plecach, tanto przy prawym boku, torba przy lewym boku
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=3828
GG: 0
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Seinaru » 19 cze 2019, o 13:31

Droga przez całkiem sporą zatokę obejmującą trzy prowincje upłynęła mu... tak jak zawsze, czyli bez niespodzianek. Seinaru był już przyzwyczajony do podróży czy to statkiem, czy promem czy innym pływającym obiektem, a niektóre linie brzegowe utkwiły mu już nawet w pamięci na tyle głęboko, że przez większą część podróży doskonale wiedział gdzie znajduje się na mapie i ile jeszcze zostało mu do celu. Czerpał świeże morskie powietrze, wydawało mu się nawet że czuł na otwartym morzu zapach wiosny dochodzący z Teiz. Te pagórki malowane i te łąki zielone...
Przybił do jednej z wielu rybackich osad przy brzegu wyspy, tutaj jego imię było już lepiej znane niż na kontynencie. Kilkorgu z tych mieszkańców zdarzyło mu się pomóc, a i prowadzenie gospodarstwa czasem wymagało zejścia do tych mikroportów, w końcu nikt nie jest samowystarczalny. Znajome twarze sklepikarzy czy rybaków mało się zmieniały, cała wyspa była poza obowiązującym świat czasem i to właśnie w niej kochał. Szkoda, że nie było mu dane spędzać na niej więcej czasu. Na przykład tyle, ile naprawdę by pragnął...

z.t.
Avatar użytkownika

Seinaru
Maruda
 
Posty: 1566
Dołączył(a): 5 lip 2017, o 12:55
Wiek postaci: 26
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: Czarny bezrękawnik ze stójką i białymi obszyciami; ciemne, materiałowe spodnie; zakryte, lekkie buty, torba przy lewym boku; na sobie Zbroja Modliszki, wszystko przykryte ciemnozielonym płaszczem
Widoczny ekwipunek: Shinku Ame w ręku lub na plecach, tanto przy prawym boku, torba przy lewym boku
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=3828
GG: 0
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Seinaru » 18 lip 2019, o 00:02

- Gotowa? Mam nadzieję że gotowa! - Powiedział do Inari, gdy spotkali się następnego ranka w porcie. Seinaru nie musiał czekać na nią w ogóle, bo gdy przyszedł po prostu zastał ją na miejscu i nie pytał nawet ile nań czekała. Nie miał wątpliwości, że Babcia pozwoli jej wyruszyć z nim na kontynent, w końcu taka była między nimi "umowa", więc o werdykt rozmów samurajki z opiekunką był spokojny. Mniej spokojny był o to, czy rychło nie będzie musiał się tłumaczyć z jakiegoś nieszczęścia, które mogło przytrafić się jej na kontynencie. Ale hej, to była przecież ta zdolniacha, która podstępem zdzieliła go w łepetynę! Notabene chyba nie zdawała sobie sprawy, że wielu przeciwników nawet nie zdążyło położyć na nim palca, a już byli martwi, że Seinaru nie był pierwszy lepszym pastuchem ale ciiii... nie można jej było tego powiedzieć. Część swoich zasług już jej zdradził, ale to chyba nie powinien być jeszcze powód straty całego autorytetu, który budował w pocie czoła przez pół dnia, w tym sparing i obiad, prawda? Gdy byli już gotowi do drogi zapłacił za przewóz dwóch osób i wskoczył na łódź. Dziwne to uczucie, zabierać pod swoimi skrzydłami kogoś na kontynent po raz pierwszy...

Dokąd: Teiz
Czas podróży: 45 minut
Środek transportu: Łódź potem pieszo /x2 osoby
Avatar użytkownika

Seinaru
Maruda
 
Posty: 1566
Dołączył(a): 5 lip 2017, o 12:55
Wiek postaci: 26
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: Czarny bezrękawnik ze stójką i białymi obszyciami; ciemne, materiałowe spodnie; zakryte, lekkie buty, torba przy lewym boku; na sobie Zbroja Modliszki, wszystko przykryte ciemnozielonym płaszczem
Widoczny ekwipunek: Shinku Ame w ręku lub na plecach, tanto przy prawym boku, torba przy lewym boku
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=3828
GG: 0
Multikonta:

Poprzednia strona

Powrót do Teiz

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość