Zmiany w systemie rozgrywki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 14 sie 2019, o 20:40

#266

  • Gratka dla początkujących Ayatsuri - gotowa kukiełka za równe 500 Ryo, Shiriaru. Idealna do rozpoczęcia przygody w świecie marionetek. Znaleźć ją można w Wyposażeniu w sekcji "Bronie specjalne".

LINK
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 21 sie 2019, o 20:37

#267

Z dumą ogłaszam ogromne zmiany w Kakuzu. Krótka lista tematów która została w nim poruszona/zmieniona:
  • Dodano siłę nici
  • Doprecyzowano proces zamiany w Kakuzu na potrzeby fabularnej historii
  • Części żywe Kakuzu, cała biologia i funkcjonowanie
  • Zasady zdobywania serc zostały usystematyzowane
  • Wychodzenie bólem z Genjutsu jest praktycznie niemożliwe
  • Poprawiono opisy
  • Itd

LINK
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 2143
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 28 sie 2019, o 18:00

#268

Wprowadzone zostały pomysły z poniższych tematów:
Avatar użytkownika

TwoFace
 
Posty: 93
Dołączył(a): 1 lip 2019, o 17:38
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 2 wrz 2019, o 09:22

#269

Zmienione zostało Shikon no Jutsu. Ustalone zostały m. in. progi percepcji potrzebne do kontrolowania określonej ilości ożywieńców, ich maksymalna ilość oraz sposoby na unieszkodliwienie.
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1608
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 19 wrz 2019, o 18:20

#270

Dwie zmiany:
  • Zmieniono koszt Shikon no jutsu. Technika co prawda niedawno zreworkowana, ale potrzebowała hotfixa przez nasze niedopatrzenie;
  • Dodano do spisu UW/UN zwycięskie propozycje z niedawno zakończonego konkursu. Jeszcze raz dziękujemy.
Avatar użytkownika

TwoFace
 
Posty: 93
Dołączył(a): 1 lip 2019, o 17:38
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 26 wrz 2019, o 16:55

#271

Zmiany w Regulaminie postaci pośmiertnych
  • Dodano do punktu 2 - Zasady zakładania Pośmiertnej Postaci, kolejny podpunkt, który widnieje na literze "e" i tyczy się posiadanych na start jutsu. Prosimy o zapoznanie się z informacją.

Tym samym, Ci gracze którzy stracili postać na obecnie trwającym evencie i nie otrzymali odpowiedniej ilości technik na start, proszeni są o zgłoszenie się (może być do mnie:)), by ustalić przydział.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1561
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 2 paź 2019, o 17:55

#272

Malutka zmiana - poprawiono opis techniki Ikioi dla stylu Chanbara oraz Mokuzai, by nie było już wątpliwości, że jest to jutsu ogólnodostępne.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3721
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 8 paź 2019, o 23:45

#273

  • Poprawki do klanu Maji - zmiany w technikach Jishaku Ninpō i Jiton: Jakuhō no Sōjin oraz w zasadach dotyczących kontroli żelaznego pyłu, małe zmiany w kontrolowanych objętościach przedmiotów.
  • Zmiany w Suikenie.
  • Objętość senbona zwiększona do 0,5.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 11 paź 2019, o 12:35

#274

  1. Ujednolicono wymagania dotyczące zdobycia Akuma no Kigo oraz zmieniono wymagania zdobycia drugiego poziomu pieczęci (teraz zamiast mini-eventu, należy wykonać Misję rangi A). Usystematyzowano również sposób wydawania statystyk podczas opracowywania własnego AnK.
  2. Usystematyzowano sposób wydawania statystyk podczas opracowywania własnego Sennin Modo.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3721
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 24 paź 2019, o 20:40

#275

Zaktualizowano Regulamin Forum oraz Regulamin Walki. Przede wszystkim ujednolicono system ostrzeżeń oraz wprowadzono zmianę w nieszczęsnym i nieprzestrzeganym punkcie regulaminu dotyczącym używania tej samej techniki dwa razy po sobie. Od dzisiaj odpowiednio ujednolicony punkt znajduje się w Regulaminie Walki. Poza tym zaktualizowano też inne kwestie, które tego wymagały.
Zmienione punkty Regulaminu to: 1) c, d, e; 2) a, g; 5) i, j, oraz w Regulaminie Walki: 4) m.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3721
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 28 lis 2019, o 11:46

#276

Kilka mniej i bardziej oczekiwanych zmian:
  • Na początek niewielka zmiana w Katon: Hōsenka no Jutsu. Od tej pory salwa liczy maksymalnie do 16 nie 15 kul ognia.
  • Rework klanu Jugo. Od dziś przeliczniki konsekwencji są bardziej korzystne. Wchodzenie na wyższy poziom przeobrażenia wyzwala z Genjutsu. Doprecyzowanie techniki Sēji wa Naoru - opisano dokładnie wpływ osłabienia oraz czas jego trwania. Ponadto użytkownicy Senninki od teraz mają możliwość nauki Sennin Modo.
  • Długo wyczekiwana zmiana dotycząca technik zakazanych. Każdej technice przydzielono indywidualną rangę wyprawy.
    W przypadku technik klanowych zostaje określony wymóg rangi fabularnej zależnej od wyprawy jaką muszą odbyć Nukenini w celu jej zdobycia:
    Akoraito - wyprawa Rangi B
    Sentoki - wyprawa Rangi A
    Kogō - wyprawa Rangi S
    Dokładny spis wszystkich technik znajduje się poniżej.
    Spoiler: pokaż
    W nawiasach - ranga techniki. Po myślniku ranga wyprawy.
    Ninjutsu
    Kage Bushin(B) - B
    Hijutsu Ishibari(B) - C
    Kuchiyose: Rashomon(B) - B
    Shishienjin(B) - C
    Bodi Hoen no Jutsu(A) - B
    Meisaigakure no Jutsu(A) - B
    Rasengan(A) - B
    Kekkaimon Gofujutsu: Hachimon Heijo(S) - A
    Bunretsu no Jutsu(S) - A
    Raigo: Senjusatsu(S) -A
    Tenso no Jutsu(S) - B
    Hiraishin no Jutsu(S) - S
    Kuchiyose: Edo Tensei(S) - S
    Chakra Chen Shoheki(S) - A
    Shisekiyojin(S) - A
    Shoten no Jutsu(S) - A

    Genjutsu
    Utakata(A) - A
    Kuro Kuukan Goumon(S) - A

    Taijutsu
    Konoha Ryūjin(S) - A

    Iryojutsu
    Sōzō Saisei(A) - B

    Kishō Tensei(S) - B
    Byakugō no Jutsu(S) - S

    Fuinjutsu
    Bijū Chakra Fūin(A) - C
    Fūinjutsu: Shishi Heikō(A) - B
    Gogyō Fūin / Gogyō Kaiin(A) - B
    Juinjutsu Ataeru(A) - A
    Byakugō no In(A) - A
    Tensha Fūin(A) - B
    Fūinjutsu: Genryū Kyūfūjin(S) - A
    Shishō Fūin(S) - A
    Shiki Fūjin(S) - A
    Sennō Sōsa no Jutsu(S) - S

    Katon
    Katon: Gōka Mekkyaku(S) - A
    Katon: Gōka Messhitsu(S) - S
    Katon: Zukokku(S) - A

    Futon
    Fūton: Atsugai(A) - B
    Fūton: Rasenshuriken(S) - A

    Suiton
    Mujin Meisai(A) - A
    Suiton: Hahonryū(A) - B
    Ukojizai no Jutsu(A)- B
    Suiton: Daibakufu no Jutsu(S) - A

    Doton
    Doton: Dorō Dōmu(B) - B
    Doton: Gōremu no Jutsu(A) - A
    Doton: Kajūgan no Jutsu(A) - B
    Doton: Keijūgan no Jutsu(A) - B
    Doton: Kōka Jutsu(A) - A
    Doton: Sando no Jutsu(S) - S
    Doton: Shishi Dojō(S) - A
    Doton: Uitenpen(S) - A

    Raiton
    Raiton: Kuroi Kaminari(B) - B
    Raiton: Chidori(B) - B
    Raiton: Raikiri(A) - A
    Raiton: Jigokuzuki(S) - A
    Raiton: Kirin(S) - A
    Raiton: Raimu Raito(S) - A
    Raiton no Yoroi(S) - S

    Aburame
    Kodoku no Jutsu(S) - A

    Akimichi
    Karorī Kontorōru(S) - A

    Ayatsuri
    Hitokugutsu: Karada(A) - A

    Dohito
    C4: Shī Fō(S) - S
    C0: Shī Ō(S) - A

    Haretsu
    Bakuton: Jiraiken(A) - traci status techniki zakazanej

    Hoshigaki
    Daikōdan no Jutsu(S) - B
    Senshokukō(S) - A

    Hozuki
    Jōki Bōi(S) - S

    Inuzuka
    Jinjū Kongō Henge: Santōrō(S) - A

    Jugo
    Misairuchakura(S) - A

    Kaguya
    Sawarabi no Mai(S) - A

    Kakuzu
    Maskui Kokoro no Kaifuku(S) - A

    Kami
    Kami no Shisha no Jutsu(S) - S

    Koseki
    Shōton: Kesshō Gokakurō(S) - A

    Maji
    Satetsu Kaihō(S) - A

    Nara
    Kagezukami no Jutsu(S) - B

    Ranmaru
    Inochiryoku no Kaesu(S) - A

    Sabaku
    Ryūsa Bakuryū(S) - A
    Sabaku Rō(S) - S

    Senju
    Mokuton Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu(B) - C
    Mokuton: Kōrin Kajukai(S) - A
    Mokuton: Mokujin no Jutsu(S) - S
    Senpō: Mokuton: Shin Sūsenju(S) - S

    Shabondama
    Sumi Suihō Bakuhatsu(S) - B

    Terumi
    Kakazan(S) - A
    Yōton no Yoroi(S) - S

    Uchiha
    Izanagi(S) - S
    Izanami(S) - S

    Yamanaka
    Shinran Enbu no Jutsu(S) - A

    Yuki
    Hyōton: Makyō Hyōshō(A) - A
    Hyōton: Sōryū Bōfūsetsu(S) - A
  • Od dziś Raikiri jest techniką Rangi A z wymogiem znajomości Chidori i odbycia wyprawy Rangi A. Zmiana wynikła za sprawą analizy dostępnych technik zakazanych i ilości dodatkowych technik, które osoba może się nauczyć. Pod tym względem Chidori pozwalało na naukę dodatkowych 7 technik (4A i 3S). Uznaliśmy, że jedna wyprawa zapewnia zbyt duże korzyści.
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1608
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Poprzednia strona

Powrót do Nami-shin (Osada Rodu Hōzuki)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość