Wypalona polana na wzgórzu

Shigashi no Kibu jest krajem kupieckim na północ od Samotnych Wydm. Południowa granica kraju styka się z Sabishi i Atsui, zaś północna - z Soso i Kyuzo. Na zachodzie graniczy z Głębokimi Odnogami, a na wschodzie z krainą Yusetsu. Choć krajem w teorii zarządza gildia kupiecka, tak naprawdę główną władzę w Shigashi no Kibu stanowią trzy rodziny Yakuzy. A co najciekawsze, pomimo sporów zarządzają państwem w bardzo sprawny i względnie sprawiedliwy sposób, dzięki czemu Shigashi mogło się bardzo sprawnie rozwinąć.

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Shin » 25 kwi 2019, o 22:23

Misja rangi C
Post nr. 16
A było ich tysiące... albo dwudziestu trzech.


Spoiler: pokaż
Obrazek


Yoshimitsu poddał się, przestając gonić w nieskończoność mężczyznę, a skupiając się na tym, co było dla niego osiągalne. Zastawił prostą pułapkę zrobioną z klona i notki wybuchowej, po czym zawrócił. Biegł w stronę, z której przyszedł, starając się wrócić po swoich śladach, a jego doświadczenie w wędrówkach i dotarciu do Shigashi powinno było pomóc mu zorientować się w przestrzeni. Jakież było jego zdziwienie, gdy po kilkunastu minutach minutach biegu zobaczył przed sobą swojego klona i notkę wybuchową, a w tle biegnącego w dal, uciekającego mężczyznę, łudząco podobnego do tego, który przed Yoshim już zwiał...
Shins nie mógł sobie pozwolić na chwilę zawahania. Gdy tylko otrząsnął się z pierwszego szoku, wykonał serię pieczęci zakończonych przyłożeniem rak do podłoża. Ziemia wokół niego zaczęła się łamać jak opłatek w wielkanoc, ruszając się chaotycznie i uniemożliwiając jakiekolwiek ruchy ofensywne biegnących w jego stronę przeciwników z katanami. Jeden z nich trafił stopą prosto w wyłom, a śmiercionośna technika najpierw złamała mu nogę w dwóch miejscach, a gdy nie potrafił się wyzwolić, ziemia wyciągnęła po niego swe ręce. Merytorycznie. No bo ziemia nie ma rąk. Łapiesz? No, że go wsiąkło.
Drugi z użytkowników katan podjął inną taktykę. Skoczył jak najwyżej, lądując na brzegu jednej z większych płatów ziemi, które nie były rozerwane i stamtąd skoczył jeszcze raz. Zbliżał się, ale powoli, nie mogąc sobie pozwolić na pośpiech, bo chwila zawahania kosztowałaby go życie. <wysoka percepcja>
W innym położeniu był katoniarz ze swoimi przydupasami. Widząc skutki techniki cała trójka odskoczyła - ale nie na tym polegał problem. Katoniarz i jeden z mężczyzn z kozikiem wpadli prosto na żabę... zmieniając się w LEGO. No, w każdym razie będzie można zbierać ich kończyny i łączyć w dowolnej kombinacji. Ostatni z mężczyzn szybko poszedł po rozum do głowy i... wziął nogi za pas, nie patrząc nawet na przeciwnika, który musiał zadecydować, czy rzeczywiście ryzykować uformowywanie ptaka, czy poradzić sobie z - bądź co bądź latającym - samurajem.
Shin
 

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Yoshimitsu » 26 kwi 2019, o 12:15

Pułapka zostawiona, można ruszać... Ruszać w to samo cholerne miejsce? Klon i notka, wcześniej te same drzewa. Co to ma być? Genjutsu? Yoshimitsu nie wierzył w to, a jednak. Technika iluzji, w którą został złapany zapętliła go w jednym ujęciu. Gdyby tylko gonił dalej faceta pewnie by nie zauważył ale decyzja o poddaniu się i powrocie do Shinsa prawdopodobnie uratowała życie kościanego shinobi. Moment po dojściu do tego co się tutaj wyprawia Kaguya składa pieczęć barana z wiarą w to, że uwolni się z tej cholernej techniki. Pytanie pozostaje tylko jedno. Kiedy dał się w to złapać? Przemyślenia musiał zostawić na później, teraz sytuacja przynajmniej dla Niego wyglądała dość ciężko. Musi wyruszać jak najszybciej do towarzysza, z którym nie wie co się dzieje. Kurwa, jeśli Shins ucierpi przez to, że dałem się podejść jak dziecko... Nie dokończył myśli i uderzył się otwartą dłonią w czoło. Niezadowolony Kaguya jeśli tylko wyjdzie spod wpływu techniki od razu ruszy w stronę Shinsa, miał zamiar jak najszybciej do Niego dołączyć. Musiał poinformować młodego Dohito o tym co tutaj zaszło i że lepiej będzie się stąd zabierać bo za chwilę przybędą posiłki.


Spoiler: pokaż

Nazwa
Kai

Pieczęci
Baran

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Dodatkowe
Na czas użycia dodaje 65 konsekwencji

Opis Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.


Spoiler: pokaż
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
[/uhide]


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Ostatnio edytowano 8 maja 2019, o 20:05 przez Yoshimitsu, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
-Mowa
Myśli
Avatar użytkownika

Yoshimitsu
 
Posty: 466
Dołączył(a): 26 sie 2018, o 16:16
Wiek postaci: 21
Ranga: Pazur
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=6242
Multikonta: Arata

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Shins » 26 kwi 2019, o 23:39

Sukces był połowiczny. 3 martwych, 1 ucieka i jeden... no dobra, to może bardziej taki na 7/10. 6 za 3 trupy i 1 za uciekającego na 10 punktów maksymalnie. Czyli generalnie dobrze .Gdyby tylko nie ten dureń... za takie skakanie to się powinien ze wstydu pod ziemię zapaść! A może mu odrobinę pomóc?

Generalnie plan Shinsa nie zmienił się znacząco - trzeba znowu wzlecieć w powietrze poza zasię przeciwników, jednak zanim to zrobi wysyła jeszcze dwa średnie ptaki w stronę skaczącego przeciwnika. On ma ograniczoną mobilność, więc ptaszki powinny dzięki temu bez trudu go dosięgnąć. A potem to już do piachu! Czy coś...

Po wysłaniu ptaszków Shins, zgodnie z wcześniejszym planem, wsiada na ptaka transportowego i leci w górę.


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.


Doton: Retsudo Tenshō
Spoiler: pokaż

Nazwa
Doton: Retsudo Tenshō

Pieczęci
Świnia → Wół → Specyficzna pieczęć techniki

Zasięg Max.
Koło o promieniu 20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo silne Jutsu ofensywne z Dotonu. Polega ono na zniszczeniu ziemi w promieniu kilkunastu metrów, dzięki czemu przeciwnik może wpaść pod nią i nigdy się z niej nie wydostać. Największą zaletą tej techniki jest to, że skrawek ziemi, na którym my stoimy jest w zasadzie nienaruszony. Chybocze się, ale zdecydowanie mniej.


Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Spoiler: pokaż

Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu

Pieczęci
Baran

Zasięg
Klon pojawia się obok nas; Klon nie może się oddalić na więcej niż 50m

Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy

Dodatkowe Siła równa twórcy; Szybkość -&gt; 1/2 postaci; Reszta równa użytkownikowi za wyjątkiem wytrzymałości.

Opis Przydatna technika polegająca na stworzeniu skalnej kopii swojej osoby. Ich głównymi atutami są wytrzymałość (stworzone są z twardych skał) i możliwość korzystania z technik Doton znanych pierwowzorowi. Zwyczajne wbicie kunai nic nie da - trzeba całkowicie je rozkruszyć, by się ich pozbyć. Klony mają własną wolę, nie ma więc potrzeby stałego kontrolowania ich poczynań. Kopia potrafi nawet mówić, czym można łatwo wprowadzić przeciwnika w błąd. Jutsu ma jednak kilka wad, a jedną z nich jest koszt. Oprócz kosztu stworzenia techniki trzeba przeznaczyć dodatkową ilość na zasoby klona. W przypadku jego zniszczenia chakra nie jest odzyskiwana. Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane.


Kawarimi no Jutsu
Spoiler: pokaż

Nazwa
Kawarimi no Jutsu

Pieczęci
Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny

Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia

Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.


C1: Shī Wan
Spoiler: pokaż

Nazwa
C1: Shī Wan

Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)

Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)

Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)

Dodatkowe
20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.

Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
  • owady, pająki – lądowe typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej.
  • ptaki – powietrzne typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej i średniej.
  • ptaki transportowe – bomby charakteryzujące się znikomą siłą, która jest w stanie zaszkodzić jedynie w przypadku bezpośredniego kontaktu. Nie jest to jednak ich przeznaczeniem, a transport jak wskazuje nazwa. Dostępne jedynie w dużej wersji.
  • ryby, meduzy – morskie typy bomb, wykorzystywane do atakowania celów podwodnych bądź znajdujących się na powierzchni wody. Bomby mogą być także w tym przypadku wykorzystywane jako miny wodne. Dostępne we wszystkich wersjach.
  • węże, stonogi – podziemne typy bomb, które mogą zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika. Charakteryzują się one większymi rozmiarami, a przez to i siłą wybuchu. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
Twory C1 spełniają najczęściej rolę przeszkadzajki. Ich siłę można porównać bardziej do petard niż bomb. Bez trudu mogą urwać palce, gdy wybuchną komuś w dłoni, a także zostawić paskudne rany na ciele. Groźne dla życia są jednak w większej ilości.


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Avatar użytkownika

Shins
 
Posty: 1188
Dołączył(a): 7 kwi 2018, o 16:44
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5284

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Chise » 9 maja 2019, o 00:05

Misja C
19/45


Genjutsu było paskudne. Niektórzy uważali, że była niegodna wojownika, posługiwali się nią tchórze, a nawet, że igrania z umysłem powinno się zakazać, ale prawda była taka, że był to tylko środek do celu. Czy można było oskarżać bron o to, że była dobra lub zła? Wszystko zależało przecież od jej użycia, a w tym wypadku przecież nie było ono takie złe. Uciekający mężczyzna przecież w ten sposób uniknął rozlewu krwi, swojego lub Yoshiego, nie próbował go tym zabić.
Jedno było pewne, zmitrężył sporo czasu biegając bez sensu, a w tym czasie jego przyjaciel, którego umiejętności do końca nie mógł być pewny, sporo czasu musiał walczyć z grupą przeciwników. Na szczęście, gdy złożył odpowiednią pieczęć i wydał dość czakry, zobaczył w końcu gdzie się znajduje. Tylko.. Czy do końca rozpoznawał to miejsce? Wiedział gdzie się znajduje? A może czekało go wielogodzinne błąkanie się po lesie aż znajdzie odpowiednią drogę...?
Na szczęście nie. Szybko odnalazł trop, którym się poruszał i mógł się wycofać po własnych śladach, prosto w kierunku polany, gdzie znajdował się Shin.
Co do Dohito, ten walczył dość ostrożnym i zapobiegawczym stylem walki, dzięki czemu do tej pory uniknął poważnych ran i pokonał większość przeciwników. Problemem pozostawał jeden, który uparcie jak mała wesz utrzymywał się na powierzchni, ale na szczęście i na niego chłopak miał plan. Pierwszą jego częścią było uniesienie się w powietrze, na bezpieczną odległość od dzierżącego katanę przeciwnika, co było dość rozsądne, biorąc pod uwagę różnicę w ich sprawności fizycznej oraz wrodzone predyspozycje do walki wręcz. Na swoim glinianym ptaku był bezpieczny, dopóki przeciwnik nie odkryje jakiś predyspozycji do ataków, dlatego mógł się skupić na ataku. Dwa średnie ptaki były dość łatwe do wytworzenia, ale i nie miały imponującej siły. Przeciwnik pewnie byłby w stanie to wytrzymać, szkoda, że on o tym nie wiedział. Widząc wcześniej wybuchy i ich efekty, wystraszył się zwyczajnie i próbował uskoczyć w bok.. Niestabilny grunt niemal od razu się zapadł, wciągając go razem z nim. Próbował się jeszcze ratować, ale tym razem nie miał jak uciec przez wybuchowymi tworami. Z tak bliskiej odległości nawet najsłabsze wybuchy mogły być zabójcze.. I w połączeniu w techniką Dotonu, takie właśnie się okazały.
W krótkim okresie czasu, z spokojnej polany miejsce zamieniło się w krwawą jatkę. Siedem trupów, zniszczone podłoże, ślady wybuchów.. No nie było to już tak elegancko. Po chwili z lasu wyszedł Yoshimitsu, która także mógł "podziwiać" to dzieło. Wyglądało na to, że ten moment mieli spokój.. Ale co tak naprawdę właśnie zrobili i dlaczego? Dobrze byłoby się dowiedzieć.
Chise
 

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Yoshimitsu » 9 maja 2019, o 00:31

Yoshiemu udało się uwolnić z genjutsu niemal od razu po złożeniu pieczęci. Mały sukces gdyż pierwszy raz natrafił się na coś tak zniewieściałego. Uciekać od walki i używać takich beznadziejnych sztuczek? Kaguya nie byli nauczeni nawet tego, że ich przeciwnicy mogą się tak zachować, ba! Żaden ninja z pustyni nie jest gotowy na takie tanie zagrywki przynajmniej w mniemaniu młodego Shinobi.
Chwilę po uwolnieniu się i znalezieniu swoich własnych śladów, Yoshi ruszył w stronę Shinsa i na całe szczęście dość szybko udało mu się dotrzeć do swojego towarzysza, który... Właśnie, Dohito rozgromił swoich przeciwników i zademonstrował przynajmniej obrazowo jak silny jest. Cała polana razem z wrogami jest zniszczona. Kaguya widział coś takiego pierwszy raz w swoim życiu. Gruzowisko w połączeniu z krwią i ciałami mafiozów. Ciekawie się zapowiada. Myśl przeszła mimowolnie przez jego głowę. Wyskoczył z lasu cały we krwi od razu odzywając się do Shinsa. -Wszyscy martwi czy mamy kogoś? Wcześnie się zebrał do rozmów, tak jakby teraz miał z kim. Liczył, że przypadkowo ktokolwiek przeżył. Yoshimitsu podążył od razu pewnym krokiem w stronę ciała więzionego przez Mafie mężczyzny, gdyby chłopak pozostał spokojny może dałoby się uratować tego faceta, ale niestety. Życie. Postanowienie o sprawdzeniu kieszeni, butów, włosów, uszu czy nawet jamy ustnej może okazać się przydatne w poszukiwaniu jakichkolwiek informacji.
-Powinniśmy się stąd jak najszybciej zebrać. Jeden z nich mi uciekł... Dałem ciała i wpadłem w pułapkę więc trzeba się spodziewać, że tak tego nie zostawią. Yoshi liczył na to, że Shins zgodzi się z pomysłem o szybkiej ewakuacji z feralnego miejsca, ale jeśli zdecyduje inaczej Kaguya jako dobry towarzysz i osoba, która rozpoczęła całą sytuacje chętnie z Nim zostanie. -Jeśli chcesz dalej z Nimi walczyć to musimy zastawić dobrą pułapkę. Zakończył swoją wypowiedź podciągając rękaw w swojej koszuli i sięgając po płaszcz, który z siebie zrzucił podczas pierwszego ataku.






Spoiler: pokaż
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
[/uhide]


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Obrazek
-Mowa
Myśli
Avatar użytkownika

Yoshimitsu
 
Posty: 466
Dołączył(a): 26 sie 2018, o 16:16
Wiek postaci: 21
Ranga: Pazur
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=6242
Multikonta: Arata

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Shins » 9 maja 2019, o 00:49

Plan Shinsa się powiódł, a ostatni z walczących przeciwników pożegnał się z życiem. Bardzo to ucieszyło chłopaka. Dodatkowo Yoshi wrócił z lasu, więc przynajmniej nie będzie musiał go szukać.

"No mi też jeden uciekł... a to daje 4 do 3 dla mnie. Więc wygrywam!" - powiedział szczerze uradowany. "Myślałem raczej, żeby ich przeszukać i zobaczyć co mają przy sobie. Szczególnie ten, co go zamordowali. A co do pułapek - poruszające się miny Cię zadowalają? Mogę patrolować teraz z góry, a ty ogarnij, co mają przy sobie."

Zakładając, że Yoshi zgadza się na plan chłopak wsiada na ptaka i wzlatuje na wysokość, z jakiej może obserwować otoczenie i wypatruje wrogów. Co jakiś czas sprawdza także, czy Kaguya nie daje mu znaków, żeby wylądował.



Doton: Retsudo Tenshō
Spoiler: pokaż

Nazwa
Doton: Retsudo Tenshō

Pieczęci
Świnia → Wół → Specyficzna pieczęć techniki

Zasięg Max.
Koło o promieniu 20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo silne Jutsu ofensywne z Dotonu. Polega ono na zniszczeniu ziemi w promieniu kilkunastu metrów, dzięki czemu przeciwnik może wpaść pod nią i nigdy się z niej nie wydostać. Największą zaletą tej techniki jest to, że skrawek ziemi, na którym my stoimy jest w zasadzie nienaruszony. Chybocze się, ale zdecydowanie mniej.


Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Spoiler: pokaż

Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu

Pieczęci
Baran

Zasięg
Klon pojawia się obok nas; Klon nie może się oddalić na więcej niż 50m

Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy

Dodatkowe Siła równa twórcy; Szybkość -&gt; 1/2 postaci; Reszta równa użytkownikowi za wyjątkiem wytrzymałości.

Opis Przydatna technika polegająca na stworzeniu skalnej kopii swojej osoby. Ich głównymi atutami są wytrzymałość (stworzone są z twardych skał) i możliwość korzystania z technik Doton znanych pierwowzorowi. Zwyczajne wbicie kunai nic nie da - trzeba całkowicie je rozkruszyć, by się ich pozbyć. Klony mają własną wolę, nie ma więc potrzeby stałego kontrolowania ich poczynań. Kopia potrafi nawet mówić, czym można łatwo wprowadzić przeciwnika w błąd. Jutsu ma jednak kilka wad, a jedną z nich jest koszt. Oprócz kosztu stworzenia techniki trzeba przeznaczyć dodatkową ilość na zasoby klona. W przypadku jego zniszczenia chakra nie jest odzyskiwana. Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane.


Kawarimi no Jutsu
Spoiler: pokaż

Nazwa
Kawarimi no Jutsu

Pieczęci
Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny

Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia

Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.


C1: Shī Wan
Spoiler: pokaż

Nazwa
C1: Shī Wan

Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)

Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)

Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)

Dodatkowe
20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.

Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
  • owady, pająki – lądowe typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej.
  • ptaki – powietrzne typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej i średniej.
  • ptaki transportowe – bomby charakteryzujące się znikomą siłą, która jest w stanie zaszkodzić jedynie w przypadku bezpośredniego kontaktu. Nie jest to jednak ich przeznaczeniem, a transport jak wskazuje nazwa. Dostępne jedynie w dużej wersji.
  • ryby, meduzy – morskie typy bomb, wykorzystywane do atakowania celów podwodnych bądź znajdujących się na powierzchni wody. Bomby mogą być także w tym przypadku wykorzystywane jako miny wodne. Dostępne we wszystkich wersjach.
  • węże, stonogi – podziemne typy bomb, które mogą zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika. Charakteryzują się one większymi rozmiarami, a przez to i siłą wybuchu. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
Twory C1 spełniają najczęściej rolę przeszkadzajki. Ich siłę można porównać bardziej do petard niż bomb. Bez trudu mogą urwać palce, gdy wybuchną komuś w dłoni, a także zostawić paskudne rany na ciele. Groźne dla życia są jednak w większej ilości.


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Avatar użytkownika

Shins
 
Posty: 1188
Dołączył(a): 7 kwi 2018, o 16:44
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5284

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Chise » 9 maja 2019, o 02:18

Misja C
21/45


Choć było niewątpliwie konieczne do tego by pojąć co tu się stało, to przeszukiwanie trupów nie było zajęciem ani zbyt przyjemnym ani moralnym. Normalnie kogoś takiego nazwałoby się hieną cmentarną, ale na ten moment to byłoby najlżejsze z ich przewin. Kto przejęłoby się wyczyszczeniem kieszeni nieboszczykom w momencie gdy sami sprawi, że nieboszczykami się stali? Na dodatek nie mieli jakieś wyjaśnienia, które łagodziłoby w jakkolwiek sposób ich działanie. Owszem, mafia próbowała ich przegonić z tego miejsca by załatwić swoje sprawy, ale na delikatne odepchnięcie Kaguya zareagował zabójstwem dwójki ludzi! Kara co najmniej niewspółmierna do przestępca, zwłaszcza, że sami nawet nie próbowali negocjacji ani zapytać co oni tu robią. Gdyby się zapytali, może teraz Yoshimitsu nie musiałby sobie brudzić rąk, i to nie tylko metaforycznie, bo i całkiem dosłownie, ponieważ wszystkie trupy były umazane, zanurzone we własnej posoce lub rozciapane po sporym obszarze.
Pierwsze co zostało sprawdzone, nawet bez konsultacji z towarzyszem, było ciało prowadzonego przez mafię więźnia. Jak mogli wcześniej zauważyć, nie był on w najlepszym stanie jeszcze zanim jeden z bandziorów poderżnął mu gardło. Nie miał przy sobie dosłownie nic, nawet głupiej chusteczki do nosa, a podarty strój nawet nie miał kieszeni w których mógłby coś schować. Jednak przez dziurę w tym, powiedzmy, ubraniu, mógł zobaczyć, że ma coś na ramieniu. W pierwszej chwili można było powiedzieć, że jest to tatuaż, ale nie, to nie było takie proste. Był to znak wypalony zapewne rozgrzanym żelazem, nieznajomy był po prostu oznakowany jak jakieś bydło. Wypalenie uproszczonego wizerunku jakiegoś ptaka, sądząc po otaczających go płomieniach, feniksa, zapewne było bardzo bolesne, ale nastąpiło dość dawno, skóra dookoła była już zagojona, a blizny ledwo widoczne.
Następnie dwójka rozmówiła się szybko i podzieliła zadaniami. Shins miał się zająć patrolowaniem okolicy z wysoka, by odpowiednio wcześniej dostrzec przeciwnika i móc się przygotować do walki lub uciec, natomiast Kaguya dostał brudną robotę i musiał przeszukać resztę trupów. I tak zrobili. Jeden z nich ponownie dosiadł swojego powietrznego wierzchowca, przyjmując rolę czujki, a drugi próbował się zorientować o co tu w ogóle chodzi?
Trójka, która została zabita przez bomby.. Cóż, tam nie było czego szukać. Wszystko było porozwalane , w strzępach i przemoknięte krwią. Znalazł przy nich pewną sumę pieniędzy, która rozsypała się dookoła, ale z odrobiną cierpliwości to mogła być niezła sumka. Kolejny zabity przez wybuchowego kolegę był praktycznie cały pod ziemią, wyciąganie jego ciała byłoby.. Żmudne i bardzo czasochłonne bez żadnych technik. Ostatni z zabitych przez Dohito miał przy sobie coś ciekawego. W torbie, którą chłopak musiał wyszarpać spod głazu, znajdował się zgnieciony i przypalony zwój. Treść w środku była w dużej mierze nieczytelna, mógł jedynie odczytać coś o zleceniu, zadaniu do wykonaniu, zdrajcy i szczególnej ostrożności. Pozostały więc jeszcze trzy trupy, które też nie przedstawiały przy sobie nic ciekawego. Nieco sprzętu shinobi i tyle. Szkoda, że katany przy technice ziemnej Shinsa uległy poniszczeniu, bo mógłby być ciekawym łupem.
W czasie gdy Yoshi kończył już przeszukiwanie, czarnowłosy coś dostrzegł. Można by powiedzieć, że w końcu, bo ile może zająć sprowadzenie pomocy kiedy ktoś już uciekł, ale niespodzianką było to, że zauważył to z dwóch stron jednocześnie - od południa i północnego zachodu i wyglądało na to, że niezależnie od sobie. Byli jeszcze dość daleko, ale zdecydowanie dążyli w tym kierunku, więc jeśli mają coś zrobić czy podjąć decyzję co dalej, to właśnie był ostatni dzwonek.
Chise
 

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Shins » 9 maja 2019, o 02:42

No! To w końcu coś zaczynało się dziać! I dobrze, bo latanie w kółko było nudne... Shins zaobserwował dwie grupy zmierzające do miejsca, w którym stoczyli potyczkę. "Cholera" - pomyślał. Nie miał już zbyt wiele chakry, kolejnej rozwałki mógłby już nie udźwignąć... ale coś te grupy nie były skoordynowane... może o sobie nie wiedzą? A może są sobie wrogie? Kto wie?

Czym prędzej zleciał na dół do towarzysza, by poinformować go o tym co zobaczył - "Znalazłeś coś?" - zapytał na wstępie, ale nim ten zdążył mu cokolwiek odpowiedzieć dodał - "Musimy stąd zwiewać. Idą tutaj dwie grupy. Nie wygląda to, jakby współpracowały. Moja propozycja - wzlećmy w powietrze i zobaczmy co się stanie. Może się powyrzynają nawzajem i zaoszczędzą nam roboty? A my wykończymy tych, co zostaną. Jak myślisz? Chyba, że wolisz ukryć się gdzieś tutaj? Bo ja lecę, a Ty się czuj ostrzeżony".

W tym samym czasie gdy to mówił utworzył 4 skolopendrony, które niezwłocznie zakopały się pod ziemię, a przed samym odlotem w powietrze dodał - "A to taka mała niespodzianka, co by im się nie nudziło i nie tęsknili za bardzo za nami".




Doton: Retsudo Tenshō
Spoiler: pokaż

Nazwa
Doton: Retsudo Tenshō

Pieczęci
Świnia → Wół → Specyficzna pieczęć techniki

Zasięg Max.
Koło o promieniu 20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo silne Jutsu ofensywne z Dotonu. Polega ono na zniszczeniu ziemi w promieniu kilkunastu metrów, dzięki czemu przeciwnik może wpaść pod nią i nigdy się z niej nie wydostać. Największą zaletą tej techniki jest to, że skrawek ziemi, na którym my stoimy jest w zasadzie nienaruszony. Chybocze się, ale zdecydowanie mniej.


Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Spoiler: pokaż

Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu

Pieczęci
Baran

Zasięg
Klon pojawia się obok nas; Klon nie może się oddalić na więcej niż 50m

Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy

Dodatkowe Siła równa twórcy; Szybkość -&gt; 1/2 postaci; Reszta równa użytkownikowi za wyjątkiem wytrzymałości.

Opis Przydatna technika polegająca na stworzeniu skalnej kopii swojej osoby. Ich głównymi atutami są wytrzymałość (stworzone są z twardych skał) i możliwość korzystania z technik Doton znanych pierwowzorowi. Zwyczajne wbicie kunai nic nie da - trzeba całkowicie je rozkruszyć, by się ich pozbyć. Klony mają własną wolę, nie ma więc potrzeby stałego kontrolowania ich poczynań. Kopia potrafi nawet mówić, czym można łatwo wprowadzić przeciwnika w błąd. Jutsu ma jednak kilka wad, a jedną z nich jest koszt. Oprócz kosztu stworzenia techniki trzeba przeznaczyć dodatkową ilość na zasoby klona. W przypadku jego zniszczenia chakra nie jest odzyskiwana. Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane.


Kawarimi no Jutsu
Spoiler: pokaż

Nazwa
Kawarimi no Jutsu

Pieczęci
Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny

Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia

Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.


C1: Shī Wan
Spoiler: pokaż

Nazwa
C1: Shī Wan

Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)

Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)

Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)

Dodatkowe
20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.

Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
  • owady, pająki – lądowe typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej.
  • ptaki – powietrzne typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej i średniej.
  • ptaki transportowe – bomby charakteryzujące się znikomą siłą, która jest w stanie zaszkodzić jedynie w przypadku bezpośredniego kontaktu. Nie jest to jednak ich przeznaczeniem, a transport jak wskazuje nazwa. Dostępne jedynie w dużej wersji.
  • ryby, meduzy – morskie typy bomb, wykorzystywane do atakowania celów podwodnych bądź znajdujących się na powierzchni wody. Bomby mogą być także w tym przypadku wykorzystywane jako miny wodne. Dostępne we wszystkich wersjach.
  • węże, stonogi – podziemne typy bomb, które mogą zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika. Charakteryzują się one większymi rozmiarami, a przez to i siłą wybuchu. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
Twory C1 spełniają najczęściej rolę przeszkadzajki. Ich siłę można porównać bardziej do petard niż bomb. Bez trudu mogą urwać palce, gdy wybuchną komuś w dłoni, a także zostawić paskudne rany na ciele. Groźne dla życia są jednak w większej ilości.


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Avatar użytkownika

Shins
 
Posty: 1188
Dołączył(a): 7 kwi 2018, o 16:44
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5284

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Yoshimitsu » 9 maja 2019, o 20:20

Szybkie przeszukanie i okazuje się, że "ludzie" Ci mało warci byli za życia, a jeszcze mniej są warci po śmierci. Jedynie zwój mógł się na coś przydać, więc Yoshi zabrał go i schował do torby. Liczył, że dowie się czegoś więcej w niedalekiej przyszłości, interesowało go zlecenie, które było tam zapisane. Coś o zdrajcy? Możliwe, że ten więzień zdradził swoich kolegów, a wędrowcy którzy zaatakowali gangsterów przyspieszyli tylko egzekucje. Możliwe, że miał tylko informacje o zdrajcy. Kaguya jeśli miał być szczery to mało go interesowało to, czy ktoś zdradził, kogo zdradził i kto miał za to zginąć. Liczyło się życie przedstawiciela jednego z najznamienitszych klanów pustyni.
Shins obiegowo nakreślił sytuacje, w której znajdują się obaj shinobi. Dwie grupy, które zmierzały do Nich z dwóch innych stron budziły niepokój u Yoshiego. Kolejna rzeź może spowodować zbyt wielki ubytek chakry i śmierć ale czemu by sobie odmawiać przyjemności? Myślał nad tym jak rozegrać całą tę sytuację. Zostać na dole siedząc na jednym z ciał? Widowiskowo ale znalazł na to kilkanaście kontrargumentów, zaczynając od tego, że to niewygodne, a kończąc na tym, że pewnie od razu dostałby czymś w głowę i po prostu zdechł. Wyjął kość z przedramienia i wbił ją w brzuch martwemu mafiozie (temu, który jest najbliżej i w najlepszym stanie). Nakleił notkę wybuchową na owym ciele starając się ją zamaskować ubiorem. Było to dość trudne z racji, że kość nie była w formie miecza tylko została wyjęta po prostu i weszła w ciało bardzo nieczysto.
Kiedy tylko zakończył zostawianie małego pakietu powitalnego, wskoczył na transportowiec stworzony przez Shinsa. -Ukryj Nas jak najlepiej, musimy zaatakować w odpowiednim momencie. Wsunął dłoń pod płaszcz i poprawił rękaw koszuli, spojrzał na towarzysza z uśmiechem. Musiał wyglądać dosyć dziwnie przez tą całą krew. Chciał być miły ale dzisiaj już się to chyba nie uda.




Spoiler: pokaż
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
[/uhide]


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Obrazek
-Mowa
Myśli
Avatar użytkownika

Yoshimitsu
 
Posty: 466
Dołączył(a): 26 sie 2018, o 16:16
Wiek postaci: 21
Ranga: Pazur
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=6242
Multikonta: Arata

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Chise » 10 maja 2019, o 02:32

Misja C
24/45


Dwójka rozbójników zdroworozsądkowo uznała, że pakowanie się w środek potyczki między dwiema, możliwie, że wrogimi grupami było głupim posunięciem. Zwłaszcza lepsze było pozwolenie by się wykończyli nawzajem, a samemu zająć się wykończeniem resztek, które pozostaną. Dla niektórych mogłoby być to być tchórzostwem, ale co za różnica z czyjej ręki zginą skoro tak czy siak to oni mieli zostać zwycięską stroną?
Zanim jednak wznieśli się w powietrze zostawili parę niespodzianek. Jedną z nich była notka ukryta przy ciele jednego z bandytów, tuż obok kości wbitej w brzuch, drugą zaś były cztery długie skolopendry (błe błe błe) ukryte pod ziemią. Obie były zabójcze i z pewnością mogły sporo zaszkodzić kiedy ktoś się do nich zbliży.
Po tym szybko wznieśli się w powietrze, na tyle wysoko, by nie rzucać się w oczy nadchodzącym ludziom. Miało to też tą wadę, że z tej odległości nie mieli szans na podsłuchiwanie tego, co się będzie tam działo, o ile nie będą się drzeć z całych sił. Ale kiedy już dwie grupy wyszły z lasu i zobaczyły się nawzajem, było widać, że i tak podsłuchiwanie byłoby bez sensu, bo od razu rzucili się do mordobicia. Z jednej strony było czterech ludzi, z drugiej zaś sześciu, w tym dwóch łuczników. Oczywistym było kto miał przewagę. Zdaje się, że nikt nie miał lub nie chciał się pochwalić umiejętnościami shinobi, bo walka zakończyła się szybko i nie była zbyt pasjonująca. Czwórka została szybciutko rozgromiona, a pozostała szóstka wyglądała, jakby się namawiali, tylko jeden z nich był zdaje się ranny. Wydawali się jednak poruszać nieco dziwnie, jakby spodziewali się jakiś pułapek... A może nawet jakby je widzieli? Żaden z nich nie zbliżył się ani do notki ani do podziemnych robaków, a po ich rozmowie jeden z nich wskazał w niebo.. W ich kierunku? Ciężko było dokładnie ocenić. W każdym razie na razie kręcili się jak smród po gaciach, unikając spotkania z nieprzyjemnymi niespodziankami.
Chise
 

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Shins » 10 maja 2019, o 09:29

"A to skur.... czybyki" - zaklął w myślach Shins. Mieli naciąć się na pułapkę, a nie jej unikać... - "Chyba nas przejrzeli..." - powiedział niezadowolony do towarzysza - "Coś czuję, że te nasze pułapki gówno dały... albo są cholernie spostrzegawczy, albo mają jakiegoś sensora. Ciekawe jak zareagują, jak pułapki zaczną się przemieszczać w ich stronę".

Shins rozkazał swoim skolopendronom na rozdzielenie się - dwa z nich miały iść w stronę łuczników, a dwa ganiać za pozostałą czwórką. Shins nieznacznie obniżył lot, by lepiej widzieć, ale nadal pozostawać poza zasięgiem. Głównym celem tej gonitwy figur jest ustalenie, który z przeciwników jest sensorem - Shins będzie obserwował reakcje i ma nadzieję, że sensor odsłoni się swoim zachowaniem - będzie nim ten, który jako jedyny szybko i sprawnie unika goniącej go figury. Reszta będzie musiała reagować na to, co właśnie ten sensor im mówi, a więc ich ruchy będą opóźnione i nieprecyzyjne. Przynajmniej w założeniu.

"Ile masz jeszcze chakry? I czy umiesz coś poza wyciąganiem kości. Coś dystansowego? Przydałoby się ich trochę oklepać zanim tam polecimy, a mi się już chakra kończy niestety... Swoją drogą co powiesz na taką figurę, której dać miecz i żeby atakowała w zwarciu? Jak trafi wroga, to punkt dla nas. A jak wróg w nią - to punkt dla nas! Co o tym sądzisz?" - zakończył swój, przydługi jak na czas starcia, wywód.




Doton: Retsudo Tenshō
Spoiler: pokaż

Nazwa
Doton: Retsudo Tenshō

Pieczęci
Świnia → Wół → Specyficzna pieczęć techniki

Zasięg Max.
Koło o promieniu 20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo silne Jutsu ofensywne z Dotonu. Polega ono na zniszczeniu ziemi w promieniu kilkunastu metrów, dzięki czemu przeciwnik może wpaść pod nią i nigdy się z niej nie wydostać. Największą zaletą tej techniki jest to, że skrawek ziemi, na którym my stoimy jest w zasadzie nienaruszony. Chybocze się, ale zdecydowanie mniej.


Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Spoiler: pokaż

Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu

Pieczęci
Baran

Zasięg
Klon pojawia się obok nas; Klon nie może się oddalić na więcej niż 50m

Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy

Dodatkowe Siła równa twórcy; Szybkość -&gt; 1/2 postaci; Reszta równa użytkownikowi za wyjątkiem wytrzymałości.

Opis Przydatna technika polegająca na stworzeniu skalnej kopii swojej osoby. Ich głównymi atutami są wytrzymałość (stworzone są z twardych skał) i możliwość korzystania z technik Doton znanych pierwowzorowi. Zwyczajne wbicie kunai nic nie da - trzeba całkowicie je rozkruszyć, by się ich pozbyć. Klony mają własną wolę, nie ma więc potrzeby stałego kontrolowania ich poczynań. Kopia potrafi nawet mówić, czym można łatwo wprowadzić przeciwnika w błąd. Jutsu ma jednak kilka wad, a jedną z nich jest koszt. Oprócz kosztu stworzenia techniki trzeba przeznaczyć dodatkową ilość na zasoby klona. W przypadku jego zniszczenia chakra nie jest odzyskiwana. Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane.


Kawarimi no Jutsu
Spoiler: pokaż

Nazwa
Kawarimi no Jutsu

Pieczęci
Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny

Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia

Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.


C1: Shī Wan
Spoiler: pokaż

Nazwa
C1: Shī Wan

Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)

Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)

Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)

Dodatkowe
20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.

Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
  • owady, pająki – lądowe typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej.
  • ptaki – powietrzne typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej i średniej.
  • ptaki transportowe – bomby charakteryzujące się znikomą siłą, która jest w stanie zaszkodzić jedynie w przypadku bezpośredniego kontaktu. Nie jest to jednak ich przeznaczeniem, a transport jak wskazuje nazwa. Dostępne jedynie w dużej wersji.
  • ryby, meduzy – morskie typy bomb, wykorzystywane do atakowania celów podwodnych bądź znajdujących się na powierzchni wody. Bomby mogą być także w tym przypadku wykorzystywane jako miny wodne. Dostępne we wszystkich wersjach.
  • węże, stonogi – podziemne typy bomb, które mogą zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika. Charakteryzują się one większymi rozmiarami, a przez to i siłą wybuchu. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
Twory C1 spełniają najczęściej rolę przeszkadzajki. Ich siłę można porównać bardziej do petard niż bomb. Bez trudu mogą urwać palce, gdy wybuchną komuś w dłoni, a także zostawić paskudne rany na ciele. Groźne dla życia są jednak w większej ilości.


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Avatar użytkownika

Shins
 
Posty: 1188
Dołączył(a): 7 kwi 2018, o 16:44
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5284

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Yoshimitsu » 10 maja 2019, o 16:06

Jedna z grup przyszła tutaj żeby próbować ratować swoich towarzyszy, a druga grupa? Może wrogowie tej całej śmiesznej rodziny mafijnej, może udałoby się ich zmylić gadaniem? Zbyt dużą niewiadomą było czy uda się z Nimi rozmawiać więc Yoshi odpuścił nawet myślenie o tym żeby nie tracić cennego czasu.
Łucznicy dla Kaguyi byli potencjalnym zagrożeniem, wszystkie jego umiejętności polegały na walce w zwarciu, a do tej jakoś trzeba było doprowadzić i miło by było gdyby nikt go nie trafił strzałą wcześniej zabierając mu tym swobodę ruchów. Shins zapytał go w taki sposób jakby wątpił w możliwości. Szaleńców z rodu Kaguya nie można było lekceważyć. -Polegam głównie na swojej umiejętności klanowej. Walczę tylko w zwarciu póki co. Yoshi ściągnął delikatnym ruchem swój płaszcz i położył go na transportowcu Shinsa. Kaguya wyciągnął kościsty miecz ze swojego ramienia i wystawił go w stronę swojego towarzysza. -Nie mam zbyt wiele chakry ale trzymaj, zobaczymy co ta figura zrobi. Pamiętaj, że trzeba nim uderzać za pomocą pchnięć inaczej nic z tego nie będzie. Jest trochę lżejszy niż zwykły więc mogą nie nadążyć.
Spojrzenie kościanego chłopaka było inne niż zwykle, po samym jego zachowaniu i podejściu do wszystkich można było stwierdzić, że sposób myślenia wpojony mu przez starszych jego rodu zaczyna dominować w jego umyśle ponad rozwagę i spokój. Tylko Hachiman może wiedzieć do czego doprowadzi to Yoshiego.






Spoiler: pokaż

Nazwa
Hokkotsu no Yaiba

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość kości

Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (za miecz)

Dodatkowe
Modyfikacje miecza od rangi C Shikotsumyaku

Opis Podstawowa technika dla każdego Kaguya, polegająca na wyciągnięciu kości ramiennej przy jednoczesnym uformowaniu jej w krótki miecz - trochę dłuższą od wakizashi. Miecz w podstawowej formie poza nietypowym materiałem broń ma również niecodzienną budowę - rękojeść zajmuje jedną trzecią długości, a dalej znajduje się ostrze z ostrym szpikulcem. Wtedy też najlepiej używać go do zadawania pchnięć. Po opanowaniu wyższego stopnia Kekkkei Genkai użytkownik może zmodyfikować miecz podczas wyciągania go z barku. Skrócenie, nieznaczne wydłużenie, ząbkowane krawędzie i tym podobne. Wszystko po to, by mieć broń jak najbardziej odpowiadającą swojemu stylowi walki.


Spoiler: pokaż
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
[/uhide]


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Obrazek
-Mowa
Myśli
Avatar użytkownika

Yoshimitsu
 
Posty: 466
Dołączył(a): 26 sie 2018, o 16:16
Wiek postaci: 21
Ranga: Pazur
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=6242
Multikonta: Arata

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Chise » 11 maja 2019, o 23:58

Misja C
27/45


Shins postanowił przeprowadzić prosty w założeniu test, który miał sprawdzić kto z szóstki jest tym mądrym sensorem, dzięki któremu do tej pory uniknęli pułapek. I rzeczywiście, po obniżeniu lotu mogli zauważyć, że działami całej grupy kierował jeden człowiek. Nie wiedzieli jedna jakie umiejętności posiada, że jest w stanie tak sprawnie unikać niebezpieczeństwa jakie na niego szykowali. Działania Dohito spowodowały w końcu jednak, że zaczęli się.. Wycofywać. Widocznie igranie ze śmiercią nie było dla nich przyjemny rozwiązaniem, dlatego szybko przesuwali się w stronę lasu. Jak wskoczą na drzewa, to skolopendry mogą okazać się bezużyteczne.
Dwójka miała zamiar ostrzelać wroga z daleka, ale zamiary nie przełożyły się na efekty. Jeden nie miał czakry, a drugi możliwości by wykonać taki plan, więc ten umarł śmiercią naturalną. Kolejny zakładał stworzenie stwora z gliny, uzbrojenie go w kościaną bronią i puszcze na przeciwników. Brzmiało nietypowo? Z pewnością, ale wszystko przecież zależało od wykonania, prawda? Poza założeniem i wyłożeniem broni przez Kaguya, pozostało im stworzenie ich zabójczej maszyny oraz, cóż, zaplanowanie ataku tak by miał szanse powodzenia, biorąc pod uwagę gdzie kieruje się teraz grupa. Jak zamierzali to przeprowadzić? Wylądować, zrzucić twór, gdzie to zrobić? Od takich szczegółow może zależeć powodzenie ich planu.
Chise
 

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Shins » 13 maja 2019, o 21:12

"Cholera... wycofują się... niedobrze!" - powiedział Shins do Yoshiego - "Słuchaj, zrobimy tak - wysadzam w powietrze łuczników a następnie wypuszczam moją figurkę z mieczem jako osłonę, żebyśmy mogli bezpiecznie obniżyć lot, tak byś mógł wysiąść. Nie będę miał już chakry, jedynie kapsułki, ale je użyje tylko jak będziesz zagrożony życiem. W czasie walki będę kierował figurą tak, żeby Cię osłaniać, a do pomocy będą jeszcze dwa skolopendrony, które nadają się do unieruchamiania przeciwników. Także będę Cię wspomagał, ale teraz to Ty masz okazję zaprezentować sztukę Kaguyów!".

Jeśli Yoshi zgodzi się na ten plan, to Shins posyła 2 skolopendrony by oplotły łuczników i następnie ich zabija. W dalszej kolejności tworzy dużą figurę małpy, której daje miecz wytworzony przed chwilą przez jego towarzysza i obniża lot w bezpiecznej odległości od przeciwników - najpierw zeskakuje figura (z wysokości, z jakiej może bezpiecznie zeskoczyć i nie wybuchnąć), a następnie wysadza na ziemi Yoshimutsu.

W dalszej kolejności krąży nad polem bitwy i wspomaga Yoshiego, by ten nie zginął.




Doton: Retsudo Tenshō
Spoiler: pokaż

Nazwa
Doton: Retsudo Tenshō

Pieczęci
Świnia → Wół → Specyficzna pieczęć techniki

Zasięg Max.
Koło o promieniu 20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo silne Jutsu ofensywne z Dotonu. Polega ono na zniszczeniu ziemi w promieniu kilkunastu metrów, dzięki czemu przeciwnik może wpaść pod nią i nigdy się z niej nie wydostać. Największą zaletą tej techniki jest to, że skrawek ziemi, na którym my stoimy jest w zasadzie nienaruszony. Chybocze się, ale zdecydowanie mniej.


Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Spoiler: pokaż

Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu

Pieczęci
Baran

Zasięg
Klon pojawia się obok nas; Klon nie może się oddalić na więcej niż 50m

Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy

Dodatkowe Siła równa twórcy; Szybkość -&gt; 1/2 postaci; Reszta równa użytkownikowi za wyjątkiem wytrzymałości.

Opis Przydatna technika polegająca na stworzeniu skalnej kopii swojej osoby. Ich głównymi atutami są wytrzymałość (stworzone są z twardych skał) i możliwość korzystania z technik Doton znanych pierwowzorowi. Zwyczajne wbicie kunai nic nie da - trzeba całkowicie je rozkruszyć, by się ich pozbyć. Klony mają własną wolę, nie ma więc potrzeby stałego kontrolowania ich poczynań. Kopia potrafi nawet mówić, czym można łatwo wprowadzić przeciwnika w błąd. Jutsu ma jednak kilka wad, a jedną z nich jest koszt. Oprócz kosztu stworzenia techniki trzeba przeznaczyć dodatkową ilość na zasoby klona. W przypadku jego zniszczenia chakra nie jest odzyskiwana. Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane.


Kawarimi no Jutsu
Spoiler: pokaż

Nazwa
Kawarimi no Jutsu

Pieczęci
Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny

Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia

Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.


C1: Shī Wan
Spoiler: pokaż

Nazwa
C1: Shī Wan

Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)

Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)

Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)

Dodatkowe
20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.

Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
  • owady, pająki – lądowe typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej.
  • ptaki – powietrzne typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej i średniej.
  • ptaki transportowe – bomby charakteryzujące się znikomą siłą, która jest w stanie zaszkodzić jedynie w przypadku bezpośredniego kontaktu. Nie jest to jednak ich przeznaczeniem, a transport jak wskazuje nazwa. Dostępne jedynie w dużej wersji.
  • ryby, meduzy – morskie typy bomb, wykorzystywane do atakowania celów podwodnych bądź znajdujących się na powierzchni wody. Bomby mogą być także w tym przypadku wykorzystywane jako miny wodne. Dostępne we wszystkich wersjach.
  • węże, stonogi – podziemne typy bomb, które mogą zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika. Charakteryzują się one większymi rozmiarami, a przez to i siłą wybuchu. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
Twory C1 spełniają najczęściej rolę przeszkadzajki. Ich siłę można porównać bardziej do petard niż bomb. Bez trudu mogą urwać palce, gdy wybuchną komuś w dłoni, a także zostawić paskudne rany na ciele. Groźne dla życia są jednak w większej ilości.


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Avatar użytkownika

Shins
 
Posty: 1188
Dołączył(a): 7 kwi 2018, o 16:44
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5284

Re: Wypalona polana na wzgórzu

Postprzez Yoshimitsu » 13 maja 2019, o 23:12

Yoshi mógł tylko obserwować poczynania swojego towarzysza. Czas mijał, a kościany chłopak przygotowywał się do ataku na grupę przeciwników. Shins zechciał sprawdzić co jest grane, że Ci goście są dziwnie świadomi pułapek rozstawionych przez dwójkę z pustyni. Jeden z mężczyzn był liderem, widać że wszystko kręci się wokół Niego i to on został celem Yoshiego.
-Musisz zdekoncentrować tego ich lidera. Shinobi spojrzał w kierunku Dohito poprawiając rękaw swojej koszuli. Wystarczył tylko pomysł zawierający, rzucanie się w środek pola walki, a ten natychmiastowo spodobał się Kaguyi, który z ogromnym uśmiechem przyjął jego plan.-Pamiętaj, jak zabijemy lidera to reszty pozbędziemy się bez problemu. Spróbuj jednego zostawić przy życiu.
Jeśli tylko udałoby się złapać jeszcze trochę dodatkowej prędkość podczas zeskakiwania z transportowca to sensor na pewno zostałby trafiony. Zanim jednak Yoshi podejmie się walki w zwarciu składa pieczęć węża, który ma wywołać natychmiastową eksplozje notki zostawionej na jednym z trupów. Atak Kaguyi powinien rozbić formacje defensywną całej grupy i dodatkowo wyeliminować z gry jej lidera. Jeśli kopnięcie dojdzie celu kościany ninja rzuca dwa shurikeny w otumanionego mężczyznę. Opcją na wypadek niepowodzenia planu jest szybkie odskoczenie w stronę skolopendronów Shinsa. W każdym razie Yoshi będzie chciał dbać o swoje bezpieczeństwo żeby utrzymać się jak najdłużej w walce.


Spoiler: pokaż

Nazwa
Dainamikku Entorī

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Siły.

Opis Kolejna z łatwych technik TaiJutsu. Tym razem użytkownik wyskakuje i atakuje przeciwnika wyprostowaną nogą. Taki cios może oszołomić, wyprowadzić z równowagi, a przede wszystkim zaskoczyć cel ataku. Dodatkowo jeśli połączymy go z jakąś dywersją, np. notką wybuchową nadchodzącą z drugiej strony, mamy pewne szanse na niespodziewany atak.



Spoiler: pokaż
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
[/uhide]


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Obrazek
-Mowa
Myśli
Avatar użytkownika

Yoshimitsu
 
Posty: 466
Dołączył(a): 26 sie 2018, o 16:16
Wiek postaci: 21
Ranga: Pazur
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=6242
Multikonta: Arata

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Shigashi no Kibu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość