Szlak transportowy

Shigashi no Kibu jest krajem kupieckim na południe od Samotnych Wydm. Południowa granica kraju styka się z Sabishi i Atsui, zaś północna - z Soso i Kyuzo. Na zachodzi graniczy z Głębokimi Odnogami, a na wschodzie z krainą Yusetsu. Choć krajem w teorii zarządza gildia kupiecka, tak naprawdę główną władzą w Shigashi no Kibu stanowią trzy rodziny Yakuzy. A co najciekawsze, pomimo sporów zarządzają państwem w bardzo sprawny i względnie sprawiedliwy sposób, dzięki czemu Shigashi mogło się bardzo sprawnie rozwinąć.

Re: Szlak transportowy

Postprzez Takeshi » 14 wrz 2017, o 10:26

Rybolud skierował się więc na szlak transportowy, z tego miejsca najszybciej mógł dotrzeć na miejsce. Wiedział gdzie jest mur, gdy w końcu zdał sobie sprawę z tego, gdzie się znajduje. Musiał więc działać szybko, musiał biec jak popieprzony. Miał tylko nadzieję, że zdąży na czas i nie spóźni się na tak ogromną imprezkę. Rybokage musiał ratować biednych ludzi, którzy zdani byli na barbarzyński lud, który prawdopodobnie rozbije mur w drobny mak. Może znajdzie się ten gość, którego ostatnio spotkał? Taka pomoc byłaby nieoceniona... W każdym jednak razie czas gonił, więc Takeshi spieszył się ile sił w nogach, by tylko dotrzeć na miejsce.

Skąd:Shigashi
Dokąd: Sogen
Czas podróży: 1:30
Czas przybycia: 12:56
Środek transportu: Nóżki
Takeshi
 

Re: Szlak transportowy

Postprzez Ichirou » 14 wrz 2017, o 19:32

Prawdopodobnie nie miał już pojedynków przed sobą, więc tym razem nie musiał tak oszczędnie dysponować zasobami. Poza tym, chciał w miarę prędko wrócić do Atsui i złożyć odpowiednie informacje. Skorzystał więc z pustynnej platformy, na której usiadł, by później wzbić się w powietrze i w dobrym tempie udać się w drogę powrotną.
Podczas podróży starał się przejrzeć rejestr porwanych osób jak i sporządzić dość szczegółowe notatki na temat przebiegu jego poczynań. Kryjówka przy rzece, na granicy Kyuzo okazała się bowiem ślepym zaułkiem. Tyle że na środku tego zaułka leżał właśnie ten dziennik, który mógł się okazać kluczem do dorwania tych skurwysynów.
Asahi był zły, rozgoryczony i pełen odrazy do porywaczy. Nie chodziło bowiem tutaj o żądania okupu, lecz handel ludźmi lub makabryczne badania i eksperymenty. Zapewne w dużej mierze sprawę wziął do siebie ze względu na wmieszanie w nią innych Sabaku. Do tego dochodziła też gorycz i złość za dotychczasowe niepowodzenia. Sabaku nie chciał pozostawiać niezamkniętej sprawy.


Skąd: Shigashi
Dokąd: Atsui
Czas podróży: 30min
Czas przybycia: 21:02
Środek transportu: chmurka
Avatar użytkownika

Ichirou
Mister Lata
 
Posty: 1973
Dołączył(a): 18 kwi 2015, o 17:25
Wiek postaci: 25
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=320
GG: 401110
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Yami » 30 lis 2017, o 20:08

No i wysłał mnie ojciec z poselstwem do odległego Sogen. Nie chce mi się ale co poradzę. Im szybciej się z tym uwinę tym więcej wolnego czasu będę miał dla siebie. Dodatkowo miłym jest fakt, iż nie muszę martwić się o środek transportu. Wystarczy parę monet, a karawany kupieckie z chęcią zabiorą mnie ze sobą. Będę mógł przespać się na wozie albo pooglądać chmury. Problem może jednak stanowić raczej wyboista droga, niemniej jednak nie mam zamiaru się tym przejmować. Z pewnością będą postoje dłuższe czy krótsze, każą mi pomagać w rozładunku lecz wysiłek z tym związany jest znacznie mniejszy niż przebycie tej trasy pieszo. Tak więc komu w drogę temu czas!

Skąd:Shigashi no Kibu
Dokąd: Sogen
Czas podróży:45min
Czas przybycia:20:48
Środek transportu:Wierzchowiec
W sprawach WT można zgłaszać się na priv na Discordzie. Nie zamierzam gryźć

Moja Misja
Avatar użytkownika

Yami
 
Posty: 235
Dołączył(a): 25 paź 2017, o 19:14
Wiek postaci: 16
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
GG: 12310728
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Megumi Ishida » 28 gru 2017, o 16:46

Megumi spokowawszy najpotrzebniejsze rzeczy ruszyła na piechotę przez pół albo i więcej świata. Na prawdę. Z miasta kupieckiego musiała przejść Yusetsu, następnie całe Sakai, minąć górę czaszki na której była zajadłą bitwa, potem pójść przez Shirin terytorium wielkich lasów należących do Senju, potem przez Midori aż do drugiego miasta kupieckiego Ryzuki no Taki, a z niego wsiąść w jakiś statek i popłynąć jakieś astronomiczne odległości do Kantai. I to wszystko w mniej niż miesiąc. No chyba kazdy przyzna że jest to wyzwanie na poziomie prawdziwego shinobiego. Ruszyła powoli spacerkiem podziwiając przyrodę wiosenną i ludzi którzy chodzili w tą i tamtą. A może po drodze wpadnie na jakąś ciekawa sytuację, nauczy się czegoś, albo może po prostu zarobi. Samo upolowanie zwierzaka gdzieś w Shirin i sprzedanie go w Kantai już mogło być sporym zyskiem. A może obije mordkę przestępcy który będzie chciał na nią napaść. Wszystko się może zdarzyć!
Avatar użytkownika

Megumi Ishida
 
Posty: 191
Dołączył(a): 27 lis 2017, o 21:28
Wiek postaci: 20
Ranga: Wyrzutek C
Widoczny ekwipunek: Obandażowane ręce od nadgarstków do łokcia.
2 torby na wyposażenie na pośladkach
No-dachi na plecach
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4403&p=65802#p65802
GG: 56674178
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Shousuke » 28 gru 2017, o 22:25

TRYB MG - MISJA D DLA MEGUMI ISHIDY
"Starość nie radość"

1/15


Tak już bywa w tych czasach, że zwykli ludzie jak i potężni shinobi nie rozwinęliby się gdyby siedzieli w miejscu... i dosłownie i w przenośni. Siedząc w miejscu człowiek się nie rozwija. Ta stagnacja może doprowadzić do śmierci po pewnym czasie lub na polu bitwy. Ludzie są istotami, które uwielbiają ruch. No, możemy pominąć fakt iż niektórzy oddaliby wszystko aby nie musieć wychodzić z łóżka. Wróćmy jednak do historii. Dzisiejszą bohaterką naszej opowieści będzie urocza kunoichi o dźwięcznym imieniu Megumi. Wybrała się ona właśnie we wcześniej wspomnianą podróż. Po co spytacie? Być może na misje, być może na spotkanie ze swoją miłością lub na przykład z pobudek czysto rozwojowych? Na to nikt nie uzyska odpowiedzi... no chyba, że zapyta.

Młoda dziewczyna gotowa była do odmaszerowania lecz przed samym przekroczeniem granic zaczepił ją pewien mężczyzna o przystojnym dość wyglądzie. Nie powiedział ani słowa. Jedyne co zrobił to lekko szturchnął młodą damę za rękę i rzucił na niewielką wysokość zwój po czym zniknął odchodząc bezszelestnie. Jeśli kunoichi wykaże się zwinnością i refleksem z pewnością złapie zwój w locie. W tajemniczym obiekcie będzie można znaleźć notkę odnośnie poszukiwań pewnej urokliwej kobiety, która zobowiąże się do pomocy staruszce. W zwoju jest podany tylko i wyłącznie adres, ogólny opis zadania i nic poza tym. Czy biusiasta kobieta zmieni zdanie, rezygnując z wyprawy na rzecz zleconego jej zadania? Zobaczymy...
Avatar użytkownika

Shousuke
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 gru 2017, o 16:09
Wiek postaci: 17
Ranga: Dōkō
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=4531&p=67954#p67954
GG: 57788583
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Megumi Ishida » 29 gru 2017, o 01:02

Megumi całkiem szczęśliwa że zarabia pieniądze i że będzie mogła kupić wymarzony miecz i wymarzone duże bronie miotane oraz zapewne fajne kastety i fajne materiały do robienia bum bum, myślała że już nic więcej w najbliższym okresie czasu nie da się zrobić w tym mieście. A jednak zaskoczona była bardzo gdy ktoś dał jej tak zacną propozycję. Jakiś całkiem nie brzydki mężczyzna potrącił ją zwracając na siebie jej uwagę a potem znika w oddali bez głośnie. Aż z ciekawości złapała zwój chcąc zobaczyć co w nim jest. Nie podejrzewała go o zrobienie zasadzki, ponieważ miałby wiele lepszych sytuacji do tego podczas całej drogi. Tak więc wzięła zwój i odczytała pierwsze litery, a następnie całe zdania. Zagadkowa wiadomość i zagadkowe zlecenie pomocy starszej osobie. Sam sposób wręczenia jej zadania był nadwyraz dziwy. Ale ciekawość chyba należy zaspokoić zwłaszcza że jest to odpłatnie. Tak więc Megumi obróciła się na pięcie i ruszyła znaleźć podany adres i dowiedzieć się o co chodzi.
Avatar użytkownika

Megumi Ishida
 
Posty: 191
Dołączył(a): 27 lis 2017, o 21:28
Wiek postaci: 20
Ranga: Wyrzutek C
Widoczny ekwipunek: Obandażowane ręce od nadgarstków do łokcia.
2 torby na wyposażenie na pośladkach
No-dachi na plecach
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4403&p=65802#p65802
GG: 56674178
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Shousuke » 29 gru 2017, o 09:13

TRYB MG - MISJA D DLA MEGUMI ISHIDY
"Starość nie radość"

3/15


Sytuacja na szlaku zrobiła się dość tajemnicza. Z jednej strony pewna do podróży kobieta, a z drugiej tajemniczy mężczyzna z dozą pewnego uroku, który obudzi z niejednej kobiecie chęć spędzenia z nim choćby chwili czasu. Nie to jest jednak ważne, ponieważ w całej zaistniałej sytuacji osobnik płci męskiej zmył się od razu po rzuceniu zwoju w kierunku kunoichi. Megumi więc miała mniejszy dylemat, bo przecież mogła jeszcze do tego wszystkiego dojść wizja udania się na choćby kawkę z tajemniczym jegomościem. Pomimo całego chaosu panna Ishida zdołała złapać zwój i odważyła się go przeczytać. Słusznie bowiem oceniła sytuację i stwierdziła, że w zwoju nie może znajdować się nic podejrzanego, ponieważ gdyby mężczyźnie chodziło o zranienie uroczej kunoichi, miał on przecież wiele okazji do stworzenia takiej sytuacji. Nie musiał on przecież podrzucać jej zwoju i czekać na wybór jej wolnej woli, aż ona zdecyduje się go otworzyć.

Wracając jednak do historii, urocza Megumi Ishida postanowiła wykonać zlecenie i zarobić parę groszy. Tak więc w drogę, czym prędzej zadanie zostanie wykonane, tym szybciej urocza dama będzie mogła wrócić na szlak celem wznowienia podróży po innych kontynentach.


z/t
Avatar użytkownika

Shousuke
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 gru 2017, o 16:09
Wiek postaci: 17
Ranga: Dōkō
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=4531&p=67954#p67954
GG: 57788583
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Megumi Ishida » 7 sty 2018, o 14:01

Dziewczyna po odebraniu zapłaty szybko postanowiła się pozbierać otrzepać z piasku i pobiec hen daleko prosto na trakt z którego zeszła w celu wykonania tego jak że prostego zadania dla starszej kobieciny. Jednak nie w głowie jej było teraz bawienie się następne zlecenia dla dzieci. Z całej siły pędziła w biegu rozkładając mapę tylko dlatego że była sknera i szkoda jej było na konia. A tak na prawdę to po prostu nie starczyło jej pieniędzy. Biegła dzień, w nocy odpoczywała, podróż trwała kilka dni, czasem ktoś ją podwiózł, a czasem leciała normalnie na piechotę. Trasa która obrała była najkrótsza i najwygodniejsza, przez co dziewczyna sądziła że minie jej bez większych przeszkód i utrudnień.
Skąd: Shigashi No Kibu
Dokąd:
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.

Czas podróży: 2,5h
Czas przybycia: 16:25
Środek transportu:Nogi/statek
Ostatnio edytowano 8 sty 2018, o 19:21 przez Megumi Ishida, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika

Megumi Ishida
 
Posty: 191
Dołączył(a): 27 lis 2017, o 21:28
Wiek postaci: 20
Ranga: Wyrzutek C
Widoczny ekwipunek: Obandażowane ręce od nadgarstków do łokcia.
2 torby na wyposażenie na pośladkach
No-dachi na plecach
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4403&p=65802#p65802
GG: 56674178
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Ayako » 7 sty 2018, o 14:33

Ayako jak najszybciej pobiegła do najbliższego miejsca skąd może wyruszyć. Chciała zostawić za sobą to co się zdażyło i wrócić do domu. Tylko co pomyśli o niej wujek, w końcu miała przyjść od razu po wojnie a jej nie było... Penie stwierdził, zę już nie żyje czy coś takiego. Biedny, kolejna osoba, której Ayako sprawiła przykrość. Tylko dlaczego? Co jest z nią nie tak, że zamiast pocieszać, dołuje innych a zamiast ochraniać, pozwala na to, żeby inni ginęli. Ddziewczyna dotarła do końca tego miasta kupieckiego i zaczęła iść w stronę domu. Musiała się jakoś wytłumaczyć wujkowi a przy okazji zobaczyła by co się zmieniło po wojnie, w końcu musiało się coś zmienić.

Skąd: Shigashi no Kibu
Dokąd: Kantai
Czas podróży: 90 minut
Czas przybycia: 16:02
Środek transportu: wierzchowiec + na nóżkach (konik do Kaigan potem na nogach)
Avatar użytkownika

Ayako
 
Posty: 217
Dołączył(a): 1 wrz 2016, o 18:54
Wiek postaci: 16
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Jasna cera, granatowe włosy, niebieskie oczy, biała spódniczka i kamizelka
Widoczny ekwipunek: Narazie brak -_-
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=2951
GG: 61067259
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Osamu » 7 sty 2018, o 15:01

Osamu bardzo dokładnie i cicho śledził Ayako. Musiał to robić bardzo dokładnie. co chwila się praktycznie zatrzymywał na robienie pieczęci, by widzieć dalej, by czuć chakrę dalej. Okazało się, że Ayako gdzieś się wybierała? ale gdzie? Czyżby do swojej rodzinnej prowincji? Przecież ona tam nie chciała wracać, dlaczego tam idzie? Czy aż tak bardzo znienawidziła Osamiego? W każdym razie Osamu nie chciał się poddać, ruszył za nią, tylko kupił sobie wierzchowca (a potem łódkę) aby dostać się szybciej do jej rodzinnej prowincji. Miał nadzieję, że tam znowu będzie mógł się na nowo zaprzyjaźnić z piękną niebiesko-włosą dziewczyną.
Skąd: Shigashi no Kibu
Dokąd: Kantai
Czas podróży: (Yusetsu-Antai-Sogne-Ryuzaku na Taki-Kantai) 5*30min/2 = 75min, czyli 1h i 15 min
Czas przybycia: 16:16
Środek transportu: Wierzchowiec i potem łódka

z/t http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?p=70172#p70172

Link do kasy: http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?p=69949#p69949
Obrazek
Avatar użytkownika

Osamu
 
Posty: 250
Dołączył(a): 1 wrz 2016, o 19:48
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Ma szczupłą sylwetkę ciała.Jego włosy są długie, brązowe. A jego uszy są odstające. Jego oczy mają kolor niebieski, a skóra znajdująca się pod nimi ma ciemniejszy odcień. Nosi kurtkę z kapturem oraz dżinsy.Na głowie nosi opaskę. Ma 190cm wzrostu.
Widoczny ekwipunek: 2 torby na broń oraz pojemnik na wodę
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=3099
GG: 0
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Kei » 22 sty 2018, o 15:09

Słysząc o koronacji Cesarza Morskich Klifów, Kej postanowił udać się w tamto miejsce by zobaczyć to wydarzenie na własne oczy. Nie to żeby interesowała go sama koronacja, a raczej to co miało się dziać przy okazji. Między innymi turniej był dobrą sposobnością zobaczenia silnych wojowników w akcji i nauczenia się czegoś. Ponadto było niemal pewnym, iż przy takim wydarzeniu zbiorą się ludzie ze wszystkich stron, więc istniała okazja do zbierania cennych informacji z samych spotkań z różnymi ludźmi. Dlatego też po ponownym sprawdzeniu zapasów, ubrań na zmianę, mapy i paru innych rzeczy w końcu ruszył w drogę. Nie było po co zwlekać, czas mijał, a miał długą drogę przed sobą.

Skąd: Shigashi no Kibu
Dokąd: Kantai
Czas podróży: 2h 30min
Czas przybycia:17:39
Środek transportu: nóżki
Avatar użytkownika

Kei
 
Posty: 127
Dołączył(a): 4 sty 2018, o 14:40
Wiek postaci: 0
Ranga: Dōkō
Widoczny ekwipunek: plecak
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4707
GG: 0
Multikonta:

Re: Szlak transportowy

Postprzez Venus » 13 lut 2018, o 23:38

Z Shigashi no Kubu do Kantai na nóżkach? Nie, nie. Jest łódka, którą się podróżuje na wysypy. Koszt wynosił 100ryo, z nałożoną karą za omijanie fabularnych zasad odjęte zostaje z konta postaci 250ryo.

Poprzedni stan - 1425
Strata - 250 ryo
Aktualny stan: 1175
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
Support
 
Posty: 1196
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Poprzednia strona

Powrót do Shigashi no Kibu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość