Akimichi

Akimichi

Postprzez TwoFace » 3 sie 2018, o 10:40

Obrazek
Baika Kōtai - specyficzne Hijutsu klanu Akimichi. Pozwala ono na przekształcanie tłuszczu w ciele i spożywanych kalorii na chakrę, dzięki czemu potrafią wzmocnić swoje organizmy - uzyskując tym samym niszczycielską siłę. Dlatego właśnie przedstawiciele klanu Akimichi są w większości osobnikami o sporej nadwadze (ta jednak nie przeszkadza im w żadnym stopniu, dzięki czemu, np.: nie tracą na szybkości). Oprócz tego potrafią zwiększać rozmiary poszczególnych części ciała, ostatecznie mogąc przyjąć formę gigantów. Przedstawiciele rodu są z natury osobnikami przyjacielskimi i poczciwymi, lecz gdy zaczną walczyć na poważnie - dzięki Baika Kōtai stają się straszliwymi oponentami. Jako że techniki korzystają zarówno z chakry, jak i tkanki tłuszczowej, Akimichi muszą spożywać większe niż przeciętni ludzie ilości pokarmu.

Poziomy rozwoju Baika Kōtai
  • Ranga D - Pierwszy stopień rozwoju Hijutsu. Shinobi tej rangi otrzymuje możliwość podstawowej kontroli kalorii, zyskując tym samym dostęp do pierwszych technik Akimichi - Baika no Jutsu i Nikudan Sensha. Jak na razie wykorzystanie tych technik jest tylko szczątkowe (ze względu na brak doświadczenia w używaniu ich), lecz od czegoś trzeba zacząć, prawda?
  • Ranga C - Wyższa ranga Baika Kōtai, dająca kilka dodatkowych umiejętności. Po pierwsze, kontrolowanie kalorii staje się znacznie prostsze, dzięki czemu wykonywanie technik przychodzi nam nieco szybciej. Dodatkowo zyskujemy dostęp do nowych technik, umożliwiających poprawienie sytuacji w walce. Trzecim bonusem jest możliwość korzystania pierwszej z Trzech Kolorowych Pigułek Akimichi - Hōrengan, czyli Zielonej Pigułki Szpinakowej. Należy jednak korzystać z niej ostrożnie.
  • Ranga B - Środkowa ranga daje shinobi dostęp do dwóch nowych możliwości - ważniejszą z nich jest możliwość odbycia treningu, którego wynikiem staje się opanowanie poprawionej formy Baika no Jutsu - zamiast się zaokrąglać, shinobi znacznie zwiększa swoje rozmiary stając się znacznie wyższy (normalni ludzie sięgają klanowiczowi do wysokości kolan). Drugą z nich jest umiejętność korzystania drugiej pigułki - Karēgan, czyli Żółtej Pigułki Curry. Daje ona większe możliwości, lecz jej użycie jest bardzo niebezpieczne dla zdrowia.
  • Ranga A - Ranga A Baika Kōtai jest dowodem osiągnięcia bardzo wysokiej kontroli swych kalorii. Jednym z tego dowodów jest umiejętność wykonania Chō Baika no Jutsu, będącej perfekcyjną formą głównej techniki klanowej. Oprócz tego Akimichi tej rangi zyskuje możliwość wykorzystania najsilniejszej pigułki - Tongarashigan, czyli Czerwonej Pigułki Chili. Daje ona olbrzymi bonus w walce, lecz jest niestety bronią obosieczną - pozbawia organizm całości tłuszczu i ciężko go zatruwa, przez co spożycie tej pastylki najczęściej kończy się śmiercią... no, chyba że pod ręką jest bardzo utalentowany medyk.
  • Ranga S - Ranga mistrzowska. Osiągając ją, shinobi z klanu Akimichi jest w stanie w sposób mistrzowski kontrolować swoje kalorie - czego dowodem jest umiejętność wykorzystania mocy Czerwonej Pigułki bez konieczności spożycia jej, i tym samym nie ryzykując życia. Oczywiście, po wyłączeniu się efektu shinobi jest krytycznie wyczerpany, lecz nic poza tym. Dlatego właśnie warto postarać się o zdobycie tego poziomu.


Obrazek
Obrazek

Nazwa
Hōrengan

Działanie Pierwsza z trzech pigułek, będąca najbezpieczniejszą z nich (nie oznacza to, że bezpieczną, o nie!). Po jej połknięciu część kalorii z organizmu przekształca się na chakrę, która zostaje wpompowana w mięśnie. Daje to bardzo duży zastrzyk energii, lecz ma też nieprzyjemne konsekwencje - po wyłączeniu wzmocnienia trujące związki w pastylce sprawiają, że shinobi czuje się bardzo zmęczony i nie może kontynuować walki. Trucizna ta jest jeszcze możliwa do naturalnego zneutralizowania przez wątrobę.

Bonus Siły
+50 siły

Bonus Chakry
+20% na czas działania

Czas działania
10 tur

Efekt uboczny Krytyczne zmęczenie, ból żołądka i wątroby (przy wytrzymałości większej od 120 możliwa dalsza walka pomimo zmęczenia)

Koszt
600 ryo


Nazwa
Karēgan

Działanie Żółta Pigułka Curry, silniejsza wersja swojej poprzedniczki, zawiera ostrzejsze przyprawy i składniki o specyficznym działaniu - sprawiają one, że tłuszcz w organizmie w dużej ilości przekształca się w chakrę. Efektem jest drastyczne zwiększenie siły i pokładów błękitnej energii. Niestety, jest ona bardzo trująca - związki chemiczne w niej zawarte uszkadzają wątrobę i wywołują potworny ból, co w połączeniu z krytycznym zmęczeniem uniemożliwia shinobi normalne funkcjonowanie. Skorzystanie z tej pigułki wymaga późniejszej wizyty w szpitalu. Najlepiej jak najszybciej.

Bonus Siły
+50 siły

Bonus Chakry
+40% na czas działania

Czas działania
8 tur

Efekt uboczny Krytyczne zmęczenie, uszkodzenie wątroby, ból przy najmniejszym ruchu. Do wizyty w szpitalu statystyki maleją o połowę.

Koszt
900 ryo


Nazwa
Tongarashigan

Działanie Ostatnia z pigułek, Czerwona Pigułka Chili, będąca zarazem najsilniejszą... i najniebezpieczniejszą w użyciu. Po jej połknięciu całość tkanki tłuszczowej w organizmie zostaje przekształcona na chakrę, co miażdżąco zwiększa siłę uderzenia. Dodatkowo pokłady chakry rosną tak bardzo, że zaczyna ona sama wyciekać z ciała - przyjmując kształt skrzydeł motyla na plecach. Pigułka ta aktywuje technikę Chōdan Bakugeki. Za tę moc płaci się jednak bardzo wysoką, jeśli nie najwyższą cenę - trucizna wewnątrz jest tak silna, że bez pomocy utalentowanego medyka Akimichi umiera w męczarniach. Stracone kalorie należy odzyskać poprzez opisanie spożycia wielkiego posiłku w fabule.

Bonus Siły
+50 siły

Bonus Chakry
+60% na czas działania

Czas działania
Do wyczerpania się bonusowej chakry (także tej z pozostałych pigułek)

Efekt uboczny Krytyczne zmęczenie, utrata całości tłuszczu w organizmie, zniszczenie wątroby. Spadek statystyk o 90% aż do uleczenia, po skończeniu efektu, trwająca 10 tur (pół godziny w fabule) agonia, po której następuje śmierć, chyba że przez ten czas pomoże nam wykwalifikowany medyk (przynajmniej ranga A iryojutsu).

Koszt
1200 ryo


Pozyskiwanie pigułek żywnościowych
Opisane poniżej dwie metody zdobywania odnoszą się tylko do członków rodu Akimichi. Osoby będące spoza Rodu nie mogą zakupić klanowych pigułek, ani poznać receptury ich otrzymywania, nie wspominając o tym, że tylko osoby z Baika Kōtai są w stanie z nich korzystać.
Metoda 1: Zakup pigułek w sklepie z wyposażeniem za cenę podaną w powyższych tabelkach. Dostępne są one wyłącznie na terenie Yakiniku (osadzie Rodu Akimichi) i nie dystrybuowane nigdzie indziej na świecie.
Metoda 2: Tańszą alternatywą jest wytwarzanie pigułek samodzielnie. Aby jednak tego dokonać, trzeba posiadać niebagatelne zdolności w tworzeniu medykamentów. Wymagany jest tutaj poziom wybitny tworzenia trucizn/medykamentów z dodatkowym perkiem tworzenia substancji wspomagających oraz posiadanie odpowiedniego poziomu dziedziny klanowej (pigułka zielona - C; pigułka żółta - B; pigułka czerwona - A). Wymagane jest także napisanie treningu, w której to nasza postać fabularnie zdobywa wiedzę na temat receptury od starszyzny klanowej i wykorzystuje ją w praktyce (długość taka sama jak dla tworzenia substancji wybitnej - 30 linijek). Napisanie treningu jest wymogiem jednorazowym dla każdej pigułki osobno.

Notka 1 - bonusy z poszczególny pigułek sumują się, jednakże pigułki trzeba zażywać w określonej kolejności: zielona -> żółta -> czerwona. Nie jest możliwe przeskoczenie od razu do wyższego poziomu pigułek. Shinobi nie powinien także próbować zażywać dwóch i więcej pigułek tego samego koloru, bo skończy się to tragicznie.

Notka 2 - zażycie kolejnej pigułki wydłuża limit tur, w których występują dane efekty. Co więcej, przedłużenie działania nową pigułką sprawia, że na ten czas nie odczuwamy efektów ubocznych pigułki poprzedniej..



Obrazek


Nazwa
Baika no Jutsu

Pieczęci
Baran → Specjalna pieczęć

Zasięg
Na ciało

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Podstawowa technika klanu Akimichi, pozwalająca na kontroli kalorii, a właściwie na drastycznym zwiększeniu jej ilości. Użytkownik po złożeniu pieczęci zostaje gwałtownie napompowany chakrą, co powoduje zmianę w "ludzki balon". W tym stanie niemożliwe jest składanie pieczęci i normalne poruszanie się. Użytkownik waży nawet do kilku razy więcej niż zazwyczaj. Obrażenia od walki bezpośredniej są w tej formie mniej odczuwalne - ogromna ilość tłuszczu działa jak amortyzacja i pozwala przyjąć na siebie bardzo silne ciosy Taijutsu. Użyta w powietrzu znacznie przyśpieszy opadanie, a osoba na której wyląduje ma duże szanse na niemożność kontynuowania walki.

Od rangi klanowej B shinobi potrafi za pomocą tej techniki zwiększyć swoje rozmiary.

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)




Nazwa
Nikudan Sensha

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Statystyki
+20 szybkości

Dodatkowe
Wymaga aktywnej techniki Baika no Jutsu

Opis Technika zmieniająca Baika no Jutsu w narzędzie ofensywne i likwidująca jej niedogodności. Użytkownik chowa ręce i nogi wgłąb ciała, a z pozostawionych otworów zaczyna wyciekać chakra, pełniąca funkcję napędu odrzutowego. Akimichi w formie "ludzkiego balonu" zaczyna się obracać przed siebie z zawrotną prędkością, tym samym nabierając niszczycielskiej siły. Shinobi w tym momencie przypomina solidną kamienną kulę, której nie sposób zatrzymać. Może zmieniać kierunek poruszania się, ale nie jest w tej formie zbyt zwrotny. Dla spotęgowania efektu, Akimichi może wcześniej obwiązać swoje ciało linką z doczepionymi kunaiami, aby w powiększonej formie przypominać najeżoną kulę i tym samym zwiększyć obrażenia zadane przeciwnikowi. Szybko wirujące kunai tworzą nieprzeniknioną kaskadę cięć, co znacznie utrudnia zatrzymanie kuli. Jakiekolwiek dotknięcie kolczastego głazu powoduje poważne rany cięte, a przyjęcie pełnego impetu pocisku dosłownie szatkuje oponenta. Możliwe jest także użycie techniki do obracania się w miejscu, co sprawia, że stajemy się ogromną, kręcącą się kulą, która odpycha od siebie wszystko, co tylko się do niej zbliży.


Obrazek


Nazwa
Daburu Nikudan Sensha

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Statystyki
Nikudan Sensha
+20 szybkości
Nikudan Hari Sensha
+35 szybkości

Dodatkowe
Znajomość Nikudan Sensha. Drugi członek klanu lub klon.

Opis Technika wymaga dwóch członków klanu Akimichi, którzy znają technikę Nikudan Sensha lub Nikudan Hari Sensha. Jutsu polega na jednoczesnym użyciu jednej z wcześniej wymienionych technik, a następnie zmiażdżeniu przeciwnika z dwóch różnych stron. Oponent znajdujący się pomiędzy dwoma kulami, w chwili ich uderzenia o siebie, otrzyma potężne obrażenia. Tym większe, im z większymi prędkościami poruszać się będą obydwaj Akimichi. W najgorszym przypadku przeciwnik może zostać roztarty bądź całkowicie zmiażdżony.



Nazwa
Bubun Baika no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Maksymalne rozciągnięcie kończyny
15 metrów
Wielkość
Rozmiary dorosłego człowieka

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)

Statystyki
+30 siły dla powiększonej kończyny

Dodatkowe
Koszt za jedną kończynę

Opis Za pomocą tej techniki Akimichi jest w stanie powiększyć konkretną część ciała w różnym celu. Przykładowo by zadać cios znacznie silniejszy niż zwykły, bądź aby łatwiej zablokować nadchodzący atak. Kolejnym zastosowaniem może być chociażby pochwycenie oponenta w miażdżącym uścisku. Technika nie wymaga żadnej pieczęci, co pozwala na błyskawiczne wykorzystywanie i doskonale sprawdza się w połączeniu z innymi ruchami taijutsu.


Obrazek


Nazwa
Nikudan Hari Sensha

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Statystyki
+35 szybkości

Dodatkowe
Wymaga znajomości Nikudan Sensha. Aktywna technika Baika no Jutsu.

Opis Udoskonalenie techniki Nikudan Sensha. Polega ona na wydłużeniu swoich włosów i otoczeniu nimi swojego ciała, przy jednoczesnym ich utwardzeniu i uformowaniu ogromnej ilości kolców po zewnętrznej stronie kuli. Włosy pełnią jednocześnie funkcje ofensywną i defensywną. Kolce z włosów przy szybkim wirowaniu dosłownie rozrywają obiekty będące w fizycznym kontakcie z kulą, a ich utwardzenie zapewnia wytrzymałość i odporność na działanie technik rangi C i niektórych B.




Nazwa
Chōharite

Pieczęci
Brak

Zasięg
10m

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Statystyki
+60 siły podczas uderzenia

Dodatkowe
Wymaga użycia Baika no Jutsu w wersji dostępnej od rangi B

Opis W chwili gdy zwiększymy swoje rozmiary, skupiamy duże ilości chakry w dłoniach, na których pojawiają się czarne symbole. Dłonie otacza błękitna powłoka z chakry. W tym stanie przesycone są one chakrą niczym ogromne, żelazne młoty. Następnie otwartymi dłońmi uderza się w podłoże, wywołując tym samym potężny wstrząs ziemi w promieniu 30m od miejsca uderzenia. Uderzenie jest na tyle silne, że ziemia w promieniu 10m od miejsca uderzenia zmienia się w stos głazów. Oponent, który zostaje trafiony techniką bezpośrednio i nie posiada specjalnej osłony czy tarczy zazwyczaj kończy swój żywot jako plama na podłożu. Jutsu można wykonać również z wyskoku, co potęguje efekt i zwiększa siłę wstrząsów.


Obrazek


Nazwa
Chō Baika no Jutsu

Pieczęci
Przekształcony Ptak

Zasięg
Na ciało

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Dodatkowe Zmienia się postrzeganie statystyk, wciąż jednak obowiązują wszystkie warunki dotyczące proporcji pomiędzy siłą, wytrzymałością, szybkością i percepcją.

Opis Specjalne jutsu klanu Akimichi będąca kwintesencją technik zwiększających masę użytkownika. Dzięki Cho Baika no jutsu jesteśmy w stanie powiększyć swoje ciało 50-krotnie, co pociąga za sobą szereg konsekwencji. Po pierwsze, siła użytkownika i jego odporność na ciosy znacząco wzrastają ze względu na powiększenie rozmiarów. Przykładowo, cięcie zwykłym mieczem będzie dla niego prawie niezauważalnym draśnięciem i trudno będzie wbić oręż w wielkie ciało tak głęboko, aby dosięgnęło ważnych organów. Po drugie, statystyki Akimichiego przestają odzwierciedlać jego możliwości w powiększonej wersji. Ze względu na masę jego rąk i nóg jest on w stanie zadawać ciosy miażdżące całe oddziały i deptać swoich wrogów. Niestety, wielka masa oznacza również dużą bezwładność ciała, dlatego szybkie ciosy nie wchodzą w grę. Ciało w takiej postaci zachowuje się jak filmowy olbrzym - styl walki w tym przypadku to najczęściej obszerne i przewidywalne zamachy, a trajektorii wyprowadzonych ciosów praktycznie nie da się zmienić. Ponadto, Akimichi nie może łączyć tego jutsu z żadną inną podtrzymywaną techniką, a korzystać może jedynie z prostych, statycznych taijutsu jak Chōharite, Gangeki, Asshō itp. choć nie otrzymuje on ich bonusów do statystyk na czas uderzenia. Użytkownik może powiększyć jedną sztukę dowolnego oręża (nie może to być artefakt ani bombki, notki itp.)




Nazwa
Chōdan Bakugeki

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Cała pozostała bonusowa chakra z techniki Karorī Kontorōru

Statystyki Otrzymujemy +1 siły za każdy 1% chakry przeznaczony na cios. Siła ta sumuje się z bonusami wynikającymi z Karorī Kontorōru.

Dodatkowe Wymaga wcześniejszego użycia Karorī Kontorōru. Użycie techniki dezaktywuje nasz "motyli tryb".

Opis Bardzo groźne jutsu zarówno dla użytkownika jak i przeciwnika. Technika polega na skupieniu całej chakry, która została uzyskana dzięki Karorī Kontorōru, w jednej części ciała, a następnie zadanie ciosu, który niszczy niemalże wszystko na swojej drodze. Siła techniki zależy bezpośrednio od ilości chakry, która została w nią włożona. Do tego ciosu nie wliczamy bonusów płynących ze stylów taijutsu.


Obrazek


Nazwa
Karorī Kontorōru

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)

Statystyki
Siła
+150
Chakra
+120%

Dodatkowe Jeśli przed aktywacją techniki członek klanu spożyje którąkolwiek z pigułek, wtedy bonusy płynące z tej techniki są pomniejszone o bonusy, które już do tej pory uzyskał. Technika działa do wyczerpania się bonusowej chakry.

Opis Dzięki tej technice, użytkownik potrafi kontrolować kalorie swojego ciała i konwertować je w chakre bez szkody dla swojego organizmu. Ilość wypływającej chakry jest tak wielka, że przybiera postać motylich skrzydeł, a użytkownik zdobywa niewyobrażalnie potężną siłę. Akimichi otrzymuje takie same bonus jak przez zażycie czerwonej pigułki, ale nie musi obawiać się o efekty uboczne. Jedynym minusem jest tutaj spore zmęczenie użytkownika po zużyciu całej chakry. Stracone kalorie należy odzyskać poprzez opisanie spożycia wielkiego posiłku w fabule.

Technika ta zostaje aktywowana poprzez zażycie czerwonej pigułki, jednak wtedy trzeba liczyć się z wystąpieniem poważnych konsekwencji wymienionych w jej opisie. Do tej sztucznej aktywacji techniki Akimichi nie musi znać tego jutsu.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2506
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości