Dōhito

Dōhito

Postprzez Yukirin » 3 sie 2018, o 10:39

Obrazek
Kibaku Nendo - wyjątkowo interesująca zdolność szczepu Dōhito. Wszyscy jego członkowie rodzą się z dodatkowymi otworami gębowymi. Dwa z nich znajdują się na dłoniach oraz jeden zaszywany za dziecka na klatce piersiowej. Wszystkie razem potrafią mieszać specjalną glinę z chakrą tworząc w ten sposób wybuchowe dzieła. Zazwyczaj członek klanu ogranicza się jedynie do używania otworów na dłoniach jednak nic nie stoi na przeszkodzie by to samo robić przy pomocy posiadanego przez każdego człowieka - na twarzy. Umiejscowiony na klatce piersiowej używany jest do powszechnie zakazanej techniki o której wiedzę posiadają jedynie najbardziej zasłużeni w klanie. Jej użycie wiąże się ze śmiercią, ale za to w jakim stylu! Oprócz niezwykłych zdolności Dōhito wyróżniają się także uzdolnieniami plastycznymi, gdyż zazwyczaj ich wybuchowe twory są kreowane na piękne gliniane figurki o zabójczych właściwościach.
Ważne: By móc odblokować dziedzinę klanową, należy posiadać otwarte dziedziny Doton i Raiton!

Rodzaje ładunków:
  • Ładunek C1 - Powstaje on zwyczajnie poprzez zmieszanie za pomocą otworów gębowych normalnej gliny z chakrą Dōhito. Mimo, że C1 to najsłabszy poziom, to i tak oferuje największy zakres możliwości. Możliwe jest formowanie wielu kształtów, zaś szczególną jego właściwością bywa też możliwość zwiększania rozmiarów. Istnieje także możliwość stworzenia ptaka, który jest klasyfikowany jako ładunek C1. Jego przeznaczeniem nie jest jednak wybuch, a transport, w skutek czego uzyskamy bardzo niewielki wybuch.
  • Ładunek C2 - Szeroko pojęta kategoria. Znajdują się w niej bardzo silne ładunki, jak i te porównywalne z C1 jednak wyróżniające się np. szybkością. Nadal możliwe jest formowanie wielu kształtów oraz możliwość zwiększania rozmiarów.
  • Ładunek C3 - Przy tego typu ładunku żarty się już skończyły. Jedna bomba jest w stanie zniszczyć małych rozmiarów wioskę. Tak ogromna siła nie jest jednak pozbawiona wad. Twory nie są się w stanie poruszać, w skutek czego należy je podłożyć w odpowiednim miejscu lub zrzucić ze sporej wysokości prosto na cel.
  • Ładunek C4 - Stworzenie tego typu ładunku odbywa się w sposób niestandardowy. Zamiast wykorzystać otwory gębowe na dłoniach należy przerzuć glinę tym znajdującym się na twarzy. Twory C4 są zupełnie czym innym niż pozostałe ładunki. Uzyskały tą klasyfikacje tylko poprzez stopień swojego zaawansowania. Wybuch takowego tworu tworzy ogromną ilość mikroskopijnych bomb niedostrzegalnych gołym okiem. Wiedzę o zagrożeniu może uzyskać jedynie sensor lub posiadasz Dojutsu. Po detonacji o zaskakująco niskiej sile następuje rozrzut ogromnej ilości nanobomb, które dostają się do ciała każdego żywego organizmu drogą oddechową.
  • Ładunek C0 - Ładunek, którego Dohito jest w stanie użyć tylko raz w życiu, a jest nim on sam zmieszany z wybuchową gliną. Wybuch jest naprawdę ogromny dezintegrując wszystko w promieniu 5 km. Tworzenie swoistej bomby odbywa się poprzez zmieszanie wybuchowej gliny z chakrą specjalnym otworem gębowym umiejscowionym na klatce piersiowej.

Zasięg aktywacji detonacji:
Ładunki można zdetonować jedynie na pewnej odległości, która dla większości technik jest ściśle związana z poziomem rozwinięcia Kibaku Nendo. Oddalenie się na większy dystans uniemożliwi, rzecz jasna, taką możliwość.
  • Ranga D - 50 m
  • Ranga C - 200 m
  • Ranga B - 400 m
  • Ranga A - 750 m
  • Ranga S - 1000 m


Notka: Wszystkie ładunki są niesamowicie podatne na działanie natury Raiton. Jakakolwiek styczność z nią kończy się rozbrojeniem.

Notka 2: Szybkość tworów jest ściśle uzależniona od rozwinięcia dziedziny klanowej. Szybkość to wartości pomiędzy minimum, a maksimum danego progu atrybutu. Np. 41-80 - wynosi wtedy mniej więcej 60. Przedstawiają się one następująco: Ranga D: Słaba (60) | Ranga C: Mierna (100) | Ranga B: Przeciętna (140) | Ranga A: Ponadprzeciętna (180). Na randze S nie następuje wzrost. Zamiast tego uzyskuje się dostęp do specjalnych rodzajów ptaków przy technice Shī Wan: C2.

Notka 3: Ładunki, jeśli nie są podtrzymywane chakrą, utrzymują się w swojej formie przez kilka godzin czasu fabularnego. Po tym czasie glina traci swoje wybuchowe właściwości i należy "przeżuć" ją ponownie.

Notka 4: Nie można zdetonować ładunków innych niż swoje.

Notka 5: Użytkownik Kibaku Nendo "zjada" glinę tylko na następną technikę. Oznacza to, że nie można przygotować sobie figurek na zapas.

Notka 6: Istnieje możliwość otworzenia obu żywiołów na randze D bez spełnienia wymagań, jednak rozwijać można jedynie element wrodzony. By awansować drugi na wyższe poziomy należy spełnić standardowe wymagania otwarcia kolejnego żywiołu.


Obrazek


Nazwa
C1: Shī Wan

Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)

Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)

Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 5 małych / 2 średnie/ 1 duży)

Dodatkowe
20g gliny za małego, 100g za średniego, 200g za dużego.

Opis Najsłabsze wybuchowe twory, którym można nadać rangę C1. Twory charakteryzują się tym, że przypominają wyglądem zwierzęta. Wyróżnić możemy kilka kategorii:
  • owady, pająki – lądowe typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej.
  • ptaki – powietrzne typy bomb. Dostępne jedynie w wersji małej i średniej.
  • ptaki transportowe – bomby charakteryzujące się znikomą siłą, która jest w stanie zaszkodzić jedynie w przypadku bezpośredniego kontaktu. Nie jest to jednak ich przeznaczeniem, a transport jak wskazuje nazwa. Dostępne jedynie w dużej wersji.
  • ryby, meduzy – morskie typy bomb, wykorzystywane do atakowania celów podwodnych bądź znajdujących się na powierzchni wody. Bomby mogą być także w tym przypadku wykorzystywane jako miny wodne. Dostępne we wszystkich wersjach.
  • węże, stonogi – podziemne typy bomb, które mogą zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika. Charakteryzują się one większymi rozmiarami, a przez to i siłą wybuchu. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
Twory C1 spełniają najczęściej rolę przeszkadzajki. Ich siłę można porównać bardziej do petard niż bomb. Bez trudu mogą urwać palce, gdy wybuchną komuś w dłoni, a także zostawić paskudne rany na ciele. Groźne dla życia są jednak w większej ilości.


Obrazek


Nazwa
C2: Nendo Bunshin

Pieczęci
Połowa Barana (przy detonacji)

Zasięg Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz; Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)

Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy

Dodatkowe
150g gliny za klona. Siła -> 1/10, reszta identyczna co twórca.

Opis Przydatna technika, która pozwala stworzyć klona, który walczy z przeciwnikiem zamiast nas, choć może też działać jako pułapka. Bunshin ten potrafi używać technik klanowych oraz niewymagających chakry (np. taijtsu/bukijutsu), do tego nie posiada ekwipunku. Posiada też zdolność mowy, co przydaje się w oszukiwaniu oponenta. W momencie gdy przeciwnik zada cios, klon zmienia się szybko w glinę i unieruchamia wroga. Wtedy można zdalnie go zdetonować i zadać przeciwnikowi dość duże obrażenia, które w krytycznych przypadkach są w stanie nawet oderwać kończynę czy zabić przeciwnika. Z techniką nie ma więc żartów, ale jest kosztowna i należy korzystać z niej z rozwagą.



Nazwa
C2: Nendo Kurīchā

Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)

Zasięg
20 metrów (zasięg linek oraz detonacji)

Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/4 na turę za 2 klony)

Dodatkowe
120g gliny za twór

Opis Użytkownik przy pomocy tej techniki tworzy ludzko-podobne twory, które są podłączone do naszych dłoni poprzez paski gliny. Twory są na tyle wytrzymałe, że mogą pochłonąć atak kataną i wessać ją w siebie. Ponadto każda odcięta część, może zostać przez członka klanu Douhito ponownie podłączona paskiem gliny, przez co użytkownik posiada nad nią kompletną kontrolę. Twory mogą przeobrażać swoje kończyny w wymyślne bronie np. maczugi czy też ostrza. Są to raczej karykatury wojownikó, które same w sobie nie znają się na szermierce, a ich głównym atutem wciąż jest wybuch. Ten, podobnie jak w C2: Nendo Bunshin - jest w stanie zadać przeciwnikowi dość duże obrażenia, które w krytycznych przypadkach są w stanie nawet oderwać kończynę czy nawet go zabić.


Obrazek


Nazwa
C2: Shī Wan

Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)

Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 średnie/ 1 duży)

Dodatkowe
100g za średniego, 200g za dużego, 75g za kolibra.

Opis Technika podobna do swojego odpowiednika dla ładunków o sile C1. Charakteryzuje się ona większą swobodą w tworzeniu tworów. Ich mobilność, a więc prędkość poruszania, zależna jest od kształtu ładunku. Cechą charakterystyczną C2 jest to, że niemal nie występują tu małe twory. Wszystko możemy podzielić na odpowiednie kategorie:
  • owady, pająki – lądowe typy bomb. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
  • ptaki – powietrzne typy bomb. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
  • ryby, meduzy – morskie typy bomb, wykorzystywane do atakowania celów podwodnych bądź znajdujących się na powierzchni wody. Bomby mogą być także w tym przypadku wykorzystywane jako miny wodne. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.
  • węże, stonogi – podziemne typy bomb, które mogą zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika. Charakteryzują się one większymi rozmiarami, a przez to i siłą wybuchu. Dostępne jedynie w wersji średniej i dużej.

Od dziedziny klanowej rozwiniętej na rangę S:
  • kolibry z 4 skrzydłami - małe ptaki charakteryzujące się siłą wybuchu porównywalną do 2 notek oraz maksymalną szybkością na poziomie Przeciętnym (140). Koszt jak za duży twór.



Nazwa
C2: Jibaku Bunshin

Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)

Zasięg
Promień 25 m (wybuch); Detonacja nie jest zależna od użytkownika

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (detonacja)

Dodatkowe Wymaga znajomości Nendo Bunshin; 300g gliny do zjedzenia (może pochodzić z istniejącego tworu)

Opis Technika stosowana w sytuacjach krytycznych, gdy zależy nam na ucieczce z pola bitwy. Do użycia techniki wykorzystuje się klona (należy mu więc podczas tworzenia przekazać przynajmniej minimalną ilość chakry, aby mógł przeprowadzić wybuch), który zjada wybuchową glinę. Powoduje to jego gwałtowny rozrost do momentu aż pęknie tworząc ogromny wybuch (nie mamy więc wpływu na moment, w którym nastąpi detonacja). Technika jest bardzo niebezpieczna, gdyż poza dużym zasięgiem rażenia, detonacja trwa zaledwie kilka sekund, co daje mało czasu na ucieczkę zarówno dla użytkownika techniki jak i jego przeciwnika. Wybuch jest na tyle silny, że jedynie osoba o Wytrzymałości 160+ w obszarze 10 m od wybuchu jest w stanie go przeżyć, natomiast w obszarze ponad 10 m będzie mógł dalej walczyć. Inne przypadki do oceny MG na podstawie powyższego przykładu.


Obrazek


Nazwa
C2: Shī Tsū

Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)

Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)

Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (stworzenie smoka)
D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (użycie pojedynczego członu ogona)

Dodatkowe
400g gliny za smoka. Wszystkie twory pojawiają się w paszczy smoka

Opis Technika tworzy kreaturę w kształcie dużego smoka którą zaklasyfikować można jako C2. Smok ten ma bardzo długi ogon podzielony na segmenty (22), o których użyciu będzie w dalszym opisie. Do jego stworzenia potrzebne są znaczne ilości gliny uformowane w obu dłoniach. Powstały w ten sposób smok może samodzielnie latać, a także wypluwać z siebie dużo mniejsze, samonaprowadzające pociski w kształcie pomniejszych smoków. Do stworzenia takiego pocisku należy przeznaczyć odrobinę chakry oraz od jednego do czterech segmentów ogona. W zależności od ich ilości wzrasta siła wybuchu (każdy człon to bomba o polu rażenia 2 m, która w swoim epicentrum jest zdolna urwać kończynę, ale raczej nie zabić) jak i "otyłość" samonaprowadzającego pocisku. Co ważne nie ubywa mu na szybkości niezależnie od rozmiarów.
Drugim zastosowaniem członów ogona jest wytworzenie min, które można spuścić jak zwykłe bomby z wysokości lub np. umiejscowić pod ziemią tworząc pułapkę. Na jeden człon ogona przypada 20 min, a wybuch jednej z nich porównywalny jest do połowy wybuchowej notki (pod względem zasięgu oraz obrażeń). Co ważne nie można ich zdetonować przy pomocy znaku. Służy on do uzbrojenia i w przypadku zwiększonego nacisku lub uderzenia może nastąpić ich wybuch połączony z reakcją łańcuchową.


Obrazek


Nazwa
C3: Shī Surī

Pieczęci
Połowa Barana (detonacja)

Zasięg Promień 150 m (wybuch); Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
500g gliny do wykonania

Opis Jest to potężna bomba dalekiego zasięgu zaklasyfikowana jako C3. Pozwala użytkownikowi na stworzenie sporych rozmiarów figurkę, którą następnie może spuścić z dużej wysokości. Po uformowaniu pieczęci, figurka gwałtownie się rozrasta przybierając dużych rozmiarów posąg. Siła eksplozji wywołana przez tą bombę skutecznie może zmieść z powierzchni ziemi małych rozmiarów wioskę - można jednak przeżyć, jeśli będąc poza epicentrum wybuchu, uda nam się ochronić przed falą uderzeniową.




Nazwa
C4: Shī Fō

Pieczęci
Tygrys → Wąż → Ptak → Wąż | Połowa Barana (detonacja)

Zasięg Promień 100 m - duża wersja, Promień 50 m - mała wersja (wybuch); Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)

Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (duża wersja)
C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (mała wersja)

Dodatkowe
800g gliny za wersję dużą, 400g gliny za wersją małą

Opis Bardzo niebezpieczne jutsu sklasyfikowane jako C4, a więc jest to jedna z najpotężniejszych technik. Członek szczepu Douhito tworzy olbrzymią lalkę wyglądającą tak samo jak on, która pękając uwalnia mnóstwo mikroskopijnych rozmiarów bomby. Te w momencie dostania się do krwiobiegu żywych istot przeprowadzają destrukcję komórek na poziomie molekularnym sprawiając, że przeciwnicy dosłownie zmieniają się w pył. Używający może stworzyć również wersję mniejszą, za mniej chakry i gliny.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.



Nazwa
C0: Shī Ō

Pieczęci
Brak

Zasięg
Okrąg o promieniu 5 km (wybuch); Detonacja bezpośrednia

Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%

Dodatkowe
Technika samobójcza; 800g gliny

Opis Jest to technika uznana za najpotężniejszą przez członków szczepu Douhito będąca jednocześnie techniką samo-poświęcenia. Jutsu sklasyfikowane jako C4 wymaga od użytkownika odsłonięcia kolejnego otworu gębowego umieszczonego na klatce piersiowej. Po zdjęciu szwów, użytkownik karmi gliną otwór, który będąc połączony z sercem konsoliduje w całym organizmie chakrę z wybuchową gliną tworząc ostatecznie ogromną eksplozję o promieniu 5 km. Technika kończy się śmiercią użytkownika techniki. Do techniki nie może zostać wykorzystany klon. Przed wybuchem można się obronić jedynie używając najpotężniejszych defensywnych jutsu w obszarze znacznie oddalonym od epicentrum wybuchu.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość