Haretsu

Haretsu

Postprzez Yukirin » 3 sie 2018, o 10:39

Obrazek
Bakuton - niezwykła umiejętność, którą dysponują członkowie rodu Haretsu. Zdolność ta umożliwia połączenie dwóch żywiołów, a dokładniej Dotonu z Raitonem, tworząc nowy - Bakuton, Element Wybuchu. Element jest niezwykle destruktywny i idealnie współgra z walką bezpośrednią. Przez przelanie chakry do wybranego miejsca na swoim ciele, Shinobi może doprowadzić do kontrolowanej eksplozji, której moc zależy od wprawy użytkownika. Trafienie przeciwnika wybuchem powoduje poparzenia, w pewnym momencie eksplozje są w stanie rozsadzać ciało na kawałeczki. Sam użytkownik jest całkowicie odporny na skutki spowodowanych przez siebie eksplozji. Wybuchy posiadają też kilka wad, z których najważniejszą jest niesamowicie niski zasięg. Wszelkie ataki na większe odległości są dla tego klanu niemożliwe, w przeciwieństwie do wyspecjalizowanych na walkę dystansową Dōhito. Dodatkowo wybuchy mogą być generowane wyłącznie na ciele użytkownika. Najgorszą wadą są jednak zniszczone przez wybuchy ubrania.
Ważne: By móc odblokować dziedzinę klanową, należy posiadać otwarte dziedziny Doton i Raiton! Aby opanować każdą rangę Bakuton no Jutsu, należy napisać trening długości odpowiadającej treningowi na technikę danej rangi.

Notka: Możliwe jest używanie niższego poziomu reberu, niż maksymalnie opanowany. Wiąże się to z mniejszymi możliwościami, ale też mniejszymi kosztami.

Notka 2: Odległość celu od wybuchu ma ogromne znaczenie w kwestii zadawanych obrażeń. Rany wynikłe z fizycznego kontaktu ze źródłem eksplozji będą znacznie większe niż w przypadku zranienia na odległość, nawet jeśli ofiarę dosięgnie wybuch. Opisy Reberu i destrukcyjne właściwości opisane są zatem dla bezpośredniego kontaktu z obiektem niszczonym, co trzeba uwzględniać w werdyktach i misjach. Tak samo fala uderzeniowa - im bliżej, tym silniej odczuwalna.

Notka 3: Istnieje możliwość otworzenia obu żywiołów na randze D bez spełnienia wymagań, jednak rozwijać można jedynie element wrodzony. By awansować drugi na wyższe poziomy należy spełnić standardowe wymagania otwarcia kolejnego żywiołu.


Obrazek

Nazwa
Bakuton no Jutsu: Reberu Di

Początkowy poziom Bakutonu. To tutaj użytkownik odkrywa, jak tworzy się jego żywioł, bazując na dwóch innych. Chociaż aktualnie Bakuton nie jest najsilniejszy, to z pewnością jego możliwości są już zadowalające. Wybuchy prawie dorównują tym tworzonym przez notki, przez co są bardzo niebezpieczne. W rękach wprawnego shinobiego jest w stanie nawet zranić, i to dość poważnie - jeżeli uda się odpowiednio trafić, co jest trudne w przypadku szybszych od nas celów. Podczas wybuchu użytkownik czuje lekki ból, jednak nie przeszkadza on zbytnio w efektywnym korzystaniu ze swoich umiejętności. Jesteśmy w stanie tworzyć wybuch na jednej, konkretnej części ciała - ręka, szyja, głowa, stopa, itd.

Zasięg Wybuchu
Dotykowy

Siła Wybuchu
Słabsza od notki wybuchowej.

Koszt Chakry E: 6% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)



Nazwa
Bakuton: Bakuhatsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
20cm

Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polega na utworzeniu niedużej eksplozji w swojej dłoni. Odpowiednio ukierunkowana siła wybuchu pozwala na przykładowe odbicie rzuconej w nas broni na przeciwnika. Technikę można również wykorzystać do choćby przecięcia czegoś co nie cechuje się większą wytrzymałością (tkaniny, zwoje), a także do podpalania łatwopalnych obiektów. Trafienie nią przeciwnika nie zadaje wielkich obrażeń, chyba że bezpośrednio przyłoży się dłoń do ciała celu.


Obrazek

Nazwa
Bakuton no Jutsu: Reberu Shi

Użytkownik na tym poziomie zwiększa swoje możliwości generowania wybuchów. Znacząco rośnie ich siła, która dorównuje sklepowym notkom wybuchowym. Zadawane obrażenia wzrastają do poziomu, w którym interwencja medyka jest więcej niż wskazana - mocne poparzenia i niszczenie tkanek. Zasięg wybuchu również ulega poprawie, mimo że nadal nie jest zbyt imponujący. Shinobi całkowicie pozbywa się bólu związanego z tworzeniem wybuchów i zyskuje na nie odporność. Haretsu potrafi stworzyć eksplozję na całej kończynie - ręka, noga.

Zasięg Wybuchu
50cm

Siła Wybuchu
Porównywalna z notką wybuchową.

Koszt Chakry E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (na turę)


Obrazek

Nazwa
Bakuton no Jutsu: Reberu Bi

Trzeci z kolei poziom Bakutona. Tutaj użytkownik zyskuje znacznie większe możliwości. Ponieważ wzrasta koszt elementu wybuchu, pojawia się jego ogromne wzmocnienie. Wybuchy potrafią niszczyć otoczenie wokoło użytkownika, w tym wszelkiego rodzaju kamienne ściany, a nawet pomniejsze metalowe przedmioty. Dodatkowo wybuchy są na tyle silne, że generują fale uderzeniowe. Nie czynią one większej krzywdy, można odbić nimi małe bronie miotane i inne lekkie pociski. Panuje tutaj taka sama zasada jak w przypadku wybuchów - im bliżej, tym mocniej. Obrażenia wynikłe z eksplozji dorównują naklejeniu na czyjeś ciało kilku notek wybuchowych - w najgorszym wypadku oderwie złapaną kończynę. Można tworzyć wybuchy na dużych połaciach ciała.

Zasięg Wybuchu
1m (+0,5m odczuwalnej fali uderzeniowej)

Siła Wybuchu
Porównywalna do wybuchu kilku notek jednocześnie.

Koszt Chakry E: 18% | D: 14% | C: 12% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)


Obrazek

Nazwa
Bakuton no Jutsu: Reberu Ei

Przedostatni z poziomów wybuchu. Użytkownik otrzymuje znaczące wzmocnienie siły wybuchów. Większość materiałów z łatwością ulega potężnej eksplozji, która rozsadza kamienie i żywą materię. Chwycenie kogoś za ciało to natychmiastowe rozsadzenie go na kawałki. Bez wzmocnienia ciała techniką bądź natychmiastowej interwencji medyka, los delikwenta jest praktycznie przesądzony. Nawet potężne bariery ulegają rażącej mocy wybuchu, kiedy Shinobi przyłoży rękę. Zasięg nie imponuje, jednak kogo to obchodzi, kiedy wojownik posiada moc zdolną na masakrowanie otoczenia praktycznie bez ograniczeń? Podmuch powietrza jest silniejszy i zdolny do bezproblemowego kontrowania najprostszych technik, a także niektórych rangi C. Odepchnięcie przeciwnika jest możliwe, ale zależy od wielu czynników.

Zasięg
1,5m (+1m odczuwalnej fali uderzeniowej)

Siła Wybuchu
Porównywalna z ładunkami wybuchowymi.

Koszt Chakry D: 30% | C: 24% | B: 18% | A: 12% | S: 6% | S+: 3% (na turę)



Nazwa
Bakuton: Jiraiken

Pieczęci
Brak

Zasięg
Kontakt bezpośredni

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polegająca na skupieni całej mocy wybuchu w swojej dłoni, a następnie wyprowadzenie jednego, potężnego ciosu. Jutsu ma dwa warianty. Pierwszy polega na uderzeniu w podłoże pod sobą, co skutkuje stworzeniem potężnej fali uderzeniowej o promieniu 10m. Fala jest silna na tyle, by zabrać ze sobą niestabilne obiekty i niektórych przeciwników, może również odpychać techniki do rangi C. Drugim zastosowaniem jest uderzenie bezpośrednio w obiekt bądź przeciwnika. Efektem jest prawie całkowite zdezintegrowanie trafionego obiektu. Wybuch jest skupiony w formę stożka, co przekłada się na iście makabryczny efekt. Skupiony wybuch posiada właściwości mocno penetrujące, dając radę nawet słabszym technikom rangi S, nie tworzy natomiast jakiejkolwiek fali uderzeniowej.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.


Obrazek

Nazwa
Bakuton no Jutsu: Reberu Esu

Finalny etap rozwoju Bakutona. Użytkownik zdejmuje kolejne ograniczenia i zyskuje ostateczną siłę eksplozji. Wybuchy są na tyle silne, że bez problemu przebijają się przez potężne bariery i ściany. Jedynie te najsilniejsze, w tym stworzone z czystej chakry, są w stanie się oprzeć destruktywnym właściwościom Bakutonu. Dotknięcie przeciwnika to praktycznie koniec, wybuchy potrafią rozszarpywać tkankę niczym suche liście. Użytkownik natomiast nic nie robi sobie z potężnych wybuchów pochodzących ze swojego ciała. Śmierć i zniszczenie każdym jednym ciosem - oto kwintesencja ostatniego etapu rozwoju. Fala uderzeniowa potrafi z łatwością odpychać techniki do rangi C, dodatkowo jej zasięg jest równy samemu wybuchowi.

Zasięg Wybuchu
2m (+2m odczuwalnej fali uderzeniowej)

Siła Wybuchu
Porównywalna z C3 Deidary.

Koszt Chakry C: 30% | B: 24% | A: 18% | S: 12% | S+: 6% (na turę)
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość