Hōzuki

Hōzuki

Postprzez TwoFace » 3 sie 2018, o 10:38

Obrazek
Suika Kawari - unikalne KG klanu Hōzuki, będące obiektem zazdrości każdego, kto miał wątpliwą przyjemność stanąć przeciwko nim. Użytkownik jest w stanie zmienić swoje ciało w wodę i tym samym uniknąć ciosu. W praktyce niemożliwym jest zranienie przedstawiciela tego klanu za pomocą miecza czy pięści. Brzmi potężnie, a to wrażenie potęguje fakt, że bardziej doświadczeni w bojach Hōzuki są w stanie zmienić swoje ciało w olej, który to posiada nowe, niebezpieczne właściwości. Członkowie tego klanu musza jednak wystrzegać się kilku rzeczy. Największą ich słabością jest Raiton, który uniemożliwia poprawną zamianę ciała w wodę i wystawia na kolejne ataki, niekiedy nawet te fizyczne. Każdy Hōzuki musi również pić ogromne ilości wody, w przeciwnym razie transformacja może po prostu się nie udać. Jeszcze innym zagrożeniem jest rozszczepienie na zbyt małe części, przykładowo na skutek wybuchu. Połączenie się wszystkich części może okazać się długotrwałym procesem, w krytycznych przypadkach niemożliwym. O dziwo odpowiednio silna technika Katon (minimum A) jest w stanie całkowicie wyparować Hōzukiego. Ich umiejętności mają więc tyle zalet, co wad.
Ważne: Aby móc otworzyć dziedzinę "Klanowe", uprzednio należy otworzyć dziedzinę Suitonu przynajmniej na rangę D!

Poziomy rozwoju Suika Kawari:
  • Ranga D - podstawowy poziom, na którym shinobi otrzymuje umiejętność zmiany ciała w wodę, co już teraz czyni z niego groźnego przeciwnika. Jest w stanie bezproblemowo unikać obrażeń w większości przypadków. Umiejętność ta aktywuje się samoczynnie i za każdym razem pobiera chakrę, należy więc zachować ostrożność i rozwagę w przyjmowaniu kolejnych ciosów, w przeciwnym razie szybko pozbędziemy się chakry.
  • Ranga C - Na tej randze poprawiają się możliwości posługiwania się techniką Suika no Jutsu. O ile wcześnie nie mieliśmy kontroli nad częścią ciała zmienioną w wodę, teraz zyskujemy takową możliwość. Dodatkowo podczas zmiany całego ciała w wodę możliwym jest ukrycie się w zbiorniku wodnym, co znacząco ułatwia ataki z zaskoczenia.
  • Ranga B - Trzeci poziom rozwoju Suika Kawari daje shinobi dostęp do nowych, silnych technik klanowych, które pozwalają poprawić swoje umiejętności bojowe. Struktura naszego ciała jest na tyle stabilna, że podczas przyjęcia ataku fizycznego i zamianie ciała w wodę, możliwe jest "zakleszczenie" przeciwnika, co znacząco utrudnia zwiększenie dystansu pomiędzy walczącymi. Wymagana siła do uwolnienia się z pułapki: Mierna.
  • Ranga A - Bardzo ważny etap rozwoju. Od teraz użytkownicy Kekkei Genkai otrzymują możliwość zamiany swojego ciała w olej. Posiada on kilka właściwości czyniących z niego godną alternatywę dla wody - jest znacznie gęstszy, przez co przeciwnik musi użyć większej siły w przypadku zakleszczenia się w nim (Przeciętna), jest też dość śliski i trochę mniej podatny na Raiton i Katon. Najważniejszą korzyścią jest jednak możliwość wykorzystania go w kilku technikach klanowych wyższej rangi. Użytkownik jednocześnie może transformować się w jedną substancję - olej albo woda.
  • Ranga S - Poziom mistrzowski. Hōzuki osiąga tutaj perfekcję w korzystaniu ze swoich umiejętności, co pozwala mu na zamianę swojego ciała zarówno w wodę, jak i w olej w tym samym czasie. Daje to ogromne pole do popisu w tworzeniu autorskich technik o jeszcze większym potencjale bojowym.


Obrazek


Nazwa
Suika no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1%(za skroplenie)

Dodatkowe
Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt

Opis Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę, przez co unika obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. Technika aktywuje się samoczynnie i bez wiedzy właściciela, wykorzystanie elementu zaskoczenia do skutecznego ataku jest więc znacznie utrudnione. Technika chroni przed większością obrażeń i ich rodzajów, z niewielkimi wyjątkami. Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.



Nazwa
Suihō no jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę)

Dodatkowe
Zamiana w wodę techniką Suika no Jutsu

Opis Technika używana w formie kontrataku wobec oponentach opierających się na starciach bezpośrednich. Po wcześniejszej zamianie części ciała w wodę należy wejść w bezpośredni kontakt z oponentem. Wtedy to część wody zaczyna przemieszczać się po ciele oponenta, ostatecznie tworząc wodny bąbel wokoło jego głowy. Jeśli przeciwnik nie pozbędzie się go jakimś sposobem, to padnie na ziemię nieprzytomny z braku powietrza. Dużą rolę odgrywa tutaj wytrzymałość duszonego, który może próbować anulować technikę, przykładowo dążąc do przerwania fizycznego kontaktu. Wtedy to woda bezwładnie opada na ziemię i uwalnia głowę ofiary.


Obrazek


Nazwa
Gōsuiwan no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ciało

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 3 tury)

Dodatkowe
+60 Siły

Opis Technika pozwalająca na "dopakowanie" swojej kończyny i tym samym zwiększenia dotkliwości zadawanych ciosów. Poprzez skupienie dużych ilości wody w wybranej części ciała, ta staje się wyraźnie większa od reszty ciała. Może to lekko zaburzyć poczucie równowagi, jednak poza tym nieznacznym detalem technika nie ma praktycznie żadnych wad. Wzmocniona kończyna może być używana na bardzo wiele sposobów, wszystko zależy od sytuacji i samego użytkownika. Skupienie większych ilości wody w jednej części ciała wymaga utrzymania jej porcją chakry raz na jakiś czas.



Nazwa
Mizudeppō no jutsu

Pieczęci
Złożenie dłoni w "pistolet"

Zasięg
4m

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Niepozorna, jednak bardzo zabójcza technika w asortymencie wykonującego. Nie wymaga żadnych pieczęci, jedynym wymaganiem jest złożenie palców dłoni w taki sposób, by przypominały pistolet. Potem należy wycelować swoją palcową broń w potencjalną ofiarę. W małym palcu zaczyna kumulować się woda, która chwilę później wychodzi z palca i przyjmuje formę małej kulki. Wtedy następuje wystrzał - kulka z dużą prędkością odłącza się od palca i mknie przed siebie, przebijając wszystko na swojej drodze. Technika posiada niebywałą siłę penetracyjną, zdolną bezproblemowo przebić człowieka na wylot, o wszelakich barierach rangi B nie wspominając. Wadą techniki jest absurdalnie wręcz mały zasięg techniki, która przed wystrzałem potrzebuje 2-3 sekund na uformowanie się. Od rangi A możliwym jest wystrzelenie dwóch pocisków jednocześnie - po jednym na dłoń.


Obrazek


Nazwa
Sakana Akuna no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Zamiana ciała w wodę techniką Suika no Jutsu, duży zbiornik wody

Opis Technika polega na wcześniejszej zamianie ciała w wodę, po czym wniknięcia do dowolnego zbiornika wodnego. Następnie Hōzuki przejmuje kontrolę nad ogromną ilością wody, którą formuje w gigantyczną falę. Użytkownik może zmaterializować się w dowolnym miejscu przejętej wody, przykładowo w celu niespodziewanego ataku na pochwyconego przez wodę przeciwnika. Technika jest też idealną odpowiedzią na wszelkiego rodzaju techniki Katon, które w starciu z tą techniką nie mają najmniejszych szans, poza tymi najpotężniejszymi. Efekt jest tym lepszy, im więcej wody przejmiemy, mogąc powalić nawet największe summony czy Biju!



Nazwa
Mizu Fūsen no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
2m(stworzenie)|25 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 15 baniek)

Dodatkowe
Zamiana nóg w olej techniką Suika no Jutsu

Opis Poprzez zamianę stóp w olej i rozprowadzenie go na małym obszarze wokoło nas, możliwym jest wytworzenie kilkunastu baniek, które wychodzą z powierzchni naoliwionej ziemi. Bańki są bliźniaczo podobne do tych używanych w technikach klanu Shabondama. Te jednak stworzone są z oleju i pełnią rolę pocisków. Są one bardzo szybkie (Przeciętne) i po trafieniu w cel wywołują wybuch na obszarze 1m od miejsca uderzenia. Pociski nie są naprowadzane, raz posłane będą lecieć do przodu póki nie stracą swojej formy i nie rozprysną się.


Obrazek


Nazwa
Jōki Bōi

Pieczęci
Brak

Zasięg
150m

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Zaawansowana technika, która pozwala stworzyć klona złożonego zarówno z wody jak i oleju. Klon ten różni się od reszty swoim zastosowaniem. Klon nie jest w stanie użyć żadnej techniki, nawet nie wygląda jak twórca. Twór ten ma jednak inne cechy, które czynią go niesamowicie groźną techniką. Klon jest mały i tworzony wraz z szerokim, płaskim ostrzem doczepionym do jego przedramienia. Klon jest też bardzo szybki i zwinny (Ponadprzeciętny), może więc błyskawicznie szatkować wrogów. Im dłużej klon się porusza, tym szybciej w jego ciele wzrasta temperatura. Z czasem klon zwiększa swoje rozmiary, co idzie w parze z ogromną utratą prędkości. Klon puchnie i zwiększa swoje rozmiary, a kiedy dorównuje ogromnym summonom, pokłady nagromadzonej pary o ogromnej temperaturze rozsadzają klona. Wybuch obejmuje zasięgiem 25m terenu wokoło klona. Ktokolwiek znajdzie się w zasięgu zostanie niemalże ugotowany żywcem. Po wybuchu klon zaczyna się chłodzić i ponownie powraca do swoich małych rozmiarów, a cykl zaczyna się od początku. Powstrzymanie klona przed kolejnymi wybuchami to zadanie bardzo trudne, gdyż kiedy się go pochwyci podczas jego poruszania się, ten ostatecznie i tak wybuchnie. Pokonanie techniki jest więc bardzo trudnym zadaniem.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2098
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron