Hyūga

Hyūga

Postprzez Yukirin » 3 sie 2018, o 10:37

Obrazek

Byakugan - jedno z legendarnych dōjutsu, posiadane przez klan Hyūga. Nazywane dosłownie "Białym Okiem", objawia się brakiem źrenic. Hyūga dzięki swoim oczom uzyskuje kilka dodatkowych umiejętności. Po pierwsze - i przypuszczalnie najważniejsze - zyskuje umiejętność widzenia na ogromne odległości. I by tego było mało, jakiekolwiek przeszkody terenowe nie są dla niego problemem - po prostu przenika przez nie wzrokiem. Użytkownik potrafi również odróżniać chakrę różnych ludzi. Ważną umiejętnością jest również wizja dookoła głowy (niestety, nie w pełni - istnieje jeden ślepy punkt, sama wizja działa w 359 stopniach). Ostatnią niemniej ważną umiejętnością Byakugana jest możliwość widzenia punktów tenketsu.

Notka: Po wydatku PH na otwarcie dziedziny automatycznie osiągamy nowy poziom kontroli - pisanie treningu nie jest konieczne.

Mechanika Byakugana:
  • Byakugan umożliwia aktywne działanie tylko jednego z dwóch trybów - widzenia sferycznego albo widzenia teleskopowego. Patrząc na oddalone obiekty za pomocą przybliżenia, wizja dookoła użytkownika jest nieaktywna i na odwrót.
  • Domyślnym trybem pracy Byakugana jest widzenie sferyczne, więc jeśli gracz tego nie sprecyzuje, to właśnie w tym trybie jest aktywne doujutsu. Przełączanie między jednym a drugim trybem zajmuje około sekundę.
  • Podczas widzenia teleskopowego trzeba spoglądać w obszar, który chcemy sobie przybliżyć.
  • Byakugan pozwala widzieć przez przeszkody, nie daje jednak widzenia w ciemności.
  • Widzenie przez poszczególne przeszkody jest opcją na życzenie. Domyślnie, mając aktywnego Byakugana, Hyūga widzi obiekty normalnie, tyle że wszystkie dookoła niego. Znajdując się na ulicy wioski widzi więc normalną zabudowę osady i dopiero na swoje życzenie może przeniknąć przez ścianę wybranego budynku i zajrzeć do jego środka.
  • Notki świetlne oślepiają doujutsu tak jak normalne oczy. Może to nastąpić na przykład w sytuacji, kiedy Hyuga bada wnętrze jakiegoś pomieszczenia i w nim nastąpi oślepiający wybuch lub wtedy, gdy przeciwnik zdetonuje notkę oślepiającą tuż za plecami Hyūga (poza tym 1%), którego doujutsu pracuje w trybie sferycznego widzenia.
  • Widzenie sferyczne nie gwarantuje całkowitej kontroli nad tym, co dzieje się wokół użytkownika. Tak jak w przypadku przeciętnego człowieka, mocno skupiając się na jednym obiekcie straci uwagę na swoim otoczeniu. Wysoka wartość percepcji wspomaga jednoczesne ogarnianie sytuacji dookoła i odbieranie bodźców z różnych stron.
  • Zamknięcie powiek oznacza brak widzenia, tak jak jest to normalnie.


Przedmioty dostępne tylko dla członków rodu Hyūga:

Nazwa
Sekretna maść klanu Hyuuga

Typ
Lek - wspomagacz

Objętość
1,5

Waga Fūin
2,5

Cena Kupno tylko w Kyuzo - 250 ryo za pojemnik

Opis Mały, drewniany pojemnik zawierający w sobie niewielką ilość sekretnej maści wyrabianej przez poszczególnych członków klanu Hyuuga. Używa się jej po walkach, głównie sparingach gdzie odniesione rany nie są zbyt duże. Ponadto można wspomagać się nią w domu, chociażby przy skaleczeniu podczas krojenia mięsa. Mocny zapach ziół, dość lepka w dotyku, o kremowej barwie. Jedno opakowanie wystarcza na posmarowanie całej ręki (nie dłoni) dorosłego mężczyzny dość grubą warstwą specyfiku.

Właściwości Wspomaga zasklepianie się drobnych ran szybciej niż normalnie.
Pomaga na lekkie poparzenia (np. przypadkowe oblanie wrzątkiem).
Użyta na rozległych ranach może spowolnić/zatrzymać krwawienie, zależnie od ilości użytego specyfiku i wielkości rany.


Wymagany styl walki na start dla członków rodu Hyuga:

Nazwa
Jūken

Zasięg
Bezpośredni

Specjalizacja
Ataki w organy wewnętrzne i system chakry - tenketsu

Koszt
Brak (styl walki dostępny po otwarciu dziedziny klanowej)

Opis Podstawa dla każdego posiadacza białych oczu, Juken, czyli styl walki z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry w seriach precyzyjnych uderzeń wymierzonych w tenketsu wroga za pomocą własnej chakry (minimalne ilości). Nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika, zaburzając przy tym jego przepływ chakry poprzez zamykanie, lub otwieranie tenketsu (koszta używanych technik przez ofiarę mogą rosnąć/maleć, zależnie od celu Hyūgi i ilości otrzymanych ciosów).

Dodatkowe Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia, nie może wybrać innego na początek! Drugi i trzeci styl może opanować według regulaminu.
Styl pozwala na nauczenie się technik jakie są zawarte w temacie o taijutsu uniwersalnych, ale przy nich nie wchodzą obrażenia od KC Hyuugi z racji Jūken'a.
MG/Sędzia sam ocenia obrażenia płynące z tego stylu, biorąc pod uwagę ilość i celność ciosów, KC Hyuugi, oraz wytrzymałości przeciwnika i wszelkich innych czynników.


Obrazek

Nazwa
Byakugan: Reberu Di

Ranga
D

Pierwszy stopień rozwoju Byakugana. Użytkownik od teraz jest w stanie aktywować swe Dōjutsu, co objawia się pojawieniem się delikatnych rys na tęczówkach oraz uwydatnieniem się żył wokół oczu. Dzięki tej umiejętności shinobi zyskuje wszystkie bonusy Białych Oczu, a co z tym idzie - dostaje on możliwość opanowania pierwszych technik swego klanu. Nie jest to na razie zbyt wiele, ale nawet teraz odpowiednio użyte mogą wpłynąć na wynik walki.

Zasięg
W linii prostej
1500 metrów

Wokół siebie
30 metrów

Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)

Bonusy
+10 Percepcji przy aktywowanym Byakuganie



Nazwa
Rirīsu

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalny (1/2 podtrzymanie)
(koszt wzrasta podczas używania na większej powierzchni ciała niż, np. dłonie)

Opis Podstawowa ale bardzo przydatna technika klanu Hyuuga. Posiadacze Byakugana potrafią świetnie kontrolować swoje tenketsu, a jutsu te opiera się na jednoczesnym wykorzystaniu kilku punktów, uwalniając z nich chakrę tworzącą kształt ostrzy. Można użyć ich do wyswobodzenia się z pęt, przecinając je. W przypadku tego jutsu zasada ta dotyczy tylko substancji stworzonych z chakry (np. podobne do pajęczyny włókna, żyłki chakry kuglarzy). Od rangi B w dziedzinie klanowej możliwe jest też odbijanie broni miotanych.



Nazwa
Shōtei

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Minimalny

Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +10 do szybkości

Opis Prosta technika stylu Jūken, polegająca na zadaniu jednego, szybkiego uderzenia wymierzonego w splot słoneczny, które w połączeniu z Byakuganem i precyzją mogą zadać dość duży ból przeciwnikowi. Dodatkowo jest wysoce prawdopodobne, że osoba potraktowana takim uderzeniem będzie przez chwilę i nie zdolna do zareagowania (paraliż) w jakikolwiek sposób na następne ataki.



Nazwa
Mizu Hari

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Rzutu

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (5 igieł)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika pozwala na uformowanie chakry - aczkolwiek lepsze efekty dają igły stworzone np. z wody (nie wymaga to dodatkowych technik, można je tworzyć również za pomocą Mizu Hari, o ile ma się w pobliżu wodę) - w igły na zewnątrz swojego ciała, a następnie ciśnięcie nimi w stronę interesującego nas obiektu. Dzięki wykorzystaniu Byakugana jesteśmy w stanie trafić nawet w tak małe stworzenia jak pszczoły i je tym samym przeciąć.



Nazwa
Hakke Jūroku Shō

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Bezpośredni

Koszt
Niezauważalny

Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +10 szybkości

Leczenie Aby odblokować tanketsu potrzebna jest 12h przerwa fabularna, lub wizyta w szpitalu

Opis Technika Szesnastu Dłoni Ośmiu Trygramów, jest pierwszą z rodziny technik polegających na szybkim ataku na większą ilość tenketsu w układzie chakry przeciwnika przy pomocy stylu Jūken. Kombinacja składa się z czterech etapów, gdzie zadajemy po kolei cztery serie ciosów: dwa, dwa, cztery i na koniec osiem. Trafienie wszystkimi uderzeniami zamyka szesnaście punktów tenketsu na ciele przeciwnika, co trochę spowalnia ruchy oraz nieznacznie osłabia jego korzystanie z chakry (Kontrola Chakry obniżona o 1 rangę).


Obrazek

Nazwa
Byakugan: Reberu Shi

Ranga
C

Wyższa ranga kontroli Białych Oczu daje użytkownikowi kilka bonusów. Po pierwsze, zyskuje on dostęp do silniejszych technik klanowych, zaś lepsza władza nad Byakuganem pozwala im poprawić zasięgi wzroku. Dodatkowo, shinobi otrzymuje możliwość gwałtownego wyzwalania chakry ze swoich tenketsu, dzięki czemu mogą wytwarzać specjalne podmuchy odpychające przeciwnika... lub wykorzystać to, by np. przyspieszyć swoje ruchy lub wzmocnić skoki.

Zasięg
W linii prostej
5 kilometrów

Wokół siebie
60 metrów

Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)

Bonusy
+15 percepcji przy aktywowanym Byakuganie



Nazwa
Hakke Kūshō

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Odrzut na 15 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +20 do percepcji

Opis Specyficzna technika, która pozwala na przeprowadzenie perfekcyjnie dokładnego ataku na niczego nieświadomym przeciwniku. Otóż użytkownik techniki skupia się bardzo dokładnie poprzez wykorzystanie Byakugana na punktach witalnych, a następnie posyła w ich stronę szybkim ruchem dłoni sprężone z chakrą powietrze, które odrzuca przeciwnika przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.



Nazwa
Jūkenpō Ichigekishin

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
1 metr wokół ciała

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika pozwala na wykorzystanie punktów tanketsu na dowolnej części swojego ciała, a następnie wypuszczeniu z niej fali chakry, która skutecznie jest w stanie odepchnąć atakującego bądź przytrzymującego nas przeciwnika bez potrzeby odwracania się w jego stronę.



Nazwa
Hakke Sanjūni Shō

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Niezauważalny

Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +20 do szybkości

Leczenie Aby odblokować tanketsu potrzebna jest 24h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo C lub 12h wizyta w szpitalu

Opis Technika Trzydziestu Dwóch Dłoni Osmiu Tygramów, jest jedną z bardziej zaawansowanych technik jak na ten poziom. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu trzydziestu dwóch punktów tanketsu w ciele przeciwnika co utrudnia mu poruszanie oraz znacząco osłabia jego korzystanie z chakry (Obniżenie Kontroli Chakry o 2 rangi)


Obrazek

Nazwa
Byakugan: Reberu Bi

Ranga
B

Kolejny poziom rozwoju daje użytkownikowi kolejne wzmocnienie jego Byakugana. Kontrola zasięgu wzroku przychodzi mu z łatwością i nie ma on problemu z przełączaniem się między widokiem na odległość i wokół siebie. Shinobi otrzymuje też nową umiejętność - jest on w stanie wyzwalać chakrę ze swoich tenketsu w taki sposób, by jej gęstość była w stanie zatrzymać nadchodzące uderzenia.

Zasięg
W linii prostej
9 kilometrów

Wokół siebie
90 metrów

Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)

Bonusy
+20 Percepcji przy aktywowanym Byakuganie



Nazwa
Hakke Kūhekishō

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Odrzut na 30 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (koszt na obie dłonie)

Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Kūshō i drugiego członka klanu / kage bunshina / użycia obu rąk

Opis Technika ta jest pochodną Hakke Kūshō. Do jej wykonania potrzebni są dwaj członkowie klanu Hyuuga ze znajomością techniki Hakke Kūshō, można też posłużyć się klonem lub użyć obu rąk. W trakcie wykonywania techniki obaj użytkownicy posyłają ze swoich dłoni druzgocąco silną falę chakry wraz ze sprężonym (wynikającej z siły uderzenia) powietrzem posyłając przeciwnika mocno w powietrze przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.



Nazwa
Shugohakke Rokujūyon Shō

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Okrąg o promieniu 10 metrów od używającego

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%(1/2 za utrzymanie)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Ofensywno - defensywna technika która polega na ciągłym emitowaniu strumieni chakry płynących z dłoni tworząc w ten sposób ostre ostrza chakry, które bez problemu przecinają mniejsze obiekty (zwierzęta, owady, shurikeny, kunaie) i poważnie ranią większe. Użytkownik techniki jest w stanie ponadto kontrolować szerokość wytworzonej w ten sposób kopuły dzięki czemu może gwałtownie zmienić jej zasięg i pokryć swoją defensywą większy teren wciągając w linie ostrzy swoich przeciwników.



Nazwa
Hakke Rokujūyon Shō

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Niezauważalny

Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Sanjūni Shō, na czas używania techniki dostajemy +30 do szybkości

Leczenie Aby odblokować tanketsu potrzebna jest 48h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo B lub 24h wizyta w szpitalu

Opis Technika Sześćdziesięciu Czterech Dłoni Ośmiu Trygramów jest kontynuacją Hakke Sanjūni Shō. Polega na podwojeniu zadanych ciosów u swojej poprzedniczki i tym samym kompletne obezwładnienie przeciwnika. Po zablokowaniu sześćdziesięciu czterech punktów tanketsu przeciwnik ma ogromne problemy z kontrolowaniem własnej chakry i używaniem technik (Kontrola Chakry obniżona o 3 rangi)



Nazwa
Hakkeshō Kaiten

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Okrąg o promieniu trzech metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 podtrzymanie)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Defensywna technika klanu Hyuuga, która rekompensuje ślepu punkt Byakugana. Użytkownik techniki w trakcie jej trwania wypuszcza ogromne ilości chakry przez punkty na swoim ciele dzięki czemu tworzy silnie obracającą się kopułę z chakry, która odbija wszystko co się do niej zbliży. Użytkownik techniki może dowolnie kierować mocą kopuły oraz jej zasięgiem (dzięki obracaniu się) co pozwala mu na przystosowanie się do wymaganej sytuacji. Wśród członków klanu Hyuuga technika nazywana jest absolutną obroną.


Obrazek

Nazwa
Byakugan: Reberu Ei

Ranga
A

Na tym poziomie shinobi jest już w stanie za pomocą Byakugana przeskanować nawet całe wioski jednocześnie, nie popełniając przy tym najmniejszej pomyłki - praktycznie nic się nie ukryje przed Dōjutsu użytkownika. Kontrola chakry Hyūgi pozwala mu na użytkowanie znacznie silniejszych technik klanowych - z czego te silniejsze są już w stanie nawet zabić przeciwnika. Żarty się skończyły - walka z kimś na tej randze jest niezwykle niebezpieczna dla zdrowia.

Zasięg
W linii prostej
12 kilometrów

Wokół siebie
120 metrów

Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)

Bonusy
+25 percepcji przy aktywowanym Byakuganie



Nazwa
Hakke Hasangeki

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Odrzut na 50 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Wymagana znajomość Hakke Kūshō

Opis Odmiana techniki Hakke Kūshō, która wydaje się znacznie potężniejsza od swojej poprzedniczki. W trakcie techniki użytkownik zbiera chakrę w dłoni, a następnie uderza nią w przeciwnika poczynając groźne uszkodzenia wewnątrz organizmu przeciwnika, a także odrzucając go mocno do tyłu i zwalając z nóg. Siła uderzenia jest na tyle silna, że przeciwnik który po drodze wpadnie na skałę lub drzewo – niszczy je.



Nazwa
Jūho Sōshiken

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Użytkownik techniki formuje na swoich dłoniach powłokę chakry przypominającą lwie głowy, a następnie przy ich pomocy zadaje szybkie ciosy przeciwnikowi, któremu wydaje się jakby walczył z większą ilość wrogów. Ciosy odpycha wroga, a także atakują jego wewnętrzny układ chakry tym samym stosunkowo już po kilku atakach obezwładniając wroga, który nie jest w stanie korzystać z chakry.


Obrazek

Nazwa
Byakugan: Reberu Esu

Ranga
S

Ranga mistrzowska. Od tej pory wzrok Hyūgi staje się tak doskonały, że nic nie jest w stanie się przed nim ukryć - shinobi staje się perfekcyjnym zwiadowcą. Nawet walczący na dystans mogą mieć problemy z kimś na tym poziomie... po prostu dlatego, że użytkownik Byakugana jest w stanie zobaczyć przeciwnika, zanim on zobaczy jego. W wielu przypadkach próba nawiązania pojedynku z kimś tej rangi jest zwyczajnym samobójstwem.

Zasięg
W linii prostej
15 kilometrów

Wokół siebie
150 metrów

Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)

Bonusy
+30 percepcji przy aktywowanym Byakuganie



Nazwa
Hakke Hyaku Nijūhachi Shō

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Niezauważalny

Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Rokujūyon Shō, na czas używania techniki dostajemy +50 do szybkości

Leczenie Aby odblokować tanketsu potrzebna jest 72h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo A lub 36h wizyta w szpitalu

Opis Ostateczna technika klanu Hyuuga - Sto Dwadzieścia Osiem Dłoni Ośmiu Trygramów, która może zostać wykorzystana na jednym przeciwniku jak i na ich większe liczbie (oczywiście po odpowiednim podzieleniu ilości ciosów na poszczególnych wrogów). Skutkiem użycia techniki na jednym przeciwniku jest zamknięcie 128 punktów tanketsu w jego układzie chakry co skutecznie eliminuje jego możliwość korzystania z chakry przez długi okres. Po otrzymaniu 128 uderzeń przeciwnik jest zdany na łaskę członka rodu Hyūga.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3616
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości