Inuzuka

Inuzuka

Postprzez TwoFace » 3 sie 2018, o 10:34

Obrazek
Inushiru - niesamowita zdolność wyjątkowa dla klanu Inuzuka. Polega ona na porozumiewaniu się z psem i idealnej kontroli podopiecznego, aby ten był jak najbardziej efektywny w starciach. Dzięki temu w walce Inuzuka i jego pies porozumieją się bez słów, a kiedy się rozdzielą, potrafią dążyć do tego samego celu, chociaż nie wiedzą, co się dzieje z ich towarzyszem. Każdy członek klanu Inuzuka od swoich najmłodszych lat dostaje pod opiekę jednego, małego psa, który dorasta wraz z nim. Jest to specjalny proces, który umożliwia nawiązanie specjalnej więzi między właścicielem, a psem. Początkowo zwierzę nie ma zbyt wielkiej siły, lecz z czasem staje się potężnym stworzeniem, które w duecie z człowiekiem staje się śmiercionośnym przeciwnikiem. Więzi członków klanu Inuzuka, a wychowywanych przez nich psów są na zupełnie innym poziomie niż zwyczajnego obywatela i jego pupila. Niekiedy Inuzuka porozumiewają się znacznie lepiej z psem niż z innymi ludźmi. Z czasem członkowie tego klanu mogą mieć więcej niż jednego czworonoga do walki. Warto zaznaczyć, że pies posiada słabo rozwinięty układ chakry, dzięki czemu korzysta jedynie z podstawowych technik, a wszelakie techniki z udziałem pieska Inuzuki są właśnie zasługą samego Inuzuki.

Rozumienie języka psów: Inuzuka rozumie co "mówi" Ninken, jednak nie dzieje się tak w przypadku normalnego psa. Ninken może jednak przetłumaczyć mowę psa dla Inuzuki.
Przemiana Ninkena w człowieka: Pies Inuzuki posiada wtedy 100% chakry, a jego Kontrola Chakra jest o dwa poziomy niższa niż samego Inuzuki.


Poziomy rozwoju Inushiru:
  • Ranga D - Najniższy poziom zdolności Inushiru. Jest on tylko etapem wstępnym, który jednak daje nam sporo nowych możliwości. Zarówno pies jak i Inuzuka rozwijają swój zmysł węchu przez co nie dość, że jest znacznie czulszy, to w dodatku jego zasięg jest wielokrotnie większy. Zwyczajne psy nie mają co się równać z psem klanu Inuzuka.
  • Ranga C - Kolejne stadium opanowania Inushiru. Członek klanu Inuzuka rozwija jeszcze bardziej swój zmysł węchu, który jest jeszcze bardziej czuły oraz zwiększa swój zasięg wyczuwania. To samo tyczy się psa. Człowiek niestety zawsze będzie w tej kwestii słabszy od czworonożnego przyjaciela, lecz już na tym poziomie jego zmysł jest czymś imponującym. Oprócz tego oczywiście użytkownik może nauczyć się nowych, potężniejszych i bardziej skomplikowanych technik wymagających lepszej synchronizacji ze swoim pupilem.
  • Ranga B - Trzeci poziom zdolności Inushiru. Ponownie zmysł węchu wzrasta, lecz tym razem znacznie bardziej znacząco. Zmysł powonienia jest tak silny, że krycie się przed Inuzuka i jego psem przestaje mieć sens. Daje również dostęp do jeszcze bardziej zaawansowanych technik.
  • Ranga A - Przedostatni poziom Inushiru. Tak jak we wszystkich stadiach rozwoju - węch wzrasta i znów drastycznie. Oczywiście wzrost dotyczy zarówno członka klanu Inuzuka jak i jego psa. Zasięg węchu jest niesamowicie imponujący. Możliwości Ninkena wzrastają, staje się on zwyczajnie potężniejszy. Otwiera się też możliwość wykorzystania jeszcze silniejszych i wymagających technik.
  • Ranga S - Ostatnie stadium rozwoju zdolności Inushiru. Zmysł węchu jest na takim poziomie, że dla zwykłych ninja jest wręcz niewiarygodny. Ninken staje się niesamowicie potężnym towarzyszem członka klanu Inuzuka, śmiercionośnym kompanem bitew. Atrybuty fizyczne psa wzrastają i nadal mogą być większe jeżeli właściciel będzie trenował ze swoim czworonożnym przyjacielem.

Zasięg węchu Inuzuka:
  • Ranga D - 100m
  • Ranga C - 250m
  • Ranga B - 1200m
  • Ranga A - 2500m
  • Ranga S - 4000m

Zasięg węchu Ninkena (psa):
  • Ranga D - 200m
  • Ranga C - 400m
  • Ranga B - 1600m
  • Ranga A - 3500m
  • Ranga S - 5000m

Notka: Na ostatnim poziomie rozwoju Inushiru dochodzi możliwość zwiększenia zasięgu węchu dwukrotnie. Wystarczy złożyć pieczęć Tygrysa i zapłacić 5% chakry, a węch na czas 1 tury wzrośnie dwa razy!

Notka 2:Ponadto, słuch Inuzuka jest bardziej wyczulony niż innych shinobi (jeśli dwóch shinobi ma taki sam poziom percepcji, Inuzuka będzie słyszał lepiej).


Obrazek


Nazwa
Shikyaku no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ciało

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)

Specjalizacja
Walka wręcz w zwierzęcym stylu

Opis Proste jutsu, dostępne tylko dla klanu Inuzuka. Technika ta pozwala na wyostrzenie użytkownikowi zmysłów do poziomu, który standardowo osiągnąć mogą tylko zwierzęta. Tym jednak, co poprawia się najbardziej, jest węch - staje się on niezwykle wyczulony, co pomaga np. w tropieniu. Technika pozwala również wydłużyć sobie pazury i biegać na czworaka, przy zwiększeniu siły i szybkości. Sygnałem aktywacji jest otoczka chakry.

Bonusy Wzmocniony węch
D: +10 Szybkość, +10 Siła
C: Szybkość +15, +15 Siła
B: Szybkość +20, +20 Siła
A: Szybkość +25, +25 Siła
S: Szybkość +30, +30 Siła
Bonusy na każdej randze nie sumują się.




Nazwa
Dainamikkumakingu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Ok. 15 metrów

Koszt
Brak

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jest to technika, którą trudno zaliczyć do "jutsu" jako takich, lecz jest ona dosyć powszechnie stosowana przez członków klanu Inuzuka. Polega ona na wysłaniu swojego psa w kierunku przeciwnika, ten zaś oddaje na niego mocz. Efekt tej techniki jest na dłuższą metę pomocny, gdy akurat shinobi ściga przeciwnika - mocz ma bardzo intensywny zapach, który Inuzuka potrafią wyczuć nawet z bardzo dalekich dystansów. Dodatkowo mocz jest lekko żrący, mogąc wywołać pomniejsze oparzenia.




Nazwa
Jūjin Bunshin

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
Na psa

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% za psa, płaci użytkownik

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Specyficzna technika, używana głównie w trakcie pojedynków. Po przesłaniu chakry dla swojego pupila, zwierzak natychmiastowo przyjmuje kształt swojego właściciela. Jest on wtedy właściwie nie do odróżnienia, ma takie same atrybuty fizyczne jak właściciel i może używać wszystkich znanych swojemu panu technik klanowych oraz taijutsu. Pies może mówić o ile potrafi w swojej naturalnej formie.




Nazwa
Tsūga

Pieczęci
Brak

Zasięg
25 metrów

Koszt
Brak

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedno z podstawowych jutsu ofensywnych klanu Inuzuka. Użytkownik po aktywacji tej techniki zaczyna kręcić się wokół własnej osi z dość znaczącą prędkością. Gdy podczas obracania natrafi on na cel (np. człowieka), zadaje mu dość duże obrażenia, działając nieco na zasadzie wiertła. Technika jest na tyle silna, by używający jej shinobi mógł bez problemu przeszyć sobą dość grubą gałąź.


Obrazek


Nazwa
Gatsūga

Pieczęci
Brak

Zasięg
20 metrów

Koszt
Brak

Dodatkowe
Wymaga znajomości Tsūgi

Opis Szersza wersja Tsūgi. Shinobi tym razem jednak porusza się szybciej, a żeby tego było mało - jednocześnie ze swoim czworonogim towarzyszem. Dzięki temu mogą we dwóch zadać dosyć znaczące obrażenia przeciwnikowi, na którego natrafią, a ich siła spokojnie pozwala na zniszczenie kamiennej ściany. Pies może poruszać się niezależnie od właściciela, dzięki czemu mogą oni zaatakować z różnych stron, utrudniając unik.


Obrazek


Nazwa
Gatenga

Pieczęci
Brak

Zasięg
10 metrów

Koszt
Brak

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Swego rodzaju wariacja na temat Gatsūgi. Tym razem jednak zarówno shinobi, jak i jego pies wirują wokół innej, poziomej osi obrotu, co sprawia, że zmieniają się oni w coś w rodzaju dysków. Krańce tychże wytworów są bardzo ostre, co skutkuje ogromnymi obrażeniami zadanymi celowi. Nie mówiąc już o tym, że drzewa i kamienne ściany są bez szans. Dyski poruszają się ze znaczącą prędkością i trudno ich uniknąć.


Obrazek


Nazwa
Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
Na ciało

Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% + połowa z tego od psa

Dodatkowe Statystki Inuzuki + 50% statystyk ninkena

Opis Jedna z legendarnych technik Inuzuka, które wywołują niemały zamęt na polu bitwy. Po złożeniu przez właściciela odpowiednich pieczęci, pies wskakuje na głowę człowieka i razem zaczynają korzystać z chakry. Efektem techniki jest transformacja w wielkiego, dwugłowego wilka o nazwie Sotoro. Wielkość zwierzęcia sprawia, że każdy jego cios jest potężny, a szybkość zaskakująco duża.




Nazwa
Garōga

Pieczęci
Brak

Zasięg
50 metrów

Koszt
Brak

Dodatkowe
Należy uprzednio użyć Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō

Opis Technika wymaga użycia Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō. Po zmianie w wielkiego dwugłowego wilka użytkownik i pies zaczynają się kręcić, tym samym wprowadzając w ruch wilka. Jest to podobna technika do Gatsugi. Bezpośrednie trafienie tą techniką najczęściej kończy się śmiercią. Jedynym minusem tej techniki jest to, że wilkiem ciężko się steruje, ponieważ nic się nie widzi, dlatego również niezbędne jest użycie techniki Dainamikkumakingu, w celu naznaczenia celu. Dzięki temu użytkownik może trafić w cel, za pomocą węchu.


Obrazek


Nazwa
Jinjū Kongō Henge: Santōrō

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ciało

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% + połowa z tego od psa

Dodatkowe Należy uprzednio użyć Kage Bunshin no Jutsu lub mieć drugiego Ninkena
Statystki Inuzuki + 50% statystyk ninkena + 35% statystyk KB/drugiego ninkena

Opis Rozwinięcie techniki Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō. Tym razem wraz z własnym klonem lub drugim Ninkenem tworzymy nie dwu, a trójgłowego wilka Santōrō. Jednak to nie koniec różnic. Oprócz oczywistych plusów jakim są dodatkowe oczy oraz szczęki i tak dalej, dochodzi także większa siła. Pazury bez problemu mogą przecinać ludzi w pół, a szczęki miażdżyć głazy. Technika ta również umożliwia użycie jutsu Ooiga Gatenga.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.




Nazwa
Ooiga Gatenga

Pieczęci
Brak

Zasięg
50 metrów

Koszt
Brak

Dodatkowe
Należy uprzednio użyć Jinjū Kongō Henge: Santōrō

Opis Potężniejsza wersja Gatengi wykorzystująca przemianę w trójgłowego wilka Santōrō. Tak samo jak w poprzedniej wersji użytkownik zaczyna się kręcić wokół pionowej osi tworząc niesamowicie ostry dysk. Technika jednak umożliwia oderwanie się od podłoża i obracanie dyskiem ustawiając go pod dowolnym kątem do gleby. Również można nim sterować skręcając na boki mimo większej siły. Przecinanie głazów czy nawet stalowych kolumn nie jest problemem. Prędkość również wzrasta co w połączeniu ze sterowaniem sprawia, że technika ta jest niemal nie do uniknięcia.




Nazwa
Chō Garōga

Pieczęci
Brak

Zasięg
100 metrów

Koszt
Brak

Dodatkowe
Należy uprzednio użyć Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō

Opis Technika będąca jedynie usprawnieniem jutsu Garōga. Wykonanie jest niemalże identyczne, lecz tym razem użytkownik wraz ze swoim Ninkenem potrzebują chwili czasu na przygotowanie się, by po chwili ruszyć wielokrotnie szybciej i z większą siłą niż w słabszej wersji. To jednak nie koniec - technika nie wymaga jak poprzedniczka użycia Dainamikkumakingu, by trafić w cel. Zakres sterowania jest równie niski jak w przypadku techniki Garōga. Słabsza wersja niemalże przebijała jedną bramę Rashōmon, to jutsu bez problemu przebija się przez Kuchiyose: Sanjū Rashōmon, czyli trzy bramy nie tracąc nawet na swojej początkowej sile. To właśnie brutalna moc czyni tą technikę tak potężną.





Obrazek

Ninkeny - to Psy Ninja, które znacznie różnią się od swoich zwyczajnych krewniaków. Chociaż niektórzy mogą wykorzystywać psy bojowe do walki to nigdy nie osiągną one takich zdolności jak te z klanu Inuzuka. NInkeny uczą się przez całe życie, jednak ich wzrost umiejętności i fizyczny najbardziej rozwija się podczas wzrostu rangi w Inushiru. Gdy Inuzuka osiągnie mistrzostwo w tej dziedzinie, to Ninken dalej może się rozwijać, lecz mniej intensywnie niż kiedyś.

Nauka ludzkiej mowy - po opanowaniu dziedziny klanowej na rangę B i opisaniu treningu na tym poziomie. Najlepiej opisać to jako proces stopniowy, trwający dłużej niż kilka godzin fabularnego przekonywania "daj głos". Następnie trening ten oceniany jest przez administrację i w przypadku pozytywnego werdyktu ninken potrafi używać ludzkiej mowy. Jeśli Inuzuka zechce nauczyć tej umiejętności kolejnego ninkena, potrzebuje wyższego poziomu dziedziny klanowej.

Rodzaje Ninkenów:

Obrazek
Nazwa rasy: Esukimo
Opis rasy: Esukimo to rasa psów mało popularnych, nawet wśród klanu Inuzuka. Mają one kilka cech szczególnych. Są małe przez długi czas, szybkie i zwinne. Mimo tego, iż nie są specjalnie wytrzymałe czy silne w porównaniu do swoich towarzyszy, to nadrabiają to sprytem i zręcznością. Esukimo są typem wesołych psiaków, które lubią żartować sobie z innych. Są bardzo przywiązane do swoich właścicieli, jak wszystkie Ninkeny z tego klanu.

Wzrost
  • Ranga D - 25 cm
  • Ranga C - 50 cm
  • Ranga B - 75 cm
  • Ranga A - 100 cm
  • Ranga S - 125 cm
Waga
  • Ranga D - 10 kg
  • Ranga C - 25 kg
  • Ranga B - 40 kg
  • Ranga A - 60 kg
  • Ranga S - 75 kg

Wzrost atrybutów za każdy poziom
  • Siła + 15
  • Wytrzymałość + 15
  • Szybkość + 25
  • Percepcja + 25
  • Konsekwencja +15

Specjalna cecha:
Zwinność - jest to specjalna cecha genetyczna psów z tego gatunku. Każdy Esukimo posiada tą zdolność, która polega na dodatkowym wzroście szybkości lub percepcji. Jedna z tych cech jest zawsze 25% większa niż normalnie. Analogicznie, gdy Ninken posiada, np. 100 szybkości, ma wtedy 125 szybkości, etc.

Obrazek
Nazwa rasy: Urufu
Opis rasy: Urufu to rasa Ninkenów, która jest średnio popularna. Cechują się one przede wszystkim tym, że są bardziej silne i wytrzymałe niż inne psy. Dodatkowo ich wzrost i waga są również o wiele większe, dzięki czemu podróżowanie na nich nie sprawia problemu, nawet na średnich poziomach w Inushiru. Jeśli chodzi o charakter tych Ninkenów, to są one dosyć tajemnicze. Nawiązanie z nimi kontaktu jest wyjątkowo ciężkie, zatem nie każdemu chce się z nimi współpracować. Jednak jeśli Inuzuka da radę z tym zadaniem, zyska wiecznie oddanego kompana, który będzie pierwszy do oddania krwi za swojego właściciela. Przywiązanie Urufu jest bardzo charakterystyczne i niespotykane, nawet w klanie Inuzuka.

Wzrost
  • Ranga D - 35 cm
  • Ranga C - 70 cm
  • Ranga B - 105 cm
  • Ranga A - 140 cm
  • Ranga S - 170 cm

Waga
  • Ranga D - 22 kg
  • Ranga C - 44 kg
  • Ranga B - 66 kg
  • Ranga A - 88 kg
  • Ranga S - 110 kg

Wzrost atrybutów za każdy poziom
  • Siła + 25
  • Wytrzymałość + 25
  • Szybkość + 15
  • Percepcja + 15
  • Konsekwencja +15

Specjalna cecha:
Hardość - jest to specjalna cecha genetyczna psów z tego gatunku. Każdy Urufu posiada tą zdolność, która polega na dodatkowym wzroście sile lub wytrzymałości. Jedna z tych cech jest zawsze 25% większa niż normalnie. Analogicznie, gdy Ninken posiada, np. 100 siły, ma wtedy 125 siły, etc.

Obrazek

Nazwa rasy: Hitsuji
Opis rasy: Hitsuji to najbardziej popularna rasa Ninkenów w klanie Inuzuka. Są one krzyżówką obu gatunków opisanych powyżej. Dzięki temu ich atrybuty fizyczne są zrównoważone, a i wzrost oraz waga są średnie. Również charakter zwierząt jest połączeniem obu powyższych. Hitsuji zaprzyjaźniają się łatwo z każdym, jednak prawdziwe emocje budują tylko z właścicielem i osobami, z którymi spędzają najwięcej czasu.

Wzrost
  • Ranga D - 30 cm
  • Ranga C - 60 cm
  • Ranga B - 90 cm
  • Ranga A - 125 cm
  • Ranga S - 145 cm

Waga
  • Ranga D - 15 kg
  • Ranga C - 35 kg
  • Ranga B - 55 kg
  • Ranga A - 75 kg
  • Ranga S - 90 kg

Wzrost atrybutów za każdy poziom
  • Siła + 20
  • Wytrzymałość + 20
  • Szybkość + 20
  • Percepcja + 20
  • Konsekwencja +15

Specjalna cecha:
Mobilność - jest to specjalna cecha genetyczna psów z tego gatunku. Każdy Hitsuji posiada tą zdolność, która polega na dodatkowym wzroście dowolnego atrybutu. Jedna z tych cech jest zawsze 25% większa niż normalnie. Analogicznie, gdy Ninken posiada, np. 100 wytrzymałości, ma wtedy 125 wytrzymałości, etc.

Notka: Każdy Inuzuka może sam, za własne PH kupować atrybuty psom! Przelicznik PH na PA jest taki sam, jak przeliczniki dla samuraja.
Notka 2: Po zjedzeniu pigułki żywnościowej przez pupila, zmienia się jego kolor sierści, a statystki fizyczne rosną o 20. Wzmocnienie działa przez pięć tur, kolejna pigułka w czasie krótszym, niż 24h zabije ninkena.
Notka 3: Inuzuka na posiadający Inushiru na poziomie A może zaadoptować drugiego psa, a na S trzeciego. Są one jednak słabsze (mnożnik rasy zamiast 25% daje tylko 10%). Jeśli ktoś chce otrzymać kolejnego czworonoga, musi zgłosić się do Administracji i obgadać cenę (można nawet zapłacić za psa dla innego członka klanu).
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2529
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość