Kaguya

Kaguya

Postprzez Yukirin » 3 sie 2018, o 11:31

Obrazek
Shikotsumyaku - niezwykle ciekawe Kekkei Genkai dające swojemu posiadaczowi kontrolę nad swoimi kośćmi. Użytkownicy Shikotsumyaku cechują się wytrzymalszym od innych ludzi szkieletem, który staje się tym trudniejszy do uszkodzenia z kolejnymi poziomami Kekkei Genkai. Przy użyciu chakry shinobi może manipulować swoim kośćcem wedle swojego uznania - wysuwać kolce z ciała do obrony i ataku, tworzyć przeróżne bronie, strzelać niewielkimi pociskami, czy nawet najeżyć całe pole bitwy kolcami. Możliwe jest nawet wyjęcie sobie kręgosłupa - jednocześnie tworząc na jego miejsce nowy - i użycia go do walki! Warto pamiętać, że broń z kości jest lżejsza niż jej sklepowe odpowiedniki, a w starciu z nią często może odnieść druzgoczące zwycięstwo (przecięcie broni miotanych mieczem z kości; stępienie a nawet zniszczenie katany rywala). Shikotsumyaku nie zapewnia odporności na obrażenia, a jedynie wraz z rozwojem wzmacnia układ kostny posiadacza tej zdolności.

Regeneracja
Kaguya bez problemu wysuwają i wyciągają kości ze swojego ciała. Na miejsce utraconych części szkieletu natychmiast powstają nowe (kość ramienna, kręgosłup), a wysunięte kości w każdej chwili mogą zostać szybko wsunięte bez śladu po ich obecności. W przypadku wyjmowania z ciała na stałe, miejsce (otwór) jest zasklepiany bez bólu. Nie oznacza to jednak, że Kaguya może leczyć otrzymane rany poprzez wyciąganie z tych miejsc swoich kości - regeneracja w takim przypadku zawiedzie. Istnieje jednak jeden wyjątek od tej zasady - złamane czy skruszone kości mogą zostać wyjęte, a na ich miejsce zregenerują się nowe, w pełni sprawne.


Ranga D Niewielkie kości jak palce:
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny

Kości przeciętnej wielkości jak przedramiona czy uda:
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Ranga A Kręgosłup:
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%


Wytrzymałość kości:
Ranga D
Wytrzymałość większa od kości innych shinobi

Ranga B
Wytrzymałość na poziomie stalowych broni

Ranga S
Wytrzymałość na poziomie broni ze stali kantańskiej


Notka 1: Wytrzymałość kości z technik jest równa aktualnie opanowanemu poziomowi Shikotsumyaku.

Notka 2: Bonusy do statystyk otrzymywane z tańców (za wyjątkiem Tessenka no Mai: Hana) działają jedynie w trakcie wykonywania ataków tym tańcem. Nie łączą się one z innymi technikami (i ich bonusam) tai/buki. Do wykonywania bojowych części tańców (i otrzymywania z nich bonusów) wymagane jest posiadane klanowego stylu walki Kaguya no Mai na poziomie rangi wykonywanej techniki. W przypadku braku spełniania tego wymogu możliwe jest po prostu wysunięcie kości ujętych w danym tańcu, ale już bez możliwości efektywnej walki nimi i czerpania bonusów do statystyk.

Notka 3: Rangi tańców wynikają zarówno z ilości i skomplikowania utworzonych broni z kości oraz stopnia trudności samego manewru bojowego.

Notka 4: Kościane twory utrzymują swoją strukturę całe lata po stworzeniu. Tracą one jednak swoje unikalne właściwości (zwiększona wytrzymałość i ostrość) w przeciągu tygodnia fabularnego od ich stworzenia, ostatecznie stając się zwykłymi kościanymi przedmiotami. Fizyczny kontakt z posługującym się Kekkei Genkai Shikotsumyaku zatrzymuje proces utraty właściwości.


Dostępny styl walki dla członków klanu Kaguya:

Nazwa
Kaguya no Mai

Zasięg
Bezpośredni / Zasięg kościanych broni

Specjalizacja
Wykorzystanie Shikotsumyaku

Opis Wypracowany przez klan styl walki, wykorzystujący pełny potencjał Shikotsumyaku. Bazuje on przede wszystkim na Taijutsu, które wsparte jest przez wysunięte z ciała, ostre kości, ale nie brakuje w nim również manewrów opartych na użyciu oręża wytworzonego na podobieństwo typowych broni używanych przez ninja. Techniki tego stylu są nazywane tańcami, a każdy z tych tańców wykorzystuje unikalny zestaw kościanych broni. Tańce są bardzo różnorodne i każdy z nich jest przeznaczony do innej sytuacji w walce, co czyni klanowy styl walki bardzo uniwersalnym. Dominującym atrybutem jest tutaj szybkość, ponieważ większość tańców sprowadzania się do wyprowadzenia wielu ataków, wykorzystujących mnogość wysuniętych z ciała, kościanych ostrzy.

Dodatkowe Styl pozwala na nauczenie się technik jakie są zawarte w temacie o taijutsu uniwersalnych.


Obrazek


Nazwa
Hokkotsu no Yaiba

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość kości

Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (za miecz)

Dodatkowe
Modyfikacje miecza od rangi C Shikotsumyaku

Opis Podstawowa technika dla każdego Kaguya, polegająca na wyciągnięciu kości ramiennej przy jednoczesnym uformowaniu jej w krótki miecz - trochę dłuższą od wakizashi. Miecz w podstawowej formie poza nietypowym materiałem broń ma również niecodzienną budowę - rękojeść zajmuje jedną trzecią długości, a dalej znajduje się ostrze z ostrym szpikulcem. Wtedy też najlepiej używać go do zadawania pchnięć. Po opanowaniu wyższego stopnia Kekkkei Genkai użytkownik może zmodyfikować miecz podczas wyciągania go z barku. Skrócenie, nieznaczne wydłużenie, ząbkowane krawędzie i tym podobne. Wszystko po to, by mieć broń jak najbardziej odpowiadającą swojemu stylowi walki.



Nazwa
Yanagi no Mai

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość kości - 40 centymetrów maksimum

Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 8 wysunięć, minimum 2) (koszt za wysuwanie kości, chowanie darmowe)

Dodatkowe
+10 szybkość (w trakcie ataków)

Opis Pierwszy z tańców bojowych Kaguya, stanowiący preludium do kolejnych, coraz potężniejszych ruchów. Yanagi no Mai pozwala podczas walki na gwałtowne wysuwanie ostro zakończonych kości z konkretnych punktów na ciele - dłoni, łokci, barków i kolan, przy czym są one przedłużeniem już istniejących kości (nie mogą być wysunięte do nich prostopadle). Maksymalnie osiem szpikulców służących do ataku jak i obrony. Co więcej, technika pozwala też na równie gwałtowne wsunięcie ich z powrotem bez śladu. Długość tych nietypowych broni oscyluje w okolicach czterdziestu centymetrów. Oczywiście, w przypadku posiadania kolców na dłoniach nie można składać pieczęci.
Podczas tego tańca Kaguya bazuje na zwinności i wyprowadzaniu prostych uderzeń oraz kopnięć, które wsparte są już wysuniętymi lub wysuwanymi w trakcie ataku kolcami. Seria ciosów może być krótka lub rozciągnięta na długą sekwencję. Do walki Yanagi no Mai potrzeba przynajmniej dwóch wysuniętych kości.


Obrazek


Nazwa
Tsubaki no Mai

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość kości

Koszt
Brak, wykorzystujemy już wcześniej stworzony miecz

Dodatkowe
+20 szybkość (w trakcie ataków)

Opis Drugi z tańców klanu Kaguya, bardziej przypominający ataki kenjutsu, niż Yanagi no Mai. By rozpocząć Tsubaki no Mai potrzebny jest kościany miecz stworzony za pomocą Hokkotsu no Yaiba - standardowe bronie nie dadzą tak dobrego rezultatu. Cały taniec opiera się na zadawaniu szybkich i chaotycznych pchnięć skierowanych w przeciwnika. Praktycznie nie da się więc zaplanować ataku, by wszystkie ciosy były skierowane w głowę, klatkę piersiową czy inny wybrany punkt ciała. W teorii tańcem tym można posługiwać się bez przerwy, jednak jego użytkownicy w całości skupiają się na ofensywie kosztem własnej obrony. No i początkowy impet tańca wygasa po dłuższej chwili (dwie tury) - oczywiście zawsze można użyć go po przerwie ponownie.


Obrazek


Nazwa
Karamatsu no Mai

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość kości - 60 centymetrów maksimum

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 40 wysunięć, minimum 10) (koszt za wysuwanie kości, chowanie darmowe)

Dodatkowe
+30 szybkość (w trakcie ataków)

Opis Trzeci z tańców klanu Kaguya, będący rozwinięciem Yanagi no Mai. Również polega na tworzeniu ostrych kości w trakcie walki, przy czym jest ich znacznie więcej, bo aż czterdzieści. Ponadto, mogą one zostać wysunięte jako przedłużenia lub prostopadle do istniejących kości z dowolnych miejsc na ciele za wyjątkiem głowy. Długość kolców również ulega poprawie i może ona wynieść teraz sześćdziesiąt centymetrów. Sama ilość kościanych ostrzy czyni użytkownika Karamatsu no Mai niebezpieczną w zwarciu, a wykorzystanie pełnego potencjału daje niemalże nietykalność. Ciosy lub nawet bronie miotane mogą zatrzymać się na kolcach.
Walka tym tańcem jest usprawnieniem pierwowzoru, bazuje na zwinności, szybkich uderzeniach i kopnięciach wspieranych przez dużą ilość wysuwanych kolców. Do walki Karamatsu no Mai potrzeba przynajmniej dziesięciu wysuniętych kości.



Nazwa
Teshi Sendan

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
25 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (5 pocisków)

Opis Nietypowa technika jak na klan Kaguya, bo umożliwiająca wyprowadzanie ataku na dystans. W tym celu użytkownik jutsu skupia chakrę na koniuszkach palców, by następnie podczas wymachu ręką, podczas którego wystrzelone zostają ostatnie paliczki u dłoni. Wszystkie pociski są wystrzelone w jednym kierunku po linii prostej. Mimo niewielkich rozmiarów są bardzo groźne, potrafią przeszyć ludzkie ciało. Ograniczeniem serii jest oczywiście liczba palców u dłoni, więc w jednym ataku można wystrzelić maksymalnie dziesięć pocisków. Po wykonaniu techniki w miejsce wystrzelonych kostek powstają natychmiast nowe, a skóra na palcach zostaje zasklepiona.


Obrazek


Nazwa
Tessenka no Mai: Tsuru

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
10 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
+20 szybkość, +20 percepcja (w trakcie ataków)

Opis Czwarty, przedostatni taniec klanu Kaguya, a precyzując - pierwsza część Tessenka no Mai. W tej technice użytkownik wyciąga ze swojego ciała kręgosłup. By tego dokonać musi najpierw złamać swój kręgosłup na odcinku szyjnym i złapać końcówkę dłonią, wyciągając kręgosłup przed siebie. W jego miejsce natychmiastowo powstaje nowy, a ten wyciągnięty zostaje wydłużony dzięki uformowanym chrząstkom, nadającym specyficznej broni elastyczności, dzięki czemu można nią operować jak batem.
Walka przy pomocy tego tańca polega na smagnięciach kościanym batem, zadających dodatkowe obrażenia dzięki niewielkim kolcom na kręgach wydłużonego kręgosłupa. Możliwe jest równie dążenie do spętania przeciwnika.



Nazwa
Tessenka no Mai: Hana

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość wiertła

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
+40 siła (w trakcie ataków)

Opis Druga część czwartego tańca klanu Kaguya. Tak jak w Tsuru użytkownik kontrolował jedną dłonią bicz ze swojego kręgosłupa, tak teraz zajmuje drugą dłoń na rzecz gigantycznego wiertła. Broń kształtuje sie na ręce Kaguyi z kilku zakręconych kości które oplatają kończynę od palców prawie do łokcia - dzięki temu można używać jej dość swobodnie, a nawet w części do defensywy jako ochrona boku. Wytrzymałość i możliwości penetracyjne tej broni są naprawdę ogromne. Do czasu schowana kości niemożliwe jest wykonywanie pieczęci.
Choć technika jest zaliczana do klanowych tańców, to stanowi pewien wyjątek, ponieważ sama w sobie nie stanowi sekwencji ataku, tylko gwarantuje broń wzmacniające ciosy daną kończyną, dlatego możliwe jest łączenie jej z technikami taijutsu, o ile do tych da się zaadaptować uzbrojone w wiertło ramię.



Nazwa
Hokkotsu no Yoroi

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ciało

Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/4 za regenerację, podczas aktywnej maksymalne pokłady zmniejszone o koszt techniki)

Dodatkowe
W trakcie noszenia nie można wyjmować kości.

Opis Silna technika defensywna, pozwalająca użytkownikowi na takie przekształcenie swych kości, by utworzyły one coś w rodzaju pancerza tuż pod skórą shinobi. Dzięki temu chronione jest całe ciało za wyjątkiem skóry. Jej rozcięcia, jak i całkowite zerwanie z ciała sprawi olbrzymi ból, ale nie wywoła krwotoku do czasu dezaktywowania zbroi. Jako, że jej wytrzymałość nie ustępuje pozostałym tworom z kości, to potrzeba użyć naprawdę silnych jutsu by się przez nią przebić. Jej wytrzymałość odpowiada wytrzymałości kości na tej ranze (180), a zniszczyć lub przynajmniej uszkodzić ją mogą jedynie techniki rangi A oraz penetrujące B.



Nazwa
Karamatsu no Mai: Kaika

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Długości kości - 5 metrów

Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 40 wysunięć, minimum 10) (koszt za wysuwanie kości, chowanie darmowe)

Dodatkowe
Wymaga użycia Karamatsu no Mai

Opis Jest to rozwinięcie Karamatsu no Mai użyteczne w chwili, gdy podstawowa wersja nie wystarcza, gdy np. użytkownika otoczyli wrogowie. Wtedy to Kaguya przesyła chakrę do wysuniętych już kości, co niemal natychmiastowo zwiększa ich długość do maksymalnie pięciu metrów. Mało jest materiałów zdolnych przetrwać tak silny atak - lepszym wyjściem jest ucieczka niż próba wzięcia ostrzy na chociażby sklepową zbroję - nie stanowi ona dla tego tańca żadnej przeszkody, podobnie jak zamknięte w niej przeciętne ciało.


Obrazek


Nazwa
Sawarabi no Mai

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Obszar o promieniu 50m, można zwiększyć dwukrotnie za dwukrotny koszt

Koszt B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za wejście/wyjście)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Piąty, ostatni, a zarazem najpotężniejszy taniec klanu Kaguya. W tej technice użytkownik tworzy prawdziwy las kości, które tysiącami wyrastają z ziemi przebijając wszystko na swojej drodze. Ich wysokość sięga do dziesięciu metrów i zaczynają wychodzić z ziemi od "centrum", czyli w tym ujęciu - Kaguyi. Trzeba pamiętać, że kości nie wyrastają wszystkie na raz, ale przerwy między kolejnymi kolcami zajmującymi resztki wolnej przestrzeni nie są zbyt duże. Ponadto, gdyby przeciwnik próbował uciec nad kościanym lasem, użytkownik techniki może złączyć się z jedną z wyrośniętych kości i przy jej pomocy zaatakować zaskoczonego wroga. Przy poruszaniu się wewnątrz kości szybkość użytkownika nie ulega zmianie.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 4180
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 12:23
Wiek postaci: 0
GG/Discord: Yukirin#7705
Multikonta: Asaka

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość