Kaguya

Kaguya

Postprzez TwoFace » 3 sie 2018, o 10:31

Obrazek
Shikotsumyaku - niezwykle ciekawe Kekkei Genkai dające swojemu posiadaczowi kontrolę nad swoimi kośćmi. Użytkownicy Shikotsumyaku cechują się wytrzymalszym od innych ludzi szkieletem, który staje się tym trudniejszy do uszkodzenia z kolejnymi poziomami Kekkei Genkai. Przy użyciu chakry shinobi może manipulować swoim kośćcem wedle swojego uznania - wysuwać kolce z ciała do obrony i ataku, tworzyć przeróżne bronie, strzelać niewielkimi pociskami, czy nawet najeżyć całe pole bitwy kolcami. Możliwe jest nawet wyjęcie sobie kręgosłupa - jednocześnie tworząc na jego miejsce nowy - i użycia go do walki! Warto pamiętać, że broń z kości jest lżejsza niż jej sklepowe odpowiedniki, a w starciu z nią często może odnieść druzgoczące zwycięstwo (przecięcie broni miotanych mieczem z kości; stępienie a nawet zniszczenie katany rywala).

Regeneracja
    Kaguya bez problemu wysuwają i wyciągają kości ze swojego ciała. Na miejsce utraconych części szkieletu natychmiast powstają nowe (kość ramienna, kręgosłup), a wysunięte kości w każdej chwili mogą zostać szybko wsunięte bez śladu po ich obecności. W przypadku wyjmowania z ciała na stałe, miejsce (otwór) jest zasklepiany bez bólu. Nie oznacza to jednak, że Kaguya może leczyć otrzymane rany poprzez wyciąganie z tych miejsc swoich kości - regeneracja w takim przypadku zawiedzie. Istnieje jednak jeden wyjątek od tej zasady - złamane czy skruszone kości mogą zostać wyjęte, a na ich miejsce zregenerują się nowe, w pełni sprawne.

    Koszt rangi D Niewielkie kości jak palce

    Koszt rangi C Kości przeciętnej wielkości jak przedramiona czy uda

    Koszt rangi B Kręgosłup [Wymaga dziedziny klanowej na randze A]

Rozwój dziedziny klanowej, a wytrzymałość kośćca:
  • D - wytrzymałość większa od kości innych shinobi
  • C - wytrzymałość żelaza
  • B - wytrzymałość stali
  • A - wytrzymałość hartowanej* stali
  • S - wytrzymałość równa broni pokrytej chakra flow
* - kuźnia, cecha "twardość"


Notka I: Wytrzymałość kości z technik jest równa aktualnie opanowanemu poziomowi Shikotsumyaku.

Notka II: Bonusowe statystki w technikach doliczają się tylko na czas używania jutsu.

Notka III: Kościane twory utrzymują swoją strukturę całe lata po stworzeniu. Tracą one jednak swoje unikalne właściwości (zwiększona wytrzymałość i ostrość) w przeciągu tygodnia fabularnego od ich stworzenia, ostatecznie stając się zwykłymi kościanymi przedmiotami. Fizyczny kontakt z posługującym się Kekkei Genkai Shikotsumyaku zatrzymuje proces utraty właściwości.

Notka IV: Kościanymi brońmi Kaguya walczy na poziomie swojego pierwszego otwartego stylu walki.


Obrazek


Nazwa
Hokkotsu no Yaiba

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość kości

Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (za miecz)

Dodatkowe
Modyfikacje miecza od rangi C Shikotsumyaku

Opis Podstawowa technika dla każdego Kaguya, polegająca na wyciągnięciu kości ramiennej przy jednoczesnym uformowaniu jej w krótki miecz - trochę dłuższą od wakizashi. Miecz w podstawowej formie poza nietypowym materiałem broń ma również niecodzienną budowę - rękojeść zajmuje jedną trzecią długości, a dalej znajduje się ostrze z ostrym szpikulcem. Wtedy też najlepiej używać go do zadawania pchnięć. Po opanowaniu wyższego stopnia Kekkkei Genkai użytkownik może zmodyfikować miecz podczas wyciągania go z barku. Skrócenie, nieznaczne wydłużenie, ząbkowane krawędzie i tym podobne. Wszystko po to, by mieć broń jak najbardziej odpowiadającą swojemu stylowi walki.




Nazwa
Yanagi no Mai

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość kości

Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 8 wysunięć)
Koszt naliczany jest tylko za wysuwanie kości, "chowanie" ich jest darmowe.

Dodatkowe
+10 szybkość

Opis Pierwszy z tańców bojowych Kaguya, stanowiący preludium do kolejnych, coraz potężniejszych ruchów. Yanagi no Mai pozwala na gwałtowne wysuwanie ostro zakończonych kości z niektórych punktów ciała - dłoni, łokci, barków i ud. Maksymalnie wychodzi więc osiem szpikulców służących do ataku jak i obrony. Co więcej, technika pozwala też na równie gwałtowne wsunięcie ich z powrotem bez śladu. Dzięki temu jutsu Kaguya staje się niezwykle nieprzewidywalnym przeciwnikiem, którego ciężko jest zaatakować bez ryzyka nadziania się na kolce. Długość tych nietypowych broni oscyluje w okolicach czterdziestu centymetrów. Oczywiście, w przypadku posiadania kolców z dłoni nie można składać pieczęci.


Obrazek


Nazwa
Tsubaki no Mai

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość kości

Koszt
Brak, wykorzystujemy już wcześniej stworzony miecz

Dodatkowe
+20 szybkość

Opis Drugi z tańców klanu Kaguya, bardziej przypominający ataki kenjutsu, niż Yanagi no Mai. By rozpocząć Tsubaki no Mai potrzebny jest kościany miecz stworzony za pomocą Hokkotsu no Yaiba - standardowe bronie nie dadzą tak dobrego rezultatu. Cały taniec opiera się na zadawaniu szybkich i chaotycznych pchnięć skierowanych w przeciwnika. Praktycznie nie da się więc zaplanować ataku, by wszystkie ciosy były skierowane w głowę, klatkę piersiową czy inny wybrany punkt ciała. W teorii tańcem tym można posługiwać się bez przerwy, jednak jego użytkownicy w całości skupiają się na ofensywie kosztem własnej obrony. No i początkowy impet tańca wygasa po dłuższej chwili (dwie tury) - oczywiście zawsze można użyć go po przerwie ponownie.


Obrazek


Nazwa
Karamatsu no Mai

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość kości - 60 centymetrów maksimum

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za maksimum zdolności)

Dodatkowe
+30 szybkość

Opis Trzeci z tańców klanu Kaguya, podobny do Yanagi no Mai. Tu też chodzi o wysunięcie z ciała kości, ale tym razem ich ilość jest znacznie większa, bo zwiększona do maksymalnie sześćdziesięciu ostrych kości. Użytkownik techniki może dowolnie wysuwac i wsuwać ostrza, z tego więc względu może nawet przebić przeciwnika, który znajdzie się w zasięgu. Sama ilość kościstych ostrzy czyni z użytkownika Karamatsu no Mai osobę prawie nietykalną w walce w zwarciu, a i niektóre bronie miotane jak i techniki mogą zostać zatrzymane przez kolce.



Nazwa
Teshi Sendan

Pieczęci
Brak

Zasięg
Około 25 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (10 pocisków)

Dodatkowe
Minimum 80 percepcji

Opis Ciekawa technika przy pomocy której członek klanu Kaguya jest w stanie atakować przeciwników na dystans. W tym celu musi skupić chakrę w opuszkach palców, a następnie machnąć ręką. Wtedy to paliczki dalsze zostają wystrzelone w linii prostej - niewielkie, choć potencjalnie zabójcze. Do tego w serii może być maksymalnie dziesięć pocisków, bo więcej palców u dłoni nie ma. Potrzeba jednak sporej celności, by trafić dokładnie tam, gdzie się chciało - sposób "rzutu" i pociski nie są typowymi dla shinobi. Trzeba też pamiętać, że im szybszy i silniejszy jest Kaguya, tym większe stają się możliwości pocisków.


Obrazek


Nazwa
Tessenka no Mai: Tsuru

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość kręgosłupa jako miecz, pięciokrotna długość kręgosłupa jako bicz

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
+20 szybkość, +20 percepcja

Opis Czwarty, przedostatni taniec klanu Kaguya, a precyzując - pierwsza część Tessenka no Mai. W tej technice użytkownik wyciąga ze swojego ciała kręgosłup. By tego dokonać musi najpierw złamać swój kręgosłup na odcinku szyjnym i złapać końcówkę dłonią, wyciągająć kręgosłup przed siebie. W jego miejsce natychmiastowo powstaje nowy, a użytkownik wyciągnięty przemienia w potężne ostrze, które posiada liczne chrząstki nadające elastyczności. Można je wyginać i wydłużać na całkiem spory dystans, dzięki czemu Kaguya ma do dyspozycji jednocześnie miecz jak i bicz.



Nazwa
Tessenka no Mai: Hana

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość wiertła

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
+40 siła ataku

Opis Druga część czwartego tańca klanu Kaguya. Tak jak w Tsuru użytkownik kontrolował jedną dłonią bicz ze swojego kręgosłupa, tak teraz zajmuje drugą dłoń na rzecz gigantycznego wiertła. Broń kształtuje sie na ręce Kaguyi z kilku zakręconych kości które oplatają kończynę od palców prawie do łokcia - dzięki temu można używać jej dość swobodnie, a nawet w części do defensywy jako ochrona boku. Wytrzymałość i możliwości penetracyjne tej broni są naprawdę ogromne, ale jej potencjał w całość opiera się na sile i szybkości użytkownika - kwestia trafienia w cel zależy już od percepcji.



Nazwa
Hokkotsu no Yoroi

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ciało

Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/4 za regenerację, podczas aktywnej maksymalne pokłady zmniejszone o koszt techniki)

Dodatkowe
W trakcie noszenia nie można wyjmować kości.

Opis Silna technika defensywna, pozwalająca użytkownikowi na takie przekształcenie swych kości, by utworzyły one coś w rodzaju pancerza tuż pod skórą shinobi. Dzięki temu chronione są wszystkie ważne części ciała - poza skórą. Jej rozcięcia, jak i całkowite zerwanie z ciała sprawi olbrzymi ból, ale nie wywoła krwotoku do czasu dezaktywowania zbroi. Jako, że jej wytrzymałość nie ustępuje pozostałym tworom z kości, to potrzeba użyć naprawdę silnych jutsu by się przez nią przebić. A dodając do tego, że im bieglejszy jest użytkownik w posługiwaniu się Shikotsumyaku, tym potężniejszą defensywą włada.



Nazwa
Karamatsu no Mai: Kaika

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za maksimum zdolności)

Dodatkowe
Wymaga użycia Karamatsu no Mai

Opis Jest to rozwinięci Karamatsu no Mai użyteczne w chwili, gdy podstawowa wersja nie wystarcza bo np. użytkownika otoczyli wrogowie. Wtedy to Kaguya przesyła chakrę do wysuniętych i kości, co niemal natychmiastowo zwiększa ich długość do maksymalnie dziesięciu metrów. Mało jest materiałów zdolnych przetrwać tak silny atak - lepszym wyjściem jest ucieczka niż próba wzięcia ostrzy na chociażby sklepową zbroję - nie stanowi ona dla tego tańca żadnej przeszkody, podobnie jak zamknięte w niej przeciętne ciało.


Obrazek


Nazwa
Sawarabi no Mai

Pieczęci
Brak

Zasięg
90 000m², można zwiększyć dwukrotnie za dwukrotny koszt

Koszt B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za wejście/wyjście)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Piąty, ostatni, a zarazem najpotężniejszy taniec klanu Kaguya. W tej technice użytkownik tworzy prawdziwy las kości, które tysiącami wyrastają z ziemi przebijając wszystko na swojej drodze. Ich wysokość sięga do dwudziestu metrów i zaczynają wychodzić z ziemi od "centrum", czyli w tym ujęciu - Kaguyi. Trzeba pamiętać, że kości nie wyrastają wszystkie na raz, ale przerwy między kolejnymi kolcami zajmującymi resztki wolnej przestrzeni nie są zbyt duże. Ponadto, gdyby przeciwnik próbował uciec nad kościanym lasem, użytkownik techniki może złączyć się z jedną z wyrośniętych kości i przy jej pomocy zaatakować zaskoczonego wroga. Przy poruszaniu się wewnątrz kości szybkość użytkownika nie ulega zmianie.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2098
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość