Kakuzu

Kakuzu

Postprzez Yukirin » 3 sie 2018, o 10:31

Obrazek
Jiongu - szalone, obrzydliwe, nieludzkie... skuteczne. Wszystkie te epitety znakomicie opisują wygląd i działanie tego Hijutsu, będącego w posiadaniu Szczepu Kakuzu. Polega ono na tym, że całe ciało ninja - nie licząc kilku organów wewnętrznych, które z czasem zanikają - złożone jest z grubych, czarnych nici, którymi może on swobodnie manipulować. Jest w stanie za ich pomocą podłączyć sobie odciętą kończynę, wydłużać całe ciało, a nawet... ominąć biologiczne ograniczenia ciała względem procesu starzenia się. Daje im to praktyczną nieśmiertelność, nie bez powodu użytkowników tej dziwacznej sztuki nazywa się "żywymi trupami".
Ważne: Aby opanować wyższy poziom kontroli, należy (po otwarciu odpowiedniej dziedziny) napisać trening równy danemu poziomowi dziedziny.

Mechanika klanu:
  • Kakuzu nie można się urodzić - Kakuzu się zostaje. W ciało kandydata zostaje wszczepione kilka Jiongu - czarnych nici nieznanego pochodzenia. Wiedza niezbędna do przeprowadzenia tego zabiegu znana jest wyłącznie Shirei-kanowi i wybranym przez niego jednostkom. Po wszczepieniu, w wyjątkowo bolesnym i gwałtownym procesie, nici mnożą się i zastępują praktycznie wszystkie organy wewnętrzne, mięśnie i cały układ kostny.
  • Przemiana pozwala na zachowanie wiecznej młodości Kakuzu. Jeśli przemiana nastąpiła w wieku młodzieńczym, organizm nadal rozwija się do osiągnięcia 25 roku życia (18 w przypadku kunoichi) i na tym się zatrzymuje. Osoby powyżej tego progu wracają do sił fizycznych z czasów młodości, jednak bez zmiany wyglądu.
  • Czasami w wyniku operacji oczy nowego Kakuzu zmieniają swoją barwę. Białka stają się czarne, a źrenice - zielone, całkowicie puste. Najczęściej objawia się to u byłych posiadaczy Doujutsu.
  • Organy, które nie zostają przez nici pożarte podczas operacji to: skóra, gałki oczne, żołądek, płuca, mózg, serce, nerki i układ chakry wraz z Tenketsu. Zostają także paznokcie i włosy. Cała reszta zostaje zastąpiona przez nici.
  • Użytkownik Szczepu odczuwa ból w dużo mniejszym stopniu od innych ludzi przez zniszczenie części połączeń nerwowych podczas transformacji w Kakuzu. Wraz z rozwojem dziedziny klanowej nici wchłaniają kolejne nerwy i tym samym ból zanika niemalże całkowicie. Jedynie nieprzemienione w nici organy wewnętrzne są wrażliwe na ból z uwagi na niezbędne do ich funkcjonowania unerwienie.
  • Nici posiadają w sobie niewielkie ilości nerwów, przez co mogą pełnić funkcje wypartych organów i umożliwiać swobodne poruszanie ciałem. Nie daje to możliwości swobodnej ich kontroli, do tego wymagana jest odpowiednio zmieszana chakra. Dzięki temu Kakuzu może też czuć nićmi, np. kiedy czegoś dotykają.
  • Od pewnego momentu Kakuzu nie posiadają płuc ani żołądka - nici w ciele szybko rozkładają pokarm na proste substancje i wchłaniają je w celu zapewnienia energii do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Kakuzu musi więc regularnie spożywać posiłki i przyjmować płyny. Tlen, który pochłaniany jest przez skórę i nici, dostarczany jest do jedynych żywych części ciała.
  • Działają na nich jedynie te toksyny, które atakują układ nerwowy albo przyjmowane są drogą lotną. Trucizna zaaplikowana bezpośrednio do pozostałych organów działa bez względu na jej formę.
  • Każdy Kakuzu jest bezpłodny. Nie może mieć potomstwa.
  • Można posiadać jedynie jeden żywioł (czyli tylko wrodzony). Resztę zapewniają zdobyte serca.
  • Brakujące nici organizm potrafi uzupełnić w czasie. Proces nie jest jednak szybki i wymaga dłuższego odpoczynku poza walką.
  • Wytrzymałość ma taki sam wpływ na Kakuzu, jak na zwykłego człowieka i nadal wymagana jest w ilości połowy wartości Szybkości i Siły.


Odporność na ból:
  • Ranga D-C - pierwszy poziom ograniczenia bólu. Jako, że jest to właśnie dopiero początek naszych możliwości co do zmniejszenia odczuwalnego irytującego uczucia, nie jest to nic wielkiego, lecz zawsze coś. Na tym etapie Kakuzu ignoruje zadrapania, delikatne cięcia, jak gdyby ich w ogóle nie było. Rany głębsze, czyli średniej głębokości cięcia są przytłumione, co sprawia, że problem podczas przykładowo poruszania zranioną kończyną jest o wiele mniejszy niż gdybyśmy nie mieli nauczonego tego poziomu. Bardziej poważne obrażenia są oczywiście słabiej odczuwane, jednak nie jest to na tyle zmniejszone doznanie, żebyśmy mogli mieć z tego jakąś większą korzyść.
  • Ranga B - kolejny etap zmniejszenia bólu odczuwanego przez Kakuzu. Receptory bólu są w tym momencie bardzo ograniczone. Jesteśmy w stanie zignorować chociażby głębsze rozcięcie. Innymi słowy nie odczuwamy go w ogóle, a jednak wiemy, że obrażenie to zostało nam zadane. Ból wywołany poprzez większe rany jest również zmniejszony do poziomu, w którym z uciętą kończyną z grymasem bólu na twarzy jesteśmy w stanie się poruszać (oczywiście nie tak sprawnie jak gdyby rany nie było), gdzie wcześniej nie byłoby to możliwe.
  • Ranga A-S - ostatnie ograniczenie naszych receptorów bólu. Kiedy wcześniej mieliśmy możliwość poruszania się z ciężką raną, jednak z trudem, tak teraz nie mamy z tym problemu. Wbity w udo kunai, przebicie na wylot czy nawet odcięcie całej ręki są dla Kakuzu odczuwane, jak gdyby właśnie został draśnięty. Obrażenia są w pełni stłumione i nie jesteśmy w stanie odczuwać już prawdziwego bólu płynącego z danej rany. Najgłębsze doznanie jakie możemy wyczuć jest na skalę jak wcześniej wspomniane, czyli porównywalne do rozcięcia sobie palca.

Uwaga: Wychodzenie z Genjutsu za pomocą bólu jest tym trudniejsze, im wyższą rangę dziedziny klanowej posiada Kakzu. W przedziale D-C zadany sobie ból średni traktowany jest jako mały, a duży - jako średni. Na B ból duży traktowany jest jako mały, a niższe progi nie dają bonusów do wychodzenia. W przedziale A-S nie może wydostać się za pomocą bólu. Wyjątek stanowi zranienie się w miejsca mocno unerwione (oko, serce) Ich zranienie daje standardowe bonusy do Konsekwencji jako ból duży bez względu na rozwój dziedziny klanowej.

Serca:
  • Każde serce ma swoje zasoby chakry. Ich wielkość zależy od rozwinięcia dziedziny wrodzonej natury jego poprzedniego właściciela:
    • E: 25%
    • D: 35%
    • C: 45%
    • B: 55%
    • A: 65%
    • S: 75%
  • Można posiadać maksymalnie jedno serce na żywioł wliczając w to wrodzony. Czyli jeśli urodziliśmy się z Dotonem. Nie możemy posiadać jakiegokolwiek dodatkowego serca tej natury.
  • Chakra serc może być wykorzystywana tylko do technik żywiołu danego serca.
  • Serca udostępniają nam jedynie chakrę i żywioł. Używania tego drugiego musimy się nauczyć otwierając i rozwijając dziedzinę po standardowych kosztach. Tak samo techniki, ich musimy nauczyć się od zera.
  • Ranga żywiołu poprzedniego właściciela serca jest górną granicą jego rozwoju. Jeśli ofiara miała Suiton B, można go rozwinąc maksymalnie do rangi B.
  • Techniki wypuszczane są bezpośrednio z masek. Z drobnymi wyjątkami, najczęściej występującymi w Dotonie. Warunkiem użycia techniki przez maskę jej obecność serca blisko niej.
  • W przypadku pobrania dwóch serc tej samej natury bonusy nie sumują się i uzyskujemy dostęp do tego lepszego, póki jest żywe.
  • Każde serce reprezentuje jedna maska, która tworzy się po przyjęciu kolejnego serca do organizmu. Maski i serca można swobodnie przemieszczać w obrębie ciała i poza nim w ramach aktualnie używanego Reberu z głównego serca. Im wyższy poziom Reberu, tym będzie to szybsze (ocenia MG). Wyjątek stanowi główne serce. Zawsze musi ono pozostać w naturalnej pozycji (takiej jak u każdego człowieka) oraz nie posiada własnej maski.
  • Chakra poprzedniego właściciela zastępowana jest naszą własną. Wszystkie serca są też połączone z układem chakry, w wyniku tego sensorzy wyczuwają Kakuzu posiadającego serca jako jedno wielkie źródło, zamiast kilku niewielkich połączonych ze sobą.
  • Serca dodatkowe także wliczają się w limity dziedzin.
  • W przypadku utraty serca danego żywiołu, użytkownik traci dostęp do opanowanych już technik do czasu zdobycia nowego organu.
  • Jeżeli natomiast stracimy główne serce, któreś z pobocznych przejmuje jego miejsce. Po dwóch tygodniach w fabule (tygodniu w czasie rzeczywistym) zyskuje pełne właściwości (jeżeli było uszkodzone odejmowana jest ilość od posiadanej chakry maksymalnej). Zachowuje jednak swój pierwotny żywioł (który staje się na ten czas naszym wrodzonym) co może wymuszać na nas pozyskanie odpowiedniego "kandydata".
  • Kakuzu ma możliwość zdobycia jednego dodatkowego serca (w dowolnej kolejności) na misji/wyprawie/evencie rangi B po uprzedniej zgodzie administracji. Pozostałe serca możliwe są do zdobycia tylko u innych graczy, bądź istniejących w fabule NPC (chociażby liderzy rodów), wliczają się w to także NPC na eventach (za zgodą prowadzącego).
  • Odczepione od ciała nici można nadal kontrolować (zasięg 15m), pod warunkiem że opuszczą organizm wraz z jakimkolwiek sercem. Nici pobierają chakrę od serca dopóki nie zostanie ponownie umieszczone w organizmie. Koszt utrzymania wynosi cały koszt dowolnego poziomu Reberu, szybkość takowego "tworu" to natomiast połowa Reberu używanego do przemieszczania się. Oddzielny jest koszt za wszelkie akcje wykonywane niciami podczepionymi do danego serca. Można używać osobnego Reberu do poruszania się i kontroli ataku niciami. Jeśli "oddzielone" serce posiada naturę Doton możliwe jest także przemieszczanie się nim pod ziemią z 1/4 szybkości Reberu używanego do poruszania się. Wszelkimi kosztami jest obciążone wtedy oddzielone serce.
  • Serca nie można przechowywać w pojemniku z formaliną. Narząd ten wymaga stałego połączenia z żywym organizmem, inaczej przestaje bić. Szacuje się, że po około pięciu minutach od wyjęcia z organizmu, narząd obumiera i nie nadaje się do wprowadzenia do ciała Kakuzu.


Notka 1: Możliwe jest używanie niższego poziomu reberu, niż maksymalnie opanowany. Wiąże się to z mniejszymi możliwościami, ale też mniejszymi kosztami używania nici.

Notka 2: Koszta reberu na danym poziomie są przedstawione dla maksimum zdolności, mniejsze użycie pobiera analogicznie mniej energii (prowadzący/sędziowie muszą brać to pod uwagę i tak, np. reberu S może pobierać zaledwie 50% / inne ilości chakry za mniejsze użycie nici).

Notka 3: Członka klanu Kakuzu jest zabić trudniej niż normalną osobą. Jedyne części ciała, które na to pozwalają to głowa i serce. Gdzie przy tym drugim jeśli posiada on inne wejdzie na miejsce pierwszego. Dodatkową opcję stanowi całkowita dezintegracja, jednakże nie oszukujmy się jest to bardzo trudne w wykonaniu.

Notka 4: Z racji specjalnej fizjonomii osób z tym hijutsu, niemożliwym jest zdobycie umiejętności wspomagających takich jak przeszczep (poza dojutsu), pakt czy Hachimon Tonkou. Z dostępnym wspomagaczy zostaje nam tylko Biju.


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Di

Ranga
D

Jiongu jest niezwykłą umiejętnością, która zmienia ciało użytkownika w swoistą szmacianą lalkę. Zdolność, którą uzyskuje się poprzez poddanie swojego ciała eksperymentom, pozwala na manipulowanie czarnymi nićmi znajdującymi się w naszym organizmie. Ze względu na to, że nasze ciało składa się w głównej mierze jedynie z tych nici, jesteśmy w stanie także wykonywać dość poważne zabiegi na swoim organizmie. Przykładowo otwierać i zamykać ciało w miejscach ze szwami, wysuwać nici poza ciało i swobodnie je kontrolować.

Siła
Bardzo słaby (20)

Wytrzymałość
Słaby (60)

Szybkość
Słaby (60)

Zasięg Max.
5 metrów

Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1 (na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Shi

Ranga
C

Drugi poziom Jiongu. Dochodzi do kolejnych przemian w organizmie. Nici zyskują na grubości i lekkości, są one coraz większe i szersze, co umożliwia wykorzystywanie ich w walce na coraz lepsze sposoby. Ich ilość gwałtownie rośnie, przez co Kakuzu móże wykorzystywać większą ich ilość. Ciało, przywykłe już do nietypowych właściwości ciała, łatwiej poddaje się woli właściciela. Szwy poluźniają się szybciej, a lepsze zrozumienie podstaw daje dodatkowe możliwości w zakresie kontroli nici na większych zasięgów.

Siła
Słaby (60)

Wytrzymałość
Słaby (60)

Szybkość
Mierny (100)

Zasięg
10 metrów

Koszt Chakry
E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)



Nazwa
Echin Shishi no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)

Dodatkowe
Szybkość kończyn = Mierna (100)

Opis Przy pomocy tej techniki jesteśmy w stanie manipulować długością swoich kończyn. Jesteśmy w stanie wystrzelić gwałtownie ramionami na znaczną odległość i w ten sposób pochwycić uciekającego przeciwnika lub możemy w dość szybki sposób zadać oddalonemu przeciwnikowi kopnięcie. Technika mimo, że prosta w zastosowaniu jest dość skuteczna bo pozwala zaskoczyć nieświadomego przeciwnika. Warto pamiętać jednak o tym, że powrót kończyn do właściwych rozmiarów nie co zajmuje przez co wtedy odkrywamy się na atak przeciwnika.


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Bi

Ranga
B

Trzeci z poziomów tego Hijutsu. Następują kolejne modyfikacje ciała. Przede wszystkim tracimy żołądek i nerki - miejsca po nich zostają wypełnione dodatkową ilością nici. Te dodatkowo stają się o wiele bardziej odporne niż do tej pory, co pozwala na wysunięcie ich na większe dystanse. Mamy również nad nimi większą kontrolę i precyzję. Daje to pole do popisu wszystkim użytkownikom Jiongu. Nici pochłaniają większą część pozostałych w ciele nerwów, co przekłada się na większą wytrzymałość na otrzymywane obrażenia. Warto dodać, że od tego momentu zostają wzmocnione czynności życiowe Kakuzu. Do czego to potrzebne? Dowiemy się tego na następnej randze.

Siła
Mierny (100)

Wytrzymałość
Mierny (100)

Szybkość
Przeciętny (140)

Zasięg
20 metrów

Koszt Chakry
E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)



Nazwa
Nuuhada no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg Min.
Dotyk

Zasięg Max.
1 metr (trzeba znajdować się tuż przy zszywanym obiekcie)

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (15 ran)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Dość niezwykła technika, która pozwala pozszywać nawet posiatkowane, własne ciało. Dzięki temu obawa przed choćby utratą kończyny nie jest już tak straszna, gdyż po chwili możemy ją przywrócić do właściwego stanu. Technikę można również zastosować do przeprowadzania operacji na innych osobach, trzeba liczyć się jednak z znacznie większą trudnością. W przypadku takiej sytuacji oprócz naszych zdolności ważna jest także nasza wiedza medyczna. Bez niej można nawet pogorszyć stan rannego.



Nazwa
Shinto Numei no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 za utrzymanie)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo niebezpieczna dla przeciwników technika, która powoduje spenetrowanie ich ciała przez nici użytkownika. Te dostają się do wnętrza wroga przez przebicie się przez skórę i resztę tkanek, co nie sprawia im większego problemu. W momencie gdy te dostaną się do ciała oponenta mogą zniszczyć narządy wewnętrzne, a także pozbawić go życia. Destrukcyjna siła nici pozwala nawet na łamanie kości z dziecinną wręcz łatwością. Przy pomocy tej techniki jesteśmy także w stanie wyrwać przeciwnikowi jego własne serce.


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Ei

Ranga
A

Przedostatni poziom Jiongu. Wprowadza on szereg różnych zmian. Udoskonala zdolności nici, co jest oczywiste, lecz warto o tym wspomnieć. Kakuzu pozbywa się płuc, których funkcję zastępują nici i tym samym w ciele jest dodatkowe miejsce. Dochodzi również bardzo ważna dla Kakuzu rzecz - zostaje wprowadzona możliwość aplikacji nowych serc do organizmu. Aktualnie ich limit to trzy, lecz z czasem da się to zmieniać.

Siła
Przeciętny (140)

Wytrzymałość
Przeciętny (140)

Szybkość
Ponadprzeciętny (180)

Zasięg
25 metrów

Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na D

Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)



Nazwa
Kyushu Hato

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (wchłonięcie i zmiana w maskę)

Dodatkowe
Należy uprzednio wyrwać komuś serce, wymagana kontrola chakry na D

Opis Dosyć niezwykła technika przy pomocy której jesteśmy w stanie wchłonąć wcześniej zdobyte serce. Technika wykorzystuje naszą zdolność do manipulacji nićmi, a także złączeń między poszczególnymi fragmentami naszego ciała. Z tego względu, że możemy w dowolnym momencie otwierać, a także zamykać swoje ciało, możemy wprowadzić nowe serce i podłączyć je za pomocą nici do naszego organizmu. W wyniku tego zyskujemy dodatkowe życie, które skończy się w momencie utraty danego serca. Ponadto wraz z uzyskaniem nowego serca, zdobywamy także naturę chakry na tym samym poziomie, którym władał jego poprzednik, a także dodatkowe pokłady chakry.


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Esu

Ranga
S

Ostateczny z poziomów Jiongu. Tutaj użytkownik dostaje potężny dopalacz w postaci wzmocnienia nici, a także kilku nowych technik do opanowania. Pojemność na serca zwiększa się do pięciu, także jest możliwe do poznania wszystkich podstawowych natur chakry. Dodatkowo użytkownik potrafi rozdzielać swoje ciało i łączyć je za pomocą nici, których ilości są tak ogromne, że ledwie mieszczą się w organizmie. A jako, że uszkodzone serca może swobodnie wymieniać, a nic innego nie ma jak się postarzeć... na tym etapie Kakuzu jest jeszcze bardziej doskonały w swojej nieśmiertelności, niż kiedykolwiek.

Siła
Ponadprzeciętny (180)

Wytrzymałość
Ponadprzeciętny (180)

Szybkość
Ponadprzeciętny (180)

Zasięg
40 metrów

Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na C

Koszt Chakry
C: 40% | B: 32% | A: 24% | S: 16% | S+: 8% (na turę)



Nazwa
Maskui Kokoro no Kaifuku

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
500 metrów (na tyle mogą się oddalić maski)

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe Wymagana kontrola chakry na C, należy posiadać minimum jedną maskę z sercem

Opis Najpotężniejsza technika szczepu Kakuzu, która pozwala na zniwelowanie w trakcie walki przewagi przeciwnika poprzez "ożywienie" znajdujących się masek na naszych plecach. Każda maska symbolizuje jedno serce, które użytkownik posiadł w trakcie swojego życia. Przy pomocy tejże techniki maski przybierają materialne postaci człekopodobnych i dużych stworów. Ich ciała składają się w całości z nici, a na "głowie" znajduje się maska w miejscu, które w domyśle powinna być twarz. Tam też znajduje się serce, którego zniszczenie jest najprostszym sposobem na pozbycie się kreatury. Kreatury te działają niezależnie od użytkownika jednak jest on je w stanie kontrolować komunikując się na poziomie podświadomości. Są one w stanie używać wszystkich znanych przez właściciela technik reprezentowanego przez siebie żywiołu, przy czym Kakuzu musi nadal składać pieczęcie. Statystki stworów to szybkość, wytrzymałość i siła reberu S. Jeśli zdarzy się tak, że członek klanu Kakuzu utraci swoje podstawowe serce twory te uznają za swoją nadrzędną funkcje dostarczenie nowego przywracając tym samym swojego twórcę do życia. Jest to możliwe jedynie w ciągu 5 minut po jego śmierci. Zanim nastąpi śmierć mózgowa. Same twory utrzymują się jeszcze 30 minut stanowiąc zagrożenie.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.


Stare Kakuzu (na czas eventu)
Spoiler: pokaż
Obrazek
Jiongu - Szalone, obrzydliwe, nieludzkie... skuteczne. Wszystkie te epitety znakomicie opisują wygląd i działanie tego Hijutsu, noszonego przez tajemniczy klan Kakuzu. Polega ono na tym, że całe ciało shinobi - nie licząc kilku organów wewnętrznych, a i to z czasem może się zmienić - złożone jest z grubych, czarnych nici, którymi może on swobodnie manipulować. Jest w stanie za ich pomocą podłączyć sobie odciętą kończynę, wydłużać całe ciało, a nawet... utrzymywać się przy życiu poprzez wymianę starych narządów. Daje im to praktyczną nieśmiertelność, nie bez powodu użytkowników tej dziwacznej sztuki nazywa się "zombie"...
Ważne: Aby opanować wyższy poziom kontroli, należy (po otwarciu odpowiedniej dziedziny) napisać trening równy danemu poziomowi dziedziny.

Mechanika klanu:
  • Użytkownik Szczepu odczuwa ból w dużo mniejszym stopniu od innych ludzi. Wraz z rozwojem dziedziny klanowej odczuwanie takowego niemal całkowicie zanika.
  • Kakuzu nie posiada płuc ani żołądka - funkcje trawienne pełni po "wchłonięciu" przez jamę ustną chakra przesiąkająca wszelkie nici w organizmie, natomiast oddychanie odbywa się poprzez skórę, usta i nos. Każda nić potrafi tlen wchłaniać do organizmu, gdzie poprzez nie jest przyswajany i dostarczany do serc i mózgu będących jedynymi prawdziwie żywymi narządami.
  • Działają na nich jedynie toksyny, które atakują układ nerwowy oraz przyswajane drogą oddechową. Wyjątek stanowi tutaj sytuacja, gdy jakimś cudem dostanie się ona do serca.
  • Każdy członek klanu Kakuzu jest bezpłodny. Nie może mieć potomstwa.
  • Można posiadać jedynie jeden żywioł (czyli tylko wrodzony). Resztę zapewniają zdobyte serca.


Odporność na ból:
  • Ranga D-C - pierwszy poziom ograniczenia bólu. Jako, że jest to właśnie dopiero początek naszych możliwości co do zmniejszenia odczuwalnego irytującego uczucia, nie jest to nic wielkiego, lecz zawsze coś. Na tym etapie Kakuzu ignoruje zadrapania, delikatne cięcia, jak gdyby ich w ogóle nie było. Rany głębsze czyli, złamania, średniej głębokości cięcia są przytłumione. Co sprawia, że problem podczas przykładowo poruszania zranioną kończyną jest o wiele mniejszy niż gdybyśmy nie mieli nauczonego tego poziomu. Coraz to bardziej poważniejsze obrażenia są oczywiście słabiej odczuwane, jednak nie jest to na tyle zmniejszone doznanie, żebyśmy mogli mieć z tego jakąś większą korzyść.
  • Ranga B - kolejny etap zmniejszenia bólu odczuwanego przez Kakuzu. Receptory bólu są w tym momencie bardzo ograniczone. Jesteśmy w stanie zignorować mniejsze złamanie czy choćby głębsze rozcięcie. Innymi słowy nie odczuwamy go w ogóle, a jednak wiemy, że obrażenie to jest w naszym ciele. Ból wywołany poprzez większe rany jest również zmniejszony do poziomu, w którym to z otwartym złamaniem z grymasem bólu na twarzy jesteśmy w stanie się poruszać (oczywiście nie tak sprawnie jak gdyby rany nie było), gdzie wcześniej nie byłoby to możliwe.
  • Ranga A-S - ostatnie ograniczenie naszych receptorów bólu. Kiedy to wcześniej mieliśmy możliwość poruszania się z ciężką raną, jednak z trudem. Tak teraz nie mamy z tym problemu. Otwarte złamanie, wbity w udo kunai czy nawet odcięcie całej ręki jest dla Kakuzu odczuwany jak gdyby właśnie został draśnięty. Obrażenia są po prostu w pełni stłumione i nie jesteśmy w stanie odczuwać już prawdziwego bólu płynącego z danej rany. Najgłębsze doznanie jakie możemy wyczuć jest na skale jak wcześniej wspomniane, czyli porównywalne do rozcięcia sobie palca.


Serca:
  • Każde serce ma swoje zasoby chakry. Ich wielkość zależy od rozwinięcia dziedziny wrodzonej natury jego poprzedniego właściciela:
    • E: 25%
    • D: 35%
    • C: 45%
    • B: 55%
    • A: 65%
    • S: 75%
  • Można posiadać maksymalnie jedno serce na żywioł wliczając w to wrodzony. Czyli jeśli urodziliśmy się z Dotonem. Nie możemy posiadać jakiegokolwiek dodatkowego serca tej natury.
  • Chakra serc może być wykorzystywana tylko do technik żywiołu danego serca.
  • W przypadku utraty np. serca suitonu, użytkownik traci dostęp do opanowanych już technik do czasu zdobycia nowego organu.
  • Jeżeli natomiast stracimy główne serce, któreś z pobocznych przejmuje jego miejsce. Po dwóch tygodniach w fabule (tygodniu w czasie rzeczywistym) zyskuje pełne właściwości (jeżeli było uszkodzone odejmowana jest ilość od posiadanej chakry maksymalnej). Zachowuje jednak swój pierwotny żywioł (który staje się na ten czas naszym wrodzonym) co może wymuszać na nas pozyskanie odpowiedniego "kandydata".
  • Kakuzu ma możliwość zdobycia jednego dodatkowego serca (dowolnej kolejności) na misji/wyprawie/evencie rangi B po uprzedniej zgodzie administracji. Pozostałe serca możliwe są do zdobycia tylko u innych graczy, bądź istniejących w fabule NPC (chociażby liderzy rodów), wliczają się w to także NPC na eventach (za zgodą prowadzącego).
  • Każde serce reprezentuje jedna maska, która tworzy się po przyjęciu kolejnego serca do organizmu. Maski i serca można swobodnie przemieszczać w obrębie ciała i poza nim, w ramach aktualnie używanego Reberu z głównego serca. Im wyższy poziom Reberu tym będzie to szybsze (ocenia MG). Wyjątek stanowi główne serce. Zawsze musi ono pozostać w naturalnej pozycji (takiej jak u każdego człowieka) oraz nie posiada własnej maski.
  • Odczepione od ciała nici można nadal kontrolować (zasięg 15m), pod warunkiem że opuszczą organizm wraz z sercem jakimkolwiek sercem. Nici pobierają chakrę od serca dopóki nie zostanie ponownie umieszczone w organizmie. Koszt utrzymania wynosi cały koszt dowolnego poziomu Reberu, szybkość takowego "tworu" to natomiast połowa Reberu używanego do przemieszczania się. Oddzielny jest koszt za wszelkie akcje wykonywane niciami podczepionymi do danego serca. Można używać osobnego Reberu do poruszania się i kontroli ataku niciami. Jeśli "oddzielone" serce posiada naturę Doton możliwe jest także przemieszczanie się nim pod ziemią z 1/4 szybkości Reberu używanego do poruszania się. Wszelkimi kosztami jest obciążone wtedy oddzielone serce.
  • Techniki wypuszczane są bezpośrednio z masek. Z drobnymi wyjątkami, najczęściej występującymi w Dotonie. Warunkiem użycia techniki przez maskę jej obecność serca blisko niej.
  • Jutsu kosztują nas w zależności od posiadanej przez nas kontroli chakry.
  • Serca udostępniają nam jedynie chakrę i żywioł. Używania tego drugiego musimy się nauczyć otwierając i rozwijając dziedzinę po standardowych kosztach.
  • W przypadku pobrania dwóch serc tej samej natury bonusy nie sumują się i uzyskujemy dostęp do tego lepszego, póki jest żywe.
  • Serca dodatkowe także wliczają się w limity dziedzin.


Notka 1: Możliwe jest używanie niższego poziomu reberu, niż maksymalnie opanowany. Wiąże się to z mniejszymi możliwościami, ale też mniejszymi kosztami używania nici.

Notka 2: Koszta reberu na danym poziomie są przedstawione dla maksimum zdolności, mniejsze użycie pobiera analogicznie mniej energii (prowadzący/sędziowie muszą brać to pod uwagę i tak, np. reberu S może pobierać zaledwie 50% / inne ilości chakry za mniejsze użycie nici).

Notka 3: Przy reberu w przypadku posiadania statystyk łamanych np. Mierny/Słaby wybieramy czy chcemy mieć szybkość na miernym, czy wytrzymałość za każdym razem kiedy używamy.

Notka 4: Członka klanu Kakuzu jest zabić trudniej niż normalną osobą. Jedyne części ciała, które na to pozwalają to głowa i serce. Gdzie przy tym drugim jeśli posiada on inne wejdzie na miejsce pierwszego. Dodatkową opcję stanowi całkowita dezintegracja, jednakże nie oszukujmy się jest to bardzo trudne w wykonaniu.

Notka 5: Z racji specjalnej fizjonomii osób z tym hijutsu, niemożliwym jest zdobycie umiejętności wspomagających takich jak przeszczep (poza dojutsu), pakt czy Hachimon Tonkou. Z dostępnym wspomagaczy zostaje nam tylko Bijuu.

Notka 6: Siła nici wynosi 2/3 siły użytkownika (zaokrąglane w górę).


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Di

Ranga
D

Jiongu jest niezwykłą umiejętnością, która zmienia ciało użytkownika w swoistą, szmacianą lalkę. Zdolność, którą uzyskuje się poprzez poddanie swojego ciała eksperymentom, pozwala na dowolne manipulowanie czarnymi nićmi znajdującymi się w naszym organizmie. Wprowadza się je w trakcie eksperymentu i po jego przyjęciu przez organizm następuje jego gwałtowny rozrost w wyniku czego już po niedługim czasie, nici znajdują się w każdym niemalże mięśniu naszego ciała. Ze względu na to, że nasze ciało składa się w głównej mierze jedynie z tych nici, jesteśmy w stanie także wykonywać dość poważne zabiegi na swoim organizmie, a także bez obaw je otwierać, a także zamykać.

Wytrzymałość
Słaby (60)

Szybkość
Słaby (60)

Zasięg Max.
5 metrów

Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1 (na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Shi

Ranga
C

Drugi poziom Jiongu. Dochodzi do kolejnych przemian w organizmie. Zostają zniszczone narządy, poza sercem, mózgiem, płucami, żołądkiem i nerkami. Inne po prostu przestają istnieć, przez co dochodzi do kolejnego wypełnienia ciała nićmi. Są one coraz większe i szersze, co umożliwia wykorzystywanie ich w walce na coraz lepsze sposoby. Zwiększają się również możliwości ciała, które powoli przystosowuje się do "nowych" wewnętrznych części ciała.

Wytrzymałość
Mierny/Słaby (100/60)

Szybkość
Mierny/Słaby (100/60)

Zasięg
10 metrów

Koszt Chakry
E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)



Nazwa
Echin Shishi no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Przy pomocy tej techniki jesteśmy w stanie manipulować długością swoich kończyn. Jesteśmy w stanie wystrzelić gwałtownie ramionami na znaczną odległość i w ten sposób pochwycić uciekającego przeciwnika lub możemy w dość szybki sposób zadać oddalonemu przeciwnikowi kopnięcie. Technika mimo, że prosta w zastosowaniu jest dość skuteczna bo pozwala zaskoczyć nieświadomego przeciwnika. Warto pamiętać jednak o tym, że powrót kończyn do właściwych rozmiarów nie co zajmuje przez co wtedy odkrywamy się na atak przeciwnika.


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Bi

Ranga
B

Trzeci z poziomów tego Hijutsu. Następują kolejne modyfikacje ciała. Przede wszystkim, pozostają tylko trzy narządy: serce, mózg i płuca. Dodatkowo wzmacniają się możliwości nici. Są one o wiele dłuższe niż wcześniej, a także można nimi wykonywać lepsze manewry. Daje to pole do popisu wszystkim użytkownikom Jiongu. Warto dodać, że od tego momentu zostają wzmocnione czynności życiowe Kakuzu. Do czego to potrzebne? Dowiemy się tego na następnej randze.

Wytrzymałość
Przeciętny/Mierny (140/100)

Szybkość
Przeciętny/Mierny (140/100)

Zasięg
20 metrów

Koszt Chakry
E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)



Nazwa
Nuuhada no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg Min.
Dotyk

Zasięg Max.
1 metr (trzeba znajdować się tuż przy zszywanym obiekcie)

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (15 ran)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Dość niezwykła technika, która pozwala pozszywać nawet posiatkowane, własne ciało. Dzięki temu obawa przed choćby utratą kończyny nie jest już tak straszna, gdyż po chwili możemy ją przywrócić do właściwego stanu. Technikę można również zastosować do przeprowadzania operacji na innych osobach, trzeba liczyć się jednak z znacznie większą trudnością. W przypadku takiej sytuacji oprócz naszych zdolności ważna jest także nasza wiedza medyczna.



Nazwa
Shinto Numei no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 za utrzymanie)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo niebezpieczna dla przeciwników technika, która powoduje spenetrowanie ich ciała przez nici użytkownika. W momencie gdy te dostaną się do ciała oponenta w sposób gwałtowny, a także bolesny mogą zgnieść jego kości, zniszczyć narządy wewnętrzne, a także pozbawić go życia. Przy pomocy tej techniki jesteśmy także w stanie wyrwać przeciwnikowi jego własne serce.


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Ei

Ranga
A

Przedostatni poziom Jiongu. Wprowadza on szereg różnych zmian. Udoskonala zdolności nici, co jest oczywiste, lecz warto o tym wspomnieć. Idąc dalej, pozostają już tylko dwa narządy wewnętrzne: serce i mózg. Dochodzi również bardzo ważna dla Kakuzu rzecz. Zostaje wprowadzona możliwość aplikacji nowych serc. Aktualnie ich limit to trzy, lecz z czasem da się to zmieniać. Schemat zdobywania serc opisany jest poniżej.

Wytrzymałość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)

Szybkość
Ponadprzeciętny/Przeciętny (180/140)

Zasięg
25 metrów

Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na D

Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)



Nazwa
Kyushu Hato

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (wchłonięcie i zmiana w maskę)

Dodatkowe
Należy uprzednio wyrwać komuś serce, wymagana kontrola chakry na D

Opis Dosyć niezwykła technika przy pomocy której jesteśmy w stanie wchłonąć wcześniej zdobyte serce. Technika wykorzystuje naszą zdolność do manipulacji nićmi, a także złączeń między poszczególnymi fragmentami naszego ciała. Z tego względu, że możemy w dowolnym momencie otwierać, a także zamykać swoje ciało, możemy wprowadzić nowe serce do specjalnych komór. W wyniku tego zyskujemy dodatkowe życie, które skończy się w momencie utraty danego serca. Ponadto wraz z uzyskaniem nowego serca, zdobywamy także naturę chakry na tym samym poziomie, którym władał jego poprzednik.

Zasady
  • Serce zawiera jedynie jedną naturę chakry [tą, z którą urodziła się dana postać], nawet jeżeli osobnik ów posiadał ich wiecej.
  • Żywioł z serca nie nadaje się do rozwinięcia na wyższy poziom.
  • Użytkownik z nowym sercem nie zyskuje jego technik, jednak może opanować wszystkie istniejące w kanonie.
  • Serca nie można przechowywać w pojemniku z formaliną. Narząd ten wymaga stałego połączenia z krwiobiegiem, inaczej przestaje bić. Szacuje się, że po około pięciu minutach od wyjęcia z organizmu, narząd obumiera.


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Esu

Ranga
S

Ostateczny z poziomów Jiongu. Tutaj użytkownik dostaje potężny dopalacz w postaci wzmocnienia nici, a także kilku nowych technik do opanowania. Pojemność na serca zwiększa się do liczby pięć, także jest możliwe do poznania wszystkich podstawowych natur chakry. Dodatkowo użytkownik potrafi rozdzielać swoje ciało i łączyć je za pomocą nici, których ilości są tak ogromne, że ledwie mieszczą się w organizmie. A jako, że uszkodzone serca może swobodnie wymieniać, a nic innego nie ma jak się postarzeć... zyskuje on coś w stylu nieśmiertelności.

Wytrzymałość
Ponadprzeciętny (180)

Szybkość
Ponadprzeciętny (180)

Zasięg
40 metrów

Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na C

Koszt Chakry
C: 40% | B: 32% | A: 24% | S: 16% | S+: 8% (na turę)



Nazwa
Maskui Kokoro no Kaifuku

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
500 metrów (na tyle mogą się oddalić maski)

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe Wymagana kontrola chakry na C, należy posiadać minimum jedną maskę z sercem

Opis Najpotężniejsza technika szczepu Kakuzu, która pozwala na zniwelowanie w trakcie walki przewagi przeciwnika poprzez "ożywienie" znajdujących się masek na naszych plecach. Jak wiadomo, każda maska symbolizuje jedno serce, które użytkownik posiadł w trakcie swojego życia. Przy pomocy tejże techniki maski przybierają materialne postaci człekopodobnych stworów. Ich ciała składają się w całości z nici, a na "głowie" znajduje się maska w miejscu, które w domyśle powinna być twarz. Tam też znajduje się serce, którego zniszczenie jest najprostszym sposobem na pozbycie się kreatury. Kreatury te działają niezależnie od użytkownika jednak jest on je w stanie kontrolować komunikując się na poziomie podświadomości przez to, że działają one niczym prymitywna forma życia. Są one w stanie używać wszystkich znanych przez właściciela technik reprezentowanego przez siebie żywiołu. Statystki stworów to szybkość i wytrzymałość nici, ale ich siła jest praktycznie zerowa. Jeśli zdarzy się tak, że członek klanu Kakuzu utraci swoje podstawowe serce twory te uznają za swoją nadrzędną funkcje dostarczenie nowego przywracając tym samym swojego twórcę do życia. Jest to możliwe jedynie w ciągu 5 minut po jego śmierci. Zanim nastąpi śmierć mózgowa. Same twory utrzymują się jeszcze 30 minut stanowiąc zagrożenie.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.



Nazwa
Masuku no Wakai

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
500 metrów (na taką odległość może się oddalić stwór z maskami)

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% + koszt powyższej

Dodatkowe Wymagana kontrola chakry na C, należy posiadać minimum jedną maskę z sercem, należy ożywić minimum dwie maski z sercami

Opis Technika jest swojego rodzaju rozwinięciem Maskui Kokoro no Kaifuku. Jutsu opiera się na zdolności łączenia ożywionych stworów w jeden twór, który pozwala na równoczesne władanie kilkoma naturami chakry (w zależności jakie wybierzemy maski do scalenia). W wyniku tego można tworzyć efektywne połączenia żywiołów chakry, które wzajemnie się wzmacniają (np. maska katonu z maską futonu). Pozwala to osiągać zabójcze dla przeciwników kombinacje.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3731
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości