Kōseki

Kōseki

Postprzez TwoFace » 3 sie 2018, o 10:27

Obrazek
Shōton no Jutsu - Kekkei Genkai żywiołowe, będące umiejętnością należącą wyłącznie do przedstawicieli rodu Kōseki. Poprzez połączenie żywiołów Fuutonu i Dotonu są oni w stanie wytworzyć bardzo twardy materiał - kryształ. Mogą oni dowolnie nim manipulować i produkować z niego wszelakie przedmioty (jak na przykład narzędzia), a także używać w walce - zarówno do ofensywy, jak i defensywy. Pod względem wytrzymałości, Shoton bez problemu dominuje wśród żywiołów łączonych - zarówno Mokuton, jak i Hyoton są słabsze w wytrzymałości, i ataki które niszczą te dwa Kekkei Genkai, mogą Uwolnienie Kryształu ledwie zadrapać. Największym mankamentem Kryształu jest jednak jego szybkość - już Mokuton jest od niego szybszy, a z Hyotonem nie ma się co równać.
Ważne: By móc odblokować dziedzinę klanową, należy mieć odblokowane dziedziny Fuuton i Doton! Aby opanować każdą rangę Shōton no Jutsu, należy napisać trening długości odpowiadającej treningowi na technikę danej rangi.

Notka: Szybkość i wytrzymałość na każdym reberu to wartości pomiędzy minimum, a maksimum danego progu atrybutu. Np. 41-80 - reberu wynosi wtedy mniej więcej 60.

Notka 2: Możliwe jest używanie niższego poziomu reberu, niż maksymalnie opanowany. Wiąże się to z mniejszymi możliwościami, ale też mniejszymi kosztami.

Notka 3: Koszta reberu na danym poziomie są przedstawione dla maksimum zdolności, mniejsze użycie pobiera analogicznie mniej energii (prowadzący/sędziowie muszą brać to pod uwagę i tak, np. reberu S może pobierać zaledwie 50% / inne ilości chakry za mniejsze twory).

Notka 4: Twory z kryształu, jeśli nie są podtrzymywane chakrą Shōton, utrzymują się w swojej formie do kilku tygodni czasu fabularnego. W ich czasie następuje stopniowe zanikanie chakry w strukturze kryształu co doprowadza do jego kruszenia, osłabienia jego właściwości defensywnych, i w ostateczności, do całkowitego rozkruszenia się kryształowego obiektu.


Obrazek

Nazwa
Shōton no Jutsu: Reberu Di

Najniższa ranga kontroli Uwolnienia Kryształu. Daje ona umiejętności podstawowe, dostępne większości shinobi z rodu Kōseki. Poprzez przesłanie chakry do otoczenia, shinobi może z Shōtonu wytworzyć podstawowe przedmioty, jak chociażby sztylety, miecze lub inne tego typu narzędzia mordu, ale też np. miski i talerze. Poziom ten jest dość łatwy do opanowania, lecz ma dwie duże wady - mały zasięg i ślamazarne tempo powstawania kryształu. Niewątpliwym plusem jest za to wytrzymałość, która już tutaj jest imponująca.

Wytrzymałość
Mierna

Szybkość
Bardzo słaba

Zasięg
Brak Skupienia
5 metrów

Pełne Skupienie
10 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
3 metrów

Wysokość
3 metrów

Długość
3 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1 (na turę)



Nazwa
Shōton: Kuri no Ruhoīru

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Szybkość +10

Opis Dość nietypowy rodzaj zastosowania uwolnienia kryształu. Za pomocą tej techniki użytkownik wytwarza wokół siebie kolisty dysk o wytrzymałości równej wytrzymałości najwyższego opanowanego reberu. Twór ten kształtuje się tak szybko, że można skorzystać z niego nawet w biegu, więc w porównaniu do shoton no jutsu jest błyskawiczny. Widok przez kryształ jest lekko zniekształcony, więc dostrzeżenie drobnych szczegółów otoczenia może być trudne lub wręcz niemożliwe. Działa to w obie strony, więc niektóre poczynania osoby będącej wewnątrz również mogą być ukryte przed kimś z zewnątrz. Walcem tym równie dobrze można poruszać się po ziemi, jak i po powierzchni wody, choć ten drugi wariant wymaga ciągłego ruchu, inaczej twór natychmiastowo zaczyna tonąć. Użytkownik może korzystać z innych technik jak i walczyć za pomocą rąk, ale wyskakiwanie z pędzącego "pojazdu" to zły pomysł. Krótko mówiąc, technika daje członkom klanu Koseki wcielić się w rolę chomika w bardzo wytrzymałym kółku.




Nazwa
Shōton: Rokkaku Shuriken

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zasięg rzutu

Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 4 małe / 2 "średnie" / 1 duży kwadratowy)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Prosta, ale bardzo użyteczna technika polegająca na stworzeniu kryształowych shurikenów. W kwestii ich dokładnego wyglądu Koseki ma niemal nieograniczoną wolność wyboru, mogą przypominać najróżniejsze sklepowe odpowiedniki, płatki śniegu etc. Nawet ich wielkość może się zmienić, od małych, przez fuma, po kwadratowe giganty. Największą wadą jest jednak czas ich powstania, proces jest bardzo powolny, i stworzenie ich w walce jest praktycznie niemożliwe. Jednak wizja zaoszczędzonych pieniędzy oraz posiadania własnego arsenału kryształowych broni jest dość przyjemna. Za każdym razem po stworzeniu maksymalnej (i mniejszej) ilości shurikenów, Koseki musi odczekać dobę przed stworzeniem kolejnej serii broni.


Obrazek

Nazwa
Shōton no Jutsu: Reberu Shi

Drugi poziom kontroli Kekkei Genkai. W tym przypadku użytkownik może zwiększyć rozmiary wykorzystywanego przez siebie kryształu. Samo wytwarzanie Shōtonu nadal jest bardzo powolne, jednak rośnie zasięg powstawania tworów. Najważniejsze jest jednak poprawienie wytrzymałości materiału - osłony wytwarzane za pomocą Uwolnienia stają się trudniejsze do przebicia, poprawiając możliwości defensywy jak i wytwarzanej broni.

Wytrzymałość
Przeciętna

Szybkość
Bardzo słaba

Zasięg
Brak Skupienia
10 metrów

Pełne Skupienie
30 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
8 metrów

Wysokość
8 metrów

Długość
8 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)



Nazwa
Shōton: Ranbu Rokkaku Shuriken

Pieczęci
Wąż → Pies → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Świnia → Baran

Zasięg
Stworzenie przed sobą, długość rzutu

Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 6 małych / 3 "średnie" / 2 duże kwadratowy)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Shōton: Rokkaku Shuriken

Opis Mówiąc najprościej, jest to rozszerzona i wzmocniona wersja Shōton: Rokkaku Shuriken. Tworzenie shurikenów jest tutaj tańsze i szybsze, co pozwala na korzystanie z nich w trakcie walki, co jest znaczącą przewagą nad bazową wersją jutsu. Dodatkowo, użytkownik ma pełną kontrolę nad lotem broni, dzięki czemu zyskuje spory atut w pojedynku. Oczywiście kontrola ta tylko w teorii brzmi tak wspaniale, bo w rzeczywistości ogranicza się do wybrania kierunku, w którym wystrzelą dane pociski. I choć nie brzmi to zbyt potężnie, to szybkość broni jest większa, niż przy rzucie własnoręcznym, co rekompensuje ograniczenia kontroli.




Nazwa
Shōton: Kyodai Rokkaku Shuriken

Pieczęci
Połowa pieczęci Barana

Zasięg
Stworzenie w zasięgu reberu bez skupienie / Zasięg rzutu

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 3 shurikeny)

Dodatkowe
Należy mieć 40 Siły by móc rzucić shurikenem

Opis Kolejna wersja Rokkaku Shurikena, tym razem po prostu wzmocniona. Użytkownik Shōtonu tworzy z kryształu ogromnego shurikena, który przyjmuje kształt płatka śniegu. Ostrze takie jest silne i bez większych problemów przebija słabsze bariery - ranga D i niektóre techniki C. Niestety, by własnoręcznie rzucić czymś o takich rozmiarach, wymagana jest spora siła. Oczywiście, do celnego trafienia wymagana jest odpowiednia percepcja (albo dostatecznie powolny przeciwnik). W każdym razie, kontakt z tą bronią może się bardzo źle skończyć dla co mniej opancerzonych celów.




Nazwa
Shōton: Suishō Bunshin no Jutsu

Pieczęci
Koń → Baran

Zasięg
Lustro przed sobą / klony zasięg prowincji w której znajduje się twórca

Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + % który przekaże twórca

Dodatkowe Szybkość -> 1/2 twórcy; Siła -> 1/2 twórcy; Wytrzymałość równa kryształowi na tej randze.

Opis Użyteczna technika klonowania, wykorzystywana przez klan Kōseki. Po aktywacji jutsu tworzymy spore nefrytowe zwierciadło, z którego powoli wychodzą stworzone z tego samego materiału klony użytkownika. Są one bardzo wytrzymałe, a ich ciosy bolesne (w końcu zostały stworzone z minerałów), w zamian jednak mogą używać tylko technik klanowych oraz Taijutsu/Buki jutsu nieopierających się na chakrze, a także posiadanego ekwipunku za wyjątkiem nieszablonowych broni - notek, bomb, zwojów, itd. I choć ich tworzenie jest powolne, bo wychodzą z lustra pojedynczo, to ich wytrzymałość (równa randze reberu) pozwala dla najsilniejszych koseki określać je mianem niezniszczalnych bunshinów. Warto dodać, że samo lustro może posłużyć za całkiem dobrą defensywę dla jednej, może dwóch osób, a ponadto można się w nim przejrzeć, choć obraz nie będzie idealny. Po zniszczeniu chakra nie wraca do użytkownika




Nazwa
Shōton: Kurenai no Kajitsu

Pieczęci
Baran

Zasięg
Wokół użytkownika lub kilka metrów od niego

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Tym razem mamy przed sobą technikę typowo defensywną. Po aktywacji swojego Kekkei Genkai, shinobi używający kryształu wytwarza kopułę, w której można się ukryć na czas ataku. Bariera ta należy do dosyć wytrzymałych zarówno z zewnątrz, jak i od wewnątrz, dzięki czemu można jej użyć nie tylko do obrony, ale również do uwięzienia kogoś. Biorąc pod uwagę całkiem niezłą (jak na tą rangę kryształu) szybkość powstawania, jest całkiem skuteczną techniką, zdolną wytrzymać większość technik tego samego poziomu, a nawet niektórych z wyższych rang. Kryształowa kopuła ma jedną, naprawdę bolesną wadę, mianowicie nie broni swojego użytkownika od spodu, więc wszelkie ataki dotonu albo podkopy wystarczą, by dostać się do środka. Tak samo jest z wydostaniem się z kopuły.




Nazwa
Shōton: Suishō Tō

Pieczęci
Koń → Wół → Świnia → Wąż

Zasięg
Długość ostrza - 30 cm

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 ostrza)

Dodatkowe
Kenjutsu minimum na randze D do płynnego używania

Opis Użytkownik tego jutsu korzysta ze swojej unikatowej umiejętności wytwarzania kryształu, dzięki czemu wytwarza na swoim ramieniu wytrzymałe, kryształowe ostrze, spełniające podobną rolę do krótkiego miecza. Może służyć zarówno do obrony jak i ataku, a dodatkowo ostrze to nie tępi się w starciu ze zwykłą stalą, z racji używanego materiału. Walka taką bronią różni się nieco od standardowych ostrzy, głównie przez budowę jak i umiejscowienie, choć dla osób zaznajomionych ze sztuką kenjutsu nie powinno to być problemem.


Obrazek

Nazwa
Shōton no Jutsu: Reberu Bi

Trzeci poziom kontroli Shōtonu daje użytkownikom kilka przyjemnych bonusów. Po pierwsze, wytwarzany przez nas Shōton powstaje już nieco szybciej niż poprzedni i bez większych problemów ze strony twórcy, a wytrzymałość materiału staje się przyjemnie duża, zaś zasięg rośnie jeszcze bardziej. Do tego shinobi zyskuje nową umiejętność - krystalizację. Poprzez wytwarzanie kryształu w powietrzu, użytkownik może np. zaplombować oponenta. Nie jest to jednak proces wybitnie szybki, a próby skrystalizowania czegoś większego od człowieka spełzną na niczym. Mniejsze istoty i przedmioty można zamykać w krysztale nawet w kilku, kilkunastu sztukach (dla różnych wielkości - ocenia sędzia / prowadzący). Oczywiście istoty żywe po skrystalizowaniu najpewniej umrą z braku świeżego powietrza.

Wytrzymałość
Ponadprzeciętna

Szybkość
Słaba

Zasięg
Brak Skupienia
20 metrów

Pełne Skupienie
60 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
12 metrów

Wysokość
12 metrów

Długość
12 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)




Nazwa
Shōton: Kuri no taransu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość lancy - 4 metry

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Siła 45 do bezproblemowego używania broni

Opis Silna, lecz wymagająca dosyć dużej wprawy technika klanu Kōseki, wykonywana najczęściej z powietrza, ewentualnie z grzbietu dowolnego wierzchowca. Tym razem za pomocą Uwolnienia kryształu shinobi wytwarza ogromną kryształową lancę, zaostrzoną na czubku. Taką bronią można bez problemu przeszyć oponenta na wylot lub zadać solidne obrażenia. Manewrowanie ostrzem jest jednak trudne ze względu na wagę i długość. W przeciwieństwie do szybkości powstawania tworów z reberu, kształtowanie się broni jest bardzo szybkie.




Nazwa
Kesshō no Yoroi

Pieczęci
Brak

Zasięg
Ciało

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 za naprawę)

Dodatkowe Siła i wytrzymałość 80 do bezproblemowego chodzenia w zbroi.
W przypadku niespełnienia wymogu szybkość maleje o brakujące punkty do maksimum 1. Na czas noszenia -30 szybkości (nawet spełniając wymogi)
Maksymalne pokłady chakry zmniejszone o koszt utworzenia zbroi na czas używania

Opis Jedno z najpotężniejszych jutsu defensywnych nie tylko w klanie Koseki, ale w ogóle wśród istniejących defensyw. Technika polega na ukształtowaniu dość grubej warstwy kryształu w formie zbroi na ciele użytkownika, która na pierwszy rzut oka niczym nie różni się od normalnych ubrań, skóry etc. Jednak w przypadku uderzenia lub mocnego światła, nici z ukrycia warstwy ochronnej. Wytrzymałość zbroi równa się wytrzymałości reberu shotonu. Największym mankamentem jest duża waga, która skutecznie utrudnia szybkie poruszanie się, a w przypadku słabszych fizycznie władców kryształu - czyni z nich żółwie. W założonej zbroi odradza się próby pokonywania zbiorników wodnych, chyba, że użytkownik zapragnął zwiedzać dno. Tak, Suimen Hokō no Waza nie wystarczy do utrzymania się na powierzchni.




Nazwa
Shōton: Omiwatari no Jutsu

Pieczęci
Koń → Małpa → Baran → Świnia → przyłożenie rąk do ziemi

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika, która udowadnia że w pojedynku z Kōseki trzeba mieć oko na wszystkie strony. Tym razem zagrożenie nadchodzi od dołu - gdy użytkownik tego jutsu złoży odpowiednie pieczęci i przyłoży rękę do ziemi. Wtedy też wyrastają z niej kryształowe kolce, a ścieżka z nich złożona podąża w kierunku przeciwnika. Ich maksymalna wysokość to mniej więcej dwa metry, a prędkość ich powstawania jest całkiem zadowalająca jak na tą rangę. Kolce powstają tak długo, jak koseki trzyma dłonie przy podłożu, może też wtedy kontrolować kierunek powstawania kolejnych kryształowych tworów.




Nazwa
Shōton: Jeidotsurī

Pieczęci
Koń

Zasięg
30 metrów od użytkownika, rozrost prawie dowolny

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (tworzenie), 1/2 na turę (wydłużanie)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Silne i dość ciekawe jutsu. Użytkownik kryształu wytwarza za pomocą swojego Kekkei Genkai spore nefrytowe drzewo, które rozrasta się na wszystkie strony, ze szczególnością jednak w kierunku wskazanym przez shinobi. Gałęzie mogą przebić przeciwnika, lub (częściej) go uwięzić między sobą. Rozrost jest dosyć gwałtowny i nieprzewidywalny, przez co trzeba nie lada uwagi i szybkości, by uniknąć ataku. Ponadto drzewa takie stanowią całkiem ciekawy element dekoracyjny, a jednocześnie uśpioną broń zdolną zrobić z nieostrożnych oponentów szaszłyk.




Nazwa
Shōton: Suishō Rō no Jutsu

Pieczęci
Baran

Zasięg
10 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Ciekawa wariacja na temat wykorzystania krystalizacji, bardzo przydatna na bliskim dystansie. Jutsu polega na zamknięciu pojedynczego celu w krysztale. W momencie gdy kryształ zostanie zniszczony i się rozpadnie, z przeciwnikiem dzieje się to samo. Jedynie osoby, które perfekcyjnie opanowały kontrole chakry są w stanie po zniszczeniu kryształu zachować swoją integralną postać, np. przedstawiciele klanu Hyuuga z genialną kontrolą używania tenketsu. Zawsze też można spróbować nie dać się złapać, albo ratować skórę używając kawarimi. Powstawanie kryształu jest dość szybkie, więc potrzebna jest spora szybkość i percepcja do uniknięcia tego kryształowego grobowca.




Nazwa
Shōton: Hashō Kōryū

Pieczęci
Wół → Koń → Baran

Zasięg
Dowolny

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę od smoka)

Dodatkowe
Szybkość ruchu smoka - 105

Opis Użytkownik wytwarza sporego, nefrytowego smoka, który wykonuje każde polecenie swojego stwórcy. Jest on dosyć szybki, oraz - co ważniejsze - bardzo wytrzymały, przez co zniszczenie go jest bardzo trudne, a dla niektórych prawie niemożliwe. Za jego pomocą można się też dosyć sprawnie poruszać po polu bitwy, nie jest to jednak latanie, a raczej "lewitowanie" tuż nad powierzchnią, choć może też wybić się do ataku w przestworzach. Potem rzecz jasna spada ku ziemi. Wadą tego stworzenia jest brak kończyn, więc jego główną ofensywą jest masa, ostre kawałki podłużnego ciała i paszcza, co razem i tak tworzy zabójczą kombinację.


Obrazek

Nazwa
Shōton no Jutsu: Reberu Ei

Przedostatnia ranga kontroli Shōtonu, pozwalająca na znaczące poprawienie jakości wytwarzanego kryształu. Zasięg staje się jeszcze większy, podobnie jak maksymalne rozmiary wytwarzanego przez nas materiału. Następuje również dość duży skok pod względem możliwości krystalizacji przedmiotów - przy odpowiedniej kontroli chakry, można zamknąć w krysztale obiekty osiągające nawet trzykrotnie większe rozmiary niż człowiek i to szybciej, niż poprzednio. Szybkość powstawania kryształu nadal jest mankamentem, ale wytrzymałość rekompensuje ten minus.

Wytrzymałość
Wielka

Szybkość
Słaba

Zasięg
Brak Skupienia
30 metrów

Pełne Skupienie
100 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
18 metrów

Wysokość
18 metrów

Długość
18 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)



Nazwa
Shōton: Suishōheki Hachi no Jin

Pieczęci
Szczur → Pies → Koń → Baran → Świnia → Smok → Szczur → Baran → Świnia

Zasięg Max.
100 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika dostępna dla bardziej doświadczonych użytkowników kryształu, jednak jej ranga jest w pełni uzasadniona. Tym razem po wykonaniu jutsu pokrywamy spory obszar kryształami, które mogą zostać użyte jako ściana, skutecznie chroniąca przed większością ataków, lub, znacznie częściej jako więzienie. Co prawda zamknięty w nim człowiek ma dużo miejsca i możliwości, by spróbować je sforsować, dlatego znacznie lepiej nadaje się do przetrzymywania dużych summonów. Kryształ jest na tyle wytrzymały i gruby, by przez jakiś czas zatrzymać Bijuu. Największą wadą jutsu jest spora ilość pieczęci, bo zasięg i możliwości więzienia są naprawdę imponujące.




Nazwa
Shōton: Jeido no Kuresu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zasięg pasywnego Shōtona użytkownika bez skupienia

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Sprytna technika więżąca, którą można wykonać nawet niespostrzeżenie, bo nie wymaga żadnych pieczeci. Po aktywacji jutsu w wyznaczonym przez użytkownika miejscu pod ziemią, dość szybko powstają kryształowe ostrza, które następnie z impetem wyskakują na zewnątrz. Mogą one przebić przeciwnika, lub - jeżeli taka jest wola użytkownika - uwięzić niczego się nie spodziewającego oponenta między sobą, ograniczając mu ruchy. Z racji wytrzymałości kryształu uwięzionym bardzo ciężko jest wyrwać się z takiej pułapki. Jedyną szansą na skuteczny unik jest widzenie, bądź wyczuwanie chakry, albo posiadanie percepcji wystarczająco wysokiej, by poczuć drżenie ziemi z której mają wystrzelić kryształy. No i posiadanie sporej szybkości lub skutecznej techniki defensywnej.




Nazwa
Shōton: Isshi Kōmyō

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
100 metrów - zasięg wiązki

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika pozwala użytkownikowi na dość szybkie otoczenie się kryształowym pryzmatem, który po chwili unosi się w powietrzu razem z wykonawcą zamkniętym w środku. Wygląda to jak świadome wystawienie się na atak, jednak struktura tworu jest tak wytrzymała, że bez problemu wytrzyma ataki technik równej rangi, a przy wyższym reberu nawet większości jutsu S. Słabością pozostają oczywiście wszystkie penetracyjne ataki, lub wzmocnione chakrą natury, bijuu itp. Jednak pryzmat ten służby do ataku, obrona jest tylko dodatkowym plusem. Skupiona w pryzmacie wiązka chakry wykorzystana może zostać do wystrzelenia w przeciwnika, bariery itd.. Wystarczy chwila znajdowania się w takim promieniu, aby zostać spopielonym, lub, w przypadku większych stworzeń, przepalonym w konkretnym punkcie. Do kontrolowania wiązki przydatna jest duża percepcja, która pozwoli nadążyć za co ruchliwszymi celami.



Nazwa
Shōton: Suishō Rokkakuchū

Pieczęci
Szczur → Wąż → Baran → Pies → Tygrys → Klaśnięcie dłońmi

Zasięg Max.
100 metrów

Koszt
A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Kontrola Chakry A, 80 Percepcji + 50 za każdego wzmacnianego sojusznika

Opis Technika dostępna tylko dla doświadczonych przedstawicieli klanu Kouseki, którzy osiągnęli wystarczająco dobrą kontrolę swojej chakry. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i klaśnięciu dłońmi, w wybranym miejscu w odległości maksymalnie 100m od wykonującego pojawia się pięć kryształowych filarów. Konstrukcja ta ma za zadanie wzmocnienia większości technik wykonanych wewnątrz struktury. Rodzaj wzmocnienia zależy od samej techniki, dlatego też decyduje o tym sędzia bądź Administrator. Przykładowo techniki Katon mogą obejmować większy obszar i być trudniejsze do neutralizacji, a techniki Iryo Ninjutsu nabierają na sile w kwestii leczenia rannych. Konstrukcja działa pod kontrolą twórcy, musi poświęcić odpowiednio dużo uwagi wzmacnianym sojusznikom, co może prowadzić do trudności z prowadzeniem bezproblemowej walki w przypadku niespełniania kryteriów poziomu Percepcji. Ilość wzmocnionych technik nie ma ograniczeń i nie wpływa na koszt podtrzymania techniki, który jest identyczny zarówno dla jednego wzmocnionego jutsu, jak i trzech. Konstrukcja wzmacnia wszystkie techniki wymagające chakry poza technikami klanowymi (za wyjątkiem tych klanu Kouseki).


Obrazek

Nazwa
Shōton no Jutsu: Reberu Esu

Najwyższa ranga kontroli Shōtonu. Pozwala ona użytkownikowi na wytwarzanie nawet olbrzymich bloków kryształu o niezwykłej wytrzymałości, niwelując sporą część ograniczeń z poprzednich rang, nawet szybkość wzrasta w pewnym stopniu, co pozwala używać kryształu bez planowania kilkudziesięciu ruchów naprzód. W podobny sposób rosną możliwości krystalizacji - shinobi jest w stanie hibernować spore stworzenia w rodzaju summonów... a nawet Bijuu. Oczywiście, nie jest to proces natychmiastowy, ale przy odpowiedniej cierpliwości, zasobach chakry (i spokoju krystalizowanych bestii) okazuje się bardzo potężny.

Wytrzymałość
Wielka

Szybkość
Przeciętna

Zasięg
Brak Skupienia
40 metrów

Pełne Skupienie
150 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
25 metrów

Wysokość
25 metrów

Długość
25 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
C: 40% | B: 32% | A: 24% | S: 16% | S+: 8% (na turę)



Nazwa
Shōton: Kesshō Gokakurō

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zasięg pasywnego Shōtona użytkownika bez skupienia

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 6 osób)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Ostateczna wersja techniki Shōton: Suishō Rō no Jutsu, która tym razem może uwięzić w krysztale znacznie większą ilość osób. Tak samo jak w swoim pierwowzorze, po rozpadnięciu kryształu uwięzionych spotyka ten sam los, a jedynie osoby które perfekcyjnie opanowały kontrolę chakry są w stanie zachować swoją integralność. Bardzo silna, dość szybka technika pozwalająca pozbycia się całej grupki przeciwników, o ile tylko uda się ich złapać w kryształ, co przy większym dystansie może się czasem okazać kłopotliwe.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.




Nazwa
Shōton: Suishō Kabe

Pieczęci
Wąż → Pieczęć techniki → Pies → Pieczęć techniki → Pieczęć techniki

Zasięg
Dowolny

Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/4 na turę przebywania (zaokrąglane w dół) / 1/2 za rozrost)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Potężna technika podczas której użytkownik kryształu wysyła fale chakry w miejsce których następuje gwałtowny rozrost kryształów, które wielkością potrafią dorównać nawet sporym budynkom. Struktura wytworzonego kryształu jest na tyle silna, że jest praktycznie nie do przebicia dla większości technik, najlepiej sprawują się penetracyjne wiatru i błyskawicy, ale i to tylko te najpotężniejsze. Co ważne, gdyby przeciwnik zdołał uniknąć pierwszego ataku, władca kryształu może rozbudować swój twór, czy to w górę, czy też na boki. Warto dodać, że użytkownik może w tych kryształach się schować, a nawet podróżować, by wyjść z innego punktu tworu i zadać cios w plecy, albo starać się opuścić pole walki. Niestety, nwet skryty w krysztale, członek klanu Koseki jest nadal świetnie widoczny dla każdego z zewnątrz.




Nazwa
Shōton: Suishō Meikyū no Jutsu

Pieczęci
Świnia → Małpa → Koń → Pies → Baran

Zasięg
Dowolny (maksymalnie teren zbliżony do stolicy prowincji)

Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Do wykonania techniki wymagane jest uprzednie umieszczenie zalążków kryształowych kwiatów w różnych miejscach. Za wolą użytkownika kryształy rozrastają się tworząc ogromny labirynt w którym uwięzieni przeciwnicy łatwo mogą się zgubić ze względu na fakt, że kryształy odzwierciedlają ich wizerunek, drogi oraz inne szczegóły w ten sposób dezinformując uwięzionych w środku. Najbardziej cierpią na tym członkowie klanu Hyuuga i Ranmaru, przy każdej próbie użycia swoich niezywykłych oczu. Kryształ jest bardzo wytrzymały dlatego też do zniszczenia całego więzienia wykorzystać trzeba technikę o silnym i szerokim polu rażenia. Alternatywą jest skupienie uwagi na jednym jego fragmencie, wykorzystując silną technikę penetracyjną. Albo po prostu przedostać się pod ziemią.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2543
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość