Maji

Maji

Postprzez Yukirin » 3 sie 2018, o 10:26

Obrazek
Jiton - to Kekkei Genkai jest połączeniem dwóch podstawowych żywiołów - Dotonu i Raitonu - i u jego podstaw leży magnesowanie przedmiotów, a bardziej zaawansowani użytkownicy mogą tworzyć wokół siebie pole magnetyczne. Jiton pozwala na manipulację metalową bronią na konkretnych zasięgach, a przy odpowiednich środkach możliwe jest nawet zmuszenie broni do pogoni za przeciwnikiem. Na wyższym szczeblu rozwoju użytkownik uzyskuje możliwość tworzenia żelaznego piachu - potężnej broni wzorowanej na umiejętnościach klanu Sabaku, jednak lepszą od nich pod pewnymi względami.
Ważne: By móc otworzyć dziedzinę klanową, należy mieć otwarte dziedziny Raiton i Doton! Aby opanować każdą rangę Jitonu, należy napisać trening długości odpowiadającej treningowi na technikę danej rangi.

Siła magnetyzmu
W przypadku kiedy siła magnetyczna zderza się z siłą człowieka (przykładowo kiedy chcemy wyrwać komuś miecz z dłoni) siła magnetyzmu traktowana jest jako środkowa wartość w progu o jednym mniejszym niż Szybkość danego Reberu. Czyli na randze D wynosi 21, na randze C - 61, itd. Nawet jeśli siła magnetyzmu jest wystarczająca, to ograniczenia odnośnie objętości kontrolowanych przedmiotów nadal obowiązują.


Notka 1: Szybkość i wytrzymałość na każdym reberu to wartości pomiędzy minimum, a maksimum danego progu atrybutu. Np. 41-80 - reberu wynosi wtedy mniej więcej 60.

Notka 2: Możliwe jest używanie niższego poziomu reberu, niż maksymalnie opanowany. Wiąże się to z mniejszymi możliwościami, ale też mniejszymi kosztami.

Notka 3: Koszta reberu na danym poziomie są przedstawione dla maksimum zdolności, mniejsze użycie pobiera analogicznie mniej energii (prowadzący/sędziowie muszą brać to pod uwagę i tak, np. reberu S może pobierać zaledwie 50% kosztów/inne ilości chakry za mniejsze twory).

Notka 4: Istnieje możliwość otworzenia obu żywiołów na randze D bez spełnienia wymagań, jednak rozwijać można jedynie element wrodzony. By awansować drugi na wyższe poziomy należy spełnić standardowe wymagania otwarcia kolejnego żywiołu.

Notka 5: Pojedyncze namagnesowanie przeciwnika utrzymuje się przez trzy tury.

Pojemność gurdy i objętość piasku
Począwszy od rozwinięcia Reberu na rangę B, użytkownik Jitonu zyskuje możliwość tworzenia i kontroli żelaznego piasku. Na potrzebę kontroli przyjmuje się, że 1 m³ żelaznego piasku to 20 objętości. Gurda, niezależnie od poziomu opanowania Reberu, jest w stanie pomieścić 200 objętości (a więc 10 m³).


Notka 6: Żelazny piach klanu Maji traci swoje właściwości po kilku fabularnych godzinach od stworzenia. Spowodowane jest to tym, że chakra użyta do transformacji zwykłego piachu w piach żelazny dość szybko zanika. W związku z tym, po upłynięciu wymienionego wcześniej czasu, żelazny piach wraca do swojej pierwotnej, zwyczajnej formy. Zasada ta nie obowiązuje, kiedy użytkownik ma kontakt fizyczny z żelaznym piachem, dzięki czemu podtrzymuje go dalej w takowej formie (np. żelazny piasek w gurdzie na plecach użytkownika).

Notka 7: Podane limity objętości przedmiotów na poszczególnych poziomach Reberu odnoszą się do łącznej objętości wszystkich kontrolowanych przedmiotów. W przypadku kontrolowania dużej ilości obiektów nie jest możliwe by Maji mógł precyzyjnie sterować osobno każdą z broni. Konieczne jest dzielenie ich na większe grupy. W łączną objętość wlicza się także kontrola żelaznego piasku.

Maji vs Sabaku
Zwyczajny piasek nie jest podatny na magnetyczne zdolności klanu Maji i nie może być transformowany w żelazny piach. Maji może jednak za pomocą Jitonu wpłynąć na złoty pył Sabaku, co skutkuje pogorszeniem jego parametrów. Siła efektu zależy od różnicy między poziomami dziedzin klanowych. Jeżeli Maji posiada przewagę dwóch rang, statystyki (szybkość i wytrzymałość) złotego piachu Sabaku spadają o poziom. W przypadku przewagi trzech rang, statystyki złotego pyłu spadają o dwa poziomy, a w przypadku czterech rang statystyki pyłu spadają o trzy poziomy.


Obrazek

Nazwa
Jiton: Reberu Di

Ranga
D

Podstawowa ranga Kekkei Genkai. Tutaj użytkownik jest w stanie kontrolować namagnesowane bronie na stosunkowo niewielkim zasięgu i z niewielką mocą, jednak wykorzystując swoją wyobraźnię i zmysł taktyczny jest w stanie uczynić zaskakująco dużo. Same podstawy nie pozwalają na wiele - kunaie, shurikeny i inne podobne rozmiarowo bronie bez problemu poddają się naszym magnetycznym umiejętnościom (≤70 Objętości), pozostałe trzeba sobie odpuścić, a przynajmniej na jakiś czas.

Szybkość Broni
Słaba (60)

Zasięg
Brak Skupienia
5 metrów

Pełne Skupienie
10 metrów

Koszt Chakry
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1 (na turę)



Nazwa
Jishaku Ninpō

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Bezpośredni | Po osiągnięciu rangi B zasięg równy zasięgowi pola magnetycznego

Koszt
E: 8% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (5 przedmiotów)

Dodatkowe
Przedmiot musi być metalowy w całości/większości

Opis Podstawowa technika klanu Maji. Dzięki niej możliwe jest namagnesowanie przedmiotów i tym samym uzyskanie nad nimi pełnej kontroli. Nie trzeba składać żadnych pieczęci, wystarczy odrobina chakry. Przedmioty oczywiście muszą być w większości metalowe, by technika mogła zadziałać. Wszelkiego rodzaju bronie białe pokroju mieczy, kunai, shurikenów, a nawet przedmioty codziennego użytku - wszystko to jesteśmy w stanie przemieszczać w zasięgu ograniczanym jedynie przez poziom naszych umiejętności klanowych. Daje to duże możliwości zarówno bezpiecznej walki na dystans, jak i skrytobójczych ataków z zaskoczenia. Wartym zaznaczenia jest, że jest to jednorazowy koszt pokrycia obiektu magnetyczną powłoką. Jej siła i koszty kontroli nad pokrytymi przedmiotami są zależne od poziomu Reberu. Użytkownik jest świadom położenia namagnesowanych obiektów. Od rangi B użytkownik może użyć tej techniki na odległość, używając pola magnetycznego. Należy pamiętać, że technika ta służy do nadania na przedmiot swojego rodzaju "znacznika", a do kontroli tak namagnesowanych przedmiotów należy użyć i ponieść koszta reberu.


Obrazek

Nazwa
Jiton: Reberu Shi

Ranga
C

Drugi poziom jest znacznym wzmocnieniem naszych magnetycznych umiejętności - gwałtownie rośnie dystans na jakim możemy kontrolować namagnesowaną broń, zarówno podczas skupienia, jak i bez niego. Zasięg jest teraz dwukrotnie większy. Wraz z zasięgiem idzie w parze moc, przez co kontrolowane bronie są w stanie lecieć szybciej i z większą precyzją. Zwiększając kontrolę nad naszymi umiejętnościami, wychodzimy z etapu dowolnej kontroli małej broni miotanej i wchodzimy na następny schodek. Ogromne shurikeny, mniejsze rozmiarowo bronie białe, łańcuchy - wszystko to i podobne wielkościowe obiekty (<140 Objętości) jeszcze bardziej zwiększają nasz potencjał bojowy. Nasza kontrola nad metalowymi przedmiotami wzrasta, teraz możemy przemieszczać je na nieco większe dystanse.

Szybkość Broni
Mierna (100)

Zasięg
Brak Skupienia
10 metrów

Pełne Skupienie
20 metrów

Koszt Chakry
E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)



Nazwa
Jiton: Jakuhō no Sōjin

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
15m

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (5 przedmiotów)

Dodatkowe
Przeciwnik musi zostać wcześniej namagnesowany

Opis Specjalna technika rozwijająca koncept namagnesowanej broni i sterowania nią. Wymogiem do poprawnego użycia techniki jest wcześniejsze bezpośrednie dotknięcie celu bądź też trafienie go jakąś namagnesowaną bronią. Kiedy ten warunek zostanie spełniony, wystarczy przelać odpowiednią ilość chakry Jitonu na metalowe obiekty, przykładowo kunai. Podczas gdy cel namagnesowany jest jednym ładunkiem, metalowe bronie mają ładunek przeciwny. Efekt jest łatwo przewidzieć, ale dla przeciwnika może być on lekko szokujący. Od teraz pociski będą kierowały się na oponenta bez naszego udziału, czyli otrzymujemy samonaprowadzające pociski lecące by trafić cel. Przeciwnik w takiej sytuacji może zrobić kilka rzeczy - zasłonić się czymś i liczyć, że podążające bronie utkną na dobre, oddalić się na tyle daleko, by siły magnetyczne pomiędzy nim a pociskami przestały działać, bądź też unikać broni przez 3 tury, po których to cel traci ładunek i tym samym nie przyciąga broni. Przedmioty, które można w ten sposób "naznaczyć", by uniosły się i leciały do celu, jakim jest przeciwnik, oraz ich ilość zależą od opanowanego poziomu reberu.


Obrazek

Nazwa
Jiton: Reberu Bi

Ranga
B

Bardzo ważny poziom Jitonu. Użytkownik zyskuje szereg wzmocnień, w tym magnetycznych zdolności - przedmioty pod naszą kontrolą są znacznie szybsze i możemy je posyłać na większe dystanse. Z uwagi na lepszą kontrolę umiejętności, przedmioty przez nas kontrolowane mogą być znacząco większe (<310 Objętości). Dodatkowo użytkownik uczy się tworzyć pole magnetyczne wokół siebie, bądź w wybranym kierunku, które pozwala na automatyczne magnesowanie przedmiotów, które wejdą w jego zasięg za pomocą techniki Jishaku Ninpō. Wymagane jest ostrożne obsługiwanie go w miejscach publicznych przez możliwość szybkiego wypłukania się z chakry podczas przejmowania przedmiotów codziennego użytku. Ponadto użytkownik zyskuje możliwość kontroli żelaznego piasku, który musi sobie wcześniej stworzyć (.

Szybkość Broni
Przeciętna (140)

Wytrz. Piachu
Przeciętna (140)

Szybk. Piachu
Mierna (100)

Zasięg
Brak Skupienia
15 metrów

Pełne Skupienie
40 metrów

Pole magnetyczne
7 metrów (promień)

Objętość Max.
Szerokość
2,5 metra

Wysokość
2,5 metra

Długość
2,5 metra

Dodatkowe
Przy braku skupienia objętość wynosi 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)



Nazwa
Satetsu Henkan

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Równy zasięgowi pola magnetycznego na najwyższym posiadanym reberu

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1 porcja)

Dodatkowe
1 porcja wynosi 200 objętości żelaznego piasku

Opis Technika niezbędna do korzystania z pełni potencjału, jaki daje nam ten poziom Kekkei Genkai. Jutsu pozwala na zmienianie zwykłego piasku w jego żelazny odpowiednik, którym jesteśmy w stanie manipulować na zasięgach identycznych do namagnesowanej broni. Transformacja w żelazo jest jednak procesem tymczasowym i po kilku godzinach bez kontaktu z chakrą użytkownika, wraca on do swojego pierwotnego stanu. Surowiec możemy pozyskiwać na niewielkim obszarze wokół użytkownika. Zamiana zwykłego piasku w żelazny może się odbyć nawet na maksymalnym zasięgu reberu. Akcja zajmuje około tury dla 1 porcji piasku, a świeżo stworzony żelazny piach można od razu użyć do walki. Wartym wspomnienia jest fakt, że nie musimy piasku transformować na miejscu i możemy przykładowo zapieczętować odpowiednią ilość żelaznego piasku w zwoju w celu późniejszego wykorzystania.



Nazwa
Satetsu Kesshū

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
15 metrów (stworzenie)

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Koszt jest podany dla 1 figury niezależnie od jej wielkości

Opis Technika polega na kompresji piasku w sztywne formy, dzięki czemu można wytworzyć z niego kształty dowolnych figur geometrycznych jak np. sześcian czy ostrosłup. Każda z nich może być użyta na rozmaite sposoby, zależne jedynie od wyobraźni użytkownika. Jako tarcza, w celu szybszego przemieszczania się, bądź też jako broń, z czego np. ostrosłup przydaje się do przebijania osłon (do rangi B), a sześcian jest idealny wręcz do miażdżenia oponentów. Rozmiary figur mogą być bardzo różne, wszystko zależy wyłącznie od ilości piasku, jaką włożyliśmy w stworzenie struktury, a także woli użytkownika. Koszt techniki obejmuje jedynie skompresowanie piasku do jednolitej formy, natomiast żeby móc manipulować strukturą, czy przemieszczać formy, należy dodatkowo ponieść koszty reberu, z jakiego korzystamy (ranga B wzwyż).


Obrazek

Nazwa
Jiton: Reberu Ei

Ranga
A

Przedostatni poziom. O ile w poprzednim już widać było naszą niewątpliwą potęgę, tutaj jest ona jeszcze bardziej wysuwana na piedestały. Kontrola żelaznego piachu stoi na wysokim poziomie. Zasięg obejmuje ogromny obszar wokół użytkownika i jeszcze bardziej zyskuje na sile. Tym samym piach staje się znacznie szybszy i wytrzymalszy niż poprzednio. A co z kontrolowanymi chakrą broniami? Te osiągają ogromne prędkości i ich kontrola to dziecinna igraszka. A dla przeciwnika ogromne wyzwanie, bo jak uniknąć tak szybkiego żelastwa? Tutaj schodzi znacząca część ograniczeń w stosunku do kontrolowanej broni (<540 Objętości), więc nasze możliwości ograniczone są w niedużym stopniu. Pole magnetyczne podwaja swój zasięg i pozwala na jeszcze lepszą kontrolę oręża przeciwnika.

Szybkość Broni
Ponadprzeciętna (180)

Wytrz. Piachu
Ponadprzeciętna (180)

Szybk. Piachu
Przeciętna (140)

Zasięg
Brak Skupienia
20 metrów

Pełne Skupienie
70 metrów

Pole magnetyczne
10 metrów (promień)

Objętość Max.
Szerokość
3 metry

Wysokość
3 metry

Długość
3 metry

Dodatkowe
Przy braku skupienia objętość wynosi 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)



Nazwa
Satetsu Shigure

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 20 pocisków)

Dodatkowe
1 pocisk tworzony jest z 2 objętości żelaznego piasku

Opis Jedna z najsilniejszych technik klanu Maji - Deszcz Żelaznego Piasku. Shinobi nagromadza żelazny piach w powietrzu, zazwyczaj przed sobą, po czym dzieli go na niewielkie porcje - najczęściej mają one wielkość około dwóch centymetrów. Porcje te przyjmują kształt pocisków, które następnie zostają wystrzelone w dowolnym, wybranym przez użytkownika, kierunku. Pociski te są naprawdę potężne - nie mają najmniejszego problemu z przebiciem ciała na wylot. Mimo ogromnej siły, dość słabo radzą sobie z przebijaniem osłon, przeciwnik ma więc szansę na obronę. Pociski mają szybkość 200.


Obrazek

Nazwa
Jiton: Reberu Esu

Ranga
S

Ostatni poziom i zarazem zwieńczenie całej ciężkiej pracy włożonej w osiągnięcie tak doskonałej kontroli nad żelazem. Możliwość panowania nad żelazem pokrywa naprawdę pokaźną połać terenu. Namagnesowane przedmioty stają się szybsze niż kiedykolwiek i tylko najsilniejsi oponenci będą w stanie za nimi nadążać. Ilość możliwych do kontrolowania przedmiotów jest ogromna (<1280 Objętości). Użytkownik poznał wszelkie tajniki kontroli żelaznego piachu i tym samym nie ma przed nim żadnych tajemnic. Jego skupienie idzie w parze z ogromną wytrzymałością, a szybkość niejednemu sprawi problemy.

Szybkość Broni
Wielka (220)

Wytrz. Piachu
Wielka (220)

Szybk. Piachu
Ponadprzeciętna (180)

Zasięg
Brak Skupienia
30 metrów

Pełne Skupienie
100 metrów

Pole magnetyczne
15 metrów (promień)

Objętość Max.
Szerokość
4 metry

Wysokość
4 metry

Długość
4 metry

Dodatkowe
Przy braku skupienia objętość wynosi 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
C: 40% | B: 32% | A: 24% | S: 16% | S+: 8% (na turę)



Nazwa
Satetsu Kaihō

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe Wcześniejsze użycie Satetsu Henkan | Technika tworzona jest z 800 objętości żelaznego piasku

Opis Ostateczna technika z wykorzystaniem żelaznego piasku. Użytkownik posyła w niebo ogromną formę z żelaznego piachu uzyskaną techniką Satetsu Henkan. Następnie przez odpowiednie wykorzystanie magnetycznych sił cała masa żelaznych opiłków zaczyna zmieniać kształt i szybko się deformować. Z żelaznej masy zaczynają w szalonym tempie wyrastać strumienie skupionego żelaza w formie przypominającej gałęzie drzewa. Widok bardzo osobliwy, może nawet piękny. Jednak "gałęzie" rozrastają się na duży obszar z zawrotną prędkością i po kilku chwilach cały teren w polu rażenia techniki zostaje zbombardowany spadającymi odnogami. "Gałęzie" trafiają w ziemię z dużą siłą zdolną do przebicia człowieka niczym szmacianej lalki, rozrywając ziemię na kawałki. Z uwagi na ogromna ilość odnóg i dużą prędkość techniki, żeby przeżyć trzeba się wykazać ogromną szybkością i niemalże natychmiastową reakcją, a nawet wtedy nie ma pewności czy jakaś niespodziewana gałąź nie przebije cię na wylot.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3545
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość