Maji

Maji

Postprzez TwoFace » 3 sie 2018, o 10:26

Obrazek
Jiton- Kekkei Genkai to jest połączeniem dwóch podstawowych żywiołów - Dotonu i Raitonu - i u jego podstaw leży magnesowanie przedmiotów, a bardziej zaawansowani mogą tworzyć pole magnetyczne wokoło siebie. Mimo błahego brzmienia jest to bardzo potężna umiejętność o różnych zastosowaniach i dająca ogromne pole do popisu przy kreowaniu własnych technik. KG pozwala na manipulację metalową bronią na konkretnych zasięgach. Odpowiednimi środkami możliwym jest nawet zmuszenie broni do pogoni za przeciwnikiem. Na wyższym szczeblu rozwoju użytkownik uzyskuje możliwość tworzenia żelaznego piachu - potężnej broni wzorowanej na umiejętnościach klanu Sabaku, jednak lepszą od nich pod pewnymi względami.
Ważne: By móc otworzyć dziedzinę klanową, należy mieć otwarte dziedziny Raiton i Doton! Aby opanować wyższy poziom kontroli Jitonu, należy (po zdobyciu odpowiedniej rangi dziedziny) napisać trening odpowiadający treningowi na technikę odpowiadającej rangi, aby zyskać wyższy poziom Jitonu.

Notka: Szybkość i wytrzymałość na każdym reberu to wartości pomiędzy minimum, a maksimum danego progu atrybutu. Np. 41-80 - reberu wynosi wtedy mniej więcej 60.

Notka 2: Możliwe jest używanie niższego poziomu reberu, niż maksymalnie opanowany. Wiąże się to z mniejszymi możliwościami, ale też mniejszymi kosztami.

Notka 3: Koszta reberu na danym poziomie są przedstawione dla maksimum zdolności, mniejsze użycie pobiera analogicznie mniej energii (prowadzący/sędziowie muszą brać to pod uwagę i tak, np. reberu S może pobierać zaledwie 50% kosztów/inne ilości chakry za mniejsze twory).

Notka 4: Żelazny piach klanu Maji traci swoje właściwości po kilku fabularnych godzinach od stworzenia. Spowodowane jest to faktem, iż użyta do transformacji zwykłego piachu w piach żelazny chakra, dość szybko zanika. W związku z tym, po upłynięciu wymienionego wcześniej czasu, żelazny piach wraca do swojej pierwotnej, zwyczajnej formy. Zasada ta nie obowiązuje, kiedy użytkownik ma kontakt fizyczny z żelaznym piachem, dzięki czemu podtrzymuje go dalej w takowej formie.

Siła magnetyzmu: W przypadku kiedy siła magnetyczna zderza się z siłą człowieka (przykładowo kiedy chcemy wyrwać komuś miecz z dłoni) siła magnetyzmu traktowana jest jako środkowa wartość w progu o jednym mniejszym niż Szybkość danego Reberu.. Czyli na randze D wynosi 21, na randze C - 61, itd. Nawet jeśli siła magnetyzmu jest wystarczająca,
to ograniczenia odnośnie Wagi Fūin nadal obowiązują.


Maji vs Sabaku - zwyczajny piasek nie jest podatny na magnetyczne zdolności klanu Maji i nie może być transformowany w żelazny piasek.W yjątek stanowi sytuacja, gdy ścieramy się z użytkownikiem złotego piachu o poziomie Kontroli Chakry o dwie rangi wyższej niż nasza. Użytkownik Jintonu nie uzyska jednak pełnej kontroli, a będzie w stanie spowolnić używany przez nas piach o jedną rangę. Odbywać się to będzie za pośrednictwem reberu o randze analogicznej lub wyższej. Nie będzie to także rozwiązanie idealne. Takowa czynność wymaga zainwestowania ogromnych zasobów co ogranicza chociażby ilość żelaznego piasku, który będzie w stanie kontrolować. Analogicznie będzie w przypadku innych czynności.


Obrazek

Nazwa
Jiton: Reberu Di

Podstawowa ranga Kekkei Genkai. Tutaj użytkownik jest w stanie kontrolować namagnesowane bronie na stosunkowo niewielkim zasięgu i z niewielką mocą, jednak wykorzystując swoją wyobraźnię i zmysł taktyczny jest w stanie uczynić zaskakująco dużo. Same podstawy nie pozwalają na wiele - kunai, shurikeny i inne podobne rozmiarowo bronie bez problemu poddają się naszym magnetycznym umiejętnościom (≤10 Wagi Fūin), pozostałe trzeba sobie odpuścić, a przynajmniej na jakiś czas.

Szybkość Broni
Słaba

Zasięg
Brak Skupienia
5 metrów

Pełne Skupienie
10 metrów

Koszt Chakry E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1 (na turę)



Nazwa
Jishaku Ninpō

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Bezpośredni|Po osiągnięciu rangi B zasięg równy zasięgowi pola magnetycznego

Koszt
E: 8% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (5 przedmiotów)

Dodatkowe
Przedmiot musi być metalowy w całości/większości

Opis Podstawowa technika klanu Maji. Dzięki niej możliwym jest namagnesowanie przedmiotów i tym samym uzyskanie nad nimi pełnej kontroli. Nie trzeba składać żadnych pieczęci, wystarczy odrobina chakry. Przedmioty oczywiście muszą być w większości metalowe, by technika mogła zadziałać. Wszelkiego rodzaju bronie białe pokroju mieczy, kunai, shuriken, a nawet przedmioty codziennego użytku - wszystko to jesteśmy w stanie przemieszczać w zasięgu ograniczanym jedynie przez poziom naszych umiejętności klanowych. Daje to duże możliwości zarówno bezpiecznej walki na dystans, jak i skrytobójczych ataków z zaskoczenia. Wartym zaznaczenia jest fakt, że jest to jednorazowy koszt pokrycia obiektu magnetyczną powłoką. Jej siłę i koszty kontroli nad pokrytymi przedmiotami są zależne od poziomu Reberu. Użytkownik jest świadom położenia namagnesowanych obiektów. Od rangi B użytkownik może użyć tej techniki na odległość, używając pola magnetycznego.


Obrazek

Nazwa
Jiton: Reberu Shi

Drugi Poziom jest znacznym wzmocnieniem naszych magnetycznych umiejętności - gwałtownie rośnie dystans na jakim możemy kontrolować namagnesowaną broń, zarówno podczas skupienia, jak i bez niego. Zasięg jest teraz dwukrotnie większy. Wraz z zasięgiem idzie w parze moc, przez co kontrolowane bronie są w stanie lecieć szybciej i z większą precyzją. Zwiększając kontrolę nad naszymi umiejętnościami wychodzimy z etapu dowolnej kontroli broni miotanej i wchodzimy na następny schodek. Ogromne shurikeny, mniejsze rozmiarowo bronie białe, łańcuchy - wszystko to i podobne wielkościowe obiekty (<40 Waga Fūin) jeszcze bardziej zwiększają nasz potencjał bojowy. Nasza kontrola nad metalowymi przedmiotami wzrasta, teraz możemy przemieszczać metale na nieco większe dystanse.

Szybkość Broni
Mierna

Zasięg
Brak Skupienia
10 metrów

Pełne Skupienie
20 metrów

Koszt Chakry E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)



Nazwa
Jiton: Jakuhō no Sōjin

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
15m

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (5 przedmiotów)

Dodatkowe
Przeciwnik musi być wcześniej trafiony jedną z namagnesowanych broni

Opis Specjalna technika rozwijająca koncept namagnesowanej broni i sterowania nią. Wymogiem do poprawnego użycia techniki jest wcześniejsze bezpośrednie dotknięcie celu bądź też trafienie go jakąś namagnesowaną bronią. Kiedy ten warunek zostanie spełniony wystarczy przelać odpowiednią ilość chakry Jitonu na metalowe obiekty, przykładowo kunai. Podczas gdy cel namagnesowany jest jednym ładunkiem, metalowe bronie mają ładunek przeciwny. Efekt jest łatwo przewidzieć, ale dla przeciwnika może być on lekko szokujący. Od teraz pociski będą kierowały się na oponenta bez naszego udziału, czyli otrzymujemy samonaprowadzające pociski lecące by trafić. Przeciwnik w takiej sytuacji może zrobić kilka rzeczy - zasłonić się czymś i liczyć, że podążające bronie utkną na dobre, oddalić się na tyle daleko, by siły magnetyczne pomiędzy nim a pociskami przestały działać, bądź też unikać broni przez 3 tury, po których to cel traci ładunek i tym samym nie przyciąga broni. Prędkość broni jest tym większa, im bardziej zaawansowani jesteśmy w używaniu Kekkei Genkai.


Obrazek

Nazwa
Jiton: Reberu Bi

Bardzo ważny poziom Jitonu. To tutaj użytkownik zyskuje szereg wzmocnień, w tym magnetycznych zdolności - przedmioty pod naszą kontrolą są znacząco szybsze i możemy je posyłać na większe dystanse. Z uwagi na lepszą kontrolę umiejętności i spore doświadczenie, przedmioty przez nas kontrolowane mogą być znacząco większe (<100 Waga Fūin). Dodatkowo użytkownik uczy się tworzyć pole magnetyczne wokoło siebie (bądź w wybranym kierunku), które pozwala na automatyczne magnesowanie przedmiotów które wejdą w jego zasięg za pomocą techniki Jishaku Ninpō. Wymagane jest ostrożne obsługiwanie go w miejscach publicznych przez możliwość szybkiego wypłukania się z chakry podczas przejmowania przedmiotów codziennego użytku.

Szybkość Broni
Przeciętna

Wytrz. Piachu
Przeciętna

Szybk. Piachu
Mierna

Zasięg
Brak Skupienia
15 metrów

Pełne Skupienie
40 metrów

Pole magnetyczne
7 metrów (promień)

Koszt Chakry E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)



Nazwa
Satetsu Henkan

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Równy zasięgowi pola magnetycznego na najwyższym posiadanym Reberu

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (pół grudy)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika niezbędna do korzystania z pełni potencjału, jaki daje nam ten poziom Kekkei Genkai. Technika pozwala na zmienianie zwykłego piasku w jego żelazny odpowiednik, którym jesteśmy w stanie manipulować na zasięgach identycznych do namagnesowaną broń. Transformacja w żelazo nie jest procesem tymczasowym i nawet po porzuceniu żelaznego piachu ten nie wraca do swojego stanu sprzed przemiany. Surowiec możemy pozyskiwać na niewielkim obszarze naokoło użytkownika. Bazowo jest to 7m, jednak wraz z polepszaniem się umiejętności klanowych zasięg techniki ulega zwiększeniu. Wartym wspomnienia jest fakt, że nie musimy piasku transformować na miejscu i możemy przykładowo zapieczętować odpowiednią ilość żelaznego piasku w zwoju w celu późniejszego wykorzystania.



Nazwa
Satetsu Kesshū

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
15 metrów (stworzenie)

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polegająca na kompresji piasku w sztywne formy - sześcian i ostrosłup. Każda z nich może być użyta na rozmaite sposoby. Jako tarcza, w celu szybszego przemieszczania się, bądź też jako broń, z czego ostrosłup przydaje się do przebijania osłon (do rangi B), a sześcian jest idealny wręcz do miażdżenia oponentów. Rozmiary figur mogą być bardzo różne, wszystko zależy wyłącznie od ilości piasku, jaką włożyliśmy w stworzenie struktury, a także woli użytkownika Nie mogą być jednak mniejsze od samego wykonującego. Wartym wspomnienia jest, że koszt obejmuje jedynie skompresowanie piasku do jednolitej formy. Koszt manipulowania strukturą i jej szybkość zależne są od poziomu reberu, z jakiego korzystamy (ranga B wzwyż).


Obrazek

Nazwa
Jiton: Reberu Ei

Przedostatni poziom. O ile w poprzednim już widać było naszą niewątpliwą potęgę, tutaj jest ona jeszcze bardziej wysuwana na piedestały. Kontrola żelaznego piachu stoi na wyższym poziomie. Zasięg obejmuje ogromne obszary naokoło użytkownika i jeszcze bardziej zyskuje na sile. Tym samym piach staje się znacznie szybszy i wytrzymalszy niż poprzednio. A co z kontrolowanymi chakrą broniami? Te osiągają ogromne prędkości i ich kontrola to dziecinna igraszka. A dla przeciwnika ogromne wyzwanie, bo jak uniknąć tak szybkiego żelastwa? Tutaj schodzi znacząca część ograniczeń w stosunku do kontrolowanej broni (<160 Wagi Fūin), mamy więc praktycznie nieograniczone możliwości. Pole magnetyczne podwaja swój zasięg i pozwala na jeszcze lepszą kontrolę oręża przeciwnika.

Szybkość Broni
Ponadprzeciętna

Wytrz. Piachu
Ponadprzeciętna

Szybk. Piachu
Przeciętna

Zasięg
Brak Skupienia
20 metrów

Pełne Skupienie
70 metrów

Pole magnetyczne
10 metrów (promień)

Koszt Chakry D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)



Nazwa
Satetsu Shigure

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 20 pocisków)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedna z najsilniejszych technik klanu Maji - Deszcz Żelaznego Piasku. Shinobi nagromadza żelazny piach w powietrzu, najczęściej przed sobą, po czym dzieli go na niewielkie porcje - najczęściej mają one wielkość około dwóch centymetrów. Porcje te przyjmują kształt pocisków, które następnie zostają wystrzelone za pomocą indukcji magnetycznej w dowolnym kierunku. Pociski te są naprawdę potężne - nie mają najmniejszego problemu z przebiciem ciała na wylot. Mimo ogromnej siły dość słabo radzą sobie z przebijaniem osłon, przeciwnik ma więc szansę na obronę. Jednak czy zdoła ją wykorzystać w obliczu ogromnej prędkości pocisków? (Maksymalna wartość Ponadprzeciętnego) Już samo podjęcie próby obrony przed nadchodzącymi pociskami jest trudne, a co dopiero obrona. 20 pocisków jest tworzone z równowartości póltorej gruby żelaznego piachu.


Obrazek

Nazwa
Jiton: Reberu Esu

Ostatni poziom i zarazem zwieńczenie całej ciężkiej pracy włożonej w osiągnięcie tak doskonałej kontroli. Magnetyczne pole zajmuje absurdalnie wręcz połacie terenu, oddając w nasze panowanie całą okolicę. Tak, panowanie. Tylko tak można nazwać umiejętność dowolnej kontroli każdego metalowego przedmiotu z dużymi prędkościami. Namagnesowane przedmioty stają się szybsze niż kiedykolwiek i tylko najsilniejsi oponenci będą w stanie za nimi nadążać. Znikają również pozostałe limity, możemy więc namagnesować praktycznie co chcemy. Poznaliśmy wszelkie tajniki kontroli żelaznego piachu i tym samym nie ma przed nami żadnych tajemnic. Jego skupienie idzie w parze z ogromną wytrzymałością, a szybkość niejednemu sprawi problemy.

Szybkość Broni
Wielka

Wytrz. Piachu
Wielka

Szybk. Piachu
Ponadprzeciętna

Zasięg
Brak Skupienia
30 metrów

Pełne Skupienie
100 metrów

Pole magnetyczne
15 metrów (promień)

Koszt Chakry C: 40% | B: 32% | A: 24% | S: 16% | S+: 8% (na turę)



Nazwa
Satetsu Kaihō

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wcześniejsze użycie Satetsu Kesshū, równowartość czterech grud żelaznego piachu

Opis Ostateczna technika z wykorzystaniem żelaznego piasku. Użytkownik posyła w niebo ogromną formę z żelaznego piachu uzyskaną techniką Satetsu Kesshū. Następnie przez odpowiednie wykorzystanie magnetycznych sił cała masa żelaznych opiłków zaczyna zmieniać kształt i szybko się deformować. Z żelaznej masy zaczynają w szalonym tempie wyrastać strumienie skupionego żelaza w formie przypominającej gałęzie drzewa. Widok bardzo osobliwy, może nawet piękny. Jednak "gałęzie" rozrastają się na duży obszar z zawrotną prędkością i po kilku chwilach cały teren w polu rażenia techniki zostaje zbombardowany spadającymi odnogami. "Gałęzie" trafiają w ziemię z dużą siłą zdolną do przebicia człowieka niczym szmacianej lalki, rozrywając ziemię na kawałki. Z uwagi na ogromna ilość odnóg i dużą prędkość techniki, żeby przeżyć trzeba się wykazać ogromną szybkością i niemalże natychmiastową reakcją, a nawet wtedy nie ma pewności czy jakaś niespodziewana gałąź nie przebije cię na wylot.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2506
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość