Nara

Nara

Postprzez TwoFace » 3 sie 2018, o 10:23

Obrazek
Kage Mane - jest to unikalna umiejętność dostępna jedynie przez klan Nara. Polega na manipulacji swoim cieniem. Początkowo możliwe jest wydłużanie go, potem klanowicz zyskuje opcję jego materializacji i oderwania od ziemi, zyskując tym dodatkowe narzędzia do walki. Jednak prawdziwym atutem klanu Nara jest możliwość podczepienia swojego cienia do cienia przeciwnika, co skutkuje jego natychmiastowym paraliżem. Wtedy walka praktycznie się kończy, bowiem przeciwnik i Nara wykonują dokładnie te same ruchy. Znani ze swojej inteligencji i umiejętności strategicznego myślenia, Nara do perfekcji opanowali sztukę wodzenia przeciwnika za nos i układania wymyślnych planów, które kończą się zazwyczaj po myśli mieszkańców Midori.

Przedmioty dostępne tylko dla członków rodu Nara:

Nazwa
Notka klanu Nara

Typ
Notka

Objętość
0,5

Opis Specjalna notka klanu Nara potrzebna do techniki Kagemane Shuriken no Jutsu.

Cena
5 Ryō (za jedną karteczkę)

Link do tematu postaci
KLIK!



Tabela zasięgów i Siły:

Ranga D
Zasięg
10m
Szybkość Cienia
30 + Szybkość Postaci
Siła do stawiania oporu
60

Ranga C
Zasięg
20m
Szybkość Cienia
40 + Szybkość Postaci
Siła do stawiania oporu
90

Ranga B
Zasięg
30m
Szybkość Cienia
50 + Szybkość Postaci
Siła do stawiania oporu
120

Ranga A
Zasięg
40m
Szybkość Cienia
60 + Szybkość Postaci
Siła do stawiania oporu
160

Ranga S
Zasięg
50m
Szybkość Cienia
70 + Szybkość Postaci
Siła do stawiania oporu
200


Zasięg: zależy przede wszystkim od rangi dziedziny klanowej. Im większa, tym dłuższy może być nasz cień. Istnieje jednak możliwość wydłużenia zasięgu naszego cienia poprzez użycie innego. Przykładowo na końcu zasięgu nasz cień trafia na cień drzewa, dzięki któremu możemy wydłużyć swój własny o połowę jego standardowej wartości. Cień doczepiony być musi jednak na granicy zasięgu bądź blisko niego. Cień może być wydłużony tylko jeden raz.

Siła do stawiania oporu: Wartość ta pokazuje jak duża siłę musi mieć złapany, żeby powstrzymać swoje ciało przed naśladowaniem ruchów Nary. Siła o 40 większa od progu powoduje natomiast praktycznie natychmiastowe wyrwanie się z paraliżu. Po wyrwaniu się cień kurczy się i wraca do właściciela.

Długość kontroli: To jak długo ofiara pozostanie pod wpływem techniki Kagemane no Jutsu zależy od kilku czynników, w tym rozwoju dziedziny, kondycji fizycznej obydwu postaci, umiejętności kontroli chakry i ilości złapanych osób. Wszystkie zależności podane są poniżej:
  • Ranga dziedziny klanowej: D - 2 tury|C - 3 tury|B - 4 tury|A - 5 tur|S - 6 tur
  • Uwarunkowania fizyczne: Od -3 tur do +3 tur (ocenia MG na podstawie zmęczenia postaci i statystyk Siły przeciwnika/Wytrzymałości Nary)
  • "Ilość złapanych osób: 1-3: brak modyfikacji|4-8: -1 tura|9-13: -2 tury|13-17: -3 tury, >17: -4 tury" (itd.)

Notka 1: Notka/bombka oślepiająca może zostać użyta celem zwiększenia zasięgu naszego cienia, bądź wydłużenia go u przeciwnika. Użycie któregoś z tych dwóch za naszymi plecami zapewnia bonus +10m długości cienia na czas błysku, ale użycie kilku jednocześnie nie kumuluje tego efektu. Cień sterowany w stronę przeciwną do padającego światła nie jest spowolniony.
Notka 2: Cień jest bezszelestny. Nie wydaje żadnych dźwięków. Poruszając się w już istniejącym jest znacznie bardziej trudny do zauważenia i tylko odpowiednio spostrzegawcze osoby (100 Percepcji) będą mogły zobaczyć cień Nara w innym.
Notka 3: Do złapania kogoś w cień wymagana jest też świadomość jego aktualnej pozycji. Oznacza to, że nie możemy wysłać swojego cienia "na ślepo", by złapał kogo popadnie. Bez spełnienia tego warunku dotknięcie cienia przeciwnika nie łączy ich i nie aktywuje efektów technik.
Notka 4: Wadą technik tego klanu, przynajmniej ma początku, jest konieczność powrotu cienia do właściciela przed dalszymi posunięciami i technikami. Ten musi stać w miejscu i utrzymywać pieczęć do powrotu swojego cienia, który z kolei ma dwukrotnie większą Szybkość podczas powrotu. Od rangi B jednak cień rozpływa się natychmiastowo, co usuwa wadę.[/justify]


Obrazek


Nazwa
Kagemane no Jutsu

Pieczęci
Szczur

Zasięg
W opisie klanowym

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę)

Dodatkowe
Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać

Opis Podstawowa technika klanu Nara mająca dwa etapy - kontrolę cienia i kontrolę przeciwnika. Za pomocą techniki użytkownik wydłuża swój cień. Może modyfikować jego kształt i grubość, przykładowo rozszczepiając na kilka "wiązek" jeśli ma zamiar złapać kilka osób. W celu złapania może użyć już istniejącego cienia żeby wydłużyć zasięg swojego. W momencie zetknięcia się cienia ofiary i użytkownika, ten pierwszy zostaje sparaliżowany. Cień kurczy się w taki sposób, by jego długość była równa odległości osób które połączyła. Od momentu połączenia każdy ruch wykonany przez Narę zostaje powtórzony przez złapanego. Przeciwnik jest zdany na łaskę i niełaskę wykonującego. Po osiągnięciu rangi B w dziedzinie klanowej, użytkownik może stworzyć połączenie pomiędzy cieniami nie wymuszając naśladowania ruchów, a podtrzymywanie go nie kosztuje chakry.


Obrazek


Nazwa
Kage–Kubishibari no Jutsu

Pieczęci
Smok → Tygrys → Szczur

Zasięg
Patrz: Tabelka, ranga C

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe Należy uprzednio złapać cel w Kagemane no Jutsu|Technika trwa tyle tur, ile pozostało do anulowania Kagemane no jutsu|Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać
[/topis]
Opis Brautalna technika polegająca na częściowej materializacji cienia, jednak z ograniczeniem do ciała przeciwnika. Cień porusza się po oponencie w postaci dwóch rąk, które mogą wyrządzać fizyczne szkody. Za ich pomocą można przykładowo złamać komuś palca bądź poddusić i tym samym pozbawić przytomności. Możliwe obrażenia zależą jedynie od Wytrzymałości ofiary - im mniejsza, tym większe szkody Nara będzie w stanie wyrządzić. Musi się z tym jednak spieszyć, bowiem technika trwa nie dłużej niż trwałoby normalne Kagemane no Jutsu.



Nazwa
Kagemane Shuriken no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Rzutu

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (od broni)

Dodatkowe
Należy posiadać broń przewodzącą chakrę

Opis Technika do wykonania wymaga połączenia ze sobą dwóch przedmiotów - broń przewodząca chakrę i specjalnie wykonana notka, która musi być do tej broni doczepiona za pomocą żyłki. Mając tak gotowy sprzęt można już użyć jutsu. Wystarczy przelać chakrę na broń i wbić ją w cień przeciwnika, przykładowo poprzez rzut. Kontakt fizyczny z bronią jest wymagany wyłącznie podczas przelewania chakry, co stanowi dużą zaletę techniki, podobnie jak zwiększone możliwości taktyczne w walce. Jedyną wadą jest to, że paraliż wywołany tą techniką jest o turę krótszy niż ten wywołany Kagemane no jutsu. Technika staje się bardziej użyteczna kiedy użytkownik jest wyszkolony w walce bronią miotaną.


Obrazek


Nazwa
Kage Nui no Jutsu

Pieczęci
Szczur → Ptak

Zasięg
Patrz: Tabelka, ranga B (bez bonusu za użycie innego cienia)

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 5 macek (1/2 za turę)

Dodatkowe
Materializowany cień nie może być używany do techniki Kagemane no Jutsu.

Opis Bardzo przydatna technika bazująca na podobnych założeniach co Kage–Kubishibari no Jutsu. Tym razem cień nie jest materializowany na przeciwniku, a w przestrzeni. Można go odkleić od ziemi i wykorzystać go do ataku bądź obrony, w formie długich mackopodobnych włóczni. Rozpędzone mogą przebijać niektóre twarde materiały, a także zadawać bolesne rany kłute. Cień może być oderwany od ziemi w dowolnym miejscu w promieniu 30m od użytkownika, a tor ich lotu jest w pełni zależy od użytkownika. Macki nie są na tyle wytrzymałe by zatrzymywać techniki, a ich elastyczność uniemożliwia blokowanie technik walki bezpośredniej. Odcięty fragment macki rozpływa się w powietrzu. Mackami można też krępować przeciwników, jednak odpowiednia Siła (90 wzwyż) pozwoli na bezproblemowe wyswobodzenie się z więzów.



Nazwa
Kuro Higanbana

Pieczęci
Szczur

Zasięg
Patrz: Tabelka, Ranga B

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 20 strumieni (kontrola przeciwników zgodnie z Kagemane no Jutsu)

Dodatkowe Należy znać Kagemane no Jutsu|Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać

Opis Wariacja techniki Kagemane no Jutsu, przydatna podczas walki z wieloma przeciwnikami. Zamiast nakierować swój cień w jednym kierunku, ten natychmiast wystrzeliwuje w formie cienkich strumieni wokoło użytkownika,
w ilości przez niego pożądanej. Wadą jest niemożność kontroli cieni podczas ich przemieszczania się pod ziemi - idą one prosto i tylko prosto, po ewentualnym uniku przeciwnika nie ma możliwości zwrócenia nimi. Jednak w wypadku powodzenia Nara zyskuje kontrolę nad dużą ilość użytkowników jednocześnie, co staje się bardziej opłacalne niż łapanie pojedynczo każdego przeciwnika z osobna.


Obrazek


Nazwa
Kageyose no Jutsu

Pieczęci
Szczur

Zasięg
Patrz: Tabelka, Ranga A (bez bonusu za użycie innego cienia)

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% za 5 macek (1/2 za turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Kage Nui no Jutsu

Opis Ulepszona wersja techniki materializującej cień. Od poprzedniczki wyróżniają ją dwie rzeczy - zasięg i możliwości cienia. Od teraz cień jest w stanie wykonywać bardzo precyzyjne czynności (np. podnoszenie przedmiotów) przy zwiększonej prędkości poruszania się cienia, co bezpośrednio przekłada się na możliwości obronne i ofensywne. Nie jest też sztywny jak pierwowzór, mogą skręcać i poruszać się praktycznie dowolnie. Nadal jest w formie macek, jednak te stają się bardziej smukłe i przypominają te z których zbudowane jest ciało Kakuzu. Mogą być wykorzystywane w formie lin o zwiększonej wytrzymałości (uwolnienie od 180 wzwyż) bądź zwinnych włóczni. Ich walory defensywne przed technikami są równie słabe co pierwowzoru, jednak można ich z powodzeniem używać do blokowania ciosów Taijutsu.


Obrazek


Nazwa
Kagezukami no Jutsu

Pieczęci
Szczur

Zasięg
Patrz: Tabelka, Ranga S

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 za turę)

Dodatkowe
Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać

Opis Szczytowe rozwinięcie techniki cienia, która składa się z dwóch etapów. Pierwszym jest wydłużenie swojego cienia przez użytkownika z szybkością odpowiadającą jego własnej. W przeciwieństwie do Kagemane no Jutsu nie istnieje możliwość rozszczepienia cienia na kilka wiązek. Gdy już pochwycimy interesującą nas osobę lub obiekt można odczepić cień od podłoża, który wciąż jest połączony z danym obiektem. Technika dzięki ogromnej sile zdolna jest podnieść obiekt dość znacznych rozmiarów (wielkości nawet chatki wiejskiej) i miotać nim wokoło z dużą mocą. Połączenie między użytkownikiem a obiektem podnoszonym jest trwałe, przez co po miotnięciu takim obiektem możemy go ponownie podnieść i powtórzyć czynność. Co ważne po odczepieniu od podłoża szybkość cienia spada do połowy swojej wartości. W każdej chwili istnieje także możliwość jego zerwania jeśli sytuacja tego wymaga. Technika nie uniknęła wady - jest nią brak możliwości zablokowania ruchów naszego celu, przez co przeciwnik może zareagować jakąś techniką, wystawiając nas na kontratak.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2108
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość