Ranmaru

Ranmaru

Postprzez Yukirin » 3 sie 2018, o 10:23

Tsūjitegan - Bardzo intrygujące Kekkei Genkai należące do szczepu Ranmaru. Jest to specyficzne doujutsu, w ogólnym zarysie przypominające nieco Byakugana - również umożliwia widzenie na dalekie odległości lub daje wizję na 360 stopni wokół użytkownika, ale już bez ślepego punktu. Oprócz widzenia na dalekie odległości umożliwia przenikanie przez ściany, przedmioty i dokładną obserwację tego, na czym skupione zostaną oczy Ranmaru, pozwalając, na przykład, odczytać drobne zapiski. Użytkownicy Tsūjitegana nie posiadają jednak umiejętności doskonałej kontroli uwalnianej chakry z tenketsu, ale za to przy odpowiednim rozwinięciu ich Kekkei Genkai umożliwia słyszenie dźwięków, które pojawiają się w obserwowanym obszarze oraz posiada techniki zdolne zmylić innych sensorów, w tym nawet sławnego Byakugana. Nie pozawala ono na widzenie w całkowitych ciemnościach, w których Ranmaru widzi jedynie chakrę/siły życiowe istot. Najbardziej zaawansowani użytkownicy tego Limitu Krwi są w stanie precyzyjnie określić siły życiowe obserwowanej osoby, nawet rozpoznać śmierć kliniczną. Oprócz tego, na wyższym poziomie, umożliwia odczytywanie emocji, które aktualnie targają ludźmi. W momencie aktywowania Kekkei Genkai, tęczówki użytkownika przybierają barwę czerwieni, emanując lekką poświatą. Przez swój wygląd jest czasem mylony z Sharinganem.

Notka 1: Po wydatku PH na otwarcie dziedziny automatycznie osiągamy nowy poziom kontroli - pisanie treningu nie jest konieczne.

Mechanika Tsūjitegana:
  • Tsūjitegan umożliwia aktywne działanie tylko jednego z dwóch trybów - widzenia sferycznego albo widzenia teleskopowego. Patrząc na oddalone obiekty za pomocą przybliżenia, wizja dookoła użytkownika jest nieaktywna i na odwrót.
  • Domyślnym trybem pracy tsūjitegana jest widzenie sferyczne, więc jeśli gracz tego nie sprecyzuje, to właśnie w tym trybie jest aktywne doujutsu. Przełączanie między jednym a drugim trybem zajmuje około sekundę.
  • Podczas widzenia teleskopowego trzeba spoglądać w obszar, który chcemy sobie przybliżyć.
  • Tsūjitegan pozwala widzieć przez przeszkody, nie daje jednak widzenia w ciemności. Energia witalna istot żywych oczywiście wciąż jest widziana mimo braku światła. Będzie więc można zobaczyć, że ktoś przebywa w absolutnie ciemnych podziemiach, jednak nie będzie można zidentyfikować jego tożsamości na podstawie wyglądu.
  • Widzenie przez poszczególne przeszkody jest opcją na życzenie. Domyślnie, mając aktywnego Tsūjitegana, Ranmaru widzi obiekty normalnie, tyle że wszystkie dookoła niego. Znajdując się na ulicy wioski widzi więc normalną zabudowę osady i dopiero na swoje życzenie może przeniknąć przez ścianę wybranego budynku i zajrzeć do jego środka.
  • Notki świetlne oślepiają doujutsu tak jak normalne oczy. Może to nastąpić na przykład w sytuacji, kiedy Ranmaru bada wnętrze jakiegoś pomieszczenia i w nim nastąpi oślepiający wybuch lub wtedy, gdy przeciwnik zdetonuje notkę oślepiającą tuż za plecami Ranmaru, którego doujutsu pracuje w trybie sferycznego widzenia.
  • Widzenie sferyczne nie gwarantuje całkowitej kontroli nad tym, co dzieje się wokół użytkownika. Tak jak w przypadku przeciętnego człowieka, mocno skupiając się na jednym obiekcie straci uwagę na swoim otoczeniu. Wysoka wartość percepcji wspomaga jednoczesne ogarnianie sytuacji dookoła i odbieranie bodźców z różnych stron.
  • Zamknięcie powiek oznacza brak widzenia, tak jak jest to normalnie.

Notka 2: Wszelkie bonusy z odczytywania ruchów itd. zostały uwzględnione jako bonusowa percepcja. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by w swoich opisach zamieszczać wykorzystanie właściwości Tsūjitegana. Po prostu będzie to czysty opis, którego pokrycie stanowi bonusowa percepcja. Co bardzo ważne owa bonusowa percepcja jest brana pod uwagę jedynie gdy coś widzimy, czyli nie pomoże nam w uniknięciu ataku od pleców bo nie wzmacnia np. naszego słuchu, a jedynie nasze umiejętności reakcji na rzeczy które widzimy.


Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Di

Pierwszy poziom rozwoju Tsūjitegana pozwala użytkownikowi na aktywowanie klanowego Doujutsu. Na czas jego działania oczy delikwenta tracą kolor i stają się szkarłatne, zyskując też swego rodzaju delikatną poświatę. Pozwalają one na osiąganie wzrokiem dużych dystansów, a także wykrywanie energii życiowej innych. Nie jest to wybitny poziom, ponieważ użytkownik potrafi określić jedynie, czy dana osoba jest wypoczęta lub zmęczona, czy odniosła jakieś rany i czy są one lekkie lub ciężkie. Ranmaru nie odróżni osoby martwej od tej znajdującej się na skraju śmierci.
Na tym poziomie Kekkei Genkai użytkownik nie ma zdolności słyszenia na odległość.

Zasięg
W linii prostej
1500 metrów

Wokół siebie
30 metrów

Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)

Bonusy
+10 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie


Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Shi

Na tym poziomie dotychczasowe możliwości Tsūjitegana ulegają lekkiej poprawie. Wiedza na temat stanu zdrowia widzianych osób jest nieco dokładniejsza - możliwe jest już dostrzeżenie sił witalnych osoby na skraju śmierci. Podobnie ma się to w przypadku kondycji widzianych ludzi i wiadomym staje się, czy dana osoba wykonała mniejszy lub większy wysiłek fizyczny.
Ponadto, wykształca się również umiejętność słyszenia na dystans, ale na ograniczonym poziomie. Możliwe jest wyłapanie dźwięków, które pojawiają się w miejscach właśnie obserwowanych przez doujutsu, jednakże są one bardzo uproszczone. Nie ma więc możliwości zrozumienia ludzkiej mowy - Ranmaru jest w stanie określić tylko tyle, czy ktoś mówi szybko lub wolno, czy też normalnym lub podniesionym tonem głosu.

Zasięg
W linii prostej
5 kilometrów

Wokół siebie
60 metrów

Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)

Bonusy
+20 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie



Nazwa
Kajiwatoru no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
60 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 3 sztuczne układy, na 5 tur)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jest to pierwsza technika z wachlarza dostępnego dla użytkowników Tsūjitegana. Posiadacz czerwonych oczu, używając tej techniki, potrafi zyskać znaczącą przewagę nad różnorakimi sensorami, a zwłaszcza nad członkami klanu Hyuuga. Jak ona działa? Otóż aktywując Kajiwatoru no jutsu shinobi może skopiować i wytworzyć sztuczny obieg chakry na dowolnej powierzchni, jak na przykład w manekinach, klonach, lub na upartego - nawet w głazie. Dzięki temu może on zmylić białookich tropicieli, a sensorów wprawić w osłupienie. Kopie pojawiają się niemalże natychmiast po wykonaniu techniki i imitują ten sam poziom chakry, jaki miał Ranmaru w chwili ich tworzenia.


Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Bi

Ranga ta w dalszym ciągu poszerza zasób zdobywanej wiedzy na temat stanu zdrowia widzianych osób. Teraz możliwa jest już nie tylko całkiem dokładna ocena na temat powagi odniesionych ran, ale wiadomym staje się też, ile czasu na interwencję medyka posiada poszkodowany chcąc pozostać przy życiu. Od teraz Ranmaru potrafi również bardzo orientacyjnie określić poziom chakry danej osoby (czy jest poniżej 35%, powyżej 70%, czy też między tymi przedziałami).
Jeżeli chodzi o słuch, to również ulega on poprawie - dźwięki stają się wyraźniejsze na tyle, że można zrozumieć przynajmniej sens lub kontekst danej rozmowy.
Co więcej, chwila obserwacji danej persony pozwala odczytać, czy jest ona w normalnym, stabilnym stanie emocjonalnym, czy też w tym momencie znajduje się pod wpływem jakichś silniejszych emocji. Nie da się jednak konkretniej sprecyzować i określić, o jakie emocje chodzi.
Zdolności prekognicji doujutsu osiągają na tyle dobry poziom, że efekt powidoku opisany w statystyce percepcja zostaje osłabiony. Obiekt musi poruszać się z prędkością nie 2, lecz 2,5 razy wyższa niż percepcja Ranmaru, by doszło do zjawiska powidoku.

Zasięg
W linii prostej
9 kilometrów

Wokół siebie
90metrów

Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)

Bonusy
+30 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie



Nazwa
Inpei no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ciało

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 kosztu techniki na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo użyteczna technika podczas ucieczek i prób uniemożliwienia wykrycia się. Aktywując tę technikę shinobi zaczyna wydobywać ze swojego ciała czerwoną otoczkę z chakry, która powoli zaczyna go otaczać niczym woal. Skutkuje to mniej więcej tym, że osoba tak otoczona jest całkowicie niewykrywalna. Zarówno sensorzy, jak i użytkownicy doujutsu - nikt nie jest w stanie wyczuć jego obecności. Oczywiście nie jest się wtedy niewidzialnym, więc natknięcie się na kogoś powoduje, że niewykrywalność diabli biorą, ale na pewno nie będzie można nas znaleźć inaczej niż osobiście. A to samo w sobie jest bardzo przydatne. Technika nie blokuje możliwości korzystania z innych technik (oprócz podtrzymywanych), wymaga jednak dużego skupienia i stałego podtrzymywania.


Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Ei

Doujutsu na tej randze posiada rozwinięte analityczne zdolności z poprzedniej. Pierwszą dodatkową rzeczą jest możliwość rozpoznania, czy osłabienie danego organizmu wynika z działania trucizny lub choroby. Ocena poziomu chakry widzianej osoby staje się dokładniejsza (przedziały: poniżej 26%, 26-50%, 51-75%, powyżej 75%).
Słuch również ulega poprawie i dźwięki odbierane z widzianego obszaru są w odbiorze niemalże takie, jakbyśmy stali tuż obok. Nie jest więc dużym problemem dokładnie zrozumienie rozmowy.
W przypadku odczytywania stanu mentalnego, umiejętność z poprzedniego poziomu jest rozszerzona o możliwość określenia dominującej emocji, jeśli jakaś targa daną osobą - spokój, strach, zdenerwowanie, złość.
Zdolności prekognicji doujutsu osiągają na tyle dobry poziom, że efekt powidoku opisany w statystyce percepcja zostaje osłabiony. Obiekt musi poruszać się z prędkością nie 2,5, lecz 3 razy wyższa niż percepcja Ranmaru, by doszło do zjawiska powidoku.

Zasięg
W linii prostej
12 kilometrów

Wokół siebie
120 metrów

Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)

Bonusy
+45 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie


Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Esu

Maksymalne rozwinięcie wszystkich zdolności Tsūjitegana, pozwalający precyzyjnie określić stan zdrowia wybranej osoby, rozpoznać śmierć kliniczną lub nawet wykryć jutsu mające na celu imitowanie śmierci użytkownika (o ile nie jest podane, że oszukują Kekkei Genkai Ranmaru). Określenie zasobów chakry staje się bardzo precyzyjne i od teraz właściciel doujutsu może poznać dokładną wartość aktualnych pokładów chakry danej osoby.
Poprawie ulega również słuch, który wyłapuje praktycznie każdy, nawet cichy dźwięk, dzięki czemu podsłuchanie rozmowy prowadzonej szeptem nie stanowi żadnego problemu.
Ocena stanu mentalnego widzianej osoby jest precyzyjniejsza niż na poprzedniej randze. Chwila obserwacji umożliwia Ranmaru otrzymanie dokładniejszego określenia emocji odczuwanej przez daną osobę - jest na przykład w stanie odróżnić gniew od złości.
Zdolności prekognicji doujutsu osiągają poziom pozwalający całkowite zniwelowanie efektu powidoku bez względu na szybkość widzianego obiektu.

Zasięg
W linii prostej
15 kilometrów

Wokół siebie
150 metrów

Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)

Bonusy
+60 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie



Nazwa
Inochiryoku no Kaesu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dotyk

Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (leczenie)
B: 100% | A: 80% | S: 55% | S+: 35% (wskrzeszenie)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Niezwykle pożyteczna technika użytkowników Tsūjtegana dzięki której potrafią przekazywać swoje siły życiowe i chakrę drugiej osobie. Dzięki czemu pacjent odzyskuje wigor, zmęczenie zastępują nowe siły, a wszelkie rany potrafią się zagoić. Technika działa niczym silne Medyczne Ninjutsu, dodatkowo proces ten jest natychmiastowy i wymaga jedynie dotyku. Jutsu jest na tyle silne, że potrafi uratować pozornie nieuleczalne przypadki, ludzi będących na granicy życia i śmierci. Wadą techniki jest nagłe osłabienie organizmu użytkownika, który przekazuje siły życiowe kosztem własnych zasobów. Dalsza walka jest możliwa, jednak należy liczyć się z możliwością znacznie utrudnionego poruszania się i zmniejszonego czasu reakcji. Wszystko zależy od stanu w jakim jest użytkownik w chwili użycia techniki. Całkowicie niezmęczony trudami walki Ranmaru mniej odczuje skutki techniki niż ten, który podczas walki odniósł obrażenia. Jednak najpotężniejszą opcją użycia techniki jest wskrzeszenie kogoś, kto opuścił już ziemski padół - ciało może być martwe maksymalnie od dwunastu godzin. Trzeba się jednak liczyć z olbrzymi wyczerpaniem, a poniżej wytrzymałości liczącej 170 punktów Ranmaru wymaga hospitalizacji. Wskrzeszona osoba także jest bardzo osłabiona.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron