Senju

Senju

Postprzez TwoFace » 3 sie 2018, o 10:22

Obrazek
Mokuton no Jutsu - uważane za jedno z najpotężniejszych Kekkei Genkai. Łącząc chakrę Doton i chakrę Suiton, użytkownik zyskuje unikatową dla klanu Senju chakrę Mokuton. Jest ona postrzegana jako źródło życia, gdyż Senju korzystają z niej przy tworzeniu wszelakiej roślinności. Shinobi kontroluje zatem naturę, jest w stanie zmuszać roślinność do szybkiego wzrostu nawet w warunkach, gdzie normalnie nic nie jest w stanie urosnąć. Drzewo na pustyni czy w lodowych krainach w ciągu kilku sekund nie jest wyczynem dla doświadczonego wojownika. Senju korzystają z tego w bitwie do tworzenia wytrzymałego drewna, które mogą modelować jak tylko zapragną. Ogromne tarcze, drewniane dzidy, budynki, kolce… Użytkownika ogranicza jedynie wyobraźnia i jego zasoby chakry. Właśnie ta uniwersalność jest głównym powodem potęgi tego klanu. Oprócz tego obcowanie z chakrą Mokuton sprawia, że przedstawiciele klanu Senju żyją długo i z zachowaniem młodego wyglądu, w czym niezbędne okazują się również ponadprzeciętne siły witalne.
Mokuton jest najbardziej zbalansowanym z żywiołów łączonych - jest twardszy i bardziej wytrzymały, lecz znacznie wolniejszy od Hyotonu klanu Yuki, a także widocznie szybszy, lecz słabszy w defensywie niż Shoton klanu Koseki.
Ważne: By móc odblokować dziedzinę klanową, należy posiadać otwarte dziedziny Suiton i Doton! Aby opanować każdą rangę Mokuton no Jutsu, należy napisać trening długości odpowiadającej treningowi na technikę danej rangi.

Notka: Szybkość i wytrzymałość na każdym reberu to wartości pomiędzy minimum, a maksimum danego progu atrybutu. Np. 41-80 - reberu wynosi wtedy mniej więcej 60.

Notka 2: Możliwe jest używanie niższego poziomu reberu, niż maksymalnie opanowany. Wiąże się to z mniejszymi możliwościami, ale też mniejszymi kosztami.

Notka 3: Koszta reberu na danym poziomie są przedstawione dla maksimum zdolności, mniejsze użycie pobiera analogicznie mniej energii (prowadzący/sędziowie muszą brać to pod uwagę i tak, np. reberu S może pobierać zaledwie 50% / inne ilości chakry za mniejsze twory).

Notka 4: Element drewna jest wyjątkowy w kwestii utraty właściwości materiału w czasie. Mokuton jest jedynym KG które tworzy materię organiczną za pomocą chakry. Drzewa i rośliny stworzone przez Senju mogą żyć nawet po zniknięciu chakry użytej do ich stworzenia, jeśli tylko warunki środowiska będą temu sprzyjały. Inne drewniane obiekty jednak, podczas kilku fabularnych tygodni, zmieniają swoje właściwości i tracą nadzwyczajną wytrzymałość. Stają się zwykłym drewnem.


Obrazek

Nazwa
Mokuton no Jutsu: Reberu Di

Najniższa ranga klanowa, która pozwala na wytworzenie Uwolnienia Drewna. Bardzo łatwo tego dokonać - wystarczy złożyć pieczęć Węża i przesłać chakrę do otoczenia. Pozwala to na szereg ciekawych możliwości - użytkownicy mogą wytwarzać proste drewniane przedmioty i kontrukcje, np. miecze, kije, drewniane bloczki, itd.. Drewno jest zbalansowane pod względem wytrzymałości i szybkości, przez co już teraz posiada uniwersalność niedostępną w przypadku innych Kekkei Genkai..

Wytrzymałość
Słaby

Szybkość
Słaby

Zasięg
Brak Skupienia
5 metrów

Pełne Skupienie
10 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
3 metry

Wysokość
3 metry

Długość
3 metry

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1 (na turę)



Nazwa
Mokuton: Henge no Jutsu

Pieczęci
Ptak → Pies → Wąż

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Cel transformacji musi być co najmniej naszej budowy

Opis Odmiana techniki Henge no jutsu. Polega na pokryciu swojego ciała drewnianą, cienką otoczką, która następnie przybiera wygląd danej osoby w którą chcemy się wcielić. Technika nie pozwala zmienić się w przedmioty znacznie mniejsze od użytkownika, jedynie podobnych rozmiarów. Wadę tą rekompensuje trwałość zmiany, przez co nawet po uderzeniu przez kogoś technika nie dezaktywuje się.



Nazwa
Mokuton: Kawarimi no Jutsu

Pieczęci
Tygrys → Świnia → Wół → Pies → Wąż

Zasięg Max.
15 metrów

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Wariacja techniki Kawarimi no Jutsu. Pozwala na podmianę z własnoręcznie stworzonym drewnianym manekinem, wymodelowanym wcześniej dzięki umiejętnościom manipulacji drewnem. Kukła jest tych samych rozmiarów co użytkownik i spełnia wszystkie warunki do wykorzystania jej w technice. Za jej użyciem przemawia możliwość błyskawicznego kontrataku z wykorzystaniem drewna z którego manekin jest stworzony, szczególnie w przypadku bezpośredniej konfrontacji.



Nazwa
Mokuton: Mokusei Hiketsu no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Palce dłoni

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Rozwinięcie podstawowej właściwości klanu Senju, jaką jest kontrola drewna. Po pewnym treningu można wytwarzać przedmioty mniejsze i bardziej precyzyjne, co w ostateczności pozwala nam zrobić klucz uniwersalny, którego możemy użyć by otworzyć większość dostępnych zamków. Te bardziej precyzyjne jednak będą odporne na nasze starania.


Obrazek

Nazwa
Mokuton no Jutsu: Reberu Shi

Podwyższenie umiejętności klanowych wiąże się z szeregiem nowych możliwości. Przede wszystkim, Mokuton dość znacząco zyskuje na rozmiarach. Można go wykorzystywać zarówno w ofensywie, jak w celach obronnych. Dzięki dość dużej różnorodności technik - teraz można wytwarzać chociażby kolce, pale i niewielkie drzewa - istnieje wiele możliwości. Dodatkowo Senju może pobudzić do wzrostu rośliny w bliskim swoim otoczeniu, jednak ta umiejętność nie posiada zastosowania w boju. Do tego wzrastają również możliwości defensywne, pozwalając użytkownikom na wykonywanie twardszych barier.

Wytrzymałość
Mierna

Szybkość
Słaba

Zasięg
Brak Skupienia
10 metrów

Pełne Skupienie
30 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
8 metrów

Wysokość
8 metrów

Długość
8 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)



Nazwa
Mokuton: Kouskou

Pieczęci
Wąż

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Prosta w założeniach, acz skuteczna technika Mokutonu. Poprzez złożenie pieczęci Węża w wybranym miejscu wyrastają bloki drewna, które ekspresowo rosną i kierują się w stronę oponenta. Ich celem jest unieruchomienie wroga, oplatając się wokół niego niczym żywe węże. Szczególnie dużo uwagi poświęcanych jest na nogi i dłonie, w związku z tym ucieczka wymaga odpowiedniego sposobu, bądź siły przekraczającej wytrzymałość drewna.



Nazwa
Mokuton: Mokukasuiwa

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika z pozoru błaha, idealna jednak w przypadku pojmania przeciwnika i wymuszenia na nim posłuszeństwa. Za pomocą Kekkei Genkai tworzymy cienkie drewniane koło z przeciwnikiem pośrodku. Po wewnętrznej stronie wyrastają drewniane kolce, które skutecznie powstrzymują pojmanego przed wierceniem się. W przeciwnym razie kolce boleśnie dadzą o sobie znać. Używana zazwyczaj do zabezpieczenia pojmanych wrogów przed ucieczką, ale zastosowania ograniczone sa przez użytkownika.


Obrazek

Nazwa
Mokuton no Jutsu: Reberu Bi

Trzeci poziom kontroli Mokutonu. Trzeba tu przyznać, że możliwości względem Reberu Shi rosną znacząco. Wytwarzanie drewna zyskuje na płynności, wytwory są znacznie szybsze i można je wysyłać na większe dystanse. Dzięki poprawionemu wytwarzaniu drewna, koszty tworzenia Mokutonu również nieznacznie maleją. Do tego od tej pory Senju zyskuje również możliwość kontrolowania już istniejących tworów natury na wyższym poziomie - może na przykład zmusić rośliny, by smagały lub pętały przeciwników. Stworzenie średnich wielkości drzew nie stanowi problemu.

Wytrzymałość
Mierna

Szybkość
Przeciętna

Zasięg
Brak Skupienia
20 metrów

Pełne Skupienie
60 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
12 metrów

Wysokość
12 metrów

Długość
12 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)



Nazwa
Mokuton: Mokujōheki

Pieczęci
Szczur → Pies → Tygrys

Zasięg
Kilka metrów przed używającym

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Uniwersalna technika Mokutonu, która tworzy drewnianą kopułę chroniącą przed atakami zdolną pomieścić nawet kilkanaście osób. Twór może być zarówno kopułą w kształcie półkuli, jak i mniejszą jej częścią, zależnie od preferencji. Kopułę również można wykorzystać do zamknięcia w niej przeciwnika i tym samym uniemożliwić mu ucieczkę. Jest to jedna z podstawowych technik defensywnych na małą skalę, w związku z tym nie jest w stanie oprzeć się bardziej destrukcyjnym technikom czy przytłaczającej sile. Po rozwinięciu dziedziny na rangę A możliwym jest stworzenie kopuły znacznie większej, za koszt techniki A i ze zwiększonymi właściwościami defensywnymi.



Nazwa
Mokuton: Daijurin no Jutsu

Pieczęci
Tygrys → Koń → Tygrys → Wąż

Zasięg
Taki jak w pasywnym Mokutonie użytkownika

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 7 "strumieni")(2% - utrzymanie)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Ofensywna technika elementu drewna, która polega na stworzeniu kilku grubych "strumieni" drewna zakończonych ostrym czubkiem, które wyrastają z ciała twórcy. Przypominają nieco włócznie i taką też pełnią funkcję - nadzianie na nie przeciwników jest łatwe przez duży zasięg techniki i kontrolę swoich tworów. Przy odpowiednim użyciu mogą jednocześnie atakować przeciwnika i chronić użytkownika, co wpisuje się w koncepcję uniwersalnego Kekkei Genkai.



Nazwa
Moku Bunshin no Jutsu

Pieczęci
Tygrys → Pies → Wąż

Zasięg
Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz

Koszt
E: 26% | D: 18% | C: 14% | B: 10% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% + to, co przekażemy

Dodatkowe
Statystyki równe oryginałowi (poza wytrzymałością).

Opis Technika tworząca określoną ilość kopii użytkownika, które dosłownie wyrastają z jego ciała. Każda z nich posiada swoje zasoby chakry, które oryginał musi przekazać podczas procesu tworzenia, a także własną wolę i umiejętność mowy. Klon ma do dyspozycji wszystkie techniki klanowe i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane przez pierwowzór i ekwipunek poza wyjątkowymi rzeczami pokroju notek czy bombek. Klon, jako że stworzony z drewna, jest bardzo wytrzymały i może walczyć nawet z bronią przeszywającą go na wylot. Trzeba bardzo się postarać, by unieszkodliwić takiego klona. W przeciwieństwie do innych klonów, ten potrafi komunikować się na odległość z oryginałem przez sieć korzeni roślin poprzez “podłączenie się” do niej obydwu stron. Klon zyskuje tym samym funkcję doskonałego zwiadowcy. Jest to jedna z najlepszych technik duplikujących.

Ranga B Zakłóca w niewielkim stopniu wszystkie zdolności sensoryczne rozwinięte do poziomu B. Inne doujutsu (poza Sharingan: San Tomoe i wyżej) oraz umiejętności sensoryczne mają problem z doszukaniem się zależności między oryginałem, a klonem.

Ranga A Zakłóca słabsze zdolności sensoryczne (rangi B i niższych, w tym Sharingan: San Tomoe) i osłabia w niewielkim stopniu działanie wszystkich doujutsu i zdolności sensorycznych rozwiniętych do rangi A. Wyjątkiem tutaj może być technika sensoryczna Kagura Shingan, a Mangekyou Sharingan rozpoznaje klona bez trudu.

Ranga S Zakłóca doujutsu i zdolności sensoryczne na tym samym poziomie, dla których klon jest nierozpoznawalny względem oryginału. Wyjątkiem jest Eternal Mangekyou Sharingan, który jest w stanie stwierdzić, że ma do czynienia z klonem Senju.



Nazwa
Mokuton: Chakra Shizu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 15 ziaren)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo użyteczna technika klanu Senju, pozwalająca wytropić uciekającego przeciwnika nawet na ogromne dystanse, lub by móc łatwiej odnaleźć sojuszników. Jutsu polega na wytworzeniu w dłoniach dużej ilości maleńkich ziarenek, które następnie podrzuca się oponentowi lub podaje towarzyszowi. Nasionka łatwo doczepiają się do wszelkich powierzchni, w tym do ubrań. Dzięki tymże roślinkom shinobi jest w stanie określić dokładne położenie tej osoby, niezależnie jak daleko się ona znajduje. Warunkiem jest jednak styczność ziarenek z ziemią bądź innymi roślinami. Ziarenka te obumierają po upływie doby, tracąc swoje właściwości.



Nazwa
Mokuton: Jukai Heki

Pieczęci
Ptak → Królik → Wąż

Zasięg
Kilka metrów przed używającym

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Defensywna technika Mokutonu. Użytkownik wytwarza przed sobą drewnianą ścianę ze splecionych ze sobą drewnianych bali. Budowa taka zwiększa efektywność techniki, bardzo silne sploty upodabniają ścianę do solidnego muru. Przebicie się przez niego jest wyzwaniem dla przeciwnika, który prawdopodobnie obierze okrężną drogę. Dodatkowo ściana wznosi się w szybkim tempie, dlatego w zależności od reakcji wykonującego, ściana może momentalnie powstrzymać zagrożenie poruszające się z dużą prędkością. Użytkownik sam ustala rozmiary osłony, ale wraz z rozmiarami zwiększają się koszty.



Nazwa
Mokuton: Mokusatsu Shibari no Jutsu

Pieczęci
Wąż

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Mokuton: Kouskou

Opis Technika podobna do Mokuton: Kouskou, służąca tym razem do spętania celu nieco większego niż poprzednio - w tym wypadku możemy związać np. sporej wielkości summona lub duże stworzenie. W jutsu są wykorzystywane drewniane wici, wyrastające z podłoża lub użytkownika. Są one znacznie bardziej elastyczne i znacznie wytrzymalsze od pierwowzoru. Atakują one wskazany cel, starając się go związać i unieruchomić.



Nazwa
Mokuton: Mokusei no Kabushiki

Pieczęci
Wąż

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Specjalna technika, której użyć można wyłącznie na przeciwniku pokonanym - niemogącym sie poruszać bądź omdlałym. Użytkownik tworzy w niej solidne dyby, w które następnie umieszcza się wroga. Jest to jedna z lepszych technik unieruchamiających z kilku powodów. Struktura jest wytrzymała, a jej budowa znacznie utrudnia zniszczenie dyb przez osobę uwięzioną, o pieczęciach nawet nie ma mowy. Dodatkowo dyby częściowo tłumią chakrę uwięzionego, wydostanie się jest więc znacznie bardziej męczące, a ewentualnie użyte techniki tracą na skuteczności.



Nazwa
Mokuton: Shichūrō no Jutsu

Pieczęci
Baran → Wół → Świnia → Wąż

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika przydatna jeśli chcemy pochwycić żywcem oponenta, ich grupę bądź coś wyjątkowo dużego. Za pomocą umiejętności tworzenia drewna i nadawania mu określonego kształtu, Senju tworzy klatkę dowolnych rozmiarów. Górę i dół osłania płaska drewniana powierzchnia, natomiast boczne ściany są zbudowane z grubych szczebli. Przerwy pomiędzy nimi i ich rozmiary są określane przez wykonującego. Konstrukcja jest solidna, bez żadnych słabych punktów. Wydostanie się z niej jest bardzo trudne, ale wykonalne.



Nazwa
Mokuton Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu

Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran → Małpa → Tygrys

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)

Dodatkowe
Fuuinjutsu A (S w przypadku kontroli Biju)

Opis Specjalna technika wykorzystująca element drewna do stłumienia chakry ogoniastych bestii. Proces aktywacji techniki wygląda następująco: Pierw użytkownik składa pieczęcie i tworzy wokoło Jinchūriki/demona okrąg z drewnianych filarów, których rozmiar zależy od rozmiarów istoty którą chcemy opanować. Na wewnętrznej stronie prawej dłoni pojawia się znak 座 i to właśnie ten znak musi wejść w bezpośredni kontakt z Biju/Jinchūriki. Kiedy to nastąpi, pomiędzy znakiem a celem tworzy się strumień chakry. Technika jest wtedy w pełni aktywna, a użytkownik zyskuje częściową kontrolę nad Biju bądź hostem. Niekiedy proces przejmowania kontroli trwa dłużej niż jedna tura. Użytkownik jest w stanie okiełznać mordercze instynkty Biju, wyzwolić go spod czyjegoś wpływu czy techniki, a w przypadku przejęcia przez demona kontroli nad hostem - anulować aktywne powłoki i oddać władzę w ręce Jinchūriki, przy czym co jedną turę poziom kontroli ustępuje na poprzedni, do czasu pełnego uwolnienia (nie dotyczy ostatniego z racji śmierci hosta). Kontrola "dzikiego" Biju jest zdecydowanie trudniejsza od kontroli Biju zapieczętowanego w hoście, znaczenie ma także liczba ogonów. Całość ocenia sędzia, aczkolwiek w najcięższych przypadkach koszt techniki może ulec nawet podwojeniu. Technika posiada jeszcze jedną ciekawą właściwość - współgra z techniką Mokuton: Mokujin no Jutsu, gdzie golem jest przedłużeniem ciała użytkownika. Za jego pomocą można wejść w kontakt z Biju, który niezbędny jest do połączenia z nim i w efekcie uzyskania kontroli.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.



Nazwa
Mokuton: Nounchika no Jutsu

Pieczęci
Wąż

Zasięg
20m

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika mająca na celu unieruchomienie dolnych partii ciała przeciwnika. Po złożeniu pieczęci w wybranym przez użytkownika miejscu wyrasta kilka grubych korzeni, które natychmiastowo chwytają za nogi oponenta i tym samym powstrzymują przed poruszaniem się. Po złapaniu nóg korzenie rozchodzą się po reszcie ciała i w efekcie oplątując wroga w całości. Technika pełnię potencjału zyskuje podczas złapania oponenta w ruchu, wtedy dochodzi element utraty równowagi i możliwego upadku na ziemię. By jednak to osiągnąć potrzeba odpowiedniego czasu reakcji ze strony użytkownika i odpowiednio niskiej prędkości poruszania się przeciwnika.


Obrazek

Nazwa
Mokuton no Jutsu: Reberu Ei

Przedostatnia z rang Mokutonu. Możliwości kontroli drewna stają się jeszcze większe: przede wszystkim, shinobi może wytwarzać bardzo wytrzymały materiał, który ciężko uszkodzić - i nawet przy tym nie męczy się znacząco. Zasięg jest imponujący, tak samo możliwości tworzenia elementu. Dodatkowo kontrola natury stoi na wyższym poziomie niż wcześniej. Tutaj można zająć się nawet czymś tak zaawansowanym, jak zmuszenie całego drzewa do przeniesienia się w inne miejsce.

Wytrzymałość
Przeciętna

Szybkość
Przeciętna

Zasięg
Brak Skupienia
30 metrów

Pełne Skupienie
100 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
18 metrów

Wysokość
18 metrów

Długość
18 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)



Nazwa
Mokuton: Jubaku Eisō

Pieczęci
Wąż → Szczur → Smok → Wąż → Tygrys

Zasięg
Zasięg pasywnego Mokutona użytkownika

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Kolejna technika służąca do unieruchamiania oponentów, tym razem jednak zdecydowanie brutalniejsza. Po aktywacji pod ziemią powstają grube pnącza, które wystrzeliwują w górę i łapią przeciwnika. Ten jest unieruchamiany strumieniem pnączy, z których wydostanie się nie jest proste. Po kilku sekundach, gdy przeciwnik już jest niezdolny do ruchu, pnącza zaczynają pęcznieć i twardnieć, stając się grubymi konarami. Tworzą tym sposobem twardą strukturę, z której wydostanie się jest utrudnione przez wiele czynników, m.in. ogromny nacisk powodujący ból u słabszych osobników i niemożliwość składania pieczęci.



Nazwa
Mokuton: Renchūka no Jutsu

Pieczęci
Pies → Baran → Wąż

Zasięg
Zasięg pasywnego Mokutona użytkownika

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 3 domy)

Dodatkowe
Brak

Opis Jest to rozszerzenie techniki Shichūka no Jutsu, polegające na stworzeniu drewnianych domków (tak samo jak poprzednio, wygląd budynku zależy od wyobraźni twórcy). Od pierwowzoru technika różni się ilością stworzonych domków, których teraz może być kilka. Ustawionych w dowolnej konfiguracji, o dowolnym wyglądzie - wszystko wygląda dokładnie tak jak w pierwowzorze.



Nazwa
Mokuton: Jukai Umi Kōtan

Pieczęci
Wąż

Zasięg
50m

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polega na stworzeniu gęstego lasu na dowolnie wybranym obszarze. Może być to pustynia, ziemia skuta lodem, nawet dach jakiegoś budynku - rodzaj terenu nie ma tutaj znaczenia. Jutru powoduje gwałtowny wzrost różnego rodzaju roślinności na obszarze docelowym, czego finałem jest pojawienie się dużego lasu. Podczas jego tworzenia użytkownik posiada nad nim pełną kontrolę i może rozkazać roślinności co tylko zapragnie. Technika może służyć do wielu celów jednocześnie i dzięki temu można stworzyć naturalne ograniczenie wizji przeciwnika, jak i pochwycić duże ilości oponentów za pomocą wytrzymałych korzeni. Potencjał jest nieograniczony i jego wykorzystanie zależy tylko od sytuacji i samego użytkownika.



Nazwa
Mokuton: Hōbi no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zasięg pasywnego Mokutona użytkownika

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jutsu polega na błyskawicznym utworzeniu osłony w kształcie głowy smoka, która charakteryzuje się olbrzymią wytrzymałością. Osłona składa się z dwóch połówek, które można rozdzielić i tym samym stworzyć przerwę w tarczy. Technikę wyróżnia wytrzymałość zatrzymująca większość technik tej samej rangi (za wyjątkiem penetracyjnych), brak konieczności złożenia pieczęci i szybkość jej pojawienia się. Nawet jeśli użytkownik jest zaskoczony, może osłonić się przed skierowaną w niego techniką.



Nazwa
Mokuton: Sashiki no Jutsu

Pieczęci
Baran

Zasięg
Zasięg kolców - 5 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 5 kolców)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Kolejna z ofensywnych technik elementu drewna, która pozwala na błyskawiczne utworzenie drewnianych kolców na swoim ciele, które przypominają gałęzie drzew. Ich wytrzymałość jest na tyle duża, iż z łatwością jesteśmy w stanie przy ich pomocy przebić na wylot przeciwnika. Technika ponadto pozwala manipulować ów kolcami i w ten sposób możemy je wyciągnąć z ciała tworząc w ten sposób prowizoryczny "miecz" lub ewentualnie użyć ich jako pociski długodystansowe, które błyskawicznie jesteśmy w stanie wystrzelić.


Obrazek

Nazwa
Mokuton no Jutsu: Reberu Esu

Finalny etap rozwoju Mokutonu. Tutaj pod względem wytwarzania drewna, użytkownik ma niemal wolną rękę - może on wytwarzać olbrzymie filary z drewna, ściany, lasy, rzędy domów etc. Możliwości wpływu na naturę również stają się niezwykłe: drzewa można nagiąć pod każdym kątem, przesunąć, poruszać nimi, nawet zmienić w "enty". Pod względem kontroli tego żywiołu, teraz nie ma się już sobie równych.

Wytrzymałość
Ponadprzeciętna

Szybkość
Ponadprzeciętna

Zasięg
Brak Skupienia
40 metrów

Pełne Skupienie
150 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
25 metrów

Wysokość
25 metrów

Długość
25 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry
C: 40% | B: 32% | A: 24% | S: 16% | S+: 8% (na turę)



Nazwa
Mokuton: Kōrin Kajukai

Pieczęci
Wąż

Zasięg Max.
100 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Niezwykle niebezpieczna technika która opiera się na stworzeniu "morza" przekwitających drzew. Przeciwnicy, którzy staną na drodze tej techniki, oprócz tego że mogą zostać zmiażdżeni przez olbrzymie kłody drewna albo schwytani przez liczne i szybkie pnącza, liczyć się muszą także z trującymi pyłkami, które wydostają się z kwiatów na drzewach. Wystarczy zaledwie kilka wdechów, żeby środek nasenny w pyłkach zaczął działać i pozbawił przeciwników przytomności. Oprzeć się tej technice mogą osoby o bardzo wysokiej wytrzymałości - powyżej 175, a także ludzie, którzy znajdą sposób na izolację swoich układów oddechowych przed szkodliwymi pyłkami.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.



Nazwa
Mokuton Hijutsu: Jukai Kōtan

Pieczęci
Tygrys → Baran → Wąż

Zasięg
Zasięg pasywnego Mokutona użytkownika

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Mokuton: Jukai Umi Kōta

Opis Jedna z najpotężniejszych technik klanu Senju, która polega na pobudzeniu podłoża do wydania na powierzchnię ogromnych powierzchni lasu. Gwałtowny wzrost wraz z chwytliwymi pnączami stanowi groźną przeszkodę, która zazwyczaj kończy się dla przeciwników śmiercią. Użytkownik elementu drewna może poprzez kierować rozrostem lasu przez co schwytanie, a zmiażdżenie przeciwnika znajdującego się wewnątrz lasu jest dziecinnie proste. Pod względem pierwowzoru technika została ulepszona niemalże w każdym aspekcie.



Nazwa
Mokuton: Mokuryū no Jutsu

Pieczęci
Wąż → Baran → Królik → Pies → Wąż

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% + 1/2 na turę

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika pozwala stworzyć wielkiego, drewnianego smoka, który rozmiarami dorównuje Ogoniastym Bestiom. Dzięki swoim rozmiarom smok może z łatwością owinąć się wokół Bijuu, a następnie dzięki elementowi drewna jest w stanie wyssać chakrę z demona co czyni go idealną bronią wobec takich stworzeń. W przypadku konfrontacji z zwykłym przeciwnikiem, smok góruje swoją siłą bezpośrednio powiązaną z dużą masą, a także dużą szybkością i wytrzymałością. Bestia jest więc potężną machiną wojenną, zdolną pokonywać osłony przeciwników i samą obecnością wprowadzać zamęt na polu bitwy. Zazwyczaj nie używana w starciu z pojedynczymi jednostkami.



Nazwa
Tajū Mokuton Bunshin no Jutsu

Pieczęci
Pieczęć tworzenia klonów

Zasięg
Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz

Koszt
A: 3% | S: 2% | S+: 1% /sztuka

Dodatkowe
Wymaga znajomości Mokuton Bunshin no Jutsu, KC A

Opis Ulepszenie techniki Mokuton Bunshin no Jutsu, które cechuje możliwość stworzenia znacznie większej ilości replik z minimalnymi ilościami chakry, co ograniczona klony głównie do walki wręcz. Wytrzymałość klonów ze względu na ich budulec jest jednym z ich głównych atutów. Użytkownik przy aktywacji techniki musi liczyć się z tym, że każdy klon musi mieć przynajmniej minimalne ilości chakry twórcy, co naraża go na szybkie wyczerpanie się z chakry. Ta nie wraca bowiem po zniszczeniu klonów. Klony są identyczne co w pierwowzorze.



Nazwa
Mokuton: Mokujin no Jutsu

Pieczęci
Wąż

Zasięg
Zasięg pasywnego Mokutona użytkownika

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Po złożeniu pieczęci Węża, użytkownik tworzy drewnianego potwora posturą przypominającego człowieka, z twarzą przywodzącą na myśl demona. Twór jest ogromnych rozmiarów, osiągając nawet 50m wysokości. Jakby sam rozmiar nie był wystarczający, wokół jego brzucha okręcony jest drewniany smok w formie długiego strumienia drewna i to jego używa się w formie ofensywnej. Smok może się rozszczepiać na kilka mniejszych, jest też bardzo szybki w wyprowadzanych atakach. Ich elastyczne i wytrzymałe ciała służyć mogą do spętania większych celów. Potwór z kolei służyć może jako ochrona swojego twórcy, posiada również ogromną masę i może przytrzymać chociażby Biju.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.



Nazwa
Mokuton: Hotei no Jutsu

Pieczęci
Klaśnięcie rękoma -> Specjalna pieczęć

Zasięg
Zasięg pasywnego Mokutona użytkownika

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Używając swoich umiejętności tworzenia drewna, użytkownik tworzy ogromną parę rąk w wybranym przez siebie miejscu. Ich rozmiary pozwoliłyby na całkowite pokrycie obiektów wielkości Biju. Ogromne ręce są do naszej dyspozycji, aczkolwiek ich masa i rozmiary wpływają na prędkość poruszania się rąk, przez co będą zbyt wolne by złapać jakiś mały i bardzo szybki cel. Doskonale sprawdzają się jednak w niszczeniu różnych struktur, wyrównywaniu sporych połaci terenu czy przygniataniu dużych stworzeń. Dobrze sprawują się również w defensywie z możliwością kontrataku.



Nazwa
Senpō: Mokuton: Shin Sūsenju

Pieczęci
Wąż

Zasięg
Zasięg pasywnego Mokutona użytkownika

Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% (1/2 na turę)

Dodatkowe Wymaga znajomości Trybu Mędrca, oraz wymaga kontroli chakry rangi B

Opis Technika przywołuje olbrzymi pomnik bożka (swoimi rozmiarami przewyższający nawet Bijuu) z setkami wyciągniętych dłoni, które gwałtownie i z wielką siłą atakują wskazany cel. Posąg swoimi atakami potrafi zrównać z ziemią ogromne połacie terenu, jednocześnie mogąc przebić się przez najsilniejsze bariery. W zasadzie technika może zniszczyć wszystko, co stanie jej na drodze.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2529
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość