Terumi

Terumi

Postprzez Yukirin » 3 sie 2018, o 10:19

Obrazek
Futton i Youton - No i tutaj otrzymujemy swego rodzaju ewenement w świecie ninja. Otóż klan Terumi jest jedynym, który posiada we krwi DWA rodzaje Kekkei Genkai. Poprzez odpowiednią kontrolę chakr żywiołów, potrafią oni kontrolować albo Uwolnienie Lawy (zwane Youtonem), które pozwala im wytwarzać jeziora stopionych skał, siejące pogrom na polach walki, albo Uwolnienie Wrzątku (Futton), sprawiający że nawet powietrze staje się wrogie dla oponentów członków tego niezwykłego szczepu. Każdy członek klanu Terumi ma wrodzone predyspozycje do używania obydwu z nich, lecz początkowo są oni w stanie władać tylko jednym, który jest u nich dominujący. Wszystko zależy od preferencji natur chakry.
Ważne: By móc odblokować dziedzinę klanową, należy posiadać otwarte dziedziny:
  • Katon + Suiton dla Futtonu,
  • Katon + Doton dla Youtonu.

Aby opanować każdą rangę Futton no Jutsu lub Youton no Jutsu, należy napisać trening długości odpowiadającej treningowi na technikę danej rangi.


Notka 1: Możliwe jest używanie niższego poziomu reberu, niż maksymalnie opanowany. Wiąże się to z mniejszymi możliwościami, ale też mniejszymi kosztami.

Notka 2: Koszta reberu na danym poziomie są przedstawione dla maksimum zdolności, mniejsze użycie pobiera analogicznie mniej energii (prowadzący/sędziowie muszą brać to pod uwagę i tak, np. reberu S może pobierać zaledwie 50% / inne ilości chakry za mniejsze twory).

Notka 3: Klanowicz Terumi jest w stanie opanować oba kekkei genkai, ogranicza go jedynie konieczność wcześniejszego opanowania żywiołów składowych. Istnieje możliwość otworzenia obu żywiołów potrzebnych do otwarcia wybranej pierwszej zdolności klanowej na randze D bez spełnienia wymagań, jednak rozwijać można jedynie element wrodzony. By awansować drugi na wyższe poziomy należy spełnić standardowe wymagania otwarcia kolejnego żywiołu. Aby jednak otworzyć drugą dziedzinę klanową, musi on już opanować trzeci żywioł zgodnie z zasadami obowiązującymi wszystkich - posiadać dwa pierwsze żywioły rozwinięte do rangi A oraz napisać trening o długości jak dla techniki rangi A.


Obrazek

Futton

Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Di

Ranga
D

Początkowy poziom rozwoju Futton no Jutsu pozwala na wytwarzanie chakry Uwolnienia Wrzątku. Nawet pomimo dość niewielkiego zasięgu, technika i tak potrafi się dość dobrze rozprzestrzeniać i przy odpowiednim użytkowaniu - może namieszać w szykach. Chmura ma pH mniej wiecej na poziomie 5 - przy zetknięciu z ciałem wywołuje nieprzyjemne oparzenia.

Zasięg
5 m³

Koszt Chakry E: 6% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)


Youton

Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Di

Ranga
D

Pierwsza ranga Youton no Jutsu pozwala użytkownikowi na wytwarzanie Uwolnienia Lawy. Pomimo ograniczonego zasięgu, technika już teraz jest dość nieprzyjemna dla każdego, kto będzie miał pecha dotknąć tegoż wytworu - temperatura pozwala na wywołanie oparzeń drugiego stopnia na każdym, kto nie potrafi kontrolować chakry Youtonu. Niestety jednak, po powierzchni tej jeszcze nie dość gorącej lawy można spokojnie chodzić za pomocą Suimen Hokou no Waza. Dodatkowo, shinobi może wytwarzać gumę.

Zasięg
5 m³, 15 metrów

Koszt Chakry E: 6% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (na turę)



Nazwa
Yōton: Gomudama

Ranga
D

Pieczęci
Ptak

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Prosta technika użytkowników Youtonu, używana głównie w defensywie. W wypadku tej techniki, jak i bliźniaczej Gomunawa, shinobi nie wykorzystuje jednak lawy jako takiej - tym razem zmienia nieco jej strukturę, by natychmiast po jej wydzieleniu ostygła i zmieniła się w gumowaty, bardzo wytrzymały materiał. Dzięki temu użytkownik wytwarza sporą piłkę z gumy, za pomocą której może obronić nawet grupę ludzi przed obrażeniami - a pozwala ona ochronić przed większością Taijutsu, a nawet przed ostrą bronią i obrażeniami po upadku! Niestety, cios bronią z siłą powyżej 40 jest w stanie przebić kulę.



Nazwa
Yōton: Gomunawa

Ranga
D

Pieczęci
Ptak

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 metry)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Kolejna technika, wykorzystująca lawę ze zmodyfikowaną strukturą. Tym razem jednak używa się jej znacznie oszczędniej - zamiast wytwarzać spore przedmioty, shinobi po prostu wypuszcza ją w kształcie powrozu, wytwarzając bardzo mocny sznur z gumowatej liny. Dzięki temu można albo szybko zawiązać ją wokół sojusznika i wyciągnąć go z niebezpieczeństwa, albo obwiązać oponenta i obalić go. Można nawet wykorzystać ją w formie liny do wspinaczki lub... bungee. Lina dość mocno się rozciąga - nawet trzykrotnie, dlatego wytworzenie metra sznura może przy pełnym rozciągnięciu osiągnąć nawet trzy metry.



Nazwa
Yōton: Gomumari

Ranga
D

Pieczęci
Tygrys

Zasięg Max.
Rzutu

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 kule)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik wypluwa kule o średnicy 10 centymetrów, wykonane z twardej ale elastycznej gumy, które odbijają się od każdej sztywnej powierzchni. Shinobi potrafi unosić je nad swoją dłonią, jednak atakowanie nimi to po prostu rzut w kierunku celu. Dlatego też obrażenia w głównej mierze zależą od siły użytkownika, jednak trafienie każdą kulą można porównać z trafieniem piłki kauczukowej o odpowiednio większym rozmiarze.


Obrazek

Futton

Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Shi

Ranga
C

Na tej randze użytkownik może się już pochwalić dość dobrą kontrolą Futtonu. Zasięg techniki dość znacząco rośnie, podobnie jak i gęstość gazu - teraz łatwiej się rozprzestrzenia, nie tracąc na kwasowości. pH wytworzonego gazu jest mniej więcej na poziomie 3 - zetknięcie się z nim może wywołać ciężkie oparzenia, a nawet, po nieco dłuższym kontakcie, przeżreć skórę do kości.

Zasięg
15 m³

Koszt Chakry E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (na turę)


Youton

Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Shi

Ranga
C

Shinobi tej rangi potrafi już dość dobrze kontrolować Uwolnienie Lawy. Gęstość wytworu staje się większa, podobnie jak rośnie jego zasięg i temperatura – w tym momencie nawet krótki kontakt z lawą może wywołać nieprzyjemne oparzenia trzeciego stopnia (a dłuższy, cóż… nie ma problemu ze stopieniem ciała). Dodatkowo użytkownik otrzymuje umiejętność wytwarzania wapna, które po dodaniu wody w rozsądnych proporcjach związuje się w cement.

Zasięg
15 m³ – 25 metrów

Koszt Chakry E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (na turę)



Nazwa
Yōton: Yōgan Ryūshutsu

Ranga
C

Pieczęci
Pies → Świnia → Tygrys → Wół → Szczur → Ptak

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Pierwsza technika klanu Terumi, pozwalająca na wytwarzanie większych ilości lawy. Shinobi gromadzi wewnątrz swojego ciała jak najwięcej chakry Uwolnienia Lawy, po czym stopniowo wypuszcza ją w formie magmy o konsystencji syropu - może ją wypluwać na dosyć duży dystans i z nie najgorszą precyzją. Lawa ta jest bardzo gorąca i może doprowadzić do dotkliwych poparzeń, jeżeli zetknie się z ciałem przeciwnika. Dodatkowo, ma ona ciekawą właściwość szybkiego zastygania - dzięki temu można np. zalać jakąś dziurę w ścianie, blokując przejście twardą skalną powłoką.



Nazwa
Yōton: Sekkaigyō no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Królik → Wół → Pies → Wąż

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 3 pociski)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik może wypluć do trzech kul wapna w krótkich odstępach czasu. Każda z nich ma objętość na tyle dużą, że potrafią pokryć połowę torsu człowieka, czy nogi od ziemi do kolan (drugie porównanie użyte nieprzypadkowo). Pociski mają konsystencję mokrego piasku i same w sobie nie są groźne, można z łatwością się z nich wyswobodzić lub strzepnąć z ubrania. Ich użyteczność objawia się w połączeniu z wodą. Po zmieszaniu wapiennych pocisków z wodą, substancja zaczyna się związywać i w kilka sekund zastyga jako cement. Do jego rozbicia potrzebna jest siła 100, natomiast do wyzwolenia się "od wewnątrz", czyli np. zastygniętych nóg wyszarpując je - 140.


Obrazek

Futton

Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Bi

Ranga
B

Trzecia ranga klanowa Terumi pozwala na bardzo duże poprawienie kontroli Futtonu. Oprócz kolejnego wzrostu objętości wytwarzanego jednorazowo gazu, rośnie również jego stopień rozprzestrzeniania. Tworzenie kwasu staje się proste, płynne i naturalne. Shinobi otrzymuje też nową umiejętność - od tej pory może w pełni kontrolować poziom pH swoich wytworów (w zasięgu od 2 do 7).

Zasięg
25 m³

Koszt Chakry E: 18% | D: 14% | C: 12% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)



Nazwa
Futton: Kōmu no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Koń

Zasięg Max.
40 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Przy pomocy tej techniki członek klanu Terumi jest w stanie wypuścić z ust silnie żrącą parę. Użytkownik techniki jest w stanie także kontrolować kwasowość pary poprzez dostosowywanie poziomu pH mgły, dzięki czemu w przypadku gdyby żrąca para przedostała się do pomieszczenia z sojusznikami, tym nic by się nie stało (po odpowiednim dostosowaniu pH). Po osiągnięciu rangi S w dziedzinie Futtonu, technika ta zyskuje możliwość przepalania blokad pokroju Susanoo.


Youton

Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Bi

Ranga
B

Trzecia ranga kontroli Uwolnienia Lawy. Użytkownik jest w stanie wytwarzać znacznie więcej tejże niebezpiecznej cieczy, będąc jednocześnie w stanie kontrolować jej gęstość, szybkość rozprzestrzeniania, oraz temperaturę – a ta staje się naprawdę niebagatelna, mogąc powoli rozpuszczać ciała oponentów nawet przy nieznacznym kontakcie.

Zasięg
25 m³ – 35 metrów

Koszt Chakry E: 18% | D: 14% | C: 12% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)



Nazwa
Yōton: Yōkai no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Koń

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Zaawansowana technika, dostępna dla shinobi, którzy już dość dobrze opanowali kontrolę nad lawą. Tym razem pozwala ona wytworzyć sporą ilość magmy jednocześnie, a następnie wystrzelić ją w jednym momencie w powietrze - tam zaś rozprzestrzenia się, zmieniając się w ogromną, cienką "płachtę" z Yōtonu, która może pokryć nawet dużą powierzchnię płynem o bardzo wysokiej temperaturze. Jako że atak nadchodzi z powietrza, nie da się odskoczyć przed atakiem, więc trzeba być dostatecznie szybkim by móc uciec spod ataku. Dodatkowo technika tworzy gęsty dym, który ogranicza pole widzenia.



Nazwa
Yōton: Gomuheki

Ranga
B

Pieczęci
Ptak

Zasięg Max.
40 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Najsilniejsza technika defensywna, korzystająca z gumowatej wersji Uwolnienia Lawy. Tym razem użytkownik techniki gromadzi dużą ilość chakry, a następnie po dotknięciu ziemi obiema rękami tworzy ogromne ilości beżowej cieczy nienewtonowskiej, która później na życzenie użytkownika tężeje, zmieniając się w grubą, dużą ścianę z gumy. Jest ona w stanie zablokować nawet silne ataki, toczące się głazy, uderzenia dużych zwierząt i tak dalej - zamiast przyjmować siłę uderzenia, rozprowadza ją na całą powierzchnię. Dzięki temu potrzebna jest naprawdę silna technika penetracyjna, aby móc przebić tę zasłonę.


Obrazek

Futton

Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Ei

Ranga
A

Przedostatni poziom Futton no Jutsu. Daje on kilka dodatkowych umiejętności, które pozwalają na łatwiejsze kontrolowanie pola walki. Oprócz tradycyjnego wzrostu objętości, zasięgu i rozprzestrzenialności, shinobi otrzymuje możliwość kontrolowania kształtu chmury i kierunku, w którym będzie ona zmierzać. Dodatkowo rośnie balans między wytwarzanym pH - transformacja jest prostsza, zaś od teraz zasięg zmiany pH wynosi od 1 do... 9. Tak, od rangi A można wytwarzać chmury o właściwościach zasadowych.

Zasięg
35 m³

Koszt Chakry D: 30% | C: 24% | B: 18% | A: 12% | S: 6% | S+: 3% (na turę)


Youton

Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Ei

Ranga
A

Przedostatnia ranga kontroli Youtonu. Na tym poziomie shinobi staje się śmiertelnym niebezpieczeństwem dla każdego oponenta – potrafi on wytwarzać lawę z dziecinną łatwością, mogąc dość szybko wytworzyć spore jej ilości i posłać ją z dużą prędkością w dowolnym kierunku. A gdy już dosięgnie celu, zazwyczaj jest on zgubiony – lawa ma już temperaturę tej normalnej, naturalnej, co oznacza szybkie topienie wszystkiego, co się napatoczy.

Zasięg
35 m³ – 45 metrów

Koszt Chakry D: 30% | C: 24% | B: 18% | A: 12% | S: 6% | S+: 3% (na turę)



Nazwa
Yōton: Shakugaikōken

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Bezpośredni

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 ciosy)

Dodatkowe
Wymaga aktywacji Yōton no Yoroi

Opis Technika pochodząca bezpośrednio od Yōton no Yoroi, pozwalająca znacząco wzmocnić cios pięścią, wymierzony w przeciwnika. Zwykły, ordynarny cios kułakiem, wymierzony najczęściej w szczękę przeciwnika. Jaka jest więc różnica? Użytkownik nagromadza sporą ilość chakry w ręku, podgrzewając pancerz wokół niej jeszcze bardziej, czego efektem jest bardzo silna aura - nawet jeżeli uderzenie nie trafi, sama temperatura jest w stanie oparzyć go tak, jakby stał przez 5 minut w żywym ogniu. A jeśli uderzenie trafi... cóż, oponent nie ma szans przeżycia.



Nazwa
Yōton: Shakugaryūgan no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Pies → Wół → Królik → Wąż

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 5 pocisków)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo silna technika dystansowa, będąca w stanie zadać bardzo poważne obrażenia i przebić się przez nawet grube osłony. Użytkownik nagromadza chakrę w ustach, po czym wypluwa ją stopniowo, sporymi porcjami - przyjmują one kształt sporych kul magmy o konsystencji stopionych głazów. Pociski te zostają gwałtownie wystrzelone w różnych kierunkach, uderzając we wszystko z dużą siłą. Ze względu na ich właściwości fizyczne, mogą one bez problemu się przetopić przez sporą ilość obiektów, a dodatkowo - ze względu na ich szybkość - są trudne do uniknięcia.


Obrazek

Futton

Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Esu

Ranga
S

Ranga mistrzowska. Na tym poziomie użytkownik może wytwarzać ogromne chmury Uwolnienia Wrzątku bez konieczności skupiania się na tym. Objętość gazu i rozprzestrzenianie się stają się na tyle duże, że ucieczka przed nim jest bardzo trudnym zadaniem. Dodatkowo pH wytworu może mieć dowolny zasięg pH od 1 do 14, dzięki czemu nie wiadomo czego się spodziewać po ataku... którego siła jest w stanie zranić nawet stworzenia pokroju Bijuu.

Zasięg
45 m³

Koszt Chakry C: 30% | B: 24% | A: 18% | S: 12% | S+: 6% (na turę)


Youton

Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Esu

Ranga
S

Ranga mistrzowska. Shinobi o tym poziomie potrafi od niechcenia wytwarzać miażdżące ilości lawy, mogąc bez problemu spopielić nawet spore obszary (nie wspominając o pełnej kontroli gęstości i szybkości rozprzestrzeniania się Youtonu). Warto też wspomnieć o temperaturze wytwarzanej lawy. Ta bowiem jest znacznie większa niż naturalna, co skutkuje niszczycielską siłą – najmniejszy kontakt z tym wytworem skutkuje stopieniem wszystkiego w sekundach.

Zasięg
45 m³ – 55 metrów

Koszt Chakry C: 30% | B: 24% | A: 18% | S: 12% | S+: 6% (na turę)



Nazwa
Kakazan

Ranga
S

Pieczęci
Baran → Dotknięcie ziemi

Zasięg Max.
150 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Najpotężniejsza i niezwykle niszczycielska technika klanu Terumi, wpływająca na otoczenie i będąca w stanie zabić wiele celów w dużej odległości. Użytkownik przykłada dłonie do podłoża i przesyła do niego swoją chakrę, która wędruje pod samą powierzchnią ziemi. W wybranym przez użytkownika miejscu wytwarza ona średniej wielkości krater wulkanu, który gwałtownie wybucha, rozrzucając na wszystkie strony stopione głazy i magmę. Efekt jest wyjątkowo niszczycielski zwłaszcza w okolicach lasów. Temperatura lawy jest na tyle wysoka, że jest ona w stanie ciężko poparzyć nawet Bijuu.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.



Nazwa
Yōton no Yoroi

Ranga
S

Pieczęci
Klaśnięcie w dłonie przed sobą

Zasięg Max.
Bezpośredni

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)

Dodatkowe Technika nie obejmuje trzymanych przez użytkownika broni. Niewzmocnione żadnym chakra-flow są one tak samo wrażliwe na jej skutki jak inne przedmioty obce.

Opis Po złożeniu razem dłoni użytkownik pokrywa całe swoje ciało warstwą lawy wymieszaną z chakrą Yōtonu zyskując tym samym powłokę, której można użyć zarówno do ataku jak i obrony. Możliwości ofensywne lawowej zbroi wynikają przede wszystkim z jej ogromnej temperatury. Ciosy użytkownika w takim stanie mogą powodować najcięższe oparzenia, zwęglać żywe organizmy, przepalać zbroje i defensywy oraz topić stal przy dłuższym kontakcie. Nawet będąc w pobliżu użytkownika Yōton no Yoroi da się poczuć falę gorąca bijącą od lawowego płaszcza, a bezpośrednie podejście do niego na odległość ciosu wiąże się z dużym ryzykiem oparzeń I stopnia (na odkrytej skórze).
Siła defensywna zbroi wynika przede wszystkim z możliwości neutralizowania ataków przy pomocy ogromnej temperatury. W skrócie - niewiele ataków zdąży się przez nią przebić, wcześniej nie będąc stopionym na płynną papkę. Atakowanie użytkownika Yoton no Yoroi przy pomocy taijutsu na pewno zrani bardziej samego atakującego, niż sam cel, natomiast shurikeny wbite w lawę pokrywającą użytkownika zostaną stopione, nie zadając żadnych obrażeń. Techniki nie da się "ugasić" niskopoziomowym suitonem czy stłumić dotonem. Tak długo jak jest podtrzymywana, tak długo będzie oddziaływać na otoczenie, choć będąc np. w zbiorniku wodnym oczywistym jest, że jej skuteczność zostanie znacząco zmniejszona. Technika nie chroni jednak przed atakami opartymi na czystej chakrze jak np. Rasengan, a także sama nie zapewnia ochrony w stylu twardego pancerza, więc nie będzie ona również stanowiła dużego oporu dla technik penetracyjnych. Nie topi również broni pokrytych technikami chakra-flow.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3639
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość