Uchiha

Uchiha

Postprzez Yukirin » 3 sie 2018, o 10:19

Obrazek
Sharingan - legendarne Dōjutsu, uznawane za jedno z najstarszych Kekkei Genkai w historii ludzkości. Dzierżone przez klan Uchiha, daje im szereg różnych bonusów, które pozwalają im stać się niezwykle niebezpiecznymi oponentami. Po pierwsze, pozwala ono widzieć chakrę, w tym odróżnić dowolnego klona od oryginału, poznać po kolorze do kogo należy widziana chakra lub rozpoznać pułapki niewidoczne dla gołego oka. Shinobi za pomocą Sharingana jest w stanie rozpoznać zaburzenia w cyrkulacji chakry i może w mgnieniu oka zorientować się, czy ktoś (w tym on sam) jest pod wpływem Genjutsu. Po aktywacji dość solidnie poprawia się percepcja użytkownika. Dość interesującym wzmocnieniem jest też umiejętność kopiowania jutsu innych ludzi - za wyjątkiem Kekkei Genkai, Hijutsu i technik wspomagających.

Dōjutsu:
Spoiler: pokaż

Nazwa
Sharingan: Ichi Tomoe

Pierwszy poziom rozwoju Sharingana. Od tej pory użytkownik może aktywować swoje Dōjutsu wedle woli. Co prawda na tej randze Kekkei Genkai jeszcze nie ma takiej mocy, o jakiej wielu by marzyło, ale przynajmniej niektóre bonusy klanowe otrzymuje się już teraz - jak chociażby widzenie chakry. Z czasem rzecz jasna Sharingan może ewoluować.

Możliwości
  • Widzenie chakry przeciwnika - brak takiej możliwości przez obiekty
  • Dostrzeganie obiektów niewidocznych gołym okiem - np. cienkie żyłki
  • Odróżnianie klonów od oryginału - Klony z rang E i D
  • Bonus atrybutów - wzrost percepcji o 10 punktów
  • Kopiowanie technik - Tylko techniki taijutsu i bukijutsu (w przypadku braku dziedziny męczą o wiele bardziej). Wykonywane dopiero po przeciwniku.

Wymagania
Przebudzenie, w przypadku misji minimum C, dziedzina klanowa D.

Koszt E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)



Nazwa
Sharingan: Ni Tomoe

Na poziomie dwóch tomoe możliwości Sharingana rosną dość znacząco w stosunku do poprzednika. Od tej pory użytkownik jest w stanie rozpoznać na pierwszy rzut oka działające genjutsu. Poprawiają się także percepcja użytkownika. Nie jest to jeszcze pełnia możliwości tego Kekkei Genkai, ale rozwój jest widoczny od razu.

Możliwości
  • Widzenie chakry przeciwnika - brak takiej możliwości przez obiekty
  • Dostrzeganie obiektów niewidocznych gołym okiem - np. cienkie żyłki
  • Rozpoznawanie genjutsu
  • Odróżnianie klonów od oryginału - ranga C w dół
  • Bonus atrybutów - wzrost percepcji o 30 punktów
  • Kopiowanie technik - Tylko techniki taijutsu i bukijutsu (w przypadku braku dziedziny męczą o wiele bardziej). Wykonywane dopiero po przeciwniku.

Wymagania
Przebudzenie, w przypadku misji minimum B, dziedzina klanowa D

Koszt E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie) (koszt x3 jeśli dziedzina klanowa nie jest rozwinięta na rangę C)



Nazwa
Sharingan: San Tomoe

Środkowy i ostatni powszechnie znany poziom Sharingana - powyżej niego sięgają już bardzo nieliczni. Na tej randze Uchiha staje się niezwykle niebezpiecznym przeciwnikiem. Po pierwsze, znacząco rośnie jego możliwość kopiowania jutsu. Nie tylko może on kopiować praktycznie wszystkie jutsu i wykonywać je jednocześnie z wrogiem - wygląda to tak, jakby czytał on w jego myślach. Miażdżąco rośnie jego percepcja, a na dodatek zyskuje on możliwość wejścia do umysłu Jinchuriki, a tym samym dowiedzenia się za czym stoi jego niezwykła siła.

Możliwości
  • Widzenie i szacowanie chakry przeciwnika - brak takiej możliwości przez obiekty
  • Dostrzeganie obiektów niewidocznych gołym okiem - np. cienkie żyłki
  • Rozpoznawanie genjutsu
  • Wejście do umysłu Jinchuuriki - na krótki moment, możemy zobaczyć demona
  • Odróżnianie klonów od oryginału - Klony rangi B w dół
  • Bonus atrybutów - percepcja użytkownika rośnie o 60 punktów
  • Kopiowanie technik - Można kopiować wszystkie widziane techniki (oprócz innych KG i Hijutsu oraz wspomagających rangi S) i wykonywać je w tym samym momencie co przeciwnik.
  • Możliwość przełamania słabszych genjutsu - Przełamanie odbywa się tak samo jak przy pomocy Kai. Nie wymaga jednak złożonej pieczęci, a bonus do konsekwencji wynosi +50.

Wymagania
Przebudzenie, w przypadku misji minimum A, dziedzina klanowa D.

Koszt E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie) (koszt x3 jeśli dziedzina klanowa nie jest rozwinięta na rangę B)



Nazwa
Mangekyō Sharingan

Przedostatnie stadium Sharingana, dostępne tylko po spełnieniu pewnych warunków - dostęp do Kalejdoskopowego Oka otrzymali przez wieki tylko nieliczni. Według pogłosek, ich psychika była zniszczona przez drastyczne przeżycia, w zamian jednak ich moc stawała się miażdżąca i każdy drżał na dźwięk ich imion. Potrafili oni wpływać na umysły, zabijać spojrzeniem lub tworzyć wielkie, czarne płomienie - legendy na ten temat są bardzo liczne, nie wiadomo więc które z nich są prawdziwe... Ciekawostką jest fakt, że niemal każdy kalejdoskop charakteryzuje się swoim własnym unikalnym wzorem. Zdarzają się nieliczne wyjątki jednak jest to niezwykle rzadkie zjawisko.

Możliwości
  • Widzenie i szacowanie chakry przeciwnika - brak takiej możliwości przez obiekty
  • Dostrzeganie obiektów niewidocznych gołym okiem - np. cienkie żyłki
  • Rozpoznawanie genjutsu
  • Odróżnianie klonów od oryginału - klony rang od A w dół
  • Wejście do umysłu Jinchuuriki
  • Bonus atrybutów - percepcja wzrasta o 70 punktów
  • Kopiowanie technik - można kopiować wszystkie widziane techniki (oprócz innych KG i Hijutsu oraz wspomagających rangi S) i wykonywać je w tym samym momencie co przeciwnik.
  • Możliwość przełamania genjutsu - Przełamanie odbywa się tak samo jak przy pomocy Kai. Nie wymaga jednak złożonej pieczęci, a bonus do konsekwencji wynosi +65.

Wymagania Przeżycie silnego szoku (zwykle śmierć kogoś bliskiego), posiadanie Sharingan: Ni Tomoe lub Sharingan: San Tomoe

Koszt E: 18% | D: 14% | C: 12% | B: 10% | A: 8% | S: 6% | S+: 4% (na turę) (koszt x3 jeśli dziedzina klanowa nie jest rozwinięta na rangę A)



Nazwa
Eien no Mangekyō Sharingan

Ostatnia ranga rozwoju Sharingana. Na tym poziomie użytkownik zyskuje dostęp do legendarnego Dōjutsu, którego praktycznie nikt nie osiągnął. By móc zdobyć Wiecznego Mangekyō Sharingana, należy przeszczepić sobie oczy innego posiadacza Kalejdoskopu. To samo w sobie jest trudne - nie dość, że niewielu posiada Mangekyō Sharingana, to jeszcze mało kto jest gotów dla tej mocy zabić pobratymca. W zamian jednak otrzymuje się ogromną moc - od tej pory użytkownik nie może oślepnąć poprzez korzystanie z Kalejdoskopu. Oznacza to tyle, że może on używać tej potęgi do woli.
Pod względem wyglądu stanowi on swoiste połączenie wzoru kalejdoskopu osoby od której pochodzą oczy oraz ich nowego właściciela.

Możliwości
  • Widzenie i szacowanie chakry przeciwnika - brak takiej możliwości przez obiekty
  • Dostrzeganie obiektów niewidocznych gołym okiem - np. cienkie żyłki
  • Rozpoznawanie genjutsu
  • Odróżnianie klonów od oryginału - wszystkie klony
  • Wejście do umysłu Jinchuuriki
  • Bonus atrybutów - percepcja wzrasta o 80 punktów
  • Kopiowanie technik - Można kopiować wszystkie widziane techniki (oprócz innych KG i Hijutsu oraz wspomagających rangi S) i wykonywać je w tym samym momencie co przeciwnik.
  • Możliwość przełamania silnych genjutsu - Przełamanie odbywa się tak samo jak przy pomocy Kai. Nie wymaga jednak złożonej pieczęci, a bonus do konsekwencji wynosi +80.

Wymagania Przeszczepienie sobie cudzych oczu z Mangekyō Sharinganem (nie wlicza się w pulę przeszczepów).

Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę) (koszt x3 jeśli dziedzina klanowa nie jest rozwinięta na rangę S)

Uwaga Aby osiągnąć ten poziom, należy najpierw dowiedzieć się o jego istnieniu np. ze świątyni Naka.



Nazwa
Rinnegan

Legendarnego poziom, który nigdy nie był łączony bezpośrednio z Sharinganem mimo, że jest jego ostatnią ewolucją. Nie znane są jakiekolwiek metody na jego przebudzenie, chociaż według legend owe oczy posiadał sam Rikudō Sennin. Tablica w świątyni Naka głosi, że prawdziwą siłę można osiągnąć jedynie poprzez współpracę rodu Uchiha i Senju. Być może to jakaś wskazówka.

Możliwości
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.

Wymagania
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.

Koszt
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.

Mechanika klanu:
  • Członek klanu nie posiada Sharingana od urodzenia, musi go przebudzić, a dokonać tego mogą jedynie bardzo silne emocje. Może to być dosłownie wszystko od zakochania (czyli np. przeżycie pierwszego pocałunku) do morderstwa z zimną krwią. Możliwe jest także jego przebudzenie w przypadku zagrożenia życia. Samo przebudzenie sharingana nie oznacza jednak, że będziemy go w stanie używać. Wiążę się to z tym, że organizm musi być gotowy w skutek czego przebudzenie go w bardzo młodym wieku (poniżej 8 lat) niemal zawsze będzie jedynie chwilowe. Z mechanicznego punktu widzenia by mieć możliwość przebudzenia Sharingana: Ichi Tomoe wymagana jest dziedzina klanowa rangi D. Możliwe jest także przebudzenie od razu Sharingan: Ni Tomoe po przekroczeniu progu sumy 1500 PH. Nadal wymagana jest jednak dziedzina klanowa rangi D.
  • Samo przebudzenie Sharingana nie oznacza końca rozwoju. Niezwykłe dōjutsu charakteryzuje się stałą ewolucją, która może odbyć się poprzez coraz większe narażanie na niebezpieczeństwo (zagrożenie życia). Odpowiednio dla Sharingan: Ni Tomoe zagrożenie to musi wystąpić na minimum misji rangi B, a dla Sharingan: San Tomoe misji rangi A. W ograniczenie to nie wliczają się wyprawy, eventy oraz walki między graczami (z wykluczeniem areny). Na nich wyższy poziom Sharingana może zostać zawsze przebudzony. Drugą, a zarazem ostatnią metodą jest po prostu upływ czasu i stały rozwój. Jeśli jesteśmy pechowcem (bądź też szczęściarzem) i nie mieliśmy sposobności go przebudzić po prostu musimy przekroczyć odpowiedni próg sumy PH. Dla Sharingan: Ni Tomoe jest to 1500 PH, a dla Sharingan: San Tomoe 3000 PH. Po przekroczeniu owych progów Sharingan ewoluuje do swojej mocniejszej wersji podczas dowolnej walki (nawet przyjaznej na arenie).
  • No dobrze była już mowa o zwykłym Sharinganie, ale co z Mangekyō Sharinganem? Jego przebudzenie odbywa się poprzez utratę kogoś bliskiego. Jednak nie jest to takie proste jakie mogłoby się wydawać. Przede wszystkim w rolę wchodzą niemal wyłącznie gracze. Musi nas z nimi łączyć jednak jakaś więź, a do zabójstwa musimy mieć motyw. W końcu nikt o zdrowych myślach nie zabiłby bliskiej osoby. Może on także zostać przebudzony całkiem przypadkowo, gdy po prostu zginie bliska nam osoba (musi to się odbyć na naszych oczach, wyłącznie gracze). Istnieje także nikła szansa na przebudzenie kalejdoskopu poprzez zabicie NPC. Są jednak pewne wymagania. Musi nas z nimi łączyć głęboka relacja oraz musimy uzyskać zgodę administracji. Trzeba się jednak liczyć z faktem, że na szali będzie trzeba postawić swoje życie gdyż NPC będzie bardzo silny i łatwo skóry nie sprzeda.
  • By mieć szansę przebudzić Mangekyō Sharingan minimalny poziom zwykłego Sharingana, który musimy posiadać to Sharingan: Ni Tomoe. W przypadku przebudzenia Mangekyō Sharingan'a automatycznie ewoluuje on do swojej w pełni rozwiniętej wersji z pominięciem progów w postaci PH.
  • Przebudzenie Mangekyō Sharingan w środku walki zazwyczaj wiąże się z podświadomym używaniem jego mocy (pomimo braku opanowania technik). Prowadzący misje/event/wyprawę, ewentualnie sędzia jest zobowiązany do trzymania się tego i zakładania w swoich ocenach przypadkowego użycia jakiejś techniki nowego nabytku użytkownika. Prosto rzecz ujmując to on decyduje o użyciu jakiejś techniki bez żadnej ingerencji Uchihy. Istnieją jednak pewne zasady:
    1. Oko nie może stracić więcej niż 20% swojego wzroku w skutek ingerencji z zewnątrz.
    2. W przypadku ścieżki Dominacji można użyć Kotoamatsukami jedynie jednego oka (tak by nie zablokować całkowicie możliwości użycia tej techniki).
  • Zdobycie Eien no Mangekyō Sharingan stanowi jeszcze większe wyzwanie. Przede wszystkim w pierwszej kolejności należy zdobyć wiedzę o jego istnieniu. Poszukiwanie jej bez skutków ubocznych jego używania może zostać potraktowane jako nietrzymanie się fabuły. Musimy mieć motyw. Wyjątek od tej zasady stanowi jedynie przypadkowe jej zdobycie np. podczas eventu. No dobrze posiadam wiedzę co dalej? Tak jak w przypadku Mangekyō Sharingan'a są dwie metody. Pierwsza to przeszczep od innego gracza. Drugą stanowi natomiast próba odebrania oczu niesamowicie silnym NPC. Sprawy nie ułatwia fakt, że musimy zdobyć wiedzę o tym, że ktoś posiada kalejdoskop, ale czego nie robi się dla nieograniczonej potęgi? Co bardzo ważne kategorycznie zakazana jest pokojowa wymiana oczu pomiędzy graczami. Zdobycie tego poziomu ma stanowić wyzwanie, a nie iść po najmniejszej linii oporu.
  • Ostatnią mechaniką związaną z rozwojem Sharingana jest jego koszt utrzymania. Jest on mnożony x3 w przypadku gdy nie posiadamy odpowiedniej dziedziny klanowej. Co prawda możemy go używać, ale stanowi on gigantyczne obciążenie dla organizmu. W przypadku gdyby koszt był niezauważalny będzie on wynosić 3%. Dla Sharingan: Ni Tomoe jest to ranga C, Sharingan: San Tomoe ranga B, Mangekyō Sharingan ranga A, Eien no Mangekyō Sharingan ranga S. Zasada ta nie dotyczy eventów jeśli prowadzący tak uzna.

Ścieżki Mangekyō Sharingan:
Każdy Mangekyō Sharingan jest unikalny posiadając swoje własne zdolności. Co prawda istnieje szansa opanowania także innych, które nie są dla niego "naturalne", ale jest to niezwykle trudny jak i długotrwały proces (w skrócie wyłącznie jako prezent od administracji stojący rangą na poziomie otrzymania ogoniastej bestii).
  • Ścieżka Czarnych Płomieni - pozwala na opanowanie Entonu i lepszą kontrolę Amaterasu (możliwość gaszenia). Lewe oko odpowiada za płomienie Amaterasu, a prawe ich kontrolę.
  • Ścieżka Czasoprzestrzenna - pozwala na opanowanie Kamui. Lewe oko skupia się na dystansowych możliwościach Kamui. Pozwalając wciągnąć coś do wymiaru na ogromne odległości. Prawe natomiast wymaga kontaktu fizycznego, aczkolwiek pozwala stać się "nietykalnym".
  • Ścieżka Urzeczywistnienia - pozwala na opanowanie Tsukuyomi i Amaterasu. Prawe oko opowiada za Amaterasu, a lewe Tsukiyomi.
  • Ścieżka Dominacji - pozwala na opanowanie Kotoamatsukami. Zarówno prawe jak i lewe oko odpowiada za tą technikę dając w sumie 2 użycia na dany okres czasu.
  • Ścieżka Bóstwa - pozwala na stworzenie kompletnego Susanoo oraz posiada własną unikalną wersję zwykłego.


Skutki uboczne korzystania z Mangekyō Sharingan:
Korzystanie z Mangekyō Sharingana permanentnie uszkadza wzrok. Każda z technik Kalejdoskopu ma własny przelicznik, który odzwierciedla poziom degeneracji zmysłu. Każde oko ma oddzielny poziom uszkodzenia (należy sobie zrobić odpowiedni temat w rozliczeniach PH).
Poziomy uszkodzenia wzroku:
  • 100%-70% - brak efektów.
  • 69%- 45% - używanie technik powoduje silny ból w danym oku.
  • 44%-16% - wzrok pogarsza, obraz jest lekko zamazany, w dolnych granicach tego przedziału z kanału łzowego wypływa krew po użyciu jakiejś techniki.
  • 15%-1% - krew cieknie mocniej, nawet przy włączeniu Sharingana, walka bez niego nie ma sensu, a używanie technik sprawia nam ogromny ból, wiąże się to także z dwukrotnie większym zużyciem chakry.
  • 0% - tracimy wzrok, jednym lekarstwem jest przeszczep oczu innego użytkownika MS.
Przeszczepienie sobie genów Senju regeneruje wraz ze zmianą pory roku 5% wzroku. Fakt ten zapisujemy w rozliczeniach punktów wzroku. Przy całkowitej utracie wzroku niestety nawet geny Senju nie są nam w stanie pomóc.


Tworzenie własnego Susanoo:
Susanoo jest czymś unikalnym dla każdego użytkownika Mangekyō Sharingan. Stanowi coś w rodzaju manifestacji chakry, która jest wyrażeniem jego psychiki, często zniszczonej przez jakiej drastyczne wydarzenia spowodowane śmiercią bliskiej osoby. Z tego też powodu powstała mechanika tworzenia własnego unikalnego Susanoo ograniczonego jednak pewnymi warunkami.
  • Projekt własnego Susanoo składamy w dziale: "Własne Techniki". Co istotne omija on punkt regulaminu mówiący o maksymalnie jednej własnej technice oddanej do oceny.
  • Susanoo może posiadać maksymalnie dwa przedmioty. Mogą to być wszelkie bronie służące do walki w zwarciu. Może posiadać dwie bronie jedynie gdy są takie same i nie są dwuręczne. Oprócz tego może pojawić się broń dystansowa taka jak łuk, jest on jednak liczony jako dwa przedmioty. W takim przypadku możliwość tworzenia strzał posiada jedynie Enton. Przy innych ścieżkach potrzebna będzie odpowiednia Własna Technika, by móc go używać zgodnie z przeznaczeniem.
  • Susanoo powinno mieć dokładnie opisany wygląd, kolor oraz nie być kopią wersji innego gracza (dopuszczalne jest wzorowanie się na Anime i Mandze). Dodatkowo powinien zawierać dopiski o statystykach Susanoo (znajdują się one we wzorze). Przy wstawianiu własnego Susanno należy także pamiętać o użyciu jednego ze wzorców przestawionych poniżej.
  • Możliwość używania broni przez Susanoo pojawia się dopiero w formie szkieletu pokrytego "skórą".
  • Wzory dla Ścieżki Bóstwa:
    Kod: Zaznacz cały
    [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/zeTOBnt.png[/timg]
    [tname=Nazwa]Susanoo[/tname]
    [tname=Pieczęci]Brak[/tname]
    [tname=Zasięg]Dookoła ciała[/tname]
    [topis=Koszt][list][*]Żebra i/lub jedna ręka:
    A: 2% | S: 2% | S+: 2% (1/2 na turę)[/*]
    [*]Pełny szkielet bez "skóry":
    A: 7% | S: 4% | S+: 3% (1/2 na turę)[/*]
    [*]Szkielet pokryty "skórą":
    A: 10% | S: 5% | S+: 4% (1/2 na turę)[/*]
    [*]Szkielet pokryty "skórą" z nogami:
    A: 17% | S: 15% | S+: 5% (1/2 na turę)[/*]
    [*]Pełna forma:
    A: 20% | S: 17% | S+: 8% (1/2 na turę)[/*]
    [*]Pełna forma z nogami:
    A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)[/*][/list][/topis]
    [tname=Dodatkowe]Należy mieć dwoje oczu z aktywnym Mangekyō Sharinganem[/tname]
    [topis=Opis]


    [color=#BF8000]Szybkość poruszania się Susanoo jest po prostu szybkością użytkownika, gdyż stanowi ono jedynie defensywę. Natomiast szybkość ruchów rękoma stoi na poziomie Ponadprzeciętnym (180) przy Mangekyō Sharingan oraz Wielkim (220) przy Eien no Mangekyō Sharingan. W przypadku użycia Susanoo z nogami szybkość jego poruszania jest taka sama jak ruchów rękoma. Oprócz tego dochodzi szybkość jego aktywacji, która jest ściśle uzależniona od poziomu Kontroli Chakry użytkownika. Przy KC A musi on aktywować wszystkie poziomy po kolei przy czym na każdy przypada tura. Czyli najpierw pojawiają się same żebra, potem cały szkielet, następnie szkielet pokrywa się skórą, a na sam koniec może on zostać pokryty pancerzem. Przy KC S. Można przeskakiwać o 2 poziomy, czyli najszybszym sposobem będzie pojawienie się szkieletu, a następnie opancerzonej wersji. W przypadku KC S+ nie posiadamy żadnych ograniczeń i możemy aktywować od razu dowolny poziom.[/color]
    [/topis]
    [topis=Uwaga][b]Uszkodzenie wzroku:[/b]
    [list][*]Żebra lub jedna ręka - 0,5% na turę (dla obojga oczu)[/*]
    [*]Pełny szkielet bez "skóry" - 1% na turę (dla obojga oczu)[/*]
    [*]Szkielet pokryty "skórą" - 1,5% na turę (dla obojga oczu)[/*]
    [*]Szkielet pokryty "skórą" z nogami - 2% na turę (dla obojga oczu)[/*]
    [*]Pełna forma - 2,5% na turę (dla obojga oczu)[/*]
    [*]Pełna forma z nogami - 3% na turę(dla obojga oczu)[/list][/topis][/tab]


    Kod: Zaznacz cały
    [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/99n9AtS.png[/timg]
    [tname=Nazwa]Kanryō Susanoo[/tname]
    [tname=Pieczęci]Brak[/tname]
    [tname=Zasięg]Dookoła ciała[/tname]
    [tname=Koszt]A: 30% | S: 20% | S+: 10% (co turę)[/tname]
    [topis=Dodatkowe]Należy znać podstawowe Susanoo (opanowane wszystkie poziomy), należy mieć dwoje oczu z Mangekyō Sharinganem[/topis]
    [topis=Opis]


    [color=#BF8000]Szybkość ruchów Susanoo stoi na poziomie Ponadprzeciętnym (200) przy Mangekyō Sharingan oraz Wielkim (240) przy Eien no Mangekyō Sharingan. Oprócz tego dochodzi szybkość jego aktywacji, która jest ściśle uzależniona od poziomu Kontroli Chakry użytkownika. Przy KC A musi on aktywować wszystkie poziomy zwykłego Susanoo po kolei przy czym na każdy przypada tura, a następnie jego ostateczną wersję. Czyli najpierw pojawiają się same żebra, potem cały szkielet, następnie szkielet pokrywa się skórą, następnie pancerz, a na sam koniec można użyć jego perfekcyjnej formy. Przy KC S. Można przeskakiwać o 2 poziomy, czyli najszybszym sposobem będzie pojawienie się szkieletu, a następnie opancerzonej wersji, a na sam koniec kompletnej formy. W przypadku KC S+ nie posiadamy żadnych ograniczeń i możemy aktywować od razu kompletną formę.[/color][/topis]


    [topis=Uwaga][b]Uszkodzenie wzroku:[/b] 4% na turę (dla obojga oczu)[/topis][/tab]

  • Wzór dla Pozostałych Ścieżek:
    Kod: Zaznacz cały
    [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/UPqC5PF.png[/timg]
    [tname=Nazwa]Susanoo[/tname]
    [tname=Pieczęci]Brak[/tname]
    [tname=Zasięg]Dookoła ciała[/tname]
    [topis=Koszt][list][*]Żebra i/lub jedna ręka:
    A: 2% | S: 2% | S+: 2% (1/2 na turę)[/*]
    [*]Pełny szkielet bez "skóry":
    A: 10% | S: 5% | S+: 4% (1/2 na turę)[/*]
    [*]Szkielet pokryty "skórą":
    A: 17% | S: 15% | S+: 5% (1/2 na turę)[/*]
    [*]Pełna forma od pasa w górę:
    A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)[/*][/list][/topis]
    [tname=Dodatkowe]Należy mieć dwoje oczu z aktywnym Mangekyō Sharinganem[/tname]
    [topis=Opis]

    [color=#BF8000]Szybkość poruszania się Susanoo jest po prostu szybkością użytkownika, gdyż stanowi ono jedynie defensywę. Natomiast szybkość ruchów rękoma stoi na poziomie Ponadprzeciętnym (180) przy Mangekyō Sharingan oraz Wielkim (220) przy Eien no Mangekyō Sharingan. Oprócz tego dochodzi szybkość jego aktywacji, która jest ściśle uzależniona od poziomu Kontroli Chakry użytkownika. Przy KC A musi on aktywować wszystkie poziomy po kolei przy czym na każdy przypada tura. Czyli najpierw pojawiają się same żebra, potem cały szkielet, następnie szkielet pokrywa się skórą, a na sam koniec może on zostać pokryty pancerzem. Przy KC S. Można przeskakiwać o 2 poziomy, czyli najszybszym sposobem będzie pojawienie się szkieletu, a następnie opancerzonej wersji. W przypadku KC S+ nie posiadamy żadnych ograniczeń i możemy aktywować od razu dowolny poziom.[/color]
    [/topis]
    [topis=Uwaga][b]Uszkodzenie wzroku:[/b]
    [list][*]Żebra lub jedna ręka - 0,5% na turę (dla obojga oczu takie samo)[/*]
    [*]Pełny szkielet bez "skóry" - 1% na turę (dla obojga oczu takie samo)[/*]
    [*]Szkielet pokryty "skórą" - 2% na turę (dla obojga oczu takie samo)[/*]
    [*]Pełna forma - 3% na turę (dla obojga oczu takie samo)[/*][/list][/topis][/tab]

    Obrazki można zostawić lub użyć własnych.


Notka 1: Kopiować można także techniki z wyższych dziedzin niż posiadane. W takim wypadku za każdą dziedzinę wzwyż płacimy dodatkowe 100%. Czyli np. w przypadku gdy posiadamy dziedzinę Katon na randze B, a skopiujemy technikę rangi S płacimy za nią 300% kosztu, a w przypadku gdybyśmy posiadali dziedzinę Katon na randze A - 200% kosztu. Kara ta jednak zniknie po rozwinięciu dziedziny Katon na rangę S. Oczywiście zależność ta nie sprawia, że będziemy w stanie użyć technik z innych żywiołów niż posiadane.

Notka 2: Decyzję o przebudzeniu Sharingana podejmuje sędzia/prowadzący misje/wyprawę i zgłasza się do administracji. Zazwyczaj odpowiednia opinia zostaje wystawiona przed upływem 24h. W przypadku zaakceptowania to na barkach sędziego/prowadzącego misje/wyprawę leży odpowiednie opisanie przebudzenia.

Notka 4: Wszelkie bonusy z odczytywania ruchów itd. zostały uwzględnione jako bonusowa percepcja. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by w swoich opisach zamieszczać wykorzystanie właściwości Sharingana. Po prostu będzie to czysty opis, którego pokrycie stanowi bonusowa percepcja. Co bardzo ważne owa bonusowa percepcja jest brana pod uwagę jedynie gdy coś widzimy, czyli nie pomoże nam w uniknięciu ataku od pleców bo nie wzmacnia np. naszego słuchu, a jedynie nasze umiejętności reakcji na rzeczy które widzimy.

Notka 5: Po nauczeniu się Susanoo zyskujemy dostęp jedynie do pierwszego stadium. Nauka kolejnych zajmuje 12h (za każde), co ważne przy nauce jakichkolwiek technik Mangekyō Sharingan nie uszkadzamy sobie wzroku.

Notka 6: Osoby zaczynające w tym klanie mają odgórnie narzuconą naturę chakry - Katon



TECHNIKI OGÓLNODOSTĘPNE


Obrazek


Nazwa
Magen: Kyō Tenchi-ten

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Koszt iluzji oponenta (zgodnie z notką 1)

Dodatkowe Kontakt wzrokowy z celem. Należy zostać złapanym w genjutsu i być tego świadomym, Sharingan: San Tomoe

Opis Z pozoru prosta sztuczka Sharingana. Użytkownik po znalezieniu się w Genjutsu potrafi odwrócić iluzję swojego rywala. W praktyce oznacza to zamianę miejscami pomiędzy osobą wykonującą Genjutsu, a Uchihą. Aby w ogóle wykonać Jutsu użytkownik musi wiedzieć, że jest w iluzji (co w przypadku użytkownika Sharingana nie jest trudne), następnie następuje jego przełamanie przy pomocy Sharingana i wrzucenie w nie oponenta. Technika jest do tego stopnia szybka, ze ofiara sama do końca nie wie co się właściwie stało, wygląda to dla niej jak odwrócenie ról chociaż w rzeczywistości było zupełnie inaczej. Główną zaletą techniki jest to, że przy jej pomocy możemy użyć nawet techniki wymagającej pieczęci przy pomocy samego wzroku.




Nazwa
Genjutsu: Sharingan

Pieczęci
Brak

Zasięg
Wzrokowy

Koszt
  • Wspomnienie:
    E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
  • Iluzja:
    D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
  • Kontrola zwierząt, summonów i bijū:
    E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
  • Powstrzymanie furii demona:
    E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
  • Zdzieranie ogonów:
    E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za każdy)

Dodatkowe Kontakt wzrokowy z celem, Sharingan: San Tomoe, dziedzina genjutsu rangi C → B → A → S.

Opis Podstawowa zdolność wchodząca w repertuar technik klanu Uchiha. Użytkownik za pomocą jednego spojrzenia w oczy swojego rywala jest zdolny do wykonania kilku czynności. Pierwszą z nich jest pokazanie własnych wspomnień (wymóg genjutsu rangi C). Nieważne jak dawno one się wydarzyły. Wystarczy ułamek sekundy, a osoba znajdująca się pod wpływem Genjutsu, ujrzy wszystko co chce Uchiha. Drugą opcją jest stworzenie iluzji (wymóg genjutsu rangi A). Nie jest to jednak byle co, a prawdziwy majstersztyk porównywalny swoimi możliwościami z Utakatą i Kuro Kuukan Goumon. Genjutsu nie ogranicza się jednak jedynie do ludzi. Równie dobrze możemy użyć go na zwierzęta (wymóg genjutsu rangi C), summony (wymóg genjutsu rangi B/A w zależności od summona, do oceny MG), a nawet bijū i przejąc nad nimi kontrolę. W przypadku bijū wymagane jest posiadanie Mangekyō Sharingan (oraz genjutsu rangi S), ale nie musi być aktywny. Ostatnią z opcją jest wejście bezpośrednio do umysłu Jichuriki i powstrzymanie furii demona jeszcze zanim zdążą pojawić się ogony (wymóg genjutsu rangi B). W przypadku Mangekyō Sharingan'a i Eien no Mangekyō Sharingan'a możliwe jest zdarcie wszystkich ogonów poza ostatnim. Nie można tego jednak dokonać w przypadku walki z osobą, której udało się zaprzyjaźnić z bijū, gdyż następuje swojego rodzaju wymiana chakry pomiędzy demonem, a Jinchuriki.




Nazwa
Sharingan Suimin Hyoshi

Pieczęci
Brak

Zasięg
Wzrokowy

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Genjutsu: Sharingan, Sharingan: San Tomoe, kontakt wzrokowy

Opis Prosta technika dzięki, której Uchiha może dostać się do pilnie strzeżonych miejsc. Wystarczy spojrzeć w oczy swojego rywala. Wtedy zostaje wysłany impuls z chakry, który powoduje uśpienie ofiary. Prosta sztuczka pozwalająca na uśpienie praktycznie każdego, słabszego psychicznie oponenta. Do uśpienia wymagana jest przewaga 40 psychiki nad konsekwencją oponenta. Dodatkowo posiada on krótką chwilę podczas której jest w stanie użyć Kai.




Nazwa
Magen: Kasegui no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Wzrokowy

Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Kontakt wzrokowy, Genjutsu: Sharingan, Sharingan: San Tomoe

Opis Technika mająca ciekawe zastosowanie. Dzięki kontaktowi wzrokowemu ofiara zostaje wysłana w świat iluzji. Będąc tam jest całkowicie unieruchomiona przez spore pale przebijające jej ciało. O ile ofiara zachowuje świadomość oraz może mówić, tak nie jest w stanie się poruszyć dopóki iluzja nie zostanie przełamana. Przy odpowiedniej wytrzymałości na poziomie powyżej 120 jest ona w stanie wykonywać bardzo powolne ruchy rękoma co przy nieuwadze Uchihy może doprowadzić do złożenia Kai. W przypadku osób, które nie odczuwają bólu owa wytrzymałość nie jest wymagana.




Nazwa
Naka no Jinja Gokaku

Pieczęci
Wąż

Zasięg
Wzrokowy

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga użycia Sharingana dowolnego poziomu

Opis Specyficzna technika, działająca niczym swego rodzaju hasło. Za jej pomocą użytkownik może odsunąć kamień blokujący dostęp do wnętrza pomieszczenia głównego świątyni Naka, świętego miejsca klanu Uchiha. Pomimo tego, że wydawałoby się że wymagany jest do tego tylko Sharingan, kamień rezonuje z energią krwi, co sprawia że tylko rodowity członek klanu Uchiha może wykonać tę technikę z powodzeniem.

Uwaga Techniki tej może nas nauczyć tylko inny członek klanu, który zna tę sztukę, zaś aby dowiedzieć się o istnieniu świątyni i tejże techniki, należy wykonać specjalną Misje rangi A.


Obrazek


Nazwa
Uchiha Kaenjin

Pieczęci
Przyłożenie palców dłoni do podłoża

Zasięg
Promień 30 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Dziedzina Katon rangi A

Opis Technika polega na skumulowaniu chakry ognia na palcach u dłoni i przyłożeniu jej do ziemi. W wybranym przez shinobi miejscu powstaje bariera na kształt stojącego na podstawie walca chroniąca wszystko wewnątrz jej. Odporna jest na niemal wszystkie próby ataków fizycznych, zdolna jest nawet bezproblemowo zatrzymać uderzenie ogoniastej bestii. Słabość bariery stanowi odporność na wszelkiej maści ninjutsu, zwłaszcza te o mocy penetrującej, ponieważ nie jest w stanie odbudować swojej struktury. Są ją w stanie przebić już te z rangi B. Oprócz technik penetrujących charakteryzuje się jak każdy Katon podatnością na Suiton. Wyrwę powinny być w stanie zrobić już te z rangi C, nie wspominając o randze B i wyżej. Jeśli chodzi o techniki obszarowe to bariera radzi sobie do rangi A włącznie. Co prawda uszkodzą one barierę, ale będzie ona w stanie je zneutralizować. Wyrwa powinna być jednak wystarczająca by bezproblemowo dostać się do wnętrza bariery i zaatakować to co chroni.


Obrazek



Nazwa
Izanagi

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Sharingan z trzema tomoe, dziedzina genjutsu rangi A

Opis Technika będąca idealną iluzją. Jutsu jest do tego stopnia idealną iluzją, że wpływa na świat realny. Generalnie Jutsu polega na zakrzywieniu czaso-przestrzeni i cofnięciu się o dany odstęp czasu. Co to oznacza w praktyce? Uchiha przez pewien okres czasu (mianowicie minutę) jest w stanie dowolnie manipulować otaczającym go światem. W momencie utraty życia kogoś bliskiego, lub znalezienia się w sytuacji zagrażającej własnemu życiu, wystarczy wykonać Jutsu i się uratować. Po atakach, które normalnie zabiłyby wykonującego, ten rozpływa się w powietrzu, a następnie pojawia parę metrów dalej. Oczywiście technika dotyczy jedynie unikania ataków czy pułapek. Nie ma metody, aby wykonać Jutsu i uratować się od naturalnej śmierci. Po wykonaniu techniki (czyli minięciu czasu manipulacji światem) jedno z oczu Uchiha zostaje na zawsze zamknięte (natychmiast ślepnie i traci możliwość używania Sharingana). Dlatego oczywistym jest, że każdy Uchiha może wykonać technikę maksymalnie dwa razy (chyba, że wszczepi sobie oczy innej osoby posiadającej Sharingana). Forma ta jest jednak możliwa do uzyskania jedynie po przeszczepie genów Senju. Zwykły szary członek klanu Uchiha, który nie posiada genów Senju może użyć tej techniki jako jednorazowe zanegowanie obrażeń, a następnie oko traci swój blask ślepnąc na zawsze.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.




Nazwa
Izanami

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Sharingan z trzema tomoe, dziedzina genjutsu rangi A

Opis Technika powstała w odpowiedzi na Izanagi. Jej działanie jest bardzo skomplikowane i w odróżnieniu od klasycznych genjutsu Sharingana nie wymaga kontaktu wzrokowego z rywalem. Czym właściwie jest technika? W praktyce jest to zamknięcie rywala w pętli czasu, która zatacza krąg. Technika jest do tego stopnia potężna, że oddziałuje na wszystkie zmysły ofiary. Pierwszym krokiem, aby wykonać Jutsu jest zarejestrowanie otoczenia, uczuć oraz wszystkich szczegółów pola walki. Następnie zarejestrowane zostaje drugie wspomnienie. Podczas działania techniki ofiara ciągle znajduje się w pętli czasu kontynuując walkę z Uchihą. Co najgorsze dla osoby złapanej, ona świetnie wie o pętli jednak nie może w żaden sposób się z niej wydostać. Aby tego dokonać należy zrozumieć własne błędy i się do nich przyznać, a także zaakceptować rzeczywistość taką, jaka jest. Po wykonaniu Jutsu podobnie jak w przypadku Izanagi jedno z oczu zostaje na zawsze zamknięte. Ogromną wadę techniki stanowi jej długi czas przygotowania. Oprócz zarejestrowania otoczenia dookoła nas zajmuje nam to przynajmniej jedną minutę. Na szczęście oprócz minimalnego skupienia nie wymaga to od nas niczego więcej, dlatego też walczyć możemy w miarę swobodnie.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.




Nazwa
Susanoo

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dookoła ciała

Koszt
  • Żebra i/lub jedna ręka:
    A: 2% | S: 2% | S+: 2% (1/2 na turę)
  • Pełny szkielet bez "skóry":
    A: 10% | S: 5% | S+: 4% (1/2 na turę)
  • Szkielet pokryty "skórą":
    A: 17% | S: 15% | S+: 5% (1/2 na turę)
  • Pełna forma od pasa w górę:
    A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)

Dodatkowe Należy mieć dwoje oczu z aktywnym Mangekyō Sharinganem. Wymaga Kontroli Chakry rangi A.

Opis Uchiha dzięki zmaterializowaniu chakry, która jest swojego rodzaju demonstracją jego natury chakry (w znaczeniu nie żywiołowym) tworzy wokół siebie coś na wzór ochraniającego go bóstwa. Owa postać stanowi bardzo solidne narzędzie służące zarówno do ofensywy jak i defensywy. Rzecz jasna technikę da się przebić tym samym dostając się do twórcy, chociaż jest to niesamowicie trudne. Po opanowaniu techniki użytkownik sam wybiera ile chce stworzyć. Każda forma charakteryzuje się coraz większymi możliwościami, zwłaszcza defensywnymi. Takim tworem można sterować wedle woli, stanowi on coś w rodzaju ogromnego przedłużenia naszego ciała, chociaż kontrola jego ruchów odbywa się wyłącznie przy pomocy umysłu. Tak potężna technika nie uniknęła jednak wad, stanowi nią ochrona od spodu. Niestety nie występuje w skutek czego użytkownika można z Susanoo dosłownie wyciągnąć lub zadać mu obrażenia. Szybkość poruszania się Susanoo jest po prostu szybkością użytkownika, gdyż stanowi ono jedynie defensywę. Natomiast szybkość ruchów rękoma stoi na poziomie Ponadprzeciętnym (180) przy Mangekyō Sharingan oraz Wielkim (220) przy Eien no Mangekyō Sharingan. Oprócz tego dochodzi szybkość jego aktywacji, która jest ściśle uzależniona od poziomu Kontroli Chakry użytkownika. Przy KC A musi on aktywować wszystkie poziomy po kolei przy czym na każdy przypada tura. Czyli najpierw pojawiają się same żebra, potem cały szkielet, następnie szkielet pokrywa się skórą, a na sam koniec może on zostać pokryty pancerzem. Przy KC S. Można przeskakiwać o 2 poziomy, czyli najszybszym sposobem będzie pojawienie się szkieletu, a następnie opancerzonej wersji. W przypadku KC S+ nie posiadamy żadnych ograniczeń i możemy aktywować od razu dowolny poziom.

Każdy użytkownik posiada własną wersję Susanoo, którą należy opracować w WT. Szczegóły w mechanice klanu.

Uwaga Uszkodzenie wzroku:
  • Żebra lub jedna ręka - 0,5% na turę (dla obojga oczu takie samo)
  • Pełny szkielet bez "skóry" - 1% na turę (dla obojga oczu takie samo)
  • Szkielet pokryty "skórą" - 2% na turę (dla obojga oczu takie samo)
  • Pełna forma - 3% na turę (dla obojga oczu takie samo)
Ścieżka Bóstwa posiada własną wersję tej techniki w skutek czego ta staje się niedostępna.




Nazwa
Yasaka no Magatama

Pieczęci
Brak

Zasięg
Rzutu przez Susanoo - ok. 100 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 1 Magatamę złożoną z 5 łezek)

Dodatkowe
Wymaga aktywacji Susanoo w co najmniej formie szkieletu pokrytego "skórą"

Opis Technika polegająca na stworzeniu broni - Magatamy przez Susanoo. Wspomniane narzędzie jest złożone z łezek przypominających te z sharingana połączonych linią chakry. Susanoo może nią rzucić, uformują one wtedy kształt shurikena lub każdą oddzielnie jako wiele pocisków. Magatama spełnia także funkcję broni białej, która jest w stanie zadać ogromne obrażenia, a następnie i tak może zostać rzucona.

Uwaga Uszkodzenie wzroku: 2% za wytworzenie (dla obojga oczu)



ŚCIEŻKA CZARNYCH PŁOMIENI


Obrazek

Nazwa
Kagutsuchi: Reberu Ei

Użytkownik dopiero uczy się posługiwania czarnym płomieniem w skutek czego wszelkie jego kształty nie wytwarzają się w zastraszającym tempie oraz nie osiągają monstrualnych rozmiarów. Na dodatek nie są w stanie zostać utworzone w zbyt dużej odległości od użytkownika. Może on jednak dodać płomień amaterasu do wszelakich technik tym samym wzmacniając je - zwłaszcza techniki natury Fuuton. Jest to bardziej efektywna metoda niż sama technika Amaterasu, gdyż jesteśmy w stanie użyć płomienia nawet do przecięcia czegoś lub po prostu jako zwykłą defensywę.

Zasięg
Brak Skupienia
10 metrów

Pełne Skupienie
30 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
8 metrów

Wysokość
8 metrów

Długość
8 metrów

Dodatkowe Wymaga użycia Amaterasu w celu pozyskania płomienia do formowania.

Koszt Chakry
D: 30% | C: 24% | B: 18% | A: 12% | S: 6% | S+: 3% (na turę)

Uwaga Uszkodzenie wzroku: 1% na turę (prawe oko), 3% za gaszenie Amaterasu (prawe oko).




Nazwa
Amaterasu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Wzroku

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan

Opis "Bogini Słońca", czyli technika uznawana za najpotężniejsze ninjutsu, zamknięte w lewym oku użytkownika Kalejdoskopowego Sharingana. Shinobi aktywuje Mangekyō Sharingana, po czym kieruje wzrok na dowolny punkt. W tym miejscu wówczas pojawiają się potężne, czarne płomienie, będące w stanie spopielić wszystko, czego tylko dotkną. Płomienie te nie mogą zostać ugaszone w żaden sposób, a uniknięcie samej techniki jest praktycznie niemożliwe. Mimo to jednak, użycie tej techniki bardzo obciąża wzrok, wywołując krwawienie z lewego oczodołu i silny ból oka. Co ważne bez wiecznego kalejdoskopu nie jesteśmy w stanie wytrzymać dłuższego używania tej techniki niż 3 tury. Po tym okresie ból w oku wymusza zaprzestanie używania techniki.

Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za użycie (lewe oko), 1% na turę za podtrzymanie używania (lewe oko)




Nazwa
Enton: Amaterasu no Tsurugi

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Bezpośredni | 300m wystrzelonej strzały

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe Wymaga znajomości Amaterasu oraz Susanoo w formie co najmnie szkieletu pokrytego "skórą".

Opis Technika przy pomocy której członek klanu Uchiha może wytworzyć gigantyczną strzałę z czarnego płomienia Amaterasu. Strzały takiej można użyć jako broni białej Susanoo, która będzie najzwyczajniej w świecie zadawać obrażenia od gorąca oraz podpalać cel lub zgodnie z przeznaczeniem wystrzeliwując z łuku jeśli takowe nasze Susanoo posiada. Minusem techniki jest to, że z racji wytworzenia z płomienia nie nadaje się ona w żaden sposób do działań defensywnych.

Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za aktywację (lewe oko), 1% za turę (prawe oko)


Obrazek

Nazwa
Kagutsuchi: Reberu Esu

Ranga mistrzowska. Shinobi o tym poziomie potrafi od niechcenia wytwarzać dowolne obiekty o nawet monstrualnych rozmiarach przy pomocy czarnego płomienia. Zwiększył się także jego zasięg. Nie ogranicza się on już tylko i wyłącznie do najbliższej przestrzeni wokół użytkownika. Wzmocnienie technik także stało się bardziej efektywne. Wraz z uderzeniem takowej techniki następuje zwykle wybuch czarnych płomieni, który co prawda nie wywołuje żadnej fali ciśnienia jednak powoduje ich momentalne rozprzestrzenianie się zdolne pokryć wielkością nawet ogoniastą bestię.

Zasięg
Brak Skupienia
20 metrów

Pełne Skupienie
60 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
12 metrów

Wysokość
12 metrów

Długość
12 metrów

Dodatkowe Wymaga użycia Amaterasu w celu pozyskania płomienia do formowania.

Koszt Chakry
C: 30% | B: 24% | A: 18% | S: 12% | S+: 6% (na turę)

Uwaga Uszkodzenie wzroku: 1% na turę (prawe oko), 3% za gaszenie Amaterasu (prawe oko).




Nazwa
Enton: Yasaka no Magatama

Pieczęci
Brak

Zasięg
Ok. 150 metrów

Koszt
  • Wytworzenie kuli:
    C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
  • Za pocisk z kuli:
    C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Yasaka no Magatama i Susanoo w pełnej formie.

Opis Technika pozwalająca niesamowicie wzmocnić możliwości ofensywne Susanoo zwłaszcza na polu bitwy. Użytkownik tworzy na dłoni swojego wojownika kulę, z której wystrzeliwuje amaterasu w postaci pocisków. Pozwala to na szybkie zaatakowanie oraz zabicie sporej ilości celów. Oczywiście czarny ogień pali się na normalnych zasadach przez co ciężko wygrać z podpaleniem.

Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za aktywację (lewe oko), 1% za turę (prawe oko)



ŚCIEŻKA CZASOPRZESTRZENNA


Obrazek


Nazwa
Kamui

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
  • Nietykalność:
    D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
  • Teleportacja lub wciągnięcie trzymanego obiektu do swojego wymiaru:
    D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (w przypadku teleportacji razem z trzymanym obiektem koszt nie jest podwajany)
  • Atak dystansowy:
    C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan

Opis Technika posiadająca niesamowicie wiele zastosowań zarówno ofensywnych jak i defensywnych. Polega ona na wysłaniu kogoś, czegoś lub samego wykonującego do innego wymiaru ( w przypadku siebie pozwala na zostawienie "cienia" siebie). Każda z osób wykonujących Kamui posiada własny wymiar dlatego nie można przedostać się niepostrzeżenie do wymiaru innego Uchihy. Technika pozwala w praktyce na bardzo szybkie pokonywanie niesamowitych odległości (wystarczy dostać się do innego wymiaru, a następnie powrócić w innym miejscu), ponadto można zaabsorbować większość ataków (wysyłając broń lub Jutsu). Podczas walki wykonujący Kamui jest w stanie unikać ataków, i materializować się jedynie na sekundę, aby zadać cios. Oczywiście techniki nie da się wykonywać w nieskończoność. Dlatego użytkownik co najmniej raz na 5 minut musi zmaterializować się w realnym świecie. Właśnie podczas tego ułamka sekundy jest narażony na wszelkie ataki.
W technice tej lewe oko odpowiada za wariant czysto dystansowy pozwalając na wciągnięcie do swojego wymiaru nawet oddalonych celów. Co bardzo ważne jeśli tylko tego zapragniemy może służyć to do zastosowania czysto ofensywnego odrywając jakąś część ciała przeciwnika. Jego użycie wymaga jednak dłuższego skupienia trwającego około 3s. Skupienie to jest niczym innym jak wycelowaniem w cel. W przypadku obiektów poruszających się z dużą prędkością w innym kierunku niż my może to trwać dłużej. Prawe oko natomiast wymaga kontaktu fizycznego, ale to właśnie ono pozwala na stawanie się "niematerialnym" lub przemieszczanie do swojego wymiaru.

Uwaga Uszkodzenie wzroku: 2% na turę za nietykalność (prawe oko), 2% za teleportację lub wciągnięcie obiektu do swojego wymiaru (prawe oko), 3% za atak dystansowy (lewe oko)




Nazwa
Katon: Bakufū Ranbu

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Dziedzina Katon rangi B, aktywny Mangekyō Sharingan

Opis Potężna technika Katonu, współgrająca z czasoprzestrzenną techniką Kamui. Użytkownik wytwarza w płucach ogromną ilość chakry natury ognia, po czym wyzwala ją w formie strumienia. Gdy ta jest na zewnątrz, za pomocą Kamui zmienia jej kształt w olbrzymie ogniste tornado, które jest w stanie spopielić nawet głazy.

Uwaga Uszkodzenie wzroku: 2% za użycie (dowolne oko)




ŚCIEŻKA URZECZYWISTNIENIA


Obrazek


Nazwa
Amaterasu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Wzroku

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan

Opis "Bogini Słońca", czyli technika uznawana za najpotężniejsze ninjutsu, zamknięte w lewym oku użytkownika Kalejdoskopowego Sharingana. Shinobi aktywuje Mangekyō Sharingana, po czym kieruje wzrok na dowolny punkt. W tym miejscu wówczas pojawiają się potężne, czarne płomienie, będące w stanie spopielić wszystko, czego tylko dotkną. Płomienie te nie mogą zostać ugaszone w żaden sposób, a uniknięcie samej techniki jest praktycznie niemożliwe. Mimo to jednak, użycie tej techniki bardzo obciąża wzrok, wywołując krwawienie z prawego oczodołu i silny ból oka. Co ważne bez wiecznego kalejdoskopu nie jesteśmy w stanie wytrzymać dłuższego używania tej techniki niż 3 tury. Po tym okresie ból w oku wymusza zaprzestanie używania techniki.

Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za użycie (prawe oko), 1% na turę za podtrzymanie używania (prawe oko)


Obrazek


Nazwa
Tsukuyomi

Pieczęci
Brak

Zasięg
Wzrokowy

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan, dziedzina genjutsu rangi A

Opis Najpotężniejsze genjutsu na świecie (zaraz po Kotoamatsukami), zamknięte w lewym oku Uchihy. Technika oparta na iluzorycznym stworzeniu świata, do którego przenosimy przeciwnika i torturujemy go. Jutsu powoduje znaczne wycieńczenie psychiczne i fizyczne oponenta, ponieważ jedna sekunda w realnym świecie odpowiada kilku godzinom (a nawet dniom, lub tygodniom) w świecie Tsukuyomi. Przełamanie genjutsu powoduje zaburzenie równowagi u użytkownika. Po wyjściu z świata tworzonego przez Uchiha, ofiara jest na skraju wyczerpania. Aby odzyskać siły musi spędzić kilka dni w szpitalu, a walka jest prawie niemożliwa. W przypadku wytrzymałości poniżej 100 pozostawia uraz psychiczny zdolny do usunięcia jedynie przez najlepszych medyków. Genjutsu to jest silniejsze niż zwykłe, dlatego próg konsekwencji potrzebny do wyjścia jest większy o 60 punktów. Przekazana przez kogoś chakra nadal wyswabadza bez problemu.

Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za użycie (lewe oko)



ŚCIEŻKA DOMINACJI


Obrazek


Nazwa
Kotoamatsukami

Pieczęci
Brak

Zasięg
Wzrokowy

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan, dziedzina genjutsu rangi A

Opis Najpotężniejsza technika Genjutsu świata. Jest do tego stopnia potężna, że ofiara nie ma pojęcia o jej działaniu. Użytkownik wykonując technikę zmienia cały światopogląd swojej ofiary. Na czym to w praktyce polega? Uchiha jest w stanie dobrowolnie zmienić ofiarę. Wszystko zależy od samego wykonującego. Może to być zmiana na dobre lub złe. Można wymusić na kimś ochronę kogoś lub czegoś, a nawet chęć zniszczenia lub zabicia. Ofiara nabytą wolę traktuje jak własną. Nie ma pojęcia, że została zmanipulowana i dąży do wykonania celu powierzonego przez Uchihę. Technika możliwa jest do wykonania raz na 10 lat fabularnych (w normalnych warunkach) lub raz na dzień ( w przypadku, gdy użytkownik posiada geny Senju). Dane oko nie może przez ten cały czas posiadać aktywnego Mangekyō Sharingan. W przypadku jego aktywacji pojawia się tylko w jednym, ale bonus do percepcji jest ten sam. Sytuacja ta nie zmienia się nawet po przeszczepie oczu. Pomóc może jedynie upływ czasu lub przeszczep genów Senju, które przyśpieszą regenerację oka (nawet tego które użyło techniki). Genjutsu to jest silniejsze niż zwykłe, dlatego próg konsekwencji potrzebny do wyjścia jest większy o 95 punktów. Przekazana przez kogoś chakra nadal wyswabadza bez problemu.

Uwaga Uszkodzenie wzroku: 5% za użycie (wybrane oko) oraz zablokowanie Mangekyō Sharingan dla danego oka przez określony okres czasu.



ŚCIEŻKA BÓSTWA


Obrazek


Nazwa
Susanoo

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dookoła ciała

Koszt
  • Żebra i/lub jedna ręka:
    C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (1/2 na turę)
  • Pełny szkielet bez "skóry":
    A: 7% | S: 4% | S+: 3% (1/2 na turę)
  • Szkielet pokryty "skórą":
    A: 10% | S: 5% | S+: 4% (1/2 na turę)
  • Szkielet pokryty "skórą" z nogami:
    A: 17% | S: 15% | S+: 5% (1/2 na turę)
  • Pełna forma:
    A: 20% | S: 17% | S+: 8% (1/2 na turę)
  • Pełna forma z nogami:
    A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Należy mieć dwoje oczu z aktywnym Mangekyō Sharinganem

Opis Uchiha dzięki zmaterializowaniu chakry, która jest swojego rodzaju demonstracją jego natury chakry (w znaczeniu nie żywiołowym) tworzy wokół siebie coś na wzór ochraniającego go bóstwa. Owa postać stanowi bardzo solidne narzędzie służące zarówno do ofensywy jak i defensywy. Rzecz jasna technikę da się przebić tym samym dostając się do twórcy, chociaż jest to niesamowicie trudne. Po opanowaniu techniki użytkownik sam wybiera ile chce stworzyć. Każda forma charakteryzuje się coraz większymi możliwościami, zwłaszcza defensywnymi. Takim tworem można sterować wedle woli, stanowi on coś w rodzaju ogromnego przedłużenia naszego ciała, chociaż kontrola jego ruchów odbywa się wyłącznie przy pomocy umysłu. Tak potężna technika nie uniknęła jednak wad, stanowi nią ochrona od spodu. Niestety nie występuje w skutek czego użytkownika można z Susanoo dosłownie wyciągnąć lub zadać mu obrażenia. W przypadku tej ścieżki występuje jednak możliwość wyeliminowania tej wady. Twór może posiadać nogi, a co za tym idzie poruszać się znacznie szybciej, a sam użytkownik chroniony jest także od dołu gdyż unosi się po prostu we wnętrzu swojego Susanoo na wysokości klatki piersiowej. Szybkość poruszania się Susanoo jest po prostu szybkością użytkownika, gdyż stanowi ono jedynie defensywę. Natomiast szybkość ruchów rękoma stoi na poziomie Ponadprzeciętnym (180) przy Mangekyō Sharingan oraz Wielkim (220) przy Eien no Mangekyō Sharingan. W przypadku użycia Susanoo z nogami szybkość jego poruszania jest taka sama jak ruchów rękoma. Oprócz tego dochodzi szybkość jego aktywacji, która jest ściśle uzależniona od poziomu Kontroli Chakry użytkownika. Przy KC A musi on aktywować wszystkie poziomy po kolei przy czym na każdy przypada tura. Czyli najpierw pojawiają się same żebra, potem cały szkielet, następnie szkielet pokrywa się skórą, a na sam koniec może on zostać pokryty pancerzem. Przy KC S. Można przeskakiwać o 2 poziomy, czyli najszybszym sposobem będzie pojawienie się szkieletu, a następnie opancerzonej wersji. W przypadku KC S+ nie posiadamy żadnych ograniczeń i możemy aktywować od razu dowolny poziom.


Każdy użytkownik posiada własną wersję Susanoo, którą należy opracować w WT. Szczegóły w mechanice klanu.

Uwaga Uszkodzenie wzroku:
  • Żebra lub jedna ręka - 0,5% na turę (dla obojga oczu)
  • Pełny szkielet bez "skóry" - 1% na turę (dla obojga oczu)
  • Szkielet pokryty "skórą" - 1,5% na turę (dla obojga oczu)
  • Szkielet pokryty "skórą" z nogami - 2% na turę (dla obojga oczu)
  • Pełna forma - 2,5% na turę (dla obojga oczu)
  • Pełna forma z nogami - 3% na turę(dla obojga oczu)




Nazwa
Kanryō Susanoo

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dookoła ciała

Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% (co turę)

Dodatkowe Należy znać podstawowe Susanoo (opanowane wszystkie poziomy), należy mieć dwoje oczu z Mangekyō Sharinganem, wymaga Kontroli Chakry rangi A.

Opis Jedna z najbardziej desktruktywnych broni w historii shinobi. Użytkownik dzięki wyspecjalizowaniu się w swoim Susanoo jest w stanie stworzyć jego perfekcyjną formę. Porównywanie po poprzednich byłoby co najmniej nie na miejscu. Dlaczego? Wystarczy spojrzeć na rozmiary oraz moc stworzonego monstrum. Nawet sporych rozmiarów budynki wydają się być małe w porównaniu z perfekcyjną formą Susanoo. Od pełnej formy różni się parą nóg, na których kolos się utrzymuje, w pełni uformowaną zbroją, oraz mocą. Nie bez powodu ta forma została nazwana niszczycielem gór. Jedno uderzenie miecza wystarczy, aby przecinać góry. Nawet ogoniaste bestie poddają się mocy Kanryō Susanoo. Jeżeli chodz o Uchihę, podczas wykonywania techniki znajduje się w miejscu na czole (w specjalnym krysztale) z góry spoglądając na swoich wrogów. Szybkość ruchów Susanoo stoi na poziomie Ponadprzeciętnym (200) przy Mangekyō Sharingan oraz Wielkim (240) przy Eien no Mangekyō Sharingan. Oprócz tego dochodzi szybkość jego aktywacji, która jest ściśle uzależniona od poziomu Kontroli Chakry użytkownika. Przy KC A musi on aktywować wszystkie poziomy zwykłego Susanoo po kolei przy czym na każdy przypada tura, a następnie jego ostateczną wersję. Czyli najpierw pojawiają się same żebra, potem cały szkielet, następnie szkielet pokrywa się skórą, następnie pancerz, a na sam koniec można użyć jego perfekcyjnej formy. Przy KC S. Można przeskakiwać o 2 poziomy, czyli najszybszym sposobem będzie pojawienie się szkieletu, a następnie opancerzonej wersji, a na sam koniec kompletnej formy. W przypadku KC S+ nie posiadamy żadnych ograniczeń i możemy aktywować od razu kompletną formę.

Każdy użytkownik posiada własną wersję Susanoo, którą należy opracować w WT. Szczegóły w mechanice klanu.

Uwaga
Uszkodzenie wzroku: 4% na turę (dla obojga oczu)




Nazwa
Isō: Susanoo

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Bezpośredni

Koszt
Zmniejsza koszt utrzymania Kanryō Susanoo do 1/2

Dodatkowe
Aktywne Kanryō Susanoo, kontrola bijū/ewentualnie na summona

Opis Bardzo zaawansowana umiejętność do formowania perfekcyjnego Susanoo jako zbroi zamiast osobnego bytu. Pozwala na pokrycie nim ogoniastej bestii pod naszą kontrolą bądź jakiegoś ogromnego stworzenia. Perfekcyjne Susanoo nie traci wtedy na swojej mocy, a jedynie służy jako swoisty bardzo trudny do zniszczenia pancerz dla stworzenia, które osłania. Oprócz tego nie trzeba na nie poświęcać, aż tak ogromnych ilości chakry gdyż nie musimy kontrolować jego ruchów. Robi to za nas osłonięta istota.

Uwaga
Uszkodzenie wzroku: 4% na turę (dla obojga oczu)




Nazwa
Kyōsō Enbu

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
300m (wybuch=średnica 200m)

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Należy znać Yasaka no Magatama, aktywne Isō: Susanoo, kontrola bijū

Opis Bardzo zaawansowana technika pozwalająca na połączenie bijūdamy w postaci kuli z techniką Yasaka no Magatama. Znacznie zwiększa to jej zasięg jak i ogólną moc. Niestety wymaga to ogromnych pokładów chakry, ale efekt jest tego wart. Pojedyncze użycie tej techniki zdolne jest doszczętnie zniszczyć całą wioskę. Zanim jednak będziemy mogli jej użyć wymagane jest przejęcie kontroli nad bestią przy pomocy Genjutsu: Sharingan. Niekontrolowany demon nie będzie z nami współpracować w skutek czego nie uda się połączyć tak ogromnej ilości skoncentrowanej chakry z Yasaka no Magatama.

Uwaga
Uszkodzenie wzroku: 2% za wytworzenie (dla obojga oczu)
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3367
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość