Wyznawcy Jashina

Wyznawcy Jashina

Postprzez Yukirin » 3 sie 2018, o 10:19

Obrazek
Fumetsu - Najdziwniejsze Hijutsu które ciężko ująć w jakiekolwiek ramy. Nie należy do określonego klanu, ani nie występuje na konkretnym obszarze. Obdarzeni są nim wybrańcy Krwawego Boga Jashina, bez względu na wiek, płeć czy pochodzenie - a łączy ich symbol Jashina, czyli trójkąt w okręgu. Tajemna siła od swoich wyznawców wymaga jednej ofiary - zadawania bólu i odbierania życia niewiernym. W zamian bóstwo obdarowuje swoich wiernych przyjemnością czerpaną z bólu, nadludzką regeneracją ran, a najbardziej zaawansowanych kultystów nieśmiertelnością. Wymaga to przelaniu krwi wielu osób, ale nagroda jest warta swojej ceny.

Etapy rozwoju Fumetsu
  • Ranga D - Pierwszym darem Jashina dla jego początkujących wyznawców jest wieczna młodość. Jeśli ktoś od urodzenia jest już wybrańcem Krwawego Boga, to jego aparycja "zastyga" w wieku lat dwudziestu. Jeśli ktoś nawrócił się będąc już w starszym wieku, jego fizjonomia zostaje na pierwszy rzut oka bez zmian - ale wewnątrz powraca młodzieńcza werwa. Wyznawca po osiągnięciu sędziwego wieku umiera jak każdy człowiek ze starości, jednak do tego czasu zachowuje pełnię sił. Ponadto już na tym etapie drobne obrażenia - rozcięcia, siniaki - regenerują się znacznie szybciej niż u zwykłych ludzi.
  • Ranga C - Na tym poziomie wyznawcy uzyskują drugą niezwykłą cechę dopełniającą pierwszy dar Jashina. Niewrażliwość na upływ czasu. W połączeniu z młodością aż do śmierci uzyskujemy wiecznie młodych kultystów. Wierni nadal muszą zaspokajać podstawowe potrzeby organizmu - jeść, pić, oddychać etc. Ponadto Akolici - bo tak nazywa się osoby które opanowały ten poziom Fumetsu - mają lepszą regenerację niż wcześniej. Drobne rany lecza się błyskawicznie, a głębsze (które uszkodziły mięśnie) zasklepiają się po dłuższej chwili. Złamania i inne poważniejsze urazy leczą się trochę szybciej niż u zwykłych ludzi.
  • Ranga B - Kolejne stopnie wtajemniczenia przynoszą jeszcze więcej zmian w ciele wyznawcy, jak i sposobie postrzegania świata, odbierania bodźców. Największą zmianą na tym poziomie jest odczuwanie bólu - tak jak wcześniej wszelkie obrażenia niosły ze sobą ów przykre odczucie, tak teraz zastępuje je błogość. Im bardziej bolesne są rany, tym milsze odczucia przychodzą wraz z nimi. Dlatego też Jashiniści nie unikają bólu, a nawet często sami go sobie zadają. Minusem tego daru jest trudność w uwolnieniu się z genjutsu za pomocą zranienia siebie... Nie ma systemów idealnych, choć bóstwo próbuje to trochę wynagrodzić umacniając wyznawców w wierze. Co się zaś tyczy regeneracji, jej możliwości rosną jeszcze bardziej - złamania, krwotoki wewnętrzne, rozległe oparzenia - takie obrażenia leczą się w kilka chwil. Niemożliwa jest jednak regeneracja organów wewnętrznych ani utraconych kończyn. Zabić takiego wyznawcę można na kilka sposób, np. odciąć głowę, zniszczyć serce czy też zagłodzić, choć ostatnia metoda będzie bardzo długa.
  • Ranga A - Wiara wyznawców na tym poziomie jest niemal niewzruszona, a ilość złożonych ofiar pozwala im cieszyć się jeszcze większą łaską Jashina. Przede wszystkim siła i szybkość samoleczenia rośnie jeszcze bardziej - pozwala nawet na regenerację organów w całkiem niezłym tempie (umożliwiającym dalszą walkę), o ile tylko nie zostały one całkowicie zniszczone - wtedy leczenie jest znacznie dłuższe. Zabicie Jashinisty na tym poziomie jest bardzo trudne, ale nadal wykonalne - trzeba odciąć mu głowę i poczekać... Kilka tygodni. Dopiero wtedy następuje zgon. Inną opcją jest zniszczenie całego ciała, co nie jest takie łatwe przez wytrzymałość jak i tempo regeneracji.
  • Ranga S - Wierny w tej chwili jest już najbliżej swojego boga, jedynym krokiem bliżej Jashina jest użycie rytuału. Regeneracja obrażeń stoi na poziomie najlepszych technik medycznych, a nawet je przewyższa. Organy, złamania, a nawet odcięte kończyny zostaną zregenerowane - w przypadku tych ostatnich jest to dość długi proces (siedem dni czasu rzeczywistego). Regeneracja działa tak długo, jak głowa jest połączona z tułowiem (oczywiście za pomocą szyi). Wyznawca staje się praktycznie nieśmiertelny, żadne obrażenia nie są w stanie pozbawić go życia. Ogień który zwęgli ciało? Wystarczy trochę odczekać i wszystko będzie dobrze. Nawet odcięcie głowy i schowanie ciała pod ziemią na lata nie zabije jashinisty. Jedynym sposobem by naprawdę umrzeć jest użycie jutsu, w której ceną jest życie wykonującego... Lub dobrowolne, świadome zrzeczenie się wiary w swojego boga. Tylko dlaczego mieliby to robić nawet w sytuacji bez wyjścia? Nie muszą jeść, nie muszą pić, wystarczy poczekać, aż fortuna się do nich uśmiechnie i wrócą do życia. Cały czas czują jednak pragnienie i głód oraz osłabienie związane z niedoborem "paliwa" do ciała.


Przyrost statystyk:
  • +5 konsekwencji
  • +10 konsekwencji
  • +15 konsekwencji
  • +20 konsekwencji
  • +25 konsekwencji
    Bonusy nie sumują się.

Składanie ofiar:
Wyznawcy by przypodobać się Jashinowi muszą składać ofiary ku jego czci. Prosta zasada będąca głównym filarem kultu. Zabijasz by bóg przedłużył ci życie. To kogo i w jaki sposób kultysta pozbawi życia jest bardzo dowolne - przechodzień, bandyta czy pierwszy lepszy sierociniec. Wiek, płeć, stan społeczny - liczy się sam mord i modlitwa dokonana po nim.
Jashin ma też jednak pewne zasady których trzeba przestrzegać, by móc cieszyć się wszystkimi łaskami. Najniżsi stażem wierni nie muszą zabijać, od nich wymaga się pilnej nauki i modlitw ku czci boga. Wszyscy inni muszą przynajmniej raz na jakiś czas złożyć ofiarę. Bo jeśli tego nie zrobią... Wtedy cóż, cieszą się znacznie mniejszą przychylnością bóstwa.

Mechanika:
  • Osoby z Fumetsu rangi D i C nie muszą składać ofiar.
  • Postacie z Fumetsu od B wzwyż muszą złożyć przynajmniej jedną osobę w ofierze w ciągu trzech miesięcy czasu rzeczywistego.
  • Wyznawca pełniący funkcję Arcykapłana musi składać ofiarę co miesiąc.
  • Ofiarą może być dowolna spotkana w fabule czy też misji (wyprawie/evencie) postać, równie dobrze może być to NPC jak i postać gracza.
  • W przypadku niezłożenia ofiary w ciągu trzech miesięcy ranga Fumetsu użytkownika zmniejsza się o jeden. (z A do B, z B do C). Złożenie ofiary przywraca Fumetsu na poziom przed "gniewem Jashina" (nie płaci się za to PH). Za każdy okres bez ofiary ranga spada coraz mocniej - maksymalnie do E, gdzie wyznawca staje się zwykłym shinobi.
  • Składanie karnych ofiar jedynie przywraca Fumetsu do normy, ale nie daje kolejnych trzech miesięcy wolnego.
  • Jedna zabita postać to jedna ofiara co równa się jednemu poziomowi Fumetsu. Pół roku lenistwa okupić trzeba będzie dwiema ofiarami.
  • Jashin bywa wyrozumiały i kiedy wyznawca pomimo szczerych chęci nie może mordować w jego imieniu - chociażby przez dekapitację i pogrzebanie żywcem... Wtedy kultysta nie musi bać się, że nagle umrze jak na śmiertelnika przystało.
  • Eventy i inne, dłuższe wydarzenia fabularne pozwalają ominąć nakaz, podobnie jak urlopy gracza
  • Ofiary należy zapisywać w karcie postaci.

    Przykłady:
    • Jashinista z Fumetsu A nie złożył ofiary, przez co jego Fumetsu spada do rangi B. Po zabójstwie wszystko wraca do normy na kolejne trzy miesiące.
    • Jashinista z Fumetsu S został pozbawiony głowy i zakopany żywcem - dopóki nie zdoła się uwolnić i nie zacznie funkcjonować prawidłowo, do tej pory Jashin nie wymaga od niego ofiar.

Uwaga: W przypadku beznadziejnej sytuacji (dekapitacja, pochowanie żywcem) zrzeczenie się wiary w Jashina jest traktowane jako śmierć fabularna.

Notka 1: Fumetsu rangi A lub wyższej zwalnia z wymogu wytrzymałości przy przeszczepie. Nie oznacza to jednak, że przeszczep się na pewno przyjmie, większa wytrzymałość zwiększa na to szansę. Przeszczep nie posiada łaski Jashina, gdy zostanie zniszczony, ciało zregeneruje oryginalną tkankę.

Hierarchia: Kościół Jashina posługuje się swoim systemem hierarchii, który zastępuje ten przyjęty przez większość świata. Najważniejszą osobą jest Arcykapłan, który jest odpowiednikiem Shirei-kana w zwykłych Rodach i Szczepach. Posiada on władzę absolutną nad resztą wyznawców i ogromne doświadczenie wynikające z dziesiątek, jeśli nie setek lat poznawania tajników łask Jashina. Jego słowo to słowo samego Boga. Otoczony jest Kapłanami, wybranymi przez niego jednostkami których zadaniem jest dbanie o Wyznawców, prowadzenie inicjacji dla Nowicjuszy w postaci nakładania na nich tatuaży, a także ukrywania szerszych działalności kultu przed władzami Ryuzaku. Wymogiem jest posiadanie przez nich daru całkowitej nieśmiertelności, znacznym przysłużeniu się społeczności, a także przejścia przez tajemniczy rytuał w którym są sprawdzani przez samego Jashina. A przynajmniej tak głoszą nauki Arcykapłana, cały obrządek jest ściśle chronioną tajemnicą. Kapłanów można rozpoznać po charakterystycznych tatuażach na plecach, a także biało-czarnych szatach. Niżej nich znajdują się Wyznawcy, czyli szeregowi członkowie którzy są pełnoprawnymi jednostkami w społeczności. A niżej nich Nowicjusze, czyli żółtodzioby które muszą przejść podstawowe nauki i dopiero uzyskać łaskę swojego nowego Boga. Wielu z nich nie otrzymuje tej łaski, kończąc jako kolejne ofiary. Poza hierarchią są Wędrowcy. Nie przynależą do Kultu mimo chwalenia Jashina, nie są pod niczyimi rozkazami.
Często wyznają zasady różne od tych przyjętych przez Arcykapłana, dlatego też nie posiadają Jashin Gifuto.


Obrazek


Nazwa
Jashin Gifuto (Dar Jashina)

Dziedzina
Fumetsu

Ranga
D

Pieczęci
Tygrys - Baran; Odprawienie rytuału

Zasięg
Wbicie igły

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Technikę może opanować tylko Arcykapłan i Kapłan. Wymaga użycia krwi.

Opis Każdy członek kultu Jashina (poza Wędrowcami) posiada tatuaż, który rozwija się wraz z podnoszeniem dziedziny klanowej niejako symbolizując jak bardzo trzymamy się "wyznaczonej" ścieżki. Dzięki niemu jesteśmy także w stanie zarejestrować, kiedy nasze czyny stały w sprzeczności ze ścieżką boga śmierci gdyż wraz ze spadkiem Fumetsu zmniejsza swoje rozmiary. Technika polega na wytworzeniu owego symbolu podczas specjalnego rytuału poprzez wbicie w plecy senbona wcześniej "poświęconego" krwią arcykapłana. Podczas całego procesu odmawiane są modły do bóstwa, gdy "ofiara" kultu zwija się w ogromnym paraliżującym ciało cierpieniu stanowiącym wyznanie wiary w Jashina. Zazwyczaj rytuałowi towarzyszy cała otoczka - zebranie publiczności, huczne obchody, składanie ofiar. Jest to jednak element mający za zadanie umocnić wyznawców w wierze, a nie wymóg - wystarczą zwykłe modły i senbon. Technika ta pozwala Arcykapłanowi na kontrolowanie nieposłusznych wyznawców, może zadać potworny ból przeszywający całe ciało niezależnie od rangi Fumetsu. Oprócz tego technika jest także wykorzystywana do wzywania wyznawców, gdy ten ich potrzebuje. Odbywa się to poprzez wywołanie odpowiednio mniejszego bólu, stanowiącego jedynie nieprzyjemne uczucie - jest to znak, że Arcykapłan nas potrzebuje.
Technika posiada pewną wadę, której nie zdołała uniknąć. Jeśli mamy aspiracje na zostanie nowym Kapłanem to będziemy musieli rzecz jasna zneutralizować jej działanie. Można tego dokonać posiadając Fūinjutsu na randze S - jedynie tak silna technika jest zdolna tego dokonać przez związanie krwią z przywódcą ruchu religijnego.


Obrazek


Nazwa
Jujutsu: Shiji Hyōketsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Do kilometra

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za wejście w tryb sługi)

Dodatkowe
Należy stworzyć krąg i posiadać świeżą (do kilku godzin) krew celu.

Opis Jedyne jutsu figurujące w spisie wyznawców, choć większość z nich określa Shiji Hyōketsu mianem najwyższej stopnia modlitwy do swego bóstwa. Nic dziwnego, że odbierają ją w ten sposób, wszak rytuał ten pozwala być kimś niemal równym z Jashinem. Podstawą techniki jest narysowanie krwią symbolu Jashina - nieważne jest czyja to posoka. Równie dobrze ofiarą rytuału paść może człowiek, ninken jak i summon. Następnie wyznawca musi skosztować krwi swojego celu i przebywać w kręgu. Wtedy jego wygląd drastycznie się zmienia - skóra staje się czarna z białymi śladami kości. Tak długo, jak użytkownik znajduje się w kręgu wszystkie obrażenia jakie otrzyma (czy to od siebie, czy od przeciwników) zostają jednocześnie zadane istocie z której krew zabrano. Sam krąg da się dość łatwo zetrzeć czy zmyć - można też zniszczyć podłoże lub spróbować wyrzucić z niego użytkownika by przerwać działanie jutsu.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość