Yuki

Yuki

Postprzez TwoFace » 3 sie 2018, o 10:18

Obrazek
Hyōton no Jutsu - Intrygujące Kekkei Genkai, dzierżone przez członków klanu Yuki. Poprzez połączenie chakry natur Wiatru i Wody są oni w stanie wytworzyć zupełnie nowy element - Lód. Mogą oni swobodnie nim manipulować i wytwarzać z niego różnorakie osłony, bronie, narzędzia, i na dłuższą metę dowolny inny przedmiot. Można nim posługiwać się zarówno do obrony, jak i do ataku. Możliwości jest bardzo wiele, i na dłuższą metę głównym ograniczeniem jest wyobraźnia shinobi.
Oprócz tego jako jedyny klan używający Kekkei Genkai korzystają oni na ujemnych temperaturach. Dzieje się tak z jednej prostej przyczyny, niektóre techniki działają dłużej jeśli w pobliżu znajduje się naturalnie występujący lód lub śnieg. Czyni ich to szczególnie zabójczymi w okresie zimowym i to właśnie wtedy należy unikać stawania z nimi w szranki. Oprócz tego w późniejszym okresie zyskują dostęp do swojego rodzaju wzmocnienia Uwolnienia Lodu, którym jest Czarny Lód, będący świetnym uzupełnieniem słabości Yuki jaką jest odporność na obrażenia ich tworów.

Pod względem wytrzymałości, Hyoton ustępuje zarówno Mokutonowi, jak i Shōtonowi - lodowe osłony, zwłaszcza na niższych poziomach rozwoju, da się skruszyć bez ogromnego wysiłku (już drewniane osłony są silniejsze, zaś kryształowe - o niebo twardsze). Głównym atutem tej sztuki jest szybkość - techniki Uwolnienia Lodu pojawiają się niemal natychmiast, co bardzo utrudnia unik. W schemat ten wpisuje się także Czarny Lód, który jest nieco bardziej wytrzymały od swojego pierwowzoru jednak nadal tak samo szybki. Przypłaca to jednak ilością chakry, którą trzeba włożyć w jego użycie dlatego najlepiej sprawdza się gdy Yuki potrzebuje defensywy, gdyż używanie go w ofensywnie może okazać się często najzupełniej w świecie nieopłacalne.
Ważne: By móc odblokować dziedzinę klanową, należy posiadać otwarte dziedziny Suiton i Fuuton! Aby opanować każdą rangę Hyōton no Jutsu, należy napisać trening długości odpowiadającej treningowi na technikę danej rangi.

Notka: Szybkość i wytrzymałość na każdym reberu to wartości pomiędzy minimum, a maksimum danego progu atrybutu. Np. 41-80 - reberu wynosi wtedy mniej więcej 60.

Notka 2: Możliwe jest używanie niższego poziomu reberu, niż maksymalnie opanowany. Wiąże się to z mniejszymi możliwościami, ale też mniejszymi kosztami.

Notka 3: Koszta reberu na danym poziomie są przedstawione dla maksimum zdolności, mniejsze użycie pobiera analogicznie mniej energii (prowadzący/sędziowie muszą brać to pod uwagę i tak, np. reberu S może pobierać zaledwie 50% / inne ilości chakry za mniejsze twory).

Notka 4: Czarny lód można tworzyć od rangi B wzwyż. Charakteryzuje się on zwiększoną wytrzymałością (+1 próg), ale także kosztuje więcej.

Notka 5: Lód Yukich utrzymuje się do kilku dni po stworzeniu, aż zacznie wyparowywać z niego chakra. Jeśli temperatura otoczenia jest dodatnia, to w przeciągu dnia lód się roztapia. Proces jest tym szybszy, im większa jest temperatura. Jednak w zimnym środowisku lód nie topnieje i może się utrzymać mimo zniknięcia chakry użytej do jego stworzenia. Lód ten będzie miał identyczne właściwości co jego naturalnie występujący odpowiednik.


Obrazek

Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Di

Shinobi tej rangi jest w stanie kontrolować chakrę Hyōtonu i wytwarzać go. Za pomocą przesłania energii duchowej do otoczenia może on zamrażać powietrze, aby wytworzyć np. miecz, kij lub inne przedmioty średniej wielkości. Twardość owego lodu nie jest może najwyższej jakości, zasięg również do wybitnych nie należy, ale w końcu to dopiero początek.

Wytrzymałość
Bardzo Słaba

Szybkość
Mierna

Zasięg
Brak Skupienia
5 metrów

Pełne Skupienie
10 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
3 metry

Wysokość
3 metry

Długość
3 metry

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1 (na turę)



Nazwa
Hyōton: Tsubame Fubuki

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 10 pocisków)

Dodatkowe Technika utrzymuje się 2 tury. W przypadku wykorzystania naturalnie występującego śniegu lub lodu 3 tury.

Opis Podstawowa technika członków klanu Yuki. Za jej pomocą możemy wytworzyć z powietrza skupisko lodowych pocisków, przyjmujących kształt jaskółek. Pociskami można swobodnie kierować lub po prostu ustawić, by te automatycznie podążały za celem. Mogą dość solidnie pokaleczyć przeciwnika, lecz bardzo łatwo je zniszczyć choćby i przy pomocy uderzenia kataną.


Obrazek

Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Shi

Przeskok między poziomami D i C jest niewielki - lód stworzony za pomocą Hyōtonu rangi C może zajmować większą powierzchnię, nieznacznie wzrasta również zasięg możliwego wykonywania technik. Dużym bonusem jest to, że tworzenie lodu jest płynniejsze i nie wymaga aż tyle skupienia co poprzednio.

Wytrzymałość
Bardzo Słaba

Szybkość
Przeciętna

Zasięg
Brak Skupienia
10 metrów

Pełne Skupienie
30 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
8 metrów

Wysokość
8 metrów

Długość
8 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)



Nazwa
Hyōton: Rōga Nadare no Jutsu

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 wilki)

Dodatkowe Wilki utrzymują się 3 tury. W przypadku wykorzystania naturalnie występującego śniegu lub lodu 4 tury.

Opis Technika przydatna do odwrócenia uwagi przeciwnika, a i za pomocą której można zadać dość duże obrażenia. Za pomocą tejże techniki członek klanu Yuki wytwarza 2 lodowe wilki (lub całą ich watahę, jedynym ograniczeniem ilości jest chakra), który następnie naciera na przeciwnika. Co warto podkreślić są one takich samych rozmiarów jak ich odpowiednik zwierzęcy oraz zadają tego samego typu obrażenia czy to przy pomocy kłów czy pazurów.


Obrazek

Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Bi

Trzeci poziom kontroli Hyōtonu jest już zauważalnym wzmocnieniem, które śmiało można by uznać za kamień miliowy. Oprócz standardowego już wzrostu powierzchni wytwarzanego lodu, podnosi się również zasięg wytwarzania, kontrola staje się płynna i bardzo prosta. Dodatkowo od rangi B shinobi z klanu Yuki otrzymuje zupełnie nową umiejętność - zamrażanie. Poprzez kontakt lub przesłanie chakry w powietrzu, może on zamrozić obiekty średnich rozmiarów, a na upartego - nawet człowieka.
Pojawia się także możliwość używania czarnego lodu, który jest po prostu mocniejszą wersją normalnego.

Wytrzymałość
Słaba

Szybkość
Ponadprzeciętna

Zasięg
Brak Skupienia
20 metrów

Pełne Skupienie
60 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
12 metrów

Wysokość
12 metrów

Długość
12 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry Zwykły lód:
E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Czarny lód:
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)



Nazwa
Hyōrō no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Opis Technika, która służy głównie do uwięzienia oponenta. Po aktywacji w powietrze zostaje wysłana chakra, która natychmiast zamienia się w lód. Bryły te, jeżeli powstaną w dobrze przemyślanym miejscu, są w stanie zamknąć w sobie przeciwnika, pozostawiając go na naszej łasce.



Nazwa
Hyōton: Ikkaku Hakugei

Pieczęci
Tygrys → Ptak → Małpa → Koń → Wąż → Pies

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe Technika utrzymuje się 3 tury. W przypadku wykorzystania naturalnie występującego śniegu lub lodu 4 tury. Wymaga zbiornika wodnego.

Opis Po wysłaniu chakry do głębin wody, za pomocą swojego Kekkei Genkai wytwarzamy ogromnego wieloryba z lodu. Stworzenie to wypływa wtedy na powierzchnię i można z niego skorzystać w ataku. Masa jest na tyle duża, że można za jego pomocą zatopić statek, a i szybkość uderzenia do małych nie należy.



Nazwa
Hyōton: Hissatsu Hyōsō

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 3 kolce)

Opis Technika bardzo brutalna, ale i zarazem skuteczna - głównie dzięki temu, że zajmuje ona dosyć dużą połać terenu. Po aktywacji tej techniki shinobi klanu Yuki jest w stanie wytworzyć gigantyczne lodowe kolce. Nie mają one problemu nawet z rozwaleniem na kawałki sporego domu. Nie mówiąc już o przeciwnikach, którzy po przebiciu takim kolcem właściwie nie mają szansy przeżycia.


Obrazek

Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Ei

Przedostatni poziom kontroli Hyōton no Jutsu. Zasięg wytwarzania i rozmiary kontrolowanego lodu, jak również prędkość tworzenia i twardość materiału rosną. Podobnie dzieje się z umiejętnością zamrażania - na randze A shinobi jest w stanie zamrozić duże przedmioty, nawet kilkukrotnie większe niż człowiek!

Wytrzymałość
Słaba

Szybkość
Wielka

Zasięg
Brak Skupienia
30 metrów

Pełne Skupienie
100 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
18 metrów

Wysokość
18 metrów

Długość
18 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry Zwykły lód:
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Czarny lód:
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)



Nazwa
Hyōton: Haryū Mōko

Pieczęci
Tygrys → Świnia → Pies

Zasięg
Dowolny

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe Technika utrzymuje się 3 tury. W przypadku wykorzystania naturalnie występującego śniegu lub lodu 4 tury.

Opis Technika pozwalająca na uformowanie przy pomocy chakry tygrysa z lodu. Jest on jednak znacznie większy od swojego naturalnego odpowiednika przez co może konkurować chociażby z takimi technikami jak Suiton: Suiryūdan no Jutsu. Charakteryzuje się ona ogromną siłą jak i całkiem sporą odpornością na ataki. Dodatkowo posiada taki sam arsenał jak swój dziki odpowiednik czyli ostre kły jak i pazury. Bez wątpienia jeden ich atak jest w stanie uszkodzić budynek, nie mówiąc o człowieku, który zostanie dosłownie rozszarpany na pół.



Nazwa
Hyōton: Hyōgan Dōmu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Kilka metrów przed używającym

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Opis Po wyciągnięciu rąk do góry użytkownik tworzy lodową kopułę. Charakteryzuje się ona sporą wytrzymałością zdolną zatrzymać techniki do rangi B włącznie nie licząc tych penetrujących już z rangi C. Oprócz tego świetnie poradzi sobie w przypadku ataku przy pomocy wybuchowych notek. Głównym atutem techniki nie jest jej wytrzymałość, a szybkość tworzenia. Technika pojawia się niemal natychmiastowo tworząc szczelną ochronę dookoła użytkownika jak i towarzyszy bezpośrednio przy nim. Wadą jest jednak to, że nie broni od dołu.



Nazwa
Hyōton: Makyō Hyōshō

Pieczęci
Specyficzna pieczęć techniki

Zasięg
Dowolny

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Za jedno lustro
D: 10% | C: 8% | B: 6% | A: 4% | S: 3% | S+: 2% (1/2 na turę)

Dodatkowe Wymaga minimum 100 szybkości. Na czas przemieszczania się pomiędzy lustrami szybkość wzrasta o 100. Koszty utrzymania sumują się.

Opis Potężna technika klanu Yuki, która tworzy wokół przeciwnika bądź przeciwników kilkanaście luster w którym użytkownik jest w stanie się schować. Po wejściu w takie lodowe lustro, na każdym z pozostałych widnieje odbicie użytkownika tak, że oponent nie jest w stanie stwierdzić w którym znajduje się użytkownik techniki. Nawet gdyby był w stanie to odkryć w większości przypadków nie będzie w stanie zareagować gdyż członek klanu Yuki z ogromną prędkością przemieszcza się pomiędzy poszczególnymi lustrami i z taką samą prędkością rani wroga. Członek klanu Yuki może wytworzyć także pojedyncze lustro (nawet wysoko na niebie) oraz drugie do którego wejdzie i przy ich pomocy zająć się przeciwnikiem, który nie jest świadom bliskiego zagrożenia. Warto zaznaczyć, że lustra te są wysoce odporne na ogień. Są je w stanie zniszczyć techniki Katon rangi B+ oraz przeciwnicy z siłą przynajmniej na poziomie Ponadprzeciętnym. Wykazują się one jednak odpornością na ataki punktowe odnawiając swoją strukturę co oznacza, że by unieszkodliwić lustro trzeba zniszczyć je przynajmniej w połowie jednym atakiem.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.



Nazwa
Hyōton: Kokuryū Bōfūsetsu

Pieczęci
Ptak → Wąż → Małpa → Koń → Pies

Zasięg
Dowolny

Koszt
D: 63% | C: 49% | B: 35% | A: 21% | S: 14% | S+: 7% (1/2 kosztu na turę)

Opis Potężna technika, której widok naprawdę niewielu może opisać - bo mało kto ją przeżył. Po złożeniu odpowiednich pieczęci shinobi z klanu Yuki wytwarza wielkiego smoka z czarnego lodu, przyłączonego do ramienia twórcy. Dzięki temu stworzenie reaguje na każde polecenie użytkownika. Dodatkowo smok ten jest bardzo wytrzymały, a jego siła pozwala nawet zniszczyć górę, jeżeli się z nią zderzy.


Obrazek

Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Esu

Finalna ranga Hyōton no Jutsu, dostępna tylko absolutnym mistrzom klanu Yuki. Za pomocą lodu są oni w stanie wytwarzać ogromne bariery, budowle, mechanizmy. Tworzony lód jest całkiem wytrzymały, zaś stopienie go jest wyjątkowo trudnym zadaniem. Co do umiejętności zamrażania zaś, shinobi jest w stanie zamknąć w lodzie olbrzymie stworzenia, a nawet Bijuu!

Wytrzymałość
Przeciętna

Szybkość
Wielka

Zasięg
Brak Skupienia
40 metrów

Pełne Skupienie
150 metrów

Wielkość Max.
Szerokość
25 metrów

Wysokość
25 metrów

Długość
25 metrów

Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości

Koszt Chakry Zwykły lód:
C: 40% | B: 32% | A: 24% | S: 16% | S+: 8% (na turę)
Czarny lód:
C: 63% | B: 45% | A: 27% | S: 18% | S+: 9% (na turę)



Nazwa
Hyōton: Sōryū Bōfūsetsu

Pieczęci
Wąż → Szczur → Smok → Małpa → Tygrys → Pies

Zasięg
Dowolny | Tornado - obszar o promieniu 20m wokół.

Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% (1/2 kosztu za turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Hyōton: Kokuryū Bōfūsetsu.

Opis Technika przypomina Hyōton: Kokuryū Bōfūsetsu, tyle że tym razem zamiast jednego, przywołujemy dwa smoki jednocześnie. Można nimi atakować swobodnie na dwie strony, lub je połączyć - tworzą wtedy potężną burzę śnieżną, rozrzucającą na wszystkie strony odłamki lodu. Burza jest na tyle silna, że nikt w pobliżu nie ma szans ustać na nogach. Dodatkowo odłamki zadają spore obrażenie obszarowe.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2108
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości