Zmiany w systemie rozgrywki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 24 kwi 2019, o 17:13

#251 i 1/2

Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1992
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 30 maja 2019, o 19:58

#252

Zmieniono punkty g) h) i) j) w punkcie 1 w Regulaminie forum. Zmiany dotyczą kasowania porzuconych kont i przywracania KP graczy po dłuższej nieobecności.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3366
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 6 cze 2019, o 13:19

#253

  • Dzięki inicjatywie Etsuya pojawił się całkowicie nowy, odświeżony poradnik! Lepiej rozpisany, krótszy i przystępny.
  • W tym samym temacie znajduje się też temat z listą wielu przydatnych linków, z którego to mogą korzystać zarówno nowi, jak i starzy gracze.

Samouczek i ściągawka linków
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1992
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 17 cze 2019, o 07:27

#254

Usunięto kinjutsu Kamu Iyasu z iryojutsu rangi A, a zastąpiono ją UW Lecznicza Chakra.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3366
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 21 cze 2019, o 11:16

#255

  • Następujące zmiany w Inuzuka:
    • Po śmierci ninkena możemy odzyskać 80% wydanych na niego PH i zainwestować w nowego psa adoptowanego w jego miejsce. Notka 4 w akapicie o ninkenach - na samym dole strony;
    • Doprecyzowano opis Shikyaku no jutsu, aby nie było wątpliwości co to jest i z czym się je. Jest to swoisty "tryb" dostępny do Inuzuka, a nie osobny styl walki.
  • Do UW Ślepiec zostały dodane informacje dotyczące funkcjonowania umiejętności w przypadku przywrócenia wzroku.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3366
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 27 cze 2019, o 17:17

#256

    Poprawiono dotychczasowe nieścisłości związane ze zdobyciem wiedzy na temat przeszczepów:
    • Wiedza o możliwości wykonywania przeszczepów jest do zdobycia na wyprawie rangi C lub poprzez fabułę. Dla członków rodziny Akiyama wyprawa ta ma obniżony poziom trudności.
    • Specjalistyczna wiedza na temat wykonywania przeszczepów wynika z opanowania Ishoku (Iryōjutsu, ranga A).
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3148
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 28 cze 2019, o 07:59

#257

Do techniki Raiko Kenka (Fuin C) dodano następujące dwa zdania:
Pieczęć można stworzyć na niemal każdej sztywniejszej powierzchni, która zapewni jej względną trwałość i zachowa kształt - na materiałach szybko niszczejących pieczęć może szybko przestać być zdatna do użytku (odpadają zwykłe ubrania czy kartki papieru). W zależności od poziomu rozwoju fūinjutsu możemy mieć w jednej chwili aktywną następującą ilość pieczęci Raiko Kenka: C - 2 | B - 3 | A - 4 | S - 5.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3366
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 2 lip 2019, o 22:13

#258

1. Zaktualizowany został temat atrybutów. Zapraszamy do zapozniania się na nowo z tematem!

2. Z kuźni został usunięty dopisek, którego informacje zawarte są i poprawione od dziś w atrybutach:
Przyjmuje się że stalowe pancerze, bronie i wszelkie podobne żelastwo ma wytrzymałość na poziomie 120 i uderzenie o takowej sile jest w stanie je sforsować. W praktyce jednak miecze nie łamią się gdy walczą dwie postacie na tym poziomie siły, a zbroje nie kruszą się w drobny mak. Wytrzymałość ta określa sytuacje, w której nasza defensywa może zostać sforsowana zależnie od warunków na polu bitwy i np. dotychczasowego przebiegu walki, gdy nasze zbroje i hełmy przyjęły na siebie już dużo innych ciosów i technik.

Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 765
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Paths » 7 lip 2019, o 16:28

#259

1. Zmiana w klanie Dōhito - by móc używać umiejętności klanowej konieczne jest otwarcie nie tylko Dotonu, ale także Raitonu.

2. Zmieniona została technika Mikazukigiri ze stylu Chanbara - kręcenie mieczem zostało zamienione na pojedynczy ruch ostrzem.
Avatar użytkownika

Paths
Moderator
 
Posty: 1573
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Keizo

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 13 lip 2019, o 21:24

#260

Zaktualizowane zostały twory Gazo w następujący sposób: klik!
Stwory mają teraz określoną długość życia oraz nie rozpadają się po 50m.
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 765
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » wczoraj, o 22:21

#261

Dzisiaj specjalne ogłoszenie, które nie dotyczy stricte systemu naszych kanonicznych technik, lecz WT. Piszę je po to, aby nie pojawiały się plotki ani milion różnych wersji na temat tła naszej decyzji.
Jakiś czas temu przez dział Własnych Technik zostało przepchnięte kilka jutsu "aur", które były niczym innym jak pseudopasywnymi efektami, które w jakiś sposób manifestowały różne żywioły w postaci... tutaj już było różnie. Ogrzewanie ciała (katon), unoszące się popiołki (katon), krążący dookoła nas wiaterek (fuuton) itp. Ranga E, koszt techniki rangi E i mamy coś, co kompletnie nie wpisuje się w działanie technik w uniwersum Naruto, a raczej robi z Shinobi magów z Fairy Tail. Uwalnianie chakry z całej powierzchni ciała, tym samym pojawianie się znikąd danego żywiołu, ale brak zastosowania bojowego i wszyscy przemycali to pod przykrywką techniki fabularnej. I gdyby nic się nie zmieniło w niedługim czasie mielibyśmy już 5 takich jutsu, robiących z ninja cudaków rodem z japońskiego MMORPG.
Dlatego jednogłośnie zdecydowaliśmy się ukrócić powstawanie technik tego typu, przyznać że przepuszczanie ich było dużym błędem (głównie moim, bo to przechodziło jednak pod moim okiem jako admina WT w tamtym czasie) i nie tylko zablokować powstawanie nowych "aur", ale usunąć też ze spisu WT graczy również zaakceptowane do tej pory. Wiem, że dla wszystkich posiadaczy tych jutsu były one niezmiernie ważnym smaczkiem postaci, dlatego ze swojej strony przepraszam za całe zamieszanie i tak późną reakcję, ale uważam, że lepiej było to zrobić teraz, nawet ze spóźnieniem, niż nigdy. Tyle w temacie tej "zmiany", chciałem po prostu raz i jasno wytłumaczyć co jak i dlaczego, bo taka sytuacja chyba się jeszcze do tej pory nie zdarzyła. Jeszcze raz przepraszam za powstałe problemy.
Avatar użytkownika

TwoFace
 
Posty: 54
Dołączył(a): 1 lip 2019, o 17:38
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru

Poprzednia strona

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość