Kakuzu

Kakuzu

Postprzez TwoFace » 14 mar 2015, o 17:09

Obrazek
Jiongu - Szalone, obrzydliwe, nieludzkie... skuteczne. Wszystkie te epitety znakomicie opisują wygląd i działanie tego Hijutsu, noszonego przez tajemniczy klan Kakuzu. Polega ono na tym, że całe ciało shinobi - nie licząc kilku organów wewnętrznych, a i to z czasem może się zmienić - złożone jest z grubych, czarnych nici, którymi może on swobodnie manipulować. Jest w stanie za ich pomocą podłączyć sobie odciętą kończynę, wydłużać całe ciało, a nawet... utrzymywać się przy życiu poprzez wymianę starych narządów. Daje im to praktyczną nieśmiertelność, nie bez powodu użytkowników tej dziwacznej sztuki nazywa się "zombie"...
Ważne: Aby opanować wyższy poziom kontroli, należy (po otwarciu odpowiedniej dziedziny) napisać trening równy danemu poziomowi dziedziny.

Mechanika klanu:
  • Użytkownik Szczepu odczuwa ból w dużo mniejszym stopniu od innych ludzi. Wraz z rozwojem dziedziny klanowej odczuwanie takowego niemal całkowicie zanika.
  • Kakuzu nie posiada płuc ani żołądka - funkcje trawienne pełni po "wchłonięciu" przez jamę ustną chakra przesiąkająca wszelkie nici w organizmie, natomiast oddychanie odbywa się poprzez skórę, usta i nos. Każda nić potrafi tlen wchłaniać do organizmu, gdzie poprzez nie jest przyswajany i dostarczany do serc i mózgu będących jedynymi prawdziwie żywymi narządami.
  • Działają na nich jedynie toksyny, które atakują układ nerwowy oraz przyswajane drogą oddechową. Wyjątek stanowi tutaj sytuacja, gdy jakimś cudem dostanie się ona do serca.
  • Każdy członek klanu Kakuzu jest bezpłodny. Nie może mieć potomstwa.
  • Można posiadać jedynie jeden żywioł (czyli tylko wrodzony). Resztę zapewniają zdobyte serca.

Odporność na ból:
  • Ranga D-C - pierwszy poziom ograniczenia bólu. Jako, że jest to właśnie dopiero początek naszych możliwości co do zmniejszenia odczuwalnego irytującego uczucia, nie jest to nic wielkiego, lecz zawsze coś. Na tym etapie Kakuzu ignoruje zadrapania, delikatne cięcia, jak gdyby ich w ogóle nie było. Rany głębsze czyli, złamania, średniej głębokości cięcia są przytłumione. Co sprawia, że problem podczas przykładowo poruszania zranioną kończyną jest o wiele mniejszy niż gdybyśmy nie mieli nauczonego tego poziomu. Coraz to bardziej poważniejsze obrażenia są oczywiście słabiej odczuwane, jednak nie jest to na tyle zmniejszone doznanie, żebyśmy mogli mieć z tego jakąś większą korzyść.
  • Ranga B - kolejny etap zmniejszenia bólu odczuwanego przez Kakuzu. Receptory bólu są w tym momencie bardzo ograniczone. Jesteśmy w stanie zignorować mniejsze złamanie czy choćby głębsze rozcięcie. Innymi słowy nie odczuwamy go w ogóle, a jednak wiemy, że obrażenie to jest w naszym ciele. Ból wywołany poprzez większe rany jest również zmniejszony do poziomu, w którym to z otwartym złamaniem z grymasem bólu na twarzy jesteśmy w stanie się poruszać (oczywiście nie tak sprawnie jak gdyby rany nie było), gdzie wcześniej nie byłoby to możliwe.
  • Ranga A-S - ostatnie ograniczenie naszych receptorów bólu. Kiedy to wcześniej mieliśmy możliwość poruszania się z ciężką raną, jednak z trudem. Tak teraz nie mamy z tym problemu. Otwarte złamanie, wbity w udo kunai czy nawet odcięcie całej ręki jest dla Kakuzu odczuwany jak gdyby właśnie został draśnięty. Obrażenia są po prostu w pełni stłumione i nie jesteśmy w stanie odczuwać już prawdziwego bólu płynącego z danej rany. Najgłębsze doznanie jakie możemy wyczuć jest na skale jak wcześniej wspomniane, czyli porównywalne do rozcięcia sobie palca.

Serca:
  • Każde serce ma swoje zasoby chakry. Ich wielkość zależy od rozwinięcia dziedziny wrodzonej natury jego poprzedniego właściciela:
    • E: 25%
    • D: 35%
    • C: 45%
    • B: 55%
    • A: 65%
    • S: 75%
  • Można posiadać maksymalnie jedno serce na żywioł wliczając w to wrodzony. Czyli jeśli urodziliśmy się z Dotonem. Nie możemy posiadać jakiegokolwiek dodatkowego serca tej natury.
  • Chakra serc może być wykorzystywana tylko do technik żywiołu danego serca.
  • W przypadku utraty np. serca suitonu, użytkownik traci dostęp do opanowanych już technik do czasu zdobycia nowego organu.
  • Jeżeli natomiast stracimy główne serce, któreś z pobocznych przejmuje jego miejsce. Po dwóch tygodniach w fabule (tygodniu w czasie rzeczywistym) zyskuje pełne właściwości (jeżeli było uszkodzone odejmowana jest ilość od posiadanej chakry maksymalnej). Zachowuje jednak swój pierwotny żywioł (który staje się na ten czas naszym wrodzonym) co może wymuszać na nas pozyskanie odpowiedniego "kandydata".
  • Kakuzu ma możliwość zdobycia jednego dodatkowego serca (dowolnej kolejności) na misji/wyprawie/evencie rangi B po uprzedniej zgodzie administracji. Pozostałe serca możliwe są do zdobycia tylko u innych graczy, bądź istniejących w fabule NPC (chociażby liderzy rodów), wliczają się w to także NPC na eventach (za zgodą prowadzącego).
  • Każde serce reprezentuje jedna maska, która tworzy się po przyjęciu kolejnego serca do organizmu. Maski i serca można swobodnie przemieszczać w obrębie ciała i poza nim, w ramach aktualnie używanego Reberu z głównego serca. Im wyższy poziom Reberu tym będzie to szybsze (ocenia MG). Wyjątek stanowi główne serce. Zawsze musi ono pozostać w naturalnej pozycji (takiej jak u każdego człowieka) oraz nie posiada własnej maski.
  • Odczepione od ciała nici można nadal kontrolować (zasięg 15m), pod warunkiem że opuszczą organizm wraz z sercem jakimkolwiek sercem. Nici pobierają chakrę od serca dopóki nie zostanie ponownie umieszczone w organizmie. Koszt utrzymania wynosi cały koszt dowolnego poziomu Reberu, szybkość takowego "tworu" to natomiast połowa Reberu używanego do przemieszczania się. Oddzielny jest koszt za wszelkie akcje wykonywane niciami podczepionymi do danego serca. Można używać osobnego Reberu do poruszania się i kontroli ataku niciami. Jeśli "oddzielone" serce posiada naturę Doton możliwe jest także przemieszczanie się nim pod ziemią z 1/4 szybkości Reberu używanego do poruszania się. Wszelkimi kosztami jest obciążone wtedy oddzielone serce.
  • Techniki wypuszczane są bezpośrednio z masek. Z drobnymi wyjątkami, najczęściej występującymi w Dotonie. Warunkiem użycia techniki przez maskę jej obecność serca blisko niej.
  • Jutsu kosztują nas w zależności od posiadanej przez nas kontroli chakry.
  • Serca udostępniają nam jedynie chakrę i żywioł. Używania tego drugiego musimy się nauczyć otwierając i rozwijając dziedzinę po standardowych kosztach.
  • W przypadku pobrania dwóch serc tej samej natury bonusy nie sumują się i uzyskujemy dostęp do tego lepszego, póki jest żywe.
  • Serca dodatkowe także wliczają się w limity dziedzin.

Notka 1: Możliwe jest używanie niższego poziomu reberu, niż maksymalnie opanowany. Wiąże się to z mniejszymi możliwościami, ale też mniejszymi kosztami używania nici.

Notka 2: Koszta reberu na danym poziomie są przedstawione dla maksimum zdolności, mniejsze użycie pobiera analogicznie mniej energii (prowadzący/sędziowie muszą brać to pod uwagę i tak, np. reberu S może pobierać zaledwie 50% / inne ilości chakry za mniejsze użycie nici).

Notka 3: Przy reberu w przypadku posiadania statystyk łamanych np. Mierny/Słaby wybieramy czy chcemy mieć szybkość na miernym, czy wytrzymałość za każdym razem kiedy używamy.

Notka 4: Członka klanu Kakuzu jest zabić trudniej niż normalną osobą. Jedyne części ciała, które na to pozwalają to głowa i serce. Gdzie przy tym drugim jeśli posiada on inne wejdzie na miejsce pierwszego. Dodatkową opcję stanowi całkowita dezintegracja, jednakże nie oszukujmy się jest to bardzo trudne w wykonaniu.

Notka 5: Z racji specjalnej fizjonomii osób z tym hijutsu, niemożliwym jest zdobycie umiejętności wspomagających takich jak przeszczep (poza dojutsu), pakt czy Hachimon Tonkou. Z dostępnym wspomagaczy zostaje nam tylko Bijuu.

Notka 6: Siła nici wynosi 2/3 siły użytkownika (zaokrąglane w górę)


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Di

Jiongu jest niezwykłą umiejętnością, która zmienia ciało użytkownika w swoistą, szmacianą lalkę. Zdolność, którą uzyskuje się poprzez poddanie swojego ciała eksperymentom, pozwala na dowolne manipulowanie czarnymi nićmi znajdującymi się w naszym organizmie. Wprowadza się je w trakcie eksperymentu i po jego przyjęciu przez organizm następuje jego gwałtowny rozrost w wyniku czego już po niedługim czasie, nici znajdują się w każdym niemalże mięśniu naszego ciała. Ze względu na to, że nasze ciało składa się w głównej mierze jedynie z tych nici, jesteśmy w stanie także wykonywać dość poważne zabiegi na swoim organizmie, a także bez obaw je otwierać, a także zamykać.

Wytrzymałość
Słaby

Szybkość
Słaby

Zasięg Max.
5 metrów

Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1 (na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Shi

Drugi poziom Jiongu. Dochodzi do kolejnych przemian w organizmie. Zostają zniszczone narządy, poza sercem, mózgiem, płucami, żołądkiem i nerkami. Inne po prostu przestają istnieć, przez co dochodzi do kolejnego wypełnienia ciała nićmi. Są one coraz większe i szersze, co umożliwia wykorzystywanie ich w walce na coraz lepsze sposoby. Zwiększają się również możliwości ciała, które powoli przystosowuje się do "nowych" wewnętrznych części ciała.

Wytrzymałość
Mierny/Słaby

Szybkość
Mierny/Słaby

Zasięg
10 metrów

Koszt Chakry
E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)



Nazwa
Echin Shishi no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Przy pomocy tej techniki jesteśmy w stanie manipulować długością swoich kończyn. Jesteśmy w stanie wystrzelić gwałtownie ramionami na znaczną odległość i w ten sposób pochwycić uciekającego przeciwnika lub możemy w dość szybki sposób zadać oddalonemu przeciwnikowi kopnięcie. Technika mimo, że prosta w zastosowaniu jest dość skuteczna bo pozwala zaskoczyć nieświadomego przeciwnika. Warto pamiętać jednak o tym, że powrót kończyn do właściwych rozmiarów nie co zajmuje przez co wtedy odkrywamy się na atak przeciwnika.


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Bi

Trzeci z poziomów tego Hijutsu. Następują kolejne modyfikacje ciała. Przede wszystkim, pozostają tylko trzy narządy: serce, mózg i płuca. Dodatkowo wzmacniają się możliwości nici. Są one o wiele dłuższe niż wcześniej, a także można nimi wykonywać lepsze manewry. Daje to pole do popisu wszystkim użytkownikom Jiongu. Warto dodać, że od tego momentu zostają wzmocnione czynności życiowe Kakuzu. Do czego to potrzebne? Dowiemy się tego na następnej randze.

Wytrzymałość
Przeciętny/Mierny

Szybkość
Przeciętny/Mierny

Zasięg
20 metrów

Koszt Chakry
E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)




Nazwa
Nuuhada no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg Min.
Dotyk

Zasięg Max.
1 metr (trzeba znajdować się tuż przy zszywanym obiekcie)

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (15 ran)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Dość niezwykła technika, która pozwala pozszywać nawet posiatkowane, własne ciało. Dzięki temu obawa przed choćby utratą kończyny nie jest już tak straszna, gdyż po chwili możemy ją przywrócić do właściwego stanu. Technikę można również zastosować do przeprowadzania operacji na innych osobach, trzeba liczyć się jednak z znacznie większą trudnością. W przypadku takiej sytuacji oprócz naszych zdolności ważna jest także nasza wiedza medyczna.




Nazwa
Shinto Numei no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 za utrzymanie)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo niebezpieczna dla przeciwników technika, która powoduje spenetrowanie ich ciała przez nici użytkownika. W momencie gdy te dostaną się do ciała oponenta w sposób gwałtowny, a także bolesny mogą zgnieść jego kości, zniszczyć narządy wewnętrzne, a także pozbawić go życia. Przy pomocy tej techniki jesteśmy także w stanie wyrwać przeciwnikowi jego własne serce.


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Ei

Przedostatni poziom Jiongu. Wprowadza on szereg różnych zmian. Udoskonala zdolności nici, co jest oczywiste, lecz warto o tym wspomnieć. Idąc dalej, pozostają już tylko dwa narządy wewnętrzne: serce i mózg. Dochodzi również bardzo ważna dla Kakuzu rzecz. Zostaje wprowadzona możliwość aplikacji nowych serc. Aktualnie ich limit to trzy, lecz z czasem da się to zmieniać. Schemat zdobywania serc opisany jest poniżej.

Wytrzymałość
Ponadprzeciętny/Przeciętny

Szybkość
Ponadprzeciętny/Przeciętny

Zasięg
25 metrów

Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na D

Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)




Nazwa
Kyushu Hato

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (wchłonięcie i zmiana w maskę)

Dodatkowe
Należy uprzednio wyrwać komuś serce, wymagana kontrola chakry na D

Opis Dosyć niezwykła technika przy pomocy której jesteśmy w stanie wchłonąć wcześniej zdobyte serce. Technika wykorzystuje naszą zdolność do manipulacji nićmi, a także złączeń między poszczególnymi fragmentami naszego ciała. Z tego względu, że możemy w dowolnym momencie otwierać, a także zamykać swoje ciało, możemy wprowadzić nowe serce do specjalnych komór. W wyniku tego zyskujemy dodatkowe życie, które skończy się w momencie utraty danego serca. Ponadto wraz z uzyskaniem nowego serca, zdobywamy także naturę chakry na tym samym poziomie, którym władał jego poprzednik.

Zasady
  • Serce zawiera jedynie jedną naturę chakry [tą, z którą urodziła się dana postać], nawet jeżeli osobnik ów posiadał ich wiecej.
  • Żywioł z serca nie nadaje się do rozwinięcia na wyższy poziom.
  • Użytkownik z nowym sercem nie zyskuje jego technik, jednak może opanować wszystkie istniejące w kanonie.
  • Serca nie można przechowywać w pojemniku z formaliną. Narząd ten wymaga stałego połączenia z krwiobiegiem, inaczej przestaje bić. Szacuje się, że po około pięciu minutach od wyjęcia z organizmu, narząd obumiera.


Obrazek

Nazwa
Jiongu: Reberu Esu

Ostateczny z poziomów Jiongu. Tutaj użytkownik dostaje potężny dopalacz w postaci wzmocnienia nici, a także kilku nowych technik do opanowania. Pojemność na serca zwiększa się do liczby pięć, także jest możliwe do poznania wszystkich podstawowych natur chakry. Dodatkowo użytkownik potrafi rozdzielać swoje ciało i łączyć je za pomocą nici, których ilości są tak ogromne, że ledwie mieszczą się w organizmie. A jako, że uszkodzone serca może swobodnie wymieniać, a nic innego nie ma jak się postarzeć... zyskuje on coś w stylu nieśmiertelności.

Wytrzymałość
Ponadprzeciętny

Szybkość
Ponadprzeciętny

Zasięg
40 metrów

Dodatkowe
Wymagana kontrola chakry na C

Koszt Chakry
C: 40% | B: 32% | A: 24% | S: 16% | S+: 8% (na turę)



Nazwa
Maskui Kokoro no Kaifuku

Pieczęci
Brak

Zasięg
500 metrów (na tyle mogą się oddalić maski)

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe Wymagana kontrola chakry na C, należy posiadać minimum jedną maskę z sercem

Opis Najpotężniejsza technika szczepu Kakuzu, która pozwala na zniwelowanie w trakcie walki przewagi przeciwnika poprzez "ożywienie" znajdujących się masek na naszych plecach. Jak wiadomo, każda maska symbolizuje jedno serce, które użytkownik posiadł w trakcie swojego życia. Przy pomocy tejże techniki maski przybierają materialne postaci człekopodobnych stworów. Ich ciała składają się w całości z nici, a na "głowie" znajduje się maska w miejscu, które w domyśle powinna być twarz. Tam też znajduje się serce, którego zniszczenie jest najprostszym sposobem na pozbycie się kreatury. Kreatury te działają niezależnie od użytkownika jednak jest on je w stanie kontrolować komunikując się na poziomie podświadomości przez to, że działają one niczym prymitywna forma życia. Są one w stanie używać wszystkich znanych przez właściciela technik reprezentowanego przez siebie żywiołu. Statystki stworów to szybkość i wytrzymałość nici, ale ich siła jest praktycznie zerowa. Jeśli zdarzy się tak, że członek klanu Kakuzu utraci swoje podstawowe serce twory te uznają za swoją nadrzędną funkcje dostarczenie nowego przywracając tym samym swojego twórcę do życia. Jest to możliwe jedynie w ciągu 5 minut po jego śmierci. Zanim nastąpi śmierć mózgowa. Same twory utrzymują się jeszcze 30 minut stanowiąc zagrożenie.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.



Nazwa
Masuku no Wakai

Pieczęci
Brak

Zasięg
500 metrów (na taką odległość może się oddalić stwór z maskami)

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% + koszt powyższej

Dodatkowe Wymagana kontrola chakry na C, należy posiadać minimum jedną maskę z sercem, należy ożywić minimum dwie maski z sercami

Opis Technika jest swojego rodzaju rozwinięciem Maskui Kokoro no Kaifuku. Jutsu opiera się na zdolności łączenia ożywionych stworów w jeden twór, który pozwala na równoczesne władanie kilkoma naturami chakry (w zależności jakie wybierzemy maski do scalenia). W wyniku tego można tworzyć efektywne połączenia żywiołów chakry, które wzajemnie się wzmacniają (np. maska katonu z maską futonu). Pozwala to osiągać zabójcze dla przeciwników kombinacje.
Obrazek
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2741
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru, Ukog

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość