Aburame

Aburame

Postprzez TwoFace » 3 sie 2018, o 10:40

Obrazek
Konchū - przedziwne, tajemnicze, niekiedy obrzydliwe - wszystkie te epitety doskonale pasują do tego niezwykłego Hijutsu, będącego sekretem klanu Aburame. Członkowie tego enigmatycznego klanu żyją w pełnej symbiozie z owadami - shinobi staje się żywym gniazdem, w którym stworzonka egzystują i żywią się jego chakrą, w zamian zaś są mu one w pełni posłuszne i wykonują każde jego polecenie - nawet te, które w normalnych warunkach można uznać za kompletnie stuknięte. Klanowicze potrafią się również niewerbalnie kontaktować ze swoimi podopiecznymi - wystarczy, że o czymś pomyślą, a owady ich posłuchają.
Ważne: Aby opanować wyższy poziom Reberu: Kikaichū no Jutsu, należy (po otwarciu odpowiedniej dziedziny) napisać trening równy danemu poziomowi dziedziny.

Mechanika klanu:
  • Bezpośrednio po narodzinach do ciała zostają wprowadzone owady Kikaichū, robi ono za swojego rodzaju gniazdo. Ich ilość używana w technikach wyraża się w procentach, a łączna suma Kikaichū w organizmie wynosi 100%. Przykładowo dokładne pokrycie dorosłego człowieka przez robaki wymaga 30% Kikaichū, a stworzenie "chmurki" do latania - 15%/osoba.
  • Użytkownik jest w stanie przy pomocy czegoś w rodzaju swoistego połączenia telepatycznego z owadami bezpośrednio sterować ich działaniami po osiągnięciu rangi D. Nie są one jednak wtedy aż tak zorganizowane, a co za tym idzie absolutną kontrolę zyskuje tylko przy pomocy Reberu.
  • lość posiadanych Kikaichū można zwiększyć o dodatkowe procenty za pomocą specjalnie przygotowanych do tego celu małych grud, możliwych do stworzenia w Kuźni od osiągnięcia rangi B. Zdobycie ich możliwe jest wyłącznie w rodzinnej prowincji rodu Aburame po rozmowie z liderem (maksymalny bonus: +30%). Owe robaki również zmniejszają pokłady chakry.
  • Podstawowe robaki posiadane przez Aburame - Kikaichū - żerują na chakrze właściciela, uszczuplając jego zasoby o 1% na każde 5% robaków. Wynika z tego, że mając 100% robaków, Aburame posiada 20% mniej chakry.
  • Kikaichū zamieszkujące ciało posiadacza są w stanie zneutralizować działanie podstawowych trucizn - trwa to dwie tury. Zdolność ta do pełnej efektywności wymaga przynajmniej 50% owadów. W przypadku mniejszej ilości czas wydłuża się dwukrotnie, a w ekstremalnych sytuacjach czterokrotnie przy poziomie ilości owadów na poziomie około 10%. Przy mniejszej ilości zdolność ta zanika
  • W klanie tym występuje mechanika hodowli owadów odpornych na dany typ techniki, a nawet całe KG jeśli jakieś osobniki zdołały przetrwać po kontakcie z tą techniką. Hodowle taką zgłaszamy w dziale WT i musi ona zostać zaakceptowana. Z oczywistych ograniczeń balansu maksymalna ilość takich hodowli w tym samym czasie wynosi 3. Jeśli chcemy założyć kolejną to musimy porzucić jedną z posiadanych co jest równoznaczne z utratą wszelkich owadów w niej posiadanych. Wymagana jest dodatkowo znajomość Hijutsu: Mushimayu, a cały proces jest tym dłuższy, im potężniejsza technika na którą chcemy uodpornić pewien procent naszych robaków. Hodowle te są możliwe jedynie dla Kikaichū.
  • Istnieje możliwość zdobycia innych owadów na wyprawach, misjach oraz eventach. Nie liczą się one do limitu hodowli owadów odpornych na dany typ technik lub całe KG. Niektóre wymagają pozbycia się części Kikaichū z organizmu.
  • Aburame jest w stanie korzystać z robaków innych, niż tych w spisie. Wymaga to stworzenia odpowiedniego tematu w Kuźni (osobnego dla każdego gatunku opierając się o wzór dostępnych owadów) i wyruszenia na misję/wyprawę rangi określonej przez modów. Począwszy od rangi C, co poziom Aburame zyskuje dostęp do kolejnego własnego gatunku insekta, co daje 4 rodzaje na randze S.

Kontrola Kikaichū
  • Ranga E - Ranga otrzymywana przy narodzinach Aburame. W tym momencie życia rodzice wszczepiają swemu dziecku pod skórę kilka par robaków, zaczynając tym samym symbiozę człowieka z owadami. Stworzonkami tymi są zawsze Kikaichū, jako że są bardzo łatwe w kontroli i nietrudno na ich podstawie nauczyć się współpracy ze swoimi kompanami. Początkowo stworzonka są zmuszone do życia w organizmie shinobi, jako że bez jego chakry nie są w stanie przeżyć, z czasem jednak (po osiągnięciu przez Kikaichū dorosłości) przywiązują się one do niego na tyle, że same nie chcą opuszczać swojego nosiciela.
  • Ranga D-A - kolejny etap w rozwoju shinobi z klanu Aburame. Zyskuje on możliwość kontroli zachowań owadów zamieszkujących jego ciało przy pomocy swoistej telepatii. Dodatkowo może on wzmocnić tą umiejętność przesyłając małe ilości do ciał owadów, które reaguje z ich systemem nerwowym dzięki czemu jest w stanie używać ich z chirurgiczną precyzją. Odbywa się to przy pomocy Reberu.
  • Ranga S - ostatni etap rozwoju shinobi z klanu Aburame. Nie dość, że jest on w stanie perfekcyjnie kontrolować owady zamieszkujące jego ciało to pojawia się możliwość posiadania ich większej ilości. Jest on w stanie zapieczętować je w dużym zwoju dzięki czemu wchodzą one w coś w rodzaju swoistej hibernacji i mimo krótkiego czasu życia są w stanie przetrwać nawet do kilku lat. Jednak po odpieczętowaniu i wyzwoleniu nieprawdopodobnej ilości owadów żyją one tylko przez normalny okres czasu - kilka godzin, nie uchroni ich nawet ponowne zapieczętowanie. Maksymalna ilość owadów jaką jesteśmy w stanie zapieczętować to 200%. Ilość ta nie zmniejsza się nawet po rozpoczęciu używania Rinkaichū. Zapieczętować można tylko Kikaichū.


Owady:
Spoiler: pokaż

Nazwa
Kikaichū

Podstawowe owady klanu Aburame, które otrzymują oni razem z narodzinami. Są one bardzo prostymi stworzeniami, które bardzo łatwo zżywają się ze swoim nosicielem. Ich główną umiejętnością jest pochłanianie chakry - jeżeli tylko pozwoli się im dostać do przeciwnika, są one w stanie bardzo go osłabić. Cechą Kikaichū jest ich dość krótki czas życia - egzystują one tylko kilka godzin, dlatego by przetrwać, muszą się bardzo szybko rozmnażać. Kolejną umiejętnością tych robaków jest odporność na trucizny, dzięki czemu są one w stanie po kilku turach przywrócić zatrutego do pełni sił. Warto też zaznaczyć, że samice Kikaichū mają bardzo mocny zapach (a przynajmniej dla samców), dzięki czemu można wykorzystać ich pomoc.

Zdolności
  • Wysysanie chakry - Kikaichū potrafią wysysać chakrę przeciwnika, jeżeli tylko zdołają się na nim usadowić. Aby proces stał się odczuwalny, musi to być grupa min. 10% robaków. Ilość wyssanej chakry na turę oblicza się następująco: Ranga dziedziny klanowej x 1% x (ilość robaczków/10). Przykładowo na randze S Kikaichūw liczbie 10% wysysają 5% chakry na turę.
  • Wysysanie trucizn - Owady te są w stanie wydobywać podstawowe trucizny, ponieważ same są na nie po części odporne. Po kilku turach zatruta osoba może ponownie funkcjonować normalnie.
  • Zapach - Samice Kikaichū mają bardzo specyficzny zapach i samce będą w stanie je znaleźć, jeśli te nie oddaliły się na więcej niż 40m.
  • Odporność na jutsu - Jeżeli Kikaichū zetkną się z jakąś techniką i ją przeżyją, są w stanie się na nią uodpornić - a sam shinobi może dzięki temu rozwinąć u swoich stworzonek odporność na tę technikę, o ile zmusi te specyficzne jednostki do rozmnażania.
  • Zdobycie - Aburame posiada je od urodzenia.
  • Utrzymanie - Utrzymanie ich kosztuje 1% zasobów chakry na każde 5% robaków.



Nazwa
Bikōchū

Bardzo przydatne i rzadkie insekty. Są to stworzenia długowieczne o bardzo rzadkim okresie rozrodczym, dlatego ich odnalezienie bywa niekiedy bardzo trudne. Odznaczają się one jedną bardzo ciekawą cechą: dzięki długiemu "nosowi" mają one znakomity węch. Pierwszy zapach, jaki poczują tuż po wykluciu zapamiętują do końca życia i odnajdą go niezależnie od odległości.

Zdolności
  • Węch - Jako że Bikochū mają węch na poziomie standardowego psa (nie Ninkena, nie przesadzajmy), można je wykorzystać do tropienia. Jeżeli zaś zapach poszukiwanej osoby był pierwszym, który robaczek poczuł, chwilę po narodzinach, insekt będzie do niego lgnął cały czas, bez względu na odległość.
  • Zdobycie - Wyprawa rangi C, misje rangi B oraz eventy. Można na nich znaleźć 1-4 Bikochū, zależy od jakości postów gracza.
  • Utrzymanie - Bikochū nie wymagają chakry, więc ich utrzymanie nic nie kosztuje. Shinobi może założyć ich hodowlę (jeżeli ma min. pięć sztuk), co skutkuje dodawaniem co 4 miesiące (czasu rzeczywistego) nowego osobnika do kolekcji Aburamego.



Nazwa
Shōkaichū

Shōkaichū to specyficzny robak o niezbyt groźnym wyglądzie. Jest biały i dość pulchny, przypomina nieco robaki będące przynętą na ryby. Nie posiada skrzydeł ani jakichkolwiek mechanizmów pozwalających na wykorzystanie go w ofensywie. Więc do czego się go wykorzystuje? Szczególną właściwością tego robaka jest duża wrażliwość na chakrę, którą potrafi wyczuwać w najbliższym otoczeniu. To i umiejętność sprawnego poruszania się pod ziemią czynią z niego doskonałego zwiadowcę, w dużych ilościach potrafiącego kontrolować duże połacie terenu. Jest bardzo łatwy w hodowli, ale nie jest powszechnie spotykany. Jest dość ciężki do znalezienia, zazwyczaj występując w głębokich lasach z dużą wilgotnością terenu i umiarkowaną temperaturą i poziomem nasłonecznienia. Największe osobniki osiągnąć mogą do 2cm długości.

Zdolności
  • Kopacz - Shōkaichū jest robakiem ziemnym, mogącym szybko i sprawnie poruszać się w glebie bez względu na jej twardość, a także po wszelkich powierzchniach za pomocą wydzielania lepkiego śluzu. Nie potrafi kopać w skałach i utwardzanych powierzchniach. Szybkość poruszania się pod ziemią - Mierna.
  • Wykrywanie chakry - gatunek ten posiada umiejętność wykrywania źródeł chakry na obszarze 5m wokoło siebie. Nie ważne jest ich pochodzenia czy intensywność, robak natychmiastowo to wykrywa. Aburame poprzez mentalną kontrolę robaków jest w stanie skierować je w odpowiednie miejsca i po ich powrocie uzyskać informacje o wykrytych przez Shōkaichū.
  • Zdobycie - w prowincji klanu Aburame po osiągnięciu rangi C, z uzgodnieniem szczegółów z Modem/Administratorem Fabularnym.
  • Utrzymanie - Owada należy przechowywać poza ciałem, w wilgotnym i ciemnym miejscu.



Nazwa
Bakuretsuchū

Bardzo ciekawe - i w wielu przypadkach śmiertelnie niebezpieczne - owady. Są one bardzo małe, niewidoczne dla gołego oka. Najważniejszą ich cechą jest żywienie się chakrą - tylko Aburame jest w stanie się uchronić przed tym efektem. Jak je wykorzystać w pojedynku? Należy je wypuścić do powietrza (max 10m od nas) i pozwolić, by przeniknęły do organizmu przeciwnika razem z tlenem. Da się je zobaczyć w powietrzu przy pomocy dojutsu wzrokowych, a także wykryć przy pomocy umiejętności sensorycznych co daje czas na unik czy ewentualne wstrzymanie oddechu. Wędrują one wtedy wewnątrz ciała oponenta razem z krwią, a gdy znajdą odpowiednie miejsce (zazwyczaj na klatce piersiowej, w okolicy serca), przymocowują się doń i czekają. Gdy osoba użyje jakiegoś jutsu, owad pochłania część chakry i rośnie. Po osiągnięciu odpowiednich rozmiarów, stają się widoczne i wywołują potworny ból... a gdy dojdą do swej pełnej formy, wybuchają, zabijając osobę na miejscu. Gdy owad jest widoczny, jest szansa na usunięcie go, ale może tego dokonać wyłącznie medyk rangi A.

Zdolności
  • Absorpcja chakry - Bakuretsuchū pożerają 1/5 chakry z używanego jutsu (np. gdy shinobi wykorzystuje 5% chakry na technikę, robak pożera 1%. Zaokrąglane do całości na niekorzyść zarażonego) Sprawia to także, że techniki używane przez zarażonego tracą na siłę z racji, że przeznacza on na nie mniej chakry przez pasożyta.
  • Wzrost - Z każdą zdobytą ilością chakry robak przybiera na rozmiarach. Na początku nie jest to odczuwalne, z czasem jednak - gdy Bakuretsuchū jest już widoczny - shinobi odczuwa potworny ból i funkcjonowanie staje się dla niego bardzo trudne. Wtedy jednak pojawia się czas, gdy można uratować tę osobę. Po pochłonięciu 10% chakry owad staje się widoczny, po 15% - eksploduje.
  • Zdobycie - w prowincji klanu Aburame po osiągnięciu dziedziny klanowej B, z uzgodnieniem szczegółów z Modem/Administratorem Fabularnym.
  • Utrzymanie - Aburame musi utrzymywać insekta w swoim organizmie. Nie jest to jednak dla niego groźne - Bakuretsuchū nie krzywdzą swojego nosiciela.



Nazwa
Kidaichū

Kidaichū działają na podobnej zasadzie jak opisane powyżej Bakuretsuchū - one również odżywiają się chakrą i pochłaniają niewielkie jej ilości. Różnica jest taka, że Kidaichū są znacznie bardziej agresywne i dzikie - Aburame musi cały czas kontrolować ilość chakry, by nie pozwolić insektom na wzrost wewnątrz nich. Jeżeli zaś zaczną pochłaniać większą ilość energii (zazwyczaj jest to u innych ludzi), zaczynają gwałtowny rozrost - aż do momentu, gdy rozszarpią ciało osoby, w której były. Poza ciałem są w stanie przeżyć tylko kilka minut, lecz dzięki budowie można je wykorzystać do berserkerskich ataków na wszystko wokół. Trzeba z nich korzystać umiejętnie, zdobycie ich jest jednak warte świeczki. Wprowadzenie ich do organizmu przeciwnika wiąże się jednak z fizycznym kontaktem z miejscem, gdzie Aburame umieści robaczka.

Zdolności
  • Absorpcja chakry - Kidaichū pożerają niewielkie, mało odczuwalne ilości chakry od nosiciela.
  • Wzrost - Jeżeli nosiciel ma kontrolę chakry poniżej rangi A (bądź nie należy do klanu Aburame), insekt zaczyna gwałtownie rosnąć. Objawia się to silnym bólem, zaś po kilku turach osoba ta jest rozszarpywana na kawałki od środka.
  • Berserk - Po wydostaniu się z ciała zabitego nosiciela, Kidaichū przez kilka minut atakuje w szale wszystko dookoła (w tym poprzedniego właściciela), mogąc siłą powalić nawet niedźwiedzia. Po upływie tego czasu umierają z niedożywienia.
  • Zdobycie - w prowincji klanu Aburame po osiągnięciu dziedziny klanowej A, z uzgodnieniem szczegółów z Modem/Administratorem Fabularnym.
  • Utrzymanie - Muszą one przebywać w organizmie Aburame. Aby nie został on zjedzony od środka, musi mieć kontrolę chakry na randze A lub wyżej.



Nazwa
Rinkaichū

Legendarne owady o niezwykle destrukcyjnej naturze. Żyją one tylko po to, by robić jedno - niszczyć żywe komórki. Wytwarzają one niezwykle silną truciznę, wywołującą martwicę komórek, więc gdy dostaną się na czyjeś ciało, zaczynają je stopniowo wyniszczać, a jeśli wejdą do organizmu jest to wyrok śmierci. Przeżyć to można tylko na dwa sposoby - odcięcie kończyny z robakami albo pomoc właściciela insektów, który może je wycofać. Odcięcie kończyny jest o tyle problematyczne, że ból wywołany przez działalność tych owadów niemal uniemożliwia podjęcie jakichkolwiek czynności. Trzeba jednak zaznaczyć, że Rinkaichū nie mogą latać, tak więc ich użycie odbywa się za pośrednictwem kontaktu fizycznego.

Zdolności
  • Niszczenie komórek - Po dotknięciu przez shinobi, Rinkaichū zaczynają stopniowo wyniszczać komórki ciała dotkniętego, co zadaje mu potworny ból i zadaje powolną śmierć w agonii.
  • Zdobycie - Wyprawa rangi A oraz eventy
  • Utrzymanie - Aburame musi utrzymywać je w swoim ciele. Robiąc na nie miejsce całkowicie usuwając Kikaichū ze swojego ciała. Można je także utrzymywać w ciele kogoś innego jednak w takim wypadku istnieje ryzyko, że nie rozpoznają one prawdziwego właściciela atakując jego komórki w przypadku kontaktu fizycznego.
  • Przeciwciała - sam Aburame również nie jest odporny na truciznę Rinkaichū, lecz nie atakują one swego nosiciela. Na wypadek zatrucia można jednak wytworzyć odpowiednie przeciwciała, chroniące przed danym szczepem trujących owadów. Należy skontaktować się z Administracją, by omówić szczegóły ich wytworzenia.

Notka 1: W przypadku tego klanu nie występuje możliwość używania niższego poziomu Reberu. Zawsze używamy najwyższego.

Notka 2: Koszta reberu na danym poziomie są przedstawione dla maksymalnej ilości kontrolowanych owadów, mniejsze użycie pobiera analogicznie mniej energii (prowadzący/sędziowie muszą brać to pod uwagę i tak, np. reberu S może pobierać zaledwie 50% / inne ilości chakry za użycie mniejszej ilości owadów).

Notka 3: Szybkość i wytrzymałość na każdym reberu to wartości pomiędzy minimum, a maksimum danego progu atrybutu. Np. 41-80 - reberu wynosi wtedy mniej więcej 60. Przy czym wytrzymałość Reberu odnosi się do wytrzymałości skupionej chmary robaków, a nie pojedynczego osobnika.


Obrazek

Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Di

Pierwszy poziom Kikaichū no Jutsu. Członek klanu Aburame dopiero uczy się kontroli nad swoimi owadami w skutek czego wychodzi mu skutecznie kontrola 50% owadów w sposób perfekcyjny. Przy pomocy tej techniki możemy tworzyć ściany blokujące rzut bronią miotaną, uderzać robakami niczym pięścią, czy też spróbować wyrwać broń. przeciwnikowi

Zasięg
Brak Skupienia
15 metrów

Pełne Skupienie
60 metrów

Wytrzymałość
Bardzo Słaba

Szybkość
Słaba

Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū

Koszt Chakry
E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne




Nazwa
Hijutsu: Mushiyose

Pieczęci
Baran i przyłożenie dłoni do dowolnej powierzchni

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jest to jedna z podstawowych technik klanu żyjącego w symbiozie z robakami. Użytkownik tejże techniki przykłada dłoń do dowolnej powierzchni i wypuszcza zeń siatkę chakry, która jest swego rodzaju wabikiem dla wszystkich owadów znajdujących się w pobliżu. W ten sposób członek klanu Aburame nawiązuje porozumienie ze stworzeniami, wydobywając z nich na przykład interesujące go informacje. Zwykłe owady potraktowane tą techniką można wykorzystać także do walki. Nie będą one zbyt efektywne, ale mogą być irytujące dla przeciwnika. Technika ta jest także niezwykle przydatna przy oswajaniu owadów, które będziemy chcieli w przyszłości wykorzystać. Ilość uzyskanych owadów, które można użyć do walki od Reberu Ei określa sędzia.




Nazwa
Hijutsu: Ningen no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ciało

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny

Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū

Opis Pomocna technika, którą można posłużyć nam za miejsce ukrycia. Otóż przy pomocy tego jutsu jesteśmy w stanie „otulić” się dużych rozmiarów kokonem, który skutecznie chowa w sobie naszą osobę. Jutsu może też posłużyć za miejsce noclegowe w lesie w trakcie misji. Czas jego tworzenia i znikome właściwości defensywne sprawiają, że korzystanie z techniki podczas walki jest bezcelowe. Do wykonania tej techniki używamy minimum 50% owadów.



Obrazek


Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Shi

Rozwinięcie umiejętności klanowych wiąże się z możliwością perfekcyjnej kontroli wszystkich posiadanych owadów. Nadal możemy osiągnąć te same efekty co przy poprzednim poziomie z tym, że tym razem przy użyciu wszystkich posiadanych owadów. Zwiększa się zasięg i szybkość z jaką się poruszają.

Zasięg
Brak Skupienia
25 metrów

Pełne Skupienie
100 metrów

Wytrzymałość
Bardzo Słaba

Szybkość
Mierna

Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū

Koszt Chakry
E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne




Nazwa
Mushi Kame no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Promień 5 metrów

Koszt
Równy Reberu

Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū

Opis Technika polega na stworzeniu bariery z owadów, które otaczają użytkownika chroniąc go przed atakami jak i bronią miotaną. Ponadto robaki zasłaniają użytkownika, który może wykorzystać ten moment do ucieczki bądź przygotowanie planu ataku. Kopuła ochronna z owadów nie jest zbyt wytrzymała, jednak wystarczy do zatrzymania technik rangi C oraz wybuchu kilku notek. Do wytworzenia tej zapory wykorzystujemy 50% robaków zamieszkujących nasze ciało, zazwyczaj umiera 10% owadów jednak wartość ta może być większa lub mniejsza. W przypadku użycia 75% robaków technika ta może być w stanie zatrzymać nawet niektóre techniki rangi B. Trzeba się jednak liczyć z tym, że taka defensywa może okazać się zgubna dla naszych owadów w ilościach oscylujących koło 30-40% (w zależności od rodzaju ataku).




Nazwa
Mushi Bunshin no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz

Koszt
E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona

Dodatkowe Szybkość równa użytkownika; Siła -> 1/2 twórcy; Wytrzymałość równa robakom na tym reberu; 10% robaków za 1 klona.

Opis Technika pozwala na stworzenie klona złożonego z insektów. Klon potrafi przybrać postać znanych nam osób, a ponadto potrafi naśladować ich głos. Stworzona podobizna potrafi jednak korzystać tylko z technik nie wymagających chakry (taijutsu/bukijutsu), nie będą one jednak równie skuteczne co ataki oryginału. Jest to więc technika nieofensywna, którą można zmylić przeciwnika bądź go zmęczyć. Klon nie ma dostępu do ekwipunku twórcy. By zniszczyć bunshina trzeba pozbyć się tworzących go owadów, inaczej po rozbiciu go w chmarę może ukształtować się ponownie.


Obrazek


Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Bi

Poprzednio użytkownik był w stanie kontrolować wszystkie owady. Tym razem zwiększa się ich skuteczność. Siła uderzeń, wyrywania broni, a także szybkość owadów ulega poprawie. Dodatkowo wszelkie zapory wykonane przy ich użyciu stają się trwalsze. Zwiększa się także zasięg.

Zasięg
Brak Skupienia
35 metrów

Pełne Skupienie
140 metrów

Wytrzymałość
Słaba

Szybkość
Przeciętna

Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū

Koszt Chakry
E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne




Nazwa
Mushi Jamingu no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe Wykonywane przy pomocy Kikaichū. Koszt techniki przypada dla 6 skupisk owadów.

Opis Technika ta wykorzystywana jest przez użytkownika do zamaskowania swojej obecności na danym terenie. Otóż członek klanu Aburame wysyła w różne miejsca skupiska robaków, które posiadają naszą chakrę. Dzięki takiemu rozwiązaniu zwiadowcy nie są w stanie stwierdzić, pod którym skupiskiem chakry znajdujemy się my sami. Na jedno skupisko przypada 5% owadów, ponieważ mniejsza ilość owadów nie jest w stanie skutecznie zmylić sensoryków.



Obrazek


Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Ei

Członek klanu Aburame jest już bliski osiągnięciu perfekcji w tym co robi. Nie ogranicza się on już tylko i wyłącznie do kontroli owadów w własnym ciele jest także w stanie używać tych zwabionych przy pomocy Hijutsu: Mushiyose. Potrafi on osiągnąć lepsze rezultaty przy niewielkim wzroście używanej chakry. Użycie owadów na tym poziomie można by porównać do Kekkei Genkai z tym, że w tym wypadku zamiast formować chakrę w określone kształty używamy owadów.

Zasięg
Brak Skupienia
45 metrów

Pełne Skupienie
180 metrów

Wytrzymałość
Mierna

Szybkość
Ponadprzeciętna

Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū

Koszt Chakry
E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne



Nazwa
Hijutsu: Mushimayu

Pieczęci
Wół → Pies → Ptak → Baran

Zasięg
Dowolny

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (co turę)

Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū.

Opis Zaawansowana technika klanu Aburame, która pozwala jego członkom na gwałtowne przyspieszenie reprodukcji owadów zamieszkałych w swoim organizmie. Technika przydaje się bardzo w sytuacji gdy duża część naszych robaków została zniszczona przez przeciwników, a my sami wciąż znajdujemy się gdzieś na polu walki. Jest to proces zajmujący trochę czasu, niezbędne jest więc bezpieczeństwo i spokój wykonującego.
Uwaga: Technika może zostać również wykorzystana do stworzenia nowej odmiany insektów odpornych na niektóre techniki. Do takiego wykorzystania potrzebne jest jednak stworzenie odpowiednio nowego jutsu.


Obrazek

Nazwa
Kikaichū no Jutsu: Reberu Esu

Poziom perfekcyjny. Użytkownik owadów potrafi kontrolować z mistrzowską precyzją dowolną ich ilość nawet gdy przekracza ona kilkukrotnie jego normalne zasoby. Osiąga niewyobrażalny zasięg, a wytrzymałość wszelkich zapór z owadów jest co najmniej zadowalająca i powinna poradzić z większością technik jeśli tylko posiadamy dostatecznie dużo owadów.

Zasięg
Brak Skupienia
55 metrów

Pełne Skupienie
220 metrów

Wytrzymałość
Przeciętna

Szybkość
Wielka

Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū

Koszt Chakry
E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne



Nazwa
Hijutsu: Mushitatsumaki

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Dodatkowe
Wykonywane przy pomocy Kikaichū.

Opis W tej technice użytkownik tworzy tornado insektów, które namierza przeciwnika, a następnie rzuca się na niego w szybkim tempie pożerając jego chakrę, co w ostateczności prowadzi do śmierci. Szybkie pożeranie chakry przeciwnika umożliwione jest dzięki połączeniu jakie nawiązuje się poprzez tornado między użytkownikiem, a przeciwnikiem. Najedzone insekty wracają do użytkownika, a ich miejsce zajmują świeże owady, które kontynuują dzieło pożerania. Użycie tej techniki zwiększa ilość pożeranej chakry o 5%. Do wykonania tej techniki używamy od 90 do 100% owadów.



Nazwa
Dokujin no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Należy posiadać Rinkaichū

Opis Jedna z najbardziej niebezpiecznych technik, dostępna jedynie dla nielicznych, którzy posiedli Rinkaichū. Dokujin no Jutsu pozwala użyć nano-robaków na odległość, co w normalnych warunkach nie byłoby możliwe. Technikę aktywuje się przez zbliżenie do siebie dłoni, pomiędzy którymi tworzy się niewielka kulka stworzona z Rinkaichū. W dowolnym momencie robaki wystrzeliwują przed siebie w formie gęstej chmury, przywodzącej na myśl efekt granatu dymnego. Robaki po dostaniu się do organizmu wroga (najczęstszym sposobem są drogi oddechowe, ale mają też umiejętność wnikania przez skórę) szybko uniemożliwiają mu walkę, w większości przypadków doprowadzając do śmierci trafionego. Działają one poprzez bardzo silną truciznę, która ekspresowo wyniszcza komórki, powodując potworny ból.



Nazwa
Kodoku no Jutsu

Pieczęci
Baran

Zasięg
Strefa o wielkości kilkunastu kilometrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe Znajomość Dokujin no Jutsu, stworzenie głębokiego dołu, duża ilość martwych ciał

Opis Sekretna i najbardziej niebezpieczna technika klanu Aburame. Otóż do jej wykonania potrzebny jest jakiś pojemnik oraz kilka martwych ciał. Mogą być to truchła zwierząt i ludzi, ważne żeby były. Następnie do pojemnika z trupami wpuszcza się specjalne robaki (Rinkaichū) przy pomocy Dokujin no Jutsu. Użytkownik następnie składa pieczęć Barana, tworząc świetlistą kopułę nad pojemnikiem, która zmusza robaki do szybkiego rozmnażania się na pożywce z ciał. Proces ten nie jest natychmiastowy i wymaga czasu. Robaki zwiększają swoją ilość i w pewnym momencie jest ich tak dużo, że zamiast rozmnażania się, wydzielają trujące opary wypełniające przestrzeń pod barierą. Ostatnim etapem jest wybuch bariery pod wpływem ogromnego ciśnienia toksyn, które następnie roznoszą się ekspresowo na ogromnym obszarze wokoło miejsca wybuchu. Toksyny zabijają każdego, z kim wejdą w kontakt, działając niczym zwyczajne Rinkaichū. Bazowo technika ma zasięg kilkunastu kilometrów, ale znaczne zwiększenie ilości ciał może skutkować zwiększonym polem rażenia.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2288
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości