Fūton

Fūton

Postprzez Ocir » 11 mar 2015, o 21:56

Obrazek


Nazwa
Fūton: Enshō No Kaze

Ranga
D

Pieczęci
Połowa pieczęci Barana

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jutsu defensywno-ofensywne, najbardziej podstawowa technika Uwolnienia Wiatru. Shinobi składa połowę pieczęci Barana, a następnie wyzwala z swojego ciała silny podmuch wiatru, rozchodzący się na wszystkie jego strony. Uderzenie wiatru jest na tyle silne, że jest w stanie zdmuchnąć lżejszych oponentów, a tych którzy stracili równowagę - po prostu obalić. Dodatkowo w pełni chroni przed wszystkimi pociskami (strzały, bełty) i bronią miotaną.



Nazwa
Fūton: Furai Uchiwa

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)

Dodatkowe
Do wykonania potrzebny jest wachlarz

Opis Technika wymagająca użycia wachlarza, mogąca jednak niejednokrotnie ułatwić użytkownikowi życie. Shinobi rozkłada swój wachlarz i przesyła do niego chakrę, a następnie siada/staje na nim. Dzięki temu może on latać, co ułatwia poruszanie się. Niestety, ma ona ograniczenie wysokości lotu - nie można się wzbić na większą wysokość niż 10 metrów. Można transportować na wachlarzu maksymalnie dodatkowe dwie osoby, przy czym za każdą koszt chakry na turę rośnie o kolejne 3% od osoby (pobierane od użytkownika).



Nazwa
Fūton: Fūsajin

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Do wykonania potrzebny jest wachlarz

Opis Kolejne jutsu wymagające użycia wachlarza. Shinobi robi nim niewielki zamach, wytwarzając słaby podmuch wiatru, który może podnieść pył, piasek i drobne kamienie. Wiatr razem z dodatkami jest na tyle silny, że zmienia trajektorię lotu pocisków, uniemożliwiając trafienie użytkownika - chyba, że pociski są stale kierowane. Dodatkowo pył unoszony przez powietrze może posłużyć do ukrycia pod nim pułapek, zastawionych na oponenta.



Nazwa
Fūton: Gōkūhō

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
15

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Do wykonania potrzebna jest długa broń, np. miecz, kij, długi kunai

Opis Specyficzna technika, wymagająca użycia broni o długim ostrzu (najlepiej miecz, ale w ostateczności wielki kunai też się nada). Użytkownik przesyła do ostrza chakrę wiatru, a następnie wykonuje silny zamach mieczem. Chakra zostaje wtedy wyzwolona pod postacią ostrego podmuchu wiatru, który jest w stanie odrzucić przeciwnika do tyłu, lub zadać mu niewielkie, bardzo płytkie rany cięte. Technika przydatna dla szermierzy, jako że mogą oni dzięki temu obalić przeciwnika na odległość.


Obrazek


Nazwa
Fūton: Daitoppa

Ranga
C

Pieczęci
Tygrys → Wół → Pies → Królik → Wąż

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Shinobi bierze tutaj głęboki wdech. Kiedy ma już w płucach dostatecznie dużo powietrza, miesza je ze swoją chakrą, a następnie wypuszcza w postaci silnej kuli powietrza, która mknie przed siebie z dużą prędkością oraz siłą. Podmuch sprawia, że lżejsi przeciwnicy zostają odrzuceni do tyłu, a ci postawniejsi mają problem z ustaniem na nogach. Technika może służyć również do zdezorientowania przeciwnika lub przerwania jego ataku.



Nazwa
Fūton: Kaiten Shuriken

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę od 2 shurikenów)

Dodatkowe
Wymaga posiadania shurikenów

Opis Jedna z technik polegających na pokryciu broni powłoką z chakry Fūtonu. Tym razem celem techniki są shurikeny - użytkownik stopniowo przesyła przez skórę dłoni chakrę, która pokrywa stalowe gwiazdki powłoką z wiatru. Dzięki temu ich masa jest nieznacznie zmniejszona, a użytkownik ma pełną kontrolę nad ich lotem - może nimi wykonywać nawet skomplikowane manewry. Ze względu na chakrożerność techniki, nie zaleca się używać większej ilości shurikenów niż 5 naraz.



Nazwa
Fūton: Reppūshō

Ranga
C

Pieczęci
Klaśnięcie

Zasięg Max.
15 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Prosta technika, pozwalająca użytkownikowi na wytworzenie silnego podmuchu zza jego pleców. Użytkownik gromadzi chakrę wiatru w swoim ciele, po czym wykonuje klaśnięcie dłońmi. Efektem tego jest silny podmuch zza pleców shinobi, omijający jednak samego użytkownika. Uderzenie tą techniką jest w stanie obalić na ziemię nawet rosłego oponenta, a dodatkowo przyspiesza rzucone z naszej strony shurikeny. Niestety, inna broń rzucona przez nas po kontakcie z tą techniką zostaje wytrącona z lotu.



Nazwa
Fūton: Kamaitachi

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
15 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Do wykonania techniki potrzebny jest wachlarz

Opis Silna technika jak na tę rangę, wymagająca jednak wykorzystania wachlarza w pojedynku. Shinobi przesyła swoją chakrę do wachlarza, po czym wykonuje nim silny zamach. Wytwarza to spore tornado, które zgarnia przeciwnika i wyrzuca wysoko w powietrze. Gdy tam już się znajduje, wykonuje się kolejny zamach, który zamyka przeciwnika wewnątrz tornada. Wiatr ten jest na tyle ostry, że jest w stanie dosyć mocno pociąć ciało przeciwnika.



Nazwa
Fūton: Komakai Butokai Tatsumaki

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
15 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Użytkownik tej dosyć silnej techniki musi najpierw przyłożyć rozwartą dłoń kantem do policzka. Następnie wypuszcza on z ust nasączone chakrą powietrze, które zostaje prowadzone po dłoni i wprowadzone w ruch wirowy. Efektem jest stworzenie niewielkiego tornada w kształcie kuli wielkości dwóch pięści. Następnie wypuszcza się je w kierunku przeciwnika. Technika jest w stanie bez problemu zniszczyć spore skały, nie mówiąc o uszkodzeniu przeciwnika. Bardzo silne jak na tą rangę.



Nazwa
Shōgekiha Katto

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Do 10 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe Do wykonania potrzebna jest długa broń, np. miecz, kij, długi kunai

Opis Technika stanowi przykład wykorzystania chakry w walce mieczem. Zebrawszy w swoim ostrzu chakrę i wykonawszy cięcie, wojownik jest w stanie posłać falę uderzeniową, która rozchodzi się w kierunku przeciwników, za swoje centrum biorąc wykonującego (maksymalnie 90 stopni).
Za pomocą tej techniki można zaatakować jednocześnie kilku przeciwników. Osoba trafiona tą techniką odczuwa potężne uderzenie ciśnienia, zostaje odepchnięta do tyłu, a słabsi wrogowie mogą nawet zostać pozbawieni przytomności. Mimo wszystko podmuch nie zadaje ran ciętych. Strumień wiatru jest silniejszy niż w słabszej Fūton: Gōkūhō, a także obejmuje większą powierzchnię.


Obrazek


Nazwa
Fūton: Shinkūgyoku

Ranga
B

Pieczęci
Szczur → Królik → Pies

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 4 pociski)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jak nam mówi nazewnictwo - pociski podciśnieniowe. Użytkownik wytwarza z powietrza kilka (bądź kilkanaście - wszystko zależy od ilości chakry, jaką posiada użytkownik) długich pocisków z powietrza, które następnie wystrzeliwuje się z ogromną prędkością w kierunku oponenta. Bezpośrednie trafienie jest w stanie bardzo silnie poharatać przeciwnika - każdy pocisk bez problemu jest w stanie przeszyć ciało oponenta.



Nazwa
Fūton: Jūha Shō

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo silne jutsu, które służy jak dalekodystansowy miecz. Shinobi gromadzi chakrę wiatru w przedramieniu przez około 5 sekund (przez cały ten proces ręka musi być ustawiona pod kątem 90 stopni), by następnie uwolnić ją w formie wietrznego ostrza, lecącego z ogromną prędkością w kierunku wybranym przez użytkownika. Technika ta nie ma problemu z rozcinaniem nawet sporych głazów, nie mówiąc już o ciałach organicznych.



Nazwa
Fūton: Dai Kamaitachi No Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
45 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Do wykonania techniki potrzebny jest wachlarz

Opis Jedna z silniejszych technik, dostępnych dla użytkowników wachlarzy. Tym razem użytkownik wykonuje kilka ruchów wachlarzem - każdy może być wykonany z losowego miejsca, w losowym kierunku. Każdy ruch wytwarza silny podmuch w kształcie ostrza, będący w stanie bez problemu posiekać drzewa, kamienie, nie mówiąc już o ciele człowieka. Im silniejszy zamach wachlarzem zostanie wykonany, tym ostrzejszy będzie podmuch i tym mocniejsze rany zada.



Nazwa
Fūton: Hanachiri Mai

Ranga
B

Pieczęci
Tygrys → Królik → Smok

Zasięg Max.
45 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Hanachiri Mai jest specyficznym jutsu, które pozwala użytkownikowi wytworzyć niewielkie tornado, które później stopniowo rośnie - jednak wzrost nie następuje w górę, a w kierunku wybranym przez użytkownika. Technika ma duży zasięg, lecz w zamian nie porusza się bardzo szybko. Kontrolowanie tornada jest tym trudniejsze, im dłuższe ono jest. Gdy zaś dojdzie ono do maksymalnego rozmiaru, po prostu znika.



Nazwa
Fūton: Kamikaze

Ranga
B

Pieczęci
Baran

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 za turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Ciekawa technika, która potrafi zadać niemałe obrażenia oponentowi. Shinobi gromadzi w swoim ciele chakrę Fūtonu, po czym wyzwala ją w postaci sporego tornada. Tornado to porusza się z dość dużą prędkością, zaś gdy zbliży się do oponenta - rozpada się na trzy mniejsze. Te zaś okrążają przeciwnika i chwytają go, zamykając wewnątrz siebie. Efektem jest stworzenie sporego, powietrznego więzienia, którego opuszczenie jest bardzo trudnym zadaniem.



Nazwa
Fūton: Kami Oroshi

Ranga
B

Pieczęci
Tygrys → Wąż → Baran

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Proste jutsu, mające jednak spory potencjał bojowy. Użytkownik gromadzi chakrę wiatru w swoich dłoniach, podczas gdy on sam wyprostowuje ręce i ustawia jedną nad drugą. Gdy nagromadzi odpowiednią ilość energii, wyzwala ją, przy okazji zamieniając położenie dłoni ruchem po kole. W efekcie wyzwala to silny podmuch lecący do przodu, wykonujący cały czas ruch obrotowy - działa to mniej więcej jak świder. Technika ma dwa zastosowania - może albo zadać spore obrażenia pojedynczemu celowi, albo zmieść na sporą odległość ich grupę.



Nazwa
Fūton: Hien

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na broń

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (od sztuki, +1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga posiadania broni

Opis Jutsu pozwalające na pokrycie ostrza broni chakrą Fūtonu. Użytkownik nagromadza energię w dłoniach, po czym powoli rozprowadza ją po narzędziu walki. Efektem jest stworzenie ledwo widocznego, śmiertelnie ostrego przedłużenia naszego brzeszczotu. Jesteśmy w stanie za jego pomocą bez problemu ściąć drzewo, przebić głazy... nie wspominając już o ciałach innych ludzi.



Nazwa
Fūton: Suiran Reppū

Ranga
B

Pieczęci
Wąż

Zasięg Max.
15 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Hien

Opis Dość ciekawe jutsu, łączące Hien z właściwościami Kaiten Shurikena. Dzięki temu, że chakra Fuutonu nie znika na ostrzu od razu, użytkownik może poprzez złożenie pieczęci Węża i chwilowe skupienie zmusić Hien do zareagowania i wzniesienie się w powietrze. Dzięki temu można przez kilka minut manipulować ostrzem w powietrzu - no, chyba że zostanie wytrącony ze skupienia, wtedy technika się dezaktywuje.



Nazwa
Fūton: Senmōfū

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
15 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga posiadania dwóch broni z długimi ostrzami

Opis Użytkownik musi posiadać minimum dwa długie ostrza - najlepiej miecze. Technika polega na naładowaniu mieczy chakrą Fūtonu, a następnie wyprowadzeniu cięcia krzyżowego. Jutsu przypomina nieco Gōkūhō, lecz z kilkoma znaczącymi różnicami. Po pierwsze, podmuchy są zdecydowanie silniejsze i ostrzejsze - technika jest w stanie pociąć przeciwnika na drobne kawałki, jeżeli tylko zdoła trafić bezpośrednio. Po drugie jej koszt jest znacząco większy.


Obrazek


Nazwa
Fūton: Shinkūjin

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (od sztuki, +1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Kolejne jutsu polegające na pokryciu broni powłoką z wiatru. Tym razem użytkownik gromadzi powietrze w płucach, miesza je z chakrą, a następnie lekkimi dmuchnięciami rozprowadza je po broni. Pozwala to na zwiększenie powierzchni tnących i znaczące zwiększenie ich ostrości - za pomocą tej techniki zwykły kunai zyskuje ostrze godne miecza, a shuriken staje się shurikenem demonicznego wiatru. Broń dzięki temu zabiegowi staje się również lżejsza.



Nazwa
Fūton: Shinkūha

Ranga
A

Pieczęci
Szczur → Wąż → Koń → Pies

Zasięg Max.
15 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Silna technika ofensywna, pozwalająca na dosłowne posiekanie grupy przeciwników. Użytkownik bierze głęboki wdech, łącząc powietrze w płucach z chakrą, po czym powoli je wypuszcza, wykonując przy okazji obrót głową. Wytwarza to pojedyncze, wąskie ostrze z wiatru, które użytkownik może swobodnie kontrolować. Ze względu na ogromną szybkość techniki, uniknięcie jest niemal niemożliwe, a zadane rany są bardzo głębokie.



Nazwa
Fūton: Shinkū Taigyoku

Ranga
A

Pieczęci
Tygrys → Pies

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Prosta technika, tworząca wielki wietrzny pocisk o sile tarana. Użytkownik gromadzi chakrę w płucach, następnie stopniowo napełnia nią powietrze - nosem wciąga powietrze, zaś ustami ją wypuszcza. Proces jest kontynuowany aż do wytworzenia sporego pocisku o wielkości Chō Ōdama Rasengana, który następnie jest wystrzeliwany w kierunku oponenta. Porusza się on dosyć wolno, ale trafienie jest w stanie zniszczyć kamienny budynek. Bezpośrednie trafienie kończy się dla oponenta śmiercią.



Nazwa
Fūton: Tatsu no Ōshigoto

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
55 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Do wykonania techniki wymagany jest wachlarz

Opis Silna technika, dostępna użytkownikom wachlarzy. Shinobi nagromadza chakrę wewnątrz narzędzia, po czym wykonuje nim dwa zamachy - jeden od boku, drugi zaś od góry do dołu. Efektem jest stworzenie ogromnego tornada, które wiruje nad głową przeciwnika - co ciekawe, jest ono na tyle ciche, że przeciwnik najczęściej w ogóle się go nie spodziewa. Twórca techniki może wtedy w każdej chwili spuścić tornado na głowę oponenta, w większości przypadków zabijając go na miejscu.



Nazwa
Fūton: Jūha Reppū Shō

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
40 m

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 co turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Fūton: Jūha Shō

Opis Jest to wzmocniona wersja Jūha Shō, pozwalająca na stworzenie ogromnego wietrznego pocisku, który po chwili przybiera kształt pazurzastej łapy. Technika posiada dużą moc, czego efektem jest bezproblemowe kruszenie choćby skał. Użytkownik w przeciwieństwie do słabszego odpowiednika tej techniki, ma tutaj pełną kontrolę nad lotem ataku, co daje mu dużą przewagę w trakcie pojedynku. Jutsu posiada jednak bardzo duży koszt, dlatego należy używać go z rozwagą.



Nazwa
Fūton: Fūjin no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Ptak

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Skuteczna technika, będąca swego rodzaju wietrzną wersją techniki Suiton: Mizurappa. Użytkownik wciąga powietrze do płuc i przepełnia je chakrą, po czym składa pieczęcie i przykłada dłoń do ust. Następnie wypuszcza powietrze, które porusza się pod ogromnym ciśnieniem w kierunku przeciwnika, zgarniając przy okazji po drodze pył - i używając go do wzmocnienia techniki. Podmuch ten jest w stanie zadać spore obrażenia, zaś pył w wietrze może dotkliwie pociąć cel.



Nazwa
Fūton: Ōkamaitachi

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Do wykonania techniki potrzebny jest wachlarz

Opis Ulepszona wersja Dai Kamaitachi no Jutsu - pozwala na tworzenie silnych, ostrych podmuchów wiatru, które zadają ogromne obrażenia cięte i są w stanie posiekać przeciwnika na kawałki. Tym razem jednak ostrza z powietrza są silniejsze niż poprzednio, lecz zarazem bardziej widoczne - co zwiększa nieco szansę uniknięcia ataku. Jeżeli uderzenie jednak trafi, jego siłę można porównywać z Kaze no Yaiba. Zasięg techniki stopniowo rośnie, co sprawia że uderzenie może trafić nawet z dużego dystansu.



Nazwa
Fūton: Kazekiri no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Tygrys → Królik → Pies → Baran → Smok

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo silna technika, pozwalająca na wytworzenie w jednym miejscu kilku ostrzy z Fuutonu. Poprzez przesłanie chakry do powietrza, użytkownik może przekierować podmuchy wiatru z ogromną prędkością w kierunku wybranym przez shinobi. Dzięki temu uderzenia te mogą przeciąć praktycznie wszystko, lecz zakrzywienia da się wprawnym okiem zauważyć na tyle szybko, by móc uniknąć.



Nazwa
Fūton: Rasengan

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na dłoń użytkownika

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Rasengana

Opis Technika ta jest rozwinięciem Rasengana o naturę Wiatru. Użytkownik wytwarza Rasengana, po czym wzbogaca go o chakrę Fūtonu. Symbolem odpowiednio wykonanej techniki jest pojawienie się niewielkich ostrzy wokół sfery, oraz charakterystyczny świst wywołany ogromną prędkością powietrza. Tak wzmocniona technika jest zdecydowanie silniejsza od zwykłego Rasengana - nadaje mu właściwości wiertła.



Nazwa
Fūton: Kaze No Yaiba

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Maksymalnie 3 metry

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedna z silniejszych technik Fūtonu, potrafiąca zadać ogromne obrażenia przeciwnikowi, który pozwoli użytkownikowi podejść dostatecznie blisko. Użytkownik wyciąga dwa palce, którymi wskazuje kierunek ataku, po czym gromadzi chakrę wiatru w opuszkach palców. Pozwala to na wytworzenie niewidzialnego miecza z wiatru, który nie ma najmniejszego problemu z zabiciem człowieka. Ostrze potrafi przeszyć wiele silnych osłon oraz większość zbroi.



Nazwa
Fūton: Kakeami

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Do wykonania techniki potrzebny jest wachlarz

Opis Bardzo silna technika, wymagająca wachlarza do wykonania. Shinobi wykonuje nim serię ukośnych zamachów, wytwarzając z każdym ruchem kolejne podmuchy wiatru, które gromadzą się przed użytkownikiem. Po wykonaniu ostatniego z nich, robi ostatni zamach, który uwalnia niszczycielską falę powietrza. Uderzenia przyjmują układ sieci, co sprawia że uniknięcie ciosu jest bardzo trudne i trzeba idealnie obliczyć moment odskoku.



Nazwa
Fūton: Atsugai

Ranga
A

Pieczęci
Baran

Zasięg Max.
100 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedna z najsilniejszych technik Uwolnienia Wiatru. Użytkownik gromadzi w płucach jak najwięcej powietrza, mieszając je z chakrą, po czym uwalnia je w formie ogromnej kuli z wiatru. Kula zmierza do przodu, miażdżąc wszystko na swojej drodze. Technika jest trudna do uniknięcia, zaś ciśnienie jakie wywiera na ziemię jest w stanie wyrywać w niej ogromne kratery. Jeżeli ktokolwiek dostanie się przed kulę, nie ma najmniejszych szans przeżycia.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.


Obrazek


Nazwa
Fūton: Shinku Renpa

Ranga
S

Pieczęci
Szczur → Wąż → Koń → Wąż → Pies

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Użyteczne i silne jutsu dostępne dla użytkowników Fūtonu. Tak jak w większości przypadków, użytkownik gromadzi sporą ilość powietrza w jamie ustnej i płucach, po czym uwalnia je stopniowo krótkimi, silnymi podmuchami, tworząc szerokie ostrza tnące z różnych stron i pod wszelakimi możliwymi kątami. Pozwala to na uszkodzenie technik wroga lub zbicie ich z uprzedniego kierunku. Jest ona również w stanie przeciąć każde istniejące ciało stałe.



Nazwa
Fūton: Rasenshuriken

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Fūton: Rasengan i techniki klonującej

Opis Najpotężniejsza technika Fuutonu. Robimy dwa klony, jeden zabiera się za robienie Rasengana, drugi za dodanie natury Fuutonu (na poziomie kontroli chakry S+ wystarczy jeden, Rasengana damy radę zrobić sami). Efektem tego jest biały Shuriken. Przewyższa siłą samego Oodama Rasengana, jeśli zaatakuje się tym człowieka, można go zabić. W trybie Sage Mode, można nim rzucać bez pozostawienia uszczerbku na zdrowiu. Bez trybu, możemy użyć techniki tylko 3 razy rocznie. Za pierwszym razem nie odczuwamy żadnych skutków ubocznych, oprócz bólu ręki. Drugi raz, jest poważniejszy, ponieważ nawet proste techniki, mogą nam sprawić problem. Trzeci raz, jest to pozbawienie kontroli chakry.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3165
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Powrót do Techniki Żywiołowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron