Suiton

Suiton

Postprzez Ocir » 11 mar 2015, o 21:54

Zasoby wody:
Uwolnienie wody jest specyficzną naturą chakry, ponieważ przeciętny shinobi nie zawsze jest w stanie samodzielnie wytworzyć ogromnych ilości wody, potrzebnych do wykonywania niektórych jutsu tej dziedziny. Ze względu na obszarowy charakter wielu technik, często wojownik korzystający z Suitonu musi wykorzystywać wodę, która w sposób naturalny występuje na polu bitwy. Takie ograniczenie terenowe przynosi często wiele komplikacji i stawia dodatkowe warunki, jednak walcząc w pobliżu jeziora czy na powierzchni morza, użytkownicy Uwolnienia Wody zyskują ogromną przewagę.
Dlatego, aby móc precyzyjniej określić jakiej ilości wody potrzebujemy do wykonywania danych technik, wprowadzono przybliżony podział objętości wody, przedstawiony poniżej:
  • Niewielkie - kałuża, duża miska, małe wiaderko
  • Małe - kilka wiaderek z wodą, wanna
  • Średnie - oczko wodne, sadzawka, niewielki potok
  • Duże - staw, rzeka
  • Olbrzymie - jezioro lub większe zasoby wody, największe rzeki

Tam gdzie jest to wymagane, tabelki technik uwzględniają ilość wody w otoczeniu potrzebnej do wykonania jutsu, lub ile dana technika jest w stanie jej wytworzyć. Granice te, tak jak woda, są płynne i nawet w obrębie technik wytwarzających np. zasoby średnie, jedna technika korzysta z większej ilości wody od innej, w zależności od charakteru konkretnego jutsu. Podane zakresy to orientacyjne "kategorie" objętości, aby uniknąć fundamentalnych nieporozumień.
UWAGA: Zasoby wody zbiornika danego poziomu wystarczą na wykonanie około dziesięciu technik wymagających zbiornika o poziom niższego.


Obrazek


Nazwa
Suiton: Kirigakure no Jutsu

Ranga
D

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
40 metrów średnicy, centrum techniki zawsze jest użytkownik

Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za podtrzymywanie)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika Suitonu polegająca na wytworzeniu mgły dookoła użytkownika. Po złożeniu pieczęci Tygrysa użytkownik wydziela z siebie chakrę, która po kilku chwilach przybiera postać mgły. Chmurka bardzo szybko gęstnieje na całym obszarze działania techniki, potrzeba na to zaledwie kilku sekund od złożenia pieczęci. Efektem poprawnie wykonanego jutsu jest unoszący się na polu bitwy obłok mgły, który jest w stanie oszukać Sharingana (będzie on wszędzie widział obłok chakry swojego rywala), jednak nie Byakugana i Tsūjitegana, które są w stanie dostrzec dokładny układ chakry żywych istot. Zwykłe oko zobaczy otoczenie we mgle nie dalej niż na wyciągnięcie ręki.



Nazwa
Suiton: Teppōuo

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
10 metrów

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Tworzy małe zasoby wody

opis Jedna z najprostszych technik z zakresu Suiton. Po zebraniu chakry w ustach wypluwamy prosty strumień wody. Nie wyrządzi on krzywdy przeciwnikowi, ale z pewnością ugasi nieduży ogień lub porządnie zmoczy oponenta.



Nazwa
Suiton: Mizutetsu no Jutsu

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga niewielkich zasobów wody

opis Jutsu polegające na zanurzeniu swojego ciała w nawet bardzo płytkim zbiorniku wodnym. Stojąc np. na kałuży jesteśmy w stanie skutecznie ukryć w niej całe swoje ciało bez zmiany jej kształtu czy objętości, a następnie wynurzać z niej dowolne części ciała. Użytkownik będąc cały pod wodą słyszy i widzi tak, jakby jego głowa znajdowała się tuż poniżej powierzchni. Będąc zanurzonym nie można poruszać się w obrębie zbiornika. Aby zobaczyć/usłyszeć więcej musi wynurzyć głowę. Zniszczenie zbiornika wodnego, w którym znajduje się użytkownik skutkuje jego natychmiastowym "wypchnięciem", jednak np. potraktowanie kałuży techniką Raitonu zada użytkownikowi większe obrażenia niż normalnie. Nie ma możliwości wciągnięcia przeciwnika do zbiornika, w którym my się znajdujemy. Wszelkie dojutsu rozpoznają technikę, zauważając w danym zbiorniku wodnym duże skupisko chakry.


Obrazek


Nazwa
Suiton: Teppōdama

Ranga
C

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Tworzy małe zasoby wody

Opis Po zmieszaniu w płucach chakry Suitonu, shinobi wypluwa ją w postaci wodnego pocisku wielkości klatki piersiowej. Jest to skondensowana wodna kula, która polega nie tyle na ilości wody, co na samej sile wystrzału techniki. Ta natomiast jest w stanie skruszyć cienki mur o grubości kilku cegieł.



Nazwa
Suiton: Suihachi

Ranga
C

Pieczęci
brak

Zasięg
15 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Wymaga UN Mistrz Suitonu

Zasoby
Tworzy małe zasoby wody

Opis Shinobi wyciąga przed siebie dłoń, i przy pomocy chakry formuje wodę zawartą w powietrzu w zwarty strumień, który po chwili wystrzeliwuje z jego dłoni w kształcie szerokiego stożka. Ze względu na brak pieczęci nie ma on powalającej siły, jednak potrafi wytrącić przeciwnika z równowagi i przerwać np. wiązanie przez niego pieczęci. Jutsu doskonale sprawdza się również jako pomoc w rozpraszaniu dymu czy gaszeniu niewielkiego ognia.



Nazwa
Suiton: Mizukiri no Yaiba

Ranga
C

Pieczęci
brak

Zasięg
Miecz zawsze pojawia się w jednej z dłoni

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga niewielkich zasobów wody

opis Użytkownik przy pomocy chakry Suitonu i niewielkiego zbiornika wodnego jest w stanie wytworzyć w swojej dłoni miecz. Jedyne co należy zrobić, to zanurzyć dłoń w wodzie, przesłać do niej porcję chakry, a następnie "wyciągnąć" z niej oręż. Mimo, że jest to ciecz, to podczas walki twór zachowuje się jak ciało stałe. Jest tak samo ostry, jednak mniej wytrzymały niż stalowe, sklepowe wersje mieczy. Ważną cechą wytworzonej broni jest jego odporność i zdolność kontrowania technik Katonu, które jest on w stanie przecinać (do rangi C włącznie, jednak przecięta technika nie znika, a nawet rozproszona może zranić użytkownika). Niestety, miecz ze względu na swoją naturę kiepsko sprawuje się przeciwko broniom i defensywom Dotonu, a także świetnie przewodzi naturę chakry Raiton.



Nazwa
Suiton: Tenkyū

Ranga
C

Pieczęci
brak

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 10 senbonów)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

opis Szybka w wykonaniu technika Suitonu możliwa do wykonania niemal z każdej pozycji. Użytkownik miesza w ustach swoją ślinę z chakrą Suitonu i po chwili wypluwa ją ze swoich ust w postaci wodnych senbonów. Pociski zachowują się identycznie jak zwykłe stalowe senbony, lecz są podatne na zależności między żywiołami tak jak każda technika Uwolnienia Wody. Tak samo jak sklepowe pierwowzory, nie posiadają one dużej zdolności penetracyjnej, lecz technika nadrabia to szybkością wykonania i uniwersalnością. Po uformowaniu chakry w ustach można wystrzelić senbony krótką serią, nieco korygując pole rażenia, lecz za każdym razem trzeba wypluć wszystkie stworzone w ten sposób pociski. Nie można zachowywać ich "na później".



Nazwa
Suiton: Mizu Shuriken

Ranga
C

Pieczęci
Królik → Wół → Wąż

Zasięg
Zasięg rzutu

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (6 shurikenów)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga niewielkich zasobów wody

opis Bardzo proste jutsu ofensywne. Po złożeniu trzech pieczęci i wymieszaniu chakry z wodą, w dłoniach użytkownika zaczynają formować się shurikeny z tej oto cieczy, które utrzymują się przez 3 tury. Wbrew pozorom, shurikeny te nie odstają zarówno pod względem wytrzymałości jak i szybkości od wersji sklepowej.



Nazwa
Suiton: Suigun Suima no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Dzik → Pies → Koń → Tygrys

Zasięg
35 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga średnich zasobów wody

opis Technika Suitonu stosowana we wszystkich celach oprócz tych bojowych, choć oczywiście wszystko zależy od pomysłowości i zmysłu taktycznego użytkownika. Po złożeniu pieczęci w pobliżu zbiornika wodnego, z jego powierzchni podnosi się duży strumień wody w kształcie spirali, który może zostać skierowany w danym kierunku z możliwością sterowania o kilka stopni. Ilość wody, którą jesteśmy w stanie kontrolować dzięki tej technice jest dość duża jak na tą rangę, jednak jej szybkość i ciśnienie pozostawiają wiele do życzenia, czyniąc z niej bardziej "chluśnięcie" niż rzeczywisty wodny świder czy pocisk. Niemniej jednak jutsu jest bardzo przydatne np. przy gaszeniu pożarów czy obronie przeciwko technikom Katonu.



Nazwa
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Tygrys

Zasięg Zasięg prowincji, w której klon został stworzony. Aby stworzyć klona musimy mieć bezpośredni kontakt ze zbiornikiem wodnym z którego powstaje.

Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy

Dodatkowe Siła = 1/2 siły użytkownika; reszta jak użytkownik za wyjątkiem wytrzymałości.

Zasoby
Wymaga małych zasobów wody

opis Technika żywiołowa polegająca na uformowaniu wody w idealną kopię użytkownika, która nie posiada własnej woli i wykonuje zadania powierzone mu przez swojego twórcę. Aby stworzyć Bunshina konieczny jest bezpośredni kontakt ze zbiornikiem wodnym, z którego ma powstać. Ponadto, klon może zostać wytworzony tylko w najbliższym sąsiedztwie użytkownika, nawet jeśli zbiornik obejmuje większą powierzchnię. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Suiton i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Stworzona kopia nie posiada ekwipunku swojego twórcy, za wyjątkiem tej, która jest uzbrojona na wierzchu i przez to utrudnia odróżnienie oryginału od kopii. Tak skopiowany ekwipunek jest równie groźny co oryginalny, lecz po opuszczeniu dłoni klona rozpada się na wodę. Magiczne właściwości wyekwipowanych artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. wybuchowe właściwości notek.



Nazwa
Suiton: Mizu no Tatsumaki

Ranga
C

Pieczęci
Baran → Koń → Ptak

Zasięg
Na własne ciało; atak do 15 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga średnich zasobów wody

opis Wielowymiarowa technika Suitonu, która może służyć zarówno do defensywy, jak i ofensywy. Po złożeniu pieczęci, stojąc na powierzchni zbiornika wodnego, shinobi porusza wodą pod swoimi stopami podnosząc ją i tworząc z niej wodny wir dookoła całego swojego ciała. Tak ukształtowane wodne tornado dookoła użytkownika jest w stanie zmyć sprzed nosa wykonawcy jutsu większość wymierzonych w niego małych broni miotanych (duże i fuuma shurikeny przedostaną się przez tą zaporę), a także powstrzymać przed większością technik rangi D, a także katonu rangi C. Przez zasłonę nie przebiją się również ciosy o sile mniejszej niż 50. To jednak nie wszystko. Podczas utrzymywania wokół siebie tornada (konieczne jest trzymanie ostatniej złożonej pieczęci), użytkownik może się poruszać, a także skierować wodny wir na swoich oponentów. Szybkość takiego ataku jest na poziomie miernym (100), a jego siła jest zdolna odrzucić człowieka w tył. Ilość wody jest jednak zbyt mała, aby taki napór kontynuować dłużej, dlatego po jednokrotnym zaatakowaniu wirem technika się wyczerpuje i jeśli chcemy odzyskać wir wokół siebie, jutsu należy wykonać od nowa.



Nazwa
Suiton: Mizuame Nabara

Ranga
C

Pieczęci
Baran → Tygrys

Zasięg Max.
15 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

opis Kolejna z technik Suitonu, która nieco zmienia właściwości "tradycyjnej" wody, którą używamy w większości technik. Po złożeniu zaledwie dwóch pieczęci i jednoczesnym zmieszaniu chakry w ustach, shinobi wypluwa na ziemię lub przeciwnika strumień lepkiej mazi o konsystencji gęstego syropu. Jutsu jest swoistą pułapką, ten kto wdepnie w kleistą maź lub zostanie nią oblany może mieć duże problemy z poruszaniem się. Samo "odlepienie się" od podłoża wymaga siły na poziomie co najmniej 60 lub... odrobiny sprytu. Użyte Suimen Hoko no Waza zapewnia ochronę przed przyklejeniem się, jednak musi ona zostać użyta PRZED nadepnięciem na maź. W przeciwnym wypadku możemy zostać uziemieni, co w walce zazwyczaj oznacza duże kłopoty. Wypluta plama ma średnicę nie większą niż 5 metrów, a jednorazowe użycie pozwala oblać dorosłego człowieka od stóp do głów.



Nazwa
Suiton: Mizuame Haji

Ranga
C

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
25 metrów

Wymagania
Wymaga znajomości Suiton: Mizuame Nabara

Dodatkowe
Siła do potrzebna zwalczenia liny
80
Szybkość liny
70

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

opis Technika bazująca na Suiton: Mizuame Nabara która zamiast skupiać się na działaniu obszarowym koncentruje się na zadziałaniu przeciw pojedynczym celom. Shinobi miesza chakrę w swoim żołądku by po chwili wypluć ciecz która po zbliżeniu się do celu oplątuje go. Trafienie i spętanie nią przeciwnika może unieruchomić jego ruchy a lepkość liny utrudnia oswobodzenie się z jej uścisku.



Nazwa
Suiton: Mizurappa

Ranga
C

Pieczęci
Smok → Tygrys → Zając

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Tworzy średnie zasoby wody

opis Typowy wodny odpowiednik popularnej "kuli ognia". W tej Suitonowej wersji nie tworzymy jednak wodnej kuli, lecz po złożeniu pieczęci wypluwamy wodę pod dużym ciśnieniem w postaci dość szerokiego strumienia. Jeden krok w lewo lub prawo nie uratuje bowiem przeciwnika przed obrażeniami. A te są sztandarowe dla rangi C. Silne uderzenie wody może powalić dorosłego wojownika, a nawet ogłuszyć i podtopić słabsze jednostki. Tym bardziej, jeśli jeśli uderzenie strumieniem pchnie oponenta w jakąś inną przeszkodę. Podstawowe jutsu dla każdego adepta Uwolnienia Wody, które dodatkowo dostarcza na pole walki spore ilości wody. Inną zaletą jutsu jest to, że w przeciwieństwie do raz wypuszczonej kuli ognia, kierunkiem strumienia Mizurappy możemy sterować po prostu odwracając głowę podczas kilkusekundowego wypluwania techniki.



Nazwa
Suiton: Suiben

Ranga
C

Pieczęci
Szczur → Pies → Wół

Zasięg
Długość bicza - 10 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za jeden bicz)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga niewielkich zasobów wody

opis Nietypowa umiejętność w arsenale technik Suitonu, nadająca wodzie właściwości ciała stałego. Poprzez przekazanie chakry do źródła wody, shinobi jest w stanie zmienić jej strukturę i uformować w bicz/linę. Twór ten pojawia się w dłoni użytkownika jutsu i jest od razu gotowy do użycia. Wodnymi pętami manipuluje się tak samo jak zwykłą liną. Można nią kogoś unieruchomić, związać lub po prostu sieknąć przez plecy. Należy przy tym zaznaczyć, że wytworzona lina jest bardzo wytrzymała. Do jej zerwania potrzeba siły na poziomie co najmniej 80.



Nazwa
Suiton: Takitsubo no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Świnia → Pies → Baran

Zasięg
Bezpośredni (ziemia pod nami)

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Należy stać na lub w pobliżu klifu / ściętego wzgórza

Zasoby
Tworzy duże zasoby wody

opis Niezykle przydatna technika użytkowa Suitonu, która nie pełni ani funkcji ofensywnych, ani defensywnych. Polega ona bowiem na wytworzeniu wodospadu. Brzmi dziwnie, choć rzeczywiście jest to jedynie końcowy efekt jutsu. Jego istota polega na manipulacji wodą zebraną w ziemi pod naszymi stopami, tworząc z niej jedną wielką falę, a następnie wypchnięcie jej na powierzchnię ziemi. Aby jednak było to możliwe, wydobywająca się spod ziemi woda musi mieć naturalne ujście, najczęściej z jakiegoś klifu lub urwiska w formie wodospadu. W przeciwnym wypadku wykonywanie techniki jest niemożliwe. Jeśli jednak spełnimy warunki ukształtowania terenu, zyskujemy dostęp do naprawdę potężnego źródła wody, które może być bazą dla mnóstwa technik Suitonu. Fala wydobywa się spod ziemi przez kilka sekund, podczas których należy stać nieruchomo z ostatnią złożoną pieczęcią. Po tym czasie woda po prostu przestaje wypływać spod naszych stóp, a my możemy korzystać z wytworzonych w ten sposób zasobów.



Nazwa
Suiton: Ja no Kuchi

Ranga
C

Pieczęci
Małpa → Szczur → Tygrys → Smok → Koń → Smok

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Technika jest podtrzymywana ostatnią pieczęcią

Zasoby
Wymaga średnich zasobów wody

opis Po złożeniu sześciu pieczęci, użytkownik wytwarza z pobliskiej wody kształt węża, którego następnie może skierować w dowolnym kierunku. Pęd tworu nie jest bowiem powalający, dlatego manewrowanie nim w przestrzeni jest możliwe, lecz przekłada się to również na siłę trafienia. Bezpośrednie uderzenie strumieniem jest słabsze od Mizurappy, lecz zaletą tej techniki jest możliwość pogoni za przeciwnikiem. Promień skrętu tworu to jednak aż kilka metrów, dlatego nie ma tutaj mowy o gwałtownych manewrach. Samo wodne cielsko węża nie jest w stanie spełnić żadnej roli defensywnej, przebicie się przez nie jest tak samo trudne jak przez zwykły strumień wody. Nie jest również możliwe oplecenie przeciwnika niczym wodnym biczem i unieruchomienie go.


Obrazek


Nazwa
Suiton: Mizukamakiri

Ranga
B

Pieczęci
Baran → Koń → Ptak → Baran

Zasięg
Na siebie

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na 3 tury)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga niewielkich zasobów wody

Opis Przy wykorzystaniu minimum wody, potrzebnego tylko do zmoczenia dłoni, shinobi tworzy wokół swoich dłoni i nadgarstków powłokę, która szybko wydłuża się i zakrzywia, przyjmując kształt szponów modliszki. Pazury te stanowią przedłużenie rąk i swoim zastosowaniem przypominają klasyczne kamy, dorównując im ostrością. Wytrzymałość tworów spokojnie pozwala im mierzyć się z tradycyjnym, stalowym orężem. Technikę można dodatkowo wzmocnić przy pomocy innych chakra flow w taki sam sposób jak konwencjonalną broń. Wadą techniki jest uwięzienie swoich dłoni w wodnej osłonie, wyłączając tym samym możliwość korzystania z nich poprzez składanie pieczęci, czy nawet zwykłe chwycenie jakiegoś przedmiotu.



Nazwa
Suiton: Suirō no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci Wąż → Baran → Koń → Królik → Baran → Koń → Królik → Wąż → Wół → Klaśnięcie

Zasięg
Bezpośredni (wyciągnięcie ręki)

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga średnich zasobów wody

opis Technika Wodnego Więzienia jest potężną techniką, która może być stosowana zarówno w ofensywie, jak i w defensywie, chroniąc samego użytkownika. Technika polega na złożeniu 9 pieczęci, które kończymy klaśnięciem w dłonie. Następnie wyciągamy rękę w kierunku swojego oponenta, formując wokół niego kulę z wody. Kula ta ma dwie możliwości tworzenia. Jeśli ofiara stoi na zbiorniku wodnym, więzienie zaczyna powstawać od lustra wody, natomiast jeśli nie mamy odpowiedniego źródła, wypluwamy wodę w kierunku przeciwnika, która szybko przybiera kształt kuli i zamyka go w środku. Tak złapana ofiara po kilku sekundach dryfuje wewnątrz skondensowanej, dużej kuli wody, w której ciśnienie i brak powietrza uniemożliwiają nie tylko jakikolwiek ruch, lecz także oddychanie. Przeciwnik złapany w taką pułapkę jest praktycznie bezbronny, niemożliwy jest bowiem ruch rękoma, a więc i składanie pieczęci. Jutsu tworzy się dookoła oponenta jednak aż do kilku sekund, dlatego jest szansa uniknięcia ataku na etapie jego tworzenia. Wadą jutsu jest konieczność utrzymania sfery przez samego użytkownika lub jego klona - dłoń wykonującego musi mieć cały czas kontakt z wodnym więzieniem. Przerwanie go skutkuje przerwaniem jutsu. Istnieje również możliwość wytworzenia sfery wody dookoła samego siebie o nieco innych parametrach. W tej wersji jutsu, użytkownik ma swobodę ruchu w wodnym więzieniu, jednocześnie blokując ataki fizyczne nadchodzące z zewnątrz. Przez taką obronę przebiją się jedynie ciosy o sile 120 lub większej.



Nazwa
Suiton: Suidan no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Tygrys → Wół → Tygrys → Szczur

Zasięg
40m

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Suiton: Mizurappa

Zasoby
Tworzy średnie zasoby wody

opis Technika jest swego rodzaju wzmocnieniem Suiton: Mizurappa. Poprzez przesłanie chakry Suitonu do płuc, użytkownik wytwarza ogromną ilość wody, która następnie zostaje wystrzelona pod wielkim ciśnieniem w wybranym kierunku. Zasada działania nie różni się od pierwowzoru, ale może poszczycić się znacznie większą skalą. Wystrzelony strumień jest bardziej pokaźnych rozmiarów, ma większy zasięg i siłę uderzenia - jutsu tym można więc trafić nawet grupę kilku stojących obok siebie osób. Trafiony cel nie tylko otrzyma duże obrażenia obuchowe w związku z uderzeniem strumienia, ale także zostanie odrzucony na kilka metrów. Bardzo solidna technika, która dodatkowo tworzy całkiem okazałe zasoby wody możliwe do wykorzystania przez inne jutsu z dziedziny Suiton.



Nazwa
Suiton: Suijinheki

Ranga
B

Pieczęci
Tygrys → Wąż → Szczur → Wąż → Tygrys

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Tworzy średnie zasoby wody

opis Defensywne jutsu, polegające na wypluciu z ust strumienia, który niemalże błyskawicznie przeistacza się w wodną zaporę, blokującą nadchodzące ataki. Ściana zatrzymuje pociski, broń miotaną, uderzenia fizyczne o sile 140 oraz jutsu do rangi B włącznie, z wyłączeniem penetracyjnych i dotonowych. Zapewnia ona też znakomitą ochronę przed technikami Katonu - techniki rangi A nie są w stanie się przebić. Jutsu jest jednorazowe, tzn. zapory nie można podtrzymywać i trwa ona najczęściej tylko przez kilka sekund, tyle ile trwać może jeden wydech, podczas którego wypluwamy technikę. Jutsu może mieć również zastosowanie ofensywne. Wypluwana woda może zostać skierowana wprost pod nogi oponenta, aby wytworzona fala wybiła go w górę. Nie jest to jednak silne uderzenie, a jedynie wypchnięcie przeciwnika w górę przez odbijającą się od ziemi masę wody.



Nazwa
Suiton: Sensatsu Suishō

Ranga
B

Pieczęci
Szczur → Pies → Baran

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga niewielkich zasobów wody

opis Po złożeniu wymaganych pieczęci użytkownik wykonuje lekkie tupnięcie nogą, po którym krople wody znajdujące się w najbliższych zbiornikach wodnych unoszą się w powietrze. Po osiągnięciu 2-3 metrów wysokości niemal natychmiast formują się w ostre, wodne senbony, które użytkownik może posłać w dowolne miejsce dookoła siebie. Dorównują one wytrzymałością i ostrością stalowym, sklepowym odpowiednikom. Pociski unoszą się jedynie przez kilka sekund, a o momencie ich wystrzelenia decyduje wykonawca. Jeśli nie zdecyduje się na atak, igły rozpadają się ponownie na wodę, a wydana chakra przepada. Skierowane pociski celują w jedno konkretne miejsce, nie ma możliwości rozrzucenia ich po dowolnym obszarze, a także formują się dokładnie nad zbiornikiem, z którego wydobyte zostały krople, co nieraz może otworzyć celowi drogę ucieczki. Niemniej jednak, celne trafienie większością z tych pocisków może spokojnie zamienić oponenta w jeżozwierza.



Nazwa
Suiton: Suigadan

Ranga
B

Pieczęci
Tygrys

Zasięg Max.
5 metrów; wytworzenie 20 metrów od użytkownika

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 wiertła)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga średnich zasobów wody

opis Użytkownik techniki po złożeniu pieczęci przesyła chakrę do wybranego miejsca na lustrze pobliskiego zbiornika, gdzie zaczynają powstawać wodne wiry. Po chwili z wirów tych wydostają się strumienie wody pod dużym ciśnieniem, które wykonują ruch podobny do wiertła. Gdy przeciwnik zostanie trafiony wodnym świdrem otrzymuje silne punktowe obrażenia, zdolne nawet złamać nieosłoniętą kończynę. Jutsu po wytworzeniu jest szybkie i skuteczne, a dowolność miejsca wytworzenia może stanowić element zaskoczenia podczas wykonywania techniki. Niemniej jednak, tworzeniu się świdra towarzyszą wszystkie efekty wizualne i dźwiękowe wynikające z początkowego zawirowania wody, co nie ujdzie uwadze żadnego doświadczonego wojownika.



Nazwa
Suiton: Suiryūdan no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci Wół → Małpa → Zając → Szczur → Dzik → Ptak → Wół → Koń → Ptak → Szczur → Tygrys → Pies → Tygrys → Wąż → Wół → Baran → Wąż → Dzik → Wąż → Szczur → Yang Wody → Małpa → Ptak → Smok → Ptak → Wół → Koń → Baran → Tygrys → Wąż → Szczur → Małpa → Zając → Dzik → Smok → Baran → Szczur → Wół → Małpa → Ptak → Yang Wody → Szczur → Dzik → Ptak

Zasięg Max.
60 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga dużych zasobów wody

opis Sztandarowa technika Uwolnienia Wody i przez ilość wymaganych pieczęci przez wielu uważana ze bezużyteczną w bezpośrednim starciu. Faktycznie, jej przygotowanie wiąże się z dużym ryzykiem, jednak jej siła zdecydowanie przekracza inne techniki tej samej rangi, potencjałem zniszczeń dorównując technikom rangi A. Po złożeniu wszystkich pieczęci, w bliskim otoczeniu wykonawcy techniki na zbiorniku wodnym powstaje ogromny, wodny smok, który za cel obiera sobie przeciwnika. Niesie on ze sobą ogromną ilość wody o wielkiej masie, dlatego sterowanie nim jest prawie niemożliwe, jednak samo uderzenie może po prostu zmiażdżyć oponenta, a później jeszcze utopić jego zwłoki.



Nazwa
Suiton: Suishū Gorugon

Ranga
B

Pieczęci
Smok → Tygrys

Zasięg Max.
25 metrów; wytworzenie węża ma miejsce przy użytkowniku

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Suiton: Ja no Kuchi

Zasoby
Wymaga średnich zasobów wody

opis Rozwinięcie techniki wodnego węża - Ja no Kuchi. Dysponując średnim zbiornikiem wodnym w pobliżu, shinobi przy pomocy dwóch pieczęci formuje z niej węża i wysyła w stronę swojego przeciwnika. Technika nie jest w żaden sposób sterowana, wąż zachowuje się niemal jak pocisk. Jego głowa jest zdecydowanie większa od reszty ciała, dlatego podczas trafienia wróg ma do czynienia ze sporą masą wody przy początkowym uderzeniu, a następnie przytłacza go silny strumień będący resztą ciała węża. Pomimo groźnego kształtu uformowanych z wody zębów, obrażenia jutsu to wyłącznie te od oberwania dużą ilością wody.



Nazwa
Suiton: Daibakuryū

Ranga
B

Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran

Zasięg Max.
100 metrów; centrum wiru znajduje się 50 metrów od użytkownika

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga średnich zasobów wodnych

opis Proste, lecz silne jutsu, wymagające zbiornika wodnego nie mniejszego od dużego stawu czy jeziora. Gdy przeciwnik stoi na tafli wody, użytkownik jutsu składa pieczęcie i przesyła do niej swoją chakrę. Efektem tego jest stworzenie ogromnego wodnego wiru, który wciąga wszystko co jest na powierzchni pod wodę. Nie jest to natychmiastowe, ponieważ woda potrzebuje kilku chwil, aby rozpędzić swoją masę. Siła z jaką odbywa się ten proces uniemożliwia utrzymanie się przeciwnika na powierzchni wody przy pomocy Suimen Hoko no Waza. Bez żadnej reakcji, wydostanie się ofiary z wodnej pułapki jest bardzo trudne, nie ma ona kontroli nad własnym ciałem po wpadnięciu do wody, ponieważ prąd jest zbyt silny. Dlatego też próby wypłynięcia wpław z wiru są z góry skazane na niepowodzenie. Wir utrzymuje się do dwóch tur walki (tura użycia + tura następująca). Podany zasięg jest maksymalnym rozmiarem wiru, w razie potrzeby rozmiar jutsu można zmniejszyć do minimum 10 metrów aby zapewnić bezpieczeństwo np. swoim sojusznikom. Nie zmniejsza się przy tym ani siła techniki, ani jej koszt.



Nazwa
Suiton: Mizu Kamikiri

Ranga
B

Pieczęci
Tygrys → tupnięcie w podłoże

Zasięg Max.
15 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Tworzy małe zasoby wody

opis Po złożeniu pieczęci, użytkownik tupie w podłoże, jednocześnie przesyłając do niego chakrę, aby pobudzić podziemne wody i uformować je w cienki, pionowy strumień pod dużym ciśnieniem, pędzący na wroga. Twór pojawia się tuż przy miejscu tupnięcia. Technika ta jest o tyle niebezpieczna, że wytworzony strumień zachowuje się jak nóż wodny, zdolny przeciąć nawet skały i drzewa znajdujące się na swojej drodze, o człowieku nie wspominając. Ma on około półtora metra wysokości i szybkość na poziomie Przeciętnym (140), oraz porusza się jedynie w linii prostej.


Obrazek


Nazwa
Mizuame Teppō

Ranga
A

Pieczęci
brak

Zasięg
25 metrów

Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Wymaga aktywnego przynajmniej Niekompletnego Trybu Mędrca

Opis Zaawansowana wariacja Mizuame Nabara, dostępna tylko dla użytkowników senjutsu. Technika nie wymaga pieczęci, przez co jest szybka w wykonaniu i przez to może okazać się asem w rękawie niejednego shinobi. Po zmieszaniu w płucach chakry Suitonu i połączeniu jej z naturalną energią, użytkownik wypluwa przed siebie strumień lepkiego syropu w o wiele większej ilości niż w pokrewnej ogólnodostępnej technice. Oprócz tego, jutsu ma o wiele większy zasięgi i ciśnienie, dlatego jego celem nie jest stworzenie kleistej plamy, lecz bezpośrednie trafienie wroga. To z kolei jest boleśniejsze od tego ze zwykłej wodnej bańki ze względu na gęstość cieczy, a także skutecznie pokrywa cel kleistą mazią, z której uwolni się jedynie ktoś o sile nie mniejszej niż 140.



Nazwa
Mujin Meisai

Ranga
A

Pieczęci
brak

Zasięg
Na siebie

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (+ 1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga UN Mistrz Suitonu

Opis Niemal doskonałe jutsu kamuflujące, wykorzystujące zjawisko zakrzywiania światła przez cząsteczki wody. Wykorzystując parę wodną zawartą w powietrzu, shinobi w kilkusekundowym, stopniowym procesie pokrywa swoje ciało drobnymi kroplami wody, które z drobną pomocą chakry użytkownika sprawiają, że staje się on zupełnie niewidzialny. Kryje się jednak za tym znacznie więcej, ponieważ wraz z jego cielesną formą (w tym zapachem), ukryta zostaje również sygnatura chakry shinobi. Dzięki temu staje się on zupełnie niewykrywalny dla sensorów, a także wszelkich dojutsu. Mimo wszystko, ciało użytkownika wciąż znajduje się w naszym świecie i ma wpływ na otoczenie - zostawia ślady stóp lub może narobić hałasu nieostrożnym poruszaniem. Tak, poruszanie z aktywnym kamuflażem jest możliwe, jednak każdy gwałtowny ruch, jak np. cios lub składanie pieczęci sprawiają, że użytkownik zostaje odkryty. To samo dotyczy używania chakry. Próba zmieszania jej do jakiejkolwiek innej techniki skutkuje przerwaniem działania jutsu.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieje jedynie 1 sztuka zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Suiton: Suidanha

Ranga
A

Pieczęci
Tygrys → Szczur → Koń → Wąż → Smok → klaśnięcie dłońmi

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Tworzy duże zasoby wody

opis Jedna z najpotężniejszych i najbardziej znanych technik Suitonu. Użytkownik po złożeniu pieczęci wypluwa przed siebie cienki strumień wody pod ogromnym ciśnieniem. Jest to bardzo potężny atak punktowy, który potrafi przeciąć nawet najgrubsze drzewa, przedzierać się przez skały i ściany budynków. Kolejną zaletą techniki jest ponadprzeciętna prędkość (180) strumienia, przez co jest on naprawdę trudny do uniknięcia, oraz bardzo duży efektywny zasięg. Kierunek strumienia może być oczywiście modyfikowany poprzez ruchy głową, jednak jakiekolwiek poruszanie podczas wypluwania Suidanhy zdecydowanie odpada. Strumień można podtrzymywać jedynie kilka sekund.



Nazwa
Suiton: Hahonryū

Ranga
A

Pieczęci
Świnia → Pies → Baran

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Tworzy małe zasoby wody

opis Po wykonaniu pieczęci, na otwartej dłoni użytkownika formuje się wodny wir, która na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, jednak ma w sobie ogromny potencjał. Sfera skondensowanej wody może zostać wykorzystana na dwa sposoby. Pierwszym jest wystrzelenie z niej mini tornada po prostu wyciągając rękę przed siebie. Takie zastosowanie ma nieduży zasięg, jednak potrafi zwalić z nóg niemal każdego. Gwałtowny strzał silnym strumieniem wody może nawet połamać nieosłonięte żebra, a na pewno odepchnąć lub odrzucić agresora.
Drugim zastosowaniem jest użyciu sfery do ataku w stylu Rasengana, czyli punktowe uderzenie w cel. Taki atak odniesie na pewno o wiele bardziej bolesny efekt, jednak traci wówczas na zasięgu i naraża użytkownika na ewentualny kontratak.
Sferą nie można jednak rzucać ani utrzymywać jej na dłoni zbyt długo, ponieważ po prostu się rozpadnie, a wydana chakra przepadnie.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Ukojizai no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Ptak → Szczur → Wół → Małpa → Szczur → Wąż

Zasięg
W przybliżeniu 2 kilometry od użytkownika

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za godzinę)

Dodatkowe Konieczność posiadania umiejętności sensorycznych takich jak UW: Sensor, Hijutsu Yamanaka, Sennin Modo lub podobne; UN Mistrz Suitonu

opis Bardzo potężna technika Suitonu, jako jedna z niewielu mająca tak znaczny wpływ na pogodę na danym obszarze. Po złożeniu pieczęci, nad obszarem na którym stoi użytkownik zbierają się deszczowe chmury, z których zaczyna padać deszcz przesiąknięty chakrą użytkownika. Zaletą techniki jest jej duży obszar i rozłożenie w czasie. Za jednorazowy koszt wytwarzamy deszcz, w którego jesteśmy centrum, a następnie pada on przez godzinę, a my jedynie odbieramy dostarczone bodźce.
Spadające krople połączone są ze zmysłami wykonującego jutsu, dzięki czemu jest on w stanie "wyczuć" sygnaturę chakry osób, na które padają. Działanie techniki jest jednak ograniczone do podziału na osoby które znamy, oraz zupełnie nowe, obce. Aby w pełni zidentyfikować "intruza" trzeba będzie użyć innych umiejętności.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Suiton: Suishōha

Ranga
A

Pieczęci
Klaśnięcie

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Wymaga dużych zasobów wody

opis Technika w pełni oddająca naturę Uwolnienia Wody. Uniwersalne jutsu o bardzo dużym obszarze działania pozwala na przejęcie kontroli i sterowanie dużymi zasobami wody. Mając w pobliżu dostęp do dużego zbiornika, wystarczy że klaśniemy w ręce, aby podnieść ogromną falę, którą następnie możemy wykorzystać w dowolnym celu. Wody można użyć zarówno do obrony przed nadchodzącymi jutsu, jak i zalaniu wroga przy pomocy minitsunami. Oprócz tego, mamy możliwość sterowania wytworzoną falą, kierując ją obok przeszkód czy nawet nad nimi. Należy jednak pamiętać o bezwładności ogromnej masy wody i brać to pod uwagę podczas planowania manewrów. Kontrola wody nie trwa jednak długo, bo zaledwie jedną turę.


Obrazek


Nazwa
Suiton: Mizukagami no Jutsu

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Lustro pojawia się przed użytkownikiem

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za jedną lustrzaną kopię)

Dodatkowe
Wymaga UN Mistrz Suitonu

opis Najsilniejsza technika defensywna żywiołu Suiton. Poprzez wyciągnięcie przed siebie dłoni i skupienie w danym miejscu dużej ilośc wody zawartej w powietrzu, użytkownik wytwarza z wody spore lustro, które następnie zwraca w kierunku przeciwnika. Proces ten trwa około 3 sekund, zanim lustro w pełni się uformuje i będzie gotowe do użytku. Gdy pojawi się w nim odbicie atakującego, i w miarę jego przybliżania się do powierzchni lustra, odbicie materializuje się poza tworem, dokładnie kopiując nacierający atak, tym samym neutralizując go. Wygląda to tak, jakby kopia atakującego wyszła z lustra i wykonała kontratak w lustrzanym odbiciu. Może się więc okazać, że atakujący sam ucierpi w takim starciu. Po zderzeniu, lustrzana kopia rozpada się na wodę.



Nazwa
Suiton: Daibakufu no Jutsu

Ranga
S

Pieczęci Tygrys → Wół → Małpa → Królik → Baran → Dzik → Wół → Koń → Małpa → Tygrys → Pies → Tygrys → Wąż → Tygrys → Wół → Małpa → Królik → Ptak

Zasięg 100 metrów; 50 metrów w przypadku wykonywania bez korzystania ze zbiornika wodnego

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań

Zasoby Wymaga olbrzymich zasobów wody / w przypadku wyplucia techniki tworzy średnie zasoby wody

opis Mając do dyspozycji duży zbiornik wodny, shinobi w trakcie składania pieczęci formuje tuż za swoimi plecami wodny okrąg. Gdy wykona ostatni znak, z okręgu wstrzeliwuje ogromna ilość wody w kształcie ogromnego, poziomego wodnego tornada. Technika zasilana wodą ze zbiornika wodnego potrafi osiągnąć naprawdę gigantyczne rozmiary i siłę, która wyrywa z korzeniami drzewa i łamie je jak zapałki. Średnica takiego ataku sięga nawet 10 metrów i jest to jedno z najbardziej niszczycielskich wodnych jutsu.
Istnieje również możliwość, aby techniki użyć za pomocą wody, którą w czasie wykonywania jutsu wypluwa się z ust - bez obecności w pobliżu żadnego źródła wody. Wówczas twór przybiera kształt ogromnej wodnej kuli, która jednak nie dorównuje siłą technice wykonywanej tradycyjnym sposobem. Jest ona jednak na tyle potężna, aby stawić czoło większości technikom Katonu, a w przypadku trafienia wroga, zalać go wielką, gwałtowną wodną bombą.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Suiton: Suijinchū

Ranga
S

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
20 metrów przed sobą; ochrona sojuszników do 5 metrów od użytkownika

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Zasoby
Tworzy duże zasoby wody, znajomość Suiton: Suijinheki

Opis Ewolucja techniki Wodnej Ściany, tym razem zaadaptowana do skali najsilniejszych technik obszarowych innych żywiołów. Jutsu dodatkowo jest zdolne wytworzyć ogromne zasoby wody, choć jego główne zastosowanie to defensywa. Po złożeniu pieczęci, shinobi wypluwa przed siebie strumień wody pod dużym ciśnieniem, którego tor od razu zostaje zakrzywiony przed wykonującym. Dzięki temu powstaje podtrzymywana kilka sekund ogromna fala pod dużym ciśnieniem, stanowiąca barierę przed nadchodzącymi atakami, głównie obszarowymi. Wszelkie zagrożenie zmierzające w kierunku użytkownika zostanie po prostu zmyte na bok i tym samym zneutralizowane. Technika ma na tyle duże pole działania, że potrafi ochronić nie tylko wykonującego jutsu, ale również jego kompanów znajdujących się w niedużej odległości. Ze względu na zakrzywienie fali tworzącej barierę, użycie Suijinchū nie przyniesie dobrych efektów zastosowane w ofensywie.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3232
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Powrót do Techniki Żywiołowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość