Doton

Doton

Postprzez Ocir » 11 mar 2015, o 21:52

Obrazek


Nazwa
Doton: Doro Kawarimi no Jutsu

Pieczęci
Jak zwykłe Kawarimi

Zasięg
Maksymalnie 20 metrów

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Wymaga w zasięgu błota

Opis Prosta technika Dotonu, polegająca na wykonaniu podmiany ciała z błotem. Dzięki temu przeciwnik może być zdezorientowany, a i jego pięść/noga potrafi ugrzęznąć na niezłą chwilkę. Dzięki temu zyskujemy czas, aby wykonać niespodziewany cios, który może położyć przeciwnika na glebie.




Nazwa
Doton: Moguragakure no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na siebie

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Użytkownik porusza się pod ziemią z połową posiadanej szybkości

Opis Jedna z podstawowych technik Dotonu. Użytkownik rozmiękcza glebę pod swoimi stopami i zapada się pod ziemię, by potem poruszać się pod jej powierzchnią. Dzięki temu jutsu można więc uniknąć zagrożenia, zniknąć z pola wiedzenia wroga, czy też przemieścić się niezauważonym i przygotować zasadzkę. Możliwe jest poruszanie się w różnego rodzaju glebach, a mniejsze przeszkody takie jak kamienie, żwir, czy korzenie drzewa nie są dużym problemem. Niemożliwym jednak jest przebicie się przez litą skałę. Oczywistą wadą techniki jest brak poglądu na to, co dzieje się na powierzchni. Dzięki technice użytkownik jest w stanie jedynie wyczuć występujące w promieniu dwóch metrów drgania gruntu wywoływane przez poruszających się ludzi lub cięższe obiekty. Jutsu polega na przemieszczeniu się pod ziemią, a nie drążeniu tuneli, więc niemożliwe jest przetransportowanie innych osób. W czasie trwania tej techniki niemożliwe jest wykonywanie innych jutsu, można jedynie podtrzymywać już te aktywne.




Nazwa
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Należy znajdować się pod przeciwnikiem, max. metr od niego

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe Wymaga znajomości Doton: Moguragakure no Jutsu, szybkość manewru równa szybkości użytkownika

Opis Całkiem prosta technika doton, wymagająca znajdowania się już pod ziemią za pomocą innego jutsu. Polega ona na złapaniu przeciwnika znajdującego się na powierzchni, a następnie wciągnięciu go pod ziemię na swoje dotychczasowe miejsce. Następuje wtedy wymiana pozycji - po skutecznym wykonaniu techniki użytkownik wyskakuje na powierzchnię, a ofiara zostaje zagrzebana w ziemi najczęściej do samej szyi.




Nazwa
Doton: Doryūsō

Pieczęci
Ptak

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 kolce)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Ofensywna technika Dotonu niskiej rangi. Polega ona na wytworzeniu włóczni/kolców z ziemi, które wbijają się w ciało przeciwnika. Choć techniki można stosować ofensywnie, można też czasem się nią bronić. Dużym plusem tego Jutsu jest to, że kolce mogą wyrastać ze ścian, ziemi, skał. W zasadzie ze wszystkiego, wystarczy, żeby miało to kontakt z ziemią. Wystarczy jednak uderzenie o sile 40 bądź Jutsu D i z naszych kolców zostanie tylko proch...


Obrazek


Nazwa
Doton: Daichi Ganshō

Pieczęci
Wąż

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (od ściany)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo przydatna technika, polegająca na stworzeniu ściany lub kilku. Mogą one zablokować ruchy przeciwnika. Jutsu ma wiele użyć, wystarczy stworzyć dwie, aby wróg nie mógł zrobić uników na boki, albo cztery, aby go zamknąć i pozbawić przez chwilkę możliwości wyjścia. Technikę można stosować również w defensywie, aby osłonić samego siebie. Wystarczy jednak uderzenie o sile 65 lub technika rangi C do zniszczenia ścian.




Nazwa
Doton: Doroku Gaeshi

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
5 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo proste do pojęcia Jutsu. Użytkownik przykłada ręce do ziemi i wytwarza ścianę(wymiary: 2 metry szerokości x 3 metry wysokości x 30 centymetrów grubości), która potrafi obronić go przed częściowymi atakami. Plusem tej techniki jest to, że ściana zasłania nie tylko użytkownika, ale i np. jego sojuszników, którzy mogą stać obok. Bardzo przydatne Jutsu, jeśli chodzi o obronę kilku osób. Wystarczy uderzenie o sile 75 lub technika rangi C do zniszczenia tworu.




Nazwa
Doton: Dochū Senkō

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na siebie

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 co turę)

Dodatkowe Wymagana znajomość Doton: Moguragakure no Jutsu; w koszcie techniki zawiera się również utrzymanie w ziemi.

Opis Po zanurzeniu się w ziemi przy pomocy Moguragakure no jutsu, użytkownik ma możliwość zwiększenia prędkości poruszania się, korzystając zarówno z większej ilości chakry, jak i własnej broni. Przy pomocy miecza lub innego ostrego oręża, jest on w stanie torować sobie drogę w ziemi o wiele skuteczniej, co pozwala mu poruszać się pod powierzchnią ze swoją pełną szybkością. Poważnym ograniczeniem jutsu jest konieczność poruszania się w taki sposób tuż pod powierzchnią gruntu, aby móc sprawnie podnosić masy ziemi, które znajdują się nad naszą głową. Dlatego też podczas korzystania z techniki zostawiamy za sobą na powierzchni ziemi ślad wzruszonej ziemi, a nasza broń często przypomina płetwę rekina wystającą z wody. Jutsu to jest przydatne, gdy chcemy szybko zbliżyć się do przeciwnika, nie narażając się na konwencjonalne kontry w postaci np. broni miotanych.




Nazwa
Doton: Doro Kōgeki

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 4 pociski)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polegająca na wytworzeniu kuli błota w ustach. Następnie trzeba ją wystrzelić w kierunku przeciwnika tak, aby oberwał. Obrażenia w tym przypadku będą podwójne, ponieważ poza normalnymi wróg powinien mieć ograniczone ruchy. Błoto bowiem jest sporządzone z chakry i osłabia szybkość. Wszystko zależy jednak od trafienia, logiczne jest, że bieganiu przeszkodzi kula błota wycelowana w nogi, etc.




Nazwa
Doton: Doro ōkami

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 wilki)

Dodatkowe
W pobliżu musi być źródło błota

Opis Technika polegająca na wytworzeniu dowolnej ilości błotnych wilków. Nie są one specjalnie uzbrojone, ale mogą odwrócić uwagę przeciwnika. Dzięki temu użytkownik zyskuje czas na ponowny cios. Dodatkowym plusem tego Jutsu jest to, że wilki da się z łatwością odnowić, wymagane jest tylko źródło błota do stworzenia ich. Inaczej nici z całego planu. Do wykonania techniki potrzebne jest błoto!




Nazwa
Doton: Ganchūrō no Jutsu

Pieczęci
Szczur → Koń → Pies → Wąż

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo przydatne Jutsu Dotonu, polegające na wytworzeniu kilkunastu kolumn, które otaczają cel. Tworzą w ten sposób, swojego rodzaju więzienie. Jest ono całkiem wytrzymałe, dlatego może powstrzymać słabych przeciwników, a nawet tych na średnim poziomie. Dodatkowo nie każdy potrafi wyjść z niego całkowicie, szczególnie, kiedy zawczasu przygotuje się tam "niespodziankę" dla złapanego. Wystarczy uderzenie o sile 75 lub technika rangi C do zniszczenia więzienia.




Nazwa
Doton: Gansetsukon

Pieczęci
Brak

Zasięg
Przyłożenie ręki do ziemi

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polegająca na wytworzeniu laski, kija z ziemi. Jest on odporny na wiele ataków, z racji tego, że nie da się go złamać przy pomocy małej siły. Jednak mocniejsze ciosy są w stanie zniszczyć go. Co to za problem, skoro można go odnowić od razu, ze szczątek? Wystarczy ponownie wykorzystać chakrę i gotowe, włócznia powraca!




Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu

Pieczęci
Baran

Zasięg
Klon pojawia się obok nas; Klon nie może się oddalić na więcej niż 50m

Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy

Dodatkowe Siła równa twórcy; Szybkość -> 1/2 postaci; Reszta równa użytkownikowi za wyjątkiem wytrzymałości.

Opis Przydatna technika polegająca na stworzeniu skalnej kopii swojej osoby. Ich głównymi atutami są wytrzymałość (stworzone są z twardych skał) i możliwość korzystania z technik Doton znanych pierwowzorowi. Zwyczajne wbicie kunai nic nie da - trzeba całkowicie je rozkruszyć, by się ich pozbyć. Klony mają własną wolę, nie ma więc potrzeby stałego kontrolowania ich poczynań. Kopia potrafi nawet mówić, czym można łatwo wprowadzić przeciwnika w błąd. Jutsu ma jednak kilka wad, a jedną z nich jest koszt. Oprócz kosztu stworzenia techniki trzeba przeznaczyć dodatkową ilość na zasoby klona. W przypadku jego zniszczenia chakra nie jest odzyskiwana. Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane.




Nazwa
Doton: Retsudo Tenshin

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Uprzednie wykonanie techniki Doryūha z rangi B

Opis Technika przydatna po wykonaniu Jutsu Doryūha. Umożliwia nam ono na wytworzeniu ostrego kolca na czubku węża. Dzięki temu można przebić nim przeciwnika i skrócić jego żywot. Kolec jest na tyle wytrzymały i ostry, że da się nim bez problemu przebić nawet przez zbroje, a wiadomo, że jest to trudne dla zwykłego człowieka. Jutsu wymaga wcześniejszego użycia techniki Doryūha!




Nazwa
Doton: Retsudo Tenshō

Pieczęci
Świnia → Wół → Specyficzna pieczęć techniki

Zasięg Max.
Koło o promieniu 20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo silne Jutsu ofensywne z Dotonu. Polega ono na zniszczeniu ziemi w promieniu kilkunastu metrów, dzięki czemu przeciwnik może wpaść pod nią i nigdy się z niej nie wydostać. Największą zaletą tej techniki jest to, że skrawek ziemi, na którym my stoimy jest w zasadzie nienaruszony. Chybocze się, ale zdecydowanie mniej.




Nazwa
Doton: Rokkusherutā

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
4 metry

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Defensywna technika Dotonu. Polega ona na stworzeniu małej pół kopuły, pod którą maksymalnie może schować się od 1 do 3 osób. Twór jest dosyć wytrzymały, dzięki czemu da się przetrwać niezłe ataki. Kolejnym plusem techniki jest to, że można wytworzyć sobie okienko o sporej szerokości, dzięki czemu możemy obserwować sytuację. Niestety, trzeba być wtedy ostrożnym, bo coś może przez nie wpaść do środka.




Nazwa
Doton: Tsuchi Nami no Jutsu

Pieczęci
Wąż -> Przyłożenie dłoni do Ziemi

Zasięg
Koło o promieniu 10 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Opis Technika po przyłożeniu dłoni do ziemi wprawia otaczający nas grunt w ruch falowy, powodując jego miarowe podnoszenie się oraz opadanie. Jutsu działa jedynie na naturalne podłoże. (np, skały, gleba, żwir, piasek, błoto itp.) Technika wymaga jedynie dotknięcia ziemi, dlatego też można oderwać dłoń od razu po aktywacji. Obszar działania nie przemieszcza się wraz z ruchami postaci.

Czas
Technika trwa dwie pełne Tury od użycia.

UWAGA Aby zachować pełną swobodę ruchów podczas znajdowania się w zasięgu techniki należy posiadać minimum 80 percepcji. Posiadając mniej, postać nie jest w stanie utrzymać równowagi a nawet w skrajnych przypadkach podnieść się z ziemi. Dotyczy to także użytkownika techniki.



Nazwa
Doton: Ton'neru

Dziedzina
Doton

Pieczęci
Baran > Pies > Szczur > Ptak > Dotknięcie w miejscu początku tunelu

Zasięg
Stworzenie: tuż przed użytkownikiem | Tunel maksymalnie 25 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za odcinek do 25m

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika tworzy tunel o średnicy około 2m i długości do 25m w miejscu dotknięcia gruntu. Możliwe jest stworzenie od razu dłuższego tunelu za zużycie dodatkowej ilości chakry (każde kolejne 25m powoduje zużycie chakry według kosztu powyżej).

Tunel utrzyma się co najmniej kilkanaście minut, ale w bardziej zbitym gruncie może utrzymać się znacznie dłużej. Technika nie pozwala jednak na tworzenie tunelu w litej skale.

Uderzenie o sile 60 w strop nad tunelem może spowodować zawalenie się całego 25m odcinka.

Tunel jest tworzony w linii prostej. Może on nieznacznie opadać, wznosić się lub zakręcać, jednak te zmiany kierunku muszą być łagodne.


Obrazek


Nazwa
Doton: Chidōkaku

Pieczęci
Brak

Zasięg
Płat ziemi 5x5m na wysokość 30 metrów

Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (podniesienie/zniżenie o 2 metry)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Potężna technika Dotonu, polegająca na wywyższeniu, albo obniżeniu danego kawałka ziemi. Daje to potężne możliwości, ponieważ można w ten sposób uwięzić przeciwnika wiele metrów pod nami, albo wznieść samego siebie dając sobie czas na ucieczkę, albo przygotowanie ataku. Aby wykonać jutsu, trzeba dotknąć ziemię jedną ręką.



Nazwa
Doton: Dosekidake

Pieczęci
Przyłożenie dłoni do Ziemi

Zasięg
15 m

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Uderzenie o sile 120 lub technika rangi B zniszczy kolce

Opis Technika wytwarza 4 dwumetrowe kolce z utwardzonej ziemi, które jednocześnie atakują cel z czterech stron.




Nazwa
Doton: Domu

Pieczęci
Wąż

Zasięg
Na całe ciało

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo przydatna technika Dotonu, polegająca na zamianie własnego ciała w kamień. Tracimy w ten sposób na szybkości i zręczności, ale zyskujemy za to na wytrzymałości i sile ciosów. Doskonała technika, jeśli widzimy, np. lecący w naszym kierunku grad pocisków. Nie trzeba wykonywać uników, wystarczy być twardym jak skała. W tym przypadku twór(ciało) jest odporne na wszelakie ciosy bronią, większość technik do rangi B. Dodatkowo Szybkość maleje o 50%, ale Siła i Wytrzymałość rosną o 50%, na czas korzystania z Jutsu.




Nazwa
Doton: Doro Hōshi

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę) (

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika Dotonu, polegająca na kontroli błota. Jest to Jutsu o tyle przydatne, że można nim zasłonić jakiś atak, złapać przeciwnika, przybrać dany kształt - ogółem, ma bardzo wiele możliwości. Dzięki temu stosowane jest do ofensywy, ale i do defensywy. Technikę można wspomóc używając jakiegokolwiek Suitonu, albo sprawić, żeby błoto stwardniało, używając jakiegoś Katonu.




Nazwa
Doton: Dorō Dōmu

Pieczęci
Uderzenie dłońmi w ziemię

Zasięg Max.
15 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo przydatne Jutsu. Polega na wytworzeniu więzienia, które może pomieścić 6 osób. Dodatkowo wysysa ono chakrę, a także nie da się go zniszczyć przy użycie jakiegokolwiek Ninjutsu. Czemu? Bowiem nawet najsilniejsze techniki, z zakresu S (np. Zukokku) zostaną wchłonięte. Bariera bowiem wsysa chakrę. Największą wadą tego więzienia jest to, że można je zniszczyć siłą na poziomie 100. Technika pożera 15% chakry każdemu więźniowi co turę.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 4 sztuki zawierające tę wiedzę.




Nazwa
Doton: Doryū Taiga

Pieczęci
Tygrys

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 co turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Kolejna z technik Dotonu mogąca zmienić losy walki. Pomimo swojej prostoty jest bardzo przydatna. Polega bowiem na wytworzeniu z niczego szerokiej rzeki błota, która może zasłonić przeciwnika, albo spowolnić jego ruchy. Każdy, kto znajdzie się w jej zasięgu, traci równowagę i zaczyna płynąć z jej prądem.




Nazwa
Doton: Doryūkatsu

Pieczęci
Królik → Świnia → Szczur → Koń → Tygrys → Wąż

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Potężna technika Dotonu, polegająca na stworzeniu rozstępującej się ziemi. Możemy dzięki temu obronić się przed masą technik, albo najprościej w świecie wskoczyć do dołka, który wytworzymy. Dodatkowo można jeszcze wykryć osoby znajdujące się pod ziemią.




Nazwa
Doton: Doryūha

Pieczęci
Szczur → Wąż → Tygrys

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 co turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika tworząca ziemnego węża, który jest w postaci bardziej wyprostowanej niż normalnie. Można na nim jeździć, a także wystrzeliwać ziemne kolce w kierunku przeciwnika. Sami dodatkowo jesteśmy nietknięci, bo siedzimy na jego czubku. Szybkość węża równa się 3/4 x naszej Szybkości.




Nazwa
Doton: Doryūheki

Pieczęci
Tygrys → Królik → Świnia → Pies

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo silne Jutsu Dotonu, polegające na stworzeniu ogromnej ściany o wymiarach 30m wysokości x 3m grubości x 25m długości. Jest ona w stanie obronić nas przed większością ataków, nawet rangi A. Mur można zniszczyć siłą o wartości 120.




Nazwa
Doton: Doryō Dango

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależy od rzutu

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polega na wyjęciu z ziemi ogromnej skały, którą można cisnąć w przeciwnika. Jest to bardzo dobre Jutsu, bo można nim zasłonić jakąś dziurę, przygnieść przeciwnika, a nawet mocno zranić jakiegoś Summona. W sumie technika ta ma wiele zastosowań.




Nazwa
Doton: Doryū Jōheki

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
Miejsce na którym stoimy

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jutsu wytwarzające ogromną ścianę (wysokość ma 50 metrów), która wysuwa się dosyć powoli. Jednak ta wada jest bardzo dobrze rekompensowana. Zniszczyć ją można jedynie siłą o wartości 180, a tylko techniki z rangi A ją rozwalają. Krótko mówiąc - bariera warta jest każdej ceny.




Nazwa
Doton: Dosekiryū

Pieczęci
Pies → Baran → Świnia

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika wytwarzająca lawinę. Można dzięki niej przewrócić przeciwnika, a następnie dobić. Niestety, aby Jutsu zadziałało, trzeba znajdować się chociażby na minimalnym wzniesieniu. Inaczej technika nie zadziała.




Nazwa
Doton: Doton Kage Bunshin

Pieczęci
Specjalna pieczęć

Zasięg
Dowolny

Koszt
Pokłady zawsze dzielą się równo między użytkownika i klony

Dodatkowe
Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu

Opis Technika będąca pochodną Kage Bunshin no Jutsu na bazie jednego z żywiołów, w tym przypadku Dotonu. Za pomocą specjalnej pieczęci użytkownik tworzy swoją idealną kopię posiadającą równo wszystkie cechy KBnJ, jak i dodatkowe właściwości. Najważniejszą jest materiał z którego kopia jest stworzona - błoto. Brzmi niepozornie, ale daje duże korzyści. Klon nie znika po otrzymaniu obrażeń, a zmienia się w błoto. Jest więc bardziej trwały i trudny do zniszczenia. Dodatkowo przeciwnik może utknąć w błocie, co odsłania go na inne ataki. Działa to głównie w przypadku obrażeń fizycznych, ale zbytnie zniszczenie klona bądź rozproszenie błota na małe części uniemożliwia jego poskładanie się.




Nazwa
Doton: Ganban Kyū

Pieczęci
Szczur

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jutsu tworzące więzienie z ziemi, które otacza naszego przeciwnika. Zasłania go tak, że nie ma dopływu powietrza i po 3 turach mdleje, a już po 4 umiera. Warto wiedzieć, że więzienie da się zniszczyć technikami TaiJutsu i NinJutsu z zakresu B. Poza tym, można je rozwalić siłą 90.




Nazwa
Doton: Ganchūsō

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 5 kolców)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polegająca na nagłym wytworzeniu kolców, obok przeciwnika. Można ich stworzyć maksymalnie pięć. Jutsu jest bardzo przydatne, bo takie nagłe przebicie kogoś może zakończyć walkę w ciągu jednego ruchu.




Nazwa
Doton: Iwadeppō

Pieczęci
Szczur → Wąż → Tygrys → Świnia → Małpa

Zasięg
20 m, kamień osiąga pełną wielkość po 5 metrach.

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 2 kamienie

Uwaga
Poprzez podtrzymanie pieczęci Małpy, gracz może wysłać do 6 kamieni.

Opis Technika pozwala na wyplucie niewielkiego kamienia, który w trakcie lotu bardzo szybko wzrasta do rozmiarów kuli o średnicy jednego metra.




Nazwa
Doton: Iwagakure no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jutsu umożliwiające schowanie się w ziemi, ścianie budynku, w zasadzie wszędzie. Niestety, technika nadaje się głównie podczas szpiegowania, ponieważ wysuwanie się z danej materii jest dosyć wolne.




Nazwa
Doton: Iwayado Kuzushi

Pieczęci
Tygrys → Szczur → Wąż

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Należy znajdować się w pomieszczeniu z zadaszeniem

Opis Technika polegająca na wywołaniu zawalenia stropu dachu, jaskini, czy innych podobnych rzeczy w pomieszczeniach. Może to umożliwić nam szybkie pozbycie się przeciwnika, poprzez zasypanie go gruzem, spod którego raczej nie wyjdzie.




Nazwa
Kuchiyose: Doton: Tsuiga no Jutsu

Pieczęci
Takie jak w Kuchiyose

Zasięg Max.
40 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga Paktu z Psami, przeciwnik musi mieć naszą krew na sobie

Opis Technika polegająca na przywołaniu psów z paktu, które rzucają się na przeciwnika unieruchamiając go, swoimi cielskami, albo wbijając kły w jego ciało. Wtedy jest podatny na większość naszych ataków. Warto pamiętać, że nie można potem zranić psów - w końcu to nasi towarzysze.




Nazwa
Doton: Kengan no Jutsu

Pieczęci
Wąż → Baran → Pies → Szczur → Wąż → Tygrys

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika wytwarzająca głaz na naszej pięści tak, że zwiększa on naszą siłę. Dokładnie, o 50 punktów. Dzięki temu można nagle zaskoczyć przeciwnika i zmiażdżyć go atakując przeważającą mocą. W końcu takie uderzenie jest niezwykle potężne.


Obrazek


Nazwa
Doton: Arijigoku no Jutsu

Pieczęci
Baran

Zasięg Max.
Promień 30 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika wytwarzająca ogromny wir, który wciąga wszystko w swoim promieniu. Jutsu to jest śmiertelne, bo zwykle cel dostaje się pod powierzchnię gleby, gdzie nie ma powietrza lub podczas ruchu wirowego łamie sobie kark. Technika uważana za bardzo brutalną, nawet jak na Doton.




Nazwa
Doton: Banri Doryūheki

Pieczęci
Pies → Wąż

Zasięg Max.
300 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (od osoby)

Dodatkowe
Minimum trójka użytkowników (mogą być klony)

Opis Jutsu wytwarzające ogromną barierę, przez którą mało co jest w stanie się przedostać. Potrafi ona ochronić przed atakami całej rangi A, czasem nawet tymi z rangi S. Jednak można się przez nie przebić, jeśli posiada się siłę równą 160. Jednak wykonywać ją muszą przynajmniej trzy osoby, albo klony.




Nazwa
Doton: Dorobodi

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na własne ciało

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Kolejna z technik obronnych. Jutsu tworzy na własnym ciele błoto, które broni przed praktycznie każdym TaiJutsu, atakami bronią, czy podobnymi natarciami. Niestety, ma jedną wadę - błoto da się zniszczyć jakąkolwiek techniką Raitonu.




Nazwa
Doton: Doryūdan

Pieczęci
Baran → Koń → Smok

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 co turę)

Dodatkowe
Należy mieć odrobinę błota w pobliżu

Opis Silne Jutsu Dotonu tworzące błotnego smoka, który może wystrzelić dowolną ilość pocisków błotnych w naszego przeciwnika. Można je dodatkowo podpalić, albo jakoś zwiększyć ich moc. Poza tym, każde trafienie błotem poza obrażeniami, zwalnia przeciwnika.




Nazwa
Doton: Doryūka no Jutsu

Pieczęci
Smok

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 co turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polegająca na stworzeniu ziemnego smoka, który mknie w kierunku przeciwnika tak, aby go zmiażdżyć. Twór ten jest bardzo wytrzymały, więc jego ataki trudno jest tak po prostu zniwelować. Potwór posiada szybkość równą dwukrotnie naszej.




Nazwa
Doton: Gōremu no Jutsu

Pieczęci
Połowa pieczęci Barana

Zasięg
Dowolny

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jutsu tworzące golema z kamienia, który słucha naszych rozkazów. Dodatkowo, może on przyjąć wygląd jakiejś konkretnej osoby. Jego atrybuty prezentują się tak: Siła i Wytrzymałość: trzykrotnie większe od naszych, Szybkość i Percepcja: dwukrotnie mniejsze od naszych. Stwora tego niszczą tylko Jutsu z zakresu A-S.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.




Nazwa
Doton: Kajūgan no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Należy dotknąć celu

Opis Jedno z najbardziej tajemnych Jutsu Dotonu. Polega ono na zwiększeniu wagi danego stworzenia/przedmiotu/czegokolwiek maksymalnie o 50%. Zastosowań tej techniki jest mnóstwo - można zwiększać swój ciężar, aby niszczyć więcej, pomnażać możliwości tworzonych przez nas barier. Krótko mówiąc, perfekcyjne Jutsu, jeśli chodzi o ułatwienie sobie walki.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.




Nazwa
Doton: Keijūgan no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
brak

Opis Keijūgan no Jutsu jest oryginalną techniką dotonu, pozwalającą na zmniejszenie ciężaru danego przedmiotu (tylko materia nieożywiona). Użytkownik musi dotknąć celu, aby w kilka sekund zmniejszyć jego wagę o maksymalnie 300 kilogramów. Zmniejszenie masy w mniejszym zakresie dzieje się proporcjonalnie szybciej. Efekt ten utrzymuje się przez godzinę czasu fabularnego, po którym masa przedmiotu wraca do pierwotnej wartości.
Lot - wyjątkowe zastosowanie techniki Keijūgan no Jutsu na sobie lub innym człowieku pozwala na tymczasowe zmniejszenie masy ciała do tego stopnia, że zaczyna ono unosić się w powietrzu. Pozwala to na lot postaci z szybkością 180, jednakże zmniejszony ciężar przekłada się na mniejszą siłę zadawanych ciosów (-50% siły). Wciąż jednak obowiązuje godzinny limit czasowy zmniejszenia wagi. Efekt na osobie trzeciej przestaje działać po jej wylądowaniu, natomiast nie dotyczy to samego użytkownika. Może on dezaktywować ten tryb wcześniej wedle życzenia, a samo lądowanie go nie przerywa.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.




Nazwa
Doton: Kaido Shōkutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
100 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Cel musi być pod ziemią

Opis Technika polegająca na wytworzeniu czegoś w rodzaju wulkanu, który wyrzuca przeciwników znajdujących się pod ziemią (w obrębie 100 metrów). Dzięki temu można zaskoczyć wroga, który wylatując znajduje się w powietrzu i jest bardzo łatwym celem.




Nazwa
Doton: Kōka Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Kolejna z niezwykłych technik Dotonu. Polega ona na pokryciu własnej ciała skałą tak, że jest odporna na praktycznie każde TaiJutsu, a zniszczenie go siłą jest w zasadzie niemożliwe. Dzięki tej technice można oprzeć się nawet 5 bramie Hachimonu. Jutsu dodatkowo wytwarzać modyfikacje z kamienia w promieniu 10 metrów od nas.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.




Nazwa
Doton: Mogura Tataki no Jutsu

Pieczęci
Specyficzna pieczęć techniki

Zasięg
Dowolny

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Moguragakure no Jutsu

Opis Technika umożliwiająca bardzo szybkie przemieszczanie się przez drzewa i pod ziemią. W czasie jednej tury można pokonać bardzo duży dystans, albo schować coś pod ziemią i od razu wyjawić się na powierzchni. Jutsu jest jednym z najbardziej przydatnych. Nie pozwala przemieszczać się przez skały.




Nazwa
Doton: Nentsuchi Otoshi

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
40 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Gdy użytkownik złoży wymagane pieczęcie momentalnie nad wybranym obszarem na niebie powstaje dziura, z której wylewa się ogromna ilość błota. Błoto jest tak lepkie, że możliwość poruszania się jest nikła. Jeżeli podgrzejemy błoto, ono twardnieje.




Nazwa
Doton: Tekkenrō

Pieczęci
Baran → Pies → Królik → Szczur

Zasięg Max.
Promień 20 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polegająca na stworzeniu okrągłej ściany płytowej, która otacza dany teren. Gleba znajdująca się w kole zostaje zgnieciona i ubita. W ten sposób można doskonale przygotować miejsce do walki, albo zaskoczyć przeciwnika.




Nazwa
Doton: Tsuchi Kairō

Pieczęci
Wąż

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polega na wytworzeniu ogromnej skalnej jaskini wokół przeciwnika w celu zamknięcia go tam. Jedyny otwór znajduje się u góry. Użytkownik tej techniki może otwierać i zamykać otwór. Przeciwnik jest zdany tylko na łaskę użytkownika. Jaskinię da się zniszczyć tylko technikami A i w górę, albo siłą 180.




Nazwa
Doton: Yomi Numa

Pieczęci
Świnia → Tygrys

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Użytkownik tej techniki przykłada obie ręce do ziemi, po czym duży obszar wyznaczony przez niego zmienia się w błoto, które wciąga wszystko w tym obszarze. Jest to bardzo przydatna na przyzwane stwory. Bagno ma tyle metrów średnicy ile wynosi jego maksymalny zasięg.




Nazwa
Doton: Otoshibuta

Pieczęci
Wąż

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polega na przyzwaniu ogromnej glinianej pokrywy w kształcie świni, która ma za zadanie przegnieść wszystkie przywołane zwierzęta na terenie jej zasięgu. Oddziałuje głównie na summony, aczkolwiek ludzi również może przygnieść, i to całkiem solidnie.


Obrazek


Nazwa
Doton: Chōkajūgan no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Doton: Kajūgan no Jutsu

Opis Rozwinięcie Doton: Kajūgan no Jutsu polegające na ogromnym zwiększeniu masy dotkniętego przedmiotu pozwalając miażdżyć ich ciężarem nawet silnie opancerzone istoty. Technika ta może podnieść ciężar aż o 99%.




Nazwa
Doton: Chōkeijūgan no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Kajūgan no Jutsu

Opis Rozwinięcie Doton: Keijūgan no Jutsu które zmniejsza masę dotkniętego przedmioty w jeszcze większym stopniu. Dzięki temu możliwe jest ogromne zmniejszenie wagi nawet gigantycznych przedmiotów. Technika ta może zmniejszyć ciężar aż o 99%.




Nazwa
Doton: Sando no Jutsu

Pieczęci
Tygrys → Baran → Szczur → Uderzenie dłońmi o ziemię

Zasięg Max.
100 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Użytkownik wytwarza 2 ogromne kolumny, które rozbijają wszystko co znajduje się między nimi. Technika jest bardzo szybka w wykonaniu i śmiertelna, ponieważ nie ma żadnych szans na przeżycie tego ataku.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.




Nazwa
Doton: Shishi Dojō

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 70% | B: 60% | A: 50% | S: 30% | S+: 15%

Dodatkowe
W pobliżu muszą być martwe ciała

Opis Technika polega na wskrzeszeniu wszystkich ciał znajdujących się na danym obszarze. Wojownicy nie są bardzo sili, ani szybcy, jednak po każdym ciosie wstają. Czasami może ich być mnóstwo, więc np. mogą złapać przeciwnika. Jest to najpotężniejsza technika Dotonu.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.




Nazwa
Doton: Uitenpen

Pieczęci
Świnia → Małpa → Ptak → Małpa → Baran

Zasięg
Promień 300 metrów od nas

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polega na namalowaniu własną krwią na mapie jakiegoś terenu, jak on ma wyglądać. Gdy użytkownik skończy malowanie, teren momentalnie przybiera ten kształt. Plusem tej techniki jest to, że tym terenem możemy dobrowolnie sterować, np. można zrobić ruchomy labirynt.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3149
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Powrót do Techniki Żywiołowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość