Raiton

Raiton

Postprzez Ocir » 11 mar 2015, o 21:48

Obrazek


Nazwa
Raiton: Dendō Hando

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za cios)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Podstawowa technika Raitonu, idealna dla shinobi którzy dodatkowo specjalizują się w Taijutsu. Użytkownik przesyła chakrę Raitonu do swoich pięści lub nóg, a następnie uwalnia ją. Efektem tego jest wzmocnienie za pomocą błyskawic kończyn użytkownika, dzięki czemu podczas walki wręcz zadaje się obrażenia nie tylko fizyczne, ale również elektryczne. Bardzo niebezpieczne przeciwko użytkownikom Suitonu. Za pomocą tej techniki można również naładować elektrycznie trzymane przez siebie przedmioty (o ile są przewodnikami).



Nazwa
Raiton: Hiraishin

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedna z pierwszych technik z natury Raiton. Jest stosunkowo prosta, gdyż działa na podobnej zasadzie co Dendō Hando. Gromadzimy chakre w naszej dłoni (ta musi być uniesiona nad głowę), przeobrażając ją następnie identycznie co przy Dendo, pioruny następnie otaczają naszą kończynę, by to zaraz udać się wzdłuż organizmu tworząc swego rodzaju barierę przy ciele wykonaną z Raitonu. Od palców u dłoni, po te u stóp rozchodzi się Hiraishin. Technika jest stosunkowo szybka i użyteczna w walce przeciw użytkownikom którzy preferują walkę Taijutsu. Kontakt z techniką kończy się niemałym bólem, jaki i nawet oparzeniami czy chwilowym paraliżem.


Obrazek


Nazwa
Raiton: Amigumo

Ranga
C

Pieczęci
Pies→ Smok→ Szczur→ Baran

Zasięg
15 metrów (średnica)

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 za turę)

Dodatkowe
Dłonie przyciśnięte do ziemi

Opis Użytkownik składa odpowiednią ilość pieczęci, a następnie przykłada dłonie do ziemi. Po chwili na podłożu pojawia się siatka z Raitonu przypominająca pajęczynę. Ktokolwiek znajdzie się na jej obszarze zostanie porażony prądem i dodatkowo oszołomiony. Jeżeli użytkownik oderwie ręce od ziemi technika zostanie natychmiastowo przerwana, a sieć zniknie. Wytworzona siatka jest widoczna gołym okiem w postaci elektrycznych wiązek rozpostartych na ziemi.



Nazwa
Raiton: Raikyū

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za pocisk)

Dodatkowe
Wymaga posiadania dwóch metalowych broni

Opis Najprostsza technika dystansowa użytkowników Uwolnienia Błyskawic, wymagająca posiadania dwóch metalowych broni - np. kunai. Użytkownik ustawia oba narzędzia obok siebie, przesyłając w ich stronę chakrę Raitonu. Po chwili wyładowania tworzą pomiędzy nimi kulkę błyskawic, którą można następnie miotnąć w kierunku oponenta. Proste i skuteczne, a dodatkowo ma szanse oszołomić przeciwnika.



Nazwa
Raiton: Ikazuchi no Utage

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Wymaga dowolnej metalowej broni

Opis Technika podobna do powyższej, z niewielkimi różnicami. Tym razem użytkownik ładuje chakrą Raitonu jedną z metalowych broni, a następnie wbija ją w podłoże. Po chwili z tejże broni zaczynają wystrzeliwać wiązki błyskawic, które mogą porazić człowieka (są niegroźne dla użytkownika). Technikę można zastosować do zakładania pułapek, w obronie lub w ataku - można przecież naładowaną broń rzucić w kierunku przeciwnika i tam ją aktywować.



Nazwa
Raiton: Sandāboruto

Ranga
C

Pieczęci
Tygrys → Wąż → Tygrys → Ptak → Tygrys → Baran

Zasięg
15m (średnica)

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 za turę)

Dodatkowe
Brak

Opis Po wykonaniu ostatniej pieczęci użytkownik rozpościera ręce na boki. Na dłoniach pojawiają się wtedy wyładowania przypominające wyglądem spore okręgi. Z nich wystrzeliwują wiązki elektryczności zdolne nie tylko porazić ale również oszołomić cel. Technika atakuje każdy cel, który znajdzie się w jej zasięgu.


Obrazek


Nazwa
Raiton: Ikazuchi no Kiba

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga posiadania dwóch metalowych broni

Opis Użytkownik wyciąga ręce do góry, w których to trzyma kunai lub jakieś inne ostrze. Kumuluje chakre, które zabiera się w dłoniach, by następnie wystrzelić do nieba, w postaci dwóch piorunów. Kiedy tylko to się stanie trzeba czekać jedną turę na efekt. Wysłana wiązka powoduje, iż na niebie gromadzą się chmury burzowe. Użytkownik posiada władze nad pierwszym wyładowaniem atmosferycznym, którym może wycelować gdzie chce. Szybkość samego uderzenia jest ogromna i trzeba nie lada wprawy by uniknąć ataku, lecz samo perfekcyjne trafienie nie zawsze skończy się śmiercią. Otóż otrzymanie takiego ciosu prowadzi do paraliżu ciała lub miejscowego jak ręka czy noga lub para kończyn. Oparzeń, a w przypadku słabszych osobników nawet śmierci. Sama burza po prostu jest zwyczajna, towarzyszą jej pioruny i deszcz, lecz rozchodzi się po kilku turach, w zależności od różnych czynników.



Nazwa
Raiton: Denpō Sekka

Ranga
B

Pieczęci
Królik→ Szczur→ Koń→ Baran

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jutsu mogące zaskoczyć niejednego i jednocześnie doprowadzić do końca walki. Użytkownik składa odpowiednią sekwencje pieczęci, kumulując przy tym chakre w jednej z dłoni. Następnie po zakończeniu wykonywaniu znaków, ręka w której została zebrana niebieska energia musi dotknąć ziemi, a także mieć z nią styczność podczas, ponieważ kiedy tylko odłączymy dłoń od podłoża dostarczany Raiton do podłoża po prostu się rozejdzie. Po poprawnym wykonaniu pojawią się charakterystyczne wyładowania tuż przy dłoni użytkownika, następnie w przeciwnika zostaną skierowane cztery pioruny, który wyłonią się spod ziemi, zamykając jakby w szczelnej klatce ofiarę, cztery pioruny przypominają elektryczne filary. Wtem osoba pomiędzy doznaje porażenia przez wyładowania znajdujące się pomiędzy. Technika potrafi doprowadzić do paraliżu kończyn czy całego ciała, jak i również zabić jeśli trafi się na słabszego przeciwnika.



Nazwa
Raiton: Raigeki no Yoroi

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga posiadania dwóch metalowych broni

Opis Jedna z pierwszych technik defensywnych w naturze chakry Raiton. Użytkownik wznosi nad swoją głowę parę metalowych broni. Zaczyna obracać, równocześnie przelewając niebieską energię do ostrzy. W ułamek sekundy te nabierają błękitnego koloru, a w około nich tworzą się wyładowania elektryczne. Następnie energia rozszerza się, by po prostu spłynąć na całe ciało użytkownika w postaci elektrycznej zbroi. Technika sama w sobie nie broni przed niczym, lecz sprawia problemy naszemu przeciwnikowi w walce Taijutsu, rażąc go za każdym razem dawką prądu, prowadząc do ran, którymi są oparzenia czy też paraliż chwilowy danej kończyny. Zetknięcie się więc z dłonią naszego przeciwnika spowoduje obrażenia, a w przypadku słabszych oponentów zneutralizuje atak i odepchnie oponenta. Silniejsze ciosy przebijają się przez zbroję, jednak zranią również napastnika, lecz poskutkuje to zniknięciem uzbrojenia.



Nazwa
Raiton: Gian

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo dobra technika, mająca w sobie prawie wszystko czego oczekuje użytkownik Raitonu. Jutsu to bowiem nie wymaga pieczęci, co za tym idzie jest szybkie w swym tworzeniu. Przelanie chakry w odpowiednie miejsce, skutkujące wystrzeleniem z ust pioruna. Sama wiązka nie jest już tak szybka jak wykonanie, lecz niejeden nie potrafiłby uniknąć tej techniki. Otrzymanie tego uderzenia na ciało skutkować może poparzeniami, paraliżem, u słabszych przeciwników nawet śmiercią. Wiązkę można w delikatny sposób kontrolować, lecz nie sprawi to by technika odwróciła swój tor o 90 stopni. Wszystko dlatego że jest trudna do kontroli, lecz nawet najmniejsze odchylenie może mieć jakieś znaczenie.



Nazwa
Raiton: Jibashi

Ranga
B

Pieczęci
Świnia → Baran → Wąż → Koń → Smok

Zasięg Max.
15 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1% za wiązkę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jutsu z kategorii tych które można kontrolować w większym stopniu. Jednak wszystko w swojej kolejności. Zaczynając od początku, czyli użytkownik wykonuje pieczęci, w międzyczasie kumuluje chakre w dłoniach. Po zakończeniu sekwencji przystępuje do wyciągnięcia dłoni w którą to stronę tylko chce. Przed siebie, w bok czy tył. Ogranicza nas tutaj tylko możliwość widzenia. Następnie z opuszek palców wydostają się wiązki elektryczności, pojedyncze mniejsze pioruny, kierujące się w daną stronę. Kontrolowanie ich opiera się na ruszaniu po prostu ręką. Liczba zależna jest od chęci i zasobów chakry użytkownika. Siła techniki nie liczy się tutaj w pojedynczym trafieniu, bowiem jutsu samo w sobie nie powoduje obrażeń jedynie wywołuje zmiany w organizmie ofiary. Im więcej ich, tym większe i trwalsze tego typu obrażenia. Zaczynając od paraliżu kończyny, kończąc na przerwaniu akcji serca. To wszystko jednak również jest zależne od osoby która otrzyma ten cios. Zasięg techniki jest stosunkowo mały, lecz jutsu nadrabia swą prędkością. Gdyż na tej randze jest najszybszą techniką



Nazwa
Raiton: Kage Bunshin

Ranga
B

Pieczęci
Specjalna pieczęć

Zasięg
Dowolny; Detonacja - 3m wokoło klona

Koszt
Pokłady zawsze dzielą się równo między użytkownika i klony

Dodatkowe
Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu

Opis Wariacja techniki Kage Bunshin no Jutsu, dodająca od siebie budulec jakim jest czysta elektryczność. Klon w całości stworzony jest z uformowanego pioruna o dużej mocy, który uwalnia się dopiero podczas jego zniszczenia. Zasięg porażenia może nie jest imponujący, ale wystarczy podejść klonem odpowiednio blisko i elektryczny dodatek staje się zabójczo skuteczny. Oprócz tego klon posiada wszystkie cechy Kage Bunshina włącznie z podziałem chakry, przekazywaniem doświadczenia, dokładnie skopiowanym podstawowym ekwipunkiem i możliwością używania wszelkich technik.



Nazwa
Raiton: Kaminari Shibari

Ranga
B

Pieczęci
Wół → Koń → Smok

Zasięg
Zależny od broni

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga trzech metalowych przedmiotów

Opis Jutsu o sporym potencjale, jeśli ktoś chciałby uniemożliwić jakiejś jednostce poruszanie się. Potrzebujemy do tego trzech metalowych przedmiotów, które posłużą za przekaźniki. Maksymalna odległość między nimi może wynosić 15 metrów. Po rozstawianiu przechodzimy do sekwencji pieczęci, a także kumulowaniu chakry, by następnie wysłać ją prosto do naszych przekaźników. Efektem będzie pojawienie się elektrycznej bariery, z każdej strony, zamykając oponentów lub oponenta w środku. Zaletą bariery jest to, że jest bardzo wytrzymała od środka. Trzeba sporej siły czy silnego jutsu by zniszczyć jedną elektryczną ścianę, jednak od zewnątrz zniszczyć ją można o wiele łatwiej. Dotknięcie ściany od wewnątrz spowoduje, że przez nasze ciało przejdzie sporej ilości dawka prądu, paraliżując kończynę lub nawet całe ciało na pewien czas.



Nazwa
Raiton: Kangekiha

Ranga
B

Pieczęci
Królik → Pies → Świnia → Baran → Szczur

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jutsu opierające się na ciągłej emisji wyładowań elektrycznych, można by powiedzieć, iż przypomina technikę Jibashi. Składając odpowiednią ilość pieczęci, zbieramy chakre. Zatrzymujemy się na ostatnim znaku, by potrzymać działanie techniki, co aktywuje wyładowania elektryczne mknące z naszych dłoni prosto w wyznaczony cel. Technika jednak jest specyficzna, bowiem przy ciągłym wysyłaniu chakry do aktywowanej techniki nie przeszkadza ona w żadnym stopniu na wykonanie innej techniki. Jedyne co nas ogranicza, to w tym przypadku brak możliwości wykonania pieczęci. Samo w sobie jutsu również nie jest w kategorii tych słabych, trafienie w oponenta może spowodować oparzenia, paraliż czy choćby śmierć w przypadku kiedy przeciwnik ma słaby organizm, a dzieje się to z powodu zatrzymania akcji serca.



Nazwa
Raiton: Kuroi Kaminari

Ranga
B

Pieczęci
Do wzmocnionej techniki na koniec dokładana jest pieczęć barana

Zasięg Max.
Zasięg techniki + 10 metrów

Koszt
Koszta wzmocnionej techniki x1.5 (zaokrąglane w dół)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Kuroi Kaminari jest tak naprawdę ciekawą i rzadko widywaną umiejętnością pozwalającą na zwiększenie mocy technik raitonu użytkownika. Przekazywana od pokoleń w klanie Kaminari dla jego najlepszych członków, ale też innych, zasłużonych zdaniem Lidera shinobi. Posiadanie tej zdolności związane jest zazwyczaj z wytatuowanym znakiem 雷 oznaczającym raiton. Techniki wzmocnione za pomocą Kuroi Kaminari zadają większe obrażenia niż normalnie, a ich szybkość nie ulega zmianie. Ponadto wszystkie jutsu przybierają czarną barwę i działają na większym obszarze. Trzeba pamiętać o pewnych ograniczeniach, np. techniki bezpośrednie nie staną się nagle dystansowymi.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującego się w posiadaniu lidera klanu Kaminari. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeninów wymagana jest misja rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją. Możliwy do opanowania dla kogoś spoza klanu.



Nazwa
Raiton: Chidori

Ranga
B

Pieczęci
Małpa → Smok → Szczur → Ptak → Wół → Wąż → Pies → Tygrys → Małpa

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Szybkość na poziomie 140

Opis Sztandarowa technika penetracyjna Raitonu. Po złożeniu wymaganej ilości pieczęci użytkownik stojąc w miejscu w charakterystycznej postawie zbiera ogromne ilości chakry w swojej dłoni, która wydaje przy tym dźwięk podobny do śpiewu ptaków. Tak skondensowana energia jest w stanie przebić się przez większość osłon i technik defensywnych (wszystkie B i dotonowe do rangi A włącznie, a także stalowe pancerze). Technika jest jednak ryzykowna, ponieważ wymaga bezpośredniego uderzenia w cel i bardzo dużej szybkości natarcia. Aby była skuteczna, szarżę i uderzenie należy wyprowadzić po linii prostej, co często powoduje wizję tunelową i naraża użytkownika na ataki z różnych stron, których podczas biegu może po prostu nie zauważyć. Aby zniwelować tę wadę należy posiadać Tsujitengana lub Byakugana, lub Sharingana rozwiniętego przynajmniej na San Tomoe.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Raiton: Rērugan

Dziedzina
Raiton

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (od przedmiotu, +1/2 % na turę)

Dodatkowe Koniecznie ostro zakończony przedmiot np. ołówek, nóż, senbon, miecz etc.

Opis Użytkownik pokrywa broń chakrą Raitonu, zwiększając jej możliwości penetracyjne poprzez wprowadzenie oręża w wibrację. W zależności od siły użytkownika, pokryty techniką przedmiot przebija się przez bariery, a także przez nawet ciężkie pancerze. Ponadto może przeciwstawiać się innym chakra flow do rangi B włącznie. Podobnie jak w przypadku techniki Hien, możemy pasywnie utrzymywać technikę na przedmiocie. W przypadku wyrzucenia przedmiotu, aura znika w ciągu tury od opuszczenia dłoni przez broń (do momentu wygaśnięcia zwiększa właściwości penetracyjne broni).

UWAGA: W sytuacji wyrzucenia pokrytej chakrą broni technika staje się obosieczna - grozi porażeniem osoby chcącej na powrót ją podnieść (w trakcie działania techniki).


Obrazek


Nazwa
Raiton: Bakurai

Ranga
A

Pieczęci
brak

Zasięg
5 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Wymaga posiadania mieczy Kiba

Opis Po przelaniu chakry do mieczy Kiba, ciało użytkownika zaczyna emanować wyładowaniami elektrycznymi, co trwa ~2s. Następnie elektryczność ta przybiera formę nagłego, pokrywającego całe ciało wyładowania, które niemal natychmiast zostaje uwolnione w wybranym przez postać kierunku - przy bezpośrednim kontakcie lub w bardzo bliskim zasięgu. Wytworzona błyskawica uderza w przeciwnika i kieruje się ku ziemi. Stojącego na twardym gruncie przeciwnika technika silnie porazi i może wywołać poparzenia całego ciała, natomiast słabszych wojowników zabije na miejscu. Gdy uderzymy jutsu w cel znajdujący się w powietrzu, oprócz opisanych obrażeń powstałe wyładowanie strąci go na ziemię, mocno wbijając w podłoże.



Nazwa
Raiton: Chidori Eisō

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Maksymalnie 5 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (+1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori

Opis Pierwsza wariacja Chidori, opiera się na lepszej kontroli natury chakry Raiton, gdyż skumulowana chakra zbiera się tym razem w opuszkach palców, jednak nie rozrzuca się ona chaotycznie na wszystkie strony świata, lecz zbiera się w jedną całość tworząc swego rodzaju miecz. Oczywiście jest on mieczem stworzonym z chakry Raitonu, co za tym idzie posiada jego właściwości. Potrafi przeciąć większość materiałów, ludzkie ciało nie stanowi dla niego wyzwania, a prędkość tworzenia tejże morderczej broni jest iście zaskakująca. W mgnieniu oka możemy przelać odpowiednią ilość niebieskiej energii i stworzyć ostrze. Nie tworzy się ono od razu na długość pięciu metrów. Proces generowania ostrza zaczyna się od dłoni, lecz szybkość pojawienia się może wskazywać na natychmiastowe tworzenie w całości



Nazwa
Raiton: Chidori Senbon

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 10 senbonów)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori

Opis Kolejna z technik wymagających znajomości Chidori. Użytkownik wytwarza z własnej chakry senbony, które lecą bardzo szybko. Przewodzą one chakrę Raitonu i mogą sparaliżować przeciwnika, bądź po prostu zabić go z nadmiaru prądu. Atak należy do naprawdę silnych.



Nazwa
Raiton: Chidori Kōken

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 co turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori

Opis Kolejna technika, stworzona na bazie Chidori. W tym wypadku użytkownik wytwarza technikę bazową, po czym wywołuje jej eksplozję, rozrzucając falę wyładować elektrycznych po okolicy. Technika ma całkiem przyzwoity zasięg i może atakować wiele celów naraz, co sprawia że jest ona całkiem użyteczna. Jutsu to może służyć zarówno do ataku, jak i obrony. Dodatkowo, jeżeli dotknie ona wody, może się ona przenieść jeszcze dalej.



Nazwa
Chidori Nagashi

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori

Opis Kolejne jutsu bazujące na Chidori. Polega ono na stworzeniu błyskawic, które otaczają nas tak, by uniemożliwić atak przeciwnikowi, lecz zarazem atakują. Jutsu to polega na uwalnianiu kumulowanej chakry, przez co pioruny zjawiają się szybko i nagle.



Nazwa
Raiton: Kuropansa

Ranga
A

Pieczęci
Baran

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
D: 67% | C: 52% | B: 37% | A: 22% | S: 15% | S+: 7% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Raiton: Kuroi Kaminari

Opis Zabójcza technika bazująca na Kuroi Kaminari. Po złożeniu jednej pieczęci z użytkownika uwalnia się chakra kształtująca postać czarnej pantery. Stworzenie te jest niezwykle szybkie i razi prądem wszystkich znajdujących się w bezpośrednim zasięgu. W kontakcie z wodą staje się jeszcze groźniejsza, bo cały zbiornik (a w przypadku największych z nich jak bańka Hoshigaki - spory obszar) zostaje porażony prądem zdolnym zabić cele o małej wytrzymałości. Skupienie całej energii pantery na jednym celu niemal na pewno skończy się śmiercią ofiary i dezaktywacją jutsu.



Nazwa
Raiton: Rairyū no Tatsumaki

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny, smok może się poruszać swobodnie

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Użytkownik wyzwala z siebie dwie błyskawice, wystrzelone w dowolnym kierunku. W każdej chwili jednak może on je połączyć ze sobą - wtedy przyjmują one kształt ogromnego smoka z elektryczności, który szarżuje z ogromną prędkością na dowolny cel, który mu wskaże jego stwórca. Słabsi shinobi zostają po prostu spopieleni, pozostali muszą mieć dość dużą wytrzymałość, by być w stanie walczyć w miarę równo z taką bestią.



Nazwa
Raiton: Shichū Shibari

Ranga
A

Pieczęci
Baran → Świnia → Pies → Ptak → Królik

Zasięg Max.
55 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Użytkownik wytwarza ziemny krąg, który otacza przeciwnika. Następnie wydobywają się z niego pioruny, rażące go aż umrze, bądź padnie z wycieńczenia. Techniki można używać również na summonach, lecz wtedy obrażenia mogą być mniejsze. Za to krąg powiększa się bez dużych kosztów chakry.



Nazwa
Raiton: Raikiri

Ranga
A

Pieczęci
Wół → Królik → Małpa

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori, kontrola chakry na randze B

Opis Rozwinięta wersja Chidori, która oprócz mniejszej ilości pieczęci, a więc skrócenia czasu przygotowania, pozwala również na pełną skuteczność ataku bez konieczności wspomagania go szarżą na przeciwnika. Podczas zbierania chakry w dłoni wciąż konieczne jest przybranie charakterystycznej pozycji. Oprócz wspomnianych zalet, wraz z większa ilością skondensowanej chakry zwiększają się również możliwości penetracyjne techniki. Raikiri jest w stanie sforsować niemal wszystkie istniejące osłony, oprą się jej jedynie najpotężniejsze techniki, które najczęściej płyną z mocy wspomagaczy takich jak Biju czy Mangekyou Sharingan.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie 2 sztuki zawierająca tę wiedzę.


Obrazek


Nazwa
Raiton: Jūrokuchū Shibari

Ranga
S

Pieczęci
Szczur → Małpa → Koń → Tygrys

Zasięg Max.
55 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Raiton: Shichū Shibari

Opis Technika wymagająca znajomości Shichu Shibari. Użytkownik tworzy ogromne filary, które spadają na przeciwnika i zamykają go. Następnie atakują wieloma falami elektryczności, aż umrze. Jutsu jest idealne do złapania wszystkich, czy to ludzi, czy summonów.



Nazwa
Raiton: Jigokuzuki

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo brutalne jutsu. Polega ono na stworzeniu na palcach chakry Raitonu, którą można w zasadzie przebić wszystko. Technika ma mały zonk - można ją wykonać korzystając z czterech, trzech, dwóch lub jednego palca. Z każdym razem moc ataku wzrasta z powodu stężenia chakry. Jutsu to może przebić nawet najlepsze obrony, a nawet... odciąć część ciała Bijuu!

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.



Nazwa
Raiton: Kirin

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależy od burzy

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wymaga burzy w pobliżu miejsca użycia

Opis Jednorazowy pocisk, mogący osiągnąć prędkość światła. Kirin jest techniką czerpiącą pokłady chakry z powietrza, a nie z ciała jej użytkownika. Żeby ją wykonać muszą być chmury burzowe, a jeśli jest ich brak, wtedy trzeba je wytworzyć. przywołania burzowych chmur można użyć jednej z technik elementu ognia, by podgrzać atmosferę. Mając odpowiednie warunki, użytkownik zaczyna formować czystą energię pochodzącą z nieba. W ten sposób nad nim tworzy się niewyobrażalna moc, która dobrze wycelowana w oponenta może zakończyć się tylko śmiercią.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.



Nazwa
Raiton: Raiju Hashiri no Jutsu

Ranga
S

Pieczęci
Wół → Królik → Małpa

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Raikiri

Opis Użytkownik tworzy w dłoniach Raikiri, które następnie "wybiega" z jego ręki pod postacią wilka z błyskawicy, który atakuje wroga. Stwór ten może walczyć przez daną walkę. Jest bardzo szybki(posiada szybkość 1,5 razy większą od użytkownika), przez co trudno jest uniknąć jego ciosów, które są w stanie sparaliżować przeciwnika.



Nazwa
Raiton: Raimu Raito

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Ok. 2 kilometry

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (od osoby)

Dodatkowe
Wymaga współpracy czterech osób (nie mogą to być klony)

Opis Technika, która polega na ataku czterech osób(nie mogą to być klony) z kilku stron. Muszą one dokładnie znać chakrę lub położenie celu. Następnie stają po przeciwległych stronach,np. miasta i wysyłają wiązki energii, które są w stanie zniszczyć wszystko na swojej drodze. Jeśli jednak jedna z nich zawiedzie to efekt jutsu dezaktywuje się.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Raiton: Daburu Kuropansa

Ranga
S

Pieczęci
Baran

Zasięg
60 metrów

Koszt
C: 75% | B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Raiton: Kuropansa

Opis Najpotężniejsze jutsu czarnych piorunów jakie powstało. Jest to udoskonalone wykonanie Kuropansy przydatne zwłaszcza wtedy, gdy jeden twór mógłby nie wystarczyć. Tym razem użytkownik tworzy dwie czarne pantery kontrolując ich poczynania na jeszcze większym zasięgu. Ich siła z którą rażą wrogów nie zmieniła się względem pierwowzoru, ale prędkość wzrosła do reberu tej rangi. Pantery współpracując ze sobą mogą zagonić przeciwnika w ślepy zaułek i wykończyć bez problemów.



Nazwa
Raiton: Raiden

Ranga
S

Pieczęci
Wół → Królik → Małpa

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za każde Raikiri)

Dodatkowe
Wymaga pomocy klona i znajomości Raikiri

Opis Technika, która polega na stworzeniu klona, no i wykonaniu podwójnego Raikiri. Kule z Raitonu łączą się w ogromny łańcuch. Bronią tą można przeciąć ciało przeciwnika i zabić go. Nawet najmniejszy kontakt może zabić. Łańcuch da się rozciągnąć do 10 metrów.



Nazwa
Raiton no Yoroi

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna, które pełni rolę obronną, ale również zwiększa refleks, szybkość i wytrzymałość użytkownika. Dodatkowo jutsu dzieli się na dwa etapy. Sama technika jest trudna do opanowania, lecz jej efekty potrafią nadrobić męczącą naukę. Bonus Raiton no Yoroi jest kapitalny, ponieważ podwaja naszą szybkość, percepcję i wytrzymałość.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Powrót do Techniki Żywiołowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron