Katon

Katon

Postprzez Ocir » 11 mar 2015, o 21:46

Obrazek


Nazwa
Katon: Hōsenka no Jutsu

Ranga
D

Pieczęci
Szczur → Tygrys → Pies → Wół → Królik → Tygrys

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 4 kule)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Najprostsza technika Katonu. Polega ona na nabraniu powietrza i wypluciu pewnej ilości kul ognia o małej wielkości. Ogromną zaletą techniki jest to, że w pociskach można ukryć mniejsze bronie, np. shurikeny, co sprawia, że pomimo małej rangi Jutsu to może sprawić wiele kłopotów. Jednak nic nie trwa wiecznie i po wykonaniu jednej salwy kul ognia trzeba nabrać powietrza na następną. W jednej salwie mieści się do 16 pocisków. Przerwa między salwami trwa mniej więcej tyle co długi oddech, a następnie można wykonać kolejną salwę, bez składania pieczęci.


Obrazek


Nazwa
Katon: Ryūka no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Wąż → Smok → Królik → Tygrys

Zasięg
Zależny wyłącznie od długości przedłużenia

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Należy posłać ją po przedłużeniu, np. lince

Opis Bardzo silne Jutsu, nawet jak na rangę C w Katonie. Polega ono na stworzeniu ogromnego płomienia, który początkowo znajduje się przed nami, a potem leci w stronę przeciwnika. Może on spalić w zasadzie mnóstwo rzeczy, drewno, ludzi, zwierzęta. Ma jednak jedną wadę, która osłabia znacznie tą technikę. Aby płomień poleciał do przodu, musi znaleźć przedłużenie, czyli coś po czym będzie mógł się przemieścić. Mogą być to, np. linki z chakry, stalowe linki, albo coś podobnego. Jeśli użyjemy tego Jutsu bez przedłużenia to wyjdzie nam tylko płomień ognia lecący niezbyt precyzyjnie.



Nazwa
Kaengiri

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
5 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 na turę)

Dodatkowe
Należy mieć dowolny styl Kenjutsu na randze C.

Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze miecza chakrą tego właśnie elementu, po czym wykonuje zamach. Shinobi dzięki temu jest w stanie wysłać z ostrza falę płomieni, mogącą poparzyć przeciwnika. Dodatkowo, podpalone ostrze zadaje nieco zwiększone obrażenia.



Nazwa
Katon: Kaen Senpū

Ranga
C

Pieczęci
Małpa → Ptak → Pies → Baran

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Kolejna z silnych technik Katonu. Polega ona na stworzeniu ognistej kuli, która kręci się przybierając kształt wiru. Następnie leci w kierunku celu, a potem rozszerza się i wybucha. Technika może spowodować ogromne obrażenia, ale również wadę. Jest nią standardowo mały zasięg kuli ognia, przez co przydaje się ona tylko na średnio - bliskim kontakcie z przeciwnikami.



Nazwa
Katon: Gōkakyū no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Świnia → Koń → Tygrys

Zasięg Max.
10 metrów (mała kula) / 25 metrów (duża kula)

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za większą 2x koszt)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedno z najbardziej znanych Jutsu Katonu. Polega ono na wykonaniu pieczęci, a następnie nabraniu powietrza. Potem "wypluwamy" je, a ono przybiera postać ogromnej kuli ognia, która leci do przodu podpalając co znajdzie na swojej drodze. Technika ta jest typowa dla klanu Uchiha i to właśnie im przypisuje się jej stworzenie. Można powiedzieć, że każdy przedstawiciel klanu osiąga poziom dorosłości, gdy się jej nauczy. Jutsu to ma to do siebie, że można mniej więcej samemu określić czy chcemy za więcej chakry stworzyć większą i lepsza kulę, czy nie bawić się w takie rzeczy.



Nazwa
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Tygrys

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Prosta technika, mająca na celu ułatwienie sobie pokonania przeciwnika. Początkowo trzeba złożyć pieczęci, a następnie wypluć z ust kłęby dymu zmieszanego z gazem. Ma on szarą barwę i ma dwa wspaniałe zastosowania. Pierwsze - może zmylić przeciwnika, przecież trudno jest znaleźć kogoś w takich kłębach dymu. Drugie - idealnie nadaje się do podpalenia. Oczywistą sprawą jest teraz to, że najpierw używa się tej techniki, a potem poprawia ją dowolną wykorzystującą ogień, aby podpalić kłęby gazu. Wystarczy mała iskierka, aby powstał ogień.



Nazwa
Katon: Endan

Ranga
C

Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Świnia → Koń → Tygrys

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo przydatna technika Katonu. Polega ona na złożeniu pieczęci, a następnie wystrzeleniu ogromnej kuli ognia, która mknie na przeciwnika. Jutsu jest bardzo proste w nauce i wykonaniu, a jego efekty są zadowalające, nawet jak na tą rangę. Ciekawostką jest to, że Endan osiąga bardzo duże rozmiary, co nie zmniejsza jego prędkości, a nawet wizualnie zwiększa jej prędkość. W rzeczywistości i tak wszystko zależy od Kontroli Chakry używającego.


Obrazek


Nazwa
Katon: Dai Endan

Ranga
B

Pieczęci
Smok → Tygrys → Wąż → Smok

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Endan

Opis Lepsza wersja Endanu. Użytkownik po zgromadzeniu chakry w ustach, wypuszcza ją pod postacią wielkiego płomienia przypominającego napalm, który leci w kierunku celu. Warto dodać, że płomień ma dużą szerokość, dzięki czemu może zająć całą szerokość danego pomieszczenia, np. wypełnić korytarz. Siła ognia w tym przypadku potrafi zabić, a także swą palacą siłą spopielić nadchodzące pociski i techniki (techniki materialne typu kamienne lub drewniane kolce).

Ważne: Aktywny tryb Sage Mode pozwala wykonać technikę bez konieczności zmieszania czakry przy pomocy pieczęci!



Nazwa
Katon: Karyū Endan

Ranga
B

Pieczęci
Baran → Koń → Wąż → Smok → Szczur → Wół → Tygrys

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Endan

Opis Bardzo silna technika, potrafiąca unicestwić przeciwników. Użytkownik wciąga powietrze, a następnie wydycha je z dużymi ilościami chakry. W ten sposób wytwarza ogromny pocisk ognia, który leci w stronę przeciwnika. Siła tej techniki jest ogromna, o czym świadczą rozmiary płomienia, albo jego barwa, która świadczy o ogromnym skupieniu chakry.



Nazwa
Katon: Karyūdan

Ranga
B

Pieczęci
Tygrys

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo dobra technika, jeśli chodzi o spełnienie kilku roli. Karyūdan polega na złożeniu pieczęci i wystrzeleniu ognistego promienia, o dosyć niezłym zasięgu. Technika ma jednak pewną zaletę. Mianowicie, nadaje się wprost idealnie do podpalenia jakichś broni, pocisków, czegokolwiek, a i przy okazji zaatakowania przeciwnika. Można więc wyrzucić shurikeny, zapalić je, a następnie zdzielić przeciwnika płomieniem i przedmiotami.



Nazwa
Katon: Hōsenka Tsumabeni

Ranga
B

Pieczęci
Szczur → Tygrys → Pies → Wół → Królik → Tygrys → Małpa

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (od 4 podpalonych broni)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Hōsenka no Jutsu

Opis Wspaniałe Jutsu, będące ulepszeniem jednej z najprostszych technik Katonu. Hōsenka Tsumabeni jest lepszą wersją zwyczajnej Hōsenki, z tym że tutaj użytkownik skupia się na wyrzuceniu broni, a potem podpaleniu ich. Te, zajęte ogniem zwiększają swoje obrażenia i szybkość lotu. Doskonałe Jutsu, jeśli chcemy zaskoczyć przeciwnika szybszym lotem broni, a także podpaleniem.



Nazwa
Katon: Benijigumo

Ranga
B

Pieczęci
Tygrys → Koń → Szczur → Pies → Tygrys

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika Katonu wyróżniająca się trochę od reszty, mianowicie nie polega tylko na zadaniu obrażeń, lecz na wytworzeniu wielkiego pająka. Stwór ten jest całkowicie ognisty, co czyni go niezwykle groźnym w kontakcie fizycznych z innymi przeciwnikami. Niestety, równie przez to jest słaby w starciach z Suitonem. Powstawaniu pająka towarzyszy ogień, który rozchodzi się dookoła, może to rozproszyć lub zranić nasz cel. Dzięki temu możemy najpierw uszkodzić przeciwnika, a potem unicestwić pająkiem.



Nazwa
Katon: Haisekishō

Ranga
B

Pieczęci
Wąż → Szczur → Wąż → Tygrys

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo przydatna technika, polegająca na zmieszaniu w ustach chakry z prochem bądź popiołem. Wypluwamy tą mieszankę, tworząc ogromną chmurę dymu, do której wpuszczamy przeciwnika. Następnie wystarcza tylko jedna, malutka iskierka, a chmura eksploduje, rozrywając nasz cel na kilkanaście kawałków. Technika bardzo niebezpieczna i śmiertelna.



Nazwa
Katon: Hibashiri

Ranga
B

Pieczęci
Tygrys

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Potężna technika, wymagająca tylko jednej pieczęci. Użytkownik wytwarza dzięki niej płomień, który początkowo znajduje się na jego ciele. Następnie posyła go w formie ognistej linii, aby otoczyła przeciwnika, tworząc ogniste koło. Okrąg ten może zwiększać swoją wysokość, aby przeciwnikowi nie udało się z niego wyskoczyć. Technika jest bardzo silna i trudno się z niej wydostać, szczególnie, że można samemu wytwarzać dodatkowe linie płomieni.


Obrazek


Nazwa
Katon: Onidōrō

Ranga
A

Pieczęci
Pies → Koń → Tygrys

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 2 kule)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Bardzo silna technika, polegająca na wytworzeniu ognistych kul. Mają one kształt głowy demona, przez co nazwa techniki jest taka, a nie inna. Kule ognia lecą na przeciwnika, aby go zaatakować. Ogromną zaletą tego Jutsu jest to, że pociski same lecą na przeciwnika, samo się naprowadzając. Dzięki temu mamy pewność, że cel zostanie zaatakowany.



Nazwa
Katon: Gōryūka no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Tygrys

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Ryūka no Jutsu

Opis Jutsu, polegające na wytworzeniu smoka z ognistej chakry. Potrafi on przelecieć bardzo daleko, bo nawet aż do 35 metrów. Jednak aby osiągnąć taki zasięg, należy mieć wysoką Kontrolę Chakry. Przez całą drogę można lekko manewrować tworem, dzięki czemu proste uniki na nic się zdadzą. Czołowe zderzenie z czymś takim oznacza śmierć. Niestety, nie zawsze uda się to zrobić.



Nazwa
Katon: Ryūen Hōka no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Tygrys

Zasięg Max.
35 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 3 kule)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Pokrewna technika Gōryūka no Jutsu. W jej przypadku, polega ona jednak nie na stworzeniu ogromnej kuli ognia, lecz kilku mniejszych, na jednym wydechu powietrza. Dzięki temu wytwarzamy kilka ognistych pocisków, które mkną ku przeciwnikowi. Ogromną zaletą techniki jest fakt, że temperatura dookoła kul jest wielka, a jeśli lecą obok siebie to nie muszą trafić, aby poparzyć przeciwnika. W jednej salwie można zmieścić 5 ognistych pocisków. Przerwa między salwami trwa mniej więcej tyle co długi oddech, a następnie można wykonać kolejną salwę, bez składania pieczęci.



Nazwa
Katon: Suyaki no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Szczur → Smok → Świnia

Zasięg Max.
25 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Po złożeniu pieczęci, spod stóp użytkownika wystrzeliwuje wiązka skoncentrowanej chakry katonu w postaci widocznego gołym okiem, niewielkiego płomienia. Płomień ten podąża do celu w linii prostej, a po dotarciu do niego następuje bardzo szybkie powiększenie się płomieni, które niemal natychmiast obejmują obszar o średnicy i wysokości 5 metrów. Prędkość wędrowania płomienia do celu i rozprzestrzeniania się ognia stoi na poziomie ponadprzeciętnym (180), a wytworzenie w ten sposób płomienie są na tyle intensywne, że jakakolwiek chwila zwłoki ofiary może oznaczać jej zgon. Nie ma możliwości zmiany miejsca docelowego wykonania techniki po rozpoczęciu jej wykonywania, tzn. wystrzelona w kierunku przeciwnika linia płomieni nie może zmienić swojej trasy.


Obrazek


Nazwa
Katon: Gōka Mekkyaku

Ranga
S

Pieczęci
Koń

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedna z najpotężniejszych technik Katonu. Polega ona na stworzeniu ogromnej ściany ognia, która przemieszcza się w kierunku celu z dużą prędkością. Dzięki temu może unicestwić wiele istnień. Najprawdopodobniej, najlepsza technika Uwolnienia Ognia, jeśli chodzi o eksterminację kilkunastu bądź kilkudziesięciu osób naraz. Jedynie silne techniki Suitonu są w stanie ugasić ten ogień, ale i tak nie od razu. Ściana jest szeroka na 25 metrów.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.



Nazwa
Katon: Gōka Messhitsu

Ranga
A

Pieczęci
Szczur → Wół → Pies → Koń → Małpa → Świnia → Tygrys

Zasięg Max.
100 metrów

Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Kolejna potężna technika Katonu. Polega ona na wytworzeniu ogromnego płomienia, który leci w kierunku przeciwnika tak, aby spopielić go całkowicie. Jest on dosyć szeroki, ale i tak jego największą cechą jest jego długość. Może pokonywać bardzo długie odległości, aby dostać się do ofiary i zniszczyć ją. Jakikolwiek kontakt z techniką zazwyczaj kończy się śmiercią.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Katon: Zukokku

Ranga
A

Pieczęci
Szczur → Pies → Tygrys

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedna z najsilniejszych technik Uwolnienia Ognia. Polega ona na wytworzeniu początkowo małego płomyczka, który rozrasta się do ogromnych wielkości. Jeśli wspomożemy tą technikę żywiołem wiatru to można dodatkowo zwiększyć jej moc kilkukrotnie, przez co stanie się wielkim ognistym huraganem, który niszczy wszystko w promieniu kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu metrów.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Katon: Gōenka

Ranga
S

Pieczęci
Koń → Baran → Wąż → Ptak → Tygrys

Zasięg
50 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Po złożeniu pieczęci, użytkownik wydmuchuje z ust maksymalnie 10 kul ognia, każda o średnicy około 5 metrów. Kule wydmuchuje się przed siebie w dowolnym miejscu na obszarze 180 stopni wokół postaci. Technikę można też zastosować jako deszcz ognia, wypuszczając pociski ku górze, by po chwili opadły one na pole walki. Każda kula przy kontakcie z przeszkodą, rozlewa się na obszar 10 metrów wokół, paląc wszystko na swej drodze.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Powrót do Techniki Żywiołowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron