Mokuzai

Mokuzai

Postprzez Ocir » 11 mar 2015, o 21:13

Mokuzai
Możliwe do opanowania tylko ze stylem walki oraz stylem Battodo
Obrazek


Nazwa
Gairaishū Kaiatari

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni, na długość broni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Minimum 60 siły do próby rozcięcia przeciwnika na pół, +10 siła

Opis Silny ruch dostępny już na początku drogi użytkownika mokuzai. Do jego poprawnego wykonania konieczne jest posiadanie kosy, ewentualnie innej broni z ostrzem (naginata, yari itp.). Uderzenie kijem też jest możliwe, a o połamanie kości przeciwnika nietrudno. Użytkownik bierze solidny zamach i wyprowadza szybki, horyzontalny cios. Jeśli ominie blok - lub go przełamie, o co nietrudno przy sile uderzenia - może nawet rozciąć słabszych przeciwników na pół.



Nazwa
Yosakugiri

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni, na długość broni

Koszt
Brak

Dodatkowe
+10 szybkość

Opis Użytkownik wykonuje krótki zamach swoją bronią wyprowadzjacym tym samym szybki i silny cios skierowany na niższe partie ciała przeciwnika. Atak za pomocą broni z ostrzem (kosa, naginata itp.) ma szansę skrócić przeciwnika, albo przynajmniej solidnie go poharatać. W przypadku uderzenia kijem efektem mogą być połamane kości, czy samo wytrącenie oponenta z równowagi. Z drugiej strony wystarczy podskoczyć by uniknąć obrażeń - o ile tylko jest się sprawniejszym od użytkownika.



Nazwa
Yōdō

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Na czas używania techniki otrzymujemy +10 do siły

Opis Prosta technika pozwalająca na wykorzystanie ataku przeciwnika. Gdy wróg naciera na nas wykonując pchnięcie swoją bronią, my lekko odsuwamy się na bok i ustawiamy bokiem do niego. W tym momencie uderzamy w jego oręż tak, by użyć przeciw niemu impet, jaki nadał ostrzu. Sztuczka ta sprawia, że oponent zostaje pociągnięty w miejsce, w którym staliśmy przed unikiem i traci równowagę odsłaniając plecy dla naszego cięcia. Można również podstawić nogę, by się wywrócił.


Obrazek


Nazwa
Gairaishū Chikaku

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależy od długości liny/łańcucha, maksimum 10 metrów

Koszt
Brak

Dodatkowe
+20 szybkość

Opis Technika pozwalająca atakować stylem mokuzai na dystans, a wszystko za pomocą przymocowania do broni łącznika. Jego rolę może pełnić łańcuch czy sznur, stalowa żyłka odpada bo jest za cienka. Użytkownik wysyła oręż w wybranym przed siebie kierunku i trzymając za drugi koniec łącznika kontroluje broń - nie jest to tak precyzyjne jak trzymanie jej w dłoni, ale pozwala zadać niespodziewany cios bez narażania się na atak. Nie można utrzymywać broni w powietrzu dłużej, niż na dwa ataki nadchodzące po sobie.



Nazwa
Gairaishū Rendan

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Długość broni

Koszt
Brak

Dodatkowe
+20 siła

Opis Gairaishū Rendan pozwala wyładować się na przeciwniku, zostawiając go w wielu drobnych kawałkach. Nie jest to konkretny ruch, a cała seria zadawanych chaotycznie ataków które, poza dużą szybkością są też dość silne. Jutsu świetnie sprawdza się w sytuacji gdzie potrzeba przełamać się przez blok, albo trafić zwinnego przeciwnika. Zależnie od użytej broni uzyskamy inne efekty, choć najlepszy rezultat, przynajmniej w teorii, przynosi kosa. Naginata też powinna posiekać przeciwnika, a kij połamać mu kości.



Nazwa
Ikioi

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zasięg broni + 2 metry

Koszt
Brak

Dodatkowe Na czas używania techniki otrzymujemy +10 do szybkości, + 10 do siły. Technika możliwa do wykonania jedynie przy pomocy prostej broni drzewcowej, np. zwykły kij bądź naginata - odpadają za to wszelkie kosy itd.

Opis Po ustawieniu się w pozycji odpowiedniej dla stylu czekamy na zbliżenie się przeciwnika. Gdy ten jest oddalony o 2m od zasięgu broni to wykonujemy jeden szybki krok w przód, a następnie czyste pchnięcie w krtań pochylając się odpowiednio, by wykorzystać całe ciało do ataku. Ta technika sprawia, że wykonujemy cios w grdykę wroga z niesamowitym impetem, dlatego zwykle przebija blok i ciężko zbić na bok naszą broń. Szybkość ataku zależy jednak od naszych możliwości ciała.


Obrazek


Nazwa
Kenryūtō

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Kilka centymetrów więcej niż długość ostrza broni

Koszt
D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (+1/2 na turę)

Dodatkowe
Ranga S stylu walki Mokuzai, kontrola chakry na poziomie D

Opis Technika stworzona na podstawie niektórych jutsu stosowanych przez shinobi. Poprzez przesłanie energii duchowej do broni, użytkownik jest w stanie zwiększyć jej długość. Zwiększa się także wytrzymałość - jest w stanie powstrzymać inne "chakra flow" stosowane przez shinobi poza rangami A i S. Chakra przyjmuje wygląd stosowanej broni nie zmieniając jej właściwości. Jeśli więc walczymy przykładowo kijem to jedynie zwiększy jego możliwości obuchowe do stopnia zdolnego skruszyć filar bez najmniejszego naruszenia struktury broni jeśli tylko dysponujemy wystarczającą siłą.

Uwaga Dostępne jedynie dla samurajów jako usprawniony styl Battodo. Dodatkowo technika ta stanowi unikat (jedyne chakra flow bez wymogu dziedziny chakrowej). Nie istnieje opcja ulepszenia jej bez żadnej takowej dziedziny jako wymogu.


Obrazek


Nazwa
Iaigiri

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależy od długości ostrza

Koszt
Brak

Dodatkowe
Na czas używania techniki otrzymujemy +40 do siły

Opis Odrębna wersja tej samej techniki wykonywanej przy pomocy katany. Po wykonaniu początkowej serii ciosów samuraj wykonuje bardzo potężne uderzenie z powietrza. Może się ono charakteryzować niezwykle dużą penetracją w przypadku broni takich jak np. Naginata, jednak jeśli zostanie wykonanie przy pomocy przykładowo młota bądź drzewca bez ostrza będzie to jedynie potężne uderzenie obuchowe.

Uwaga
Dostępne jedynie dla samurajów jako usprawniony styl Battodo



Nazwa
Issen

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Ok. 10 metrów

Koszt
Koszt aktywacji Kenryūtō (technika po użyciu Issen zostaje wyłączona)

Dodatkowe
Znajomość Kenryūtō

Opis Technika bazująca na Kenryūtō. Użytkownik korzystając z chakry znajdującej się w broni, wykonuje zamach i posyła wiązkę energii w danym kierunku. Potężna smuga energii leci następnie przez powietrze. W przeciwieństwie do wersji wykonanej przy pomocy katany charakteryzuje się tutaj większą siłą obuchową z racji, że broń którą wykonujemy uderzenie jest zazwyczaj znacznie większe, ale i mniej ostra, a wytworzona fala korzysta w głównej mierze z kształtu "ostrza", jeśli takowe nie występuje to i fala nie będzie ostra.

Uwaga Dostępne jedynie dla samurajów jako usprawniony styl Battodo. Dodatkowo technika ta stanowi unikat (jedyne ninjutsu bez wymogu dziedziny chakrowej). Nie istnieje opcja ulepszenia jej bez żadnej takowej dziedziny jako wymogu.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3248
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Powrót do Bukijutsu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron