Takeda

Takeda

Postprzez Ocir » 10 lip 2015, o 21:34

Takeda
Możliwe do opanowania tylko ze stylem walki
Obrazek


Nazwa
Yajirushi

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależy od rodzaju łuku

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Wymagana jest otwarta dowolna dziedzina żywiołowa na randze C.

Opis Proste jutsu, polegające na wzmocnieniu pocisku z łuku chakrą żywiołu. Niby nic wielkiego, pocisk wciąż zachowuje się jak normalna strzała... lecz z modyfikacjami. I to widocznymi. Efekt jest różny w zależności od natury chakry:
  • Fuuton - strzała leci szybciej i posiada wzmocnioną penetrację. Przebija się przez osłony rangi C i słabsze pancerze.
  • Doton - strzała staje się cięższa, zasięg zmniejszony o 25%, ale trudniejsza do zablokowania i głębiej wbija się w ranę.
  • Katon - grot płonie, trafienie łatwopalnego obiektu skutkuje jego zapaleniem, a istoty żywej - ogromny ból wywołany spaleniem rany żywym ogniem.
  • Suiton - pocisk przy zatrzymaniu pokrywa obszar 1m wokół cieczą o właściwościach Mizuame Nabara.
  • Raiton - strzała naładowana prądem, przy trafieniu powoduje silny paraliż kończyny.


Obrazek


Nazwa
Kakū no Ya

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależy od rodzaju łuku

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Wymaga otwartej dziedziny Genjutsu na C

Opis Użytkownik wyciągając strzałę z kołczanu wykonuje zamaszysty ruch nadgarstkiem, by następnie umiejscowić strzałę na łuku. I w tym momencie przeciwnik zostaje wciągnięty w Genjutsu, które sprawia, że w momencie wystrzelenia strzały pojawiają się wokoło niej niezliczone kopie. Sprawia to, że nie jest on pewien, który pocisk jest prawdziwy - a to umożliwia bezpośrednie trafienie go. Kopie są całkowicie niematerialne, znikając po trafieniu czegokolwiek. Przeciwnik musi ujrzeć gest podczas wyciągania strzały.



Nazwa
Mojiretsu no Saki

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależy od rodzaju łuku i ilości żyłki

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Żyłka. +20 Percepcji.

Opis Za pomocą tej techniki użytkownik otrzymuje możliwość zdalnego kierowania lotem pocisku. Najpierw przywiązuje on żyłkę do strzały, a następnie wypuszcza pocisk w kierunku oponenta. I tutaj otrzymujemy twist - poprzez odpowiednie manipulowanie żyłką, która jest owinięta wokół nadgarstka łucznika, jest on w stanie zmienić tor lotu strzały. Na żyłkę należy przelać nieco chakry, by korekta była możliwa. Technika przydatna w przypadku wykonania uniku przez przeciwnika bądź naprawy własnej pomyłki podczas celowania. Zmiana nie pozwala zawracać strzały bądź kierować ją po ostrych łukach, umożliwia jedynie niewielkie modyfikacje toru lotu.



Nazwa
Kageya no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależy od rodzaju łuku

Koszt
Brak

Dodatkowe
Wymaga znajomości Ōkuya. +20 Percepcji.

Opis Specyficzna technika, będąca swego rodzaju strzelecką wersją Kage Shuriken no Jutsu. Użytkownik wystrzeliwuje z łuku dwie strzały jednocześnie, przy czym druga jest przed wystrzałem ustawiona w taki sposób, by już po wypuszczeniu pocisków, jeden z nich ukrył się pod drugim. Nawet, jeżeli przeciwnikowi uda się zbić ten widoczny pocisk, tego drugiego po prostu nie widzi - i to może ułatwić trafienie go.


Obrazek


Nazwa
Ōkuya

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależy od rodzaju łuku

Koszt
Brak

Dodatkowe Do całkowicie poprawnego wykonania wymaga łuku stworzonego w Kuźni. +30 Percepcji

Opis Dość silne rozwinięcie umiejętności strzeleckich. Od tej pory, korzystając z tej techniki, użytkownik jest w stanie wystrzeliwać kilka strzał jednocześnie za cenę szybkostrzelności. Co to oznacza? Shinobi nakłada kilka pocisków na łuk i wypuszcza je wszystkie jednocześnie, po kilku sekundach wcelowania. Dzięki temu jest w stanie albo zadać kilka ran na jeden cel, albo (co wymaga już wyższych umiejętności) próbować ustrzelić kilka celów. Na randze B można wystrzelić maksymalnie trzy strzały jednocześnie, na A - pięć, a na S - siedem pocisków. Technika ma obniżoną skuteczność przy korzystaniu ze sklepowych "standardowych" łuków, a im więcej strzał tym bardziej obniżona jest celność. Przy siedmiu strzałach w dużej mierze liczymy na szczęście.


Obrazek


Nazwa
Ōkina Yajirushi

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
15 metrów dalej niż normalny zasięg łuku

Koszt
Brak

Dodatkowe Należy mieć percepcję na poziomie 120 lub więcej; Łuk może ulec uszkodzeniu. +40 Percepcji

Opis Niezwykła technika, pozwalająca na posłanie strzały na znacznie większy dystans i ze zwiększoną siłą, za koszt... no, trudności w oddawaniu strzałów. Chodzi tutaj o zrobienie z siebie żywej balisty - strzelec kładzie się na podłożu, przytrzymuje łuk nogami, zaś strzałę naciąga oburącz. Pozwala to oddać bardzo silny strzał w określonym kierunku (dzięki percepcji jest on zazwyczaj celny), lecz zbyt często to się w taki sposób nie da strzelić. Tym bardziej, że jeśli mamy łuk słabej jakości, to najprawdopodobniej po prostu pęknie.



Nazwa
Seinaru Dangan

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zasięg łuku + Bonus z Shiki.

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 5 strzał)

Dodatkowe
Posiadanie artefaktu Shiki

Opis I tutaj zaczynają się najpotężniejsze techniki łucznicze. Tym razem jednak użytkownik nie potrzebuje nawet strzał - wykonuje je własnoręcznie, za pomocą własnej chakry uformowanej dzięki specjalnemu przedmiotowi. Shinobi gromadzi swoją energię duchową na uchwycie łuku i przekierowuje ją dłonią na cięciwę, wytwarzając tym samym pocisk z czystej chakry. Strzała taka porusza się z dużą prędkością (większą niż normalna), a dodatkowo posiada większe niż przecięte właściwości penetracyjne. Osłony do rangi B włącznie nie stanowią wyzwania.


Obrazek


Nazwa
Ōame

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zasięg łuku + Bonus z Shiki; Obszar rażenia - koło o promieniu 15m

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Seinaru Dangan i posiadanie artefaktu Shiki. +50 Percepcji.

Opis Najsilniejsza technika łucznicza. Użytkownik, podobnie jak przy Seinaru Dangan, przekierowuje chakrę na uchwyt łuku i wytwarza z niej jeden duży pocisk z czystej energii. Po chwili lotu ta rozszczepia się na dziesiątki mniejszych pocisków, które niczym deszcz spadają na wroga, prawie całkowicie pokrywając sporą połać terenu. Pociski posiadają możliwości penetracyjne, praktycznie wszystkie defensywy rangi B zostają przebite. Uniknięcie tej techniki jest praktycznie niemożliwe, a ona sama jest w stanie podziurawić przeciwnika jak sito. Strzałę należy wypuścić możliwie w górę, by deszcz spadł na oponenta z nieba.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3194
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Powrót do Bukijutsu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość