Style walki Taijutsu

Style walki Taijutsu

Postprzez Ocir » 11 mar 2015, o 20:02

Jak każdy wie, istnieje wiele stylów walki. Można posługiwać się jednym, dwoma, trzema, a nawet więcej - niestety, zdolność ta wymaga wielu treningów. Poniżej znajduje się lista podstawowych stylów walki z zakresu Taijutsu. Każdy Ninja początkowo posługuje się tylko jednym z takowych.


Nazwa
Gōken

Zasięg
Bezpośredni

Specjalizacja
Precyzyjne uderzenia trudne do uniknięcia

Opis Styl walki bazujący na szybkości i percepcji. Głównym celem Gōkena jest to, aby trafić w przeciwnika, nawet jeśli ten spróbuje się zablokować, osłonić, albo wykonać jakikolwiek unik. Dzięki temu możemy mieć jako taką pewność, że nasz cel został trafiony. Oczywiście, przed Gōkenem da się obronić, ale jeśli użytkownik przyłoży się i wykona jedną z technik stylu szanse maleją i to coraz bardziej.

Właściwości Gōken daje nam bonus w postaci lepszej ofensywy technik TaiJutsu. Dzięki niemu mamy większe szanse na trafienie w przeciwnika, a także na większe (minimalne) obrażenia.



Nazwa
Rakanken

Zasięg
Bezpośredni

Specjalizacja
Siła i tężyzna fizyczna

Opis Styl walki, opierający się głównie na tężyźnie fizycznej. Jego użytkownicy stawiają zwykle tylko na siłę tak, aby pojedynczy cios po prostu zmiażdżył przeciwnika, przebijając się przez jego obronę. Większość technik Rankankenu polega na prostych atakach nogami czy rękami, jednak wykorzystując takie pokłady siły, że można ich po prostu nie przeżyć. Jeśli więc chcesz zaatakować przeciwnika raz, a porządnie nie wahaj się i wybierz ten styl walki.

Właściwości Rankanken daje nam bonus w postaci lepszej ofensywy technik TaiJutsu. Dzięki niemu mamy również zapewnione to, że część bloków po prostu przełamiemy, korzystając z naszej tężyzny.



Nazwa
Bunshin Yakudatsu

Zasięg
Bezpośredni

Specjalizacja
Użytkowanie klonów do walki

Opis Styl walki, wykorzystujący nie czynniki fizyczne, lecz wsparcie. W tym przypadku, wsparciem są klony. Dzięki temu wykorzystaniu replik można bardzo łatwo osłonić siebie, albo wykonać brawurowy atak. Teoretycznie można wykorzystywać klony bez posiadania tego stylu walki, ale nie ma co się łudzić - to właśnie Bunshin Yakudatsu daje nam możliwość atakowania grupami osób bez ryzyka wejścia sobie w drogę, albo jakichkolwiek problemów. Ten styl walki po prostu ułatwia pracę grupową, a i daje wiele możliwości zasłonięcia ciała klonem, wybicia samego siebie, itd.

Właściwości Bunshin Yakudatsu daje nam bonus w postaci lepszego wykorzystania technik TaiJutsu przez użytkownika i jego klony. Dzięki niemu mamy większe szanse na zaskoczenie przeciwnika, ogromną ilością replik. Bunshin Yakudatsu daje także plus w postaci idealnej kontroli nad klonami w walce fizycznej. Repliki nie będą sobie nigdy zawadzać, lecz idealnie siebie wpierać.



Nazwa
Suiken

Zasięg
Bezpośredni

Specjalizacja
Walka wręcz pod wpływem alkoholu

Opis Specyficzny styl walki bazujący na szczególnej wrażliwości użytkownika na alkohol. Osoba posiadająca Suiken jest w stanie przejść do stanu całkowitego upojenia po zaledwie jednej czarce sake, przez co traci trzeźwy kontakt z otoczeniem, a jej zachowanie staje się nieprzewidywalne. W tym stanie sposób walki użytkownika wychodzi poza wszelkie schematy.

Właściwości Walka przy pomocy tego stylu jest bardzo nieszablonowa. Zarówno ataki jak i uniki wykonywane przez użytkownika są niemal niemożliwe do przewidzenia i potrafią zmylić nawet doujutsu, które posiadają prekognicję (bonus do percepcji dla posiadacza doujutsu nie jest uwzględniony przy atakach jego przeciwnika posługującego się Suikenem). Wszystkie ruchy oraz ataki wydają się być pokraczne i nieprzemyślane, jednak w rzeczywistości walczący pijanym stylem jest w stanie zaatakować lub bronić się z właściwie dowolnej pozycji. Za negatywne strony Suikenu można uznać to, że nawet sojusznicy mogą zostać zaatakowani przez pijanego, który pochłonięty walką może nie zważać na otoczenie.
Suiken może być łączony z dowolnym, niebazującym na chakrze stylem Taijutsu. Podczas upojenia użytkownik stylu nie jest w stanie poprawnie kontrolować własnej chakry, więc niemożliwe jest wykonywanie chakrowych technik lub używanie Hachimon Tonkou. Techniki te jednak nie gwarantują swoich bonusów do statystyk, które są zastępowane przez ten gwarantowany ze stylu Suiken.

Bonusy Na czas trwania Suikenu użytkownik otrzymuje bonusy do atrybutów (zależne od zaawansowania w stylu):
D: Szybkość +5, Percepcja +5
C: Szybkość +10, Percepcja +10
B: Szybkość +15, Percepcja +15
A: Szybkość +20, Percepcja +20
S: Szybkość +25, Percepcja +25
Bonusy na każdej randze nie sumują się.

Dzięki upojeniu alkoholowemu użytkownik Suikenu w mniejszym stopniu odczuwa odniesione obrażenia. Jego wytrzymałość na potrzeby rozpatrywania znoszenia obrażeń jest respektowana tak, jakby była o jeden próg (40 punktów) większa.

Dodatkowe
Upojenie trwa maksymalnie 10 tur lub do znokautowania.

Opis Uwaga! Ten styl walki mogą opanować jedynie wybrane osoby, posiadające zgodę Administracji.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Powrót do Taijutsu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość