Taijutsu Uniwersalne

Taijutsu Uniwersalne

Postprzez Ocir » 11 mar 2015, o 19:45

Taijutsu uniwersalne
Dostępne niezależnie od stylu walki Taijutsu
Obrazek


Nazwa
Dainamikku Akushyon

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Szybkości.

Opis Bardzo prosta technika TaiJutsu, polegająca na zaatakowaniu przeciwnika gradem ciosów i kopnięć. W zasadzie nie byłoby to Jutsu, ale kwalifikuje je się jako takowe, ponieważ poza zwyczajnym atakiem dodaje się do niego obrót przed rozpoczęciem ataku, który utrudnia trochę obronę.



Nazwa
Dainamikku Entorī

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Siły.

Opis Kolejna z łatwych technik TaiJutsu. Tym razem użytkownik wyskakuje i atakuje przeciwnika wyprostowaną nogą. Taki cios może oszołomić, wyprowadzić z równowagi, a przede wszystkim zaskoczyć cel ataku. Dodatkowo jeśli połączymy go z jakąś dywersją, np. notką wybuchową nadchodzącą z drugiej strony, mamy pewne szanse na niespodziewany atak.



Nazwa
Aian Kurōī

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Siły

Opis Technika TaiJutsu, polegająca na złapaniu konkretnego celu za głowę tak, aby ją ścisnąć. Jednak ten atak nie może sprawić większych obrażeń pokroju rozerwaniu czyjegoś łba, ponieważ wykonywany jest w celu lekkiego ściśnięcia i bardziej przestraszeniu przeciwnika, niż zabiciu go.


Obrazek


Nazwa
Daburu Dainamikku Entorī

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Znajomość Dainamikku Entorī | Podczas wykonywania techniki: +20 Siły.

Opis Prosta technika, wymagająca jednak pomocy drugiej osoby - przy czym tą drugą osobą może być również klon (nie jest też zabronione, by techniki użyły dwa klony). Polega ona na zsynchronizowanym i jednoczesnym użyciu techniki Dainamikku Entorī, zmierzając w kierunku oponenta. Jeżeli jutsu zostało wykonane poprawnie, uderzenie nie będzie mieć problemu z ogłuszeniem przeciwnika i zadaniem mu sporych obrażeń.



Nazwa
Hayabusa Otoshi

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +20 Siły.

Opis Technika mogąca się nieco kojarzyć z sportami walki - a dokładniej z wrestlingiem. Na czym polega to uderzenie? Użytkownik techniki chwyta przeciwnika i wyrzuca go w powietrze, a następnie - w trakcie lotu - uderza go tak, by spadał on głową w dół. Cios jest dosyć silny i niebezpieczny, jako że przy lądowaniu można rozbić czaszkę oponenta, lub skręcić mu kark. Można też po prostu przytrzymać oponenta tak, by rzucić nim o podłoże. Głową w dół, rzecz jasna.



Nazwa
Kage Buyō

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe Percepcja i Szybkość na poziomie 50 | Podczas wykonywania techniki: +20 Szybkości.

Opis Silne uderzenie i zarazem baza do wielu innych ataków, wymagająca jednak dosyć dużej zręczności i szybkości. Polega ona na szybkim doskoku do przeciwnika i skuleniu się. Wtedy zaś szybko wyprowadza się uderzenie nogą w podbródek, by wyrzucić przeciwnika w powietrze. Chwilę później zaś wybijamy się w górę, ustawiając się za nim jak cień - stąd nazwa techniki. Nie zadaje ona dużych obrażeń, za to można ją wpleść w inne ciosy.



Nazwa
Shishi Rendan

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Znajomość Kage Buyō | Podczas wykonywania techniki: +20 Szybkości.

Opis Specjalny cios, wymagający znajomości Kage Buyō. Po zadanym z powodzeniem uderzeniu wybijającym oponenta w powietrzu i ustawieniu się za nim, użytkownik zaczyna uderzać przeciwnika - pięściami i nogami, zadając mu ból i wprawiając w lekką dezorientację. Kiedy zaś obaj są w pobliżu ziemi, shinobi przenosi się ku bokowi przeciwnika, wykonuje obrót i korzystając ze zdobytego w ten sposób impetu, uderza wroga nogą w okolice brzucha. Cios ten może pozbawić oddechu, i dodatkowo znacznie zwiększa obrażenia od upadku.



Nazwa
Ushiro Hi-Ru

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +20 Percepcji.

Opis Technika cokolwiek specyficzna, lecz zarazem skuteczna. Użytkowik szybko pochyla się i staje na rękach, a następnie, będąc w tej pozycji, zaczyna wyprowadzać kopniaki w okolice głowy przeciwnika. Może nie wygląda niebezpiecznie, ale jeżeli taki cios dotrze do celu, może ogłuszyć oponenta i dać szansę na mocniejsze uderzenie. Idealne do dezorientowania przeciwnika. Technika ma jednak swoją wadę - kopniaki można wyprowadzać tylko przed siebie.


Obrazek


Nazwa
Doroppu Kikku

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe Uderzenie musi nadejść z powietrza | Podczas wykonywania techniki: +15 Siły i +15 Szybkości.

Opis Przydatne Taijutsu, pozwalające na ogłuszenie przeciwnika i odrzucenie go na bezpieczną odległość. Użytkownik wykonuje ją, poprzez wybicie się w powietrze i lot w kierunku przeciwnika. Następnie wysuwa przed siebie nogę, wykonując standardowy drop kick - najczęściej w klatkę piersiową, lecz to już kwestia gustu shinobi. Uderzenie jest silne samo z siebie, a dodatkowo z im większej wysokości się spadało, tym jest silniejsze - może nawet połamać żebra przeciwnikowi.



Nazwa
Hando Ōda

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +30 Siły.

Opis Technika stosowana zazwyczaj w defensywie. Polega ona na przelaniu odrobiny chakry w ręce, a następnie silnym uderzeniu oboma dłońmi w brzuch przeciwnika. Cios ten jest w stanie bez problemu oszołomić przeciwnika i odrzucić go na sporą odległość za siebie. Jeżeli zaś cios spadł na okolice klatki piersiowej, można dodatkowo sprawić że przeciwnik będzie miał problem ze złapaniem tchu, a nawet - przy odpowiedniej sile - złamać kości.



Nazwa
Kōsa Hō

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe Percepcja większa od Szybkości oponenta | Podczas wykonywania techniki: +30 Siły.

Opis Kolejny cios defensywny, który może również troszkę pomieszać szyki przeciwnika. Przeciwnik wyprowadza kopniak, który następnie zostaje zablokowany poprzez zakleszczenie nogi wroga między własnym kolanem i łokciem użytkownika. Pomimo defensywnego charakteru ruchu, jest on w stanie zadać dość spory ból oponentowi. Aby jednak dało się ten blok wykonać, wartość percepcji użytkownika musi być większa od szybkości przeciwnika.



Nazwa
Seishun Furu Pawā

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Siła i Szybkość na poziomie 80 | Podczas wykonywania techniki: +30 Siły.

Opis Bardzo silne uderzenie, wymagające niebagatelnej szybkości i siły. Użytkownik szarżuje w kierunku przeciwnika z dużą szybkością, a następnie wyprowadza silne uderzenie pięścią lub kopniakiem od dołu, które wyrzuca oponenta w powietrze. Następnie wykonawca jutsu wyskakuje w górę za swoją ofiarą, prześcigając ją w locie i zajmując pozycję ponad wznoszącym się przeciwnikiem. Gdy spotka się ze swoim celem w najwyższym punkcie w powietrzu, wykonuje uderzenie od góry, które ma posłać oponenta z powrotem na ziemię. Poprawnie wykonana technika ma nadaje ciału przeciwnika wystarczający impet, aby skruszył on podłoże, na którym wylądował. Całej technice towarzyszy błękitna, świetlista otoczka.
Ostatnio edytowano 11 mar 2015, o 19:49 przez Koala, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Powrót do Taijutsu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość