przez Defrevin » 8 mar 2015, o 22:30
Mechanika GenjutsuŻeby wyjść z iluzji trzeba będzie po prostu przebić poziom Psychiki użytkownika Genjutsu za pomocą naszej Konsekwencji, do tego własnie odpowiednie będą różne metody, które pomogą nam z tym. Jednak pamiętając oczywiście, że aby wyjść z iluzji trzeba mieć również ku temu powody. Wykonanie Kai, bez zbędnego potwierdzenia (a Genjutsu nie różni się od realnego świata) skutkować może pełnym powodzeniem ataku przeciwnika, czyli po prostu postać musi wiedzieć o tym, że znajduje się w iluzji.
Modyfikatory Konsekwencji:
Kai
Ból
- Mały (porównywalny do przegryzienia wargi) +35 konsekwencji
- Średni (porównywalny do złamania sobie palca u dłoni) +65 konsekwencji
- Duży (porównywalny do wbicia sobie kunaia w kolano (prawie całego)) +90 konsekwencji
Bonus do konsekwencji przy posiadaniu wysokiej Kontroli Chakry
- KC S +10 Konsekwencji
- KC S+ +20 Konsekwencji
Kai wykonane przez osobę A na osobę B
Inne
- Bijuu / CS / SM - podczas aktywacji zawsze uwalniają z iluzji.
Bonus do Psychiki przy używaniu technik Genjutsu wyższej rangi:
- Technika D: Bez zmian
- Technika C: + 5 psychiki
- Technika B: + 10 psychiki
- Technika A: + 15 psychiki
- Technika S: + 20 psychiki

- Nazwa
- Kasumi Jusha no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Pies → Tygrys
- Zasięg
- Klony nie mogą oddalić się o więcej niż 15m od użytkownika
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (od dwóch klonów)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jedna z prostszych technik genjutsu, która polega na wytworzeniu iluzji będących idealnym odzwierciedleniem naszego wyglądu. Ów iluzje wychodzą zza drzew oraz skał, a następnie przepuszczają atak na naszego przeciwnika. Dzięki idealnemu odwzorowaniu naszego wyglądu, przeciwnik nie ma pojęcia, za którą iluzją się chowamy przez co możemy zaskoczyć go prawdziwym atakiem.
- Nazwa
- Konoha-Ryū Yanagi
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 5 metrów
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Należy mieć dowolny styl Kenjutsu na randze C.
- Opis Poprzez wprowadzenie własnej broni w falisty ruch, rzucamy genjutsu na naszego przeciwnika, któremu wydaje się, że falujących mieczy jest ogromna ilość i nie można rozpoznać, z której strony nadejdzie cios. Dodatkowo, ofiara zostaje na krótko zahipnotyzowane ruchem mieczy, który upodobniony jest do ruchu liści na wietrze, przez co staje się łatwym celem.
- Nazwa
- Magen: Narakumi no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Wąż → Szczur
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jedna z podstawowych technik genjutsu. Technika wpływa na zmysł wzroku celu, zmieniając widziane przez niego obrazy, co w ostateczności skutkuje pokazaniem mu jego własnych, najbardziej skrytych lęków. Wizja jest bardzo realistyczna i łatwo się pomylić, lecz technikę można bez problemu rozproszyć za pomocą Kai. Dodatkowo, przedstawiona wizja zależy od użytkownika, więc trzeba dobrze znać cel ataku - im lepiej znamy oponenta, tym skuteczniejsze jest jutsu, a jeśli go nie znamy, wtedy niestety technika po prostu nie zadziała.
- Nazwa
- Suzu no Oto
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Do momentu słyszenia dzwoneczków
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Przeciwnik musi usłyszeć dźwięk dzwoneczków
- Opis Do tej techniki niezbędne są dzwoneczki, które przyczepiamy do senbon. Po wyrzuceniu ich, a następnie wprawienie dzwoneczków w specjalne drgania, jesteśmy w stanie wysłać impuls, który dekoncentruje naszego przeciwnika oraz dodatkowo stwarza kilka nacierających na niego iluzji, które wyglądają tak jak my.

- Nazwa
- Kyakubu Satsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Tygrys → Baran
- Zasięg
- 25 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jutsu pochodzące w Genjutsu z szuflady "krępującej przeciwnika". Złożenie dwóch pieczęci, a następnie wysłanie odpowiedniej ilości niebieskiej energii do oponenta skutkować będzie iluzją, która wciąga naszą ofiarę pod ziemię. Dokładniej to zapadają się jej nogi w piach! Coś na kształt ruchomych piasków, lecz nie jesteśmy w stanie z tego wyjść za pomocą zwykłej siły fizycznej i innych naturalnych sztuczek. Technika wydająca się ciężka do pokonania ale stopień zaawansowanie nie jest wymagający, więc niestety wyjście z niej jest równie proste jak złapanie.
- Nazwa
- Kori Shinchu no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Tygrys → Wąż → Baran
- Zasięg
- 40 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jedna z pożyteczniejszych technik genjutsu, która pozwala zmęczyć przeciwnika. Otóż jutsu polega na stworzeniu tzw. "błędnego koła". Przeciwnik w trakcie podróży wpada w naszą iluzję i nie zdaje sobie sprawy z tego, że wciąż podróżuje w kółko, mijając te same krajobrazy. Dzięki temu możemy zmęczyć przeciwnika nie wdając się z nim w konfrontacje.
- Nazwa
- Kokoni Arazu no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Strefa ok. 50 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polegająca na zmianie wyglądu przedmiotu na który narzuciliśmy iluzję. Dzięki temu możemy zmienić przykładowo cyfrę bądź treść na tabliczkę. Iluzję można narzucić również na większe przedmioty co jednak może zaowocować mało realistyczną iluzją.
- Nazwa
- Hana Kahen Tonsou
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 15 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Użytkownik tworzy iluzję w której pojawiają się setki płatków kwiatów, które otaczają przeciwnika. Wykonawca techniki w tym czasie przemieszcza się pomiędzy płatkami, dzięki czemu sprawia wrażenie jakby rozpływał się pomiędzy poszczególnymi płatkami przez co przeciwnik nie może przewidzieć naszych ruchów.
- Nazwa
- Jigoku Koka no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Wąż → Tygrys → Małpa → Świnia → Koń → Baran
- Zasięg
- 35 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Dość silna jak na ten poziom technika, wpływająca na zmysły wzroku, słuchu i dotyku. Po aktywacji techniki, pojawia się duża iluzja spadającej z nieba kuli ognia, mknącej z dużą szybkością w kierunku oponenta. Po chwili zaś pocisk "wybucha", zaś oponent ma wrażenie, że zaczyna płonąć. Widzi otaczający go płaszcz płomieni, słyszy szum ognia, a nawet czuje wysoką temperaturę - najczęściej wywołuje to panikę celu. W rzeczywistości zaś technika nie wywołuje żadnych obrażeń fizycznych. Jako że pieczęcie przypominają te do techniki Kuli Ognia, może to wprawić w konfuzję nawet użytkowników Katonu.

- Nazwa
- Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika dzięki której użytkownik Genjutsu może czuć się pewniej w swoich sztuczkach. Dzięki temu Jutsu jesteśmy w stanie nałożyć dwie te same iluzje. Z tą różnicą, że druga aktywuje się dopiero po wyjściu z pierwszej. Przykład: użytkownik Genjutsu rzuca technikę iluzji A, jak i również Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu. Następnie ofiara techniki dezaktywuje iluzję A za pomocą Kai, może wydawać się jej, że już nie jest pod wpływem żadnej techniki tego typu, jednak wtedy aktywuje się Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu, nakładając znów użyte jutsu A. Aby wyjść z Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu trzeba po prostu znów postarać się dezaktywować technikę A.
- Nazwa
- Kuroichi
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Smok → Królik → Małpka →Wąż | Sharingan - Brak pieczęci
- Zasięg
- 20 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
- Dodatkowe
- Sharingan - można złapać za pomocą wzroku
- Opis Chyba najlepsza technika dostępna na tej randze. Bowiem dzięki niej możemy stworzyć u przeciwnika w głowie naszą iluzję, swego rodzaju klona. Jest dokładnym odzwierciedleniem naszego wyglądu, a także może wykonywać wszelakiego rodzaju gesty, mówić i się ruszać. Niestety w przypadku próby walki tym klonem technika zostaje rozproszona. Jednak to nie jest wszystko, gdyż samo stworzenie klona jest słabym wyjściem czyż nie? Otóż, po wykreowaniu Genjutsu nasza postać jest niewidoczna. Możemy zajść przeciwnika od tyłu, z boku czy po prostu wyprowadzić niespodziewany atak. Zaraz po takowym ruchu Kuroichi rozpada się na węże. Dzieje się tak w każdym wyjściu z techniki. Możemy również użyć tego na większej grupie.
- Nazwa
- Kurama Himo Baindo
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Baran
- Zasięg
- 15 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Specyficzne jutsu, które jednak pozwala unieruchomić przeciwnika i ułatwia nam tym samym wyeliminowanie go. Po uruchomieniu jutsu, wokół oponenta (bądź oponentów) pojawiają się ogromne pnącza czegoś w rodzaju groszku, które po chwili atakują i ściśle obwiązują przeciwnika, uniemożliwiając mu ruch. W międzyczasie, użytkownik techniki rozpływa się dosłownie w powietrzu, znikając całkowicie by pojawić się zaraz w jednym z strąków mając pełne pole do popisu jak zabić swojego przeciwnika.
- Nazwa
- Jigyaku no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Użytkownik musi trzymać głowę rozproszonego celu
- Opis Jutsu używane głównie przez śledczych i szpiegów, aktywowana poprzez dotknięcie głowy. Użytkownik przesyła wtedy prosto do mózgu celu własną chakrę, zaczynając manipulować umysłem oponenta. Jeżeli jest to wykonywane odpowiednio zręcznie i subtelnie, użytkownik jest w stanie zmusić cel techniki do udzielenia mu odpowiedzi na każde pytanie, jakiekolwiek tylko zada manipulujący.
- Nazwa
- Magen: Jubaku Satsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Pies → Wąż → Małpa → Wół → Tygrys
- Zasięg
- 20 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika stosowana do eliminowania pojedynczych celów. Efektem techniki jest iluzja jak to użytkownik po prostu na oczach ofiary rozpływa się w powietrzu, a następnie cel zostaje opleciony przez gałęzie drzewa, które nagle wyrosło tuż za interesującym użytkownika osobnikiem. Podczas, gdy przeciwnik próbuje wydostać się z pętającej go rośliny, z korony (bądź pnia, zależy jak wysoka jest iluzja drzewa) wysuwa się użytkownik, mogąc zadać ostateczne uderzenie.
- Nazwa
- Raigen Raikochu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Baran → Koń → Wąż → Tygrys
- Zasięg
- Strefa w promieniu ok. 50 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Silna technika genjutsu, wpływająca bezpośrednio na zmysł wzroku oponenta. Po złapaniu przeciwnika w jutsu, widzi on przepływający przez użytkownika potężne wyładowanie elektryczne, które w jednej chwili wytwarza oślepiające światło, które pozbawia cel wzroku. W takim stanie najczęściej nie będzie on już w stanie wykonać uniku (chyba że potrafi walczyć na ślepo), co pozwala shinobi na najspokojniejsze w świecie pozbycie się wroga.
- Nazwa
- Nehan Shōja no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Tygrys | Brak
- Zasięg
- Promień od używającego - 100 metrów | Bezpośredni
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika powodująca uśpienie większej ilości osób. Dzięki jej użyciu można spowodować uśpienie nawet stadionu wypełnionego po brzegi ludźmi. Warunkiem jest spojrzenie na cząstkę iluzji - w tym wypadku opadających białych piór - które powodują uśpienie przeciwnika. Aby wyjść z genjutsu wystarczy użyć techniki Kai co sprawia, że wpadnięcie w genjutsu jest równie proste co z niej wyjście. Jednak istnieje również druga odmiana tej techniki. Bezpośredni kontakt. Dotknięcie ofiary, a także utrzymanie z nią kontaktu przez około 4-5 (dwie tury) sekund powoduje natychmiastowe zaśnięcie, oczywiście w tym czasie robimy się coraz bardziej senni. A więc by uchronić się przez bezpośrednim atakiem tego Jutsu trzeba zorientować się przez okres dwóch tur, że coś jest nie tak.

- Nazwa
- Kokuangyo no Jutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg
- 35 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jedna z potężniejszych technik iluzji, która polega na zamknięciu wroga w iluzorycznym, ciemnym pomieszczeniu. Przez takie zastosowanie, przeciwnik nie widzi nic poza głęboką ciemnością i tym samym zostaje pozbawiony jednego z kluczowych zmysłów. Tym samym przeciwnik nie jest w stanie zauważyć nadchodzących ataków.
- Nazwa
- Utakata
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 15 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Łapiemy za pomocą gestu
- Opis Utakata to technika, którą można nazwać słabszym "Kuro Kuukan Goumon". Bowiem aby rzucić na kogoś to Genjutsu potrzeba wykonać gest, a nasz ruch dłonią ofiara musi dostrzec. W momencie kiedy ofiara spojrzy na ów gest, zostaje złapana w iluzję, dokładniej w świat iluzji. Bowiem użytkownik może kreować własny świat wedle swoich upodobań. Możemy sprawić by przeciwnika zaatakowały korzenie drzew, nagle pojawiły się kruki, który zaatakowały by ofiarę, możemy sprawić by oponent się nie ruszał czy też inne wyimaginowane rzeczy. Ogranicza nas tutaj wyobraźnia. Technika może być użyta jednocześnie na jedną osobę, gdyż takimi prawami rządzi się to jutsu. Właśnie tego rodzaju techniki Genjutsu sprawiają, iż walka z użytkownikiem tej dziedziny jeden na jednego jest ciężka do wygrania. A więc prawdziwy świat pozostaje bez zmian, a wszystko dzieje się w głowie człeka złapanego za pomocą Utakaty.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki takowych, zawierających tę wiedzę.

- Nazwa
- Kuro Kuukan Goumon
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 10 metrów
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Przeciwnik musi widzieć użytkownika
- Opis Użytkownik genjutsu zamyka swoją ofiarę w swoim świecie iluzji, w którym kontroluje wszystkie wizje i obrazy. Jest to kwintesencja użytkowników tej dziedziny, bowiem jedyne co nas ogranicza w tej technice to własny umysł, który nie będzie mógł sobie czegoś wyobrazić. Przykładowo, możemy stworzyć las tam gdzie go nie ma, nagle pojawi się za nami ognisty smok czy też wszelkiego rodzaju inne rzeczy. Ograniczeniem jest tutaj tylko umysł. Aczkolwiek trzeba pamiętać, że i chakra jest tutaj odpowiednim czynnikiem. Ponieważ płacimy ją cały czas. Jednak ma ona dodatkowy efekt, ponieważ kiedy tylko ofiara zostanie złapana, automatycznie nie może się ruszać, a cały świat który kreujemy jest tylko iluzją w umyśle, tam też może wykonywać ruchy takie na które użytkownik pozwoli.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki takowych, zawierających tę wiedzę.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.