Genjutsu

Genjutsu

Postprzez Defrevin » 8 mar 2015, o 22:30

Żeby wyjść z iluzji trzeba będzie po prostu przebić poziom Psychiki użytkownika Genjutsu za pomocą naszej Konsekwencji, do tego własnie odpowiednie będą różne metody, które pomogą nam z tym. Jednak pamiętając oczywiście, że aby wyjść z iluzji trzeba mieć również ku temu powody. Wykonanie Kai, bez zbędnego potwierdzenia (a Genjutsu nie różni się od realnego świata) skutkować może pełnym powodzeniem ataku przeciwnika, czyli po prostu postać musi wiedzieć o tym, że znajduje się w iluzji.


    Kai
  • +65 konsekwencji

    Ból
  • Mały - czyli porównywalny do przegryzienia wargi - +35 konsekwencji
  • Średni - czyli porównywalny do złamania sobie palca u dłoni - +65 konsekwencji
  • Duży - czyli porównywalny do wbicia sobie kunaia w kolano (prawie całego) - +90 konsekwencji

    Bonus do psychiki przy używaniu technik genjutsu wyższej rangi:
  • D Bez zmian
  • C + 5 psychiki
  • B + 10 psychiki
  • A + 15 psychiki
  • S + 20 psychiki

    Bonus do konsekwencji przy posiadaniu wysokiej KC:
  • KC S +10 Konsekwencji
  • KC S+ +20 Konsekwencji

    Kai wykonane przez osobę A na osobę B
  • Zawsze uwalnia z iluzji
  • Bijuu / CS / SM - podczas aktywacji zawsze uwalniają z iluzji.


Obrazek


Nazwa
Kasumi Jusha no Jutsu

Ranga
D

Pieczęci
Pies → Tygrys

Zasięg
Klony nie mogą oddalić się o więcej niż 15m od użytkownika

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (od dwóch klonów)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedna z prostszych technik genjutsu, która polega na wytworzeniu iluzji będących idealnym odzwierciedleniem naszego wyglądu. Ów iluzje wychodzą zza drzew oraz skał, a następnie przepuszczają atak na naszego przeciwnika. Dzięki idealnemu odwzorowaniu naszego wyglądu, przeciwnik nie ma pojęcia, za którą iluzją się chowamy przez co możemy zaskoczyć go prawdziwym atakiem.



Nazwa
Konoha-Ryū Yanagi

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
5 metrów

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Należy mieć dowolny styl Kenjutsu na randze C.

Opis Poprzez wprowadzenie własnej broni w falisty ruch, rzucamy genjutsu na naszego przeciwnika, któremu wydaje się, że falujących mieczy jest ogromna ilość i nie można rozpoznać, z której strony nadejdzie cios. Dodatkowo, ofiara zostaje na krótko zahipnotyzowane ruchem mieczy, który upodobniony jest do ruchu liści na wietrze, przez co staje się łatwym celem.



Nazwa
Magen: Narakumi no Jutsu

Ranga
D

Pieczęci
Wąż → Szczur

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedna z podstawowych technik genjutsu. Technika wpływa na zmysł wzroku celu, zmieniając widziane przez niego obrazy, co w ostateczności skutkuje pokazaniem mu jego własnych, najbardziej skrytych lęków. Wizja jest bardzo realistyczna i łatwo się pomylić, lecz technikę można bez problemu rozproszyć za pomocą Kai. Dodatkowo, przedstawiona wizja zależy od użytkownika, więc trzeba dobrze znać cel ataku - im lepiej znamy oponenta, tym skuteczniejsze jest jutsu, a jeśli go nie znamy, wtedy niestety technika po prostu nie zadziała.



Nazwa
Suzu no Oto

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Do momentu słyszenia dzwoneczków

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Przeciwnik musi usłyszeć dźwięk dzwoneczków

Opis Do tej techniki niezbędne są dzwoneczki, które przyczepiamy do senbon. Po wyrzuceniu ich, a następnie wprawienie dzwoneczków w specjalne drgania, jesteśmy w stanie wysłać impuls, który dekoncentruje naszego przeciwnika oraz dodatkowo stwarza kilka nacierających na niego iluzji, które wyglądają tak jak my.


Obrazek


Nazwa
Kyakubu Satsu

Ranga
C

Pieczęci
Tygrys → Baran

Zasięg
25 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jutsu pochodzące w Genjutsu z szuflady "krępującej przeciwnika". Złożenie dwóch pieczęci, a następnie wysłanie odpowiedniej ilości niebieskiej energii do oponenta skutkować będzie iluzją, która wciąga naszą ofiarę pod ziemię. Dokładniej to zapadają się jej nogi w piach! Coś na kształt ruchomych piasków, lecz nie jesteśmy w stanie z tego wyjść za pomocą zwykłej siły fizycznej i innych naturalnych sztuczek. Technika wydająca się ciężka do pokonania ale stopień zaawansowanie nie jest wymagający, więc niestety wyjście z niej jest równie proste jak złapanie.



Nazwa
Kori Shinchu no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Tygrys → Wąż → Baran

Zasięg
40 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedna z pożyteczniejszych technik genjutsu, która pozwala zmęczyć przeciwnika. Otóż jutsu polega na stworzeniu tzw. "błędnego koła". Przeciwnik w trakcie podróży wpada w naszą iluzję i nie zdaje sobie sprawy z tego, że wciąż podróżuje w kółko, mijając te same krajobrazy. Dzięki temu możemy zmęczyć przeciwnika nie wdając się z nim w konfrontacje.



Nazwa
Kokoni Arazu no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
Strefa ok. 50 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polegająca na zmianie wyglądu przedmiotu na który narzuciliśmy iluzję. Dzięki temu możemy zmienić przykładowo cyfrę bądź treść na tabliczkę. Iluzję można narzucić również na większe przedmioty co jednak może zaowocować mało realistyczną iluzją.



Nazwa
Hana Kahen Tonsou

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
15 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Użytkownik tworzy iluzję w której pojawiają się setki płatków kwiatów, które otaczają przeciwnika. Wykonawca techniki w tym czasie przemieszcza się pomiędzy płatkami, dzięki czemu sprawia wrażenie jakby rozpływał się pomiędzy poszczególnymi płatkami przez co przeciwnik nie może przewidzieć naszych ruchów.



Nazwa
Jigoku Koka no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Wąż → Tygrys → Małpa → Świnia → Koń → Baran

Zasięg
35 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Dość silna jak na ten poziom technika, wpływająca na zmysły wzroku, słuchu i dotyku. Po aktywacji techniki, pojawia się duża iluzja spadającej z nieba kuli ognia, mknącej z dużą szybkością w kierunku oponenta. Po chwili zaś pocisk "wybucha", zaś oponent ma wrażenie, że zaczyna płonąć. Widzi otaczający go płaszcz płomieni, słyszy szum ognia, a nawet czuje wysoką temperaturę - najczęściej wywołuje to panikę celu. W rzeczywistości zaś technika nie wywołuje żadnych obrażeń fizycznych. Jako że pieczęcie przypominają te do techniki Kuli Ognia, może to wprawić w konfuzję nawet użytkowników Katonu.


Obrazek


Nazwa
Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika dzięki której użytkownik Genjutsu może czuć się pewniej w swoich sztuczkach. Dzięki temu Jutsu jesteśmy w stanie nałożyć dwie te same iluzje. Z tą różnicą, że druga aktywuje się dopiero po wyjściu z pierwszej. Przykład: użytkownik Genjutsu rzuca technikę iluzji A, jak i również Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu. Następnie ofiara techniki dezaktywuje iluzję A za pomocą Kai, może wydawać się jej, że już nie jest pod wpływem żadnej techniki tego typu, jednak wtedy aktywuje się Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu, nakładając znów użyte jutsu A. Aby wyjść z Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu trzeba po prostu znów postarać się dezaktywować technikę A.



Nazwa
Kuroichi

Ranga
B

Pieczęci
Smok → Królik → Małpka →Wąż | Sharingan - Brak pieczęci

Zasięg
20 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)

Dodatkowe
Sharingan - można złapać za pomocą wzroku

Opis Chyba najlepsza technika dostępna na tej randze. Bowiem dzięki niej możemy stworzyć u przeciwnika w głowie naszą iluzję, swego rodzaju klona. Jest dokładnym odzwierciedleniem naszego wyglądu, a także może wykonywać wszelakiego rodzaju gesty, mówić i się ruszać. Niestety w przypadku próby walki tym klonem technika zostaje rozproszona. Jednak to nie jest wszystko, gdyż samo stworzenie klona jest słabym wyjściem czyż nie? Otóż, po wykreowaniu Genjutsu nasza postać jest niewidoczna. Możemy zajść przeciwnika od tyłu, z boku czy po prostu wyprowadzić niespodziewany atak. Zaraz po takowym ruchu Kuroichi rozpada się na węże. Dzieje się tak w każdym wyjściu z techniki. Możemy również użyć tego na większej grupie.



Nazwa
Kurama Himo Baindo

Ranga
B

Pieczęci
Baran

Zasięg
15 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Specyficzne jutsu, które jednak pozwala unieruchomić przeciwnika i ułatwia nam tym samym wyeliminowanie go. Po uruchomieniu jutsu, wokół oponenta (bądź oponentów) pojawiają się ogromne pnącza czegoś w rodzaju groszku, które po chwili atakują i ściśle obwiązują przeciwnika, uniemożliwiając mu ruch. W międzyczasie, użytkownik techniki rozpływa się dosłownie w powietrzu, znikając całkowicie by pojawić się zaraz w jednym z strąków mając pełne pole do popisu jak zabić swojego przeciwnika.



Nazwa
Jigyaku no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Użytkownik musi trzymać głowę rozproszonego celu

Opis Jutsu używane głównie przez śledczych i szpiegów, aktywowana poprzez dotknięcie głowy. Użytkownik przesyła wtedy prosto do mózgu celu własną chakrę, zaczynając manipulować umysłem oponenta. Jeżeli jest to wykonywane odpowiednio zręcznie i subtelnie, użytkownik jest w stanie zmusić cel techniki do udzielenia mu odpowiedzi na każde pytanie, jakiekolwiek tylko zada manipulujący.



Nazwa
Magen: Jubaku Satsu

Ranga
B

Pieczęci
Pies → Wąż → Małpa → Wół → Tygrys

Zasięg
20 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika stosowana do eliminowania pojedynczych celów. Efektem techniki jest iluzja jak to użytkownik po prostu na oczach ofiary rozpływa się w powietrzu, a następnie cel zostaje opleciony przez gałęzie drzewa, które nagle wyrosło tuż za interesującym użytkownika osobnikiem. Podczas, gdy przeciwnik próbuje wydostać się z pętającej go rośliny, z korony (bądź pnia, zależy jak wysoka jest iluzja drzewa) wysuwa się użytkownik, mogąc zadać ostateczne uderzenie.



Nazwa
Raigen Raikochu

Ranga
B

Pieczęci
Baran → Koń → Wąż → Tygrys

Zasięg
Strefa w promieniu ok. 50 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Silna technika genjutsu, wpływająca bezpośrednio na zmysł wzroku oponenta. Po złapaniu przeciwnika w jutsu, widzi on przepływający przez użytkownika potężne wyładowanie elektryczne, które w jednej chwili wytwarza oślepiające światło, które pozbawia cel wzroku. W takim stanie najczęściej nie będzie on już w stanie wykonać uniku (chyba że potrafi walczyć na ślepo), co pozwala shinobi na najspokojniejsze w świecie pozbycie się wroga.



Nazwa
Nehan Shōja no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Tygrys | Brak

Zasięg
Promień od używającego - 100 metrów | Bezpośredni

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika powodująca uśpienie większej ilości osób. Dzięki jej użyciu można spowodować uśpienie nawet stadionu wypełnionego po brzegi ludźmi. Warunkiem jest spojrzenie na cząstkę iluzji - w tym wypadku opadających białych piór - które powodują uśpienie przeciwnika. Aby wyjść z genjutsu wystarczy użyć techniki Kai co sprawia, że wpadnięcie w genjutsu jest równie proste co z niej wyjście. Jednak istnieje również druga odmiana tej techniki. Bezpośredni kontakt. Dotknięcie ofiary, a także utrzymanie z nią kontaktu przez około 4-5 (dwie tury) sekund powoduje natychmiastowe zaśnięcie, oczywiście w tym czasie robimy się coraz bardziej senni. A więc by uchronić się przez bezpośrednim atakiem tego Jutsu trzeba zorientować się przez okres dwóch tur, że coś jest nie tak.


Obrazek


Nazwa
Kokuangyo no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
35 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedna z potężniejszych technik iluzji, która polega na zamknięciu wroga w iluzorycznym, ciemnym pomieszczeniu. Przez takie zastosowanie, przeciwnik nie widzi nic poza głęboką ciemnością i tym samym zostaje pozbawiony jednego z kluczowych zmysłów. Tym samym przeciwnik nie jest w stanie zauważyć nadchodzących ataków.



Nazwa
Utakata

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
15 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Łapiemy za pomocą gestu

Opis Utakata to technika, którą można nazwać słabszym "Kuro Kuukan Goumon". Bowiem aby rzucić na kogoś to Genjutsu potrzeba wykonać gest, a nasz ruch dłonią ofiara musi dostrzec. W momencie kiedy ofiara spojrzy na ów gest, zostaje złapana w iluzję, dokładniej w świat iluzji. Bowiem użytkownik może kreować własny świat wedle swoich upodobań. Możemy sprawić by przeciwnika zaatakowały korzenie drzew, nagle pojawiły się kruki, który zaatakowały by ofiarę, możemy sprawić by oponent się nie ruszał czy też inne wyimaginowane rzeczy. Ogranicza nas tutaj wyobraźnia. Technika może być użyta jednocześnie na jedną osobę, gdyż takimi prawami rządzi się to jutsu. Właśnie tego rodzaju techniki Genjutsu sprawiają, iż walka z użytkownikiem tej dziedziny jeden na jednego jest ciężka do wygrania. A więc prawdziwy świat pozostaje bez zmian, a wszystko dzieje się w głowie człeka złapanego za pomocą Utakaty.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki takowych, zawierających tę wiedzę.


Obrazek


Nazwa
Kuro Kuukan Goumon

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
10 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Przeciwnik musi widzieć użytkownika

Opis Użytkownik genjutsu zamyka swoją ofiarę w swoim świecie iluzji, w którym kontroluje wszystkie wizje i obrazy. Jest to kwintesencja użytkowników tej dziedziny, bowiem jedyne co nas ogranicza w tej technice to własny umysł, który nie będzie mógł sobie czegoś wyobrazić. Przykładowo, możemy stworzyć las tam gdzie go nie ma, nagle pojawi się za nami ognisty smok czy też wszelkiego rodzaju inne rzeczy. Ograniczeniem jest tutaj tylko umysł. Aczkolwiek trzeba pamiętać, że i chakra jest tutaj odpowiednim czynnikiem. Ponieważ płacimy ją cały czas. Jednak ma ona dodatkowy efekt, ponieważ kiedy tylko ofiara zostanie złapana, automatycznie nie może się ruszać, a cały świat który kreujemy jest tylko iluzją w umyśle, tam też może wykonywać ruchy takie na które użytkownik pozwoli.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki takowych, zawierających tę wiedzę.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Genjutsu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron